Ik begrijp eigenlijk enkel de kant van de TS.
Reden: De webshop komt zijn verplichtingen niet na.
maar zit wel met de gebakken peren door de fout van de bezorger / het PostNL systeem.
De webshop gaat zelf in zee met een bezorgdienst, die we na de vele klachten, zeer onbetrouwbaar mogen noemen.
@
VapingQueen ik begrijp dat je gefrustreerd bent door de situatie maar probeer ook in te zien hoe dit is voor de webshop.
De reden dat VapingQueen gefrustreerd is, komt enkel en alleen vanwege de houding van de webshop.
Ze kiezen er zelf voor om niets maar dan ook niets te doen om het op te lossen.
Note: Bellen naar de pakketdienst en dan het verhaal dat het geleverd is te blijven herhalen is
geen oplossing bieden.
Jij bent alleen je geld kwijt, voor de webshop is er reputatieschade(door je review die je niet gaat weghalen) en financiële schade zodra ze jou terugbetalen.
VapingQueen lijdt nu financiële schade, ze heeft haar product niet en de webshop helpt haar niet eens.
De reputatieschade door de review is iets wat de webshop zelf heeft veroorzaakt.
De webshop had twee opties toen VapingQueen reclameerde dat de bestelling niet was geleverd:
1) De bestelling opnieuw versturen en het uitzoeken/uitvechten met de pakketdienst (PostNL)
2) Vol in de aanval en VapingQueen (de klant) snoeihard uitmaken voor leugenaar.
In de eerste situatie had VapingQueen waarschijnlijk wel een positieve review achtergelaten.
Maar wat denk je zelf? Zou jij nu een positieve review achterlaten? Ik niet hoor!!
Dat geld gaat die webshop ook niet van PostNL terugkrijgen want dat wordt een vergelijkbare welles/nietes discussie. Feit is dat het systeem van PostNL om de identiteit te controleren voor geen centimeter deugt.
Dat de webshop kiest voor PostNL, betekent automatisch dat deze zijn lot in handen legt van PostNL.
Persoonlijk zou ik dat met het waardeloze trackrecord van PostNL nooit doen.
De enige reden dat ze er wettelijk gezien mee weg kunnen komen is de Postwet.
De Postwet stelt dat PostNL 100% betrouwbaar is en dus niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor gebreken (zoals het consequent niet bezorgen).
Daarnaast huurt PostNL het goedkoopste van het goedkoopste personeel in.
Zou me niet verbazen als de helft niet eens kan lezen.
Conclusie: De webshop kiest om dure spullen met een van de slechtste budget oplossingen te vervoeren.
Hoe is dit het probleem van VapingQueen?
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.