[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Blik1984 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 21:34:
[...]

Waarom is Vechain schimmig, door de marketing strategie die ze 1 tot 2 jaar geleden hadden? Volgens mij is er een heleboel veranderd in de afgelopen 2 jaar bij Vechain en hebben in de tussentijd een super solide samenwerking met DNV-GL opgebouwd, en werken ze ook samen met PwC Singapore. Ook de partners zijn niet de kleinste bedrijfjes maar veelal miljarden-bedrijven. En of ze nou samenwerken met Amerikaans/Europese bedrijven of met name met Chinese bedrijven, maakt mij bijzonder weinig uit. Daarnaast is Vechain wellicht Chinees (ondanks dat ze gevestigd zijn in Singapore, maar niet in handen van de Chinese overheid of van Binance.

En om nou te gaan beweren dat de supply chain gaat draaien op Unibright is ook wel weer een beetje overdreven. De ondersteunende IT-organisatie van de 12 grootste bottelaars van Coca-Cola in Noord-Amerika, is een samenwerking aangegaan met Provide, die weer gebruik gaat maken van Blockchain. Dus ergens in de keten wordt de blockchain van Unibright gebruikt. Ik gebruik maar even dezelfde analogie die bij Vechain ook altijd wordt gebruikt om zaken te downplayen. Maak het niet groter dan het is, wees daar realistisch in
Goede argumenten.

Ik zeg niet dat de supply chain gaat draaien op Unibright :) Ik zeg alleen dat je ze niet moet onderschatten, vooral omdat ze Duits, degelijk en onderdeel van Baseline zijn. Daar gaan Europese bedrijven die de kat uit de boom kijken (lees: gedoceerd investeren) liever mee in zee, dan met een Chinees bedrijf (met alle respect).

In mijn geval is het deels gevoel, deels politiek dat mij wegdrijft van VeChain, om dezelfde reden waarom ik vrijwel niets doe met Chinese projecten. Wij weten met zijn allen te weinig om te kunnen voorspellen hoe het gaat lopen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een westers bedrijf haar supply chain management via een Chinees blockchainbedrijf laat lopen. Die zoeken het dichter bij huis om pilots te doen.

Dat gezegd kan VeChain wel veel gaan betekenen voor China natuurlijk, wat ook geen misselijke makt is :P

Binance is overigens weldegelijk een van de grote whales van VeChain (net als Coinbase een van de whales van Tezos is). Of dat van invloed is op het project is een tweede, maar het stelt mij niet gerust.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 03-08-2020 21:48 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Mooooody schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 21:45:
[...]

Goede argumenten.

Ik zeg niet dat de supply chain gaat draaien op Unibright :) Ik zeg alleen dat je ze niet moet onderschatten, vooral omdat ze Duits, degelijk en onderdeel van Baseline zijn. Daar gaan Europese bedrijven die de kat uit de boom kijken (lees: gedoceerd investeren) liever mee in zee, dan met een Chinees bedrijf (met alle respect).

In mijn geval is het deels gevoel, deels politiek dat mij wegdrijft van VeChain, om dezelfde reden waarom ik vrijwel niets doe met Chinese projecten. Wij weten met zijn allen te weinig om te kunnen voorspellen hoe het gaat lopen, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat een westers bedrijf haar supply chain management via een Chinees blockchainbedrijf laat lopen. Die zoeken het dichter bij huis om pilots te doen.

Dat gezegd kan VeChain wel veel gaan betekenen voor China natuurlijk, wat ook geen misselijke makt is :P

Binance is overigens weldegelijk een van de grote whales van VeChain (net als Coinbase een van de whales van Tezos is). Of dat van invloed is op het project is een tweede, maar het stelt mij niet gerust.
De markt is gelukkig iets groter als enkel alleen US en Europa ;)

En of Binance een whale is in Vechain weet ik niet, maar dat betekent in ieder geval niet dat ze een eigenaar zijn van Vechain. Hooguit dat ze een groot belang hebben. Denk verder ook niet dat je dit gevoel hard kan maken met solide bronnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Blik1984 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 21:52:
[...]

De markt is gelukkig iets groter als enkel alleen US en Europa ;)

En of Binance een whale is in Vechain weet ik niet, maar dat betekent in ieder geval niet dat ze een eigenaar zijn van Vechain. Hooguit dat ze een groot belang hebben. Denk verder ook niet dat je dit gevoel hard kan maken met solide bronnen
Ik hoeft mijn gevoel niet hard te maken, want met het woord "gevoel" zeg ik al dat het niet op feiten gebaseerd is :) Exchanges weten het allemaal te verbergen, maar aanwijzigen zijn er voldoende.
Coinbase heeft bijv. ook tientallen miljoenen in Tezos zitten en heeft als exchange dus ook een dubbel belang. Nog een reden om decentralized exchanges te gebruiken, om zo min mogelijk voor de gek gehouden te worden.

Terugkomend op VeChain. Lijkt me gewoon niet zo'n goede investering, omdat het nu al supply chain coin #1 is met market cap van bijna een miljard. Een miljard aan waarde, zonder een werkend product. Daar zou Waren Buffett nooit in investeren denk ik :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/efgAXZ0j/

Groene box gaat alles bepalen denk ik.

In die cirkel zie je als bullcase liefste een snelle wick die met volume weer wordt opgekocht om een higher low te maken, blijft volume daar uit neig ik naar grotere correctie down.

Grind richting de 11480 was denk ik om liquiditeit te testen van een mogelijke 80m 50x short liquidatie die daar kon zitten, geopend in de sell-off gisterochtend, maar reactie bleef uit.
Neig daarom naar weer wat down

Voor nu alle longs eruit, en short BTC (mex), BSV, AMPL en long ETHBEAR (mooie site dat ftx, lekker veel rommel :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@The_Goat Ik zit met de grootste pot in USDT en met de kleinste nog in BTC & ETH. Net als bij de 14k is de verleiding erg groot om te blijven zitten en de "volgende bullrun en ATH" mee te pakken, maar grote kans dat dat niet gebeurt en je veel van je winst weer ziet verdampen door een aantal keren dips mee te pakken die nog verder dippen.

Eergisteren hier overigens ook AMPL ingeslagen. Die staat samen met DMG en wat ETH in een hodl omgeving en daar blijf ik af. Als ik dus vanaf nu zeg dat ik helemaal in fiat zit, is dat altijd exclusief dit potje.

Zit nog wel de opties te bekijken om aan een liquidity pool mee te doen (bijv. Uniswap V2) voor leuke rendementen op o.a. DMG, AMPL, LINK, ERD en wat andere cryptocurrency op de ETH blockchain. Heb eerder gezegd dat ik dat niet zou doen, maar heb een aantal YouTube video's en artikelen bekeken en dat maakt het voor mij wel leuk om toch langer te gaan holden en eens uit te proberen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:54:
@The_Goat Ik zit met de grootste pot in USDT en met de kleinste nog in BTC & ETH. Net als bij de 14k is de verleiding erg groot om te blijven zitten en de "volgende bullrun en ATH" mee te pakken, maar grote kans dat dat niet gebeurt en je veel van je winst weer ziet verdampen door een aantal keren dips mee te pakken die nog verder dippen.

Eergisteren hier overigens ook AMPL ingeslagen. Die staat samen met DMG en wat ETH in een hodl omgeving en daar blijf ik af. Als ik dus vanaf nu zeg dat ik helemaal in fiat zit, is dat altijd exclusief dit potje.

Zit nog wel de opties te bekijken om aan een liquidity pool mee te doen (bijv. Uniswap V2) voor leuke rendementen op o.a. DMG, AMPL, LINK, ERD en wat andere cryptocurrency op de ETH blockchain. Heb eerder gezegd dat ik dat niet zou doen, maar heb een aantal YouTube video's en artikelen bekeken en dat maakt het voor mij wel leuk om toch langer te gaan holden en eens uit te proberen.
AMPL is ook mijn eerstvolgende longterm gok, maar het vervelende is dat wanneer een bullrun gaande is, dit soort dingen te ingewikkeld gaan worden voor nieuwkomers. Dus wellicht niet de investering waar ikzelf nu in wil zitten. Ik gok meer op een leuk run van defi-coins zoals KAVA en LEND. Of anders Utility coins zoals LTO, UBT, EWT, REN en inderdaad....DMG.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 03-08-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

The_Goat schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:42:
[Afbeelding]

Groene box gaat alles bepalen denk ik.
Waarom dan een 15min chart laten zien?

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 03-08-2020 23:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
A87 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:57:
[...]

Staat alles op waar ik momenteel op trade

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
A87 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:57:
[...]

Omdat dat meer toevoegt dan vloeken, memes en wijzen naar de overbelasting van BitMEX als schuldige voor het REKT gaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Taro schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:04:
[...]

Omdat dat meer toevoegt dan vloeken, memes en wijzen naar de overbelasting van BitMEX als schuldige voor het REKT gaan.
Laat dan een 1 min chart zien

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 00:05:
[...]

Laat dan een 1 min chart zien
Wat is nou het probleem ? Die 15 min laat precies zien wat hij interessant vind. Het gaat vanaf swing low en pakt de hele range met de doelen die interessant zijn.

De reactie van Taro is ook niet onterecht. Je hebt van iedereen hier zo'n beetje de meest extreme posts. Verder lijk je ook het meeste vertrouwen te hebben in je eigen kunnen en post je alsof de eerste 5 miljoen euro al binnen is terwijl er hier niemand is die harder rekt gaat dan jou. Als je op meer verlies staat dan een XRP holder die op 2.5 dollar gekocht heeft mag het wel wat minder hoor. Als je wat minder zeker was en juist wat meer zou twijfelen aan je eigen kunnen zou je ook minder hard rekt gaan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dunno maar A87 heeft duidelijk verslavings- en persoonlijkheidsproblematiek en dat heeft hij zelf ook meermalen aangegeven. Kunnen we hier weinig aan doen behalve negeren. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:16
Kan het wel waarderen wanneer mensen hun visie op koersen laten zien.
TA is voor mijn persoonlijke manier van traden van wezenlijk belang, en input van mensen die kijk op de zaken hebben kan soms een aanvulling zijn.
Bovendien vind ik het leuk om te zien hoe anderen de koersen lezen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Crypts Ook sommige wajongers zijn autodidactisch ingesteld, het is an sich prachtig om te zien hoe iemands Nederlands langzaam verbeterd en er momenteel geoefend wordt met Engelse krachttermen. Een disclaimer zoals jij die net gegeven hebt is imo, af en toe, echt nodig! Aan de ene kant wil ik respect hebben voor de mensch, aan de andere kant vind ik het jammer dat ie niet op een vissersforum is beland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:14:
[...]

Terugkomend op VeChain. Lijkt me gewoon niet zo'n goede investering, omdat het nu al supply chain coin #1 is met market cap van bijna een miljard. Een miljard aan waarde, zonder een werkend product. Daar zou Waren Buffett nooit in investeren denk ik :+
Qua usecase is het ook niks, zelfde met een XRP met hun martketcap, en eindelijk alle crypto muntjes.

Het gaat om de aanhang fanboys en die heeft VET, dat i.c.m. met een Binance is het imo wel een coin met potentie om bijvoorbeeld een ADA achteraan te gaan.
Wel rekening houdend met de uitstaande supply want die is belachelijk bij een VET

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 04-08-2020 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
* Knip, doe eens effe normaal *

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 04-08-2020 10:12 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:22
* weg *

[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 04-08-2020 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Mooooody schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:14:

Ik denk dat je veel kan zeggen over Vechain, maar niet dat ze geen werkend product hebben. Juist een van de weinige coins die al veel verschillende toepassingen hebben laten zien en ook al daadwerkelijk geïmplementeerd hebben. Natuurlijk wel op kleine schaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geknipt door de mods zie ik.

Dat gebeurd hier niet snel, dus moet wel iets bijzonders zijn geweest...

Kijk je ff niet, mis je alle actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 17:14

Liberteh

All your base belong to me

Verwijderd schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:18:

Regel 5 werd geschonden. :)

Gaan we de resistance nu een keer weer voorbij die duidelijk zichbaar is op de 15m chart?

[ Voor 13% gewijzigd door Liberteh op 04-08-2020 10:20 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44

Ik snapte de ophef ook al niet, toen ik terug las... ik zag niks bijzonders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100

ging in mijn geval over mijn drankprobleem ( bier was op ) oisyn is begaan met mijn ellende

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:06:
[...]

ging in mijn geval over mijn drankprobleem ( bier was op ) oisyn is begaan met mijn ellende
Ach ja, zoals mijn opa altijd zei;

Alcohol lost geen problemen op.

Maar melk ook niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Verwijderd schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 11:12:
[...]

Ach ja, zoals mijn opa altijd zei;

Alcohol lost geen problemen op.

Maar melk ook niet.
Haha de huidige generatie zal waarschijnlijk straks zeggen: "Mijn opa zei altijd 'geen enkel goed verhaal begon met het eten van een salade'"

_O-

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
LINK gaat al 2 dagen op rij lekker. Ben benieuwd waar het ritje gaat stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gaat de 11k het houden? Ik gok van niet... Als het nu nog wel lukt, dan de volgende keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je het me afgelopen weekend had gevraagd dan had ik gezegd dat Bitcoin in augustus de 14k wel zou gaan opzoeken. Jammer dat het bullish sentiment zo is omgeslagen. Toch maar een short positie openen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:58:
Als je het me afgelopen weekend had gevraagd dan had ik gezegd dat Bitcoin in augustus de 14k wel zou gaan opzoeken. Jammer dat het bullish sentiment zo is omgeslagen. Toch maar een short positie openen?
Als je de weekly pakt zit BTC in een stuk weerstand dat terug gaat naar begin 2018. Daar heeft ie 4 weken rond dit bedrag gezeten. Dan ook nog vanaf midden 2019 in hetzelfde deel weer langere tijd rond die weerstand. Dan na een mooie run omhoog in 1x door weerstand heen wat historisch gezien een enorme weerstand is, dat gaat meestal niet in 1x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
600 Bitcoin te koop @ 11.136 USDT op Binance, benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Edit: Verplaatst naar 11.128 en helemaal opgegeten...

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 04-08-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Probeer Link te swappen voor ETH via Uniswap, maar ipv de optie "Swap" kan ik alleen kiezen voor de optie "Approve LINK". De swap lijkt hierdoor niet te kunnen worden uitgevoerd. Klinkt dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Taro schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:13:
600 Bitcoin te koop @ 11.136 USDT op Binance, benieuwd hoe dit gaat eindigen.
doe kopen dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Te laat, ik heb het al opgekocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Binance mag je niet je eigen verkoop order kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Damn @Taro echt alle 600 opgegeten? Bijzonder weer. Goed gezien!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Het hoeft ook allemaal niet in 1x mensen, als je in S2FX wil geloven duurt het nog wel een paar maanden voordat we serieus starten aan een parabolische groei tulpenmanie-achtige bullrun naar de 200k.

De opbouw van de bullrun duurt steeds langer en kan dus nog best een paar maanden op zich laten wachten. Al gebeurt er nu natuurlijk wel het een en ander in de wereld wat de boel kan veranderen.

Owja, ik kwam deze tegen: https://medium.com/@nic__...s-of-bitcoin-4b7b7cbcd24c
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r77Y1v95Z0cS2Z1ivbaXQPY4rUU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BqREjbHd1UwKiEo4deAROqwe.png?f=fotoalbum_large

Interessant hoe het 'nut' van BTC veranderd jaar-op-jaar.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
kwam deze tegen over de positie van Zeus capital mbt Link, geen idee of 't waar is, maar als ze 'm laten klappen kan 't wel eens vuurwerk worden:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xf1nZk8/link.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/7ZAT2hRp/

Beetje stuiteren op support en dan weer opstijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
En dan heb je vanmorgen je ada verkocht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:27
The_Goat schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:38:
kwam deze tegen over de positie van Zeus capital mbt Link, geen idee of 't waar is, maar als ze 'm laten klappen kan 't wel eens vuurwerk worden:

[Afbeelding]
Lijkt me een goed plan :) Ik zit in SXP vanaf 13900 sats. _/-\o_
Zit te wachten op een +100%-tje 8)7
Al denk ik dat er met alles wat op de agenda van SXP staat in augustus nog wel meer uitgehaald kan worden.
Geduld wordt denk ik op de proef gesteld :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Pelox schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:00:
En dan heb je vanmorgen je ada verkocht.
nooit doen :(:) ..... ik hoop op een XTZ momentje met ADA. Toen ging tezos van ongeveer 70 cent naar ruim 3 euro *O* ......... ik blijf dromen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
cursquidHome schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:09:
[...]

nooit doen :(:) ..... ik hoop op een XTZ momentje met ADA. Toen ging tezos van ongeveer 70 cent naar ruim 3 euro *O* ......... ik blijf dromen B)
Ik dacht, dit was hem wel.. Maar helaas pindakaas..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
The_Goat schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:38:

[Afbeelding]
Je bedoelt als de Link community de short weet te liquideren?

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
hansdegit schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:20:
[...]

Dat kan voor een flinke spike up zorgen.
Ik denk daarnaast dat de hype die erom heen heerst ook al wel voor wat stuwing omhoog zorgt
Tel daar wat ath/prijs discovery bij op en je wil toch minimaal een klein zakje link hebben momenteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hansdegit schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:20:
[...]

Liquideren is niet eens nodig. Puur dat ie wordt gesloten betekend al een flinke move omhoog. Wanneer je een short sluit moet je kopen wat meer kracht voor verder omhoog geeft. Op die manier kan crypto nog veel harder stijgen dan dat het al doet, puur omdat mensen shorts sluiten waarbij ze dus moeten kopen en het verder stijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Goud en zilver stijgen op!! Zeer bullish voor btc!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-09 17:35
Niet echt een idee wie deze man is maar als de Winklevoss twins hierop antwoorden zal hij wel enig vermogen hebben :)

Moon incoming? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

wdbtje schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 16:53:
Niet echt een idee wie deze man is maar als de Winklevoss twins hierop antwoorden zal hij wel enig vermogen hebben :)

Moon incoming? *O*

[Twitter]
Die gast is een soort daytrading meme en persona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Malarky schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:00:
[...]

Ik zoek gewoon naar support en resistance lijnen op zowel link/btc als link/usdt.

Die stevige uitbraak zojuist short ik even. Ik gok erop dat dit het voor nu even is.
Hoop dat je op tijd hebt kunnen uitstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Steinhemmer schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:14:
Probeer Link te swappen voor ETH via Uniswap, maar ipv de optie "Swap" kan ik alleen kiezen voor de optie "Approve LINK". De swap lijkt hierdoor niet te kunnen worden uitgevoerd. Klinkt dit bekend?
Quote vanuit reddit:

"click "approve x token" and then edit transaction when your wallet asks you to confirm, change the transaction speed amount from slow to fast. Then it should approve the coin within 30 seconds and you should be able to swap it"

Je betaald dan iets meer fees volgens mij, maar bij Uniswap komt het ook wel nauw met snelle stijgingen en dalingen bij veel shitcoins als je toch met winst wil uit stappen.

Sterkte, ik ben ook nieuw als het gaat om uniswap en moet nog veel leren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:09

raq

Hmm, is wel weer aantrekkelijk om in alts te stappen, mooie percentages omhoog.
Ik was tijdens die run naar 12k (redelijk op tijd) uit ADA, SXP, LINK, ERD, XTZ en SNX gestapt... En die knallen nu gewoon weer doorrrrr...
Zit alleen nog in LEND en KNC, maar die doen niet zoveel. O ja in AMPL, maar die is inmiddels wel zo geslonken...

Maar dit x doe ik het anders, ik blijf in bitcoin en als BTC de alts rekt trekt koop ik wel weer 30% lager in, tot die tijd op m'n handen blijven zitten. of toch maar een gokje wagen op ERD

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

raq schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:34:

Maar dit x doe ik het anders, ik blijf in bitcoin en als BTC de alts rekt trekt koop ik wel weer 30% lager in, tot die tijd op m'n handen blijven zitten.
d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Liberteh schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 17:16:
[...]

Hoop dat je op tijd hebt kunnen uitstappen...
Hoge hefboom korte ritjes. Zit zelden langer dan 24h short. Altijd op support uitstappen, als die echt instort ben ik er inderdaad niet bij als shorter dat is jammer dan.

Maar wat jij zei klopte niet dus, hij ging nog flink terug naar de overdreven retrace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik vertrouw het niet zo, Die NASDAQ gaat BTC echt wel omlaag trekken.......
echter wanneer.......

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Over knallen gesproken. Denk je veilig op je eilandje ver weg van alles te zitten doet er iemand een flinke boem in Beirut, Lebanon en we konden hem hier horen... 8)7

https://www.nu.nl/282356/...-explosie-in-beiroet.html

[ Voor 25% gewijzigd door Crypts op 04-08-2020 19:40 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

sourcecode schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:44:
echter wanneer.......
"Do as I say, not as I do" -- Je Sig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
sourcecode schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 18:44:
echter wanneer.......
Ik dacht kijk eens even naar de NASDAQ koersen...eerste wat me opvalt...AMD...vijf jaar geleden nog geen twee dollar per aandeel :s...
En goud en zilver gaan ook weer tekeer...

De cryptotijden komen nog wel. Gewoon hodl. Over twee jaar is je porto opeens 10x zoveel waard. Geduld heb je al getoond, dus die twee jaar extra is geen probleem. Stay positive folks. We will light up the dark side of the moon.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:21:
Over knallen gesproken. Denk je veilig op je eilandje ver weg van alles te zitten doet er iemand een flinke boem in Beirut, Lebanon en we konden hem hier horen... 8)7

https://www.nu.nl/282356/...-explosie-in-beiroet.html
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/IllegalAcrobaticHornbill-size_restricted.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 19:59:
[...]

Ik dacht kijk eens even naar de NASDAQ koersen...eerste wat me opvalt...AMD...vijf jaar geleden nog geen twee dollar per aandeel :s...
En goud en zilver gaan ook weer tekeer...

De cryptotijden komen nog wel. Gewoon hodl. Over twee jaar is je porto opeens 10x zoveel waard. Geduld heb je al getoond, dus die twee jaar extra is geen probleem. Stay positive folks. We will light up the dark side of the moon.
eeens daarom een grote bag van neo 8)
die heeft nog wat te doen en NEO 3.0 komt er ook aan......

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

sourcecode schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:04:
[...]

Wordt dan eindelijk achter de decimaal verzendbaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Liberteh schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:07:
[...]

doet dat er toe dan?
FOMO en 3.0 is kassa toch

Wordt dan eindelijk achter de decimaal verzendbaar? :D

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik heb m'n zus ooit een NEO kado gegeven, die was toen 30 euro waard. Sterker nog... ik was één van de eerste op Binance vanwege NEO. Wat is het geworden ook al weer? 180 euro ofzo? En wa's het nu? Ja, het doet er toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
sourcecode schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:04:
[...]

Vond the Matrix (deel 1) wel een coole film maar NEO heb ik niet...Ik kan verder geen keuzes maken dus heb ik maar een hoop verschillende muntjes in mijn schatkamers liggen..
Dont ask why, gewoon redelijk old school en mooie logos of zo.
Mooon, Mars, Twix!

BTC
ETH
LTC
LINK
XRP
XMR
XLM
ADA
KMD
DASH
MIOTA
CEL (niet gekocht, ‘rente’)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dieberen
[YouTube: Hilarious Fight Between a Man and a Bear]

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 04-08-2020 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Elke keer is ada in onderhoud op litebit. Waarom is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ladonna schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:09:
Litebit.. daarom. Als er iets aan de hand is met een coin is er altijd, puur toevallig natuurlijk, onderhoud. Stijgt de boel explosief of valt de boel in elkaar dan kan je niks. Snel wegwezen bij die club.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 04-08-2020 23:12 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ladonna schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:09:
Elke keer als in: Sinds de Shelley upgrade of eerder ook al? Litebit is relatief duur, kijk bijv. eens bij Bitvavo of een andere broker. Of stuur bijv. ETH naar een exchange als Binance en koop daar ADA.

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 04-08-2020 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LINk knalt ook mooi door.

Heb er zelfs niets van maar wel een mooie run.

En wel leuk om beetje te volgen i.v.m die Zeus liquidatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:12:
[...]
Elke keer als in: Sinds de Shelley upgrade of eerder ook al?
2 jaar terug was dit al het geval. Beweegt de koers flink gaat het zooitje op onderhoud.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

2 jaar terug was dit al het geval. Beweegt de koers flink gaat het zooitje op onderhoud.
Klopt is niets nieuws. Die lui hebben volgens mij ook mooi wat geld binnengeharkt de afgelopen jaren.

Ouwe boeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 23:34:
[...]

Klopt is niets nieuws. Die lui hebben volgens mij ook mooi wat geld binnengeharkt de afglopen jaren.

Ouwe boeven.
Het zou mij niets verbazen als ze een linkje hebben naar Binance. Dan kan je de winst van je klanten gewoon zelf verzilveren ipv uitkeren. Geen idee of dit zo is en het is pure speculatie, maar al die jaren lang is het iedere keer weer hetzelfde bullshit onderhoud bij grote bewegingen.

Net zoals Bitcoinmeester waarbij als je daar koopt er direct op Binance wordt gekocht alleen dan voor een hele dikke fee. Als Nederlander bij zulke toko's je coins kopen is dief van je eigen portemonnee zijn. Koop ergens 1x en gooi het naar Binance en ga daar aan de slag voor 8x lagere fee's of nog meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb een beetje op litebit. Eigenlijk voor de lange termijn.
En een beetje op binance voor het traden.
Gewoon om te kijken waar ik meer over hou.
T viel me op dat ada steeds in onderhoud zit.

Tot nu toe heb ik nog het meeste winst met hodlen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 00:55:
Ik heb een beetje op litebit. Eigenlijk voor de lange termijn.
Indien niet voor traden en langere termijn, zou ik het juist in eigen beheer nemen en niet daar laten staan. Als Litebit morgen falliet is dan veel succes het terug te krijgen. De enige reden om het niet in eigen beheer te hebben is om mee te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mensen die zich druk maken over de fees kunnen beter postzegels gaan verzamelen.
In het verleden zijn er al veel postings over geweest dat men nauwelijks winst overhield na de fees.
Allemaal knakenhandel dus zoek een andere hobby. ;)
edit: Zonder reclame te wilen maken maar bijv. een Bitonic heeft een toegevoegde waarde als je vragen
of problemen hebt maar wel duurder is.

[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 05-08-2020 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
En: als je voor een x10 gaat maken die fees nou ook weer niet zoveel uit. De koers schommelt in een uur meer dan dat je fee kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-09 17:47
https://twitter.com/legitocrypto/status/1290345664983965696

Tasje BAND gekocht. Leek me een goed moment na zo'n 20% pump. En gelijk maar weggezet voor staking :)

[ Voor 47% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-08-2020 02:06 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 00:12:
[...]

Het zou mij niets verbazen als ze een linkje hebben naar Binance. Dan kan je de winst van je klanten gewoon zelf verzilveren ipv uitkeren. Geen idee of dit zo is en het is pure speculatie, maar al die jaren lang is het iedere keer weer hetzelfde bullshit onderhoud bij grote bewegingen.

Net zoals Bitcoinmeester waarbij als je daar koopt er direct op Binance wordt gekocht alleen dan voor een hele dikke fee. Als Nederlander bij zulke toko's je coins kopen is dief van je eigen portemonnee zijn. Koop ergens 1x en gooi het naar Binance en ga daar aan de slag voor 8x lagere fee's of nog meer.
Bij LiteBit wordt voor elke koop/verkooporder ook simpelweg een order uitgevoerd op een exchange. Ze hebben geen coins op voorraad, ook al pretendeert hun website van wel. Bedrijven zoals LiteBit zijn prima voor als je net met cryptocurrencies begint. Het aankopen en verkopen is supermakkelijk. Het probleem van LiteBit is echter dat ze vrij duur zijn in vergelijking met andere aanbieders die een vergelijkbare service aanbieden. Toch zijn ze vrij populair in Nederland, wat waarschijnlijk komt omdat ze een vrij bekende naam hebben in Nederland en één van de eerste Nederlandse brokers waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Azer schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 07:53:
[...]

Bij LiteBit wordt voor elke koop/verkooporder ook simpelweg een order uitgevoerd om een exchange. Ze hebben geen coins op voorraad, ook al pretendeert hun website van wel. Bedrijven zoals LiteBit zijn prima voor als je net met cryptocurrencies begint. Het aankopen en verkopen is supermakkelijk. Het probleem van LiteBit is echter dat ze vrij duur zijn in vergelijking met andere aanbieders die een vergelijkbare service aanbieden. Toch zijn ze vrij populair in Nederland, wat waarschijnlijk komt omdat ze een vrij bekende naam hebben in Nederland en één van de eerste Nederlandse brokers waren.
als iemand net begint prima maar als een wallet 5 dagen dicht zit voor onderhoud kost het je gewoon knaken

en zoals iedereen al opmerkt is het een gewoonte van die jongens om een wallet op onderhoud te gooien wanneer een muntje stijgt stinkt aan alle kanten en niet een klein beetje ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Eens kijken wat vandaag gaat brengen. Normaal zie ik de woensdag als een kantelpunt om weer naar beneden te gaan :S . Tot nu toe zijn bijna al mijn trades die ik op woensdag deed niet goed uitgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
cursquidHome schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:44:
Eens kijken wat vandaag gaat brengen. Normaal zie ik de woensdag als een kantelpunt om weer naar beneden te gaan :S . Tot nu toe zijn bijna al mijn trades die ik op woensdag deed niet goed uitgepakt
Ff niet traden dan vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
Machlah schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:54:
[...]

Ff niet traden dan vandaag?
Ik niet, (het is geen advies) al kriebelt het wel. Misschien omdat ik op woensdag altijd meer tijd heb om te kijken. Maar mijn persoonlijke ervaring tot nu toe is dat woensdag niet handig is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Zolang goud blijft knallen is the only way UP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
Mijn gevoel zegt dat we eerst de gap gaan vullen (terug naar 9.5 - 9.7) voordat we weer omhoog gaan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Goud en zilver knallen door, dan volgt Bitcoin paar dagen laten wel weer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Geen Lambo voor mij, ik ga hiervoor als het zo ver is:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wdbtje
Laat me raden, de gemera voor de kinderen naar school te doen en de jesko als plezierwagen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Als het zo ver is, en je wil dus van je Model 3 af, stuur maar een DM d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
wdbtje schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:14:
[...]

Laat me raden, de gemera voor de kinderen naar school te doen en de jesko als plezierwagen? 8)
Ah, jij had ze ook al gezien :)

Ik denk het wel idd. En er passen 2 auto's op de oprit, dus ik voorzie geen problemen, al zijn ze wel wat breed.
Richh schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:16:
[...]

Als het zo ver is, en je wil dus van je Model 3 af, stuur maar een DM d:)b
Deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
Taro schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:20:
[...]

Ah, jij had ze ook al gezien :)

Ik denk het wel idd. En er passen 2 auto's op de oprit, dus ik voorzie geen problemen, al zijn ze wel wat breed.
Als het zover is neem ik ook graag het huis erbij een paar video's terug 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
wdbtje schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 10:23:
[...]

Als het zover is neem ik ook graag het huis erbij een paar video's terug 8)
Ja, zou ik ook wel aan kunnen wennen. Ook graag op die locatie (Marbella).

Edit: Kijk, daar is wat volume: 360 stuks Bitcoin buy order op Binance, opgegeten, vlak daarvoor een fakeout. Er is veel buy power, maar teveel sell pressure. Een uitbraak is nu zeker mogelijk, maar het is nog niet overtuigend genoeg om door te zetten. Ik hou nog steeds rekening met een rode candle, daarna vervolgt Bitcoin mogelijk de weg weer omhoog. Heb wel weer iets BTC en ETH ingeslagen.

[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 05-08-2020 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

11.3k cleared.. Volgende 11.6k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 01:05:
[...]

Indien niet voor traden en langere termijn, zou ik het juist in eigen beheer nemen en niet daar laten staan. Als Litebit morgen falliet is dan veel succes het terug te krijgen. De enige reden om het niet in eigen beheer te hebben is om mee te traden.
Mmm daar heb je wel een punt ja.
Ik heb geen hardware wallet. Wie beheert alles in een software wallet ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
Bever! schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 12:09:
11.3k cleared.. Volgende 11.6k..
Ok en nu? :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

De 12k weer testen *O* d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Goat
Nu duwen we alles in alts om zoveel mogelijk sats te verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

The_Goat schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:16:
Nu duwen we alles in alts om zoveel mogelijk sats te verliezen
2017 belde, ze willen hun fuck up terug :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Niks daarvan... In 1 dikke streep naar de 25k. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:28:
[...]

Niks daarvan... In 1 dikke streep naar de 25k. :P
Een test kan ook direct slagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 15:29:
[...]

Een test kan ook direct slagen :)
Nou ja voorlopig schuifelen nog lafjes rond die 12k... :/

Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!