@
SMD007 Jij ook gefeliciteerd met je kill!
Jouw Void Knight build en gear is vergelijkbaar met wat ik ook heb/had tijdens de kill. (op Immortal Vise en Shattered Worlds na dan, die dropte tijdens de kill).
Ik gebruik(te) ook een leech blessing... alle kleine beetjes sustain helpen, niet waar? (nevermind.. ik haal nu 2 toons door elkaar, haha!.. % leech of spell damage as health is op mijn paladin. Op mij ES Void Knight gebruik ik inderdaad dezelfde blessings). En ik heb, naast melee void damage, shred armor op mijn wapen. En wat void pen als suffix op mijn idols. Mijn baseline Erasing Strike DPS is ~640k.
Ik zit met mijn Void Knight in 1500 corruption maps en dit is, afgezien van sommige bosses, goed te doen. Je moet wel blijven opletten, want burst damage kan soms flink zijn. Maar mijn belt met 'Ward and ailment cleansing on potion use' helpt een hoop.
Ik wil niet teveel op de boss mechanics in gaan ivm spoilers, maar:
spoiler:Mijn breakthrough kwam toen ik besefte dat je niet alles kan ontwijken... zeker niet in de laatste fase. Als je dit doet doe je namelijk niet genoeg schade. Toen dit kwartje eenmaal viel (ik had de timings van alle echte belangrijke abilities al onder de knie) ging hij vrij snel neer.
Ook de belt met 'ward and ailment cleansing on potion use' helpt enorm, omdat je dan de stacking damage reduction debuf kan cleansen. Die andere debuf helaas niet.
Dat gezegd hebbende moet je, ondanks de hoge damage output van Erasing Strike, nog steeds goed opletten tijdens het gevecht. Je krijgt de kill niet gratis (een andere Sentinel build heeft het in dat opzicht een stuk makkelijker:
spoiler:met 100% block chance en voldoende sustain kan je 75-80% van de abilities face tanken en dus ignoren.
Die falconer build lijkt me ook wel gaaf. Maar ik heb besloten nu ff een LE pauze in te lassen. Misschien over een paar weken eens aan beginnen 😎
[
Voor 24% gewijzigd door
Psyx88 op 12-05-2025 20:57
]