[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 102 Laatste
Acties:
  • 365.401 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:20:
[...]

Lees de inhoud.. liquidated op 20x long op Stellar waarbij ik op een gegeven ogenblik op 1.4btc winst stond. Vervolgens werkte de order knoppen niet... TIme out... Time out (system overload zoals bij Bitmex maar dan gewoon 20 minuten lang) van 1.4btc winst naar liquidatie in 20 minuten.

Het moraal is: fuck exchanges en onderschat crypto niet in da bullrun ;) Luister niet naar mij... Luister naar de rest van de mensen die claimen hier al een tijdje rond te lopen. Alle koppen staan dezelfde kant op.
Dan hebben ze gewoon de site bewust uit gezet voor onbekend doeleind.
Beter laag leverage en geen stoploss

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 23:23 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:35

Liberteh

All your base belong to me

A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:21:
[...]

Dan hebben ze gewoon de site bewust uit gezet voor onbekend doeleind.
Beter laag leverage en geen stoploss
Wellicht. Daarom: fuck exchanges. Je hebt ECHT zelf de touwtjes in handen in crypto en zo niet dan eindig je met lege handen.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we weer.

Zitten we net in een lekkere run, vindt een tweakert zijn oude wallet terug met 500.000 Bitcoins uit 2009.

Marketsell rechtstreeks naar 0.2k, geen bullrun, geen S2F, alles kapot, iedereen REKT.

AMPL 3 cent maar toch marktleider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:16
Net even geprobeerd met Electrum die geeft aan dat die het bestand niet kan lezen.
Van de week nog maar eens wat proberen. Bedankt voor alle hulp in ieder geval.

Nu even van deze run genieten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

2014 @ 500 dollar per btc vergeet je niet man

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:24:
[...]

Wellicht. Daarom: fuck exchanges. Je hebt ECHT zelf de touwtjes in handen in crypto en zo niet dan eindig je met lege handen.
IDD!

En stel je voor je bent in een lekkere trade doet 3x met stoploss en je stoploss gaat niet af ben je ook rekt, kan op elke exchange gebeuren

[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:31:
[...]

IDD!

En stel je voor je bent in een lekkere trade doet 3x met stoploss en je stoploss gaat niet af ben je ook rekt, kan op elke exchange gebeuren
maar de hele dag erbij blijven kunnen en willen de meeste niet. Je moet ook niet leven om te werken maar als je dat werken kan vergeten na een jaartje hard werken... why not? Die tijd is nu voor sommige mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44
Weet iemand of er iets bijzonders met ZEC is? Vandaag alleen al van 74 naar 92 dollar gegaan, maar sinds 1 juni al meer dan +100% gegaan... meer dan veel anderen. Ik zit vanaf 1 juni in een short namelijk en die wordt me wat dik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Soeski schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:34:
Weet iemand of er iets bijzonders met ZEC is? Vandaag alleen al van 74 naar 92 dollar gegaan, maar sinds 1 juni al meer dan +100% gegaan... meer dan veel anderen. Ik zit vanaf 1 juni in een short namelijk en die wordt me wat dik ;)
Welkom (terug). Bitcoin heeft een bullrun.....

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
A day in the life of a HODLER
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/sn47xsymc5e51.jpg

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:36:
[...]

Welkom (terug). Bitcoin heeft een bullrun.....
Snap ik wel, maar vele andere USDT pairs hebben "maar" +25% gedaan in 2 maanden en vandaag maar een paar procentjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Soeski op 01-08-2020 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Soeski schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:37:
[...]

Snap ik wel, maar vele andere USDT pairs hebben "maar" +25% gedaan in die tijd b.v.
ZEC is al een oudje... kan het izjn dat de rest al een runnetje gehad heeft en ZEC gewoon wat achterloopt?
Als er op twitter niks te zien is kan het zijn dat je ziet kan het ook zijn dat men volgens het insider trading principe aan het inslaan is en dat het nieuws dus nog moet komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
ETH buy order @ 379 USDT gevuld, nu weer omhoog aub.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:06:
Ik hoop mee, mijn long op 373.8 lekker laten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:06:
Closed short op 381, vind t best, niet de breakdown die ik zocht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geld verloren hebt met het kopen van Bitcoin heb je in het rode gebied gekocht, of niet gehodlt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jprLIrGGNFu7Dzimdko-qklMAO8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xM4LiRneW4eo8cBpz9mpXDDi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Lastig hoor dat scherm uitzetten na dergelijke dagen :)

Stop losses er op, geen idee welke kant het vannacht op gaat. 11.2k, sideways of 12.2k.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:18:
Als je geld verloren hebt met het kopen van Bitcoin heb je in het rode gebied gekocht, of niet gehodlt.

[Afbeelding]
1 miljoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 00:18:

[Afbeelding]
En nu op een fatsoenlijke schaal :P

Zowel 50 cent als 20k dollar laten zien op deze manier geeft een heel ander beeld dan een andere eerlijke schaal gebruiken. driekwart van de ruimte omhoog wordt gebruikt tot 500 dollar. Dit plaatje is gemaakt om groen extreem groot te laten lijken en rood extreem klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
The only way is up _/-\o_
Bloomberg: Amerikanen verruilen dollars voor Bitcoins
Dollar spaarrekeningen waar men geen enkele rente op krijgt zijn niet meer in trek bij Amerikanen. Een artikel van Bloomberg beweert dat Amerikanen massaal afzien van de veiligheid van de dollar. Ze kopen massaal aandelen, goud en Bitcoins.
De dollar verliest haar waarde
De realiteit is nog erger dan wat het Bloomberg-artikel stelt. Het is geen geheim dat de dollar snel in waarde daalt ten opzichte van andere grote fiat-valuta’s. Volgens de Financial Times is juli zelfs de slechtste maand van de dollar in een decennium.
Linkjes plaatsen voor het hele artikel is verleden tijd nadat belangrijke? leden hier daar de mening over hebben dat ik dit doe voor de clickbaits?? . En ook was er soms commentaar op reclame in de direkte linkjes.

Er is heel veel nieuws maarja dan maar niet, shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Zo, ff als vanouds uit eten geweest, nu nog snel ff ca. nog 200 berichten bijlezen sinds gisteravond, paar fillumpies kijken en de boel managen. Wordt weer latertje :-)
Maar wel 'n leuk latertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Potdikke het gaat toch bassens mooi zo heur!
Op Bybit zit ik met BTC al long vanaf ca 9100, veel profits kunnen pakken al.
Door regelmatig adden is mijn entry steeds verhoogd, maar zit nog steeds in dezelfde trade dus percentage zou eigenlijk veel hoger zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tk5yj1GT6P80rQAMX6lagDkaMYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdyBKU6ADXt1ZXgIaGKE9XNA.jpg?f=fotoalbum_large
Mooi telkens hogere selletjes plaatsen en buys op de pullbacks.
Zit ook in 'n leveraged long in ETH en XRP op Bybit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/esgwMHen2uJmmU7l3g27Utg0-iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GMIUquN9cNi6xzLbxEEj12Ma.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBRHK0JAQkMyeyxiRrHuga1dwPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pvZ79DgtzOc1d90Y5Ls9XOdh.jpg?f=fotoalbum_large
ETH en XRP doetik gewoon de SL langzaam meeschuiven omhoog.
Kiek'n waar het schip strandt... Mag nog wel ff zo doorgaan 8)
Prachtig mooi die trends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

toilet_paper schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 01:06:
Zo, ff als vanouds uit eten geweest, nu nog snel ff ca. nog 200 berichten bijlezen sinds gisteravond, paar fillumpies kijken en de boel managen. Wordt weer latertje :-)
Maar wel 'n leuk latertje.
100k strand ie ongeveer deze keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 02:26:
[...]

100k strand ie ongeveer deze keer.
Hope so man ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:56

ScreamGT

joejoe

Ik kwam even checken of ik al millionaire ben, helaas. Joe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04

WhySoSerious

Be the change.

Hallo 12K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Wie ruimt de 470 btc op bij 12.000 as we speak op Binance. Zojuist om 06:00 het grote moment dat de 12k voor het eerst werd aangetikt.

Edit: 06:09, was slechts 1 candle voor nodig, in 30 seconden werd het opgeruimd.

Ben zelf overigens zwaar short op LINK/USDT, ga er vanuit dat BTC gaat corrigeren net na 12k, en als hij doorramt, dan gaat dat evenwel ten koste van alts die weer bijzonder hoog staan als LINK.

Edit: 06:38, en daar is de btc correctie al. Het zal weer eens niet, net na doorbreken op een mooi groot rond getal moet er stevig ingeleverd worden. Ben de 10k nog niet vergeten paar maanden geleden.

[ Voor 73% gewijzigd door Malarky op 02-08-2020 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Malarky schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 06:02:
Wie ruimt de 470 btc op bij 12.000 as we speak op Binance. Zojuist om 06:00 het grote moment dat de 12k voor het eerst werd aangetikt.

Edit: 06:09, was slechts 1 candle voor nodig, in 30 seconden werd het opgeruimd.

Ben zelf overigens zwaar short op LINK/USDT, ga er vanuit dat BTC gaat corrigeren net na 12k, en als hij doorramt, dan gaat dat evenwel ten koste van alts die weer bijzonder hoog staan als LINK.

Edit: 06:38, en daar is de btc correctie al. Het zal weer eens niet, net na doorbreken op een mooi groot rond getal moet er stevig ingeleverd worden. Ben de 10k nog niet vergeten paar maanden geleden.
Dikke flash-crash. Ziet er uit als een gecoordineerde sell-actie van de whales om nog meer coins op te pakken. Dit gaat zo weer omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Innovi0 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 06:51:
[...]

Dikke flash-crash. Ziet er uit als een gecoordineerde sell-actie van de whales om nog meer coins op te pakken. Dit gaat zo weer omhoog!
Weet bijna zeker van niet, we zijn van 3800 onophoudelijk naar 12100 gelopen, daar is een correctie op zijn plaats en wel meer dan dit. Mijn short op LINK blijft. Staat in ieder geval goed op het droge nu.

Tenzij al die Amerikanen hun steeds meer onbetrouwbare dollars maar blijven omzetten in bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
1,600 #BTC (18,944,980 USD) transferred from unknown wallet to #Binance

https://twitter.com/whale.../1289742280677421056?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:42
€9663,32 per Bitcoin (huidige koers volgens Bitmymoney). Hopelijk gaat het weer wel stijgen.

Zoekerman, zoek op meerdere zoekmachines tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Market buy 11300, kom maar weer. Wel fijn als we snel bouncen naar boven MO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
The_Goat schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 07:24:
Market buy 11300, kom maar weer. Wel fijn als we snel bouncen naar boven MO
Edit: oh nee je hebt hem precies goed gepakt 😊👍

Ik nam de eerste slok van mn koffie en zag hem zo naar beneden donderen. Iemand verkocht effe 99k aan bitcoin.

[ Voor 37% gewijzigd door Kenny_026 op 02-08-2020 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

We gaan minimaal die 10.500 opnieuw aantikken om die bodem nogmaals te testen hoor. Kan me weinig crypto historie herinner dat er na een lange bullrun en flash dump, die bodem niet alsnog getest werd.

Ga er zelf vanuit dat we nog stuk lager gaan dan 10k maar wie weet, op de btc en eth short ik toch niet. Te onvoorspelbaar.

[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 02-08-2020 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Kan, heb alarm rond de 11100 gezet en zal daar evt handmatig closen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Hmm is het weer gedaan met de run voor dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
bones schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 08:22:
Hmm is het weer gedaan met de run voor dit jaar?
De afgelopen 2 jaar zou ik zeggen ja.. Maar nu zeg ik nee, dit lijkt vreselijk veel op de run van 2017.. 3 weken stijgen even een reset van 20/25% van een weekje en weer door. Wat mij betreft ziet het er "gezond" uit.. maar je weet het nooit natuurlijk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Werd om +-6:00 wakker, slok water, ff snel op de telefoon naar het saldo kijken, glimlach want +-12k werd aangetikt, verder geslapen. Zet vol vertrouwen nu de laptop aan om te kijken hoeveel er exact vannacht bij is gekomen en dik in de min...

Ach ja, het ging al te snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik ging om 6 uur slapen.. weet niet waarom ik al wakker ben maar ik zie dat mijn stop profit geen schijn van kans had. Liquidated :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Ik had 175$ slip met mn sl 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Mijn ETHUSD positie heeft zich wel netjes gesloten nog na de liq op btc positie. Zal ik ze eens opnieuw mailen? Laatste keer zeiden ze dat ik limit orders moest gebruiken ipv market. Dat was een fair enough antwoord |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 01:00:
[...]

En nu op een fatsoenlijke schaal :P

Zowel 50 cent als 20k dollar laten zien op deze manier geeft een heel ander beeld dan een andere eerlijke schaal gebruiken. driekwart van de ruimte omhoog wordt gebruikt tot 500 dollar. Dit plaatje is gemaakt om groen extreem groot te laten lijken en rood extreem klein.
Is ook zo maar toch leuk.

Helaas maakt het weinig meer uit, we zijn al weer rekt.

Volgens mij heeft @Flupke123 zijn wallet kunnen legen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Taro schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 08:57:
Werd om +-6:00 wakker, slok water, ff snel op de telefoon naar het saldo kijken, glimlach want +-12k werd aangetikt, verder geslapen. Zet vol vertrouwen nu de laptop aan om te kijken hoeveel er exact vannacht bij is gekomen en dik in de min...

Ach ja, het ging al te snel...
haha had ik ook half 6 de hond uitlaten kijk ff op mij telefoon denk gaat goed

en kom net mijn nest uit en denk ............. laat maar :+ scheelt weer een biefstukje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

157 miljoen dollar aan longs geliqqed op Bitmex... en weer door :P

[ Voor 18% gewijzigd door Liberteh op 02-08-2020 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Jij had je aan je eigen plan moeten houden ;) Target was geraakt toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bij nader inzien kan je het ook gewoon als een snelle test van bepaalde MA's zien waardoor de koers nu gewoon weer lekker snel omhoog kan gaan. Waarom traag doen als het ook snel kan... Erg bullish dat de candlebody er al weer een stuk boven zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZtdnusdD84869h3WGDjmt6NkwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8NODEDVAvwEbtiai5ITXaf3m.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtjZYvKuYxg9jFhYen-chKsca-Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OsBkVjUxwMSUqEf5TeW7LQaA.png?f=fotoalbum_large

En deze vond ik ook nog van enkele maanden geleden, duidelijk uitgebroken :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lWrOZskkWTEmgaKL2ybyXXP17c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9JSRV9nGRktBLVRPqGcVuY4t.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:23:
Bij nader inzien kan je het ook gewoon als een snelle test van bepaalde MA's zien waardoor de koers nu gewoon weer lekker snel omhoog kan gaan. Waarom traag doen als het ook snel kan... Erg bullish dat de candlebody er al weer een stuk boven zit.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

En deze vond ik ook nog van enkele maanden geleden, duidelijk uitgebroken :)
[Afbeelding]
Mijn super bullish scenario is nog volledig in tact. netjes trendline aangetikt in het kanaal

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/uOGNG1GX/

Waa ETHBTC vertrekt. Daar gaan we weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
XRP staat alweer bijna op z'n high. Het is niet mijn coin, maar wel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Innovi0 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:56:
XRP staat alweer bijna op z'n high. Het is niet mijn coin, maar wel indrukwekkend.
High van wanneer? Ik heb XRP nog op 6623 sats ingekocht, daar zitten we nog heeeeel ver onder. Ik zie dat dus anders dan jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Innovi0 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:56:
En dat ondanks de miljarden XRP die er zijn bijgekomen in de loop der jaren.

Ik moet het Ripple nageven; die XRP is echt een geniale cashcow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flupke123
Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 09:09:
[...]

Is ook zo maar toch leuk.

Helaas maakt het weinig meer uit, we zijn al weer rekt.

Volgens mij heeft @Flupke123 zijn wallet kunnen legen :+
Was het maar waar :+

Ik werd wakker ik wil mijn stop loss wat hoger zetten. Precies op het moment dat ik de oude verwijder zakt die ineens. Vlug nog een market sell kunnen doen en even daarna terug weer gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Op Binance futuree geen noemenswaardige slip en sl zat ergens halverwege die rode staaf. Best netjes imo en dat was op mex zeker niet gelukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:00:
[...]

En dat ondanks de miljarden XRP die er zijn bijgekomen in de loop der jaren.

Ik moet het Ripple nageven; die XRP is echt een geniale cashcow.
Klopt ongeveer 5 miljard sinds de laatste run, en ze komen er bijna altijd bij op het moment dat er een run is.

Denk dat een VET ook nog zo mooie run kan maken, als we in een nieuwe run komen, zelfde soort koers bewegingen en publiek.

Zelf geen positie in, zit zelf nog in de dino coins, BTC, ETH, Bcash, LTC, XMR, Dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Bever! schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Op Binance futuree geen noemenswaardige slip en sl zat ergens halverwege die rode staaf. Best netjes imo en dat was op mex zeker niet gelukt..
alleen usdt in te zetten toch?

Binance heeft nu gewoon weer de leiding op btc prijs

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 02-08-2020 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:07:
[...]

alleen usdt in te zetten toch?

Binance heeft nu gewoon weer de leiding op btc prijs
Ja is omgekeerd aan mex wat dat betreft dus vs usdt en lineaire swap ipv inverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Bever! schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:20:
[...]

Ja is omgekeerd aan mex wat dat betreft dus vs usdt en lineaire swap ipv inverse
Ik vind Binance door de opties zo omslachtig geworden en dan kan ik ook nog alleen usdt verdienen met mijn 100x long :( Ik heb ook Bybit geprobeerd maar werd 'm ook niet... ik kies graag wat anders als er iets beters is in voorspelbaarheid en gebruiksgemak.

voorspelbaarheid bij bitmex = dat je limit order gewoon voorbij vliegt.

[ Voor 24% gewijzigd door Liberteh op 02-08-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

LINK staat alweer stuk hoger dan net. Toen het geweld los barste maar snel de short van de hand gedaan helaas maar 25% van de winst wat het was, en nu opnieuw short, dit kan zo toch niet doorgaan.

Ik zie op 8,50 dollar toch echt een resistance level.

[ Voor 12% gewijzigd door Malarky op 02-08-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik heb mezelf zo vaak gezegd... deze zondag vast een keer geen dump zondag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Malarky schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:26:
LINK staat alweer stuk hoger dan net. Toen het geweld los barste maar snel de short van de hand gedaan helaas maar 25% van de winst wat het was, en nu opnieuw short, dit kan zo toch niet doorgaan.

Ik zie op 8,50 dollar toch echt een resistance level.
Beetje laat voor een short..... week ofzo. Zonder te kijken zeg ik: retrace compleet.

[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 02-08-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Zijn het echt grote shorts die zich nu openen of pakken de grote sub 10k longs nu winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:27:
[...]

Beetje laat voor een short..... week ofzo. Zonder te kijken zeg ik: retrace compleet.
Laat, heb je gekeken? hij staat alweer bijna all time high, maar er moet nog een support lijn gevormd worden, dit gaat te verticaal omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Malarky schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:31:
[...]

Laat, heb je gekeken? hij staat alweer bijna all time high, maar er moet nog een support lijn gevormd worden, dit gaat te verticaal omhoog.
Het is soms zo lastig om het niveau van iemand in te schatten. Ik doe ff of je het al weet: je weet toch dat de USD(T) prijs van Link de USD prijs van bitcoin maal de prijs van link in BTC (LINKBTC) is?!¿¡ :)

Retrace compleet. Sterker nog. Hoop voor je dat btc daalt voor je short. Kijk LINKBTC haha. (ja, ik keek even.)

[ Voor 8% gewijzigd door Liberteh op 02-08-2020 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Flupke123 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:00:
[...]

Was het maar waar :+

Ik werd wakker ik wil mijn stop loss wat hoger zetten. Precies op het moment dat ik de oude verwijder zakt die ineens. Vlug nog een market sell kunnen doen en even daarna terug weer gekocht.
Stond er nog iets op die wallet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupke123
Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:39:
[...]

Stond er nog iets op die wallet?!
Ik krijg hem niet geopend dus geen idee. Als er iets opstaat kan het nooit veel zijn. Ik denk eerder een lege die ik ooit gemaakt op wat te proberen destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Flupke123 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:46:
[...]

Ik krijg hem niet geopend dus geen idee. Als er iets opstaat kan het nooit veel zijn. Ik denk eerder een lege die ik ooit gemaakt op wat te proberen destijds.
DIt was de standaard wallet destijds: https://bitcoin.org/nl/wa...=windows&user=experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Bever! schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Zeker netjes, dat blijft het grote nadeel van mex idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 10:33:
[...]

Het is soms zo lastig om het niveau van iemand in te schatten. Ik doe ff of je het al weet: je weet toch dat de USD(T) prijs van Link de USD prijs van bitcoin maal de prijs van link in BTC (LINKBTC) is?!¿¡ :)

Retrace compleet. Sterker nog. Hoop voor je dat btc daalt voor je short. Kijk LINKBTC haha. (ja, ik keek even.)
Ik zoek gewoon naar support en resistance lijnen op zowel link/btc als link/usdt.

Die stevige uitbraak zojuist short ik even. Ik gok erop dat dit het voor nu even is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Ik wil even aangeven dat een CME gat niet gedicht is als deze gevuld wordt in het weekend en de prijs er weer onder/boven zit op maandag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:07:
Ik wil even aangeven dat een CME gat niet gedicht is als deze gevuld wordt in het weekend en de prijs er weer onder/boven zit op maandag. :)
Kan iemand mij uitleggen wat CME futures traders er in godsnaam uit halen als zo'n gap gevuld wordt? Het heeft voor mij echt een hoog 'illuminati' gehalte.
Ik snap dat zo'n gap vaker dan niet gevuld wordt, maar is dat niet gewoon inherent aan de volatiliteit van bitcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:17
Ik heb de lambo dealer net even gebeld om de order toch nog even op hold te zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Innovi0 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Kan iemand mij uitleggen wat CME futures traders er in godsnaam uit halen als zo'n gap gevuld wordt? Het heeft voor mij echt een hoog 'illuminati' gehalte.
Ik snap dat zo'n gap vaker dan niet gevuld wordt, maar is dat niet gewoon inherent aan de volatiliteit van bitcoin?
Dat hele CME gebeuren is gewoon kanker voor bitcoin.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
Mr_Ripple schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:49:
[...]

Dat hele CME gebeuren is gewoon kanker voor bitcoin.
het K woord gebruiken is zo kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
tony-stark schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:39:
Ik heb de lambo dealer net even gebeld om de order toch nog even op hold te zetten
Laat het in 2024 leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

bie100 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:52:
[...]

het K woord gebruiken is zo kansloos
Sorry, CME is corona voor bitcoin, of iets anders waar je aan dood kunt gaan.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Innovi0 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Een gap dat ontstaat doordat die markt niet open is in het weekend slaat helemaal nergens op. Een gap dat ontstaat door een vacuüm aan verkoop of koop orders is wel significant maw. Cme meme gap is bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Bever! schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Een gap dat ontstaat doordat die markt niet open is in het weekend slaat helemaal nergens op. Een gap dat ontstaat door een vacuüm aan verkoop of koop orders is wel significant maw. Cme meme gap is bullshit
als je er iedere een 10x lev. positie tegen aan gegooid zou hebben zou je er anders over praten. Er zijn maar 2 (of 3) gaps sinds CME bitcoin doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Daarom beter gewoon een long en dan een paar weken/maanden niets doen . let it mature.
Gewoon 10 zetten vooruit denken dan die faggits :+

[ Voor 134% gewijzigd door A87 op 02-08-2020 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Goat
De linkmarines hebben er wel zin in vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:12:
[...]

Ik hou het er ook bij dat het onzin is :). En inderdaad, een gap in buy orders betekent gewoon dat er niemand is die voor die prijs wil kopen en dus gaat de prijs omlaag. Wel totaal iets anders.
Liberteh schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 12:16:
[...]

als je er iedere een 10x lev. positie tegen aan gegooid zou hebben zou je er anders over praten. Er zijn maar 2 (of 3) gaps sinds CME bitcoin doet
Dus je gaat nu 10x short tot 3590? Daar staat nog een gap open zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

CME is complete utter bullshit anders gingen we van 0 naar 100k en naar 9600

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 02-08-2020 12:45 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit tussen de 12k en 500k ook nog een flinke gap.

Ik wacht wel even tot die gevuld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
ging ook veel te hard. Is alleen de hopen dat het dit maal wel boven de 10k blijft

[ Voor 59% gewijzigd door lighting_ op 02-08-2020 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mogen we best een tijd tussen de 10.5 en 11.5k sideways.

Komen er vast weer hele leuke altpomps om sats te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wellicht kunnen we morgen weer rustig omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:37
Had een long staan op 217 euro, omgezet naar een short op 315,47. Ben benieuwd of we weer onder de 300 kunnen gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3vZCQpaAsoJf3tcuqzgtNHXs1o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/29uGu6VUJQdIZM5tlasic7bX.png?f=fotoalbum_large

edit: Inmiddels profit genomen op 207.6, even afwachten waar BTC naartoe gaat

[ Voor 8% gewijzigd door wdbtje op 02-08-2020 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik dacht gisteren op 385 laten we eens gek doen en mijn "winst" gewoon maar weer in ether te stoppen (stond al een tijd als usdt te wachten) ik koop mijn ether en nog geen 10min later rood. Ik had het moeten weten maar blijkbaar leer ik het nooit :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:39
Voor mensen die het leuk vinden om nieuwe techniek te testen:

Directe link: https://github.com/Komodo.../releases/tag/0.2.0-alpha

[ Voor 24% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-08-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
RenaldoN schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:47:
Ik dacht gisteren op 385 laten we eens gek doen en mijn "winst" gewoon maar weer in ether te stoppen (stond al een tijd als usdt te wachten) ik koop mijn ether en nog geen 10min later rood. Ik had het moeten weten maar blijkbaar leer ik het nooit :-)
ken het :) gaat nou wel hard moet ik zeggen :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ff een correctie, is wel gezond. Stay tuned for the next round.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
bie100 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 13:53:
[...]

ken het :) gaat nou wel hard moet ik zeggen :O
Maar de fout die ik niet meer ga maken is nu weer alles dumpen zoals vroeger :-).

Laat het maar staan en we zien wel wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Net iemand rekt op bitmex met short 1 miljoen contracts.. zo te zien stromen er weer nieuwe mensen in, 100x
Short gaan na een 15% drop.. lekker jah🤪🤪

[ Voor 62% gewijzigd door A87 op 02-08-2020 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online
RenaldoN schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:08:
[...]

Maar de fout die ik niet meer ga maken is nu weer alles dumpen zoals vroeger :-).

Laat het maar staan en we zien wel wat er gaat gebeuren.
als je het geld kan missen zou ik het ook doen laten staan en geduld hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Nu online
bie100 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:11:
[...]

Dat sowieso, wat ik niet kan missen ga ik niet beleggen (in welke vorm dan ook). In mijn jonge jaren was ik typisch het type buy high sell low : :+ maar wanneer je ouder bent ga je ook slimmer worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bie100 schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 14:11:
[...]

gewoon ALL IN long en dan 3 maanden wachten. kan je inde tussetijd nog sparen ook voor als je rekt gaat

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 02-08-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Retest 9600 coming

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Dat lijkt mij niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

CME sprookjestijd.

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 02-08-2020 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Zo'n snelle laffe druiper, niet?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ARK doet weer ff 11% hoor

Pagina: 1 ... 76 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!