Ja en neen...Standeman schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:12:
[...]
Met ^^
Ik zou op dit moment niet meer voor de principiële weg kiezen. Reviews weghalen en zodra je het geld binnen hebt, een zeer uitgebreide en eerlijke review schrijven met alle feiten tot nu toe.
Ik vind het i.i.g. wel een slimme oplossing, laat dat duidelijk zijn, idd. even je principes opzij zetten totdat je je geld terug hebt...
...maar ik zou het ook niet doen en net hierom: Zoals het hier al meermaals gezegd werd kan een webshop dit verzoeken maar nooit eisen, het feit dat ze het niet verzoeken maar dat ze het eisen en het daarbovenop ook nog als voorwaarde koppelen aan iets dat ze wettelijk verplicht zijn, zou bij mij ook zodanig m'n chantagemeter in het rode doen uitslaan dat ik het maar voor lief neem dat ik m'n geld niet dadelijk terug heb, en er juridisch mee verder ga.

Vanaf die moment zou ik geen haarbreed marge meer geven en dus ook de reviews laten staan, ik plooi niét voor chantage en kan TS in deze ontzettend goed begrijpen, ook al is "de slimmere" optie om tijdelijk de reviews weg te halen, no way dat ik ze nog aan het minste zou tegemoet komen, niet na heel deze tragicomedy.