Dat klopt, maar na het toevoegen, synced die eerst alles, dus dan heb je al de contactenlijst van die andere account op je telefoon voordat je dat kan uitzetten. Trust me, ik heb meerdere resets gedaan om van die andere contactlijst af te komen. Nog nooit gelukt. Dit is officieel de eerste keer dat het me is gelukt, sinds android 5 ofzo? Dus eindelijk geen andere namen in mijn whatsapp omdat whatsapp de contactenlijst van andere account voorrang geeft (ik kan nergens forceren welke contactenlijst die moet pakken, hij doet het random en is anders voor elke dubbele persoon die je hebt)
Anyway, nog meer ervaringen met miui 12.5: de battery drain is enorm! Kan ook komen door de live wallpaper. Heb het nu uitgezet, dus morgen weer een dag om te testen.
Ook ben ik vanmorgen achter gekomen dat xiaomi een batterij vertraagd laden functie erin heeft zitten, in 6 uur tijd is die van 8% naar iets van 70% gegaan. Het kan natuurlijk ook komen o. Dat er een enorme drain is, maar volgens de battery pagina begon die sneller met laden dan na een tijdje laden. Ook nu laad die erg langzaam op, van ongeveer 11% rond 2200 uur naar 58% nu (0017uur) en ik heb de telefoon amper aangeraakt. Ik heb nu better battery stats geïnstalleerd en de adb commands gegeven, dus misschien kom ik er morgen achter wat er in godsnaam zoveel batterij slurpt. Misschien is het de nieuwe health app, is een ingebouwde stappenteller. Durf niet te zeggen of die nieuw is of niet, kan me niet herinneren dat ik die ooit heb gezien. Geeft een leuke pagina overzicht op main screen op de hoofdlauncher (niet de poco, die wordt gedownload na initialiseren, maar dat kan ook een xiaomi.eu rom ding zijn).
Oh en voordat ik afsluit, ik zag een pagina waar je je kan aanmelden voor de officiële 12.5 beta testgroep van miui. Kan het nu niet meer terugvinden, kwam naar voren op mijn google feed vanmorgen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Dxue op 12-03-2021 00:24
]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.