Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 222 223 Laatste
Acties:

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 12-06 15:54
dyrc schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 13:36:
sjonge t is weer feest met meningmodden op de Palantir frontpage post.

ik ben op -1 gezet, mn comment is ontopic.

nu ben ik niet vaak heel flauw, maar dit kan niet (en kost me ook gewoon statistieken op mn account)
je bent weer in 't zicht. :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

nu ben ik niet vaak heel flauw, maar dit kan niet (en kost me ook gewoon statistieken op mn account)
Dat is blijkbaar tegen het zere been van sommige mensen maar het is wel gewoon relevant / ontopic in de discussie zonder op een andere manier onwenselijk te zijn. Een +1 is dus de best passende score. Inmiddels sta je daar redelijk stevig op.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:42

Je hebt iets te snel gereageerd. Normaal geven we de moderators langer de kans om de score recht te trekken

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Aldy schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 14:15:
[...]

Je hebt iets te snel gereageerd. Normaal geven we de moderators langer de kans om de score recht te trekken
in hindsight is dit inderdaad de juiste aanpak, dank voor de reply. maar met wat jaren onder de riem en dan tweemaal -1 binnen een seconde of honderd ging mn damage control reflex af. next time pak ik 100 minuten ipv 100sec ;)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

IntrCpT3R in 'Nederlands Defensie wil binnen twee jaar stoppen met omstreden Palantir-software'

Met termen als "linkse hysterie", "de linkse elite" etc etc lijkt me dit geen +2 (puur meningmodden), maar eerder een -1. Dit is gewoon trollen uit het boekje.

Virussen? Scan ze hier!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-06 17:14

• Bor

Bor

Topicstarter
Bor in 'MacBook Neo verslaat alle Macs qua verkoop in eerste kwartaal van z'n bestaan' is misschien geen populaire post voor Apple fans maar volgens mij wel relevant.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 02:05

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ApexAlpha in 'Verdien geld met je EV via bidirectioneel laden (V2G)'

Ik begrijp niet wat deze reactie op +1 doet. Het is een flinke beschuldiging, maar laat het verder onderbouwd.

• Bor

Bor

Topicstarter

• WeirdScience
Zoals ik het lees is het relevant in een discussie, die verder weinig met het nieuwsitem te maken heeft. een +1 vind ik daar niet nodig.

*proof me wrong :9~

• Bor

Bor

Topicstarter
WeirdScience schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:14:
[...]

Zoals ik het lees is het relevant in een discussie, die verder weinig met het nieuwsitem te maken heeft. een +1 vind ik daar niet nodig.
Als je dat hanteert zijn de andere reacties daar ook een 0 ipv +1 en zou je dat ook uniform moeten modereren ipv selectief. Ik vind de impact van RAM prijzen op de prijs van de NEO relevant genoeg net als de discussie of vragen over de vermeende kwaliteit en of je dit met alleen een winkelbezoekje wel kan constateren. Het gaat allemaal over de Neo.

[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 04-06-2026 12:47 ]

• WeirdScience
Bor schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 12:46:
[...]

Als je dat hanteert zijn de andere reacties daar ook een 0 ipv +1 en zou je dat ook uniform moeten modereren ipv selectief. Ik vind de impact van RAM prijzen op de prijs van de NEO relevant genoeg net als de discussie of vragen over de vermeende kwaliteit en of je dit met alleen een winkelbezoekje wel kan constateren. Het gaat allemaal over de Neo.
Goed punt wat je me toeschuift. Gezien ik vele jaren geleden gestopt ben met modereren en net een anderhalve dag, tussen alle bedrijven door, weer mee begonnen ben, kan ik dit soort feedback zeer waarderen.
En heel soms werkt mijn programma 'begrijpend lezen' net niet helemaal feilloos.
En moet ik het geheel tot 4X toe lezen om uiteindelijk een score te kiezen/geven.

Anyhow ik zal je tekst hier nog een paar keer terug lezen/in m'n koppie stampen en hopelijk scherper kunnen opletten hoe toch weer iets beter te modereren. Ik doe mijn best!

• Bor

Bor

Topicstarter

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ApexAlpha in 'Nederland kan niet-EU-bedrijven uitsluiten als toekomstige DigiD-hoster'

Geen +2, laat staan +3. Gewoon een prima +1, het is al net zo'n aanname namelijk zonder ondersteuning van bewijs (linkjes etc).

Virussen? Scan ze hier!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mijzelf in 'ASUS' eerste Wi-Fi 8-router komt in het derde kwartaal uit voor 899 euro'

Ik ben eigenlijk te laat, dus ik weet niet of er nog wat aan gedaan gaat worden, maar... Is dit werkelijk +2? :?

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:14
https://tweakers.net/nieuws/248832/resident-evil-veronica-is-een-remake-met-wat-lijkt-op-firstpersonperspectief.html

Hier staat de Xbox niet als platform tussen, maar de trailer laat het platform wel zien.

• Aldy
Als ik op de link klik krijg ik een 404, maar als ik je reactie lees, lijkt mij dit eerder een GR-melding.

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Aldy schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:17:
[...]

Als ik op de link klik krijg ik een 404, maar als ik je reactie lees, lijkt mij dit eerder een GR-melding.
Maar is er een directe link naar de reactie?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Aldy
Meg schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:50:
[...]

Maar is er een directe link naar de reactie?
Volgens mij deze:
nieuws: Resident Evil Veronica is een remake met wat lijkt op firstpersonpers...
Maar het blijft een GR-melding, lijkt mij.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Meg
  • Niet online

Meg

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Aldy

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:14
Aldy schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:17:
[...]

Sorry verkeerde topic. Heb hem ondertussen ook daar gemeld.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HakanX in 'Revolut gaat vanuit bankapp eigen 5G-abonnementen verkopen in Nederland'

Bepalen of iemand een prijsvechter is aan de hand van de wettelijke maatstaf voor data roaming, terwijl nergens of niemand zégt dat Revolut 5G een prijsvechter is, kan imo nooit informatief zijn. Een +1 lijkt het maximale.

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Tweakez in 'Hacker vindt 258 financiële dossiers via verlopen domeinen bewindvoerders'

De moderatie-politie lijkt het geen +1 te vinden - de min 1 en offtopic politie is gearriveerd op deze reactie. Ik kan het niet rijmen.

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• Meg
  • Niet online

Meg

Tweakez schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:03:
Tweakez in 'Hacker vindt 258 financiële dossiers via verlopen domeinen bewindvoerders'

De moderatie-politie lijkt het geen +1 te vinden - de min 1 en offtopic politie is gearriveerd op deze reactie. Ik kan het niet rijmen.
Meer dan een +0 zie ik er niet in, dit is basis kennis?

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zie niet dat dit een 1 is, het offtopic en nog op de persoon gespeeld ook chrome moral in 'Valve haalt fysieke Steam Gift Cards uit winkels vanwege oplichters'

• Tweakez
  • Niet online
Meg schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:45:
[...]

Meer dan een +0 zie ik er niet in, dit is basis kennis?
1. Niet ongewenst.
2. Het is niet irrelevant
3. Het is relevant aka on-topic

Dat iets basiskennis is betekend niet dat iets niet relevant is.

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• WeirdScience
logix147 in 'Zelda-klassieker Ocarina of Time krijgt dit jaar Switch 2-remake'

Geen idee wat hiermee gebeurt.. en naar -1 wordt gemod.. :F

Ik zou er zelfs nog een krappe +1 voor kunnen geven.

• Bor

Bor

Topicstarter
Tweakez schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:40:
[...]

1. Niet ongewenst.
2. Het is niet irrelevant
3. Het is relevant aka on-topic

Dat iets basiskennis is betekend niet dat iets niet relevant is.
In de huidige vorm is het niet ongewenst maar dat was het zeker wel met jouw edit. Daarbij vind ik persoonlijk de opmerking dat dit geen hacken zou zijn niet heel relevant voor andere lezers. Het hangt denk ik een beetje tussen de +1 en 0. Iedereen die jouw edit heeft gelezen heeft waarschijnlijk (terecht) de -1 gekozen en hoeft dat nu niet meer aan te passen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 10-06-2026 15:40 ]

• Bor

Bor

Topicstarter
WeirdScience schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:23:
logix147 in 'Zelda-klassieker Ocarina of Time krijgt dit jaar Switch 2-remake'

Geen idee wat hiermee gebeurt.. en naar -1 wordt gemod.. :F

Ik zou er zelfs nog een krappe +1 voor kunnen geven.
Die -1 komt mede doordat de poster kritisch is op Nintendo en daar, dat heb ik ook zelf meegemaakt, lijkt een aardig aantal users niet tegen te kunnen. Ik ga even naar de moderaties kijken. Een -1 vind ik zelf echt te streng. Een 0 of een krappe +1 passen beter.

• WeirdScience

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:55
'Debiele drogreden' vind ik niet echt taalgebruik wat punten hoeft te scoren.

• WeirdScience
AlphaRomeo schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:36:
[...]

'Debiele drogreden' vind ik niet echt taalgebruik wat punten hoeft te scoren.
Een mening uiten met een vleugje emotie en zonder ook maar iemand mee te beledigen, en ook ontopic is, mag naar mijn mening gewoon, net als ieder ander, een +1 score krijgen.

• AlphaRomeo
WeirdScience schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 16:42:
[...]

Een mening uiten met een vleugje emotie en zonder ook maar iemand mee te beledigen, en ook ontopic is, mag naar mijn mening gewoon, net als ieder ander, een +1 score krijgen.
Naar mijn mening niet, en belangrijker, volgens de huisregels ook niet.
Vriendelijkheid en behulpzaamheid hebben we hoog in het vaandel en dat willen we in je taalgebruik terugzien.

• WeirdScience
AlphaRomeo schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 17:00:
[...]

Naar mijn mening niet, en belangrijker, volgens de huisregels ook niet.

[...]
Duidelijk !
Ik vermoed dat ik de huisregels nog niet gelezen heb. :$ Bedankt voor deze feedback. Deze huisregel zal ik (om te beginnen) aan mijn beoordelingsvermogen vastlijmen. (y)

• WeirdScience

• Meg
  • Niet online

Meg

Ik neig persoonlijk eerder naar een +0 omdat het in mijn ogen meer GR materiaal is, maar een +1 lijkt me ook verdigbaar.

• Aldy
Meg schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 10:09:
[...]

Ik neig persoonlijk eerder naar een +0 omdat het in mijn ogen meer GR materiaal is, maar een +1 lijkt me ook verdigbaar.
Deze reactie is eigenlijk een +0, omdat het geen positieve of negatieve bijdrage levert aan het artikel. Zodra je anders stemt dan +0, ben je aan het meningmodden. Ik had eerst ook een +1, maar dat ga ik herzien.

• AlphaRomeo
Ik vind een +1 prima te rechtvaardigen:
On-topic Relevant

Het niveau +1 is bedoeld voor alle overgebleven reacties die een relevante on-topic bijdrage leveren aan de discussie en niet voldoen aan de strengere criteria voor een +2 of +3. +1-reacties bevatten kennis die bij het grote publiek aanwezig is. Ook interessante vragen en geslaagde grappen kunnen op dit niveau ingedeeld worden. Bij een +1-reactie verwachten we enige onderbouwing van een mening. Ook vragen moeten goed geformuleerd zijn en de schrijver moet bijvoorbeeld zelf al mogelijke oplossingen of oorzaken aanreiken om een +1-waardering te ontvangen.
Een complimentje aan de redactie vind ik daar ook wel onder vallen.

• Bor

Bor

Topicstarter

• jumbos7
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-06 15:42
Onderstaande lijkt mij een relevante reactie van mijn kant die ontstaan is uit de discussie over de prijs van Steam keys. Ik zie dat iemand het zelfs met een -1 heeft gemodereerd, dat kan ik niet anders plaatsen dan meningmodden.

jumbos7 in 'Steam laat klanten te veel betalen voor games volgens Nederlandse massaclaim'

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 17:53

kodak

FP ProMod
Dit is een inhoudelijke reactie. (8x 0). Het lijkt me ook niet de bedoeling om in een discussie over een specifieke situatie iemands conclussie of mening maar selectief als een algemene conclussie of mening te gaan/willen lezen en daarop lager te modereren.

Ryunoru in 'Boze bughunter onthult zeroday in Windows, net na Microsofts patchronde'

• Aldy
jumbos7 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 19:02:
Onderstaande lijkt mij een relevante reactie van mijn kant die ontstaan is uit de discussie over de prijs van Steam keys. Ik zie dat iemand het zelfs met een -1 heeft gemodereerd, dat kan ik niet anders plaatsen dan meningmodden.

jumbos7 in 'Steam laat klanten te veel betalen voor games volgens Nederlandse massaclaim'
Ja, en het antwoord hierop lijkt mij ook geen +2:
Siemaster in 'Steam laat klanten te veel betalen voor games volgens Nederlandse massaclaim'

• Bor

Bor

Topicstarter
kodak schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 19:03:
Dit is een inhoudelijke reactie. (8x 0). Het lijkt me ook niet de bedoeling om in een discussie over een specifieke situatie iemands conclussie of mening maar selectief als een algemene conclussie of mening te gaan/willen lezen en daarop lager te modereren.

Ryunoru in 'Boze bughunter onthult zeroday in Windows, net na Microsofts patchronde'
De eerste stelling is niet bewezen en is gebaseerd op eenzijdige tot nu toe niet verifieerbare informatie die bovendien door anderen wordt tegengesproken. Daarbij is het nog geen excuus natuurlijk. Het 2e deel is onjuist zoals de reactie er onder al aangeeft. Ik vind het een 0 tot een krappe +1.

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Deze comment is +2 informatief: cool_deepblue in ''OpenAI wil api-prijzen flink verlagen om beter te concurreren met Anthropic''

Maar volgens mij is de inhoud feitelijk onjuist (tenzij ik iets verkeerd begrijp). Als dat inderdaad zo is, dan zou het jammer zijn dat die gehighlight is als +2 en extra aandacht krijgt.

• Bor

Bor

Topicstarter

• Bor

Bor

Topicstarter

• kodak

kodak

FP ProMod
Bor schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:
[...]

De eerste stelling is niet bewezen en is gebaseerd op eenzijdige tot nu toe niet verifieerbare informatie die bovendien door anderen wordt tegengesproken. Daarbij is het nog geen excuus natuurlijk. Het 2e deel is onjuist zoals de reactie er onder al aangeeft. Ik vind het een 0 tot een krappe +1.
Dat we een bewering van een partijen uit het nieuws niet bewezen zien valt de tweaker die de reactie schrijft niet te verwijten. De stelling komt uit het nieuws, is inhoudelijk op de discussie. Dat het niet uit komt voor een persoonlijke mening welke partij we wel of niet willen vertrouwen en daarop irrelevant vinden is meningmodden en niet de bedoeling.

En een inhoudelijke opmerking of meningvan een tweaker, gebaseerd op het nieuws, niet relevant vinden en daarop wegmodden is ook niet de bedoeling bij het tweede deel. Het feit dat een andere tweaker een andere mening heeft (door duidelijk nogal selectief negatief meer in de opmerking te lezen dan dar er staat) maakt niet dat een inhoudelijke opmerking maar irrelevant is. Eerder dat we zorgvuldig horen zijn niet zomaar meer te lezen dan er staat om meningmodden te voorkomen.

• kodak

kodak

FP ProMod
Dit is een inhoudelijke reactie. (6x 0). De discussie is waarop we baseren welke partij uit het nieuws wel of niet te waarderen. Dat doen we op basis van wat in het nieuws ataat of wat we uit het nieuws kunnen opmaken. Inhoudelijke reacties horen niet naar offtopic of irrelevant gemod te worden terwijl ze gebaseerd zijn op het nieuws of een andere mening of kant tonen dan bij een eigen persoonlijke mening past.

kodak in 'Boze bughunter onthult zeroday in Windows, net na Microsofts patchronde'

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03:50

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Bor schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:43:
De eerste stelling is niet bewezen en is gebaseerd op eenzijdige tot nu toe niet verifieerbare informatie die bovendien door anderen wordt tegengesproken.
Dat kun je ook zeggen over alles dat MS over de zaak heeft gezegd.

Ik vind het niet de juiste benadering. Iedereen die reageert heeft het nieuwsartikel gelezen en weet dat het om beweringen gaat en dat er wellicht een korreltje zout bij moet. Dat staat duidelijk in het artikel.
Als je dat in iedere post moet gaan herhalen komt dat de leesbaarheid niet te goede.
Ik vind het prima om te rederen op grond van informatie uit het nieuwsbericht ook al is die niet controleerbaar. Als het echt geen enkele waarde had dan had Tweakers ook geen nieuwsbericht aan gewijd.
Het 2e deel is onjuist zoals de reactie er onder al aangeeft. I
En daar staat ook weer een reactie onder die aangeeft dat de vorige reactie het verkeerd heeft begrepen en de oorspronkelijke post wel klopt. Ik begrijp het misverstand want het was onhandig verwoord, maar het klopt wel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-06 15:36

watercoolertje

Untertitel

chrome moral in 'Teardown bevestigt: Trump T1-telefoon is gouden midrange HTC met andere accu'

R3N3S in 'Teardown bevestigt: Trump T1-telefoon is gouden midrange HTC met andere accu'

Wat is dit nou voor rare moderatie, R3N3S haalt gewoon een valide punt aan. Het gaat niet om Android vs iOS, want de vergelijking waar die opmerking om gaan is letterlijk Android vs Android. Het is echt chrome moral die zand in de motor aan het gooien is met zijn overbodige opmerking...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Bor

Bor

Topicstarter
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:14:
[...]
En daar staat ook weer een reactie onder die aangeeft dat de vorige reactie het verkeerd heeft begrepen en de oorspronkelijke post wel klopt. Ik begrijp het misverstand want het was onhandig verwoord, maar het klopt wel.
Tja, die reactie lijkt de reactie in kwestie onjuist te interpreteren. Ik kan daar weinig mee.

• Bor

Bor

Topicstarter
watercoolertje schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:20:
chrome moral in 'Teardown bevestigt: Trump T1-telefoon is gouden midrange HTC met andere accu'

R3N3S in 'Teardown bevestigt: Trump T1-telefoon is gouden midrange HTC met andere accu'

Wat is dit nou voor rare moderatie, R3N3S haalt gewoon een valide punt aan. Het gaat niet om Android vs iOS, want de vergelijking waar die opmerking om gaan is letterlijk Android vs Android. Het is echt chrome moral die zand in de motor aan het gooien is met zijn overbodige opmerking...
Die reactie van chrome moral is in mijn ogen niet meer dan een flamebait.

• Bor

Bor

Topicstarter
Athom in 'Homey kan Zigbee- en Z-Wave-apparaten voortaan over-the-air updaten' is geen +2 of +3 maar een dubbelpost met een reactie een stukje erboven. Dat is dan max een 0.

• separhim
  • Laatst online: 21:54
separhim in 'Reddit laat gebruikers video's in reacties plaatsen'

Ik denk zelf dat mijn bijdrage geen +2 is maar +1.

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inmiddels de netto score. Een prima bijdrage wat mij betreft :)

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Rainbow schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:57:
Deze comment is +2 informatief: cool_deepblue in ''OpenAI wil api-prijzen flink verlagen om beter te concurreren met Anthropic''

Maar volgens mij is de inhoud feitelijk onjuist (tenzij ik iets verkeerd begrijp). Als dat inderdaad zo is, dan zou het jammer zijn dat die gehighlight is als +2 en extra aandacht krijgt.
Deze staat nog steeds op +2, met 10 extra +2s erbij sinds gisteren, terwijl ik vrij zeker weet dat de inhoud niet klopt.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:36
Speedster in 'SpaceX is beursgenoteerd met marktwaarde van meer dan 2 biljoen dollar'

Staat op +2 maar is grotendeels copy paste van deze eerdere post:

xippie in 'SpaceX is beursgenoteerd met marktwaarde van meer dan 2 biljoen dollar'

Dat copy pasten van iemand anders zijn reactie lijkt mij gewoon een -1

Edit - blijkt nu dat ze beiden gewoon nu.nl copy pasten...

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 12-06-2026 19:36 ]

Gamertag: FinrazielNL

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bigbadfred in 'Elon Musk is eerste biljonair na beursgang van SpaceX'

Gezien het taalgebruik lijkt me dit meer een -1 dan 0.

Virussen? Scan ze hier!

• reutulus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:25
In het laatste Elon Musk bashing topic wordt zowat alles verwijderd dat niet meegaat in dit stramien. Kunnen jullie eens nakijken welke moderator hier zijn hand danig aan het overspelen is?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:04

Barrycade

Through the...

Dat hele Musk reactie deel is erger dan Nu.nl. staan echt schokkende uitspraken in de reacties. Daar moet denk echt even een schoonmaak ploeg door de reacties.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik snap het sentiment wat Musk tegenwoordig oproept bij bepaalde tweakers, maar 72x een -1 voor deze post is toch niet nodig? Tim AtSharp in 'Elon Musk is eerste biljonair na beursgang van SpaceX'

Edit: En de andere kant op geld het ook voor deze, niets informatief +2 aan, gewoon een mening met een onderbuik gevoel. Mindfree in 'Elon Musk is eerste biljonair na beursgang van SpaceX'

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 13-06-2026 00:26 ]

Live, Laugh, Toaster bath.

Pagina: 1 ... 222 223 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2