Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Thx. Ben nu bezig met een cold acid flask / umbrel blade falconer. Beetje hybride en niet meta maar leuk om te levelen.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ik heb een vraag waar ik niet uit kom, verschillende YT filmpjes gekeken maar m'n brein snapt het niet. Ben nu level 55 en dropt nog genoeg waar ik volgens mijn lootfilter interesse in moet hebben (affixes) -> moet ik nu al die looted items scrapen voor shards? Of moet ik nog goed letten of het T1/T2 etc. affixes zijn die ik alleen scrape?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Kidjuh schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 22:18:
Ik heb een vraag waar ik niet uit kom, verschillende YT filmpjes gekeken maar m'n brein snapt het niet. Ben nu level 55 en dropt nog genoeg waar ik volgens mijn lootfilter interesse in moet hebben (affixes) -> moet ik nu al die looted items scrapen voor shards? Of moet ik nog goed letten of het T1/T2 etc. affixes zijn die ik alleen scrape?
Wanneer je in de endgame bent is het enkel de moeite waard om uniques en exalted items te bewaren. Al het andere is om te scrappen voor de shards die je nodig hebt.

Wanneer je nog niet in de endgame bent, of je simpelweg nog niet goede gear hebt, dan is het natuurlijk de moeite waard om te craften met items met een goede basis om er iets goeds van te maken wat mogelijk een upgrade is. Maar wanneer je al exalted items draagt, dan kan je praktisch alle non-exalted items scrappen voor de shards.

Het is dan de moeite waard om rune of removal te gebruiken wanneer er een goede high tier affix op zit (zoals hybrid health). Wanneer dat niet het geval is, dan gewoon een rune of shattering gebruiken. Het risico is dan dat je 0 shards krijgt van een bepaalde affix, maar ook de kans dat je bijvoorbeeld 4 shards krijgt van een tier 1 affix.

Kwam toevallig net deze tegen van Raxx, wel een goede om te kijken: YouTube: Last Epoch Endgame Tips and Tricks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32
Zo falcon voelt wel leuk om te levelen zeg! die falcon active skill voelt ook van zichzelf al vet sterk op high value targets.

Kijk uit naar iets later als de build via explosive trap een ballista summoned :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens een Mage begonnen waar ik een Sorc van ga maken. Lekker dat je al heel snel voor een faction kan kiezen na je eerste character. :)
Vind het leuk wanneer alts een voordeel hebben met dit soort dingen en wat Stash achter de hand. Net als ‘vroeger’ dat gevoel in WoW wanneer je je low level character vol hing met heirlooms.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2024 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:28
Even een vraagje, als Last Epoch noob. Uiteraard de falconer gekozen, wil graag snel door de campaign in. Nu ziek ik 2 guides die me wel iets lijken:

de maxroll leveling guide. Gebaseerd op explosive trap. Maar ik zie nu ook deze auto dive falconer guide, die echt door de content heen vliegt:

heeft iemand ervaring met een van deze twee guides?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:10
Die van maxroll volg ik en is prima. Zou zeggen probeer die andere dan kan je daar je mening over geven hier, zou ik wel interessant vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Bint schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:49:
Even een vraagje, als Last Epoch noob. Uiteraard de falconer gekozen, wil graag snel door de campaign in. Nu ziek ik 2 guides die me wel iets lijken:

de maxroll leveling guide. Gebaseerd op explosive trap. Maar ik zie nu ook deze auto dive falconer guide, die echt door de content heen vliegt:

heeft iemand ervaring met een van deze twee guides?
De leveling guide is voor levelen. Die andere is voor 55+, dan pas krijg je Dive Bomb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Oef, dacht laat ik ook eens hc proberen. Tot 2x toe best snel doodgegaan (falconer\poging tot druid) :P. In het begin ben je nogal uuhm fragiel zullen we maar zeggen. Een keer net na het behalen van mijn mastery doodgegaan en daarna zelfs ervoor nog.

Weet nog te weinig van het spel denk om succesvol in hc te blijven :P. Plus mijn mindset van "kan wel blijven staan want zoveel damage zal het wel niet doen" helpt niet echt. Blijf nog wel even aanklooien op normal.

Mijn necromancer (level 92) gaat ook nog regelmatig dood (wraith build).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diversity schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:27:
Oef, dacht laat ik ook eens hc proberen. Tot 2x toe best snel doodgegaan (falconer\poging tot druid) :P. In het begin ben je nogal uuhm fragiel zullen we maar zeggen. Een keer net na het behalen van mijn mastery doodgegaan en daarna zelfs ervoor nog.

Weet nog te weinig van het spel denk om succesvol in hc te blijven :P. Plus mijn mindset van "kan wel blijven staan want zoveel damage zal het wel niet doen" helpt niet echt. Blijf nog wel even aanklooien op normal.

Mijn necromancer (level 92) gaat ook nog regelmatig dood (wraith build).
Haha ja blijven bewegen en dodgen en je healthpots echt nooit vergeten. richting half health is voor mij altijd al de trigger om health pot te poppen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor de mensen die HC gaan. Mij niet gezien haha. Wanneer ik lekker aan het spelen ben en dood ga omdat ik 2 seconde niet oplet wil ik niet afgestraft worden. Snap de charme wel maar niet voor mij. :P

Ik ben wat bezig geweest met een Sorc en dat speelt best leuk. Leuke afwisseling op deze manier: Beastmaster melee en Sorc voor ranged.
Moet op mijn Primalist nog 2 echo quests doen maar ik kijk er over heen of ze moeten nog tevoorschijn komen. De eerste van de drie had ik gedaan zonder door te hebben. Het is de eerste timeline die ik doe dus het is nog even wennen allemaal.

Vermaak me nog steeds heel goed met de game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 17:16
Hoe kun je een alt vlot levelen? Met keys skippen, maar moet je campaign wel afmaken voor circle of fortune of krijg je die vanzelf op een alt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Gongbao schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:38:
Hoe kun je een alt vlot levelen? Met keys skippen, maar moet je campaign wel afmaken voor circle of fortune of krijg je die vanzelf op een alt?
CoF kan je in de eerste town unlocken op je alt. Ik doe meestal gewoon de campaign tm act 7 met wat u uniques die me sterker maken. Maar je kan idd ook skippen via Dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
weet iemand hoe het zit met monoliths en de multiplier?
waar komt deze vandaan?

als je kijk naar rarity chance% dan zie je een 2 of een 3 er voor staan soms. (deze kun je immers beter doen dan de anderen)

en 40% x2 of 3 is best leuk qua loot dan.

toch heb ik het idee dat ze echt een specifiek aantal classes / elements / skills erin hebben zitten qua uniques.
melee en minion of lightning / fire vind amper uniques die cold gebaseerd zijn en werken met volcanic orb / ice barrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gongbao schreef op zondag 3 maart 2024 @ 12:38:
Sofcore is de methode als het goed is je alt levelen tot ong 17. dan ben je in Endtime en kan je monoliths farmen voor beast XP (solo) je gaat wel dood waarschijnlijk daarom werkt dit alleen in softcore en dan vanaf 35 ofzo ga je die dungeon campaign skips door voor je passive points. En dan weer back to monoliths.

In hardcore ben ik het zelf nu aan het ondervinden. Ik campaign tot 23-24.. dan ga ik die dungeon eens proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ben nu level 40. Even dat scrappen geprobeerd, maar ik heb niet zoveel van die dingen, en als je dan scrapped, komen er bijna geen shards uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
SideShow schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:25:
Ben nu level 40. Even dat scrappen geprobeerd, maar ik heb niet zoveel van die dingen, en als je dan scrapped, komen er bijna geen shards uit.
Klopt. dat gaat wat harder naar mate je 1 character in monoliths hebt. Dan gaat je gold een stuk sneller en je kan bij die NPC als je je monolith klaar hebt (wat echt een paar minuutjes is) weer 8-10 van die shatter runes kopen.

In het begin is het gewoon wat lastig omdat je issues met gold hebt maar dat verdwijnt daarna vrij rap en daardoor gaat het met alts een stuk makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:58

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Mijn warlock is nu level 75 en ik smelt level 90 monoliths weg alsof het niets is. Alleen wel een issue met phys res; dat zit op 35% en de tier 2 arena champion (level 70) oneshot mij zonder pardon aan gruzelementen :x Straks eens kijken of ik ergens phys res op kan regelen. En daarna void res.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Klauwhamer schreef op zondag 3 maart 2024 @ 19:50:
Mijn warlock is nu level 75 en ik smelt level 90 monoliths weg alsof het niets is. Alleen wel een issue met phys res; dat zit op 35% en de tier 2 arena champion (level 70) oneshot mij zonder pardon aan gruzelementen :x Straks eens kijken of ik ergens phys res op kan regelen. En daarna void res.
Dat heb ik nu met mijn falconer met shit defences. Alles 1 shot mij en ik 1 shot alles. Race tegen de klok :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Is dit een full blown diablo like action game? Of ook een story rpg alla baldurs gate/pillars of eternity?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Frez schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:45:
Is dit een full blown diablo like action game? Of ook een story rpg alla baldurs gate/pillars of eternity?
Full blown Diablo like action game

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Bazziek schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:46:
[...]

Full blown Diablo like action game
Dankjewel.
Dan gaan andere er meer plezier aan beleven dan ik :)

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Falconer nu level 27. ga nu die dungeon proberen met die sleutel :P Moet wel lukken toch lijkt me.. gezien level 22 required is.

En anders back to the Ancient Era :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke dungeon gehaald.. Boss was wel even pittig zeg. had geen idee wat er moest gebeuren.. stond al 5 min te vechten en de boss was nog steeds imuum :P maar uiteindelijk had ik hem door en gered. was best spannend. nu dus een heel stuk campaign geskipped. Wel lekker zo. Ben alleen benieuwd of ik nu wel makkelijk "mee kom" of eigenlijk achter loop in levels enzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Bazziek schreef op zondag 3 maart 2024 @ 20:07:
[...]

Dat heb ik nu met mijn falconer met shit defences. Alles 1 shot mij en ik 1 shot alles. Race tegen de klok :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9oNYEeja2-7P9Iu8ZruJFd41A3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Oarru5zIqongnL5m99D8Rfm8.png?f=fotoalbum_large

Hoppa. Paar leveltjes d'r bij en mijn resistances behoorlijk opgekrikt. Morgen maar eens die Arena Champion de oren gaan wassen.

Dat armor heb ik nu overigens ook maar ingewisseld, heb nu een grotere mana pool met meer regen. En omdat ik voorheen redelijk op ward en ward retention heb ingezet, zit in nu nog steeds met een ward van ~1k en een healthpool van ~1k. Speelt wel lekker weg.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Klauwhamer schreef op maandag 4 maart 2024 @ 00:28:
[...]

[Afbeelding]

Hoppa. Paar leveltjes d'r bij en mijn resistances behoorlijk opgekrikt. Morgen maar eens die Arena Champion de oren gaan wassen.

Dat armor heb ik nu overigens ook maar ingewisseld, heb nu een grotere mana pool met meer regen. En omdat ik voorheen redelijk op ward en ward retention heb ingezet, zit in nu nog steeds met een ward van ~1k en een healthpool van ~1k. Speelt wel lekker weg.
Zonde van al die overcapping joh! :P

MOAR DAMAGE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 01:51:
[...]

Zonde van al die overcapping joh! :P

MOAR DAMAGE >:)
Yeah dat is zeker zo maar door fragmentatie op items en ongelukkige noodzakelijke combinaties is dit voor nu het maximaal haalbare, ook voor mijn DPS. Phys res stond eerst op 35% en void res maar op 5% hehe.

De loot in level 90 monoliths is al merkbaar beter en straks komen de empowereds en corrupted.. Dan pak ik de overcap en laatste 4% phys aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10

OMD

[...]

[Afbeelding]

Je weet dat resistance capped op 75%?

Edit:

Spuit 11 is ook wakker. Had de rest nog niet gelezen :+

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 04-03-2024 07:33 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal waarschijnlijk gewoon door moeten gaan maar begin echt te twijfelen of ik het goed doe. De eerste Monolith quest waarbij je 3 taken hebt kom ik niet verder dan de eerste taak. Komen die echo quests echo’s vanzelf duidelijk in beeld?
Had nu een echo gedaan die de timeline reset ofzo en 5 corruption toevoegt. Ook niet de bedoeling toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
[...]

[Afbeelding]

Dat ziet er beter uit. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon je gear op uitgezocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:09:
Ik zal waarschijnlijk gewoon door moeten gaan maar begin echt te twijfelen of ik het goed doe. De eerste Monolith quest waarbij je 3 taken hebt kom ik niet verder dan de eerste taak. Komen die echo quests echo’s vanzelf duidelijk in beeld?
Had nu een echo gedaan die de timeline reset ofzo en 5 corruption toevoegt. Ook niet de bedoeling toch?
De quest komen te voorschijn wanneer er genoeg stabiliteit is door monolith maps te clearen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:15:
[...]

De quest komen te voorschijn wanneer er genoeg stabiliteit is door monolith maps te clearen :)
Die balk is al vol. Nu heb ik dus de hele timeline gereset door een bepaalde echo begin ik weer bij het begin. Was niet zo slim volgens mij haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat moment dat je een 25% kans hit bij de Eternity Cache _O_ 15% health op m'n chest geslammed 8)

Euh wtf:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7A1YbQ_BHznZmFe1T6H9onVA704=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OFZ2ZEkvwezwj18UeDYQoh5k.png?f=user_large

[ Voor 99% gewijzigd door London op 04-03-2024 08:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:09:
Door in een monolith die eilandjes te doen krijg je progress in die balk bovenin de monolith.
Aan de linkerkant van je monolith venster zie je 3 quests. Elke quest unlocked wanneer je in die balk de volgende checkpoint bereikt hebt.

De eerste 2 quests zijn een eigen map en die 3e quest is altijd een boss.. wanneer je de boss dood hebt kan je uit die monolith doorlopen naar de volgende monolith.

Van level 58 naar de volgende zone links of rechts waar weer een nieuwe "steen" staat om al die maps voor te doen. na die eerste "fate of puntjepuntje" kan je naar linksboven of rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond nog maar eens goed kijken…

Hebben jullie trouwens ook sinds kort lag in town? Had ik eerder nooit last van. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:58:
Vanavond nog maar eens goed kijken…

Hebben jullie trouwens ook sinds kort lag in town? Had ik eerder nooit last van. :)
Ja, tis echt vreselijk hier. soms wel 600-700 en rubberbanding waar je u tegen zegt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Visgek82 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:02:
[...]

Ja, tis echt vreselijk hier. soms wel 600-700 en rubberbanding waar je u tegen zegt.
Vooral met respeccen is het opletten en geduld hebben. Een keer teveel klikken omdat er niets gebeurd en je kan weer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Oef een primalist nu gaan levelen en moet kiezen welke Mastery....
Dat is nog best lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
stomley schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:34:
Dat is nog best lastig..
Druid *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mage inmiddels op level 25 en speelt best leuk. Volgens maxroll een van de 'slechtste' level specs maar de verschillen vallen volgens mij wel mee onderling. Ik wil ook die eerste dungeon gaan doen met 'm, kijken hoeveel je dan skipt en wat je eventueel mist aan idol slots etc.
Zou het niet erg vinden de hele campaign nog eens te doen maar eerder in de monoliths duiken zie ik ook wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:34:
Dat is nog best lastig..
Beastmaster *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 4 maart 2024 @ 09:53:
Mage inmiddels op level 25 en speelt best leuk. Volgens maxroll een van de 'slechtste' level specs maar de verschillen vallen volgens mij wel mee onderling. Ik wil ook die eerste dungeon gaan doen met 'm, kijken hoeveel je dan skipt en wat je eventueel mist aan idol slots etc.
Zou het niet erg vinden de hele campaign nog eens te doen maar eerder in de monoliths duiken zie ik ook wel zitten.
Ja dat sowieso.. druid staat ook heel laag (b tier volgens mij zelfs) maar is niet zo dat B tier slecht is... want ik blies overal doorheen met druid vond ik. zelfs bosses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Bazziek schreef op maandag 4 maart 2024 @ 08:10:
[...]
Dat ziet er beter uit. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Gewoon je gear op uitgezocht?
Min of meer. Het is een beetje handig zoeken naar goede base items om mee te craften, de shards komen mij m'n neus uit, het is alleen dat je soms nogal wordt beperkt door forging potential, gebrek aan glyphs, en/of pech met rng. Overigens zit ik te hoog met res maar daar is momenteel niet zoveel aan te doen, ik heb wel wat items geprobeerd te fabriceren maar ja, nog niet goed genoeg gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
+1

AFK alles laten slopen (8>

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Geef mij maar mijn Werebear druid :)

Fun > lijstjes

FUMES et CARNES

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Iusedto schreef op maandag 4 maart 2024 @ 14:33:
Geef mij maar mijn Werebear druid :)

Fun > lijstjes
Wearbear Druid staat ook in principe bovenaan van Druid builds :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Had mijn controller nog aan PC hangen... dacht oh start LE wel even op met Controller.. speelt zo slecht nog niet zeg.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet je skills de andere kant op kan casten met je rechter analoog.

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 04-03-2024 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:05:
Had mijn controller nog aan PC hangen... dacht oh start LE wel even op met Controller.. speelt zo slecht nog niet zeg.

Wat ik wel jammer vind is dat je niet je skills de andere kant op kan casten met je rechter analoog.
Is het niet zo dat één van de opperhoofden bij EHG een fervent controller-gamert is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb m'n loot filter ook maar ff aangepast zodat exalteds ook standaard niet zichtbaar zijn. Even een regel gemaakt met alleen de 22 affix die ik wel wil zien. Werd helemaal gek met het gezoek en gesorteer. Als ik een nieuwe char start ga ik wel vanaf 0 focussen op gear :P Alleen tier 7's wil ik nog wel eens bewaren.

Overigens is tier 4 wel tricky met de dungeons. Tier 3 blaas ik zo doorheen maar de drempel tussen 3 en 4 is aanzienlijk te noemen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Klauwhamer schreef op maandag 4 maart 2024 @ 20:16:
[...]

Is het niet zo dat één van de opperhoofden bij EHG een fervent controller-gamert is?
Ja de opperhoofd van de opperhoofden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Waardeloos is wel dat je nu "onzichtbaar" bent als je van Werebear terug naar human form gaat.
Echt irritant

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Iusedto schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:24:
Waardeloos is wel dat je nu "onzichtbaar" bent als je van Werebear terug naar human form gaat.
Echt irritant
Ja klopt, merk ineens heel veel bugs als druid. Ook met form changing dat je ineens je model stilstaat. Je kan wel rondlopen maar je ziet geen animaties enzo dus is alsof je glijd over de grond. ook skills zie je niet.

Heb een build die continue wisselt tussen Swarm en bear form. heel vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook allerlei dingen die voorheen niet voorkwamen. Zoals na het dood gaan in mijn eerste dungeon een DC erachter aan en terug in town. Rubberbanding is ook iets van de laatste dagen.
Gek genoeg geen enkel nieuws hier over op Discord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ricmaniac schreef op maandag 4 maart 2024 @ 21:26:
[...]

Ja klopt, merk ineens heel veel bugs als druid. Ook met form changing dat je ineens je model stilstaat. Je kan wel rondlopen maar je ziet geen animaties enzo dus is alsof je glijd over de grond. ook skills zie je niet.

Heb een build die continue wisselt tussen Swarm en bear form. heel vervelend.
Oef dat zijn wel enorme bummers zeg.

// Helemaal klaar met The Last Ruin, bijna klaar met Spirits of Fire, en nog niet begonnen aan The Age of Winter. Ik heb wel zin in empowered en corrupted shizzle, kom maar op.

[ Voor 16% gewijzigd door Klauwhamer op 04-03-2024 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Heb bijna het gevoel alsof alle idols van Sentinel gemaakt zijn voor pala of void knight... zit je daar dan als forge guard xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

stomley schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:16:
Heb bijna het gevoel alsof alle idols van Sentinel gemaakt zijn voor pala of void knight... zit je daar dan als forge guard xD
Sowieso vind ik het aantal bruikbare idols behoorlijk teleurstellend -- ook voor acolyte/warlocks die niet een minion-based build hebben. Ik probeer alles vol te stacken met resistances en -als het even kan- health of damage, maar het is allemaal maar schaars. Overigens heb ik nog wel een paar toffe idols liggen voor als ik ghostflame ooit wil gaan proberen, op die idols zit +100 ward per seconde op tijdens het channelen. Dat zou best lekker facetanken zijn ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Klauwhamer op 05-03-2024 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Klauwhamer schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:23:
[...]

Sowieso vind ik het aantal bruikbare idols behoorlijk teleurstellend -- ook voor acolyte/warlocks die niet een minion-based build hebben. Ik probeer alles vol te stacken met resistances en -als het even kan- health of damage, maar het is allemaal maar schaars. Overigens heb ik nog wel een paar toffe idols liggen voor als ik ghostflame ooit wil gaan proberen, op die idols zit +100 ward per seconde op tijdens het channelen. Dat zou best lekker facetanken zijn ;)
Ja er zitten wel leuke tussen soms, maar in mijn build zijn die niet echt te gebruiken en voor resistance hoef ik het ook niet te doen op dit moment :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goede idols vinden is wel tricky inderdaad. Ik verzamel vaak maar een aantal idols die health en resistances geven :P

Vanmorgen weer ff verdergegaan met m'n warlock, level 96 inmiddels. Even de gear verzamelen om te respeccen naar een torment build. Zag een filmpje op YouTube van een build met 60k ward dus dat is wel interessant om ook even te gaan proberen :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Overigens vind ik het crafting systeem echt fantastisch. Het is zo lekker om gewoon eens een uurtje 'de schuur in' te gaan bij je stash en wat rommelen en schaven. Soms is het ouderwets een potentieel ijzersterk item toch bricken, soms is het maken wat op dat moment je build sterker maakt. Ondertussen wat ouwehoeren in de chat, die mij vooralsnog enorm meevalt qua toxic dickery.. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:47:
Goede idols vinden is wel tricky inderdaad. Ik verzamel vaak maar een aantal idols die health en resistances geven :P

Vanmorgen weer ff verdergegaan met m'n warlock, level 96 inmiddels. Even de gear verzamelen om te respeccen naar een torment build. Zag een filmpje op YouTube van een build met 60k ward dus dat is wel interessant om ook even te gaan proberen :D

[YouTube: Last Epoch - 60k+ WARD: The Unkillable Warlock]
DAMN! 60k ward holy moly haha
Interessant om te proberen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De game staat weer bij best verkocht op Steam. Aantal spelers blijft ook mooi op pijl. Goede start, goed doorpakken nu. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 14:44:
[...]

DAMN! 60k ward holy moly haha
Interessant om te proberen

Andere build, ook heel vet :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zwaar te genieten van Sorcer, jullie al een Sorc? Denk dat ik Firball of static orb ga na het levelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
stomley schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 09:16:
dit heb ik als frost sorcerer..
alle leuke dingen zijn gebaseerd op runes..
kom echt bar weinig nuttige dingen tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:52
Gebruikt hier iemand als necronmancer de voilitle zombie
ik heb het gevoel dat ik hem of verkeerd gebruik, want het voelt alsof hij niet veel schade doet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 15:32:
Ik zit zwaar te genieten van Sorcer, jullie al een Sorc? Denk dat ik Firball of static orb ga na het levelen.
Nee, ik blijf bezig joh. Heb nu een Falconer op 88 en een Warlock op 96, maar ik heb voor de komende 5 alts ook al ideeën in m'n hoofd. Zit al op 100 uur in 2 weken, man man man.. :/

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
London schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:22:
[...]

Nee, ik blijf bezig joh. Heb nu een Falconer op 88 en een Warlock op 96, maar ik heb voor de komende 5 alts ook al ideeën in m'n hoofd. Zit al op 100 uur in 2 weken, man man man.. :/
Hahaha ja ik heb ook zo meerdere van de zelfde class nodig om alles uit te werken joh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 16:22:
[...]

Haha yep. Ik ben met maar 2 characters bezig. Zit net in de Moniliths met mijn Primalist begin ik die achterlijke Sorc steeds leuker te vinden. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs de Kripp vind het een hele goede game.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2024 20:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Heb nu wel een redelijke fijne build voor nu met mijn forge guard.

Gebruik Rive als mijn main dmg, daarna forge (nog iets) om mijn forge weapons te genereren, healings hands als sustain.

Daarnaast nog void slash ofzo als movement + buff voor mijn minions en dan als laatste de tijd terug draai buff :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Nieuwe manier van spelen ontdekt. Speel hc = if dood = nieuwe class\mastery :P. op die manier lekker veel aanklooien maar die campaign zal ik zo goed in het geheugen hebben hahaha.

Ben nu bezig met een Warlock, die is nu ergens in act 4 aangekomen. Er is een bepaalde boss waar ik hem wel voor knijp. Je weet wel, die tentacle boss :P.

Geeft om een of andere reden veel meer voldoening om op HC te spelen. Elke drop\item kan weer veel voor je betekenen. Kijk veel meer of ik resistance ergens mis etc. Ga deze cycle ook alleen CoF spelen. Wellicht dan de volgende de merchants faction.

Zal moeite kosten om straks te switchen naar een eventueel nieuw seizoen in Diablo 4. Dit spel heeft zoveel meer diepgang\diversiteit in builds etc. Belangrijkste nog, het is vele malen leuker om aan te klooien met builds and what not. Er zitten wel aardig wat bugs nog in maar daar werken ze hard aan. Binnenkort komt er weer een patch die als voornaamste aandachtspunt heeft om de bugs aan te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diversity schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:49:
Nieuwe manier van spelen ontdekt. Speel hc = if dood = nieuwe class\mastery :P. op die manier lekker veel aanklooien maar die campaign zal ik zo goed in het geheugen hebben hahaha.

Ben nu bezig met een Warlock, die is nu ergens in act 4 aangekomen. Er is een bepaalde boss waar ik hem wel voor knijp. Je weet wel, die tentacle boss :P.

Geeft om een of andere reden veel meer voldoening om op HC te spelen. Elke drop\item kan weer veel voor je betekenen. Kijk veel meer of ik resistance ergens mis etc. Ga deze cycle ook alleen CoF spelen. Wellicht dan de volgende de merchants faction.

Zal moeite kosten om straks te switchen naar een eventueel nieuw seizoen in Diablo 4. Dit spel heeft zoveel meer diepgang\diversiteit in builds etc. Belangrijkste nog, het is vele malen leuker om aan te klooien met builds and what not. Er zitten wel aardig wat bugs nog in maar daar werken ze hard aan. Binnenkort komt er weer een patch die als voornaamste aandachtspunt heeft om de bugs aan te pakken.
De enige manier om te spelen voor mij :P Softcofre prikkelt gewoon niks haha. er is geen enkele spanning voor mij omdat ik sinds D3 release alle ARPG's alleen maar HC speel.

Hoeveelste Mastery is dit al die je doet dan ? :P

Gaat bij mij nog best lekker. Ik heb nog geen 1 death gehad though.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
Eindelijk empowered monoliths vrij gespeeld, maar dan merk je gelijk wel een verschil in moeilijkheid. Stuk leuker gelijk zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LE-61 is terug van vakantie. Gaat lekker allemaal sinds laatste patch. Ook nog steeds rubberbanding af en toe in stadjes. Updates schijnen van afwezigheid op Discord deze week.
Gelukkig is de game verder verdomd goed. :9

Wilde trouwens op mijn mage wat sneller levelen en stukken overslaan maar ben toch weer op mijn gemak de campaign aan het doen.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2024 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wilde net zeggen ja de LE-61 is er weer *shrug*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ging zo goed lately :( Nu moet ik verplicht iets anders gaan doen waar ik geen zin in heb :'(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
London schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:00:
Ging zo goed lately :( Nu moet ik verplicht iets anders gaan doen waar ik geen zin in heb :'(
Wat dacht je van werken, zo midden overdag door-de-weeks? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Soeski schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 16:03:
[...]

Wat dacht je van werken, zo midden overdag door-de-weeks? :+
offtopic:
Er zijn ook mensen die 's nachts de maatschappij draaiende houden ;) Niet alle Tweakers zijn kantoorslaven :+

Ik twijfel of ik al eerder dan level 70 m'n endgame build ga speccen. Heb de items al wel klaarliggen voor Wraith Necro maar wellicht is de levelling build toch beter. Probeerde net de shortcut via dungeons maar die Soulfire Bastion dungeon is echt niet leuk als je level 35 bent :P

edit: Inmiddels werkt de boel weer

[ Voor 3% gewijzigd door London op 06-03-2024 16:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Patch Notes voor 1.0.2: https://forum.lastepoch.c...h-patch-1-0-2-notes/66953

Arena key value nerf, blijkbaar werd daar nogal flink aan verdiend toen ze nog 6500 opbrachten :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de Autumnal Wrap en bees zijn binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 18:52:
Zo, de Autumnal Wrap en bees zijn binnen.
Hoe krijg je die ?

Ff w88 moet updaten LOL

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:50:
[...]

Hoe krijg je die ?

Ff w88 moet updaten LOL
Die zou je gewoon moeten ontvangen deze dagen. Even je cosmetics checken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 19:52:
[...]

Die zou je gewoon moeten ontvangen deze dagen. Even je cosmetics checken. :)
Ja heb ze , moest nog updaten :P
Beetje bijen , meer bijen , veel bijen :+ _/-\o_ _/-\o_

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Kan er ook nog wel bij.... :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wees gewaarschuwd mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Whoa dit vind ik toch ook wel een fuckup van jewelste hoor. Freak incident en alles maar waarom wordt de keuze niet gelockt zodra je de confirmation moet geven.. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 21:20:
[...]

Whoa dit vind ik toch ook wel een fuckup van jewelste hoor. Freak incident en alles maar waarom wordt de keuze niet gelockt zodra je de confirmation moet geven.. Onbegrijpelijk.
Niet iets wat je na jaren early acces nog zou mogen tegen komen. Net zoals geen herstel optie.
Extra voorzichtig zijn dus op zo een moment. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Dat is wel een serieuze UI bug inderdaad. De flow van de prompt zou gewoon heel simpel moeten zijn als in: op delete character drukken -> geselecteerde character naam in variable opslaan en deze duidelijk weergeven in de prompt -> na bevestiging de character naam die in de variable opgeslagen staat verwijderen.

Het zou nooit moeten kunnen gebeuren dat je het geselecteerde character kan aanpassen op wat voor manier dan ook wanneer de prompt al gestart is. Lijkt mij iets dat ze wel heel snel gaan fixen. Lijkt mij geen complexe bug maar wel eentje met hele grote risico's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niet veel gespeeld afgelopen dagen maar hoop dat in te halen dit weekend. Mage inmiddels 45 en kon de Unique staff uit de stash halen. :9 Plan is fireball te gaan maar static orb speelt eigenlijk steeds leuker tijdens het levelen.
Ga nu eerst de campaign afronden en dan monoliths induiken. Wil daar nu toch eens serieus mee bezig zijn en niet naar een derde alt rennen. Campaign doorlopen is gewoon leuk in deze game. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:07
Hatsjoe schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:45:
Dat is wel een serieuze UI bug inderdaad. De flow van de prompt zou gewoon heel simpel moeten zijn als in: op delete character drukken -> geselecteerde character naam in variable opslaan en deze duidelijk weergeven in de prompt -> na bevestiging de character naam die in de variable opgeslagen staat verwijderen.

Het zou nooit moeten kunnen gebeuren dat je het geselecteerde character kan aanpassen op wat voor manier dan ook wanneer de prompt al gestart is. Lijkt mij iets dat ze wel heel snel gaan fixen. Lijkt mij geen complexe bug maar wel eentje met hele grote risico's.
Of zoals andere games het doen, de naam van de character in typen. Dan kan je nog altijd snel checken of die naam wel klopt met de geselecteerde optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Boermansjo schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 12:52:
[...]

Of zoals andere games het doen, de naam van de character in typen. Dan kan je nog altijd snel checken of die naam wel klopt met de geselecteerde optie.
Of dat je DELETE moet intikken heb ik ook al mee gemaakt , dan weet je ook dat je hem weghaald.
Maar het zou mooier zijn als hier een 24 uur bedenktijd tussen zou zitten tussen het aangeven van weg halen en het daadwerkelijk weg halen.
Als je dan eens een foutje maakt heb je nog tijd om deze te herstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:05:
[...]

Of dat je DELETE moet intikken heb ik ook al mee gemaakt , dan weet je ook dat je hem weghaald.
Maar het zou mooier zijn als hier een 24 uur bedenktijd tussen zou zitten tussen het aangeven van weg halen en het daadwerkelijk weg halen.
Als je dan eens een foutje maakt heb je nog tijd om deze te herstellen.
Het gaat in dit geval niet om per ongeluk deleten maar onbedoeld een verkeerde char deleten. :) In dat geval heb je meer aan naam herhalen dan “delete” typen.
Te gek dat je per ongeluk op de achtergrond van character kan wisselen tijdens dit proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het verbaast mij helaas niet zo. Ik ben natuurlijk ook al een stash tab vol met loot kwijtgeraakt nadat ik bezig was met het organiseren van m'n stash tabs. En daarnaast was er blijkbaar ook een bug dat HC chars hun hele inventory geleegd wordt zodra ze doodgaan.

Hopelijk lossen ze dit soort dingen snel op, want dat zijn wel behoorlijke game breaking issues.

edit: Wtf, ik maak net een nieuwe categorie aan bij m'n tabs en die verdwenen tab verschijnt opeens weer inclusief loot. Schiet mij maar lek :F

[ Voor 11% gewijzigd door London op 08-03-2024 15:58 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ik heb mij dus het schompes gezocht naar die clickable in het middel van de drie level 90-monoliths om de empowered monoliths te kunnen starten.. blijkt dat je daar naartoe moet sjouwen en dat het niet magischerwijs op je minimap verschijnt :facepalm: Enfin, een paar empowered monoliths gedaan en de difficulty-bump vind ik meevallen. Dat wil zeggen: ik blaas net zo makkelijk door Empowereds heen als ik deed door de level 90s normals. Het enige is dat ik iets minder kan facetanken (op exiled mages bijvoorbeeld) en dat sommige bosses een vervelende oneshot in huis hebben op verschillende damage types. Dit betekent voor mij vooral dat ik moet investeren in health/ward, resistances zijn capped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:02:
Ik heb mij dus het schompes gezocht naar die clickable in het middel van de drie level 90-monoliths om de empowered monoliths te kunnen starten.. blijkt dat je daar naartoe moet sjouwen en dat het niet magischerwijs op je minimap verschijnt :facepalm: Enfin, een paar empowered monoliths gedaan en de difficulty-bump vind ik meevallen. Dat wil zeggen: ik blaas net zo makkelijk door Empowereds heen als ik deed door de level 90s normals. Het enige is dat ik iets minder kan facetanken (op exiled mages bijvoorbeeld) en dat sommige bosses een vervelende oneshot in huis hebben op verschillende damage types. Dit betekent voor mij vooral dat ik moet investeren in health/ward, resistances zijn capped.
Als Forge Guard merkte ik wel een groot verschil. Misschien ook wel omdat je vooral in melee range loop. Maar moet ook eens kijken naar dat ward gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

stomley schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:07:
[...]

Als Forge Guard merkte ik wel een groot verschil. Misschien ook wel omdat je vooral in melee range loop. Maar moet ook eens kijken naar dat ward gedoe.
Mijn speelwijze is vooral transplant en +movement speed met haste op een paar triggers. Maar gaanderweg ben ik toch een beetje teveel naar de hypermobiele glass cannon gegaan omdat er niet echt incentive was (behoudens dan 35% phys res en 5% void res naar cap tillen) iets te doen aan defenses :D

Ik heb nog geen ander char gemaakt, maar mijn volgende wordt iets melee. Ben wel benieuwd naar hoe dat speelt en hoe de classes zich verhouden tot elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Level 65 op m'n necro en kan dus eindelijk m'n Wraithlord's Harbour helm equippen :D En wow, de woorden van alle streamers waren niet gelogen. Bizar OP, die wraithlord oneshot alles terwijl jij erachteraan loopt om de loot op te pakken.

Ik vind mooi :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 18:58:
Level 65 op m'n necro en kan dus eindelijk m'n Wraithlord's Harbour helm equippen :D En wow, de woorden van alle streamers waren niet gelogen. Bizar OP, die wraithlord oneshot alles terwijl jij erachteraan loopt om de loot op te pakken.

Ik vind mooi :D
Hmm die helm heb ik liggen. Moet dus een necro maken zeg je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bazziek schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:43:
[...]

Hmm die helm heb ik liggen. Moet dus een necro maken zeg je.
Ja maar het levellen van een necro is wel clunky moet ik zeggen. Ik had zelf de maxroll levelling guide gevolgd en vond dat niet fijn spelen met steeds skills wisselen op je hotbar enzo. Maar vanaf level 65 is het smooth sailing (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Klauwhamer schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 17:02:
Onderschat ook niet andere defensives, zoals armor, endurance, glancing blows, damage reduction, dusk shrouds, etc

Bij levelen kiest men vaak voor alle damage nodes.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste