Yub schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 00:22:
Het leven van een whale kan toch mooi zijn, koers zakte behoorlijk. Op een lage range aanzienlijk wat eth erin pompen en de val stoppen en ondertussen ook nog 10% extra gratis coins vangen. Dit is leuker dan online potje gamen!
Kan het niet laten om ff op dat gamen in te haken (heb toch vakantie nu

). Want wat gamen betreft; sinds ik in de wereld van crypto's ben gestapt een jaar of 3 terug, game ik vrijwel niet meer. Toch bijzonder, want ik zat middenin The Witcher 3 en Fallout 4, prachtige games die ik altijd nog wil uitspelen eigenlijk. En speelde jarenlang zeker 20 uur per week QuakeLive.
Maar, diverse games verscheidene keren weer opgestart, om vervolgens ff dom te zitten kieken naar 't scherm...
Aaaah fock it, toch eerst ff paar cryptofillumpies kieken, portfolio managen, paar euro's in de snoepwinkel der crypto's spenderen (eentje van die, twee van deze, onee toch maar 500 van die), charts kieken, lijntjes trekken, Tweakers kieken etc etc.
Dus, *KLIK* game weg, pak 't van het weekend wel ff op.
Not.
Aaah, binnenkort 2 weken kerstvakantie. Mooi tijd om ff te gamen. Toch koud buiten enzo.
Not. (Iedere kerst weer.)
Kortom, alle uren die ik voorheen spendeerde aan gamen, gaan tegenwoordig op aan crypto's.
Laatste halfjaar: Vriendin: "Aankomend weekend weer niks te doen, feestjes gecanceld vanwege Corona". Ik: "Oei dat is balen weer zeg! Wat een narigheid toch allemaal. Laten we dan maar es vroeg gaan slapen, dat is gezond enzo. Maarreh ik kruip nog heel even achter de PC, zie je zo". (Hah mooi weer ff paar uurkes de tijd. Kutfeessies.)
Moet wel zeggen dat ik een verrekte hoop heb geleerd van allerlei zaken die me voorheen weinig boeiden.
Zeker geen spijt van en nu het allemaal steeds lekkerder loopt wordt het alsmaar mooier.
Nu nog van mijn hobby mijn werk maken...
Ach ja, voorlopig blijf ik nog maar netjes op kantoor verschijnen. Kan ik ook prima de charts in de gaten houden en werken levert bovendien nog wat op.
Ben echter wel benieuwd hoe het loopt als de bulls echt opnieuw gaan rennen nu ik enigszins gewapend de strijd aan kan gaan, in tegenstelling tot de laatste bullrun.
Toen was ik iets als een ongeklede blonde schone van 18 lentes temidden van een kudde vikingen die terugkeerden van 15 maand oorlogvoeren op zee (hoewel ik een menneke ben).
Nu heb ik toch minstens een onderbroek aan.
MOOOON!