Maar als je die negatieve reviews leest dan lijken het voornamelijk butthurt reacties te zijn over voornamelijk het feit dat de volgende uitbreiding niet meer gratis is. Dat hadden ze wel beloofd dus ook begrijpelijk dat mensen daar boos over zijn... Maar het probleem is gewoon dat ze niet genoeg verdienden op alleen cosmetics verkopen. Dus dan is het of dit, of gewoon geen uitbreidingen meer. Het lijkt erg weinig over de werkelijke inhoud van de game te gaan, dus ik zou deze trend in reviews niet al te serieus nemen.London schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:52:
Gaat niet zo goed met LE blijkbaar sinds ze hun ziel verkocht hebben aan Krafton. Steam reviews mostly negative nu en met de aankondiging dat de volgende class een betaalde class zal zijn gaat dat ook niet beter worden.
Jammer, maar met ruim 500 uur heb ik mijn geld er wel uitgehaaldDe lijst met te boycotten developers/publishers wordt groter en groter, maar gelukkig bestaan er Indie games... totdat ze opgekocht worden natuurlijk
![]()
Gamertag: FinrazielNL