Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het grote zit/sta bureau's-topic

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
deefvg schreef op zondag 16 november 2025 @ 21:03:
[...]

Wat zijn de afmetingen van het bureaublad dat je erop hebt gelegd? Ik vraag me af of ik er een blad van bv. 90 cm op zou kunnen leggen. De site zegt max afmeting 80 cm maar op zich kan je er toch opvijzen wat je wilt zou ik denken.
Je kan dieper gaan, maar de poten zijn natuurlijk gemaakt voor 80cm diepte. Maar het gaat hier om 5cm extra aan beide kanten, dus zolang je niet met vol gewicht op de rand gaat hangen zal het wel loslopen.

The devil is in the details.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 15:13

jasjenl

Liab A Tymo

Ik overweeg de aanschaf van een DeskTronic HomePro bureau, maar ik vind aan de hand van de website lastig te bepalen hoe de kleuren van de bladen nu in de praktijk eruit zien. In principe wil ik iets van een redelijk lichte hout kleur dus dan kom ik uit op de kleur eiken uit de klassieke kleuren, maar dat lijkt op de foto's wel heel erg licht. Heeft iemand hier toevallig een bureau in die kleur en zo ja, zou je daar dan eens een foto van kunnen laten zien? Om een beetje een idee te geven wat ik zoek: ik heb al een Ikea Bekant bureau met een licht eiken blad, daar zou het een beetje bij moeten passen want het nieuwe bureau komt bij dat Ikea bureau te staan.

• Deakers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 10:16
@jasjenl wat spreekt je aan bij de Homepro?
Ik ben ook al tijdje aan het rondkijken, mij lijkt de ivono toka een beter optie: namelijk massief hout voor ongeveer dezelfde prijs.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 15:13

jasjenl

Liab A Tymo

Deakers schreef op donderdag 20 november 2025 @ 19:06:
@jasjenl wat spreekt je aan bij de Homepro?
Ik ben ook al tijdje aan het rondkijken, mij lijkt de ivono toka een beter optie: namelijk massief hout voor ongeveer dezelfde prijs.
De Desktronic is in de maat die ik wil (180x80) nu €529, de Ivono is, met het pro onderstel, €615. En ik heb het idee dat de Desktronic er wat stabieler uit ziet, maar dat is puur gevoelsmatig want ik heb ze beiden natuurlijk nooit echt gezien :)
Massief hout vind ik niet echt een must, klinkt leuk maar ik zie er het voordeel niet zo van in.
<edit>
Wat ik nu wel zie is dat Ivono ook een showroom heeft in Nederland, dat maakt dat merk wel weer interessanter, want dan zou ik zo'n bureau eerst eens in het echt kunnen beoordelen.

[ Voor 12% gewijzigd door jasjenl op 21-11-2025 12:21 ]

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 16:41
Ik ben geinterreseerd in de Flexispot E7 Pro en E7 Flow.
De Flow is volgens mij de E7 Pro maar dan compleet met blad.
Er loopt nu een actie. Zal ik de Flow (500 euro) kopen of de E7 Pro (319euro) en zelf een blad monteren?
Zijn de prijzen nu echt gunstig?

[ Voor 12% gewijzigd door Mandrake466 op 22-11-2025 16:29 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Voor zit/sta bureau beweging en ergonomie accessoires: Zit/sta bureau: beweging en ergonomie accessoires ervaringen