Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
London schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:52:
Gaat niet zo goed met LE blijkbaar sinds ze hun ziel verkocht hebben aan Krafton. Steam reviews mostly negative nu en met de aankondiging dat de volgende class een betaalde class zal zijn gaat dat ook niet beter worden.

Jammer, maar met ruim 500 uur heb ik mijn geld er wel uitgehaald (y) De lijst met te boycotten developers/publishers wordt groter en groter, maar gelukkig bestaan er Indie games... totdat ze opgekocht worden natuurlijk ;w
Maar als je die negatieve reviews leest dan lijken het voornamelijk butthurt reacties te zijn over voornamelijk het feit dat de volgende uitbreiding niet meer gratis is. Dat hadden ze wel beloofd dus ook begrijpelijk dat mensen daar boos over zijn... Maar het probleem is gewoon dat ze niet genoeg verdienden op alleen cosmetics verkopen. Dus dan is het of dit, of gewoon geen uitbreidingen meer. Het lijkt erg weinig over de werkelijke inhoud van de game te gaan, dus ik zou deze trend in reviews niet al te serieus nemen.

Gamertag: FinrazielNL

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Dacht dat de uitbreiding wel gratis was en alleen de paradox class paid DLC werd? Heb ik dat verkeerd begrepen?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:53
Finraziel schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 09:24:
[...]

Maar als je die negatieve reviews leest dan lijken het voornamelijk butthurt reacties te zijn over voornamelijk het feit dat de volgende uitbreiding niet meer gratis is. Dat hadden ze wel beloofd dus ook begrijpelijk dat mensen daar boos over zijn... Maar het probleem is gewoon dat ze niet genoeg verdienden op alleen cosmetics verkopen. Dus dan is het of dit, of gewoon geen uitbreidingen meer. Het lijkt erg weinig over de werkelijke inhoud van de game te gaan, dus ik zou deze trend in reviews niet al te serieus nemen.
Dit klopt wel. als je het spel eerder leuk vond , verandert dit daar weinig aan. het is en blijft dezelfde last epoch.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Visgek82 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 15:53:
[...]

Dit klopt wel. als je het spel eerder leuk vond , verandert dit daar weinig aan. het is en blijft dezelfde last epoch.
Eens, blijft mijn favoriete ARPG maar zie de toekomst wel wat somberder in door alle wijzigingen. Hopelijk pakt het goed uit voor ze en kunnen we nog lang van LE genieten.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste