Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
London schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:57:
Weet niet hoe het de rest van de dag is gegaan maar ik log nu voor het eerst in en dat gaat allemaal zonder issues. Zonen ook zoals het hoort (y)
Middag was prima in ieder geval. Ik log nu ook weer zonder problemen in. Hopelijk betekent dit dat we vanaf nu gewoon zonder nadenken kunnen gamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we maar even wachten tot de volgende peak. ;)

Straks weer verder knokken met m’n wolfjes. Ik hoop zo dat Endgame mij net zoveel plezier gaat geven als levelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:22:

Straks weer verder knokken met m’n wolfjes. Ik hoop zo dat Endgame mij net zoveel plezier gaat geven als levelen.
Ik heb zelden een betere ''one more turn'' ervaring gehad als met monoliths in Last Epoch. Die zijn dusdanig kort maar krachtig dat je bezig blijft totdat je opeens weer vogeltjes hoort fluiten buiten. En dat zeg ik als iemand die redelijk sterk is in het vasthouden van een vast slaapritme. Maak je borst maar nat, dus :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:06
Bazziek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:00:
[...]

Middag was prima in ieder geval. Ik log nu ook weer zonder problemen in. Hopelijk betekent dit dat we vanaf nu gewoon zonder nadenken kunnen gamen.
Ook op discord is het vrij rustig. Men praat over het spel, niet over server issues. Fingers crossed.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:22:

4 wolven + scorpion werkt ook lekker. Zeker omdat scorpion die skull modifier heeft van +1% damage per poison stack. Dat gaat hard.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UiDsJlYCuFOxuBN41rx9UPwoxUU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/V5hJj3SRuFbmx926mFy4waz3.png?f=fotoalbum_large

Waaaa gewoon 3 LP helm voor m'n build uit een dungeon. Ouderwetse nerdgasm :D :D

Ter illustratie, kans op LP1 = 39,68%, LP2 = 19,7%, LP3 = 4,25% & LP4 = 0,37%

[ Voor 8% gewijzigd door London op 26-02-2024 17:43 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:24:
[...]

Ik heb zelden een betere ''one more turn'' ervaring gehad als met monoliths in Last Epoch. Die zijn dusdanig kort maar krachtig dat je bezig blijft totdat je opeens weer vogeltjes hoort fluiten buiten. En dat zeg ik als iemand die redelijk sterk is in het vasthouden van een vast slaapritme. Maak je borst maar nat, dus :P
Dat klinkt goed!
Als ik tegen die tijd alles een beetje door heb gaat het genieten worden.
___

Vraagje:
Als ik tijdens het levelen gear shatter is dat niet zonde van de shattering stone aangezien je die op hoger level ook nodig hebt voor de hogere tier shards? Of heb je die shatter dingen volop tegen die tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 17:52:
[...]

Dat klinkt goed!
Als ik tegen die tijd alles een beetje door heb gaat het genieten worden.
___

Vraagje:
Als ik tijdens het levelen gear shatter is dat niet zonde van de shattering stone aangezien je die op hoger level ook nodig hebt voor de hogere tier shard? Of heb je die shatter dingen volop tegen die tijd?
Ja gewoon doen tijdens het levellen. In de endgame kom je om in die dingen, dan koop je er gewoon 10 per keer van de vendor ook.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is raar ik wissel mijn helm met +1 sum wolf naar een betere die dat ook heeft en opeens heb ik nog maar 2 ipv 4 wolven lopen, ook wanneer ik de oude weer op zet. Zal een bug zijn vermoed ik. Iemand anders ook meegemaakt?

edit: snap er niks van spontaan een punt verdwenen in mijn wolf tree waardoor ik er 4 kan hebben. Heel vreemd. :? Opnieuw een puntje in stoppen dus later.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2024 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:47
Weet niet hoe het de rest van de dag is gegaan
Geen issues. speelde zoals het hoort.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:06:
[...]

Geen issues. speelde zoals het hoort.
Duurde bij mij net akelig lang om end of time in te komen. was even bang dat het weer mis was, maar toch er doorheen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 18:13:
Dit is raar ik wissel mijn helm met +1 sum wolf naar een betere die dat ook heeft en opeens heb ik nog maar 2 ipv 4 wolven lopen, ook wanneer ik de oude weer op zet. Zal een bug zijn vermoed ik. Iemand anders ook meegemaakt?

edit: snap er niks van spontaan een punt verdwenen in mijn wolf tree waardoor ik er 4 kan hebben. Heel vreemd. :? Opnieuw een puntje in stoppen dus later.
Hij haalt dus 1 random skill point weg uit je wolven skill tree. Als je dus die helm afzet omdat je +1 skill weg gaat.

Als je de skill tree opent dan knippert diegene die weg is gehaald.

Waarschijnlijk is bij jou de meest linker skill weggehaald -> +1 wolf en +1 maximum companion limit.

[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 26-02-2024 19:53 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
RustStorm schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:39:
Zojuist de Palasin Mastert gekozen...

En een unique helm gevonden.

Toch wel enorm handig dat lootfilter! Ideaal...
Kan je in het kort uitleggen wat die lootfilters doen?

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kidjuh schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:56:
[...]

Kan je in het kort uitleggen wat die lootfilters doen?
Loot filteren.

https://maxroll.gg/last-epoch/resources/loot-filter-guide

[ Voor 15% gewijzigd door London op 26-02-2024 19:59 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Thanks, wordt even op zoek hoe ik dat toe ga passen via GeForce Now. Vette game verder!!! Acolyte naar 10 gebracht net maar ga toch voor Rogue om mee te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:07

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Weet niet hoe het de rest van de dag is gegaan maar ik log nu voor het eerst in en dat gaat allemaal zonder issues. Zonen ook zoals het hoort (y)
Ik had hetzelfde dus gisteravond veel later (toen ik het toch nog één keer ging proberen) -- zelfs End of Time ging vlot in en uit.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op maandag 26 februari 2024 @ 19:52:
[...]

Hij haalt dus 1 random skill point weg uit je wolven skill tree. Als je dus die helm afzet omdat je +1 skill weg gaat.

Als je de skill tree opent dan knippert diegene die weg is gehaald.

Waarschijnlijk is bij jou de meest linker skill weggehaald -> +1 wolf en +1 maximum companion limit.
Ah ja thanks. Ik was natuurlijk vrolijk mijn punten aan het verder invullen zonder door te hebben.
In eerste instantie dacht ik dat je een extra wolf had met +1 wolf maar dat werkt dus anders.

Vreemd als je gear wisselt van +1 naar +1 hij toch weg gaat maar goed. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben zo slim geweest om een build te kiezen waarvoor je eerst 5 uniques moet farmen voordat de full potential eruit komt :D Zucht.. Zit inmiddels op 4/5 uniques voor ik kan switchen, maar ben ook al level 92 :') Merkte wel dat hoge corruption echt een no go is nog, boven de 150 word ik regelmatig geoneshot dus maar ff rustig aan doen tot ik daadwerkelijk kan switchen.

Speel Bleed Warlock trouwens.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hahaha bij mij is het andersom. ik speel (Blijkbaar) een build die echt vet makkelijk levelt en sterk is in zijn basis al... Swarm druid.

Elk andere class die ik er naast level voelt traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
London schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:31:
Ik ben zo slim geweest om een build te kiezen waarvoor je eerst 5 uniques moet farmen voordat de full potential eruit komt :D Zucht.. Zit inmiddels op 4/5 uniques voor ik kan switchen, maar ben ook al level 92 :') Merkte wel dat hoge corruption echt een no go is nog, boven de 150 word ik regelmatig geoneshot dus maar ff rustig aan doen tot ik daadwerkelijk kan switchen.

Speel Bleed Warlock trouwens.
Ja maar er is soms ook echt geen touw aan vast te knopen....
Soms ga je ergens dood dan moet je dat stuk dus opnieuw doen ... Loop je gewoon makkelijk er door heen.
Zelf bij de plek waar je dood ging is het in eens makkelijk , kom je later terug in dat zelfde stuk ...
Is die niet te doen die krengen zijn zo taai in eens.
Maar goed wel leuk >:)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Campaign zojuist gefinished. Boss vond ik makkelijker dan die grote vorige zeg maar :P
Blies er vrijwel doorheen. 1x onder half HP gekomen.

Nu kan de echte endgame beginnen :)

Build moet wel verbeterd worden though.
Ben nu level 59, 900HP met wel alle elemental res 75 en physical 72.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

ravw schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:57:
[...]

Ja maar er is soms ook echt geen touw aan vast te knopen....
Soms ga je ergens dood dan moet je dat stuk dus opnieuw doen ... Loop je gewoon makkelijk er door heen.
Zelf bij de plek waar je dood ging is het in eens makkelijk , kom je later terug in dat zelfde stuk ...
Is die niet te doen die krengen zijn zo taai in eens.
Maar goed wel leuk >:)
Heeft vaak te maken met de negatieve ailments die je character heeft. Die stacken. Toen je dood ging had je waarschijnlijk een paar ailments en ben je sneller dood. Doe je dat stuk opnieuw is de situatie net anders en heb je waarschijnlijk geen poison of shredded armor bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
OMD schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:02:
[...]

Heeft vaak te maken met de negatieve ailments die je character heeft. Die stacken. Toen je dood ging had je waarschijnlijk een paar ailments en ben je sneller dood. Doe je dat stuk opnieuw is de situatie net anders en heb je waarschijnlijk geen poison of shredded armor bijvoorbeeld.
Vaak verander ik niet zo snel van armor , het zij meer de ringen en bij zaken die ik wel veranderd.
Denk dat ik wel gemiddeld 15 levels doet met een Armor en zo.
Pas als ik echt een tegen kom die het dubbele geeft aan dingen dan verander ik wel.
Die aanbeeld gebruik ik wel .. maar dat is ook beperkt
Maar ik weet nog dat ik ooit met een RPG bijna de spullen die ik in het begin kreeg ook de hele game heb uitgespeeld.
Dacht dat het diablo 1 was
Maar ik level vaak niet op spullen maar gewoon op char.
Daarom dat ik sommige stukken helemaal op nieuw loop om een level of 4 hoger te zijn dan wat het verhaal vraagt.
Want soms is er geen door komen aan als je gelijkwaardige level ben.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 26-02-2024 21:09 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Denk dat de drukte de servers weer te pakken heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja lees het ook veel op discord. eenmaal er in valt het allemaal vrijwel mee volgens mij (behalve end of time natuurlijk) want ik zit gewoon de hele tijd nu te teleporten in monoliths enzo en is niks aan de hand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Nu online

OMD

ravw schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:08:
[...]

Vaak verander ik niet zo snel van armor , het zij meer de ringen en bij zaken die ik wel veranderd.
Denk dat ik wel gemiddeld 15 levels doet met een Armor en zo.
Pas als ik echt een tegen kom die het dubbele geeft aan dingen dan verander ik wel.
Die aanbeeld gebruik ik wel .. maar dat is ook beperkt
Maar ik weet nog dat ik ooit met een RPG bijna de spullen die ik in het begin kreeg ook de hele game heb uitgespeeld.
Dacht dat het diablo 1 was
Maar ik level vaak niet op spullen maar gewoon op char.
Daarom dat ik sommige stukken helemaal op nieuw loop om een level of 4 hoger te zijn dan wat het verhaal vraagt.
Want soms is er geen door komen aan als je gelijkwaardige level ben.
?

Had het ook niet over gear change. Had het over status effecten die vijanden aan je geven. Zij geven je ook gewoon poison damage, chill, bleed en dat soort dingen.

Negatief of positief effect heet een ailment.

Als die stacken dan kan je nog wel is snel doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 21:43

Mach

[END]Avengers

Jep. Heb een paar uur aardig kunnen spelen maar een halfuurtje geleden werd het weer matig.

Mijn improv acid cold flask falconer op lvl 25 speelt echt wel soepel

DUGG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Warlock is echt een glass canon. Met nadruk op Canon. Wat een verschil met Sentinel zeg. Zeer leuk om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:43
Bazziek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 21:44:
Warlock is echt een glass canon. Met nadruk op Canon. Wat een verschil met Sentinel zeg. Zeer leuk om te spelen.
goh.. kan ook tanky zijn met ghostflame.. veel DR, en dan nog eens life en ward on kill etc..

Ik kan alles facetanken met ghostflame buiten enkele mobgroups in lvl 100 empowered momentel, op lvl 81.
(ik volg dee bleed warlock van maxroll, nog geen enkele unique, ben nog maar met de starter build bezig)

[ Voor 25% gewijzigd door DrMacabr3 op 26-02-2024 22:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind wel lastig nu om waarde voor dingen te bepalen :P als ik dingen als dit gedropt krijg twijfel ik toch of ik niet merchant guild moet gaan .. al is het maar om te verkopen :9

In hardcore gaan zulke items (als ze dus goed zijn) denk ik flink weg omdat ze minder in omloop zouden zijn dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2d_avhx5JVliq-T3A87rDBBmw2k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/awvOGlvFuftUEFVAuZCLtjbw.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYixnTmZn-p9gC47lZuV_5geN78=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vTgrtVEvGbiL7dKN8dOCPKsn.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Nieuwe update van EHG-kain om 21:59 :

Hello Travelers. We are continuing to work on the issue where players are having difficulty joining popular towns, mostly End of Time for EU W players. We've identified that the issue is due to a number of factors that affect popular towns, and we are working on an update that will resolve these issues without interrupting the game experience in other areas of the game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam een shard of ascendance tegen rond level 40. Binnenkort even kijken hoe en wat. Van wat ik er begrijp kan ik dat nu al veilig doen. Kom maar op met die loot. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ricmaniac hoe vind je het faction systeem zover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Vermaak me erg goed. Maar ben op zoek naar een mini guide wat ik met shards etc kan, of ik daar nu op level 20 al wat mee kan etc. Ook heb ik set items en uniques gevonden, heb ze nu gestashd, maar wat is best practice om daarmee te doen (alle items niet interessant voor Rogue )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:49:
@Ricmaniac hoe vind je het faction systeem zover?
Nog niet zo veel mee gedaan. Wel intressant. Wel blij met mijn keuze om niet die merchants te gaan maar die andere.

Geeft mij meer voldoening om de loot zelf te vinden.

Die prohecy's zijn wel cool ook om te kiezen en te completen. Volgens mij heb je dat alleen als je mijn faction kiest.

Maar ga op mijn andere character denk ik merchant kiezen dan kan ik beter beoordelen wat k leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:56:
[...]

Nog niet zo veel mee gedaan. Wel intressant. Wel blij met mijn keuze om niet die merchants te gaan maar die andere.

Geeft mij meer voldoening om de loot zelf te vinden.

Die prohecy's zijn wel cool ook om te kiezen en te completen. Volgens mij heb je dat alleen als je mijn faction kiest.

Maar ga op mijn andere character denk ik merchant kiezen dan kan ik beter beoordelen wat k leuker vind.
Ben benieuwd. Ik heb sowieso geen zin in trading dus de keus is makkelijk.
——
Even wat anders: iemand al met controller gespeeld sinds 1.0.? Zou volledige ondersteuning hebben. Ga ik binnenkort eventjes checken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Third time's a charm op Lagon. Hoezee. Stiekem had ik 'm veel lastiger verwacht of zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Klauwhamer op 26-02-2024 23:10 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Kidjuh schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:49:
Vermaak me erg goed. Maar ben op zoek naar een mini guide wat ik met shards etc kan, of ik daar nu op level 20 al wat mee kan etc. Ook heb ik set items en uniques gevonden, heb ze nu gestashd, maar wat is best practice om daarmee te doen (alle items niet interessant voor Rogue )
Deze video's helpen je denk ik wel. Deed het voor mij wel. Het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is.

YouTube: Last Epoch - Item Crafting Guide: An Amazing System!
YouTube: Last Epoch Beginner's Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

DrMacabr3 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:07:
[...]

goh.. kan ook tanky zijn met ghostflame.. veel DR, en dan nog eens life en ward on kill etc..

Ik kan alles facetanken met ghostflame buiten enkele mobgroups in lvl 100 empowered momentel, op lvl 81.
(ik volg dee bleed warlock van maxroll, nog geen enkele unique, ben nog maar met de starter build bezig)
Ik zit te denken aan ghostflame in plaats van chaos bolts. Alleen vrees ik de mana upkeep een beetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Heb vanavond best prima kunnen spelen. Een kleine queue (13 man) om in te loggen, maar vervolgens geen enkel probleem meer gehad met inladen of iets. Best wat levels erbij, zit nu in act... 6? Gaat me so far best goed af allemaal, twijfel wel of Lethal Mirage een goede keuze gaat zijn, maar momenteel is 'ie nog niet als specialisatie ingesteld. Zodra ik op 50 zit, gaat 'ie m'n spec in. Wil nu de defense opties via Shurikens niet echt opgeven.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Nog 1 timeline en dan kan ik aan de gang met de empowered versies. Benieuwd of het er lastiger van wordt.
Merk wel dat het gearen best wel lastig is, er zijn tch echt wel heel veel stats die ik eigenlijk op mn build wil gebruiken, nog vaak dat ik moet kiezen tussen welke van de 2 stats ik dan ga gebruiken bij een item die dan goed is haha

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 22:59:
[...]

Ben benieuwd. Ik heb sowieso geen zin in trading dus de keus is makkelijk.
——
Even wat anders: iemand al met controller gespeeld sinds 1.0.? Zou volledige ondersteuning hebben. Ga ik binnenkort eventjes checken.
Even met Ps5 controller gespeeld, dat werkt helaas maar deels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 23:00:
[...]

Deze video's helpen je denk ik wel. Deed het voor mij wel. Het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is.

YouTube: Last Epoch - Item Crafting Guide: An Amazing System!
YouTube: Last Epoch Beginner's Guide
Thanks! Net gecheckt en all clear.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00
Wat is het toch een heerlijk spel en wat blijf je nadenken over hoe je alles wilt bouwen.
twijfel alleen heel erg over Manifest Armor wat ik hier nu mee wil doen. Hij lijkt nog niet zoveel dmg te doen.

[ Voor 38% gewijzigd door stomley op 27-02-2024 08:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:48:
Wat is het toch een heerlijk spel en wat blijf je nadenken over hoe je alles wilt bouwen.
twijfel alleen heel erg over Manifest Armor wat ik hier nu mee wil doen. Hij lijkt nog niet zoveel dmg te doen.
Eens. ;)

Het gevoel van impact van talents en gear, alleen al tijdens het levelen, is fantastisch. Ze hebben echt goed nagedacht over die dingen. Benieuwd waar ze in de toekomst allemaal nog mee gaan komen.
Tevens is de game niet te makkelijk want als ik niet oplet ga ik nu al dood, kan me voorstellen dat HC spannend is. Vind de moeilijkheidsgraad prima zo voor tijdens het levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:20:
[...]

Eens. ;)

Het gevoel van impact van talents en gear, alleen al tijdens het levelen, is fantastisch. Ze hebben echt goed nagedacht over die dingen. Benieuwd waar ze in de toekomst allemaal nog mee gaan komen.
Tevens is de game niet te makkelijk want als ik niet oplet ga ik nu al dood, kan me voorstellen dat HC spannend is. Vind de moeilijkheidsgraad prima zo voor tijdens het levelen.
Haha ja dat dood gaan merk ik ook wel. Had nu een stuk waar ze allemaal cold dmg deden en ik blijkbaar nog geen cold resistance had. Nou dat merkte ik wel de 1e keer xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

stomley schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:26:
[...]

Haha ja dat dood gaan merk ik ook wel. Had nu een stuk waar ze allemaal cold dmg deden en ik blijkbaar nog geen cold resistance had. Nou dat merkte ik wel de 1e keer xD
Yep haha herkenbaar. Had ik met poison res die niet hoog genoeg was, seconde niet opletten en dood. Wel goed dat res zoveel effect heeft want mij fire res zit hoog en dat scheelde enorm met die vuur gevallen vlak erna.
Heb begrepen dat 75% van iedere res ideaal is uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie dat trouwens wanneer je een deur oid tegen komt onderweg tijden de campaign, duik je er in of wacht je op een eventuele quest die je er naar toe brengt in de toekomst.?
En clearen jullie de hele map.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2024 11:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:47:
Hoe doen jullie dat trouwens wanneer je een deur oid tegen komt onderweg tijden de campaign, duik je er in of wacht je op een eventuele quest die je er naar toe brengt in de toekomst.?
Ik clear eigenlijk zelden de hele map (sowieso niet gedurende campaign). Mijn primaire goal is het waypoint aantikken en daarna zo snel mogelijk door naar de objective. Mogelijk mis ik treasure, exiled mages, en pillars (overigens als ik ze op de minimap zie, maak ik wel een kleine detour) maar och.

Overigens clear ik wel meer als ik merk dat ik underpowered ben (in ARPG in het algemeen) maar daar heb ik nog geen moment mee gezeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb het, tussen de server issues door, inmiddels geschopt tot een lvl 45 warlock met een eigen build die de focus legt op curses en necrotic dots. Speelt super soepeltjes en dusver ben ik nog steeds deathless. Ik merk ook dat ik af en toe ineens super veel damage krijg en dan is het even tweaken van gear, hier en daar wat nieuwe items zoeken of craften en dat werkt echt geweldig. Gisteren eigenlijk zonder issues kunnen spelen tot het voor mij bed tijd was.

De base types van items zijn zo verschillend van elkaar dat het echt uitmaakt wat je gebruikt, ik blijf maar nieuwe base types tegenkomen met significant andere stats. De ranges zijn ook soms best groot dus dat maakt het zoeken naar een goede variant wel uitdagend. Ik heb ook steeds een beter idee van welke stats ik zoek op mijn gear en dan pas ik mijn lootfilter weer een beetje aan. Ik moet zeggen dat dat echt lekker werkt, ik heb een pool van affixes die ik wil highlighten en dan 4 varianten daarvan om items met 1/2/3/4 van die stats te highlighten in een nieuwe kleur.
Ik neem meestal wel even een kijkje binnen of er een waypoint te pakken is of niet. Might as well als je er toch in de buurt van bent. Ik clear niet neurotisch de hele zone maar het leuke van dit soort games is natuurlijk wel hordes van monsters neer maaien, dus ik loop niet overal zo langs. Omdat ik nog 0x dood ben gegaan ga ik ook wat langzamer om dat te proberen vol te houden (ik speel softcore dus ik zou niets verliezen maar toch..).

Ik probeer, nu de eerste run, ook een beetje het verhaal te begrijpen dus ik lees de quest texten enzo. Dat komt denk een beetje doordat je de eerste paar dagen toch bij de deur stond te wachten, kan je net zo goed even de dialoog lezen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

stickfiguur schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:13:
De base types van items zijn zo verschillend van elkaar dat het echt uitmaakt wat je gebruikt, ik blijf maar nieuwe base types tegenkomen met significant andere stats. De ranges zijn ook soms best groot dus dat maakt het zoeken naar een goede variant wel uitdagend. Ik heb ook steeds een beter idee van welke stats ik zoek op mijn gear en dan pas ik mijn lootfilter weer een beetje aan. Ik moet zeggen dat dat echt lekker werkt, ik heb een pool van affixes die ik wil highlighten en dan 4 varianten daarvan om items met 1/2/3/4 van die stats te highlighten in een nieuwe kleur.
Dit heb ik ook. Het werkt echt superfijn, dat rustig aan schaven aan je lootfilter. Soms controleer ik even met 'x' bij veel items om te sanity checken of ik niets belangrijks mis maar dat is nooit het geval. Ook wil ik dit voorlopig nog zelf doen in plaats van een lootfilter copypasten, wat natuurlijk makkelijker is, maar eerst wil ik dit zelf goed in de vingers hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Ik ben zo'n map-clearer :). Ik loop elk veld alle randen langs, alle kistjes zoeken, alle mobs. Full fogless. Nadeel is dat als je even een deur doorgaat of naar town teleport en terug, alles weer fogged is. Ik blijf niet bezig natuurlijk dus ik port maar 1x als alles fogless is, en daarna door naar het doel.
Gevolg is dat ik zelf level 32 ben en nu level 26 area's loop.

Ondanks dat is het niet meer 1-shotten van mobs helaas. De gear die ik vind is zelden een upgrade of echt gewoon slechter dus ik loop ook al heel lang met dezelfde gear aan. En, qua XP gaat het niet hard meer, als je 6 levels onder je eigen level speelt.
Ik weet dat er ook mensen zijn die mobs 10 levels boven hun eigen level nog 1-shotten met een standaard build, maar dat zie ik niet gebeuren in de huidige staat van mijn char. Marksman met Explosive Traps en Puncture. De explosive trap-rain is wel leuk, maar de meeste mobs rennen zo hard op je af dat ze al in je porem staan te hijgen voor je hebt kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:48:
[...]

Ik ben zo'n map-clearer :). Ik loop elk veld alle randen langs, alle kistjes zoeken, alle mobs. Full fogless. Nadeel is dat als je even een deur doorgaat of naar town teleport en terug, alles weer fogged is. Ik blijf niet bezig natuurlijk dus ik port maar 1x als alles fogless is, en daarna door naar het doel.
Gevolg is dat ik zelf level 32 ben en nu level 26 area's loop.

Ondanks dat is het niet meer 1-shotten van mobs helaas. De gear die ik vind is zelden een upgrade of echt gewoon slechter dus ik loop ook al heel lang met dezelfde gear aan. En, qua XP gaat het niet hard meer, als je 6 levels onder je eigen level speelt.
Ik weet dat er ook mensen zijn die mobs 10 levels boven hun eigen level nog 1-shotten met een standaard build, maar dat zie ik niet gebeuren in de huidige staat van mijn char. Marksman met Explosive Traps en Puncture. De explosive trap-rain is wel leuk, maar de meeste mobs rennen zo hard op je af dat ze al in je porem staan te hijgen voor je hebt kunnen schieten.
Ik ben nu level 46 en zit nog in act 7 dus denk dat ik ook langzaam ga. Geen idee welk level de mobs zijn in het huidige gebied overigens, zag ik nergens staan. Ben ook nog niet serieus met mijn gear bezig. Misschien zijn we niet ''Efficiënt'' genoeg bezig voor het genre maar dat maken we zelf wel uit haha. ;)

Bevalt Marksman verder? Ik merk toch vaak dat ik melee net wat lekkerder vind werken in isometric games door jouw genoemde reden. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

Roshnak

PSN: Roshgill

Ben helemaal gegrepen door Last Epoch, nu een lvl 55 Void Knight en een lvl 52 Necromancer.
Weet nog niet helemaal met welke ik echt verder wil, voor nu maar beide lvlen.

Ik zit nu wel tegen een muur aan, kom maar niet voorbij Lagon xD.

We blijven proberen.

Edit: Ik heb het net gehaald :D

[ Voor 6% gewijzigd door Roshnak op 27-02-2024 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Heb je in latere builds ook te maken met allemaal defensives zoals in D4? In D4 had je 3 of zelfs meer defensives nodig om te overleven. Met andere woorden, continue hetzelfde knopje indrukken qua dmg want de rest gebruik je niet offensive.

Wel jammer dat LE ook maar 6 skills heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:11:
[...]

Ik ben nu level 46 en zit nog in act 7 dus denk dat ik ook langzaam ga. Geen idee welk level de mobs zijn in het huidige gebied overigens, zag ik nergens staan. Ben ook nog niet serieus met mijn gear bezig. Misschien zijn we niet ''Efficiënt'' genoeg bezig voor het genre maar dat maken we zelf wel uit haha. ;)

Bevalt Marksman verder? Ik merk toch vaak dat ik melee net wat lekkerder vind werken in isometric games door jouw genoemde reden. :)
Nee, "we" gaan niet hard maar boeien! Ik doe meteen alle side-quests ook. Als ik een nieuwe map in kom en ik zie het quest target icoontje b.v. links bovenaan staan, dan loopt Soeski dus eerst naar rechtsonder :+
Zo lang mogelijk NIET naar het doel, eerst alles zien.

Word wel gek van de gear overload. Zelfs met lootfilter heb je bakken met gear en ik gooi zelden iets weg, want ze hebben goeie affixes/suffixes "voor later". Forgen doe ik amper, er zijn zoveel keuzes en ik denk elke keer "ik doe dat peice of gear toch zo weer weg" - alleen dat valt dus mee. Gear heeft ook geen item level ofzo.
Marksman bevalt best goed en speel ik vaker in games, maar de mobs in LE rennen zo hard dat je meestal staat te melee-en :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Soeski schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:25:
[...]

Nee, "we" gaan niet hard maar boeien! Ik doe meteen alle side-quests ook. Als ik een nieuwe map in kom en ik zie het quest target icoontje b.v. links bovenaan staan, dan loopt Soeski dus eerst naar rechtsonder :+
Zo lang mogelijk NIET naar het doel, eerst alles zien.

Word wel gek van de gear overload. Zelfs met lootfilter heb je bakken met gear en ik gooi zelden iets weg, want ze hebben goeie affixes/suffixes "voor later". Forgen doe ik amper, er zijn zoveel keuzes en ik denk elke keer "ik doe dat peice of gear toch zo weer weg" - alleen dat valt dus mee. Gear heeft ook geen item level ofzo.
Marksman bevalt best goed en speel ik vaker in games, maar de mobs in LE rennen zo hard dat je meestal staat te melee-en :)
Het probleem van zoveel items die droppen, desondanks mijn lootfilter, die ik niet wil gebruiken had ik dus ook. Maar toen bedacht ik mij, misschien moet ik die affixes die ik niet wil dan gewoon hiden zodat het duidelijker is wat wel of niet potentieel heeft. Als ik jou was zou ik de forge veel en veel meer gaan gebruiken, het hele idee is juist dat je specifieke stats aan item kan toevoegen! Ik kwam op een gegeven moment in een zone waar ik heel veel poison stacks kreeg van de monsters, even gekeken op mn gear waar ik nog ruimte had, paar keer poison resistance craften en ik ging weer door, dat hielp mij ontzettend veel.

Wat ik leuk vind is dat het vrij duidelijk is op een gegeven moment hoe je je gear kan verbeteren, ervan uitgaande dat je niet probeert om alles te scalen natuurlijk ;) Heb ik nog forging potential ergens? Gebruik ik een unique met of zonder legendary potential etc. etc.

Oh en ik kan ook aanraden om die items die een paar goede stats hebben te 'shatteren' met die rune, dan krijg je weer affix shards terug en dat kan je dan een volgende keer gebruiken voor het craften van een nieuwe item.

[ Voor 5% gewijzigd door stickfiguur op 27-02-2024 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ja, dat forgen iets toe kan voegen geloof ik wel, maar een stat van T1 naar T2 zetten en die dan +1 krijgt... ik geloof niet dat je dat nou echt merkt? Ik heb het dus nog maar even gelaten voor wat het is. Het voelt niet alsof het veel impact heeft, los van resistance misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Soeski schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:47:
Ja, dat forgen iets toe kan voegen geloof ik wel, maar een stat van T1 naar T2 zetten en die dan +1 krijgt... ik geloof niet dat je dat nou echt merkt? Ik heb het dus nog maar even gelaten voor wat het is. Het voelt niet alsof het veel impact heeft, los van resistance misschien?
Relevante stats zo hoog mogelijk tillen op gear met shards is iets wat ik standaard doe. Het heeft ook echt zin, zoals je in dit overzicht kunt zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
De stat rolt elke keer weer binnen de range (als je alt drukt en over een item muist kan je de range zien) dus het kan zijn dat je de ene keer +1 krijgt en de andere keer +10 ofzo. Ik geloof dat je op lage levels tot T3 of T4 kan craften dus dan maakt het wel wat meer verschil dan enkel +1.

Het is natuurlijk impactvoller als je op een item met lege slots iets craft wat je nodig hebt.
biggydeen2 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:13:
Heb je in latere builds ook te maken met allemaal defensives zoals in D4? In D4 had je 3 of zelfs meer defensives nodig om te overleven. Met andere woorden, continue hetzelfde knopje indrukken qua dmg want de rest gebruik je niet offensive.

Wel jammer dat LE ook maar 6 skills heeft.
Mijn ervaring is beperkt maar ik zie niet zo heel veel defensive skills op bijvoorbeeld mijn acolyte/warlock. Je hebt meerdere systemen om defensief te schalen. Health, Ward, Endurance, Armor, Dodge [edit: ik vergat dat je ook nog block en block effectiveness oid hebt] en dan bij sommige classes ook nog een skill die je actief kan gebruiken. Ik denk niet dat het zo is als in D4 wat veel meer cooldown based is en veel meer beperkt is in hoe je je poppetje kan opbouwen. Maar goed, ik ben pas level 45 dus wie weet ;)

Wat betreft die 6 skills, wat ik nu wel merk is dat je in de skill trees veelal ziet dat het mogelijk is om andere skills (onder effect van de volledige skill tree) te triggeren. Dus dan cast je natuurlijk niet zelf extra skills maar je krijgt de effecten daar wel van. Zo heb ik op mijn warlock nu dat ik Chaos Bolts uit mijn fissure kan laten schieten, dus die cast ik zelf niet meer en gebruik ik daar een andere skill. Opzich is het soms leuker om meer knoppen te hebben maar er is mee te leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Hmm lastig ik heb denk ik 4 van de 5 skills wel die ik wil hebben voor mijn build, maar weet even niet welke ik wil nemen als 5e skill. inmiddels lvl 51 ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gaat veel meer impact hebben dan je denkt. want het gaat vaak om percentages ook.
Dus dan is iets wat in t1 10% is maar t2 maakt het bijv 23% dan is dat al aanzienlijk. laat staan met tier 5 of 6

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ben zelf nu een extra character casually erbij gaan levelen in hardcore :P meer voor als ik dood ga met mijn main dat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen maar al een backup heb.

Falconer :)

Ga eens kijken of we daar die ballista explosive build mee kunnen doen.
Ziet er echt mega vet uit met screenwide AoE's :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzuVjH5qGfjkmf_TMSOZV5-VZTw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6udSpbzSrbDOF4kMCMMubVDE.png?f=fotoalbum_large

Geinig, dit item dropt zojuist. Is ontworpen door David Harbour (bekend acteur :P ). Wel een vet ding, ook al heb ik er niet direct een use case voor.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Zijn de laadtijden bij de story al wat beter dan afgelopen week? Zit eraan te denken om een alt te levelen, maar niet zo zo'n om die laadtijden weer zo lang te hebben bij het ingaan van een andere zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
MyKey schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:48:
Zijn de laadtijden bij de story al wat beter dan afgelopen week? Zit eraan te denken om een alt te levelen, maar niet zo zo'n om die laadtijden weer zo lang te hebben bij het ingaan van een andere zone
Ik log net in en het gaat allemaal vlekkeloos dus momenteel is het prima O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ja veel beter.

Ben nu met mijn Warlock rond lvl 45 naar Monoliths gegaan en dan vliegen de levels je wel om de oren zeg. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Bazziek op 27-02-2024 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Oke die moonbeam doet wel heel veel pijn bij Lagon xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

De afgelopen paar dagen heb ik probleemloos kunnen inloggen en zonen. Van rubberbanding en lag heb ik nog nooit wat gemerkt sinds de launch, overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iets minder leuke bug, bij het renamen van een stash tab is de stash tab vervolgens verdwenen.. vol met 1 en 2 LP items :( Relog fixed het probleem ook niet helaas. Heb maar een bug report geplaatst.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:02:
Iets minder leuke bug, bij het renamen van een stash tab is de stash tab vervolgens verdwenen.. vol met 1 en 2 LP items :( Relog fixed het probleem ook niet helaas. Heb maar een bug report geplaatst.
Oof, dat is wel zonde zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Top thanks allemaal. Dan ga ik lekker mn shaman levelen vanavond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Misschien een gevalletje 'too soon', maar iets als "Superduper'); DROP TABLE StashTab;" is natuurlijk ook niet de meest handige naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, dat zijn echt geen grappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Overigens, items verslepen in de inventory van vendors doet ook funky shit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ja ach, kan gebeuren :p Ik heb inmiddels zoveel items dat het niet zo'n ramp is. Maar hopelijk fixen ze deze bug wel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vind DC's etc. vervelend maar geeft verder niet zo maar progress verliezen gaat te ver, tenzij het netjes wordt opgelost natuurlijk. :)
____

Ik blijf genieten van itemization hier. Zojuist wat extra minion damage op mijn gear geregeld en dat is een verschil zeg. Als ik niet snel genoeg ben zijn de mobs al gesloopt door de wolven gang voor aankomst. >:)

(zag hier een embermane tiger lopen als pet, ziet er best goed uit)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2024 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bazziek schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:50:
[...]

Ja veel beter.

Ben nu met mijn Warlock rond lvl 45 naar Monoliths gegaan en dan vliegen de levels je wel om de oren zeg. _/-\o_
Hoe kom je daar nu dan? Mijn spin to win ventje is nu ook 45, maar niets gehoord / gezien / gemerkt van monolyth, mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyKey
Visgek82 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:13:
[...]

Hoe kom je daar nu dan? Mijn spin to win ventje is nu ook 45, maar niets gehoord / gezien / gemerkt van monolyth, mis ik iets?
Zit in de end of time, als je helemaal naar rechts loopt, dan kan je daar gewoon doorheen. Unlock je al vrij vroeg in de campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
MyKey schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:14:
[...]

Zit in de end of time, als je helemaal naar rechts loopt, dan kan je daar gewoon doorheen. Unlock je al vrij vroeg in de campaign
Thanks. Maar hoe vroeg is dan vroeg, want zoals ik al zei, tot 45 iig niets van gezien of gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Visgek82 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:17:
[...]

Thanks. Maar hoe vroeg is dan vroeg, want zoals ik al zei, tot 45 iig niets van gezien of gehoord.
Aan het eind van Ruined Ara geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Visgek82 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:17:
[...]

als het goed is na je mastery keuze (of dat begreep ik)

nu lvl 61 frost sorc.
gaat opzich leuk. tot ik bedacht ipv frost kan ik beter elemental damage pakken.

Nu blijkt dus dat single damage hoger gaat dan elemental |:(
Hopen op een leuke wand weer dus.

Hoe doen jullie dat want elke x als ik denk dit is leuk en probeer wat te removen dan pakt hij net het verkeerde. en schiet ik er nog weinig mee op (ivm die forge punten)

en moet voor COF die chronomancer dungeon rennen. (voor zover ik het snap) heb 1 zon prophecy blijven die of is dat 1 malig? of verlopen die na een X periode. maar dat zie ik met mijn huidige gear nog niet zo zitten. kan wel lagon en die end boss solo farmen in 1x zo tanky ben ik dan wel.

en heeft dat nut omdat je een legendary kan maken begrijp ik. maar dan moet ik wel weer 2 degelijke items hebben volgens mij (snap ook niet precies hoe dat zit)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam Lagon zojuist voor het eerst tegen en hoorde regelmatig dat ie zo lastig is maar heb 'm in 1 keer neer gemept. Komt die nog een keer maar dan sterker of is Beastmaster gewoon OP? 8)
Kan natuurlijk mijn fantastische skills zijn maar dat lijkt me sterk. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:20:
Ik kwam Lagon zojuist voor het eerst tegen en hoorde regelmatig dat ie zo lastig is maar heb 'm in 1 keer neer gemept. Komt die nog een keer maar dan sterker of is Beastmaster gewoon OP? 8)
Primalist is in alle classes gewoon heel sterk momenteel :P
Zijn survivability is heel hoog soiweso.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stomley
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:20:
zolang je niet in de moonbeam loopt gaat alles prima xD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Visgek82
https://forum.lastepoch.c...nch-mid-week-update/64913

Last epoch Mid-week update , inclusief wat plannen voor de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Net een nieuw wapen gevonden waarmee de papieren dps van mijn hoofd skill verdubbelde, dat merk je wel zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:44:
https://forum.lastepoch.c...nch-mid-week-update/64913

Last epoch Mid-week update , inclusief wat plannen voor de toekomst.
Super vet. Deze game ga ik wel meer geld in steken dan de initiële aanschaf :p Dit soort devs gun ik het van harte.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ik lees nu pas dit over de Bazaar; "once you buy an item, it becomes character bound and cannot be resold. This prevents item flipping." Holy. Shit. Eindelijk een game die domweg common sense toepast op het verhinderen van botting en andere bullshittery met een heel simpele en elegante maatregel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:00:
[...]

Super vet. Deze game ga ik wel meer geld in steken dan de initiële aanschaf :p Dit soort devs gun ik het van harte.
Als ze de komende weken continu stapjes vooruitgang laten zien met patches en stabiliteit vooruitgang tijden peak momenten, zal ik ook wat uit de shop halen. Top dat ze al spreken over Endgame aanvulling.
Ik ben zeer tevreden nu maar toch wil ik de eerste weken eerst even aankijken. Iets met leren van het verleden te maken. ;)
Vooralsnog bevalt de game me enorm. Als dat zo blijft zal ik ze zeker “bedanken” met iets uit de shop.
Zit echt volledig in deze game momenteel haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2024 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 22:41:
[...]

Als ze de komende weken continu stapjes vooruitgang laten zien met patches en stabiliteit vooruitgang tijden peak momenten, zal ik ook wat uit de shop halen. Top dat ze al spreken over Endgame aanvulling.
Ik ben zeer tevreden nu maar toch wil ik de eerste weken eerst even aankijken. Iets met leren van het verleden te maken. ;)
Vooralsnog bevalt de game me enorm. Als dat zo blijft zal ik ze zeker “bedanken” met iets uit de shop.
Zit echt volledig in deze game momenteel haha.
Ik wilde al iets uit de shop halen maar ook die was stuk 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ik speel mijn warlock als glass cannon ondanks dat ik daar niet zo van houd (het is wel spannend en eens wat anders ondanks SC) en dit item is daar een hilarische toevoeging op:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAiP-Fkfg-ResnREsdqd5TM_p-g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/55zxjN3jUNjFaeIVU4c939Ld.png?f=user_large

Frantic mode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik zit nu in die ruimte met die 4 telescopen ...maar ik kan daar niets doen.

Hier dus ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RzqhaPjUqf8jk5WDVDZ9c9hRepg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJMXNiB2TGYz1GMMatfrclPW.jpg?f=fotoalbum_large
Ik ben voor alles te laag ... maar hoe werk dit ?

[ Voor 74% gewijzigd door ravw op 28-02-2024 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:43
ravw schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 02:36:

Hier dus ...
[Afbeelding]
voila:
YouTube: How To Get The Best Items In Last Epoch Circle Of Fortune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Hier dus ...
[Afbeelding]
Je hebt favor nodig. Dus begin eerst even bij de monoliths.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Hier dus ...
[Afbeelding]
Als je de prophecy's nog niet kan activeren (kopen) in die telescopen heb je niet genoeg favor.
Zodra je die faction gekozen hebt krijg je eigenlijk voor alles wat je doet favor en je hoeveelheid kan je zien als je op Y drukt.

Vervolgens kan je in die telescopen dus prophecy's kopen wat eigenlijk een soort van sidequests zijn.
Je ziet dan wat je moet doen, waar je het moet doen, en wat je reward ong gaat zijn.

Tevens als je 1 prophecy van zo'n sterrenbeeld koopt met favor dan verdwijnt dat hele sterrebeeld en komt er een nieuwe in de plaats. Je kan dus maar 1 prophecy per keer kopen van hetgeen dat je door die telescope ziet. Denk daar dus aan als je er 2 ziet die je misschien wilt hebben.. dat kan niet

Sidenote: Linksonderin heb je 3 lenses staan.. waarschijnlijk nog niet allemaal unlocked. die sloten kan je vullen met telescope lenses die je koopt bij die eerste NPC als je die area binnen komt.

Met die lenses kan je buffs geven aan bepaalde prophecy's of drops of je kan hiermee prophecy wegfilteren.
Denk aan dat je bijv helemaal geen arena wilt spelen dan kan je een lens erop zetten waardoor je 100% reduced chance op arena prophecy krijgt bij zo'n telescoop.

Lijkt misschien allemaal wat overweldigend maar als je het eenmaal ziet of je eerste paar hebt wordt het wel duidelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Of gewoon de Maxroll guide even lezen, zoals eigenlijk voor alle mechanics geldt :p

Als het niet in de ingame guide (G) staat dan staat het wel op Maxroll.

[ Voor 31% gewijzigd door London op 28-02-2024 08:38 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
London schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:38:
Of gewoon de Maxroll guide even lezen, zoals eigenlijk voor alle mechanics geldt :p

Als het niet in de ingame guide (G) staat dan staat het wel op Maxroll.
Dat is trouwens ook super nice ja die ingame guide.
Zouden meer games op die manier mogen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 08:42:
[...]

Dat is trouwens ook super nice ja die ingame guide.
Zouden meer games op die manier mogen doen.
Absoluut.

Ik heb nu een paar pogingen gedaan om Julra tier 3 neer te halen maar helaas zonder succes. Ik heb dus ook nog geen legendaries kunnen forgen helaas :p Eerst maar even void resistance omhoog krijgen vanavond en dan hopelijk met succes Julra killen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Rond level 55 inmiddels met mijn Beastmaster en het blijft genieten deze game. Als het goed is kan ik bijna een faction kiezen. Begin de stash ruimte langzaam te waarderen, heerlijk geen kunstmatige cap!

Deze game doet me wel iets realiseren en dat is dat ik waarschijnlijk geen Diablo 4 meer ga spelen. Zeg nooit nooit natuurlijk maar als ik zie hoeveel dingen LE goed doet.. Of het nu om stash ruimte gaat, itemization, gedrag van minions, afwisseling in omgevingen, gevoel van combat of het gehele stijltje..en laten we niet beginnen over monetization verschil. ik ben verliefd. ;)

Ik weet natuurlijk niet hoe ik endgame ga vinden in de praktijk maar voor nu is LE mijn go-to ARPG geworden.
Nu eerst de campaign en alle side quests afronden. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2024 09:52 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste