D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Jij kan toch ook niet achter de deuren kijken? Uitgaande van wat EHG zelf publiceert (ze zijn enorm transparant) hebben ze dit niet met opzet zo laten verlopen. Ze hebben er binnen hun macht alles aan gedaan om het soepel te laten verlopen, maar als je werkzaam bent binnen de IT, dan weet je dat een livegang van deze grootte zelden verloopt zoals je verwacht had.Flashforward schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:14:
[...]
Alsof jij dat wel weet. Alsof jij even kan binnenkijken wat er achter de deuren gebeurd bij EHG. En wat heeft dat met de insteek van de game te maken? Het is gewoon een concurrent van andere games zoals Diablo en Path of Exile.
EHG heeft ook toegezegd met een technische post mortem te komen wanneer alles opgelost is. Ook dat is iets wat praktisch geen enkel bedrijf doet. Los van de problemen van de launch, verdient EHG alleen maar lof. Je moet niet vergeten dat deze indie studio eigenlijk via Reddit ontstaan is, en iedereen remote werkt, en veelal zonder ervaring te hebben met het bouwen van games.
Met dat alles in het achterhoofd houdende, vind ik dat EHG het verdomd goed gedaan heeft, en verdomd goed blijft doen. De tijd zal laten zien hoe het verder gaat, want de goodwill (ook die van mij) is niet oneindig. Maar ik heb het volle vertrouwen in EHG dat het goed gaat komen, iets dat ik absoluut niet meer heb bij triple A studios. Bij EHG weet je tenminste dat er met passie gewerkt wordt, en niet voor aandeelhouders.
Laten we hopen op een goede dag voor last epoch!
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
En er is ook een community post geplaatst waarbij ze zeggen dat iedereen die referral bee pets gaat krijgen. Maar die worden pas uitgedeeld als de grootste server issues zijn opgelostVisgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 07:57:
Volgens discord is er een major issue geïdentificeerd en gefixed. Meer staat er niet bij. De servers lijken op dit moment prima te werken iig. Maar dat was gisterochtend ook. Toen ging het rond de middag helemaal mis.
Laten we hopen op een goede dag voor last epoch!
Tesla M3LR '21
Ik heb gisteren best even kunnen spelen, niet zo lang en vlekkeloos als ik had gewild, en ging allemaal best prima. Het komt allemaal wel goed en dat maakt de game niet minder goed. Mijn Acolyte ging lekker, ik had genoeg tijd om rustig het verhaal een beetje mee proberen te krijgen ook.
Denk dat ik het maar bij mijn offline Falconer hou dit weekend
Gave class btw Falconer hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2024 08:07 ]
Moet dat iemand uit je vriendenlijst zijn, of heb je net als in diablo 3 dat je bij 3 randoms terecht komt?
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Nee het is een online wereld dus je moet mensen uitnodigen om in je party te komen. via friendlist of gewoon via de chat.daltona schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:19:
Heb interesse in de game, maar kan iemand mij vertellen hoe de multiplayer in elkaar steekt?
Moet dat iemand uit je vriendenlijst zijn, of heb je net als in diablo 3 dat je bij 3 randoms terecht komt?
Maar je ziet ze in de hubs rondlopen enzo en uiteraard zie je via de chat verzoeken voor groepen om bepaalde content te doen.
Maar alles is ook te solo'en uiteraard.
[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2024 08:24 ]
Dat belooft dan wat goed, want ik heb de bees alLondon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 07:59:
[...]
En er is ook een community post geplaatst waarbij ze zeggen dat iedereen die referral bee pets gaat krijgen. Maar die worden pas uitgedeeld als de grootste server issues zijn opgelost
Bedankt voor de ophelderingRicmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:23:
[...]
Nee het is een online wereld dus je moet mensen uitnodigen om in je party te komen. via friendlist of gewoon via de chat.
Maar je ziet ze in de hubs rondlopen enzo en uiteraard zie je via de chat verzoeken voor groepen om bepaalde content te doen.
Maar alles is ook te solo'en uiteraard.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Verwijderd
Inderdaad, op het lange laden na en 1x een zone inladen die niet lukte had ik 0 problemen. Geen lag en geen kick na lang laden en er vervolgens niet meer inkomen oid. Als het vanaf nu alleen maar beter gaat worden mogen we echt niet klagen imo.stickfiguur schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:04:
Ik vind het vooral grappig dat iedereen die commentaar heeft precies weten hoe het allemaal wel of niet werkt qua online game infrastructuur en dat dit de grootste schande ooit is die makkelijk voorkomen had kunnen worden. Een beetje overdreven allemaal als je het mij vraagt. Zodra je er eenmaal in zit heb je 0 lag, dus het is een heel specifiek deel van de infrastructuur die overbelast is.
Ik heb gisteren best even kunnen spelen, niet zo lang en vlekkeloos als ik had gewild, en ging allemaal best prima. Het komt allemaal wel goed en dat maakt de game niet minder goed. Mijn Acolyte ging lekker, ik had genoeg tijd om rustig het verhaal een beetje mee proberen te krijgen ook.
Woensdag dus ook eigenlijk niet actief geprobeerd om in te loggen, gewoon zo nu en dan tussen andere game sessies door. Gisteravond wel een poging gedaan, kwam er gewoon in en in totaal 2 keer een disconnect gehad (waarna ik weer in kon loggen). Tot 22:30 wat kunnen aankloten, en daarna was het even plat.
Nja, prima, ik heb er ook geen haast mee verder. Wat anderen al aangeven, als je eenmaal aan het spelen bent, werkt alles gewoon prima. Dus hopelijk weten ze die matchmaking services en login te fixen met hetgeen wat ze gisteravond gevonden hebben.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Wanneer beginnen jullie met craften etc? Nu op laag level verkoop ik alles om af en toe een shattering shard te kopen.
Als het lukt vanavond weer verder met de game, zin in! Het is weer zo een game waar “eventjes spelen” al snel een uur of paar uur gaat worden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 11:16 ]
Als ik iets vind met leuke stats, kijk ik wel even of ik het kan upgraden. Maar ik ben dan ook pas level...10-11. Ik denk dat ik dat blijf doen tot rond een level of 30-40, of misschien gewoon tot het einde van de story. Items met 2+ leuke stats ook shatteren (met hogere tiers, niet 1), mits ik de stones en geld ervoor heb. Maar ik ga nog niet beginnen met echt stats gamblen, etc. totdat ik wat hoger ben.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:14:
Zojuist weer eventjes kunnen spelen.![]()
Wanneer beginnen jullie met craften etc? Nu op laag level verkoop ik alles om af en toe een shattering shard te kopen.
Als het lukt vanavond weer verder met de game, zin in! Het is weer zo een game waar “eventjes spelen” al snel een uur of paar uur gaat worden.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Tijd zal het leren.
meestal kijk ik naar de scaling tags van mijn abilities , en als je op je main ability gaat staan zie je hoeveel dps het doet. Als ik dan een nieuw wapen of gear piece vind , en de dps is hoger, dan check ik voor de zekerheid de rest even en dan equip ik 'm wel of niet . Resistances etc zijn ook zeer belangirjk.stomley schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:21:
vind het nog wel lastig om te beslissen wanneer een wapen nou precies beter is xD
Tijd zal het leren.
Ja ik check dus ook vooral mijn skill dmg of het beter is of niet.Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:23:
[...]
meestal kijk ik naar de scaling tags van mijn abilities , en als je op je main ability gaat staan zie je hoeveel dps het doet. Als ik dan een nieuw wapen of gear piece vind , en de dps is hoger, dan check ik voor de zekerheid de rest even en dan equip ik 'm wel of niet . Resistances etc zijn ook zeer belangirjk.
Maar heb nu een 2 hander welke 66% extra physical dmg booster heeft en denk dat dit erg veel uitmaakt gezien elk ander wapen zoveel minder dmg doet xD
Vooralsnog gebruik ik die shards vrij liberaal. Glyphs en runes ben ik een stuk conservatiever mee, omdat ik verwacht dat die later beter ingezet kunnen worden op serieuzere items in plaats van leveling geneuzel.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:14:
Zojuist weer eventjes kunnen spelen.![]()
Ik kijk ook uit naar vanavond/dit weekend, ik hoop dan nog wat uurtjes vrij te kunnen maken.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Aan het eind van de rit gaat 't om damage doen of damage op de kin kunnen pakken. Voor het doen van damage heb je de tooltips die een DPS-estimate geven en je hebt een overzicht van je resistances/mitigations. Wat ik zelf probeer aan te voelen is hoe mijn character aanvoelt qua fragiliteit op de content die ik voor mijn kiezen krijg; ik vind het nooit heel prettig om als glass cannon aan te voelen en zal wanneer dit die kant op neigt meer richting res/mitigation kiezen. Wanneer ik geen incentive krijg om uit groene shit te stappen of die vuurstraal te ontwijken, kies ik voor meer DPS. Wanneer mijn spreekwoordelijke wenkbrauwen al verschroeien tijdens het ontwaken van de boss, kies ik voor resistance/mitigation. Dit is wat gechargeerd maar wel waar het op neerkomtstomley schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:21:
vind het nog wel lastig om te beslissen wanneer een wapen nou precies beter is xD
Tijd zal het leren.
Overigens zijn er wel specs die hier overkoepelend invloed op hebben, zoals movement speed of minion dmg/health. Maar ja.
Morning everyone! 👋
We have multiple deployments/updates planned for today that we'll keep everyone posted on. The team has been hard at work to figure out the bottlenecks we're having with the high load.
Our goal is still to increase stability and address slowed services that are resulting in increased load times and sometimes disconnects.
Er zijn nu 180,000 + spelers online. dit is volgens mij meer dan gisteren ,en tot nu toe lijkt het allemaal redelijk stabiel te werken. Transition times zijn nog niet wat het moet zijn , maar ik heb geen problemen om overal te komen en gewoon te kunnen spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Visgek82 op 23-02-2024 14:45 ]
Verwijderd
Zolang het niet erger is dan gisteren vind ik het prima.
Verwijderd
Wow 180 000 online al. Dat is een goed teken.Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:44:
Laatste update van Judd :
Morning everyone! 👋
We have multiple deployments/updates planned for today that we'll keep everyone posted on. The team has been hard at work to figure out the bottlenecks we're having with the high load.
Our goal is still to increase stability and address slowed services that are resulting in increased load times and sometimes disconnects.
Er zijn nu 180,000 + spelers online. dit is volgens mij meer dan gisteren ,en tot nu toe lijkt het allemaal redelijk stabiel te werken. Transition times zijn nog niet wat het moet zijn , maar ik heb geen problemen om overal te komen en gewoon te kunnen spelen.
Ja , nouja , voor mij werkt het iig een stuk beter deze ochtend/middag dan gister om dezelfde tijden.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:19:
Klinkt als dat de problemen nog niet zijn gevonden/opgelost en dat we tijdens peak gaan merken hoe het er voorstaat.
Zolang het niet erger is dan gisteren vind ik het prima.
Verwijderd
Of Paladin..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 16:05 ]
Die kan je krijgen bij Black Sun, The Ruins of Solarumfrups schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 16:06:
Mijn main is een Beastmaster met 5 wolven. Het doel is om "Herald of the Scurry" een unique helmet te vinden, dan worden dat 10 eekhoorns
https://maxroll.gg/last-e...-black-sun-timeline-guide
Maar zorg dat je een heel hoog Void resistance heb.
Want die MF (Boss)(Rahyeh) is erg taai
[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 23-02-2024 16:46 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Beastmaster kan volgens mij ook heel leuk zijn. Heel veel items om extra beast te spawnen etc.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 15:57:
Denk dat ik vanavond een melee character ga proberen. Beastmaster met wolves ziet er leuk uit. Goeie ervaringen hier?
Of Paladin..
Verwijderd
Ben benieuwd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 17:11 ]
Reken er maar niet op. De servers zijn nog steeds drama en er is nog steeds niets opgelost. Het wordt na 3 dagen wel erg treurig.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:10:
Dat gaat dus Beastmaster worden vanavond. Vind Primalist sowieso toffer om te zien dan Sentinal dus dat scheelt alweer.
Ben benieuwd.
Enorm
Veeel
Zin
Om dit spel ook op te pakken....
Misschien moet ik het gewoon doen op m'n laptopje...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik heb zelf nu een sentinel en dan forge master. Is ook echt wel vet met allemaal zwaarden om je heen + dingen uit de lucht laten vallenVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:10:
Dat gaat dus Beastmaster worden vanavond. Vind Primalist sowieso toffer om te zien dan Sentinal dus dat scheelt alweer.
Ben benieuwd.
Gewoon doen, het is echt een fantastische gameRustStorm schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:39:
En nu heb ik dus....
Enorm
Veeel
Zin
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Doen!RustStorm schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:39:
En nu heb ik dus....
Enorm
Veeel
Zin
Geforce Now..
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 17:59 ]
Ja het is weer bar en boos, zag ook dat de 200k spelers nu echt bijna aangetikt wordt. Vrees wel dat de negatieve reviews de overhand gaan nemen op deze manier.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 17:59:
Primalist aangemaakt maar inloggen duurt heeeeel lang. Ben benieuwd of het gaat lukken. Hou hier rekening mee @RustStorm. Wacht eventueel met de aankoop als je dat heel storend zou vinden.Tenzij je offline gaat.
Ik ga wel lekker offline verder met m'n Falconer. Als online werkt speel ik daar met m'n Warlock
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ja hier lukt het nu ook allemaal maar inderdaad lange laadtijden. Altijd nog beter dan kicks en errors.Bazziek schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:14:
Zojuist voor het eerst vandaag een online poging gewaagd. Kwam er meteen in na een lange laadtijd en ook het zone wisselen gaat met lange laadtijden maar wel goed. Het gaat iig de goede kant op.
Overdag ging het gelukkig heel soepelVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:16:
[...]
Ja hier lukt het nu ook allemaal maar inderdaad lange laadtijden. Altijd nog beter dan kicks en errors.
Het probleem is nog niet eens zozeer die negatieve reviews. het is meer een probleem dat 98% van de mensen die nu zo'n review plaatst, deze dus ook niet weghaalt als straks de boel gewoon prima werkt. En dat is dan wel weer echt aso.London schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:01:
[...]
Ja het is weer bar en boos, zag ook dat de 200k spelers nu echt bijna aangetikt wordt. Vrees wel dat de negatieve reviews de overhand gaan nemen op deze manier.
Ik ga wel lekker offline verder met m'n Falconer. Als online werkt speel ik daar met m'n Warlock
Maar ja, tis wat het is. ik laat mijn spelplezier er niet door bederven iig , want ik weet dat het een prachtgame is.
Btw, hier ook extreme laadtijden (3 minuten ofzo, mss wel 5) , maar het lijkt wel te werken. als je er eenmaal in zit dan is het verder ook gewoon goed (zoals altijd) , geen lag ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 23-02-2024 18:56 ]
Edit: Afgesloten, verify gamefiles gedaan, bestandje van 918kb was niet goed schijnbaar(?). Nu zie ik enemies
[ Voor 23% gewijzigd door Grumpmeister op 23-02-2024 19:20 ]
Nee je hebt ook helemaal gelijk. Ik laat mijn spelplezier er ook minimaal door bederven.Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 18:55:
[...]
Het probleem is nog niet eens zozeer die negatieve reviews. het is meer een probleem dat 98% van de mensen die nu zo'n review plaatst, deze dus ook niet weghaalt als straks de boel gewoon prima werkt. En dat is dan wel weer echt aso.
Maar ja, tis wat het is. ik laat mijn spelplezier er niet door bederven iig , want ik weet dat het een prachtgame is.
Btw, hier ook extreme laadtijden (3 minuten ofzo, mss wel 5) , maar het lijkt wel te werken. als je er eenmaal in zit dan is het verder ook gewoon goed (zoals altijd) , geen lag ofzo.
Sterker nog, ik heb mij in tijden niet zo vermaakt met een game als met Last Epoch. Echt super knap wat voor werk ze hebben geleverd met een relatief klein team, helemaal als je het vergelijkt met gigantische studio's als bijvoorbeeld Blizzard.
En de manier waarop ze blijven communiceren is ook zeker iets waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen.
[ Voor 5% gewijzigd door London op 23-02-2024 19:10 ]
Tesla M3LR '21
zeker. hoewel, ik ben reeel genoeg om te zien dat Diablo 4 echt nog niet dood is. het duurt gewoon nog even voordat het spel zijn footing vind , net als bij Diablo 2 en 3. de basis is meer dan goed genoeg iigLondon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:09:
[...]
Nee je hebt ook helemaal gelijk. Ik laat mijn spelplezier er ook minimaal door bederven.
Sterker nog, ik heb mij in tijden niet zo vermaakt met een game als met Last Epoch. Echt super knap wat voor werk ze hebben geleverd met een relatief klein team, helemaal als je het vergelijkt met gigantische studio's als bijvoorbeeld Blizzard.
Anyway, ik kom er nu helemaal niet meer in. denk dat er iets kapot is gegaan.
* nieuwe update :
We're deploying a backend update that will reduce stress on servers. This may cause transition time and login issues momentarily. (19:10)
Edit : Ik ben weer in het spel
[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 23-02-2024 19:16 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Visgek82 op 23-02-2024 19:40 ]
2 Dagen op US central gespeelt, waarbij de laadtijden van de zones voor mij het beste waren eigenlijk, 30 seconde tot een 1minuut, op EUW was het echt niet te doen.
Nu maar eens kijkenhoe EUW is en anders weer terug naar US. Beetje lag wel met de spells casten, maar prima te doen
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Ik denk dat DJ Khaled - Suffering from Success op repeat staat in de war room bij Eleventh Hour GamesVisgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:10:
[...]
zeker. hoewel, ik ben reeel genoeg om te zien dat Diablo 4 echt nog niet dood is. het duurt gewoon nog even voordat het spel zijn footing vind , net als bij Diablo 2 en 3. de basis is meer dan goed genoeg iig![]()
Anyway, ik kom er nu helemaal niet meer in. denk dat er iets kapot is gegaan.
* nieuwe update :
We're deploying a backend update that will reduce stress on servers. This may cause transition time and login issues momentarily. (19:10)
Edit : Ik ben weer in het spel
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Edit: back in. Niet verkeerd, pas 1x mee gemaakt. Vind het reuze meevallen allemaal de eerste dagen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 19:55 ]
Die heb ik wel vaker gezien de afgelopen dagen. Krijg nu de laatste 30 minuten voornamelijk LE-61 errors , matchmaking. maar daar zijn ze ook aan het sleutelen , dus dat is niet zo gek. vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze dat allemaal kunnen doen terwijl men gewoon door speelt (min of meer).Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:53:
Voor de allereerste keer een "Lost Connection" te pakken hier. Jullie?
Edit: back in. Niet verkeerd, pas 1x mee gemaakt. Vind het reuze meevallen allemaal de eerste dagen.
[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 23-02-2024 20:00 ]
Verwijderd
Die LE-61 heb ik nog niet in de verzameling.Visgek82 schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:59:
[...]
Die heb ik wel vaker gezien de afgelopen dagen. Krijg nu de laatste 30 minuten voornamelijk LE-61 errors , matchmaking. maar daar zijn ze ook aan het sleutelen , dus dat is niet zo gek. vind het eigenlijk wel bijzonder dat ze dat allemaal kunnen doen terwijl men gewoon door speelt (min of meer).
Wat speelt Primalist lekker met die wolf zeg. Leveltje 10.
Inderdaad fijn dat we gewoon door kunnen over het algemeen tijdens het gesleutel.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 20:24 ]
Offline character level 20 en daar ga ik nu maar weer gezellig verder mee
Ga proberen met die offline character wat meer crafting experience op te doen zodat ik op mijn online character geen mats waste
Het is toch altijd het lastigste als het piek moment in EU daar is..
Hopelijk raakt het snel opgelost.. vooral zodat hun succes ook niet teveel negativiteit veroorzaakt..
Ik zit nbijna in monoliths dus loading issues zijn bijna voorbij, en ik heb wel wat meer geduld dan de gemiddelde " I NEED INSTANT GRATIFICATION" redditor/Karen oid..
Patch Notes: https://forum.lastepoch.c...0-0d-patch-notes/63843699
Tesla M3LR '21
Goed ik neem het ze niet meer kwalijk ofzo. ze werken keihard maar het is gewoon wel ontzettend zuur en vervelend.
Het vervelends van dit alles vind ik wel de negativiteit en toxicity die het gelijk op wekt in de community op discord en vooral ingame etc.
Ja ik snap ook wel dat mensen geïrriteerd raken hoor. Je koopt een game en dan wil je die game gewoon direct graag spelen zonder problemen. Maar wat veel mensen dan niet kunnen is relativeren en zien waardoor de problemen komen en wat er aan gedaan wordt. Dat leidt dan vaak tot een negatieve spiraal helaas met review bombs en toxic posts op de socials. We zien het bij alle games gebeuren, dus ik verbaas mij er ook niet over verder.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:56:
Veel bugfixes en wat andere dingetjes. niks met de servers te maken helaas. daar blijven ze gewoon aan weken![]()
Goed ik neem het ze niet meer kwalijk ofzo. ze werken keihard maar het is gewoon wel ontzettend zuur en vervelend.
Het vervelends van dit alles vind ik wel de negativiteit en toxicity die het gelijk op wekt in de community op discord en vooral ingame etc.
Tesla M3LR '21
Het probleem is echter dat de game gewoon offline gespeeld kan worden. Behalve co-op en de leaderboard, heeft online geen enkel ander voordeel. Dus de game is keurig speelbaar, enkel is online nu erg moeizaam.London schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:59:
[...]
Ja ik snap ook wel dat mensen geïrriteerd raken hoor. Je koopt een game en dan wil je die game gewoon direct graag spelen zonder problemen. Maar wat veel mensen dan niet kunnen is relativeren en zien waardoor de problemen komen en wat er aan gedaan wordt. Dat leidt dan vaak tot een negatieve spiraal helaas met review bombs en toxic posts op de socials. We zien het bij alle games gebeuren, dus ik verbaas mij er ook niet over verder.
En om daarvoor nou zo enorm toxic te zijn, ongelooflijk en enorm kinderachtig en triest.
Absoluut. Ik bewaar mijn toxicity voor BlizzardHatsjoe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:01:
[...]
Het probleem is echter dat de game gewoon offline gespeeld kan worden. Behalve co-op en de leaderboard, heeft online geen enkel ander voordeel. Dus de game is keurig speelbaar, enkel is online nu erg moeizaam.
En om daarvoor nou zo enorm toxic te zijn, ongelooflijk en enorm kinderachtig en triest.
Tesla M3LR '21
eerste keer dat ik dit geval heb ...
Maar ga er niet uit blijf het gewoon proberen , geen zin om dat beest weer te verslaan
AHA Download grote patch
[ Voor 72% gewijzigd door ravw op 23-02-2024 21:33 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Lijkt er op dat ik nog steeds niet úit End of Time komravw schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:28:
Grr kom entering end of time niet in (online)
eerste keer dat ik dit geval heb ...
Maar ga er niet uit blijf het gewoon proberen , geen zin om dat beest weer te verslaan
Er is een grote patch die je moet downloadenKlauwhamer schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:32:
[...]
Lijkt er op dat ik nog steeds niet úit End of Time kom
Ik ben al helemaal bij met patchen uiteraard.ravw schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:33:
[...]
Er is een grote patch die je moet downloaden
Mijn town portal naar end of time en terug de wereld in verliep ook soepel nu
*KLOPT KEIHARD AF*
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2024 21:50 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2024 21:50 ]
Verwijderd
Gaat prima nu hier sinds patch.Ricmaniac schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:41:
Hmm ik wil het niet jynxen.... maar het gaat ineens voor de laatste 7 loading screens bij mij erg goed vergeleken met eerder
Mijn town portal naar end of time en terug de wereld in verliep ook soepel nu
*KLOPT KEIHARD AF*
Al met al een leuk spel. Mijn necromancer heeft al lekker veel minions, ze doen veel damage ook nog

Ben wel bang voor het weekend of de servers het gaan houden haha. Anders weer naar mijn offline char
Tesla M3LR '21
Maar goeie tip voor andere servers.. vind de MS we een beetje spannend op HC though
Heb je wel gewoon zelfde character daar?
Schiet al weer op
/f/image/afljSuNDoBwJ13yRBnL3hbg7.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door ravw op 24-02-2024 00:12 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/RYttepxnp5JXN3ewSY9dI1r2.png?f=user_large)
Servers gaan zo even down.
maargoed voor mij mooie bed tijd.
Echt mega nice dat het vanavond zo'n stuk beter was zeg. speelde heel erg fijn.
Grrrr maar wat gaat die nu makkelijk met die warlock ...
ik ben daar ooit eens 4 uur mee bezig geweest met een andere char ...
Nu wals ik er door heen of het niets is.
Onder tussen ook al weer 26
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 24-02-2024 00:17 ]
Verwijderd
Vind het nog wel lastig met gear en stats, moet nog goed kijken wat goed voor me is en ben bang dingen weg te doen die goed kunnen zijn voor alts oid.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2024 08:38 ]
Verwijderd
Voor wie tegen hetzelfde aanloopt (rond level 10/15) ik kwam dit tegen:Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:50:
Hebben jullie de quest Artem's Offer? Ik heb begrepen dat er 2 questen zijn en je kunt er 1 inleveren. Nu hou ik dus artems offer over maar hij blijft in de quest log staan en de map blijft verwijzen naar de Q.
https://forum.lastepoch.c...leting-erzas-ledger/63869
Warlock is echt mega tof met Chthonic FissureVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:25:
Jullie al een class/spec waar je bij blijft hangen? Ik ben nog wat aan het aftasten. Rogue en Primalist gecheckt en later vandaag wil ik toch ook nog de Sentinel proberen. Ben benieuwd hoe het allemaal speelt. Altijd leuk in een nieuwe(A)RPG.
Vind het nog wel lastig met gear en stats, moet nog goed kijken wat goed voor me is en ben bang dingen weg te doen die goed kunnen zijn voor alts oid.
Nb. 0,0 issues gehad nog vanmorgen qua zoning of inloggen of wat dan ook. Echt top
Tesla M3LR '21
Ik blijf wel doorgaan met druid sowieso. Vind het moeilijk om op de base class te bepalen wat leuker is. Want mijn Druid speelt nu heeel anders dan dat ik als prima list speelde.Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:25:
Jullie al een class/spec waar je bij blijft hangen? Ik ben nog wat aan het aftasten. Rogue en Primalist gecheckt en later vandaag wil ik toch ook nog de Sentinel proberen. Ben benieuwd hoe het allemaal speelt. Altijd leuk in een nieuwe(A)RPG.
Geen 1 van de originele skills gebruik ik nog
Als deze dood gaat weet ik nog niet wat ik ga doen maar voor nu bevalt Druid mij wel erg. Sinds level 36 is me build weer erg veranderd en voel me echt OP nu.
Ik heb ook wel het idee dat er sinds gisteravond laat wel echt iets veranderd is aan de servers, ten goede, maar laten we niet vergeten dat gistermorgen ook goed was. Voor mij iig wel, tot wat later in de middag. Toen ging het mis.London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Warlock is echt mega tof met Chthonic FissureLevel 52 inmiddels en net Lagon binnen een minuut gekilled
Niet normaal zoveel damage dat die spells doen. Alleen ben je wel vrij squishy dus ook al wel regelmatig doodgegaan, wat maar bevestigt dat HC niet aan mij is besteed.
Nb. 0,0 issues gehad nog vanmorgen qua zoning of inloggen of wat dan ook. Echt top
Ik hoop dat het nu goed blijft inderdaad!
Ja die Chthonic Fissure is zeker gaaf ...London schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:49:
[...]
Warlock is echt mega tof met Chthonic FissureLevel 52 inmiddels en net Lagon binnen een minuut gekilled
Niet normaal zoveel damage dat die spells doen. Alleen ben je wel vrij squishy dus ook al wel regelmatig doodgegaan, wat maar bevestigt dat HC niet aan mij is besteed.
Ik ben deze aan het maken
/f/image/rcjO4VwVgBHL05QTxyuEBH7W.png?f=fotoalbum_large)
Ben deze build aan het volgen maar die is echt sterk
https://www.icy-veins.com...eveling-build?area=area_5
Ik heb nu ook wel een leuke ring gevonden.
/f/image/AyThpMrq1Ln9cTzAIbSE2kq4.png?f=fotoalbum_large)
Die weaver will veranderd steeds je stats
Zo nu al even die monilith of fate aan het doen
Gaat lekker met een level 29 , binnen 2 min naar level 31
eerste bijna klaar helaas ... KIA
Toch maar even wachten tot ik level 40 ben dan gaat het wandelend er door heen
[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 24-02-2024 10:33 ]
Je kan nog proberen te switchen naar US East of een andere tijdzone server waar ze nu liggen te slapenVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:34:
Kan helaas nu al weer niet meer naar town met een portal . Lijkt erop dat we het hele weekend dit gaan krijgen.
Tesla M3LR '21
Lijkt op een eenmalig dingetje te zijn. nu werkt het wel vrij goed , maar ik hou mijn hart vast voor later vandaagLondon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 10:37:
[...]
Je kan nog proberen te switchen naar US East of een andere tijdzone server waar ze nu liggen te slapen
Zoning lijkt nu inderdaad wel echt een heel stuk beter te werken
[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 24-02-2024 11:06 ]
Ja alles wordt gezien als aparte dungeons die elke keer laden. Is inderdaad een beetje vreemd (wel makkelijk lvlen xD)Visgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:01:
Ik vind wel dat ze de grace period van een instance (waar je zeg maar speelt) moeten verhogen. Het is nu zo dat als je naar town portalt en weer terug, dat meteen je map unexplored is en alles is gerespawned. en ja, dit geld ook voor bosses, kistjes etc. lijkt mij niet helemaal de bedoeling , heb er al melding van gemaakt, maar nog niets gehoord. Beter maken ze dat 5-10 minuten net als bij Diablo en PoE
Vandaag heb ik zelf geen tijd om te spelen dus hopelijk morgenavond weer verder.
Vind het juist wel een voordeel dat ze snel terug komenstomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:06:
[...]
Ja alles wordt gezien als aparte dungeons die elke keer laden. Is inderdaad een beetje vreemd (wel makkelijk lvlen xD)
Vandaag heb ik zelf geen tijd om te spelen dus hopelijk morgenavond weer verder.
Je levelen gaat inderdaad lekker snel ( zeker op hogere levels duur het lang voor dat je weer een verder ben , dus er kan nooit genoeg slacht vee komen
Gisteren beginnen met een Char ... nu al op 32
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 24-02-2024 11:11 ]
Dat vind ik wel een goede. Zag op Reddit ook een post voorbij komen waarbij iemand vroeg om grotere pickup range voor health potions. Daar had Mox (game director) zelf op gereageerd dat dat een goed idee was en hij het intern in de groep ging gooien. Korte lijntjes, wel zo fijnVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:01:
Ik vind wel dat ze de grace period van een instance (waar je zeg maar speelt) moeten verhogen. Het is nu zo dat als je naar town portalt en weer terug, dat meteen je map unexplored is en alles is gerespawned. en ja, dit geld ook voor bosses, kistjes etc. lijkt mij niet helemaal de bedoeling , heb er al melding van gemaakt, maar nog niets gehoord. Beter maken ze dat 5-10 minuten net als bij Diablo en PoE
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Sentinel nog even geprobeerd maar, naast het continu dood gaan, kreeg niet de voldoening van de Beastmaster. Denk dat dit mijn main is voor nu, speelt heerlijk.
Voordeel in LP is dat je eigenlijk nooit terug naar town hoeft. Loot hoef je niet op te rapen want het levert niks op.Visgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:01:
Dat is echt zo’n verbetering ten opzichte van veel andere arpg’s waar je eindeloos rommel op loopt te rapen.
Ik had met sentinel juist in het begin 0 problemen door als een Beyblade rond te rennen en nu doorgegaan naar een soort swipe + Hammer uit de lucht + charge met healVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:16:
Ik heb besloten om vandaag veel LE te gaan spelen.![]()
Sentinel nog even geprobeerd maar, naast het continu dood gaan, kreeg niet de voldoening van de Beastmaster. Denk dat dit mijn main is voor nu, speelt heerlijk.
Als er nog mensen zijn die tips hebben die in het menu verscholen zitten, altijd welkom
Klopt ja, 100% mee eens.. zo ben ik 8 gele items verloren doordat ik ze liet liggen omdat inventory vol was na een boss.. teleport en terug. oh items wegVisgek82 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 11:01:
Ik vind wel dat ze de grace period van een instance (waar je zeg maar speelt) moeten verhogen. Het is nu zo dat als je naar town portalt en weer terug, dat meteen je map unexplored is en alles is gerespawned.
Nu level 35
Op naar de lvl 50 dan kan ik al mijn skills open gooien.
De laatste zal Transplant zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 24-02-2024 12:48 ]
Absoluut, hier ook geen klachten. Level 63 en lekker met monoliths en circle of fortune bezigstomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:06:
Het lijkt er nu toch soort van op dat het redelijk stabiel is tot nu toeinmiddels lvl 23 pas
Bijna 210k spelers ook zie ik, toch wel een groot succes
edit: 220k!
Tesla M3LR '21
Ik heb toch weer grote moeite om in te loggen.stomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:06:
Het lijkt er nu toch soort van op dat het redelijk stabiel is tot nu toeinmiddels lvl 23 pas
hmm misschien een cap op hoeveel spelers tegelijk? want ingame merk ik op dit moments niets met laden etc.Klauwhamer schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:57:
[...]
Ik heb toch weer grote moeite om in te loggen.
Nah dan krijg je daadwerkelijk een melding dat je nummer zoveel in de queue bent (heb ik al eens gehad).stomley schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:00:
[...]
hmm misschien een cap op hoeveel spelers tegelijk? want ingame merk ik op dit moments niets met laden etc.
Edit: Nu ben ik wel binnen maar ik moest zonen naar End of Time en dat duurde weer 'n eeuwigheid. Eindelijk binnen, duurt ook het verlaten van End of Time een eeuwigheid.
[ Voor 20% gewijzigd door Klauwhamer op 24-02-2024 14:09 ]