"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik word er nu toch wel een tikje chagrijnig van.Mugwump schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:08:
[...]
Hoor ook vrienden klagen idd, maar ik werd er even uitgegooid omdat ik weg was en kon gewoon weer inloggen. Zit nu wel alweer 2 minuten naar een laadschermpje te staren helaas.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Tesla M3LR '21
Ja de aantallen blijven hoog. Vind het echt vet dat je elke skill weer heel anders kan maken waardoor je zoveel mogelijkheden hebt.London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:14:
De aantallen blijven ook maar oplopen. We hadden het al voorspeld voor het weekend
Ik ga mijn forge master meer een fire build geven.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Verwijderd
Wat een game zeg. Tijdje geleden dat ik zoveel uur achter elkaar in een game zit. Heb de smaak zwaar te pakken.
Oh toch wel valt me mee.Klauwhamer schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:13:
[...]
Ik word er nu toch wel een tikje chagrijnig van.

Ik weet niet welk punt je probeert te maken? Ik sta nog steeds volledig achter wat ik eerder tegen je zei. Beter stop je hier mee.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Dat systeem zit er idd nog niet in volgens mij.stomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:36:
Wel zonde dat er geen guild iets is of ben ik dat nog niet tegengekomen?
Nee, zit er niet in. helaas. maar dat zal best wel komen me dunktBazziek schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:40:
[...]
Dat systeem zit er idd nog niet in volgens mij.
Het echter herhaaldelijk blijven melden c.q. doordrammen tot in extreme toe heeft niemand wat aan. Maar dit is ook een beetje de "standaard" geworden in onze maatschappij, het moet gisteren.
Tuurlijk zullen ze er alles aan doen om het op te lossen en er is iig een alternatief (offline spelen). Zal uiteindelijk wel goedkomen. Als ik erin zit dan heb ik iig veel plezier. Maar even een support pack gekocht (YouTube: Eternal Vanquisher - Supporter Pack - Last Epoch) om ze te helpen die servers op orde te brengen
Nice, ik heb gister ook nog maar even de upgrade gedaan naar de ultimate edition. Heb inmiddels al wel meer dan voldoende plezier eruit gehaald voor dat geldDiversity schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:18:
Hier ook alweer half uur bezig om in de game te komen. Ik vind het, net zoals veel mensen erg vervelend. Er mag in mijn optiek ook best geklaagd worden tot een bepaalde hoogte. Je koopt immers een spel/dienst/service die je niet tot beperkt kan gebruiken.
Het echter herhaaldelijk blijven melden c.q. doordrammen tot in extreme toe heeft niemand wat aan. Maar dit is ook een beetje de "standaard" geworden in onze maatschappij, het moet gisteren.
Tuurlijk zullen ze er alles aan doen om het op te lossen en er is iig een alternatief (offline spelen). Zal uiteindelijk wel goedkomen. Als ik erin zit dan heb ik iig veel plezier. Maar even een support pack gekocht (YouTube: Eternal Vanquisher - Supporter Pack - Last Epoch) om ze te helpen die servers op orde te brengen. Leuk setje voor mijn Necromancer.
Tesla M3LR '21
Yup hier ook. Ik denk dat de server niet snapt dat het slaapmoment van mijn dochtertje bijna voorbij isVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:27:
Ik heb het idee dat de server toast is . infinite loading screen @ council chambers, and that was all she wrote.
Heh, probeer maar eens opnieuw in te loggen, ben nu een minuutje of 25 en 5 pogingen verder...Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:44:
Laatste update van Judd :
Morning everyone! 👋
We have multiple deployments/updates planned for today that we'll keep everyone posted on. The team has been hard at work to figure out the bottlenecks we're having with the high load.
Our goal is still to increase stability and address slowed services that are resulting in increased load times and sometimes disconnects.
Er zijn nu 180,000 + spelers online. dit is volgens mij meer dan gisteren ,en tot nu toe lijkt het allemaal redelijk stabiel te werken. Transition times zijn nog niet wat het moet zijn , maar ik heb geen problemen om overal te komen en gewoon te kunnen spelen.
Respect voor de effords van 11th game hoor maar helaas is het nog niet je van het...
US East server to the rescueVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:27:
Ik heb het idee dat de server toast is . infinite loading screen @ council chambers, and that was all she wrote.
edit: Ook die heeft het zwaar merk ik
[ Voor 7% gewijzigd door London op 24-02-2024 15:33 ]
Tesla M3LR '21
Switchen haalt bij mij niks uit, lange load screens met uiteindelijk een disconnect. Zowel EU als US.Diversity schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:33:
Helpt dat ja het switchen van servers? Als ik naar een ander gebied ga is dat voor mij nu het moment om koffie te halen/ internet te browsen / posts op tweakers te bekijken.
Hebben meer mensen al bedacht iddLondon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:31:
[...]
US East server to the rescue
edit: Ook die heeft het zwaar merk ik
[ Voor 23% gewijzigd door Dhrax op 24-02-2024 15:47 ]
Zit nog steeds naar een laadscherm van "the end of time" te kijken, dit is nog steeds verre van "normaal"Visgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:47:
Spel lijkt bij mij weer te werken. kon weer inloggen en transities zijn weer normaal

Yeey, playing....Apsie schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 15:53:
[...]
Zit nog steeds naar een laadscherm van "the end of time" te kijken, dit is nog steeds verre van "normaal"
Judd (Mox) — vandaag om 16:18
Hello everyone, our engineers are working to improve online stability. We’ll keep you posted when things have gotten better.
Ik kan wel prima m'n monoliths doen achter elkaar, maar zodra ik even naar de observatory wil om wat prophecies op te halen dan klapt de boelVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:37:
Nieuwe update :
Judd (Mox) — vandaag om 16:18
Hello everyone, our engineers are working to improve online stability. We’ll keep you posted when things have gotten better.
Tesla M3LR '21
Yup, ik kom volgende week wel weer eens terug...London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 16:39:
[...]
Ik kan wel prima m'n monoliths doen achter elkaar, maar zodra ik even naar de observatory wil om wat prophecies op te halen dan klapt de boelGeduld is een schone zaak, in ieder geval flink vaak de tijd om een kop koffie te halen
Zo heb ik de laatste dagen nog best comfortable kunnen spelen ondanks alle issues.
Eens je in Monoliths zit is het ook veel beter ntrlk..
Ik zou hopen dat hardcore servers apart zijn, daar kan 150-250 ping mss niet zo handig zijn..
[ Voor 12% gewijzigd door DrMacabr3 op 24-02-2024 17:04 ]
Zo'n ping is helemaal geen issue. als die maar stabiel is en je kunt aan de vertraging wennen, dan kun je daar net zo goed mee spelen als met 50 ms of minder. Wat absoluut niet werkt is als die ping alle kanten op schiet tussen de 50 en de 300 , omdat je dan geen voorspellingen meer kan maken. als er dan ook nog packet loss bij mag komen dan ben je helemaal klaar.DrMacabr3 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:04:
Als EU te druk begint te worden overdag zijn de US servers veel beter imo, en als US begint wakker te worden, tegen de avond bij ons, kan je in azie nog relatief goed aanmelden en spelen.
Zo heb ik de laatste dagen nog best comfortable kunnen spelen ondanks alle issues.
Eens je in Monoliths zit is het ook veel beter ntrlk..
Ik zou hopen dat hardcore servers apart zijn, daar kan 150-250 ping mss niet zo handig zijn..
Kijk uit voor de negatieve teneur....Visgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 17:12:
[...]
Zo'n ping is helemaal geen issue. als die maar stabiel is en je kunt aan de vertraging wennen, dan kun je daar net zo goed mee spelen als met 50 ms of minder. Wat absoluut niet werkt is als die ping alle kanten op schiet tussen de 50 en de 300 , omdat je dan geen voorspellingen meer kan maken. als er dan ook nog packet loss bij mag komen dan ben je helemaal klaar.
Vrouw vanavond weg dus kijk echt uit naar straks als de kids op bed liggen ahah. Doel is de campaign uitspelen vanavond
Verwijderd
Wil niemand tegen zijn zere been schoppen en de game is zeker niet slecht maar persoonlijk vind ik dat Blizzard zich moet kapot schamen als ik zie wat Last Epoch brengt en dat voor die paar tientjes.. Als ik mij blijf vermaken binnenkort, maar eens upgraden naar deluxe of ultimate. Wat de makers hier doen kan ik alleen maar waarderen en geef ik graag extra geld aan uit. Op deze manier zie ik mijzelf zelfs skins kopen in de toekomst, dat krijg je wanneer een game geen hebberige bijsmaak heeft.
Snel weer verder spelen.
Ik sluit me daar helemaal bij aanVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:30:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar volgens mij heb ik mijn nieuwe ARPG gevonden hoor. Het lijkt er op dat deze game precies doet wat ik zoek in dit genre. Ik wissel nu tussen Beastmaster en Marksman, spelen beide heel leuk. De ontwikkeling van je character voelt zeer goed, zojuist explosive trap aan het rond gooien met m'n Rogue.![]()
Wil niemand tegen zijn zere been schoppen en de game is zeker niet slecht maar persoonlijk vind ik dat Blizzard zich moet kapot schamen als ik zie wat Last Epoch brengt en dat voor die paar tientjes.. Als ik mij blijf vermaken binnenkort, maar eens upgraden naar deluxe of ultimate. Wat de makers hier doen kan ik alleen maar waarderen en geef ik graag extra geld aan uit. Op deze manier zie ik mijzelf zelfs skins kopen in de toekomst, dat krijg je wanneer een game geen hebberige bijsmaak heeft.
Snel weer verder spelen.
Level 70 inmiddels en net m'n respec gedaan naar de endgame variant van m'n Bleed Warlock build
[ Voor 4% gewijzigd door London op 24-02-2024 18:53 ]
Tesla M3LR '21
Discord users, while there are periods of online instability I am asking for my team to stay out of Discord to protect them from the negative messages that we see increase harshly. Please be considerate that these are humans you are speaking to.
While there are periods of online instability you will see less participation from my team in 💬┃general but we will continue to keep you updated in news.
We are working as quickly as we can to improve online stability under the load that we're experiencing. Please understand that this is not just EHG choosing to not buy more servers and it is much more complex than that. We had nearly 16 hours of steady services yesterday with 200k CCU - that said so everyone understands that we are capable of handling this CCU and working to resolve the current downtime.
Judd (Mox) — vandaag om 18:40
@everyone Stability is beginning to increase for online services. If you have been on the loading screen for more than 10 minutes please exit and restart the game.
Waar heb je het over?
:fill(white):strip_exif()/f/image/iObrHXavFnrOHoDciPgkZuPC.png?f=user_large)
:cool:
[ Voor 38% gewijzigd door Klauwhamer op 24-02-2024 19:27 ]
edit: Nou, vanuit End of Ruin werken portals ook niet meer.
[ Voor 29% gewijzigd door Klauwhamer op 24-02-2024 20:08 ]
exact. speelt heerlijk vanavondVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:00:
Ik hoop dat jullie ook ervaren wat ik nu ervaar, de laadtijden en zoning tijden zijn vrijwel non-existent.
ye, volgens mij omdat het 1 van de (of mss wel de) main hub isRicmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:21:
[...]
exact. speelt heerlijk vanavondalleen end of time is soms wat langer.
Ja volgens mij ook ja.Visgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:27:
[...]
ye, volgens mij omdat het 1 van de (of mss wel de) main hub is
Tevens dit moment weer op de nieuwe peak.
/f/image/8MUxbBzvcze3QrqmMUzq7TiM.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Gebruik nu een lootfiltet van maxroll maar heb nog te veel drops zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 20:59 ]
Ik vis tijdens het levellen de items eruit die affixes hebben waarvan ik de shards wil hebben voor in endgame. Als het goed is is je lootfilter daar ook op afgesteld.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:58:
Ik vind het volgende wat lastig: kan ik alle gear negeren tijdens het levelen wanneer ik het niet ga dragen? Of hebben sommige dingen nut op hoger level door affixes etc?
Gebruik nu een lootfiltet van maxroll maar heb nog te veel drops zo.
Tesla M3LR '21
Maar die zijn best lastige nu al te bepalen. Een unique kan alles omgooienLondon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:00:
[...]
Ik vis tijdens het levellen de items eruit die affixes hebben waarvan ik de shards wil hebben voor in endgame. Als het goed is is je lootfilter daar ook op afgesteld.
Verwijderd
Laag level gear heb je dus wat aan in endgame? Ik dacht alles maar te verkopen wanneer ik het niet draag haha. Op hogere rarity items na dan, die gooi ik in de stash.London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:00:
[...]
Ik vis tijdens het levellen de items eruit die affixes hebben waarvan ik de shards wil hebben voor in endgame. Als het goed is is je lootfilter daar ook op afgesteld.
Ben ik dom bezig?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 21:06 ]
Laag level gear kan je shatteren met een rune of shattering. En die kan en moet je weer kopen bij de vendors die je tijdens het levellen tegenkomtVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:03:
[...]
Laag level gear heb je dus wat aan in endgame? Ik dacht alles maar te verkopen wanneer ik het niet draag haha. Op hogere rarity items na dan, die gooi ik in de stash.
Ben ik dom bezig?
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Dat doe ik ook maar heb er pas 10 ofzo.London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:07:
[...]
Laag level gear kan je shatteren met een rune of shattering. En die kan en moet je weer kopen bij de vendors die je tijdens het levellen tegenkomt
Je gebruikt die laag level affixes op hoge gear in dit spel?
Zoveel te leren nog.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 21:09 ]
Maar Pro tip voor iedereen.
Als je een lootfilter aan hebt kan je X ingedrukt houden om het uit te schakelen.
Dus als je dan ziet dat er veel loot ligt maar het niet oplicht kan je gewoon op X drukken en het alsnog oprapen om te verkopen bijv.
Verwijderd
Maar ik kan toch niet alles kapot maken voor shards van wat ik opraap wat opgelicht is. Daar heb ik de rune of schatters niet eens voor.Ricmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:11:
@Verwijderd Veel gear kan je laten liggen want als je je lootiflter van maxroll aan hebt dan lichten de items die je nodig hebt echt op.. ook als ze zijn voor het kapot maken voor de stats shards.
Maar Pro tip voor iedereen.
Als je een lootfilter aan hebt kan je X ingedrukt houden om het uit te schakelen.
Dus als je dan ziet dat er veel loot ligt maar het niet oplicht kan je gewoon op X drukken en het alsnog oprapen om te verkopen bijv.
Klopt kan niet zomaar.. maar het zou in theorie kunnenVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:14:
[...]
Maar ik kan toch niet alles kapot maken voor shards van wat ik opraap wat opgelicht is. Daar heb ik de schatters shards niet eens voor.
Maar krijg je niet uit hoger lvl gear betere affixes met shatter?Ricmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:15:
[...]
Klopt kan niet zomaar.. maar het zou in theorie kunnendaarom loot ik veel van dingen die ook niet oplichten om wat gold te krijgen en met die gold koop ik die shatter runes weer bij de shops.
Verwijderd
Toch bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 21:21 ]
Verwijderd
Ja daar ging ik dus ook van uit. In dat geval zou ik gewoon alles verkopen tijdens het levelen wat ik niet draag en pas op hoger level of wanneer het pittig gaat worden craften.stomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:20:
[...]
Maar krijg je niet uit hoger lvl gear betere affixes met shatter?
Leek me logisch. Mijn vraagstelling kan ook gewoon vaag geweest zijn haha.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 21:25 ]
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...9983y/how_does_gear_work/
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 21:51 ]
Wanneer er tier 3 op zit heb je kans dat die 2 of meer runes ofzo gebruik.
En wanneer jij een stat craft op een item begint hij ten aller tijden met tier 1.. en die moet je upgraden. Je kan niet tier 5 in 1 keer craften.
Misschien heb ik het verkeerd begrepen hoor maar zo maak ik het op nu ingame.
Ik heb volgens mij liever een volledige inventory van tier 1 stats om kapot te maken van de juiste stat dan allemaal tier 3-4 enz.
Level 37 (Online char)
Ik ben deze build aan het volgen
https://www.icy-veins.com...ck-mastery-leveling-build
Hier een kleine stukje van mijn Warlock ingame
YouTube: Warlock lvl37 LE
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Krijg je misschien meerdere shards bij hoger level spul?Ricmaniac schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:53:
Maar ik snap dat niet. als je je low level gear kapot maakt met tier 1 affixes bijv en soms tier 2 kost het maar 1 rune.
Wanneer er tier 3 op zit heb je kans dat die 2 of meer runes ofzo gebruik.
En wanneer jij een stat craft op een item begint hij ten aller tijden met tier 1.. en die moet je upgraden. Je kan niet tier 5 in 1 keer craften.
Misschien heb ik het verkeerd begrepen hoor maar zo maak ik het op nu ingame.
Ik heb volgens mij liever een volledige inventory van tier 1 stats om kapot te maken van de juiste stat dan allemaal tier 3-4 enz.
Ik vind de game geweldig dus ik ga me er de komende tijd maar eens goed verdiepen. Ik wil dit allemaal begrijpen.
Altijd die shatter shards kopen bij elke vendor. Kosten 2000 per stuk dacht ik maar echt altijd kopen!Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:20:
Binnenkort maar een guide zoeken want snap het nog niet helemaal van loot en wat te verkopen/shatteren of bewaren in de praktijk tijdens het levelen..
Toch bedankt.
Ze krijgen ze gewoon ook weer opnieuw.
Rune of ascendance ook altijd gebruiken als je die vindt. Zo krijg je goede gear op wat lagere levels.
[ Voor 16% gewijzigd door OMD op 24-02-2024 21:59 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Doe ik ook iedere keer wanneer ik genoeg geld heb.OMD schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:58:
[...]
Altijd die shatter shards kopen bij elke vendor. Kosten 2000 per stuk dacht ik maar echt altijd kopen!
Tesla M3LR '21
Voelt heel leuk aan maar tegelijkertijd ook overweldigend. Maar flink blij verrast. Gestart met een paladin.
Jammer dat m'n laptop het niet meer aankan en gewoon uitvalt door de hitte. GForce Now )of hoe het ook heet) zal ik eens onderzoeken.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Op Discord staat wel een melding:
Judd (Mox) — Today at 2:28 AM
If you are encountering "online play unavailable" at character selection this is currently misleading. The servers are not down but it may take more than one attempt to assign a game server.
Maar na 30x proberen nog altijd geen succes helaas
Tesla M3LR '21
Hoop vanavond weer te kunnen spelen
Verwijderd
Ik was ook in de war, 3 pogingen was genoeg.London schreef op zondag 25 februari 2024 @ 07:53:
Vroeg opstaan om te kunnen spelen is mislukt, krijg steeds ''Online Play Unavailable''.
Op Discord staat wel een melding:
Judd (Mox) — Today at 2:28 AM
If you are encountering "online play unavailable" at character selection this is currently misleading. The servers are not down but it may take more than one attempt to assign a game server.
Maar na 30x proberen nog altijd geen succes helaas
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Eventjes een half uurtje spelen hoor haha. Gelijk weer zin in de game.
In één keer op US East, zoning lijkt goed te gaan. De vrouwen in huis slapen, gas er opVerwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 09:23:
Ik kwam er ook na 3x in.
Eventjes een half uurtje spelen hoor haha. Gelijk weer zin in de game.
Ben maar wat aan het doen als ik speel. Maar bevalt me prima. Eerst even het spel aanvoelen en wat eigen gaan maken. Wellicht later wat de diepte in... als ik klaar ben voor het online verhaal.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Meer dan de eenvoudige editie heb je ook niet nodig!RustStorm schreef op zondag 25 februari 2024 @ 07:34:
Heb de eenvoudige versie gisteravond gekocht. En offline gaan spelen.
Voelt heel leuk aan maar tegelijkertijd ook overweldigend. Maar flink blij verrast. Gestart met een paladin.
Jammer dat m'n laptop het niet meer aankan en gewoon uitvalt door de hitte. GForce Now )of hoe het ook heet) zal ik eens onderzoeken.
Geforce now is wel een oplossing. Soms heb je mooie aanbiedingen voor geforce now want persoonlijk vind ik het best prijzig maarja een nieuwe laptop of gamepc is altijd duurder
Was wel verrast de eerste keer dat ik het gebruikte hoe goed het werkt.
Verwijderd
edit: 16 000 in queue waaaaat.
Best apart wanneer je ieder uur verbeteringen aanbrengt sinds launch.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 12:05 ]
/f/image/YPrMyvVjy5f3LYiW1pVuXi3O.webp?f=fotoalbum_large)
Dit plaatje vind ik zelf wel handig om erbij te houden als je monoliths doet. Dit laat per timeline zien wat je voor blessings kunt krijgen. Getal voor de | is in normal monoliths en achter de | is als je empowered doet.
Ik zit inmiddels in empowered monoliths maar het is wel zwoegen moet ik zeggen. De ene echo word ik geoneshot en de ander is dan weer easymode
Tesla M3LR '21
Net ook gekocht om te spelen via GeforceNow. Ga het wel proberen als de queue lager is.. Net zonde als ik 2 uur in Queue zit en de game niks voor mij blijkt te zijn.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 11:54:
Ik speel Last Epoch op Now Ultimate en op mijn oudere PC. Nadeel van Now is dat je geen lootfilter kunt imorteren. Voordeel is dat ik op max kan spelen zonder dat mijn PC een spier hoeft te gebruiken. Verder is de ervaring net zo goed.
edit: 16 000 in queue waaaaat.
Best apart wanneer je ieder uur verbeteringen aanbrengt sinds launch.![]()
PSN: Kidjuh
Verwijderd
Ah dat is net een vervelend moment om te beginnen ja. Inderdaad beter even wachten. Ook GFN Ultimate? Draait perfect.Kidjuh schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:07:
[...]
Net ook gekocht om te spelen via GeforceNow. Ga het wel proberen als de queue lager is.. Net zonde als ik 2 uur in Queue zit en de game niks voor mij blijkt te zijn.
Ik geef het voor nu ook op, komt wel weer goed met de servers.
____
Ben in gaan loggen via US en in het character screen weer terug gezet naar EU West en gewoon kunnen inloggen.
Doe er je voordeel mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 12:13 ]
Het is mij iig duidelijk dat de server situatie wel elke dag echt beter wordt. Tuurlijk gaat het soms nog mis , maar ja, in ieder geval is er een duidelijke stijgende lijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Visgek82 op 25-02-2024 12:43 ]
Ziet er goed uit , wat is LP? sorry , ik heb echt nog geen flauw idee wat alles waard is en/of doet. voorlopig strooi ik alles waarvan ik enig idee heb dat het mss handig/wat waard zou kunnen zijn gewoon in mijn stash, want er zijn unlimited stash tabsLondon schreef op zondag 25 februari 2024 @ 12:53:
[Afbeelding]
Jammer dat ik geen Merchant's Guild als faction heb, deze zal best wat waard zijn met 3 LP
Je kan max 200 stash tabs hebben. Mooi dat die technologie er vanaf het begin al is, blijkbaar hoeft dat toch niet zo lastig te zijnVisgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:00:
[...]
Ziet er goed uit , wat is LP? sorry , ik heb echt nog geen flauw idee wat alles waard is en/of doet. voorlopig strooi ik alles waarvan ik enig idee heb dat het mss handig/wat waard zou kunnen zijn gewoon in mijn stash, want er zijn unlimited stash tabs
LP is Legendary Potential. Je kan een unique en een exalted item samensmelten als ware, aan het eind van de Temporal Sanctum dungeon. Op basis van het aantal LP op de unique worden er stats van de unique overgeheveld en aan het exalted item toegevoegd. Dit resulteert in een legendary item, wat dus voor een gedeelte uit stats van de exalted en stats van de unique bestaat
Tesla M3LR '21
Ah. je bent duidelijk een stuk verder dan ikLondon schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:04:
[...]
Je kan max 200 stash tabs hebben. Mooi dat die technologie er vanaf het begin al is, blijkbaar hoeft dat toch niet zo lastig te zijn![]()
LP is Legendary Potential. Je kan een unique en een exalted item samensmelten als ware, aan het eind van de Temporal Sanctum dungeon. Op basis van het aantal LP op de unique worden er stats van de unique overgeheveld en aan het exalted item toegevoegd. Dit resulteert in een legendary item, wat dus voor een gedeelte uit stats van de exalted en stats van de unique bestaatLP4 is het hoogst wat een unique kan hebben maar dat is ultra zeldzaam. Dat betekent dus dat er maar liefst 4 affixes overgeheveld worden naar het exalted item
Dungeons kan je doen d.m.v. keys die droppen. Als je RMB op die key doet dan opent je map gecentreerd op die dungeon, dus dan kan je via de waypoints daar wel heen lopen om de waypoint van die dungeon te unlocken. Ik heb ook begrepen dat je dungeons in versie 1.0 kunt gebruiken om de campaign te skippen op alts dus dat is wel handig.Visgek82 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:07:
[...]
Ah. je bent duidelijk een stuk verder dan ikik heb ook gezien dat er dungeons zijn op de map. zou ik best willen doen , maar wordt ik daar vanzelf heen gestuurd? of hoe gaat dat? en ook de monolith , ik hoorde dat je daar vanaf 35 terecht kan , maar ik heb daar nooit iets over gehoord/gezien in het spel. geen idee wat ik daar mee aan moet.
Monolith is de endgame variant op maps uit PoE of Nightmare Dungeons uit D4. In principe zijn het gewoon hele korte Nightmare Dungeons waar je een objective moet completen. Maar daar zijn genoeg video's en guides over te vinden, of gewoon eerst zelf ff aankloten, dat is toch het leukste
Tesla M3LR '21
Gisteren avond nog even een paar uurtjes zitten spelen...
Toen ik op de klok keek was het in eens half 5
Dus maar even een paar uurtjes geslapen want kreeg al weer bezoek , maar straks maar weer even verder met de game
Even end game halen en dan beginnen met een Falconer
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 25-02-2024 13:13 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ah. okay, ja, ik heb nog niet 1 key gezien. mss ben ik gewoon nog te laag. ik begin ook elke keer iets nieuws omdat het een nog leuker is dan het andere in dit spel en ik nog niet echt een vaste ricting heb waar ik heen wil.London schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:10:
[...]
Dungeons kan je doen d.m.v. keys die droppen. Als je RMB op die key doet dan opent je map gecentreerd op die dungeon, dus dan kan je via de waypoints daar wel heen lopen om de waypoint van die dungeon te unlocken. Ik heb ook begrepen dat je dungeons in versie 1.0 kunt gebruiken om de campaign te skippen op alts dus dat is wel handig.
Monolith is de endgame variant op maps uit PoE of Nightmare Dungeons uit D4. In principe zijn het gewoon hele korte Nightmare Dungeons waar je een objective moet completen. Maar daar zijn genoeg video's en guides over te vinden, of gewoon eerst zelf ff aankloten, dat is toch het leuksteMaar ik heb al zoveel chars gelevelled dat het inmiddels wel redelijk duidelijk is allemaal
Verwijderd
Zit er helemaal in hoor haha. Niet gedacht dat de game zo ontzettend goed gaat bevallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2024 13:17 ]
Ja, tis echt een topper.Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:16:
Zo te horen gaat er een hoop te leren worden na de campaign. Ik ga op mijn dooie gemak momenteel en wissel af tussen 2 characters, rond de 25 zitten beiden. Volop genieten, endgame komt vanzelf wel. Ook benieuwd naar.
Zit er helemaal in hoor haha. Niet gedacht dat de game zo ontzettend goed gaat bevallen.
Nog nergens last van gehad sinds vrijdag en net zonder problemen om kwart voor 1 ingelogd.Apsie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:29:
Toch maar even een weekje wachten denk ik, helaas word het niet beter, integendeel zelfs...:
[Afbeelding]
Vanochtend ook nergens last van maar nu sta ik inderdaad ook 62k in de queue.stomley schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:45:
[...]
Nog nergens last van gehad sinds vrijdag en net zonder problemen om kwart voor 1 ingelogd.
Dit is een bug toch? Er is toch geen queue, volgens mij moet je dan gewoon restartenApsie schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:29:
Toch maar even een weekje wachten denk ik, helaas word het niet beter, integendeel zelfs...:
[Afbeelding]
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Dan ga ik dat maar eens proberen.MyKey schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:52:
[...]
Dit is een bug toch? Er is toch geen queue, volgens mij moet je dan gewoon restarten
Edit: Lijkt nog niet te werken.
[ Voor 6% gewijzigd door Bazziek op 25-02-2024 13:57 ]
Een verademingJackson6 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:59:
Hoe is deze game voor iemand die in dit genre alleen Diablo 4 heeft gespeeld?
Tesla M3LR '21
Dat ligt er denk ik aan wat je van Diablo 4 vond.Jackson6 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:59:
Hoe is deze game voor iemand die in dit genre alleen Diablo 4 heeft gespeeld?
Jep, super toegankelijk. Last Epoch heeft ook een ingame guide die je kunt openen door ''G'' in te drukken. Daar staan zo'n beetje alle mechanics uitgelegd.Jackson6 schreef op zondag 25 februari 2024 @ 14:01:
Nou meer van, is het een beetje toegankelijk?
Tesla M3LR '21
Workaround hier:Bazziek schreef op zondag 25 februari 2024 @ 13:54:
[...]
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Edit: Lijkt nog niet te werken.
https://forum.lastepoch.c...-status-thread/62977/4501
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW