First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Als we een weekly close hebben boven 12k hebben we al iets wat sinds 2017 niet gebeurd is..Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:37:
[...]
Nou ja voorlopig schuifelen nog lafjes rond die 12k...
https://www.tradingview.com/x/UBu6xgDJ
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ikke niet? Zit al veel te lang klaar voor de moonshot.Liberteh schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:41:
Dit willen we toch? Langzaam maar zeker....
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lol terug naar 1.7k? SureA87 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:47:
Chart van een echte bear

Verkoop jij maar lekker alles dan nu
Ik heb hier nog veel te lang naar gekeken besef ik me achteraf.A87 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:47:
Chart van een echte bear
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ik zat laatst de run-up te kijken in 2017. Eerst maar eens de 19.8 veroveren voordat we alsmaar omhoog gaan zonder noemenswaardig pullback ook al zijn die 30%.Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:49:
[...]
Ikke niet? Zit al veel te lang klaar voor de moonshot.
Ik voel je hoor.. het heeft allemaal echt wel lang genoeg geduurd... al die uiteindelijk afgeschoten euforie mag wel een keer klaar zijn nu.
[ Voor 17% gewijzigd door Liberteh op 05-08-2020 16:01 ]
Dit kwalificeer ik als random lijnenA87 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:47:
Chart van een echte bear
Neehee, knallen met die handel en wel nu.mengenli schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:01:
we moeten niet zo snel gaan als eind 2017. Geleidelijk en langzaam omhoog dan in 1 keer omhoog.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ben short, kan goed uitpakken, kan slecht uitpakken,
We zullen zien
Ik gok op een fakeout om de mensen die nu short zitten te liquideren om daarna echt te dumpenThe_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:06:
[Afbeelding]
We zullen zien
daarvoor hoef je niet in crypto te zittenAzer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:22:Uiteraard verwacht ik nu een forse daling en een boze vriendin die me hier nog jaren de schuld van gaat geven.

Nee joh, zeg gewoon there is a bitchcoin (fictief) waarin ik voor jou heb geïnvesteerd en compenseer verliezen van de daadwerkelijke coin uit je eigen pot iedereen happyAzer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:22:
Nou jongens ik heb mijn deel gedaan. Nadat mijn vriendin al een jaar verhalen van me aanhoort over crypto en mijn tradingbot, is ze eindelijk overstag gegaan om zelf ook voor een bescheiden bedrag aan crypto te kopenUiteraard verwacht ik nu een forse daling en een boze vriendin die me hier nog jaren de schuld van gaat geven.
Don't, dit gaat altijd verkeerdAzer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:22:
Nou jongens ik heb mijn deel gedaan. Nadat mijn vriendin al een jaar verhalen van me aanhoort over crypto en mijn tradingbot, is ze eindelijk overstag gegaan om zelf ook voor een bescheiden bedrag aan crypto te kopenUiteraard verwacht ik nu een forse daling en een boze vriendin die me hier nog jaren de schuld van gaat geven.
Ik heb haar uitgelegd dat je het beste DCA (dollar cost averaging) kan inkopen, dus het eerste deel is vanmorgen al ingekocht. Tot nu toe was de timing goed en is ze nog tevreden. Zal me niets verbazen als ik vannacht wakker wordt en ze zit op haar telefoon de Bitcoin koers te volgen
Tenzij je vriendin accountant is zoals die van mij en prima weet wat de risico's zijn.
Verwijderd
Dan nog ben je alsnog de lul.Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:27:
[...]
Tenzij je vriendin accountant is zoals die van mij en prima weet wat de risico's zijn.
Ook al zal ze het nooit toegeven, op een dag wordt ze gewoon boos ergens anders om en dan komt de hele kudde oude koeien uit de sloot, inclusief een eventuele buy high.
Zo werkt dat nu eenmaal gewoon. Maar dat geeft ook niets, je kunt dat prima negeren en even een biertje gaan halen.
Meestal waait het wel weer over.
De goedmaaksex erna is dan wel weer jammie!Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:34:
[...]
Dan nog ben je alsnog de lul.
Ook al zal ze het nooit toegeven, op een dag wordt ze gewoon boos ergens anders om en dan komt de hele kudde oude koeien uit de sloot, inclusief een eventuele buy high.
Zo werkt dat nu eenmaal gewoon. Maar dat geeft ook niets, je kunt dat prima negeren en even een biertje gaan halen.
he bahRaptorXS schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:36:
[...]
De goedmaaksex erna is dan wel weer jammie!
Wordt echt tijd voor een nieuw mokkel voor jou.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mjah we spreken Engels met elkaar maar het hare is niet zo goed dat ze ook echt veel nuance aan kan brengen en de keren dat ze boos werd deed ik gewoon alsof ik haar niet begreep.Verwijderd schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 17:34:
[...]
Dan nog ben je alsnog de lul.
ben al 33 jaar getrouwd nee tis goed zo kids zijn al uitgevlogen mooi zoCrypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:04:
[...]
Wordt echt tijd voor een nieuw mokkel voor jou.
Als de kids al zijn uitgevlogen heb je daar toch juist nu lekker veel tijd voorbie100 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:11:
[...]
ben al 33 jaar getrouwd nee tis goed zo kids zijn al uitgevlogen mooi zo
Mijn vriendin is gelukkig (
Stieffamilie hahaAzer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:20:
[...]
Als de kids al zijn uitgevlogen heb je daar toch juist nu lekker veel tijd voor![]()
Mijn vriendin is gelukkig () geen accountant, maar ik heb haar de risico's wel al tig keer verteld. Uiteindelijk weet je toch hoe het gaat
Ze is overigens de enige waarbij ik dit zou doen. Mijn schoonpa heeft ook al meerdere keren advies gevraagd en gevraagd of hij mee mag doen met mijn tradingbot. Ik hou mooi de boot af en ga daar lekker niet aan beginnen. Kan alleen maar fout gaan en voor je het weet heb je een boze stieffamilie en de poppen aan het dansen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ja klopt! maar ik vind boerenkool ook heel lekker en dat vreet ik ook niet elke dagAzer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:20:
[...]
Als de kids al zijn uitgevlogen heb je daar toch juist nu lekker veel tijd voor
Mijn vrouw weet niet wat ik met aandelen en crypto doe. Als ze maar elke week alles kan pinnen wat nodig is, dan vindt zij het verder prima. En ik ga daar ook geen verantwoording over afleggen, zolang het meer oplevert dan het kost zal ze niet klagen (en is ze er ook wel blij mee, al zal ze dat niet zo snel zeggen
Iets anders: Zie steeds vaker berichten op Twitter dat men ETH als aanvullend op Bitcoin ziet. Zo zie ik het ook wel, ze hebben elkaar nodig. ETH maakt de cryptocurrency wereld steeds beter dmv smart contracts en het lanceren van nieuwe cryptocurrency met nieuwe mogelijkheden (Bijv. DeFi). Terwijl Bitcoin de veiligste en stabielere van de 2 is en financieel de kar trekt. Daar kan je over dimdammen, maar uiteindelijk kan je beter voor win/win gaan dan te discussiëren over of dit zo is en welke het beste is, ze zijn allebei anders en vullen elkaar volgens mij inderdaad prima aan.
Ben ondertussen bezig met een ADA staking pool op te zetten. Heb een sponsor voor de server gevonden. Binnenkort meer
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Edit: Wel op Binance DEX zie ik, maar niet op de originele Binance.
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 05-08-2020 18:47 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Sinds vandaag wel, gelijk boemTaro schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:46:
Ik krijg een melding van Binance dat AVA een 50%'tje doet, maar die staat toch helemaal niet op Binance? Heb ooit nog met die ICO meegedaan, maar ze uiteraard inmiddels van de hand gedaan.
De tijd leert of het tij keert
Oh, na een F5 wel inderdaad... In de nieuwe Fullscreen layout zie je geen nieuws en nieuwe listings meer. Ga toch maar weer terug naar classic om dit soort dingen niet te missen.
Gaat ook nergens meer over. In een sector die het nu heel moeilijk heeft maar hey, Binance listing dus boem!

Dat Travala het nog weleens heel moeilijk kan gaan krijgen en je met wat pech zometeen met waardeloze muntjes zit lijkt niemand te deren.
Zelfde hier. We hebben een gezamelijke rekening waar we naar vermogen op storten en alle vaste lasten van betalen. Alles wat bij mij overblijft gaat al jaren richting crypto. Ik zou graag ons huis voor een groot deel willen aflossen. De vrouw ziet dit niet snel gebeuren. Ondanks dat ik 1 jan 2018 toch 20k heb kunnen cashen. Het duurt allemaal te lang wat haar betreft.Taro schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:40:
Mijn vrouw weet niet wat ik met aandelen en crypto doe. Als ze maar elke week alles kan pinnen wat nodig is, dan vindt zij het verder prima. En ik ga daar ook geen verantwoording over afleggen
M'n schoonmoeder moest toen natuurlijk in crypto in januari 2018. Die houd wel van een gokje. Ze wilde 1000 inleggen dus voor haar destijds een een pretpakket samengesteld wat natuurlijk nooit meer waard is geworden. Veel 2017 pareltjes blijven ook nu nog wat achter helaas.
Zij Netflix, ik de computer en niet met elkaar bemoeien, werkt prima
Hoho tralala is echt wel next level hoor, das echt uniek. Kamers boeken met blockchain. En nu booking het moeilijk heeft het moment om in te stappen 😜Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:52:
[...]
Gaat ook nergens meer over. In een sector die het nu heel moeilijk heeft maar hey, Binance listing dus boem!![]()
![]()
![]()
Dat Travala het nog weleens heel moeilijk kan gaan krijgen en je met wat pech zometeen met waardeloze muntjes zit lijkt niemand te deren.
LockTripThe_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:15:
[...]
Hoho tralala is echt wel next level hoor, das echt uniek. Kamers boeken met blockchain. En nu booking het moeilijk heeft het moment om in te stappen 😜
Dit soort lui moeten we hebben, zodat wij straks lekker een lui leventje kunnen lijden leiden!
Mjah ik zie het nut van die blockchain ook hier niet in en Booking heeft het helemaal niet moeilijk? Die krijgen steun en flikkeren een kwart van het personeel eruit. Denk sowieso dat veel grote bedrijven deze situatie aangrijpen om er eens flnk de bezem door te halen en de werkdruk nog verder te vergroten bij overblijvend personeel.The_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 19:15:
[...]
Hoho tralala is echt wel next level hoor, das echt uniek. Kamers boeken met blockchain. En nu booking het moeilijk heeft het moment om in te stappen 😜

Ik vind het ook echt schandalig dat Booking steun heeft gekregen van de overheid. Een bedrijf dat in de jaren daarvoor een enorme groei doormaakt en miljarden winst maakt, vraagt bij de eerste tegenslag meteen overheidssteun aan. Het probleem is gewoon dat bedrijven bijna geen buffer meer aanhouden, maar alles uitkeren aan investeerders en al hun geld stoppen in de groei van hun bedrijf. Met dat laatste is niks mis, totdat je een flinke tegenslag te verwerken krijgt of als de volgende economische crisis begint. Wat is er in godsnaam mis met een buffer aanhouden voor slechte tijden?Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 20:34:
[...]
Mjah ik zie het nut van die blockchain ook hier niet in en Booking heeft het helemaal niet moeilijk? Die krijgen steun en flikkeren een kwart van het personeel eruit. Denk sowieso dat veel grote bedrijven deze situatie aangrijpen om er eens flnk de bezem door te halen en de werkdruk nog verder te vergroten bij overblijvend personeel.
Link: YouTube: 🚀Elon Musk,🚀 SpaceX & NASA [V] | NASA Astronauts Return To Earth On ....
Net keken er 25k mensen naar!
In theorie is er niks mis mee maar nodig is het niet want de overheid schiet toch wel bij. Wat ik zo schandalig vind is dat ze en steun krijgen en er alsnog een zwik mensen uitgooien. Die en en mentaliteit is toch wel echt... Geen woorden voor.Azer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 21:09:
[...]
Ik vind het ook echt schandalig dat Booking steun heeft gekregen van de overheid. Een bedrijf dat in de jaren daarvoor een enorme groei doormaakt en miljarden winst maakt, vraagt bij de eerste tegenslag meteen overheidssteun aan. Het probleem is gewoon dat bedrijven bijna geen buffer meer aanhouden, maar alles uitkeren aan investeerders en al hun geld stoppen in de groei van hun bedrijf. Met dat laatste is niks mis, totdat je een flinke tegenslag te verwerken krijgt of als de volgende economische crisis begint. Wat is er in godsnaam mis met een buffer aanhouden voor slechte tijden?

Ik snap heel goed dat de werkdruk nu afgenomen is want minder vraag maar we weten ook dat dat weer terug gaat komen. Op het moment dat we weer 'vrij' kunnen reizen gaan we als een malle weer vanalles boeken.
Ben wel benieuwd wie er zouden willen en kunnen helpen (Linux / Ubuntu ervaring) met het opzetten en onderhouden. Zelf ADA mee staken is uiteraard wel vereist. Graag een DM sturen als je interesse hebt. Het gaat nog wel enkele weken duren voordat alles zover is.
FWIW: deze trade gaat niet meer op. Ik had een snelle wick naar 11700 willen zien eventueel, geen consolidatie boven de 11600, dat lijkt me eerder bullish nu (wil niet zeggen dat er geen drop meer in zit) maar denk dat er te weinig sellers zijn momenteel om de prijs naar range low te drukken.The_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 16:06:
[Afbeelding]
We zullen zien
En NEO gaat ook prima, gisteren toch een aantal van opgepakt voor de lange termijn.
[ Voor 119% gewijzigd door Taro op 05-08-2020 23:34 ]
Innovi0 schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:34:
Kijk BAND! +50% in 15 min. Wow!
Mon, Aug 10, our BAND-USD, BAND-BTC, BAND-EUR & BAND-GBP order books will enter transfer-only mode, accepting inbound transfers of BAND in supported regions. Orders cannot be placed or filled. Trading will begin on/after 9AM PT the following day, if liquidity conditions are met.
— Coinbase Exchange 🛡️ (@CoinbaseExch) 5 augustus 2020
Geniet er nog maar even van, 9/10 keer eindigt de koers na een uur weer op het oude bedrag. Allemaal bots die het Twitter account van Coinbase (Pro) monitoren en een market buy doen als een coin wordt genoemd.
[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 05-08-2020 23:46 ]
Link, comp, sxp, rune en atom.
Verder 80% btc
Geen usdt en geen leverage
[ Voor 12% gewijzigd door The_Goat op 05-08-2020 23:48 ]
Geen ETH en geen Tezos?The_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 23:48:
Heb wat alts gekocht in de run van btc naar 11.8k:
Link, comp, sxp, rune en atom.
Verder 80% btc
Geen usdt en geen leverage
Ik neig naar ETH/BTC shorts eigenlijk, misschien morgen
Nope. Gaan we niet doen, up it is.Taro schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 00:09:
Even een dikke V-Shaped recovery doen, door naar 12.2k, 20k and beyond. Of gewoon verder naar beneden, kan ook.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Leeft crypto eigenlijk een beetje op Cyprus? Het was toch altijd een belastingparadijs, allicht dat het een cryptoparadijs kan worden
En dan veranderen we de naam in Cryptus en maken we jou president
Edit: en de contouren van het eiland op de vlag veranderen we in de contouren van de maan. Nee niet die Turkse sikkel, gewoon een ronde volle maan!
[ Voor 16% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 06-08-2020 01:03 ]
Helaas niet... Snap ook niet waarom. Enige wat we hier hebben is TFC en dat is een token voor gokken want daar zijn ze hier wel dol op. Echt elk durp heeft meerdere gokvestigingen en TFC is niet heel groot maar de app erachter wel. Spreek ik even voor het Griekse deel want 'the dark zone' (het Turkse deel in het noorden) zoals ze dat hier noemen ben ik al even niet meer geweest omdat de grens nog half half dicht is. Je mag de grens wel over maar alleen met geldige test niet ouder dan 48 uur en alleen te voet, dat is niet erg praktisch en als je terug wil kunnen de Turken weer erg lastig doen.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 01:01:
[...]
Leeft crypto eigenlijk een beetje op Cyprus? Het was toch altijd een belastingparadijs, allicht dat het een cryptoparadijs kan worden![]()
En dan veranderen we de naam in Cryptus en maken we jou president
Edit: en de contouren van het eiland op de vlag veranderen we in de contouren van de maan. Nee niet die Turkse sikkel, gewoon een ronde volle maan!
Op dit moment zijn ze vooral heel druk met die explosie in Libanon. Denk dat ze bang zijn dat er veel Libanese vluchtelingen deze kant op komen. Is wel 240km zwemmen maar je weet maar nooit.
Dat idee van president en het veranderen van de vlag zie ik wel zitten overigens. Klein probleem alleen, ze noemen het land niet Cyprus maar Kiproe vrij vertaald voor zover mijn Grieks nu strekt dus dat wordt dan Kryptoe. Kan er alsnog wel mee door toch? Die vlag is verder geen probleem, meeste mensen hier identificeren zich toch meer met Grieken dan hun eigen land en dat blauw/witte geeft ook wel meer vertrouwen af denk ik zo.
Belasting paradijs is het nog steeds dus ik zie wel potentie. Het leuke hier is ook dat ze je gewoon vragen waar je belasting af wil dragen. Vaag bv'tje oid elders in de wereld? Okee, dus niet hier?
In het Turks is het inderdaad Kıbrıs.
We maken er dan gewoon Krypton van, kunnen ze de wereld wijs maken dat Superman daar geboren is en hebben ze iets om trots op te zijn.
Ik zie een gat in de markt voor je...ontwikkel een app waarbij ze kunnen gokken op crypto...gewoon bux kopieren en dan net iets gewaagder maken
Enfin, welterusten tweakers.
Mooi als je daar zelf gebruik van kunt maken, aan de andere kant is het natuurlijk niet gezond en niet goed voor een land. Ik weet niet of Cyprus ook geld van Europa krijgt, omdat ze tot zowel Azië als Europa behoren, maar stel dat Nederland er ook geld heen stuurt. Dan weet ik wel zeker dat wij dat niet terug hoeven te verwachten als ik dit zo lees.Crypts schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 01:51:
[...]
Belasting paradijs is het nog steeds dus ik zie wel potentie. Het leuke hier is ook dat ze je gewoon vragen waar je belasting af wil dragen. Vaag bv'tje oid elders in de wereld? Okee, dus niet hier?Kopietje van kopietjes accepteren ze hier ook nog gewoon.
[ Voor 18% gewijzigd door Rebbelx op 06-08-2020 09:17 ]
Ik neem aan dat je met Europa de EU bedoeld en Cyprus is ook een lidstaat. Dus er vloeit genoeg geld heen denk ik..Taro schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:57:
[...]
Mooi als je daar zelf gebruik van kunt maken, aan de andere kant is het natuurlijk niet gezond en niet goed voor een land. Ik weet niet of Cyprus ook geld van Europa krijgt, omdat ze tot zowel Azië als Europa behoren, maar stel dat Nederland er ook geld heen stuurt. Dan weet ik wel zeker dat wij dat niet terug hoeven te verwachten als ik dit zo lees.
Je ervaring is enkel gebaseerd op post-bullrun terwijl er nu net in het begin van een nieuwe zitten.Rebbelx schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:59:
Alles blijft toch mooi stabiel... Ik ben eerlijk... ik had bitcoin en andere crypto infeite wat opgegeven maar mn portfolio heeft op dit moment zijn hoogste waarde ooit bereikt. Zit er nu dik 2,5jaar in en ik heb eindelijk al wat winst. Nu potentiele winst that is... aangezien ik nog niks verkocht heb. Ik heb er ook geen interesse in op dit moment om te verkopen. De winst is niet life changing zoals ze zeggen... Ik blijf voorlopig gewoon zitten en zie wel of er effectief een 2017 bis aankomt. Wat die 2 en een half jaar wel hebben aangetoond. Kopen van de topcoins in een bearmarket is een goede zaak! Dat heb ik namelijk maanden toegepast en pluk ik nu de vruchten van. Toch wel een wijze les en iets wat ik volgens mij ga blijven toepassen wanneer het terug hard in elkaar klapt. Is ook een tip voor de nieuwelingen... Als er 1 ding is wat crypto mij heeft geleerd de laatste maanden en jaren... Alle +- top 10 coins zijn allemaal tijdens de crash in 2018 hard naar beneden gegaan en vrijwel alle van hen hebben weer de weg naar boven gevonden na verloop van tijd. Hoe dat in je achterhoofd en je kan volgens mij ALTIJD winst hebben in crypto.
Je bent nog een nieuweling. Ride the bull, man! We gaan nog een paar keer over de kop
Dat 'opgeven' heb ik opgegeven 6 jaar geleden.
[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 06-08-2020 09:51 ]
Zolang je maar niet te ver terug kijkt naar de top 10 heb je denk ik gelijk..Rebbelx schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:59:
Kopen van de topcoins in een bearmarket is een goede zaak!
............
Alle +- top 10 coins zijn allemaal tijdens de crash in 2018 hard naar beneden gegaan en vrijwel alle van hen hebben weer de weg naar boven gevonden
https://www.coindesk.com/top-altcoins-2013
[ Voor 50% gewijzigd door Stokstaart op 06-08-2020 09:54 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja, ze doen immers ook mee aan het songfestivalAli Baba 1001 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:44:
[...]
Ik neem aan dat je met Europa de EU bedoeld en Cyprus is ook een lidstaat. Dus er vloeit genoeg geld heen denk ik..
Afijn, ik gun iedereen op persoonlijk vlak het beste maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij als ik dit lees.
Ik lees dus hier ook mee en zal niet zo veel posten.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Europa als geografisch werelddeel, de Europese Unie, Songfestival organisatie, UEFA enz...je moet die dingen niet door elkaar halen...veel overlap, maar allemaal net anders.Taro schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:57:
[...]
Ja, ze doen immers ook mee aan het songfestivalmaar volgens mij horen ze daarnaast ook bij Azië. Het vermoeden dat er geld heen vloeit had ik al. Dan is het niet fijn om te lezen hoe laks men daar met belastingen innen om gaat om bij te dragen aan een groter geheel. Aan de andere kant kan je het de mensen daar niet kwalijk nemen dat ze hier niet mee bezig zijn of op al die bemoeienissen uit de EU zitten te wachten als je al decennia lang anders gewend bent.
Afijn, ik gun iedereen op persoonlijk vlak het beste maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij als ik dit lees.
Edit: Cyprus ligt geografisch helemaal in Azie, maar is er verder van geen enkele Aziatische organisatie lid zover ik weet.
Nu je het over het innen van belastingen hebt, zou de blockchain enige voordelen hebben voor het innen ervan, dan zijn regeringen wel zo overstag om te gaan investeren erin...denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 06-08-2020 10:10 ]
Welkom en succes en let niet op Ali Baba, die snapt er nog minder van dan menig vrouw.Gri77ie schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:04:
Nou ik ben ook zo'n beginneling... net een klein portfolio samengesteld en aangekocht. Vrouwlief was nog wat sceptisch maar ziet het nu van andere investeringen ook wel in. Ik ga het wel zien. Ook ik kijk er wat sceptisch tegen aan. Maar ik vind het sowieso wel leuk om me verder te verdiepen in de crypto wereld en de walk en talk hier te lezen.
Ik lees dus hier ook mee en zal niet zo veel posten.
En dan verwacht ik dat de adoptie van de betreffende cryptocurrency ineens schrikbarend laag gaat zijn. Als je het dan toch hebt over belastingontduiking...Ali Baba 1001 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:05:
[...]
Nu je het over het innen van belastingen hebt, zou de blockchain enige voordelen hebben voor het innen ervan, dan zijn regeringen wel zo overstag om te gaan investeren erin...denk ik.
Verwijderd
Fiat waarde up, BTC waarde up...
Zal toch rektheid moeten komen zou je zeggen.
Of staan we echt aan de startlijn van een bullmarkt?
Bull.Verwijderd schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 10:44:
We gaan toch lekker gestaag door zo! Een boel shitcoins in mijn PF zijn langzaam maar zeker aan het groeien.
Fiat waarde up, BTC waarde up...
Zal toch rektheid moeten komen zou je zeggen.
Of staan we echt aan de startlijn van een bullmarkt?
17% rente zelfs via Atomic Wallet.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 18:06:
Dat BAND is voorlopig ook geen slechte zet. Na de 20% van gisteren nu ook weer 10% in de plus. Dat kan niet lang goed gaan zou je zeggen. Toch verwacht ik hier veel van als LINK concurrent. En daarnaast dan nog zo'n 15% rente. Slapend Rijk worden zeg ik jullie
BAND was een mooie zet. Zit er vanaf $1.50 in. Ga deze week 20% omzetten in BTC (investering terugverdiend) en de rest laten staan. Ik verwacht dat het project gewoon doorgroeit dankzij de hype die nu ontstaat. Ik denk dat het project ons inhoudelijk ook nog kan gaan verassen.
Hopelijk blijft het lekker bullish de komende maanden, zodat dit soort kansen blijven bestaan. Denk dat je het vooral moet zoeken in de CMC range 80-300 o.i.d. Relatief kleine projecten met een duidelijke usecase. Hoeft geen solid project te zijn, als het maar solid lijkt
Verwacht zelf nog een mooie pump van DMG en DOT. Daarbij twijfel ik om toch sats wat in KAVA en LEND te stoppen, want die zijn nog niet klaar met hun pump. (mits bullmarkt aanhoudt uiteraard).
[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 06-08-2020 11:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Daarom gaf ik eerder al aan wel geïnteresseerd te zijn in shills van je coins. Ik zat pas later in BAND, rond de $4. Maar toen ik besloot deze aan te schaffen wel meteen fors ingestapt. Dat maakt nog wel een verschil. Bij een andere moonshot coin ga ik niet +10% van je portfolio erin.Mooooody schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:25:
[...]
17% rente zelfs via Atomic Wallet.
BAND was een mooie zet. Zit er vanaf $1.50 in. Ga deze week 20% omzetten in BTC (investering terugverdiend) en de rest laten staan. Ik verwacht dat het project gewoon doorgroeit dankzij de hype die nu ontstaat. Ik denk dat het project ons inhoudelijk ook nog kan gaan verassen.
Hopelijk blijft het lekker bullish de komende maanden, zodat dit soort kansen blijven bestaan. Denk dat je het vooral moet zoeken in de CMC range 80-300 o.i.d. Relatief kleine projecten met een duidelijke usecase. Hoeft geen solid project te zijn, als het maar solid lijktListing op Binance en/of Coinbase is hierbij een pré.
Verwacht zelf nog een mooie pump van DMG en DOT. Daarbij twijfel ik om toch sats wat in KAVA en LEND te stoppen, want die zijn nog niet klaar met hun pump. (mits bullmarkt aanhoudt uiteraard).
Ik stake via het COSMOS platform aan een partij zonder fee's. over de afgelopen dag ongeveer 16% rente gepakt. Zal we hetzelfde principe zijn als via de Atomic wallet. Maar omdat mijn coins op een ledger staan moest ik elders staken.
Ik ga DMG en DOT eens bekijken
Een pure gok en geen verwachtingen.Steven9 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:36:
Zijn hier nog mensen die in CSC (casinocoin) zitten? Wat zijn hiervan jullie verwachtingen?
Lijkt me wel een leuk experiment. Om daar bijvoorbeeld €100,- op 50 projecten te zetten. Totale kosten gok €5K. Wel eerst bedenken wat de verkoopstrategie is of HODL forever tot life changing or alles door het putje. Ofzoiets.Mooooody schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:25:
[...]
Hopelijk blijft het lekker bullish de komende maanden, zodat dit soort kansen blijven bestaan. Denk dat je het vooral moet zoeken in de CMC range 80-300 o.i.d. Relatief kleine projecten met een duidelijke usecase. Hoeft geen solid project te zijn, als het maar solid lijktListing op Binance en/of Coinbase is hierbij een pré.
Cyprus is EU en je kunt zelf kiezen waar je aangifte wil doen. Doelde er meer op dat dingen hier veel simpeler geregeld zijn, er zit niet zoals in Nederland een hele trage en logge geldslurpende organisatie achter. Even los daarvan weet je dat Nederland met zijn stichtingenstructuur ook een belastingparadijs is? Tot groot ongenoegen van ons omringende landen overigens. Qua EU gelden weet ik eigenlijk niet hoeveel er hiernaar toe vloeit, volgens mij kunnen ze hier de broek best aardig zelf ophouden. Ik heb hier ook niet gek veel EU 'projecten' gezien waar het er in Oost-Europa werkelijk van wemelt...Taro schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 09:57:
[...]
Ja, ze doen immers ook mee aan het songfestivalmaar volgens mij horen ze daarnaast ook bij Azië. Het vermoeden dat er geld heen vloeit had ik al. Dan is het niet fijn om te lezen hoe laks men daar met belastingen innen om gaat om bij te dragen aan een groter geheel. Aan de andere kant kan je het de mensen daar niet kwalijk nemen dat ze hier niet mee bezig zijn of op al die bemoeienissen uit de EU zitten te wachten als je al decennia lang anders gewend bent.
Nog een leuk weetje, Cyprus als eiland hoort bij de EU en behalve Turkije erkent niemand het noordelijke deel dus in theorie zijn de Turken die daar wonen ook Europeanen.
Ik doe mee. Maar dan €1000 gespreid over 10. Ik ben niet zo rijktony-stark schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:31:
[...]
Lijkt me wel een leuk experiment. Om daar bijvoorbeeld €100,- op 50 projecten te zetten. Totale kosten gok €5K. Wel eerst bedenken wat de verkoopstrategie is of HODL forever tot life changing or alles door het putje. Ofzoiets.
Een "shitpool" met 10 shitcoins is wel leuk, bedrag en verhouding bepaal je zelf. Gaat om de procentuele winst die je behaald. Ieder kiest zijn eigen coins (CMC-rank #100 en lager) De winnaar wint de complete portfolio van alle medespelers.Gelukszoekr schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:56:
[...]
Ik doe mee. Maar dan €1000 gespreid over 10. Ik ben niet zo rijk
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zou mij niks verbazen als die richting de 5 cent gaat de komende tijd.Machlah schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:36:
VET probeert de 2 cent weer eens te breken.
Idd, ziet er wat mij betreft sterk uit. Er gaan denk ik geen grote dips meer komen voor VET.Slux schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:43:
[...]
Zou mij niks verbazen als die richting de 5 cent gaat de komende tijd.
done!Machlah schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:36:
VET probeert de 2 cent weer eens te breken.
kijken wat dat brengtTaro schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 13:30:
ADA is zojuist gelist op Bitfinex.
In dat geval is Kodak ook de futureThe_Goat schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:25:
https://ftx.com/shareable-pnl/published/29307
Defi is de future![]()
600% in 6 uurtjes
die is alweer redelijk naar beneden gegaan. en als je ziet hoeveel daarin verhandeld is voordat Trump de aankondiging deed moet daar wel wat inside information trades inzitten
Hoe vind jij meestal de interessante pareltjes?Mooooody schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:25:
[...]
17% rente zelfs via Atomic Wallet.
Ik lees casinocoin en ik denk aan @CryptsSteven9 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:36:
Zijn hier nog mensen die in CSC (casinocoin) zitten? Wat zijn hiervan jullie verwachtingen?

?Ali Baba 1001 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:18:
[...]
Ik lees casinocoin en ik denk aan @Crypts
Die bevindt zich in/op Cyprus en daar houden ze wel van casino's, that's it. Weet verder niks van die casinocoin. Wat kun je ermee? Waarschijnlijk vooral vergokken.
11.8 wordt nieuwe bodem
12k 13k 14k (crash) > 11.8K.. boom
Patience pays
[ Voor 131% gewijzigd door A87 op 06-08-2020 15:51 ]
vuistdiep heet dieBever! schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:27:
Er was hier toch een user die daar vuistdiep in zit/zat? Naam is me ontschoten
was ook een user die zijn auto verkocht in 2018 en verkocht rond 9k

Dan zit je ook vuistdiep in de shit
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 06-08-2020 15:50 ]
Ik hou helemaal niet van gokken.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 15:18:
[...]
Ik lees casinocoin en ik denk aan @Crypts
Het jeukt om daar een paar nieuwe coins te kopen die nog niet 1000% gemoont hebben en er dan niet meer naar omkijken.
Ik ga maar eens een lijstje en een rekensommetje maken...
Casinocoin was dat niet ene Tom of klaas ofzo?
Er was ook een gast hier die binnenliep met een listing op binance van een coin waar hij een grote bag van had, hij had heel snel zijn coins naar binance gestuurd voordat de markt openging. Die listing leek wel op een scam want niemand kon even later zijn coins naar binance sturen waardoor er veel vraag was en praktisch geen aanbod en de prijs x8 ging ofzo.
De tijd leert of het tij keert
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!