Bestelling niet bezorgd, maar webshop houdt vol van wel

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 63.633 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:34

PinusRigida

I put the p in pool.

Standeman schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Met ^^

Ik zou op dit moment niet meer voor de principiële weg kiezen. Reviews weghalen en zodra je het geld binnen hebt, een zeer uitgebreide en eerlijke review schrijven met alle feiten tot nu toe.
Ja en neen...

Ik vind het i.i.g. wel een slimme oplossing, laat dat duidelijk zijn, idd. even je principes opzij zetten totdat je je geld terug hebt...

...maar ik zou het ook niet doen en net hierom: Zoals het hier al meermaals gezegd werd kan een webshop dit verzoeken maar nooit eisen, het feit dat ze het niet verzoeken maar dat ze het eisen en het daarbovenop ook nog als voorwaarde koppelen aan iets dat ze wettelijk verplicht zijn, zou bij mij ook zodanig m'n chantagemeter in het rode doen uitslaan dat ik het maar voor lief neem dat ik m'n geld niet dadelijk terug heb, en er juridisch mee verder ga. :Y

Vanaf die moment zou ik geen haarbreed marge meer geven en dus ook de reviews laten staan, ik plooi niét voor chantage en kan TS in deze ontzettend goed begrijpen, ook al is "de slimmere" optie om tijdelijk de reviews weg te halen, no way dat ik ze nog aan het minste zou tegemoet komen, niet na heel deze tragicomedy.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gijsje22
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
w4v3g0d schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:13:
[...]

Mensen die constant dezelfde vragen stellen blijf je altijd houden, die mensen nemen niet de moeite om de rest te lezen.

Dat jij keer op keer antwoord geeft ligt aan jezelf, dat is namelijk totaal onnodig en je kan gewoon verwijzen naar je originele bericht met uitleg.

En wanneer hou je eens op met kinderachtige opmerkingen te maken? Het oogt niet erg professioneel namelijk.
Maar er is toch ook geen vooruitgang? En als dan gevraagd wordt hoe het gaat snap ik dat hetzelfde verhaal weer komt. Als het je verveelt ->niet reageren, je reactie voegt namelijk echt niets toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

w4v3g0d schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:13:
Mensen die constant dezelfde vragen stellen blijf je altijd houden, die mensen nemen niet de moeite om de rest te lezen.
Reacties die andere reacties uitlokken zijn anders ook niet wenselijk, zie de topic warning. Dat is precies wat je met jouw eerste reactie ook deed, wellicht onbewust, maar gebeurde wel. :)
Dat jij keer op keer antwoord geeft ligt aan jezelf, dat is namelijk totaal onnodig en je kan gewoon verwijzen naar je originele bericht met uitleg.
Tja, onzinnige reacties plaatsen waarbij je jezelf afvraagt waar het heen moet met het topic, waarbij je ook opeens vindt dat de TS veel in herhaling valt, is ook totaal onnodig en zelfs onwenselijk bestempeld in de topic warning, beetje gigantisch tegenstrijdig; waarom zou een ander dan geen reacties mogen zetten, maar jij wel de discussie waarde in het topic in twijfel mogen trekken in een reactie? Ontvolg het topic dan en reageer niet of zo min mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
CH4OS schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:19:
[...]
Reacties die andere reacties uitlokken zijn anders ook niet wenselijk, zie de topic warning. Dat is precies wat je met jouw eerste reactie ook deed, wellicht onbewust, maar gebeurde wel. :)
Dat was zeker niet de bedoeling, maar een oprechte vraag.
Omdat het verhaal telkens herhaald word lijkt het alsof er dus geen beweging in zit, daar vraag ik ook naar in m'n eerste bericht; is er al vooruitgang vanaf dat punt, want in de afgelopen 3 pagina's van dit topic kan ik dit niet vinden.

Vandaar mijn vraag ook. Maar die is nooit beantwoord.
CH4OS schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:19:

[...]
Tja, onzinnige reacties plaatsen waarbij je jezelf afvraagt waar het heen moet met het topic, waarbij je ook opeens vindt dat de TS veel in herhaling valt, is ook totaal onnodig en zelfs onwenselijk bestempeld in de topic warning, beetje gigantisch tegenstrijdig; waarom zou een ander dan geen reacties mogen zetten, maar jij wel de discussie waarde in het topic in twijfel mogen trekken in een reactie? Ontvolg het topic dan en reageer niet of zo min mogelijk. ;)
Ik heb niemand verteld dat ze niet mogen reageren.
Ik vraag herhaaldelijk of er al verandering in de zaak is, gezien ik dat niet kan opmaken uit de rest van het topic omdat daar dus keer op keer het zelfde verhaal word verteld.

Maar daar krijg ik dus geen antwoord op en in plaats daar van krijg ik de ene na de andere kinderachtige reactie naar m'n hoofd zonder dat daar aanleiding voor is.

Op een normale manier met elkaar om gaan, ook al is het maar een internetforum, is toch niet zo moeilijk? Of wel?

Ik loop jullie toch ook niet te pas en te onpas namen te geven, uitmaken voor [vul maar in] of uit te schelden?

[ Voor 3% gewijzigd door w4v3g0d op 07-07-2020 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

w4v3g0d schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:27:
Maar daar krijg ik dus geen antwoord op en in plaats daar van krijg ik de ene na de andere kinderachtige reactie naar m'n hoofd zonder dat daar aanleiding voor is.
Sorry, je reageert met gestrekt been, begint daarbij dat TS in herhaling valt... En je sluit af met de vraag wat TS zoal gedaan heeft. Dan ben je gewoon een reactie aan het uitlokken. Die krijg je, maar vervolgens heb jij het idee dat je kinderachtig behandeld wordt? :?
Op een normale manier met elkaar om gaan, ook al is het maar een internetforum, is toch niet zo moeilijk? Of wel?
Precies, dat wordt ook van jou verwacht.
Ik loop jullie toch ook niet te pas en te onpas namen te geven, uitmaken voor [vul maar in] of uit te schelden?
Het is denk ik ook meer dat jij als initiator wordt gezien omdat jouw reactie simpelweg de spreekwoordelijke druppel was die de emmer deed overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Jammer dat de discussie weer niet op een normale manier gevoerd kan worden. Zowel door TS als andere users.

Gezien dit niet de eerste keer is dat er ingegrepen moet worden, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Reageren doen we op de discussie, niet op de man. Dit geldt niet alleen hier, maar op het hele forum.
• Reacties uitlokken mag achterwege blijven. Dit is nergens voor nodig en zulke reacties zullen ook verwijderd worden.
• Discussie / vragen over welke (web)winkel dit gaat mag achterwege blijven, gezien dit (nog) geen toegevoegde waarde in de discussie heeft. Ook de algemene discussie hierover mag achterwege blijven in dit topic.