D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Verwijderd
Beastmaster it is! De "Druid" zonder shape shifting (i know) die ik al die tijd zocht.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 14:24 ]
Tesla M3LR '21
Ja, ik denk dat ze wel nog het e.a te vieren gaan hebben als de situatie straks wat stabieler is . Toch vind ik het vandaag bijzonder goed gaan met de server(s?) , duidelijk verschil met de afgelopen dagen.London schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:27:
251k spelersWauw, benieuwd waar ze zelf op hadden gegokt bij EHG.. Wel echt veel!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
edit: high vallue affix zegt de filter. hmmm. Verder stelt die niet zoveel voor.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 14:38 ]
Dan heeft dat item een affix die goed is voor de build die je speelt, dus dat item kan je dan het beste shatteren met een rune of shattering. Bijvoorbeeld hybrid health (%health) is een super goede affix die vaak rood gemarkeerd wordt bij de Maxroll lootfilters.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:36:
Wat ik mij wel afvraag (iemand?) ik gebruik dus zo een lootfilter van maxroll en soms dropt er iets met grote rode letters maar dan is het een vrij "simpel" item. Kloppen dan alle stats ozo?
[ Voor 11% gewijzigd door London op 25-02-2024 14:39 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Oké zal die dan eens als eerste shatteren. dankuLondon schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Dan heeft dat item een affix die goed is voor de build die je speelt, dus dat item kan je dan het beste shatteren met een rune of shattering.
Dat het een level 24 item is maakt niets uit verder?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 14:39 ]
Ben ook heel benieuwdVisgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:02:
260k nu . ben benieuwd hoe het vanavond gaat.
Het is toegankelijk maar je moet wel openstaan voor het willen leren. Het is ingewikkelder dan Diablo. maar ook weer niet zo uitgebreid en ingewikkeld als PoE.Jackson6 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:01:
Nou meer van, is het een beetje toegankelijk?
En dat voor 35 euro is het imo als je diablo 4 erg leuk vond sowieso het geld waard om te proberen.. het is niet dat je er 70 euro minimaal tegen aan moet gooien
Idem. Ik zal dit dan overigens ook kenbaar maken in de shop, voor één of andere cosmetic.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:32:
Nu ik de game gespeeld heb zal ik er ook 70 euro voor over gehad hebben.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Scheelt dat we van Last Epoch al weten door de lange early access wat er allemaal is haha dus zit wel snor maar alsnog zal het niet voor iedereen zijn die nu begint.
Door de hoeveelheid tractie dat deze game nu krijgt haal je ook mensen binnen die er misschien niet zo van houden.
Verwijderd
Daar weet jij alles van he.Ricmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:47:
Ben het met julle eens maar moeten niet te hard van stapel lopen. Diablo 4 was ook super leuk de eerste week hebegon later pas duidelijk te worden dat er niet zo veel endgame was.
Scheelt dat we van Last Epoch al weten door de lange early access wat er allemaal is haha dus zit wel snor maar alsnog zal het niet voor iedereen zijn die nu begint.
Door de hoeveelheid tractie dat deze game nu krijgt haal je ook mensen binnen die er misschien niet zo van houden.
Goed punt hoor, ik ga ook nog geen dingen kopen. Wanneer ik merk dat de game mij blijft bevallen ga ik wel af en toe wat uit de shop halen.
Ik heb toch geen drol met anderen te maken?Ricmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:47:
Ben het met julle eens maar moeten niet te hard van stapel lopen. Diablo 4 was ook super leuk de eerste week hebegon later pas duidelijk te worden dat er niet zo veel endgame was.
Overigens heb ik 2-pieces unique 'The Last Bear' dus ik denk dat dit een cue is om een tweede character te starten
Het grote verschil is wel dat Last Epoch een aantal zaken die een arpg nodig heeft al heeft, die Diablo 4 nog niet heeft. Zoals al eerder genoemd zijn voor een arpg om te slagen belangrijk: class/build diversiteit, itemization diversiteit / crafting & endgame content. Deze zaken zijn - als je het goed doet - dusdanig met elkaar verweven dat je na 1 playthrough ofwel de char in kwestie wil minmaxen ofwel met een andere char nog een keer wil doen.Ricmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 15:47:
Bij Last Epoch zijn de genoemde zaken dusdanig goed met elkaar verweven dat je zodra je een char hebt geminmaxed gewoon weer een nieuwe kan (en wil
Het monolith systeem is misschien niet zo uitgebreid als bijvoorbeeld het mapping systeem in PoE, maar omdat de andere zaken (build diversity / crafting) zo goed zijn word je er toch niet snel zat van
Tesla M3LR '21
Maar goed de Warlock al op 57 level
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Onzin. sinds vanmorgen zonder enig probleem gespeeld. geen lag, geen disconnects, goede zoning.Flashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:08:
Na dagen nog steeds een gigantische puinzooi op de servers. Het maakt inmiddels ook niet meer uit of je op de US of EU servers zit. Je komt er gewoon niet op.
Er is pas nu sprake van een technisch probleem op de backend, daarvoor liep het uitstekend .
"Hey all - yea seems to be an issue the backend team is working on. I’m creating a message to post in news. Please bare with us" 16:11
Vanochtend werkte het inderdaad wel. Maar probeer het nu maar eens. Je komt er gewoon niet op.Visgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:13:
[...]
Onzin. sinds vanmorgen zonder enig probleem gespeeld. geen lag, geen disconnects, goede zoning.
Er is pas nu sprake van een technisch probleem op de backend, daarvoor liep het uitstekend .
"Hey all - yea seems to be an issue the backend team is working on. I’m creating a message to post in news. Please bare with us" 16:11
Oh nee de servers zijn even down. Zoiets is nog nooit voorgekomen in online spellen..Flashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:08:
Na dagen nog steeds een gigantische puinzooi op de servers. Het maakt inmiddels ook niet meer uit of je op de US of EU servers zit. Je komt er gewoon niet op.
Zoals aangegeven heb ik vanaf vrijdag elk moment kunnen inloggen en verliep alles soepel en vandaag zelfs helemaal snel met laadtijden van elke seconde.
Dan ben je een bofkont. Want aan de hoeveelheid reacties op het internet het forum op de Last Epoch site en reviews zegt toch wel iets anders. Of is dat soms allemaal onzin?stomley schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:21:
[...]
Oh nee de servers zijn even down. Zoiets is nog nooit voorgekomen in online spellen..
Zoals aangegeven heb ik vanaf vrijdag elk moment kunnen inloggen en verliep alles soepel en vandaag zelfs helemaal snel met laadtijden van elke seconde.

Ik heb je toch net aangegeven dat er nu een storing is vanaf 16:11 ?Flashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:22:
[...]
Dan ben je een bofkont. Want aan de hoeveelheid reacties op het internet het forum op de Last Epoch site en reviews zegt toch wel iets anders. Of is dat soms allemaal onzin?
Daarvoor is er gewoon geen sprake geweest van problemen.
van morgen en vannacht geen 1 probleem ondervonden , laden van en naar de levels ging snelFlashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:22:
[...]
Dan ben je een bofkont. Want aan de hoeveelheid reacties op het internet het forum op de Last Epoch site en reviews zegt toch wel iets anders. Of is dat soms allemaal onzin?
Was gewoon net als of ik off line bezig was , maar nu net een half uurtje geleden .. er uit gegooid
En nu maar wachten tot de servers weer draaien
Ach af en toe die connectie problemen neem ik wel even voor lief.
Kan je af en toe ook even wat anders gaan doen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja je hebt helemaal gelijk man. Het spel werkt vanaf de launch vloeiend zonder enige vorm van lag, errors waardoor je niet kan inloggen, vreemde wachtrijen, en regio portals waarin je 10 min moet wachten voor je er naar toe gewarpt wordt.Visgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:23:
[...]
Ik heb je toch net aangegeven dat er nu een storing is vanaf 16:11 ?
Daarvoor is er gewoon geen sprake geweest van problemen.

Ik heb het over vandaag , dat weet je best.Flashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:26:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk man. Het spel werkt vanaf de launch vloeiend zonder enige vorm van lag, errors waardoor je niet kan inloggen, vreemde wachtrijen, en regio portals waarin je 10 min moet wachten voor je er naar toe gewarpt wordt.![]()
![]()
Same.. net Lagon gekilled, loot opgeraapt en bam. Hoop niet dat ik hem nog een keer moet doen.ravw schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:25:
[...]
van morgen en vannacht geen 1 probleem ondervonden , laden van en naar de levels ging snel
Was gewoon net als of ik off line bezig was , maar nu net een half uurtje geleden .. er uit gegooid
En nu maar wachten tot de servers weer draaien
Ach af en toe die connectie problemen neem ik wel even voor lief.
Kan je af en toe ook even wat anders gaan doen
Kom er voor nu niet meer in.
Als een spel je zoveel rage geeft zou ik toch gaan nadenken over een andere hobby.Flashforward schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:26:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk man. Het spel werkt vanaf de launch vloeiend zonder enige vorm van lag, errors waardoor je niet kan inloggen, vreemde wachtrijen, en regio portals waarin je 10 min moet wachten voor je er naar toe gewarpt wordt.![]()
![]()
Heeft het spel wat opstart problemen? Zekers.
Was dit te verwachten? Zekers.
Is het spel te spelen met de server problemen? Zekers, want je kan ook offline spelen als je niet kan wachten.
Beetje zelfde als zeggen als Rabobank app doet het nooit als ze een keer een storing hebben...
Oeh. inderdaad.. Lagon schijnt nogal een bastard te zijn , ben hem/haar/het nog niet tegen gekomen maar ik ben dan ook niet zo ver nogBosmonster schreef op zondag 25 februari 2024 @ 16:28:
[...]
Same.. net Lagon gekilled, loot opgeraapt en bam. Hoop niet dat ik hem nog een keer moet doen.
Kom er voor nu niet meer in.
Hier had ik hem snel dood maar goed ik loop daar met een Level 57 naar binnenVisgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:19:
[...]
Oeh. inderdaad.. Lagon schijnt nogal een bastard te zijn , ben hem/haar/het nog niet tegen gekomen maar ik ben dan ook niet zo ver nog
maar het is wel een taaie
Maar ik loop nu bijna het verhaal verder te doen met 10 levels hoger dan wat ze zeggen.
Wel een moois omgeving trouwens met die eenhoorn
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 25-02-2024 17:23 ]
Het enige waar je moet voor uit kijken isals die uitblaast .. daar moet je niet in lopen.Bazziek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:53:
Lagon heeft me toenstraks ook twee keer dood gemaakt. Vind em iedere playthrough pittig
Ik heb hem net weer even gedaan maar leg hem makkelijk om
Hier mijn slachting van Lagon
YouTube: KILLED LAGON WARLOCK LAST EPOCH
Ik ga denk ik ook maar een warlock maken, wat een damage zegravw schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:19:
[...]
Het enige waar je moet voor uit kijken isals die uitblaast .. daar moet je niet in lopen.
Ik heb hem net weer even gedaan maar leg hem makkelijk om
Hier mijn slachting van Lagon
YouTube: KILLED LAGON WARLOCK LAST EPOCH
op het moment lvl 43 ofzo. (sorcerer frost)
hoor iedereen over die monoliths enz is dat echt end game of ook te doen tijdens lvlen?
zit nu in yulia's haven ofzo.
heb wel een key voor die 1e dungeon helemaal in het begin. maar begrijp dat je dan gedeelte van campaign kan skippen ofzo? (leuk voor alt)
aangezien campaign ook weer + attributes geeft als ik me niet vergis.
Deze build heb ikBazziek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:33:
[...]
Ik ga denk ik ook maar een warlock maken, wat een damage zeg
https://www.icy-veins.com...ck-mastery-leveling-build
Die is echt in hogere levels echt super ...
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 25-02-2024 18:36 ]
Ik heb een Rotmind catalyst gekregen waardoor mijn DPS van chthonic fissure van ~750 naar ~1100 ging, teehee!Bazziek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:33:
[...]
Waarschijnlijk uit zo een speciale kist? Die droppen over het algemeen 1-2 items ver boven je level.Klauwhamer schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:33:
Ik heb drie drops gekregen die 12 levels boven dat van mij zijn.. komt dat vaker voor?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Warlock is echt top. Ben nu bijna lvl 88 en bosses vallen bijzonder snel om, zelfs in empowered monolithsBazziek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:33:
[...]
Maar ik begin langzaamaan de pieces voor de low life variant van m'n build wel bij elkaar te krijgen dus dan gaan we nog wat betere defenses krijgen
Tesla M3LR '21
die chthonic fissure is echt brute en dan met Chaos Bolts erbij + auto Bone Curse op Chaos BoltsKlauwhamer schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:39:
[...]
Ik heb een Rotmind catalyst gekregen waardoor mijn DPS van chthonic fissure van ~750 naar ~1100 ging, teehee!
Met die Idols kan je goed je verdediging doen ....
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 25-02-2024 18:46 ]
Ja hij is inderdaad erg powerfull , maar verdediging moet je wel even in de gaten houden.London schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Warlock is echt top. Ben nu bijna lvl 88 en bosses vallen bijzonder snel om, zelfs in empowered monolithsAlleen moet je wel goed dodgen af en toe, anders val je zelf ook om.
Maar ik begin langzaamaan de pieces voor de low life variant van m'n build wel bij elkaar te krijgen dus dan gaan we nog wat betere defenses krijgen
Veel op "weerstand bieden" doen
Heb bij de meeste al meer dan 50%
:strip_exif()/f/image/dHF51lWuO1iDeooQgTiDjYuh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 25-02-2024 18:59 ]
1-2 zou ik nog wel begrijpen, maar twaalf?OMD schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Waarschijnlijk uit zo een speciale kist? Die droppen over het algemeen 1-2 items ver boven je level.
Nja ik weet niet, ik vind chaos bolts somehow helemaal niet fijn spelen.. De willekeur staat mij echt tegen.ravw schreef op zondag 25 februari 2024 @ 18:43:
[...]
die chthonic fissure is echt brute en dan met Chaos Bolts erbij + auto Bone Curse op Chaos Bolts
Met die Idols kan je goed je verdediging doen ....
[ Voor 8% gewijzigd door Klauwhamer op 25-02-2024 19:12 ]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Probleem is, ik heb zo'n dubbel gevoel daarbij. alle tijd die ik offline spendeer, spendeer ik niet aan mijn online karakters. en ik kan niets mee nemen. als ik straks iets moois vind op offline mode, dan kan ik het online niet gebruiken en vice versa. Ik kan die keus gewoon niet maken - ik heb nu voor online gekozen, en ik denk dat ik daar maar moet blijven. al snap ik wel dat mensen offline mode gaan gebruiken , zekerMyKey schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:13:
Alles lijkt weer down te zijn inderdaad. Dan maar verder met mn offline poppetje. Reminder voor mezelf bij de volgende season start, gewoon een offline pop beginnen tot alles 100% goed is haha
Ik heb ook voor online 'gekozen' maar om niet de frustratie te krijgen zodra ik er niet in kom of de server echt ruk is, speel ik gewoon lekker een beetje op mn offline pop.Visgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:17:
[...]
Probleem is, ik heb zo'n dubbel gevoel daarbij. alle tijd die ik offline spendeer, spendeer ik niet aan mijn online karakters. en ik kan niets mee nemen. als ik straks iets moois vind op offline mode, dan kan ik het online niet gebruiken en vice versa. Ik kan die keus gewoon niet maken - ik heb nu voor online gekozen, en ik denk dat ik daar maar moet blijven. al snap ik wel dat mensen offline mode gaan gebruiken , zeker
Zou wel nice zijn als ze later ooit een keer de mogelijkheid bieden om offline naar online te kunnen transferen oid.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Dat gaan ze niet doen omdat er met offline saves gekloot kan zijn. ze worden gewoon opgeslagen als plaintext naar wat ik begrepen heb , dus is er ook makkelijk mee te cheatenMyKey schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:34:
[...]
Ik heb ook voor online 'gekozen' maar om niet de frustratie te krijgen zodra ik er niet in kom of de server echt ruk is, speel ik gewoon lekker een beetje op mn offline pop.
Zou wel nice zijn als ze later ooit een keer de mogelijkheid bieden om offline naar online te kunnen transferen oid.
Eindelijk mijn tijd weer om te spelen
nvm character select zit je vast
Offline valkje dan maar.
[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 25-02-2024 19:47 ]
Asia east tot the rescue, zit erinRicmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 19:44:
Wat zijn de issues van vanavond dan boys?
Eindelijk mijn tijd weer om te spelenhad geen queue oid maar gewoon weer hetzelfde loading screen geneuzel?
nvm character select zit je vast
Offline valkje dan maar.
Nou, ik ben inmiddels weer een half uur verder met proberen in te loggen maar de ene keer dat in End of Time inzone en er uit probeer te komen, disconnect ik van de server. Ik ben er wel klaar mee voorlopig.
Net een kwartiertje met Valkelijntje (lvl 4) maar gekickt toen ik het kamp in liep.
DUGG
Klauwhamer schreef op zondag 25 februari 2024 @ 21:16:
[...]
Nou, ik ben inmiddels weer een half uur verder met proberen in te loggen maar de ene keer dat in End of Time inzone en er uit probeer te komen, disconnect ik van de server. Ik ben er wel klaar mee voorlopig.
Hoe oud ben jij? Met je smalle polsjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Klauwhamer op 25-02-2024 22:10 ]
Inmiddels speel ik de scyther form build voor druid en echt zo veel fun! alles om me heen gaat dood. en dan heb ik redelijk slechte gear.
DUGG
Speel je HC? als dat zo is... vind ik wel ballen van staal hebben met de huidige staat van de serversRicmaniac schreef op zondag 25 februari 2024 @ 23:43:
Level 50 aangetikt2x bijna dood vanavond
werd even spannend haha maar leven nog.
Inmiddels speel ik de scyther form build voor druid en echt zo veel fun! alles om me heen gaat dood. en dan heb ik redelijk slechte gear.
Uiteraard. Go hard(core) or go home!Visgek82 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:28:
[...]
Speel je HC? als dat zo is... vind ik wel ballen van staal hebben met de huidige staat van de servers
Krijg er persoonlijk veel meer voldoening voor om ARPG's met die spanning te spelen. SC lukt me vrijwel nooit dan vind ik het saai.
En helemaal met een nieuwe game als alles nog onverwachts is enzo.
De servers zijn niet zo'n probleem in hardcore ten opzichte van softcore.. want het is niet alsof jou character al geteleport is terwijl jij nog naar een loading screen kijkt bijvoorbeeld.
Disconnects heb ik verder niet gehad. alleen met map overgangen.
Verwijderd
Vanavond go ik home om weer softcore verder te gaan.
Zeker als je monolith gaat spelen met corruption en modifiers dan gaan de levels erg langzaam denk ik omdat je alleen nog maar bezig bent niet ge-one-shot te worden.
Dat was in Diablo iets eenvoudiger.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Met welke skills speel je?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:40:
Ik kon het ook niet laten om vanmorgen nog even te spelen. Dan weet je dat je een game leuk vindt zeg maar. Leveltje 35 pas met mijn Beastmaster en hij speelt nog steeds heerlijk. Liep vanmorgen door die donkere haven en moet zeggen dat het er allemaal heel goed uit ziet met de lighting, niets te klagen over de graphics.Ik ben sowieso meer een liefhebber van afwisselende gebieden en dat zit wel goed in deze game.
Vanavond go ik home om weer softcore verder te gaan.
Ben nu een level 72 necro met minions aan het spelen, is toch wel echt leuk. Nu met die monoliths aan het spelen met die bazaar als faction. Ga denk ik wel switchen want ben niet iemand die veel op een auction house gaat zitten maar gewoon wil spelen
Wat de online servers betreft, afgelopen weekend op us central gespeelt. Die server is gewoon de beste van allemaal (in mijn beleving). Op west eu constant disconnects en de bekkende LE errors. Maar op de US servers geen problemen (behalve af en toe wat langzaam). Aanradert mocht je ook tegen problemen lopen op EU servers. In ieder geval proberen waard zou ik zeggen.
Gisteravond ook al. Nog even uurtje gespeeld om 23:00 en toen was het prima na de twee updates.Mach schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:28:
Nou vanochtend om 7 uur gingen de servers als een speer
Ze beginnen het onder controle te krijgen.
Ben zelf een Bladedancer gegaan, maar nog niet helemaal erover uit waar ik naar toe wil met m'n build.
Voor nu Flurry als m'n mana-loze skill, met shockwaves voor vrij vlugge clearing (wss kan puncture het beter, maar deze leek me wel leuk). Het stackt ook bleed, poison en armor penetration.
Shift natuurlijk als movement skill, waarmee ik ook Shadow Cascades doe, m'n schild van shurikens spawn en wat healing, etc. erop heeft zitten.
Umbral Blades waarbij ik 3 spinning blades kan plaatsen (en ik tegen het punt aanloop waarin ik niet zeker weet waar ik verder de punten in wil steken).
Shurikens die dus als defense tool gebruikt worden (niet op m'n toolbar).
En dan Synchronized Strike (niet specced) om shadows te spawnen, waarmee ik nog wat extra Umbral Blades kan gooien (die wel extra damage doen). Werkt lekker voor single target ook.
Als laatste skill ga ik wel kijken of Lethal Mirage wat is, en anders moet ik misschien terug vallen op Shadow Cascade.
Maar goed, al dit doe ik momenteel zonder build guides of iets, dus of het allemaal goed is... Dat valt te betwijfelen. Het werkt echter wel prima voor de story, dus daar ben ik wel blij mee
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Doordeweeks game ik ook vooral af en toe voor het werk tussen 6 en 8 en dan heb je inderdaad nergens last van. Snap niet waar al die mensen die om 8 uur in de avond proberen in te loggen zo moeilijk over doen.Mach schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:28:
Nou vanochtend om 7 uur gingen de servers als een speer
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
23 uur is voor deze boomer al lang en breed bedtijdBosmonster schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:06:
[...]
Gisteravond ook al. Nog even uurtje gespeeld om 23:00 en toen was het prima na de twee updates.
Ze beginnen het onder controle te krijgen.
Voordeel is dan wel dat ik voor het werk gaan nog ff een uurtje kan spelen
Moet voor mijn Valkelijntje-to-be-falconer nog wel ff een goede leveling mode vinden. Flask throwing kost echt veel mana.
Speelde voorheen altijd mages/sorcerer en dat levelt toch een stuk makkelijker
DUGG
Yeah ik heb ook mooie melodieën gehoord, die mij doen denken aan dingen die ik vaker heb gehoord (maar nog niet echt de vinger kan leggen op wat het dan is).Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 10:52:
De audio is in sommige zones ook echt nice. stond nu afk in een stadje "Deep Harbor" en ineens heb ik door dat ik een lekker muziekje op de achtergrond hoor
// Ik log net in op US East en ben bijna instantly in End of Time. Overigens begrijp ik niet zo goed dat dit de default hub is waar je spawnt, laat mij gewoon spawnen waar ik ben uitgelogd.
[ Voor 18% gewijzigd door Klauwhamer op 26-02-2024 11:17 ]
Is dat bij Last Epoch ook een beetje te doen dan?Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:37:
[...]
Uiteraard. Go hard(core) or go home!![]()
Krijg er persoonlijk veel meer voldoening voor om ARPG's met die spanning te spelen. SC lukt me vrijwel nooit dan vind ik het saai.
En helemaal met een nieuwe game als alles nog onverwachts is enzo.
De servers zijn niet zo'n probleem in hardcore ten opzichte van softcore.. want het is niet alsof jou character al geteleport is terwijl jij nog naar een loading screen kijkt bijvoorbeeld.
Disconnects heb ik verder niet gehad. alleen met map overgangen.
Ik heb Path of Exile een dikke 8 jaar hardcore gespeeld, maar steeds meer situaties waar je gewoon geoffscreened wordt door iets waar je helemaal niks kunt doen en dikke power creep hebben mij toch weer softcore ingeduwd, ik had uiteindelijk gewoon niet de tijd meer om iedere 3-4 dagen een nieuwe build te starten.
Mis het hardcore wel en hoopte dat in Last Epoch weer te gaan doen, dus ben wel benieuwd of het hier wel een beetje oké is qua balance en animaties
Bij PoE heb ik dat opgegeven idd na 40-50 deaths over de jaren heenOon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:20:
[...]
Is dat bij Last Epoch ook een beetje te doen dan?
Mis het hardcore wel en hoopte dat in Last Epoch weer te gaan doen, dus ben wel benieuwd of het hier wel een beetje oké is qua balance en animaties
Maar ik ben sowieso klaar met PoE 1 en met PoE2 uiteraard gewoon weer hardcore.
Tot nu toe gaat het prima.. maarja ben nog niet ver.
Zie wel op de leaderboards gewoon genoeg max level HC spelers die waves aan het clearen zijn in arena endgame. of monoliths al heel ver progressed hebben dus ja het is gewoon te doen.
Maar ik zag de deaths van sommige streamers en het kan soms ook unforgiving zijn ja.
Git gud..Oon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:20:
[...]
Ik heb Path of Exile een dikke 8 jaar hardcore gespeeld, maar steeds meer situaties waar je gewoon geoffscreened wordt door iets waar je helemaal niks kunt doen en dikke power creep hebben mij toch weer softcore ingeduwd
Hier begonnen aan een Bleed Warlock build, levelen gaat soort van OK. Afgelopen weekend weinig tijd gehad, gister bij Lagon aangekomen en dat was toch echt wel effe andere koek. Eenmaal "beneden" gaat het vrij snel van kwaad tot erger als je eenmaal een wave kopt. Na een poging of 15 toch neergekregen.
Wellicht vanavond of anders sowieso morgen de campaign effe uitspelen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Voor Falconer is het puncture en explosive trap zodra het mogelijk is.Mach schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:13:
[...]
Moet voor mijn Valkelijntje-to-be-falconer nog wel ff een goede leveling mode vinden. Flask throwing kost echt veel mana.
Maxroll heeft prima guides wat dat betreft, ook een Falconer starting guide. Het is een extreem sterke leveling class.
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2024 11:35 ]
Vanavond, als de servers het waarschijnlijk weer hebben begevenBosmonster schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:34:
[...]
Voor Falconer is het puncture en explosive trap zodra het mogelijk is.
Maxroll heeft prima guides wat dat betreft, ook een Falconer starting guide. Het is een extreem sterke leveling class.
DUGG
Lets go!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Toch begonnen met mijn eerste 1.0 karakter, Bowientje de marksman. Uiteindelijk moet het een blast rain build worden:
https://maxroll.gg/last-e...blast-rain-marksman-guide
Moet zeggen dat de eerste levels best tricky waren. Je hebt nog geen sterk wapen, en die ronde vuurbolletjes zijn met heuuuuul veuuuul. Op een gegeven moment maar een sprintje getrokken in de hoop bij een stadje aan te komen. Doodlopende weg in gegaan. Letterlijk dood gelopen toen
In de vroege campain nog tegen een bug / exploit? aangelopen. Op een gegeven moment zit er een persoon in een kooi die je moet bevrijden. Ik stond al bij de kooi toen een grote baas spawnde. Die kon mij daar niet raken, terwijl mijn boogje hem wel schade kon doen. Makkelijke prooi.
Wat later mijn Marksman mastery gehaald. Ik zag dat een streamer in ongeveer een half uur op dat punt was. Ik heb er (ahem) iets langer over gedaan.
Nu begint het echt een beetje op gang te komen. Ik schiet nu mijn traps af met blast rain. Lekker death from above, de vijanden smelten weg.
Je hebt echt het idee dat je steeds sterker wordt. Ik kijk al uit naar sommige nieuwe abilities in mijn skill tree. Het "nog 1 leveltje" gevoel is lekker sterk.
Verwijderd
Nog steeds kom ik talents tegen die flink wat invloed hebben op een build, top gedaan.
Merk dat de zin in LE vanavond al goed aanwezig is, is het al avond? Dat half uurtje vanmorgen smaakt naar meer. Ben de game nog niet zat na al die uren afgelopen weekend.
Moet me wel tegenhouden met switchen van characters want zoveel lijkt me leuk.
Want... echt geen idee waar ik me op focussen moet.
Anyways... pauze voorbij. Tijd voor spreekuur.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Het is puur voor je eigen eer, geen voordelen.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:57:
Wat is trouwens het nut van SSF? Ik begrijp het principe maar als je gewoon solo speelt en niet trade heb je toch hetzelfde zonder die optie aan te vinken? Geen rewards ofzo toch.
Je kunt ook nog kiezen voor Character Found. Dan kan je ook geen gebruik maken van voorwerpen en shards gevonden door je andere karakters.
Dat laatste zou ik niet snel doen. Het is juist heel gaaf als je een mooi voorwerp vindt waar je een heel nieuw karakter omheen kunt bouwen.
Even gaan uitvinden hoe ik dat ga doen.RustStorm schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:56:
Ik moet zo maar eens een lootfilter gaan koppelen.... lol
Is meer om jezelf niet over te halen om echt niet te tradenVerwijderd schreef op maandag 26 februari 2024 @ 12:57:
Wat is trouwens het nut van SSF? Ik begrijp het principe maar als je gewoon solo speelt en niet trade heb je toch hetzelfde zonder die optie aan te vinken? Geen rewards ofzo toch.
SSF aan zetten blokkeert de mogelijkheid gewoon.
Ja, Lagon is een beste boss fight. Menig één zijn daar gesneuveld. Ik vind het wel wat hebben dat er een wat moeilijkere boss fight in een game zit.Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:01:
Poeeh net een pittige boss in de campaign verslagen.
Althans was niet per se pittig maar wist gewoon helemaal niet wat ging komen. Had mega veel spanning gezien Hardcore![]()
spoiler:Die grote octopus boss in die onderwater wereld ofzo
Stukje terug had ik hem al vermorzeld had daar een filmpje van gemaakt , ja die is echt wel een volhouder en taaie.Ricmaniac schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:01:
Poeeh net een pittige boss in de campaign verslagen.
Althans was niet per se pittig maar wist gewoon helemaal niet wat ging komen. Had mega veel spanning gezien Hardcore![]()
spoiler:Die grote octopus boss in die onderwater wereld ofzo
Inderdaad met Offline in de beta ging ik daar zo vaak neer ... Nu heb je daar gewoon veel deel van, je weet dat die taaie mormel er aankomt.OMD schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:06:
[...]
Ja, Lagon is een beste boss fight. Menig één zijn daar gesneuveld. Ik vind het wel wat hebben dat er een wat moeilijkere boss fight in een game zit.
Dus je kan daar naar toe werken.
dan moet het niet moeilijk zijn.
Maar het probleem zit hem ook dat dit de eerste echte taaie boss is die voor iedereen moeilijk is.
Zou gewoon gaan voor een nieuwe build die Monolits doe ik vaak even snel tussen door, levelen als ik wat heb wat 2 levels hoger is of zoBazziek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:17:
Campaign ben ik door. Twijfel nu of ik monoliths wil doen of ga beginnen aan een warlock met de build die @ravw had gepost.
Want dan kan ik waak weer een nieuwe spell gebruiken of iets anders.
Als je hem goed level kan je hem al aan op 42 met de Warlock dan loop je slapend er door heen bij de meeste.
Zo nu weer even verder met mijn Warrior in enshrouded
Die word ook steeds beter
Van avond maar weer verder met LE
[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 26-02-2024 14:21 ]
Wil een proberen met een Necromancer zoveel mogelijk minions op het veldt te nemen maar weet niet of het een goeie keuzen is om de helft van je mannen op te offeren zodat de rest 80% meer damage doet
Komt ook niet lekker uit met mij berekening via https://www.lastepochtools.com/planner/
En een unique helm gevonden.
Toch wel enorm handig dat lootfilter! Ideaal...
Verwijderd
Die staat ook nog op mijn lijstje maar even wachten tot na een paar patches lijkt me een prima idee.ravw schreef op maandag 26 februari 2024 @ 14:18:
[...]
Zo nu weer even verder met mijn Warrior in enshrouded![]()
Die word ook steeds beter
Van avond maar weer verder met LE
Nightingale is nog zo een titel maar lijkt wat tegen te vallen.
Voor nu is het LE.
Zoveel te leren en te ontdekken momenteel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2024 15:12 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Bazziek op 26-02-2024 15:36 ]
Ik vond juist de sentinel sterker xDBazziek schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:36:
Wat is die acolyte sterk vanaf het begin zeg. Daar is een Sentinel niks bij.
Vast niet het sterkst maar het is echt ontzettend leuk om aan te klooien met alle lightning skills van de primalist/shaman.
Ben benieuwd of hier meer mensen zijn die gather storm/stormbolt builds uittesten.
Ben voor Observatory gegaan.
Ga het eerst "ssf" proberen
Tesla M3LR '21