[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.388 views

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
dimmak schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:29:
[...]

Koop een DeFi coin in dip, verkoop bij stijging en herhaal is een beetje mijn werkwijze momenteel. Maakt niet eens uit welke shitcoin het is verder. :P Mag nog wel even door blijven gaan wat mij betreft.
Het zal nog wel heel lang doorgaan, prima ook. Zo maken we winsten , sell, buy, sell, buy, sell.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 21:32:
Ook Helium is een gaaf project: https://www.helium.com/

Elke wifi netwerk kan met Helium een hotspot voor derden worden. Apparaat kost €450,- en is vanaf september verkrijgbaar. Je verdient tokens wanneer iemand je netwerk gebruikt. Geniaal concept natuurlijk en een uitkomst om armere landen toch online te krijgen,

Maar de liquiditeit is nihil en Hotbit begin ik niet aan. Als HNT op een fatsoenlijke exchange verschijnt, zal het project ontploffen voorspel ik.
Thanks, HNT (Helium) kunnen kopen op 0,77 centjes gister na je tip op een schimmige achteraf exchange.
Nu rustig wegggestopt, en vanochtend zie ik ze al weggaan voor 1.21 per stuk:o zonder enig volume :)

Net de website ff gelezen en ik snap wat je bedoeld. Mochten deze lui ooit op een enigsinds normale exchange komen is het flink kassa.

[ Voor 8% gewijzigd door Thommie.nl op 13-08-2020 10:45 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Thommie.nl schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:44:
[...]

Thanks, HNT (Helium) kunnen kopen op 0,77 centjes gister na je tip op een schimmige achteraf exchange.
Nu rustig wegggestopt, en vanochtend zie ik ze al weggaan voor 1.21 per stuk:o zonder enig volume :)

Net de website ff gelezen en ik snap wat je bedoeld. Mochten deze lui ooit op een enigsinds normale exchange komen is het flink kassa.
Waarop stop je die coins weg? Ledger, wallet?

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Sahara schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:47:
[...]

Waarop stop je die coins weg? Ledger, wallet?
Yup. Ledger ging allemaal prima eigenlijk.
Dat projectje is best al wel een eind inderdaad, ook dat soort dingen is allemaal al in kannen en kruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Thommie.nl op 13-08-2020 10:49 ]

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Meer mensen toevallig een Wallet bij blockchain? Ik krijg een foutmelding zonder foutmelding...

Bij het inloggen verspringt het scherm en sluit hij de site af? google geeft geen antwoorden en heb firefox / safari gebruikt..

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Viper® schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 11:20:
[...]

Nog gefeliciteerd.
Gisteren is Serum gelist op Ftx, Binance, Uniswap en bitmax, prijs staat inmiddels op $1.86
Mijn volledige stack staat nu te staken :) Ook in afwachting van de MSRM loterij een beetje, maar ook gewoon benieuwd hoe het staken bevalt. Let er wel op dat je bij het unstaken je coins 7 dagen lang bevriest... dat is eigenlijk de enige penalty.

Nu ben ik toch niet van plan om ze snel de deur uit te doen. De Serum DEX komt binnen 2-3 weken volgens de devs op Telegram, en gezien de hoeveelheid aandacht die de token launch bracht voorzie ik nog wel genoeg buzz voor wat prijsactie bij de lancering van de DEX. Het volume is ook nog mooi op peil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

seadogg schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:05:
Meer mensen toevallig een Wallet bij blockchain? Ik krijg een foutmelding zonder foutmelding...

Bij het inloggen verspringt het scherm en sluit hij de site af? google geeft geen antwoorden en heb firefox / safari gebruikt..
Mijn blockchain app werkt prima.

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Heeft er iemand een idee wat er met YAM gebeurd is vannacht? Ik probeer een beetje info te verzamelen. Volgens mij heeft het te maken met een rebase functie. Ze zijn binnen 24 uur na launch naar een waarde van 500 miljoen dollar gegaan, meer dan 150 dollar per token gisteren. Nu zijn ze 75 cent en er schijnt ergens iets mis te zijn gegaan. Letterlijk een project die geen audits heeft gehad (staat ook op de site) en bedacht en gelanceerd in 10 dagen.

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
metallicelmo schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:31:
Heeft er iemand een idee wat er met YAM gebeurd is vannacht? Ik probeer een beetje info te verzamelen. Volgens mij heeft het te maken met een rebase functie. Ze zijn binnen 24 uur na launch naar een waarde van 500 miljoen dollar gegaan, meer dan 150 dollar per token gisteren. Nu zijn ze 75 cent en er schijnt ergens iets mis te zijn gegaan. Letterlijk een project die geen audits heeft gehad (staat ook op de site) en bedacht en gelanceerd in 10 dagen.
Was/is dat überhaupt niet gewoon een memecoin? Het team noemde het nota bene een "minimally viable monetary experiment".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:51

Chaes

#HODL

metallicelmo schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:31:
Ver vandaan blijven..

• metallicelmo
uiteraard :) maar ik vind het wel interessant, ook een goede les voor nieuwkomers dat je niet zomaar je geld overal in moet gooien.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 21:32:
Ook Helium is een gaaf project: https://www.helium.com/

Elke wifi netwerk kan met Helium een hotspot voor derden worden. Apparaat kost €450,- en is vanaf september verkrijgbaar. Je verdient tokens wanneer iemand je netwerk gebruikt. Geniaal concept natuurlijk en een uitkomst om armere landen toch online te krijgen,

Maar de liquiditeit is nihil en Hotbit begin ik niet aan. Als HNT op een fatsoenlijke exchange verschijnt, zal het project ontploffen voorspel ik.
Dit is niet echt wat het doet. Het is geen WiFi netwerk maar maakt gebruikt van LongFi technologie: 'Any IoT device can become Helium-enabled using readily available off-the-shelf hardware components, software, and a reference design that is open source for anyone to improve on.' Er wordt ook niet uitgelegd hoe er met de hotspot verbinding gemaakt wordt en of hier dan door de gebruiker voor betaald moet worden.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Bikkel10 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

Binance ondersteunt nu ook Ideal betalingen. Niet instant maar wel vrij vlot. Valkuiltje is dat dat niet op ieder handelspaar kan. Uiteraard wel op BTC, rest niet onderzocht.
Nou ... met veel pijn en moeite heb ik nu wat COMP kunnen kopen...
maar god allejesus wat een gedoe :P

Van Bitvavo Neo naar Binance,
Dan in Binance Neo omzetten naar USDT
Dan wat USDT omzetten naar BNB zodat je minder fee's betaald
Maar dat mag dan alleen vanaf 11 USDT (meer dan 10 en hele getallen)
Dan met USDT COMP kopen.
En dan staat alles gewoon tussen een grote lijst met andere coins.
Ik kan niet echt een persoonlijke view maken met een mooi grafiekie ofzo...

Misschien moet ik er nog aan wennen, maar dit is 1000x zo ingewikkeld als een Bitvavo of Bitpanda.
Uiteraard kan je er meer mee, maar ff snel iets traden zit er niet bij...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Riesj74 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:56:
[...]

Dan met USDT COMP kopen.

Misschien moet ik er nog aan wennen, maar dit is 1000x zo ingewikkeld als een Bitvavo of Bitpanda.
Dat omzetten is natuurlijk maar eenmalig, eens je je base pair op een exchange hebt (USDT of BTC of ETH of ...) en optioneel BNB voor minder fees is het gewoon kopen/verkopen.

En juiste tools gebruiken ALS je gaat daytraden (koppelen via API), zoals Tabtrader op mobile of Altrady (nederlands produkten!) op desktop (ook mobile trouwens). Bij Altrady krijg je direkt inzicht op je open posities, met mooi een profit percentage, breakeven price, bedrag in $, enz...

PS : Ik gebruik externe tools omdat ik op meer exchanges trade dan enkel Binance. Heb je alles geconsolideerd bij mekaar.

[ Voor 4% gewijzigd door croc op 13-08-2020 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
[...]

Dan met USDT COMP kopen.

Waarom niet gewoon btc of eth kopen op bitvavo en dat naar binance. Scheelt omwisselgedoe.
Ergens is de optie om naar de oude of simpele lay out te gaan.
Dan heb je rechts je lijst met muntjes. Je kunt ze in de lijst met btc of elke andere lijst een sterretje geven et voilà ... je favoriete maanmuntjes.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

lauraz schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 12:01:
[...]

Waarom niet gewoon btc of eth kopen op bitvavo en dat naar binance. Scheelt omwisselgedoe.
Ik las ergens dat NEO zonder transfer kost naar Binance gestuurd kon worden...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• lauraz
Riesj74 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 12:02:
[...]

Oke.
Maar dan heb je weer je bnb fee op binance. Geen idee of dat dan minder is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:48
Riesj74 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 12:02:
[...]

Dat klopt.

Ik heb trouwens blijkbaar mijn comp teruggekocht vannacht op 186 usdt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
Pelox schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Ik heb trouwens blijkbaar mijn comp teruggekocht vannacht op 186 usdt.
dan heb je nu winst :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mooie meevaller, niet vannacht trouwens maar om 11.11 gehit nu net. Ik had de order vannacht ingesteld.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 13-08-2020 12:16 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:51
[...]

Dan met USDT COMP kopen.

Je moet even in je wallet aanvinken “hide small balances”.

Het is misschien sowieso even wennen, als je Bitvavo gewend bent. Maar persoonlijk vind ik het toch 1 van de overzichtelijkste Exchange om mee te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 13-08-2020 12:52 ]

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 11:07:
[...]

Mijn volledige stack staat nu te staken :) Ook in afwachting van de MSRM loterij een beetje, maar ook gewoon benieuwd hoe het staken bevalt. Let er wel op dat je bij het unstaken je coins 7 dagen lang bevriest... dat is eigenlijk de enige penalty.

Nu ben ik toch niet van plan om ze snel de deur uit te doen. De Serum DEX komt binnen 2-3 weken volgens de devs op Telegram, en gezien de hoeveelheid aandacht die de token launch bracht voorzie ik nog wel genoeg buzz voor wat prijsactie bij de lancering van de DEX. Het volume is ook nog mooi op peil.
Circulating supply gaat wel omhoog van 31m naar 50m
https://twitter.com/ProjectSerum/status/1293651164114718720

Volgende week beta test van de Dex, in 2/3 weken live is de planning.
In dit geval kan 'sell the news' goed uitpakken. Ik heb een redelijke bag en ga deze staken, hopelijk op een eigen node.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Viper® schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 12:53:
[...]

Circulating supply gaat wel omhoog van 31m naar 50m
https://twitter.com/ProjectSerum/status/1293651164114718720

Volgende week beta test van de Dex, in 2/3 weken live is de planning.
In dit geval kan 'sell the news' goed uitpakken. Ik heb een redelijke bag en ga deze staken, hopelijk op een eigen node.
Voor een MSRM node moet je een miljoen SRM hebben... dat heeft nu een marktwaarde dus van 1.75 miljoen dollar :o of mis ik iets? Als je dat inderdaad van plan bent dan ben ik jaloers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

Voor een MSRM node moet je een miljoen SRM hebben... dat heeft nu een marktwaarde dus van 1.75 miljoen dollar :o of mis ik iets? Als je dat inderdaad van plan bent dan ben ik jaloers!
Ik zit in een clubje waarbij iemand een node wil gaan starten. Op dit moment kan je alleen staken op ftx. als de api en dev documenten beschikbaar zijn willen ze starten.
Ze geven ook 10% van de node owner rewards weer terug aan de stakers, meer info:
https://www.serumstakers.com/

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:44
Mooooody schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:45:
[...]

Ja mooi he?

Zelf net ingestapt in Dia, Utrust, Fetch.ai en RLC. Er zat teveel in Band, beter om dat te verdelen.
Kijk ook nog naar Aragon, maar die moet eerst ff een dipje maken. Ik steek al bijna een jaar geen cent fiat meer in crypto, de coins moeten het zelf maar oplossen.

Ik noem Utrust nog een keer. Die hebben al een werkend product, waarmee ze webshops de gelegenheid bieden om hun klanten met crypto te laten betalen. De ondernemer ontvangt gewoon fiat mocht hij dat willen. Binnenkort wordt het uitgerold en is het bereikbaar voor miljoenen webshops. Ze hebben grote partners, waaronder Phonehouse, Adobe, Magento. https://utrust.com

Nu is de difersificatie wel even mooi geweest. Laat die bullmarket maken komen :D En zo niet, dan verander ik de strategie weer.

In 2018 bleef ik BTC met open mond hoddlen tot 20k en weer terug naar 6k :/
Ondertussen schoten de altcoins omhoog en was ik net een klein kleutermeisje in de rij van de Python. Had wel wat ETH, NEO, LTC gekocht (en met minimale winst verkocht), maar slechts een paar procentjes van de portfolio. Gemiste kans, gaan we deze keer beter doen 8)
Wat heb jij betaald voor je DIA?

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:11
Go Lisk *O*

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]
Het is puur wennen en leren hoe het werkt. Even snel traden is geen enkel probleem na het wennen. Ik heb altijd genoeg BNB staan voor een aantal trades. Wanneer er niet meer voldoende BNB is koop je weer wat. Tot die tijd is het gewoon traden en dat kan enorm snel wanneer je het goed snapt.

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
LINK vanochtend van de hand gedaan op 14.75 (aankoop 8.12), al met al 81% winst.
Nu wachten op een dip om weer opnieuw in te stappen. Zit ook naar ADA, ANT en XTZ te kijken.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

SmartCazeX schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 14:24:
LINK vanochtend van de hand gedaan op 14.75 (aankoop 8.12), al met al 81% winst.
Nu wachten op een dip om weer opnieuw in te stappen. Zit ook naar ADA, ANT en XTZ te kijken.
Haha, ik vanochtend link gekocht in de dip en toen weer verkocht op de top (more or less) en daar COMP van gekocht op Binance (jeej het lukte :P )

Het is nu toch koffiedik kijken wat mij betreft.
Bijna alle altcoins gaan als een gek.
Geen pijl op te trekken.
Je kan zomaar een shitcoin te pakken hebben die een juweeltje blijkt ... voor een week ofzo.

• metallicelmo
SmartCazeX schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 14:24:
Verstandig denk ik. Zoiets kan niet blijven gaan, ik verwacht wel ergens een correctie.

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Net wat ADA ingeslagen. Hopelijk gaat de koers verder oplopen richting het einde van het jaar na listing op Binance en mogelijkheid tot staking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

SmartCazeX schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 14:48:
Net wat ADA ingeslagen. Hopelijk gaat de koers verder oplopen richting het einde van het jaar na listing op Binance en mogelijkheid tot staking.
Staking kan nu al he...
Al is het een beetje chaos met al die pools die uit de grond gestampt worden (1000+ nu al)

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:01
Doet CMC bij meer mensen raar?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicelmo
Wat verwachten jullie van ADA? Op dit moment een marketcap van 3.5 miljard dollar, 0,13 cent per coin. Volgens mij is het lastig voor deze coin om nog een 10x te maken met zoveel tokens die al een relatief hoge prijs hebben.

• metallicelmo
Ja, ze hebben volgens mij een soort timeout ingesteld. Als ik teveel refresh moet ik wachten

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

metallicelmo schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 15:06:
Wat verwachten jullie van ADA? Op dit moment een marketcap van 3.5 miljard dollar, 0,13 cent per coin. Volgens mij is het lastig voor deze coin om nog een 10x te maken met zoveel tokens die al een relatief hoge prijs hebben.
ADA als platform heeft veel potentie.
EN als ze straks een paar miljoenmiljard coins burnen.... MOON JONGUH

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:46
metallicelmo schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 15:06:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwYRZ40Og1tHi16GSamheXl7NNU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JS5gLLJ3bKIuyE959kZhkFvk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

De bullrun is echt van start gegaan. Ik zie weer shitcoins langs komen. Coinburns worden besproken. Alles gaat volgens plan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

nu meteen door naar 14k en dan weer zon fake out, of direct 10.3.........
Of sideways voor 3maanden... maar lijkt weer nergens op.. zzz sideways trappetjes.
Hopelijk ga ik niet blut door fees 8)7, zit nu al 2 weken long

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 13-08-2020 15:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
https://www.livecoinwatch.com/
Prettig in de "dark mode".

• Pelox
Plukje van mijn Comp weer verkocht en Ankr en Iris gekocht. Hoop op een kleine opleving. Mag trouwens ook een grote opleving zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 13-08-2020 15:29 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-09 10:08
Jep, maar https://www.coingecko.com/ is toch beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicelmo
Coinmarketcap is nu een Binance uithangbord denk ik. Ik heb nog niet één site gevonden die ik echt de beste vind. Ze hebben allemaal iets vaags en de meeste sites kijken niet eens naar UniSwap.

En Coinmarketcap list HEX niet eens goed :P $835 miljoen marketcap, no.30 crypto overall maar dat zie je nergens terug hé. Maanden lang de grootste op UniSwap geweest als het gaat om volume.
Enige die het goed weergeeft is nomics.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Gewoon naar Coingecko kijken. Done.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ze hebben op Binance LINKDOWN maar een extra decimaal gegeven zo ver is ie gezakt :P Geeft wel een beter orderboek zo en minder spread. Gisteren was het nog 20k op 70 cent en 30k op 71 cent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:31
YouTube: Bitcoin pls go to moon

[ Voor 15% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-08-2020 16:17 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
Een maandje sideways / accumuleren zou perfect in het S2FX model passen. Ik vind het prima hoor :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Henk en Ingrid zijn nog niet aan het kopen, maar wel al aan het orienteren. Dus CMC raakt overbelast...

Always look at the bright side 8)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19:56
De run van WAVES heb ik helaas gemist... die gaat wel goed zo!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Taro schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 09:35:
Ik hou wel van een gokje, maar LINK shorten zou ik dan weer nooit aandurven in deze fase. Ik denk dat je met LINK kopen een kleiner risico loopt dan shorten, de trend is immers al erg lang omhoog, té lang, maar dat kan alsnog wel even zo doorgaan.
Het is ook geen long term short. Je gokt erop dat na een paar dagen van +30% er eventjes een klein dipje van -10 of -15% is.
Als de usdt prijs op binance 14.5 usdt aantikt word mijn posite gesloten. Flash crashes gebeuren op crypto de hele tijd.

Er word op twitter gezegt dat de liquiditeit van LINK/BTC en LINK/USDT op Binance zo laag is dat zodra er iemand 50K LINK verkoopt de prijs meteen -20% doet.

Dus ik ga er vanuit dat 95% van alle LINK die gekocht word, gewoon gekocht word door de kerel die 2/3de van de LINK supply in handen heeft. Zolang die blijft kopen en weigert te verkopen blijft LINK gewoon door stijgen.

Maar die kerel wil natuurlijk dat er meer en meer mensen willen gaan kopen tot er genoeg liquiditeit is dat ie opeens een groot deel van zijn LINK kan dumpen en kan uitcashen.

Die crash probeer ik te pakken te krijgen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 13-08-2020 17:43 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Kain_niaK schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:14:
[...]

Het is ook geen long term short. Je gokt erop dat na een paar dagen van +30% er eventjes een klein dipjd van -10 of -15% is.
Als de usdt prijs op binance 14.5 usdt aantikt word mijn posite gesloten. Flash crashes gebeuren op crypto de hele tijd.
Yup, zie maar naar YFI vanmiddag *O*

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Chaes schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 09:40:
Ben in LINK gestapt toen het op $7 stond, nu is het de $17 gepasseerd. Heb geen zin om dezelfde fout te maken als in eind 2017 / begin 2018 toen alles in elkaar stortte en ik een paar duizend euro aan winst misliep.

Denk dat ik 't binnenkort - in delen - omzet naar ETH.
Maar m'n BAND houd ik nog even aan.
Verkoop alles en gebruik dan 10-20% om LINK mee te shorten. Kun je waarschijnlijk nog wat extra winst pakken. Je hebt al meer dan 100% winst gepakt. Niet greedy zijn en lekker je winst nemen.

Doe je het niet dan loop je het risico dat LINK op een dag opeens -80% doet en onder de $7 schiet. En wie vertrouwt er dan nog LINK om weer te kopen?

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 13-08-2020 17:46 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Er word op twitter gezegt dat de liquiditeit van LINK/BTC en LINK/USDT op Binance zo laag is dat zodra er iemand 50K LINK verkoopt de prijs meteen -20% doet.
Leuke FUD, maar dikke vette onzin. Al verkoop je 100k link gaat het maar ietjes omlaag. Een procentje of 3 misschien met hooguit een uitschieter naar 5%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DX8qmjrAFr6EjYLxKndn3XrIpmM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FsZJ8OaM98V4nuVyZ6KIBP7p.jpg?f=user_large

Edit: LINK heeft 460 miljoen volume en BTC is 730 miljoen. Zo enorm veel liqiuiditeit heeft LINK op dit moment.

Wat betreft het enorm dumpen en 20% pakken op een short. Waarom niet langzaam beetje bij beetje verkopen als je 50% van de supply hebt ? Heb je 10x meer aan en met veel minder risico. Als ik 1 miljoen LINK had zou ik gewoon iedere dag 100k dollar verkopen. Het is nutteloos keihard te dumpen want dat kost je alleen maar geld. Je wil als whale ook helemaal niet dat ie naar 7 dollar gaat.

[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 13-08-2020 18:00 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Een aantal coins maken ineens mooie sprongen in de laatste minuten, bijv. ADA, NEO, LINK, XTZ. Something's cooking...

Edit: LINK nog even richting 20 USD vandaag?

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 13-08-2020 19:08 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:14

Liberteh

All your base belong to me

Meer mensen problemen met Bitmex website?

"Rate limit exceeded, retry in 1 seconds." (we zijn inmiddels enkele minuten verder)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 21:34
[...]

Het is ook geen long term short. Je gokt erop dat na een paar dagen van +30% er eventjes een klein dipje van -10 of -15% is.

Dus ik ga er vanuit dat 95% van alle LINK die gekocht word, gewoon gekocht word door de kerel die 2/3de van de LINK supply in handen heeft. Zolang die blijft kopen en weigert te verkopen blijft LINK gewoon door stijgen.

Maar die kerel wil natuurlijk dat er meer en meer mensen willen gaan kopen tot er genoeg liquiditeit is dat ie opeens een groot deel van zijn LINK kan dumpen en kan uitcashen.

Die crash probeer ik te pakken te krijgen. :P
Dit lijkt mij complete onzin. Je praat hier over enorme volumes bij Coinbase en Binance. Dit gaat 1 kerel niet redden. Juist de enorme volumes die in LINK omgaan, geeft mij enig vertrouwen. Coins die flink stijgen, maar bij weinig volume moet je je zorgen maken over een plotselinge daling.

Het is wel zo dat LINK sinds de 4 dollar niet echt een duidelijke bottom meer heeft neergezet. Zo rond de 8 en 12 dollar zal vermoedelijk nog wat weerstand zitten. Maar als LINK flink daalt op een dag, dan zal het terugzakken naar 6 a 7 dollar. Om daarna weer te stijgen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Liberteh schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:12:
Meer mensen problemen met Bitmex website?

"Rate limit exceeded, retry in 1 seconds." (we zijn inmiddels enkele minuten verder)
Werkt hier prima. Had hem niet open staan, maar kan ook gewoon inloggen.

Edit: LINK gaat er weer voor. Op 16.9 USD met een mooi aantal ingestapt, dus hup, richting de 20 USD!

Heb Binance OCO sell orders voor 50% op 19.8x USD staan met dus stop losses erbij.

COMP ook 8 USD gestegen sinds het instappen. IRIS iets verlies, maar is relatief een klein aantal in de pf. Weer wat Ankr ingekocht en eerder vandaag weer Bitcoin en ETH opgepakt.

Gelukkig weer thuis met meerdere tabs open, dat werkt toch beter dan handelen op een telefoon :)

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 13-08-2020 19:32 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:14:
[...]

Werkt hier prima. Had hem niet open staan, maar kan ook gewoon inloggen.
Uitgelogd/ingelogd, mobiel WIFI/(4g), PC met LAN...... allemaal zelfde resultaat. ik kom soms op de trading pagina uit die dan disconnected zegt.. probeert vaak/snel te reconnecten en daar komt het dan vast door... Mobiel + 4G nu net zo als ik eventjes wacht

Edit: Hij doet het weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 13-08-2020 19:17 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Een boel altcoin charts zien er uit alsof ze zo opwaards kunnen exploderen. Als ik kijk naar de HOT_USDT chart op Binance dan lijkt die ook primed voor een pump. Maar goed dan moet BTC wel even leuk blijven doen anders kun je dat allemaal de prullenbak in flikkeren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
COMP :Y

Edit: LINK en COMP verkocht richting Bitcoin, even aankijken. ANKR en IRIS nog in de pf, hopelijk gaan die zo ook.

[ Voor 114% gewijzigd door Taro op 13-08-2020 20:13 ]

• A87
  • Niet online

A87

OMFG eindelijk afkoeling MIJN hemel de bevrijding. bitcoin staat op uitbreken.. omlaag of omhoog

12k test of 10.5

[ Voor 41% gewijzigd door A87 op 13-08-2020 20:36 ]

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Raven geeft eindelijk ook teken van leven.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:40

Bever!

3

BTC broeit :) goud trekt anti fiats omhoog

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Ik ben short. Sl boven weekly open

Small size, geen yolos vandaag

[ Voor 33% gewijzigd door The_Goat op 13-08-2020 20:31 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
* Taro koopt extra Bitcoin bij om te countertraden :)

Als Bitcoin gaat, dan is 13.1k een goede volgende optie als de 12.2k mooi wordt doorbroken. Maar ik zie het zoals bekend ook niet gebeuren. Zit nu wel in Bitcoin om de winsten van de alts definitief om te zetten in Bitcoin waarde, maar heb een hele strakke stop loss op Bitcoin staan. Zou namelijk niet de eerste keer zijn dat de BTC waarde van mijn pf door alts stijgt, ik de winst van de alts naar USD heb omgezet, om daarna een Bitcoin stijging te missen en alsnog minder BTC te hebben.

[ Voor 59% gewijzigd door Taro op 13-08-2020 20:42 ]

• PilatuS
  • Niet online
BTC moet de 4 uur 99MA zien te houden, maar mooi ziet het er nu niet echt uit.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wie had het laatst over ICX? :9

• A87
  • Niet online

A87

Grappig dat temperatuur net er uit ziet als een koers
https://imgshare.io/image/download-2.NdPC2u

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gevoel: Veel alts maken nu een laatste mooie run, daarna is Bitcoin weer aan de beurt. Of die nu daalt of stijgt, de BTC waarde van je pf zal er door afnemen. Als Bitcoin stijgt zal de fiat waarde vast ook wel toenemen, maar Bitcoin of fiat voelt voor mij nu als een veiligere en betere keuze dan alts.

Ik zit erg in dubio en gok op een daling, maar heb wel BTC en ETH in de pf, want je kunt er immers ook naast zitten. Daarom een SL erop waardoor het verlies wordt beperkt. Maar het is inmiddels weer donderdag, standaard niet de meest positieve dag in de week voor Bitcoin...

Maak vooral je eigen keuzes, maar ik pak zoals zojuist direct mijn winst op o.a. Link en Comp itt eerder deze week toen ik er wat langer in bleef zitten omdat het stijgingspercentage wel erg hoog is geworden. Veel ruimte dus om winst te nemen en te dalen. Maar tijdens een bullrun kan er gewoon nog >100% bij, dus we gaan het zien. Interessante tijden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel blij met de airco, das toch de beste aankoop van het jaar gebleken. Snachts flink wat verkoeling. Anders hadden we moeten slapen in 34 graden op het zoldertje...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRLCIF_BRL0J3fAMp5KS6FVsgPo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7eIIM7GOEYwutxxYcV5xu8GB.jpg?f=fotoalbum_large

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:11
Heeft er nou iemand vandaag LRC ook weer eens een keer afgestofd? Heeft vandaag +12% gedaan..

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Taro schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 20:51:
Gevoel: Veel alts maken nu een laatste mooie run, daarna is Bitcoin weer aan de beurt. Of die nu daalt of stijgt, de BTC waarde van je pf zal er door afnemen. Als Bitcoin stijgt zal de fiat waarde vast ook wel toenemen, maar Bitcoin of fiat voelt voor mij nu als een veiligere en betere keuze dan alts.

Ik zit erg in dubio en gok op een daling, maar heb wel BTC en ETH in de pf, want je kunt er immers ook naast zitten. Daarom een SL erop waardoor het verlies wordt beperkt. Maar het is inmiddels weer donderdag, standaard niet de meest positieve dag in de week voor Bitcoin...

Maak vooral je eigen keuzes, maar ik pak zoals zojuist direct mijn winst op o.a. Link en Comp itt eerder deze week toen ik er wat langer in bleef zitten omdat het stijgingspercentage wel erg hoog is geworden. Veel ruimte dus om winst te nemen en te dalen. Maar tijdens een bullrun kan er gewoon nog >100% bij, dus we gaan het zien. Interessante tijden :)
Juist daarom ben ik wat gewisseld tussen alts die nog geen run hebben gemaakt
Ik denk zelf dat komende week ADA nog een aardige run kan maken; dus iets van mn BTC hiervoor omgezet. Zelfde gevoel heb ik met Fetch, Link kan ook nog wel gewoon door fomo'en. Van het weekend kijk ik hoe het ervoor staat; positief dan trek ik hem door en zet ik daarna delen terug ndaar BTC, naar fiat ga ik niet want ik denk dat het moment om vervolgens terug naar BTC te gaan moeilijk is. Ik denk dat er aan btc waarde vergroten zeker nog wat rek in zit via alts. KAn het natuurlijk helemaal mis hebben, maar ik hodl al zo lang en cost average al zo lang BTC dat er inmiddels wel wat rek op zit; heb echt het gevoel dat er een nieuwe bullrun gaande is of is begonnen. Achteraf zullen we het weten _/-\o_

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat ETH nu uitbreken?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:40

Bever!

3

Ziet er goed uit..!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:13:
[...]

Ik ben wel blij met de airco, das toch de beste aankoop van het jaar gebleken. Snachts flink wat verkoeling. Anders hadden we moeten slapen in 34 graden op het zoldertje...

[Afbeelding]
Hier s'nachts 27-28 in slaapkamer.. slaap zonder airco... kan nog net zonder gek te worden, maar af en toe een zeiknat hoofd :+

34 zou je denk ik dood gaan of knock out gaan 4 real

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 13-08-2020 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:30:
[...]
Hier s'nachts 27-28 in slaapkamer..
Uurtje of 20:00 het raam maximaal open. Hor dicht tegen de muggen. Gaan slapen met het raam open. Wakker worden en dicht doen, of niet. Ik zweet mij helemaal kapot als ik het raam dicht zou doen. Kan om 03:00 zijn, dan nog is het niet te doen. Tegen die tijd is het misschien 27 graden, maar dicht doen is direct weer 2 graden erbij. Bij de hele nacht open daalt het naar 23 oid, prima te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
[...]

Hier s'nachts 27-28 in slaapkamer.. slaap zonder airco... kan nog net zonder gek te worden, maar af en toe een zeiknat hoofd :+

Plat dak hier, geen airco. Slaap met een plantenspuit binnen handbereik om af en toe een verlossende ijskoude nevel over het bed neer te laten dalen. Werkt allemaal prima, mij hoor je niet klagen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Nu al 5 keer ingestonken bij LINK... Kopen, runnetje maken, denken dat het wel voorbij is, verkopen.... Blijft doorstijgen.

Mooie ritjes gemaakt maar met iets meer vertrouwen had ik er veel meer uit kunnen halen 😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Misprinter schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:44:
[...]

Plat dak hier, geen airco. Slaap met een plantenspuit binnen handbereik om af en toe een verlossende ijskoude nevel over het bed neer te laten dalen. Werkt allemaal prima, mij hoor je niet klagen :Y
Plantenspuit _O-

• A87
  • Niet online

A87

Easy, maar hier kan er geen HOR op. is een klapbaar raam irritante constructie.
Ramen dus dicht en het is hardcore
Ranger mode slaapmodus

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 13-08-2020 21:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Misprinter
Je bent student en je moet wat :')

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:52:
[...]
Easy, maar hier kan er geen HOR op. is een klapbaar raam irritante constructie.
Klamboe ?

Ik heb tot nu toe iedere nacht nog kunnen slapen zonder echt te zweten. Wel ietjes, maar vorig jaar was het was erger met nacht temps van 25 ipv 20 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:55:
[...]

Klamboe ?

Ik heb tot nu toe iedere nacht nog kunnen slapen zonder echt te zweten. Wel ietjes, maar vorig jaar was het was erger met nacht temps van 25 ipv 20 graden.
alsik echt niet kan slapen rij ik wel snachts naar mijn ouders en ga ik in een airco kamer slapen. Nog niet meegemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 13-08-2020 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misprinter schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:52:
[...]

Groot gelijk, gewoon doen wat goed voelt.

Voor morgenvroeg een boel regen voorspeld hier, en dan zou het weer af gaan koelen volgens de berichten.

Moet zeggen dat ik het niet erg vind. Heerlijk weer hoor, maar het zuigt wel energie...

Nu nog even een volle moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Laatst online: 23:44
[...]

Haha, hier ook geen airco (nog), slapen ook op de bovenste verdieping lekker vlak onder 't dak. Wissel met regelmaat het natte kussen om voor een droge. Handdoek op 't kussen geprobeerd, ligt niet lekker. Heb nog net geen zwembroek aan 's nachts.
Droom met regelmaat dat ik marathons aan het zwemmen ben :). Dus bijkomend voordeel is dat ik sinds enkele jaren weer voor 't eerst onder de 100kg grens ben aanbeland yeah! 8)
Tenminste, nadat ik dat restje alderjekes gele zeik er 's ochtends ook nog heb uitgeperst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Go?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• outlandos
Misprinter schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 21:52:
[...]

Ach ik had niet eens een plantenspuit toen ik student was en ik woonde in de befaamde zwarte dozen in Leiden:

https://sleutelstad.nl/20...te-flats-de-zwarte-dozen/

35 was met warme dagen eerder regel dan uitzondering en op de bovenste verdieping kon het zelfs 40 worden in de kamers :')

[ Voor 15% gewijzigd door outlandos op 13-08-2020 22:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:18:
[...]

Ach ik had niet eens een plantenspuit toen ik student was en ik woonde in de befaamde zwarte dozen in Leiden:

Vroegah, toen zweten om af te koelen nog heel gewoon was en niet werd ervaren als ongemak.

Toen 'de zwarte dozen' nog niet racistisch waren.

Toen het geld nog fysiek was en de banken gezond.

Toen je auto geen airco had maar arko.

Toen crypto nog niet bestond en je gewoon naar een casino ging.

Wát een tijden waren dat. :+

• Misprinter
outlandos schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:18:
[...]

35 was met warme dagen eerder regel dan uitzondering en op de bovenste verdieping kon het zelfs 40 worden in de kamers :')
Pfoeh dat relativeert mijn lijden dan weer wat. Voel me nu stukken beter over de 30 graden die mijn thermostaat om half elf 's avonds aangeeft (mét een regenbui achter de rug)! Dank!

• toilet_paper
Zit ook vol aandacht te loeren :-) Volume blijft beetje uit... Zit long, hopende op een retest van 12k. Ik neem deel aan de WSOT op Bybit :). Zou me toch mooi wat plekkies doen stijgen op de lijst. Beetje volume erbij jong's! Knall'n met die pruttel!!!

• lauraz
toilet_paper schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:27:
[...]

Zit ook vol aandacht te loeren :-) Volume blijft beetje uit... Zit long, hopende op een retest van 12k. Ik neem deel aan de WSOT op Bybit :). Zou me toch mooi wat plekkies doen stijgen op de lijst. Beetje volume erbij jong's! Knall'n met die pruttel!!!
Link deed een dipje, dus dacht dat het moment was aangebroken. Die krabbelt gewoon weer op in nanoseconden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:25:
[...]
Vroegah, toen zweten om af te koelen nog heel gewoon was en niet werd ervaren als ongemak.

Toen 'de zwarte dozen' nog niet racistisch waren.

Toen het geld nog fysiek was en de banken gezond.

Toen je auto geen airco had maar arko.

Toen crypto nog niet bestond en je gewoon naar een casino ging.

Wát een tijden waren dat. :+
En toen het nog cool was om RBS op de auto te hebben.
(Rechter buitenspiegel)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Grote kans dat alts nu worden omgezet in BTC en ETH. Dan vertrekken ze zo definitief.

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd

lauraz schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:29:
[...]

Link deed een dipje, dus dacht dat het moment was aangebroken. Die krabbelt gewoon weer op in nanoseconden.
Vind ik niet vreemd met dat volume. Op Binance hoger 24h USDT volume dan ETH.

De hype is real.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik blijf het zeggen.... deze run gaat gewoon door tot eind december.
Ik HODL en koop alleen bij nu.

• Liberteh

Liberteh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Taro schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:30:
Grote kans dat alts nu worden omgezet in BTC en ETH. Dan vertrekken ze zo definitief.
Ik zie niet waarom.
Soms vergeten we dat mensen alt projecten ook hebben voor de long run.
Ik geloof zelf veel meer in projecten met een toekomst dan de coin die toevallig als eerste was en nu van zijn faam geniet.

Ik zie veel meer toekomst in projecten zoals ADA, LINK, XLM en misschien ook ETH... als moet die nu echt wel met 2.0 komen onderhand.

Ik denk niet dat de alts onder doen voor BTC... ik denk dan ook niet dat men nu alle alts opeens gaat omzetten naar BTC.
Sommige wel uiteraard... COMP, ANT, WAVES, etc.. dat zijn duidelijke"pump and dump" coins.
Maar de top 10-15 ... zitten mooie projecten tussen,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 22:44:
[...]

Vind ik niet vreemd met dat volume. Op Binance hoger 24h USDT volume dan ETH.

De hype is real.
Very real!
En ik blijf maar verkopen en kopen _/-\o_
Pagina: 1 ... 88 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!