Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Wudi lekker bezig:

YouTube: Last Epoch - Understand & Build Your Loot Filters!

Voor de mensen die nog alles oppakken: in Last Epoch, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Diablo, leveren items niks op bij de vendor. De game is ontworpen om alleen relevante items op te pakken, daarom de lootfilter. De game wordt letterlijk onspeelbaar later zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:10

OMD

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:51:
Rond level 55 inmiddels met mijn Beastmaster en het blijft genieten deze game. Als het goed is kan ik bijna een faction kiezen. Begin de stash ruimte langzaam te waarderen, heerlijk geen kunstmatige cap!

Deze game doet me wel iets realiseren en dat is dat ik waarschijnlijk geen Diablo 4 meer ga spelen. Zeg nooit nooit natuurlijk maar als ik zie hoeveel dingen LE goed doet.. Of het nu om stash ruimte gaat, itemization, gedrag van minions, afwisseling in omgevingen, gevoel van combat of het gehele stijltje..en laten we niet beginnen over monetization verschil. ik ben verliefd. ;)

Ik weet natuurlijk niet hoe ik endgame ga vinden in de praktijk maar voor nu is LE mijn go-to ARPG geworden.
Nu eerst de campaign en alle side quests afronden. :)
Vooral dat minions viable zijn endgame. In D4 is een minion build eigenlijk kansloos maar in LE kan je er echt prima mee uit de voeten tot hogere corruption.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:25:
[...]

Vooral dat minions viable zijn endgame. In D4 is een minion build eigenlijk kansloos maar in LE kan je er echt prima mee uit de voeten tot hogere corruption.
En dat ze je bij kunnen houden en zelfs aan te sturen zijn met A. :)
Ik speel eigenlijk nooit iets met minions in games maar dit keer vind ik het dus wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:37:
[...]

En dat ze je bij kunnen houden en zelfs aan te sturen zijn met A. :)
Ik speel eigenlijk nooit iets met minions in games maar dit keer vind ik het dus wel leuk.
Ik speel ook acolyte. Heb je rustig 16 minions met je mee huppelen. Die doen met z’n allen zo een bak damage dat is niet normaal (als je de juiste skills kiest uiteraard)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00
OMD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:42:
[...]

Ik speel ook acolyte. Heb je rustig 16 minions met je mee huppelen. Die doen met z’n allen zo een bak damage dat is niet normaal (als je de juiste skills kiest uiteraard)
En je items er natuurlijk op kies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Bosmonster schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 07:52:
[...]

Je hebt favor nodig. Dus begin eerst even bij de monoliths.
Heb al een hele zooi af van die dingen :-)
denkd at ik er al iets van 15 gedaan heb als het niet meer is ... maar daar farm ik meer items dan punten :9~

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

stomley schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:44:
[...]

En je items er natuurlijk op kies :)
Je kan al redelijk zonder items aan de bak. Ik gebruik nu eigenlijk alleen nog de:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FzzDfsB22qWtjOLphC3RNlupejg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2btO7ZkgBDmluErMYvxSSp5T.jpg?f=user_large
En dan heb ik wel een beetje mazzel dat ik de 120% heb.

Rest heb ik nog echt geen ruk behalve een standaard armor met +1 skeleton skills. Ik heb die wand inmiddesl zo een 12x in mn stash en toevallig deze run kreeg ik hem al op level 6 :+

[ Voor 7% gewijzigd door OMD op 28-02-2024 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
OMD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:59:
[...]

Je kan al redelijk zonder items aan de bak. Ik gebruik nu eigenlijk alleen nog de:

[Afbeelding]

Rest heb ik nog echt geen ruk behalve een standaard armor met +1 skeleton skills. Ik heb die wand inmiddesl zo een 12x in mn stash en toevallig deze run kreeg ik hem al op level 6 :+
Haha ja ik bedoelde ook vooral die minion dmg %. Dat stacked best hard.
Irritante is dat je niet kan zien (zover ik weet) hoeveel dmg/dps je minions doen bij switchen van items.

Hmm blijkbaar heb ik de campaign af xD totaal niet door gehad.

Nu doorkrijgen wat ik aan het doen ben met die monoliths en een goeie lootfilter instellen.
Iemand tips (zonder gelijk er 1 te kopieren). Niet dat ik per abuis van alles uitsluit wat ik wel nodig heb.

Als je show item x gebruikt dan laat hide die voor de rest niets toch?

[ Voor 16% gewijzigd door stomley op 28-02-2024 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:52
OMD schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 10:59:
[...]

[Afbeelding]

O dat item is wel vet. wou dat ik hem had, maar nog niet gevonden.
Kan niet wachten tot ik wat hoger level ben en ook veel minions heb die ik met mee laat lopen. vind het altijd leuk in spellen als je een mini leger kan summon en die met je mee kan lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Zo nu level 66 Warlock
Gaat lekker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iQS9NXpzbo9fKH_1U5r-5zmpyTs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WqORZidv177HapYepufCCghg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNiqgVkq7v1A5sGlwwNyzo8I1D8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KNagoJrFOGBBhP9MtXscUVIA.png?f=fotoalbum_large

Die monoliths zijn nu gewoon Walk in the park levels :9

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:07

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

ravw schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:41:
Zo nu level 66 Warlock
Gaat lekker
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Welke build gebruik je? Ik zie dat je de nadruk legt op fire damage in plaats van necrotic?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Klauwhamer schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:02:
[...]

Welke build gebruik je? Ik zie dat je de nadruk legt op fire damage in plaats van necrotic?
Deze
https://www.icy-veins.com...ck-mastery-leveling-build

Dat is een beetje verschillend licht er aan wat ik vind.
Kan over 2 levels weer anders zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
London schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:54:
[...]

Absoluut.

Ik heb nu een paar pogingen gedaan om Julra tier 3 neer te halen maar helaas zonder succes. Ik heb dus ook nog geen legendaries kunnen forgen helaas :p Eerst maar even void resistance omhoog krijgen vanavond en dan hopelijk met succes Julra killen.
Je hoeft enkel de tier 3 te doen als het level requirement van de unique hoger is dan het maximale dat je kan upgraden onder de tier 2 Julra.

Ik kill nu regelmatig de tier 3 Julra met mijn falconer, dus als je hulp nodig hebt en standaard (dus niet hardcore) speelt, voeg me dan maar toe en stuur mij een whisper wanneer je mij online ziet. Ik heet op LE het zelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47
ravw schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 12:41:
Zo nu level 66 Warlock
Gaat lekker

Nice! cool outfitje ook :P

Die monoliths doe je enkel alleen de eerste set neem ik aan toch ? Of heb je ook die quest al afgemaakt dat je verder kan naar de hogere monoliths

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Ricmaniac schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Nice! cool outfitje ook :P

Die monoliths doe je enkel alleen de eerste set neem ik aan toch ? Of heb je ook die quest al afgemaakt dat je verder kan naar de hogere monoliths
Nee ik ben nog bezig met het verhaal

Die Armor is inderdaad een gaaf ding
Hier mijn spullen die ik op het moment draagt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9pdRYjnnhp1rU0Nb5Y2eOYD-zA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/x75L9Ln39eoXQJE67lZr7qYV.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7gBNz8bdig7XQ0NikdGKX72VIIQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eH1c43tf2e7iTvQ3CjBQIuYq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqHUIdlNmmBuDiDrXsOvNrrEfRc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DxhGHvlp3S20YZbkdlKVGn70.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HXQtzRgxNe9gzXpse9C2kglaRh0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/hubHMTSM4ebcLxxAVIRBbKQc.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7r_lWIyBY3UFhgmw3G-d-zCnIDs=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/IgobhGwIsXfdOQFv7U2gPAWF.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MlUuIj8U-wZKl9UTQIutzxpwTCY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/zyBWRK89JnGVu6E1EGgodkMn.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acE3X0nG_SMawsHEW2WuHFYoryQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/zrrotEJ6dWvgjvbfMT4GHWbJ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kHmN_mp2JCigThenKbrYVEZbCmQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fbxb7kockhj7Yr1ugyoQ39KJ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFNkiHBFSBnmfjS8RKmxls0tFNY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/tJKlKgd8DkJ1i1t4RV9KFSvH.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cHIg6cClC4Xng7R9j_g_w_boAk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qfvO6OZfD6UqHDdhJKcYoYN0.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 89% gewijzigd door ravw op 28-02-2024 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hatsjoe schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 13:08:
[...]

Je hoeft enkel de tier 3 te doen als het level requirement van de unique hoger is dan het maximale dat je kan upgraden onder de tier 2 Julra.

Ik kill nu regelmatig de tier 3 Julra met mijn falconer, dus als je hulp nodig hebt en standaard (dus niet hardcore) speelt, voeg me dan maar toe en stuur mij een whisper wanneer je mij online ziet. Ik heet op LE het zelfde als hier.
Thanks maar lukt wel zelf. Ff mechanics beter checken, damage is het probleem niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Zojuist die 1e monolith boss gekilled.

Ik kwam vast te zitten tussen hem en onderdeel van de map. Gelukkig kon ik hem rustig facetanken en gewoon blijven slaan, maar kon dus nergens heen lopen xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht even een half uurtje LE tussendoor maar helaas: online play unavailable.
Iets zegt mij dat deze wisselvallige ervaring nog een tijdje kan gaan aanhouden. Waarschijnlijk regelmatig een "stabiliteit" update om vervolgens weer een andere issue tegen te komen.
Ben benieuwd dit weekend. ;)
Zin om te spelen!

edit: character waar ik geen zin in heb kan wel inloggen. Zie het vanavond wel.
Yep.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SuDi7Ll3uYMR3NTILY3a4-8pORw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J8r438iarKk19c2hepc8nmGA.jpg?f=user_large
:+

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2024 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:50:
Dacht even een half uurtje LE tussendoor maar helaas: online play unavailable.
Iets zegt mij dat deze wisselvallige ervaring nog een tijdje kan gaan aanhouden. Waarschijnlijk regelmatig een "stabiliteit" update om vervolgens weer een andere issue tegen te komen.
Ben benieuwd dit weekend. ;)
Zin om te spelen!
Ze zijn op de hoogte:
14:15 Hello Travelers, our team is investigating an issue causing players to see the 'Online Play Unavailable' message when attempting to load a character and issues during scene transitions. Overall we're observing instability in our matchmaking service, and are working towards stabilizing it.

This does not appear to be affecting a specific server and some players have been able to log in after repeated attempts.

We will update you again as soon as possible.
Edit - Opgelost:
Hello Travelers, the team pushed another backend deployment to address zone transitions and this appears to have resolved the issues that appeared earlier today ✅

We thank you for your patience while we worked on this.

The Backend team will continue to work on the other known issues related to loading, log-ins and zone transitions that still affect some of our players, in the meantime please continue to submit in game bug reports when you encounter issues. These go directly to the team and provide valuable data via the player.log reports attached.
Ik ben gisteren lvl 35 geworden. Weer een nieuwe skill unlocked. Echt een lekkere power boost.

Het vinden van nieuwe wapens schiet nog niet zo op. Het forgen van mijn huidige bow kan gelukkig nog wel.

[ Voor 20% gewijzigd door turambar op 28-02-2024 17:01 . Reden: status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2024 17:41 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XlDk5S7vOHCNGWwq21VibD5G1W0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QzzEAInIejjzFywlYhwQOKj7.png?f=fotoalbum_large

M'n eerste legendary :) Super nice hoor dat legendary potential systeem. Je kan zoveel goede items maken daarmee, echt een origineel bedacht systeem op deze manier.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:06
Ik krijg rode latency in End of Time , al mijn karakters staan in hun ondergoed op de playlist en ik heb lange transities. Tis weer raak :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Level 58 inmiddels en denk dat ik klaar ben met de campaign. "Enter the monolith of fate" is de volgende (side)missie. Moest als laatst een baasje slopen.
Neem aan dat de (end)game nu gaat beginnen? >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2024 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Oh damn er is inmiddels een queue. Plekje 3000, is kijken hoe lang dat gaat duren
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:37:
Level 58 inmiddels en denk dat ik klaar ben met de campaign. "Enter the monolith of fate" is de volgende (side)missie. Moest als laatst een baasje slopen.
Neem aan dat de (end)game nu gaat beginnen? >:)
Alle talens en idols unlocked? Zou dat wel doen voordat je eraan begint persoonlijk

[ Voor 71% gewijzigd door MyKey op 28-02-2024 18:39 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MyKey schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:39:
Alle talens en idols unlocked? Zou dat wel doen voordat je eraan begint persoonlijk
Zo te zien heb ik alles unlocked ja. Heb dan ook niets overgeslagen onderweg. :)
___

Zag net trouwens bij een paar schoenen het logo van mijn faction en rank 1 er bijstaan. Neem aan dat dit niet anders betekend dan dat je die geloot hebt dankzij faction keus?
___

Die bugged Artem's Offer Q blijft wel lelijk op de map staan terwijl die allang afgerond is..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2024 18:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:53:
[...]

Zo te zien heb ik alles unlocked ja. Heb dan ook niets overgeslagen onderweg. :)

Zag net trouwens bij een paar schoenen het logo van mijn faction en rank 1 er bijstaan. Neem aan dat dit niet anders betekend dan dat je die geloot hebt dankzij faction keus?
Zoiets ja en als je dus van faction switch kan je die niet gebruiken ivm link aan andere faction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:55:
[...]

Zoiets ja en als je dus van faction switch kan je die niet gebruiken ivm link aan andere faction.
Ah ja logisch vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Zijn die lootfilters broken?

Heb 1 filter aan staan met specifieke affixes (en item types disabled)
bijv magic / normal non mage gear met alles op hide behalve de dmg type die ik wil.

blijkbaar pakt hij elke rule daarin als 1 dingetje.
want blijf blauw en normal zien wat "buiten" het filter valt. (zowel hide als show)

voorkeur gaat naar show ivm meerdere affixes aan te kunnen zetten. (bijv spell damage / cast speed / cold damage)

maar krijg het niet goed aan de praat.

Iemand tips en trucs? (kan wel wat downloaden maar wil specifiek dingen hebben namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
eehbiertje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:44:
Zijn die lootfilters broken?

Heb 1 filter aan staan met specifieke affixes (en item types disabled)
bijv magic / normal non mage gear met alles op hide behalve de dmg type die ik wil.

blijkbaar pakt hij elke rule daarin als 1 dingetje.
want blijf blauw en normal zien wat "buiten" het filter valt. (zowel hide als show)

voorkeur gaat naar show ivm meerdere affixes aan te kunnen zetten. (bijv spell damage / cast speed / cold damage)

maar krijg het niet goed aan de praat.

Iemand tips en trucs? (kan wel wat downloaden maar wil specifiek dingen hebben namelijk)
De lootfilter werkt van boven naar beneden. weet niet of je de rules in juiste volgorde hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Ricmaniac schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:54:
[...]

De lootfilter werkt van boven naar beneden. weet niet of je de rules in juiste volgorde hebt staan?
heb alles in 1 rule staan..
ben nu meerdere rules aan het maken.. (zon 616 affixes op hide)
maar denk dat het andersom moet (en show ipv hide met minimaal 2/3 affixes erop)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfSKzQdVc7r81xYNMXLtfXqdgIU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rz5Xk8Y8MbsfBZ5Z0IbPuH1o.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door eehbiertje op 28-02-2024 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
flink aantal shards in een low level monolithje XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcRWPq6EqF86uuxBGrhvVe_vG8A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MQLCT50rfx6odpywU6MthzxV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nog steeds mega blij met mijn Druid als keuze. De class speelt zoo leuk imo.

en die class fantasy die ik had bij diablo 4 druid heb ik hier ook weer heel goed :) mooie is ook dat ik continue wissel tussen bear en swarm form ipv vast in 1 form. speelt leuk.

Mis wel een Werewolf form though :P die was bij diablo wel heel vet ondanks alle mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
nog steeds met het filter bezig.. Heb echt het idee dat de affix filter broken is.

heb hier dus bijv 1 affix tussen zitten die kan (healing effectiveness)
de anderen wil ik er allemaal uitgefilterd hebben.
deze staan dus dan ook niet op show. (niet aangevinkt in de lijst)

links is bijv een idee wat ik wel zoek. of ik "with at least X of these affixes on the same item" nu aan op 1 of 4 zet dit maakt niet uit ik blijf het item zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fRx7Cthaj5ODa3RlN6brUpD9fWE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YOmbcyLRTp8ze2o4uhyKDBg1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja maar dat is dus volgens mij het probleem van wat ik net zei van boven naar beneden. @eehbiertje

Draai die 2 rules eens om en drop dan dat item is op de grond. om te zien of je het nog steeds ziet.
Want volgens mij zie je het nu sowieso omdat die bovenaan begint met hide normal en magic items.. en dit is geen normal of magic maar Rare dus zie je hem sowieso

Hier mijn leveling filter.
(gewoon geimporteerd) bij al die filters voor elke class staat die hide normal, magic rare items bij mij onderaan omdat alles wat er boven komt voor gaat en wel gewoon de item laat zien.
En als het dan aan geen van die bovenstaande voorwaarde voldoet. Dan pas hide hij al die items.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yTewavoF4FM_MSJ-Ix7kDp5lrnE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ksoawvhQQPuK3DGz5ydpWS5O.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2024 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gongbao
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-09 17:16
Je hebt nu toch geen regel die rares hide? In die volgorde klopt het volgens mij, maar dan moet je bovenste hide all normal/ magic/ rare zijn.
  • Dan verstopt stap 1 alle rares
  • Stap 2 toont dan alle rares met die specifieke affixes wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Laat je affix filter lijstje eens zien. nu ben ik benieuwd en wil ik het oplossen haha
Voeg nu aan die onderste screenshot trouwens ook rare toe aan "hide"

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Je hide inderdaad niet andere rares. Voeg die toe en moet het werken.

Zolang je alleen show hebt zal nog steeds alles komen want er is geen hide op iets.

[ Voor 41% gewijzigd door stomley op 28-02-2024 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
@Ricmaniac heb hem even in pastebin geplakt.

https://pastebin.com/Wta88Lw8

blijkbaar schijnt dit te werken.
maar raar dat dit alsnog moet. (aangezien ik eerst op het 1 filter en dan pas op het andere)

[ Voor 44% gewijzigd door eehbiertje op 28-02-2024 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
eehbiertje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:55:

maar raar dat dit alsnog moet. (aangezien ik eerst op het 1 filter en dan pas op het andere)
https://pastebin.com/RAXdPKXv

aangepast voor je.. nu werkt die

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
eehbiertje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:55:

Nee het is gewoon even snappen hoe het werkt.
Hij moet zeg maar een regel vinden waar die aan moet voldoen. voldoet die nergens aan dan laat die het gewoon zien.

In jou filter was het dus zo dat hij niet aan regel 1 voldeed en regel 2 zei ook niet dat hij hem moest "Hiden" dus liet die hem gewoon zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
@Ricmaniac ja met die rare schijnt hij hem inderdaad te verbergen.
maar misschien dat mijn logica daarin tegengaat.

Ik filter eerst op affixes en dan filter ik de rest eruit.
nouja mooi dat het zo werkt

Denk dat het omgekeerde logica is.. dat hij normaal "alles" laat zien.
en je met show dus sowieso alles laat zien + die extra's
dan zou ik met hide het wel voor elkaar moeten krijgen. zonder 2 rules te hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door eehbiertje op 28-02-2024 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
@eehbiertje Nog steeds zal jij nu best veel items tegenkomen die je niet nodig hebt. Wat je bijvoorbeeld ook wil doen of handig is, als je specifieke gear zoekt is een filter maken voor welke gear en wapens je niet wilt vinden.

Weet niet welke class jij speelt maar stel je speelt Warlock en er dropt nu een gele Quiver of Boog met die affix die jij wel wilt dan zie je hem alsnog.

Zo heb ik nog een hide unused weapons filter
dan is het alleen van toepassing als die affixes op een 2h axe zitten bijv.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2I8jNqL-dYEFeThpRfGr3yQyNA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wyopc41P2zNaGErcrRHdrK9W.png?f=fotoalbum_large

Het is idd een beetje omgekeerde logica. op deze manier vink je niet aan wat je wel wilt maar juist wat je niet wilt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 28-02-2024 21:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
@Ricmaniac klopt. het gaat mij voornamelijk om gear te vinden / sharden

deze items had ik in de vorige mee genomen. maar kreeg dat dus niet goed (omdat het omgekeerd werkt met hide)

ik kan dus inderdaad nu een filter aanmaken voor welke gear het is.
en zo een beetje de snelheid erin te houden ipv continu inventory te moeten checken (eerst alleen normal/magic filter aan staan met lvlen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zoo de eerste monolith timeline complete :)

Maar denk dat ik er even nog een paar afmaak op lvl 58 voor wat extra levels... want ineens van 58 naar 66 doet wel iets met difficulty denk ik :P

Volgens mij gaan die monoliths in 1 zo'n mapje echt infinite door of niet? heb er nu 36 ofzo open staan in 1 timeline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
Ricmaniac schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 21:37:
Zoo de eerste monolith timeline complete :)

Maar denk dat ik er even nog een paar afmaak op lvl 58 voor wat extra levels... want ineens van 58 naar 66 doet wel iets met difficulty denk ik :P

Volgens mij gaan die monoliths in 1 zo'n mapje echt infinite door of niet? heb er nu 36 ofzo open staan in 1 timeline.
Niet infinite maar wel ver inderdaad. Op een gegeven moment hoe verder je van de "start" af bent, hoe groter de kans is dat je echoes krijgt waarbij je de shadow of orobyss moet verslaan. Op een gegeven moment zullen alle "branches" daar mee eindigen, en heb je dus een soort van grens. Heb dat overigens nog niet zelf bereikt, op een gegeven moment wil ik de corruption omhoog hebben want dan wordt de loot beter.

Jij speelt hardcore, toch? Zo niet, dan kan ik je aanraden om gewoon zo hoog en ver mogelijk te pushen qua monoliths en de levels, tot je steeds dood begint te gaan. Hoe hogere level zones je in bent, hoe sneller het levelen gaat en hoe sneller je goede loot vindt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
eehbiertje schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:58:
@Ricmaniac ja met die rare schijnt hij hem inderdaad te verbergen.
maar misschien dat mijn logica daarin tegengaat.

Ik filter eerst op affixes en dan filter ik de rest eruit.
nouja mooi dat het zo werkt

Denk dat het omgekeerde logica is.. dat hij normaal "alles" laat zien.
en je met show dus sowieso alles laat zien + die extra's
dan zou ik met hide het wel voor elkaar moeten krijgen. zonder 2 rules te hebben.
Vergeet niet dat de regels van onder naar boven worden toegepast. De volgorde is erg belangrijk.

Daarom ook een SHOW optie die eerdere HIDE’s weer kan overrulen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Bosmonster schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 06:59:
[...]

Vergeet niet dat de regels van onder naar boven worden toegepast. De volgorde is erg belangrijk.

Daarom ook een SHOW optie die eerdere HIDE’s weer kan overrulen.
Ja zo zou je hem inderdaad ook kunnen zien.

Simpelste is:
Je hebt een bak met items die je allemaal te zien krijgt (zonder regels).

- Voeg je een regel toe met show x item, dan zeg je eigenlijk "ik wil deze item sowieso zien".
Dit heeft geen gevolgen gezien deze al te zien was.

- Voeg een regel toe met Hide alles. Hiermee zeg je dan eigenlijk "laat nu alles niet meer zien wat niet voldoet aan bovenstaande regels"

• samlans
is het beter om op 1 damage typ te focusen of te splitsen
heb nu een ice golem en fire archers maar weet niet of het beter is om compleet te focusen op ice of iets anders

• stomley
samlans schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:52:
is het beter om op 1 damage typ te focusen of te splitsen
heb nu een ice golem en fire archers maar weet niet of het beter is om compleet te focusen op ice of iets anders
Je hebt ook de algemene + Minion % dmg

• OMD

OMD

Je pakt het meeste met 1 type.

Als je bijvoorbeeld + 50% minion damage hebt maar ook + 50% minion fire damage dan scheelt dat een enorm stuk.

Bij andere classes zijn meerdere ailments beter in mijn ogen.

Mijn summoner heeft fire damage en armor shred maar dus geen poison, bleed of chill bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Enige issue waar ik nog tegenaan loop op het moment is hoe om te gaan met exalted items die niet voor mijn eigen build zijn. Ik heb nog geen goed beeld van wat andere builds precies nodig hebben, dus vrijwel alles wat niet goed is voor mijn build gaat op de schroothoop. Heb wel 2 regels gemaakt om tier 7 affixes of items hoger dan tier 20 altijd te markeren, maar dan nog wordt het een dagtaak om álle exalted te scannen :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:09:
Enige issue waar ik nog tegenaan loop op het moment is hoe om te gaan met exalted items die niet voor mijn eigen build zijn. Ik heb nog geen goed beeld van wat andere builds precies nodig hebben, dus vrijwel alles wat niet goed is voor mijn build gaat op de schroothoop. Heb wel 2 regels gemaakt om tier 7 affixes of items hoger dan tier 20 altijd te markeren, maar dan nog wordt het een dagtaak om álle exalted te scannen :P
Ja ik heb hetzelfde met die items inderdaad. Ik heb voor nu 2 aparte bank tabjes waar ik alle exalted items in pleur.. maarja moet nog even uitzoeken hoe ik die het beste moet gebruiken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat monolith systeem fijn zeg! Als je 's ochtends even wilt spelen, kun je er mooi een paar meepakken. Klein half uurtje bezig geweest en toch progressie hebben. Vanavond weer goed voor gaan zitten en eens kijken naar een cosmetische upgrade van de portal want dat standaard ding is geen porem. :P

• samlans
OMD schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:03:
Je pakt het meeste met 1 type.

Als je bijvoorbeeld + 50% minion damage hebt maar ook + 50% minion fire damage dan scheelt dat een enorm stuk.

Bij andere classes zijn meerdere ailments beter in mijn ogen.

Mijn summoner heeft fire damage en armor shred maar dus geen poison, bleed of chill bijvoorbeeld.
Moet een keer goed zitten als ik wat hoger level ben en kijken naar hoe ik mijn minions wil indelen.

Zou graag een build hebben met archers, mages en golem die ik nu heb maar weet niet of het in the end game goed werk

• OMD

OMD

samlans schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:40:
[...]

Moet een keer goed zitten als ik wat hoger level ben en kijken naar hoe ik mijn minions wil indelen.

Zou graag een build hebben met archers, mages en golem die ik nu heb maar weet niet of het in the end game goed werk
Minion builds zijn redelijk viable end-game tot hogere corruption (200+)
YouTube: Last Epoch ONLY MINIONS Necromancer Build Guide!! VERY LAZY!! 300+ C...

Ik speel mijn huidige play-through met
8 skeleton fire archers
5 fire mages
1 fire golem
2 fire wraiths
3 vanguards

Die rammen echt zo overal doorheen. Allee mijn eigen armor is nu even een dingetje, ik vind maar geen goede gear, als in, echt helemaal niets.

ik heb uiteraard gear wat ik al verzameld had (speel LE al lang) maar wilde na de 1.0 release echt opnieuw starten :)

[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 29-02-2024 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:16:
Wat is dat monolith systeem fijn zeg! Als je 's ochtends even wilt spelen, kun je er mooi een paar meepakken. Klein half uurtje bezig geweest en toch progressie hebben. Vanavond weer goed voor gaan zitten en eens kijken naar een cosmetische upgrade van de portal want dat standaard ding is geen porem. :P
Eens ja, super mooi systeem maar moet wel zeggen dat ik ze soms zelfs een beetje TE snel vind... zou het niet erg vinden als ze af en toe wat langer duren. Meestal clear ik de volledige map though ook al heb ik de main objective al af en is de map nog 60% unexplored :P maar zelfs dan vind ik het vrij snel.

Maar dit is een stuk fijner imo dan mapping in PoE ook waar je al die maps moet uitzoeken die je gaat wilt enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 10:58:
[...]

Eens ja, super mooi systeem maar moet wel zeggen dat ik ze soms zelfs een beetje TE snel vind... zou het niet erg vinden als ze af en toe wat langer duren. Meestal clear ik de volledige map though ook al heb ik de main objective al af en is de map nog 60% unexplored :P maar zelfs dan vind ik het vrij snel.

Maar dit is een stuk fijner imo dan mapping in PoE ook waar je al die maps moet uitzoeken die je gaat wilt enzo.
Het gaat heel snel ja maar daar zal bewust gekozen voor zijn. Ik vind het fijn zo een snelle ‘optie’ in Endgame.
Er zal vast meer tijdrovende Endgame bij komen in de toekomst. :)
Keus en afwisseling is key imo.

Denk als ik nu wat anders wil, met een alt de campaign weer door ga. Ik wil nog allerlei builds proeven. Laat ze maar rustig de game bijschaven en niet continu met halfbakken dingen tevoorschijn komen. Kuchdiablo4kuch. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2024 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 11:28:
[...]

Het gaat heel snel ja maar daar zal bewust gekozen voor zijn. Ik vind het fijn zo een snelle ‘optie’ in Endgame.
Er zal vast meer tijdrovende Endgame bij komen in de toekomst. :)
Keus en afwisseling is key imo.

Denk als ik nu wat anders wil, met een alt de campaign weer door ga. Ik wil nog allerlei builds proeven. Laat ze maar rustig de game bijschaven en niet continu met halfbakken dingen tevoorschijn komen. Kuchdiablo4kuch. ;)
Ach als ze het net zo gaan doen als die lui van Grim Dawn.
Dan word het wel leuk.
Soms is wat uiterlijke updates , dan weer een DLC van nieuwe land en opdrachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Grim Dawn was ook een lekkere game inderdaad! Eigenlijk te weinig gespeeld nog.
On-topic; ik ben benieuwd hoeveel spelers Blizzard verloren heeft in D3/D4 nu met deze release :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Soeski schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 12:28:
Grim Dawn was ook een lekkere game inderdaad! Eigenlijk te weinig gespeeld nog.
On-topic; ik ben benieuwd hoeveel spelers Blizzard verloren heeft in D3/D4 nu met deze release :)
Ik hoop een heleboel....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Die monoliths zijn echt te kort. Heb telkens het idee dat ik er nog wel 1 meer kan doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:01:
Die monoliths zijn echt te kort. Heb telkens het idee dat ik er nog wel 1 meer kan doen :+
Dat kan ook! :P En nog een en nog een en nog een.

Best vaak wat over Grim Dawn gehoord.
Zizaran noemt LE de een na beste ARPG van het moment, best een compliment.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2024 13:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:33:
[...]

Dat kan ook! :P En nog een en nog een en nog een.

Best vaak wat over Grim Dawn gehoord.
Zizaran noemt LE de een na beste ARPG van het moment, best een compliment.
Ik noem het de beste. gewoon omdat ik PoE te groot vind geworden. Je kan bij PoE bijna niks zonder 3rd party tools te gebruiken. Guides zijn (vind ik) een must.

Crafts die je wil maken moet je altijd opzoeken online omdat het niet ingame aangegeven word hoe je iets maakt.

Ik snap wel dat veel diehard spelers PoE boven Last Epoch zullen verkiezen maar voor mij is juist die diehard mindset die ik nodig vind bij PoE hetgeen wat voor mij Last Epoch beter maakt.

Vermaak mij nu al langer (voor 1 seizoen) in Last Epoch monoliths dan dat ik PoE Maps vol houd :P maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.

Denk wel dat PoE2 straks deze weer van die troon stoot. Waarschijnlijk word het dan een cycle waarbij ik wissel tussen PoE2 en Last Epoch seizoenen. Zie momenteel Diablo nergens in dat plaatje tussen zitten eigenlijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2024 14:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:10:
[...]

Ik noem het de beste. gewoon omdat ik PoE te groot vind geworden. Je kan bij PoE bijna niks zonder 3rd party tools te gebruiken. Guides zijn (vind ik) een must.

Crafts die je wil maken moet je altijd opzoeken online omdat het niet ingame aangegeven word hoe je iets maakt.

Ik snap wel dat veel diehard spelers PoE boven Last Epoch zullen verkiezen maar voor mij is juist die diehard mindset die ik nodig vind bij PoE hetgeen wat voor mij Last Epoch beter maakt.

Vermaak mij nu al langer (voor 1 seizoen) in Last Epoch monoliths dan dat ik PoE Maps vol houd :P maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
Ik noem PoE altijd een fulltime baan + studie in 1. Althans, dat kan het zijn. Qua content biedt PoE natuurlijk meer dan LE/GD/D4 samen, maar het is wel heel erg onoverzichtelijk geworden. En het feit dat je meerdere externe applicaties en websites nodig hebt om optimaal te kunnen spelen maakt het spel ook niet bepaald aantrekkelijker.

Nee, voor mij is LE ook de absolute nummer 1 op het moment. De perfecte mix van zaken die een arpg goed maken. Benieuwd naar de komende updates (y)

offtopic:
Er is ook een campfire chat vanavond van D4, benieuwd waar die mee over de brug komen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het knaagt wel een beetje om een alt te starten trouwens :D M'n warlock is nu level 95 maar merk dat het wel flink farmen wordt om verder te progressen. De tier 4 bosses zitten er helaas nog niet in. Maar heb een stash vol met allemaal uniques voor andere classes dus misschien toch maar een altje gaan levellen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
Dat knagen voel ik ook, al ben ik pas lvl 34. Ik speel nu al 15 levels met dezelfde rechter muisknop-skill en hoewel het prima gaat is het toch leuk om te kijken wat andere classes kunnen en hoe dit aanvoelt.
Op zich droppen ze als spreekwoordelijke flies maar het is dus wel al 15 levels hetzelfde riedeltje... mikken, rechts drukken en volgende pack.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

Soeski schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:38:
Dat knagen voel ik ook, al ben ik pas lvl 34. Ik speel nu al 15 levels met dezelfde rechter muisknop-skill en hoewel het prima gaat is het toch leuk om te kijken wat andere classes kunnen en hoe dit aanvoelt.
Op zich droppen ze als spreekwoordelijke flies maar het is dus wel al 15 levels hetzelfde riedeltje... mikken, rechts drukken en volgende pack.
Gewoon doen joh.

Ik heb op dit moment:

Acolyte summoner -> level 59
Acolyte Warlock -> Level 40
Primalist Beastmaster -> Level 43
Rogue Falconeer -> Level 49

Uit de pre- 1.0 fase heb ik uiteraard wel hoop characters hoog geleveld maar ik vind het niet erg om steeds te wisselen en dezelfde stukken te lopen. Het zijn de andere skills en speelstijl die het dan een beetje afwisselend houden. Het gaat alleen dan niet zo snel naar level max.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooie onderbouwde review (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 14:30:
Het knaagt wel een beetje om een alt te starten trouwens :D
Nu pas? :+

Bij mij knaagde het al tijdens het levelen haha.

Ik heb naast mijn main 66 Druid ook nog een 22 Falconer, 20 Paladin en 15 Acolyte (wat ik Lich wil maken)

Heb vaak als het wat later in de avond word ik nog geen zin heb om naar bed te gaan maar ook niet verder wil met mijn main omdat je in Hardcore gewoon niet je ogen net even een seconde te lang dicht wil hebben :P Met Diablo 3 en PoE wel eens gebeurd.

Dus dan level ik casually een beetje een nieuwe.

[ Voor 30% gewijzigd door Ricmaniac op 29-02-2024 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een knager hier. Denk van het weekend maar een mage maken. Nu mijn Beastmaster de campaign heeft afgerond vind ik het een mooi moment. Leuk voor de afwisseling. Monoliths op char 1 en lekker de campaign opnieuw doen met een ander. :9
Als alt liefhebber ben ik stiekem blij met de mastery keus die vast staat. :P

• OMD

OMD

Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:35:
Nog een knager hier. Denk van het weekend maar een mage maken. Nu mijn Beastmaster de campaign heeft afgerond vind ik het een mooi moment. Leuk voor de afwisseling. Monoliths op char 1 en lekker de campaign opnieuw doen met een ander. :9
Als alt liefhebber ben ik stiekem blij met de mastery keus die vast staat. :P
Mage runemaster <3

Was early acces echt overpowered :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben benieuwd trouwens hoe het gaat met die dungeons om de campaign te skippen door middel van die keys. Ik heb voor 3 dungeons nu een paar sleutels maar zolang die bug er is in die eerste dungeon dat je nog niet kan bewegen terwijl je mobs je al wel aan kunnen vallen durf ik er niet doorheen.

Ben benieuwd hoe veel sneller dat is als je al die dungeons door zou gaan ipv normale campaign.

• Soeski
Ah ja ik heb ook al sinds lvl 24 een key ofzo, maar niks mee gedaan. Geen idee of dat wise is...

Verwijderd

OMD schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:39:
[...]

Mage runemaster <3

Was early acces echt overpowered :P
Speelt die niet vrij ingewikkeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

Verwijderd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 15:48:
[...]

Speelt die niet vrij ingewikkeld?
Ja, die is wel wat actiever in het gebruik. Vond het geen bezwaar eerlijk gezegd.
Vind sorcerer ook leuk, die fight nogwat (die andere in ieder geval :P ) vond ik wat minder maar ieder moet spelen wat hij/zij leuk vind natuurlijk.

• Visgek82
  • Laatst online: 19:06
Waar krijgen jullie die keys ? Heb er nog niet 1 gezien in het hele spel. zou graag die dungeons doen , maar volgens mij mag dat niet ofzo ..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• stomley
Visgek82 schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:22:
Waar krijgen jullie die keys ? Heb er nog niet 1 gezien in het hele spel. zou graag die dungeons doen , maar volgens mij mag dat niet ofzo ..
Heb er zelf inmiddels 10 maar moet nog even lezen hoe dat nou precies werkt, want kon ook voor je alts gebruiken ofzo.

• Klauwhamer

Klauwhamer

stomley schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 18:30:
[...]

Heb er zelf inmiddels 10 maar moet nog even lezen hoe dat nou precies werkt, want kon ook voor je alts gebruiken ofzo.
Idem hier. Ook zjjn er echo's met keys als reward overigens, naast volgens mij gewoon field drops.

[ Voor 5% gewijzigd door Klauwhamer op 29-02-2024 18:42 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben een Falconer gestart, na Warlock ook een fotm mastery dus ik ben benieuwd :P

Keys droppen overal trouwens. Hoop dat ze nog een QoL update doorvoeren zodat die gaan stacken of dat er een keyring oid komt. Nu heb ik een stash tab vol met die dingen.

Over optimalisatie gesproken, merk wel dat er wat memory leaks in de game zitten. M'n gpu moet ook hard werken, zelfs in het menu.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Er is zojuist een patch gepushed trouwens, 1.9gb. Patch notes: https://forum.lastepoch.c...h-1-0-1-patch-notes/65666

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stomley
Hmmm denk dat het spel mij liever als mage ziet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/auxhbcgNf81Rf_ExlJ9XzpLoo5o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vMtNpUQ5ou09zcO1ybi6HvNh.png?f=user_large

oke en 5 minuten later krijg je
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgNlbN0GjQ0UorqiTYepRLQT5f4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZwGTJURROJybzMvsEa5MFgNo.png?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door stomley op 29-02-2024 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Goede review inderdaad. Te bedenken dat dit pas release 1.0 is en de makers met passie bezig zijn is veelbelovend voor de toekomst. Hele sterke officiële release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

OK dungeons korter en echoes langer plx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-M4WJC9OUIBDPfdAOnpFVz3JxgI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wgtg1ZXGrMNeeznaNXscTnKL.png?f=user_large

Eeh ik wist niet dat ik een prophecy had op 3x hetzelfde kutarmor waar ik geen drol aan heb.. die bijgoochems in hun cirkeltje van fortuin draaien je een loer waar je bij staat, ffs.

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
ik heb nu een lootfilter geïnstalleerd die overeenkomt met m'n build. Echter droppen er Rare's met bepaalde affixes, hoe weet ik welke goed zijn en ik moet houden? Kan nog niet goed onderscheid maken what to keep..

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

• Ricmaniac
Helaas niet kunnen spelen vanavond. Andere verplichtingen. Keek er de hele dag naar uit en eenmaal thuis kwam ik erachter dat het niet kon 😅🥲

Goed morgen avond nieuwe ronden nieuwe kansen. Plan is om falconer door die alternatieve level route heen te krijgen met die dungeon keys. Benieuwd hoe dat werkt en de snelheid daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
Klauwhamer schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 21:22:
[Afbeelding]

Eeh ik wist niet dat ik een prophecy had op 3x hetzelfde kutarmor waar ik geen drol aan heb.. die bijgoochems in hun cirkeltje van fortuin draaien je een loer waar je bij staat, ffs.
vanmorgen precies hetzelfde denk wtf 8)7 ook 3x datzelfde armor. met net iets andere stats op 1 roll.

net een alchemist ladle ofzo gevonden op mijn alt grappig ding maar zon lage dmg (in die 1e zone na de gardens) jammer dat hij melee is ook.. voor mijn barrage mage zou hij echt OP zijn. >:)

[ Voor 4% gewijzigd door eehbiertje op 01-03-2024 01:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

eehbiertje schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 01:37:
[...]

vanmorgen precies hetzelfde denk wtf 8)7 ook 3x datzelfde armor. met net iets andere stats op 1 roll.

net een alchemist ladle ofzo gevonden op mijn alt grappig ding maar zon lage dmg (in die 1e zone na de gardens) jammer dat hij melee is ook.. voor mijn barrage mage zou hij echt OP zijn. >:)
Overigens heb ik ook met een andere prophecy set items gekregen waar ik nog een karrevracht van in mijn stash had zitten. Beetje teleurstellend wel.

// Meanwhile heb ik mijn warlock maar wat minder glass cannon gemaakt, door ruwweg 10-15% DPS in te leveren voor meer resistances en met name ook meer mana en manaregen. Mijn fissure is tegenwoordig dubbelloops en allemachtig dat slobbert mana alsof het niets kost. Mijn body armour dat health omzet naar ward is trouwens wel echt heel goed, zeker als je health regen en ward decay threshold wat hoger houdt. Met een beetje timing op potions heb je een effectief verdubbeling van health pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Klauwhamer schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:37:
[...]

Overigens heb ik ook met een andere prophecy set items gekregen waar ik nog een karrevracht van in mijn stash had zitten. Beetje teleurstellend wel.

// Meanwhile heb ik mijn warlock maar wat minder glass cannon gemaakt, door ruwweg 10-15% DPS in te leveren voor meer resistances en met name ook meer mana en manaregen. Mijn fissure is tegenwoordig dubbelloops en allemachtig dat slobbert mana alsof het niets kost. Mijn body armour dat health omzet naar ward is trouwens wel echt heel goed, zeker als je health regen en ward decay threshold wat hoger houdt. Met een beetje timing op potions heb je een effectief verdubbeling van health pool.
Ik heb ongeveer dezelfde build. Vraag me af hoeveel loot ik mis door alles voorbij te lopen en de fissure zijn werk te laten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmm, je kan al vrij vroeg aan monoliths beginnen blijkbaar op alts. M'n Falconer is level 45 en net de eerste monoliths gedaan. Als je act 7 klaar hebt en je de idol/passive quests ook hebt afgerond kan je gelijk los. Wel prima op deze manier (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hatsjoe
London schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 13:37:
Hmm, je kan al vrij vroeg aan monoliths beginnen blijkbaar op alts. M'n Falconer is level 45 en net de eerste monoliths gedaan. Als je act 7 klaar hebt en je de idol/passive quests ook hebt afgerond kan je gelijk los. Wel prima op deze manier (y)
Het kan zelfs al op level 15:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hoorde vandaag van een rare bug. Als je een stash hebt in SC Cycle, maar je gaat vervolgens dood in HC Cycle dan word je SC cycle stash overschreven door je HC character en ben je alles kwijt.. flinke bug mocht je zowel SC als HC spelen :o

Heb geen confirm over deze bug though maar via via uiteraard

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 01-03-2024 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 15:11:
Hoorde vandaag van een rare bug. Als je een stash hebt in SC Cycle, maar je gaat vervolgens dood in HC Cycle dan word je SC cycle stash overschreven door je HC character en ben je alles kwijt.. flinke bug mocht je zowel SC als HC spelen :o

Heb geen confirm over deze bug though maar via via uiteraard
In de discord was deze bug confirmed en zou inmiddels weer gepatched moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Ga toch afstappen van mijn minion build als forge master en meer op raw dmg + healing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Falconer is echt bizar sterk, veel sterker dan m'n Warlock was ook. Heb Julra en alle andere bosses al vrij gemakkelijk gekilled rond level 60 en zo wat shortcuts vrijgespeeld naar oa. circle of fortune. Hopelijk kan ik hier ff wat hogere corruption mee halen!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 20:11

Mach

[END]Avengers

London schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 19:05:
Falconer is echt bizar sterk, veel sterker dan m'n Warlock was ook. Heb Julra en alle andere bosses al vrij gemakkelijk gekilled rond level 60 en zo wat shortcuts vrijgespeeld naar oa. circle of fortune. Hopelijk kan ik hier ff wat hogere corruption mee halen!
Welke build heb je ?

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh dik, ben mijne met diezelfde build aan het bouwen. Probleem is een beetje dat de defensive wat pittig is in HC soms :P

Heb wel zin om deze class vanavond te levelen.
Kijken of ik via die dungeons die campaign een beetje kan skippen.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste