Inmiddels is mijn setup ook zo'n beetje klaar. Bureau: Multi Ratio MRC Pro-L 2.0, 160x80 cm, betonlook blad.
Monitor steun: het 'Amazon Basics' alternatief voor Ergotron, wat in feite gewoon een Ergotron is (staat er zelfs in gegraveerd) maar dan voor de helft van de prijs. Hele fijne steun; voor videovergaderen via de iPad zet ik de monitoren iets uit elkaar en dan de iPad er tussenin.
Het mobieltje zit in een flexibele slang, vind ik persoonlijk gewoon erg handig.
Lamp: ik wilde eerst voor de eerder in dit topic genoemde Broadwing gaan, maar ontdekte dit goedkopere alternatief van Realight, dat ook meer instelmogelijkheden heeft (5 helderheidsniveaus, 4 kleurtemperaturen). Ook is deze meen ik hoger dan de Broadwing, waardoor 'ie goed boven m'n monitors uit komt. De monitors zijn twee 24".
De onderkant dan. Dit is een quick and dirty photoshop van twee foto's, maar het geeft alles goed weer. Van boven naar beneden en links naar rechts:
Op de rand: de voet van de lamp en daarnaast die flexibele slang waar de telefoon in zit.
Daaronder twee Ikea Signum kabelgoten; goedkoop en ideaal. Aan de linkerkant zie je de netwerk- en stroomkabel lopen via een kabelslang die zo gemonteerd is dat het bureau uiteraard in de hoogste en laagste stand kan worden gezet. Helemaal rechts zie je het WiFi access point dat tevens als switch dient (TP-Link 235 Wall). Rechts daarvan: stroom en netwerk naar de printer.
Daar onder drie modulaire stekkerdozen. De linker heeft permanent stroom (t.b.v. WiFi en printer). De andere twee, met rode markering, zitten beide aangesloten op het stekkerblok bovenop het bureau. Hiermee kan ik in één keer de speakers, lamp, bureau, monitors en PC stroomloos maken.
Onder het middendeel van het bureau zie je nog de bediening van het bureau en een zelf geknutseld kastje waar de PC in zit (Dell Optiplex MFF).
Over het bureau ben ik zeer tevreden. De hoogteverstelling gaat vele malen sneller dan die slome dingen op de zaak, en ook in sta-stand (110 cm) is 'ie zeer stabiel. Ik heb bewust geen wit blad genomen omdat de zon er bij mij vaak op staat, en wit reflecteert dan te veel. Het 'beton' blad bevalt me prima.