[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste
Acties:
  • 366.642 views

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Oepsje schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:01:
[...]
Inderdaad, volgens mij is BTC nooit meer lager geweest sinds ze het huis verkocht hebben.
Volgens mij was de gemiddelde entry van alle aankopen iets van 2000 tot 3000 euro per BTC.

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb een tijdje geprobeerd om op basis van push notificaties van Coinbase verliezen te beperken. Ik ging dan altijd voor uitbetaling en heb zodoende af en toe weten te voorkomen dat een koersdaling leidde tot een prijsdaling van mijn portfolio. Wat me daar aan stoorde waren de fees die Coinbase dan pakte: om echt effectief te zijn moest de daling dus harder gaan, zo niet dan was het nadelig. Tegenwoordig zet ik het vaak om in Dai, waarvan ik lees dat het doel ervan is om altijd stabiel rond de 1 dollar te zweven. Dan heb ik dus niet de nadelen van fees. Zijn hier andere nadelen aan wat jullie betreft? Ik lees hierover niks in de TS.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:02:
Trollbox vol met rednecks en hillybillies.. gebruiken de woorden ''Bulas. Beras''

Van die panic sellers
Wat een zootje bij elkaar, lijkt Deliverance wel.
"You got a pretty mouth boy"

XRP = trash

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Anthirian schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 16:45:
Ik heb een tijdje geprobeerd om op basis van push notificaties van Coinbase verliezen te beperken. Ik ging dan altijd voor uitbetaling en heb zodoende af en toe weten te voorkomen dat een koersdaling leidde tot een prijsdaling van mijn portfolio. Wat me daar aan stoorde waren de fees die Coinbase dan pakte: om echt effectief te zijn moest de daling dus harder gaan, zo niet dan was het nadelig. Tegenwoordig zet ik het vaak om in Dai, waarvan ik lees dat het doel ervan is om altijd stabiel rond de 1 dollar te zweven. Dan heb ik dus niet de nadelen van fees. Zijn hier andere nadelen aan wat jullie betreft? Ik lees hierover niks in de TS.
Nadeel: Naar een stablecoin uitstappen kan betekenen dat je mooie stijgingen mist, verder zijn er weinig nadelen aan. Wel iets dat je af en toe langs zult horen komen: USDT (Tether), veruit de grootste stablecoin, staat niet bij iedereen goed aangeschreven, maar laten we daar geen nieuwe discussie over starten. Verder is het idd een veilige manier om je tegen koersdalingen te beschermen. USDT is na USD, EUR de bekendste, maar idd zijn er ook nog een aantal andere opties.

Het nadeel van de methode die je toepast is laag uitstappen, dus iedere keer na een daling ipv een stijging. Dit kan erg snel tot een waardedaling van de portfolio leiden. Het beste is hoog uitstappen, laag weer instappen, dus precies andersom. Maar dat is achteraf altijd makkelijk, op het moment zelf een stuk lastiger.

Ik zou hier nog wel iets over kunnen toevoegen aan de topicstart, staat er inderdaad niet in.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Vrij heftig dit voor een zaterdagmiddag

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-12 19:31

sourcecode

Prepare for the next ATH

mmm NEO doet het leuk :)
maar de ath staat op bijna 200$

Prepare for the next ATH

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-12 10:30

Liberteh

All your base belong to me

A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:22:
Vrij heftig dit voor een zaterdagmiddag
Volume hoger dan 24 uur geleden >:)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• A87
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:24:
[...]

Volume hoger dan 24 uur geleden >:)
En normala zijn weekends dood echt DOOD

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
sourcecode schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:23:
mmm NEO doet het leuk :)
maar de ath staat op bijna 200$
Logisch, ik hou hem namelijk sinds eergisteren niet meer in de gaten.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:26:
[...]

hoe bedoel je ?
jij denkt deze gaat moonen :)

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
[...]

Zo herkenbaar.... Gooi je iets in de verkoop en een dag later zie je hem stijgen.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Kijk die xrp gaan

Prepare for the next ATH

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH gaat ook weer. Over 15-30 minuten zal Bitcoin ook wel weer gaan. Nu écht door de 11.8k heen hopelijk.

ETH heeft op 6-8-2018 voor het laatst hoger gestaan dan de huidige koers en het was support in maart 2018 vlak na de bullrun. Next stop 750 USD? :)

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 01-08-2020 18:33 ]

• A87
  • Niet online

A87

dumb money is comming back

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ve7PWL-kwHxoql020YQacOGQ_Ps=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gfSiGAkDR44g3tOkAd8F5Zv4.png?f=user_large
De Ripple founders gooien nog wat olie op het vuur.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Maar even uit de buurt blijven van ETC. Aan de andere kant, dit is niet de eerste keer en de vorige keer had het weinig invloed op de prijs...

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
benieuwd wanneer men nog eens rugpull.exe zal uitvoeren

• A87
  • Niet online

A87

ardana123 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:54:
benieuwd wanneer men nog eens rugpull.exe zal uitvoeren
als de daily er ruk uit gaat zien

Leer dit, of de 4H met daily combinatie

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 21:09 ]

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Eth to the moon

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Rugpull? No way, nog niet, het is long season. Buy dips, take profit, buy dips, take profit, en:

Begin dan ondertussen vast na te denken over een exit strategie. Euforie duurt niet voor eeuwig

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
50% ETH verkocht, zo waarschijnlijk weer wat duurder terugkopen ;), maar dit gaat wel heel hard, té hard.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-12 13:49

ScreamGT

joejoe

RIPPLE POWER

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Innovi0
  • Niet online
Bijna 10k/BTC boys and girls. Bizar dit.

[ Voor 14% gewijzigd door Innovi0 op 01-08-2020 19:55 ]

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Innovi0 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:55:
Bijna 10k/BTC boys and girls. Bizar dit.
Heeft de 10k al aangetikt zojuist op crypto.com

[ Voor 20% gewijzigd door bones op 01-08-2020 19:59 ]

• Liberteh

Liberteh

Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:49:
50% ETH verkocht, zo waarschijnlijk weer wat duurder terugkopen ;), maar dit gaat wel heel hard, té hard.
ETHBTC was gewoon klaar met retracen en btc zelf gaat ook als eth gaat dus ik vind het best logisch allemaal.... Net als BTC een self fulfilling prophecy :D

[ Voor 6% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 20:01 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

• lighting_
  • Laatst online: 27-12 12:49
vorig jaar was BTC prijs overigens een stukje hoger

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:23
Elke keer denk je, dit was het. Nu komt er een allesvernietigende rode dildo, wordt nog steeds elke dip opgekocht.

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:23:
Elke keer denk je, dit was het. Nu komt er een allesvernietigende rode dildo, wordt nog steeds elke dip opgekocht.

• PHPResource
Haha. Toch wel mede te danken aan de money printer go brr brr brr van de FED. Bitcoin wordt niet meer waard, FIAT wordt minder waard 8)7

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:28:
[...]

Haha. Toch wel mede te danken aan de money printer go brr brr brr van de FED. Bitcoin wordt niet meer waard, FIAT wordt minder waard 8)7
Jup, dit was al voorspelt toen ik BTC voor 2 euro per stuk kocht. Dit is waar BTC voor gemaakt is. Alleen besefte ik dat toen nog niet anders had ik er veel ongetwijfeld nog veel meer gehad. 8)7

Los van crypto.. valuta's zijn tijdelijke dingen... Ze bestaan meestal niet zo heel lang. Als onze huidige monetaire systemen klappen en het internet overleeft dat dan zal daarna BTC net als goud een middel zijn waarbij de gene die het nu kopen straks nog wat hebben om mee te smijten. Je hebt ook mensen die nu speculeren op de prijs van goud... die zijn long met dikke winsten... die winsten zijn de dalende valuta en de primaire reden waarom goud omhoog gaat. Dat metaal dat dienst heeft gedaan als waarde vast object tijdens grote economische turbulentie. Nu zeg maar. Besef dat BTC hiervoor bestaat. Nergens anders voor.
Dat duurde bij mij het langste.....

Als het inderdaad echt mis gaat dan heb je met bitcoin als geaccepteerde digitale waardevaste asset met bijvoorbeeld 0.1 stuks van de in totaal 21 miljoen natuurlijk wel al een goudmijntje in handen. Doe daarmee wat je wilt.

[ Voor 50% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 20:35 ]

• lighting_
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:30:
[...]

Jup, dit was al voorspelt toen ik BTC voor 2 euro per stuk kocht. Dit is waar BTC voor gemaakt is. Alleen besefte ik dat toen nog niet anders had ik er veel ongetwijfeld nog veel meer gehad. 8)7

Los van crypto.. valuta's zijn tijdelijke dingen... Ze bestaan meestal niet zo heel lang. Als onze huidige monetaire systemen klappen en het internet overleeft dat dan zal daarna BTC net als goud een middel zijn waarbij de gene die het nu kopen straks nog wat hebben om mee te smijten. Je hebt ook mensen die nu speculeren op de prijs van goud... die zijn long met dikke winsten... die winsten zijn de dalende valuta en de primaire reden waarom goud omhoog gaat. Dat metaal dat dienst heeft gedaan als waarde vast object tijdens grote economische turbulentie. Nu zeg maar. Besef dat BTC hiervoor bestaat. Nergens anders voor.
Dat duurde bij mij het langste.....

Als het inderdaad echt mis gaat dan heb je met bitcoin als geaccepteerde digitale waardevaste asset met bijvoorbeeld 0.1 stuks van de in totaal 21 miljoen natuurlijk wel al een goudmijntje in handen. Doe daarmee wat je wilt.
Alleen als de samenleving BTC vertrouwt. Zoals ze nu met fiat doen.

• Liberteh

Liberteh

lighting_ schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:38:
[...]

Alleen als de samenleving BTC vertrouwt. Zoals ze nu met fiat doen.
De tether printer gaat minder hard dan de dollar en de euro printers ;) Laten we het over een jaar nog een keer hierover hebben.....

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Kwam net deze tegen: Swan Bitcoin

Een soort Amerikaanse Peaks, maar dan niet voor aandelen maar voor crypto. Hebben we zoiets in NL al? Zo nee, waar is die slimme app-bouwer en die rijke investeerder?
En dan ook 3 portfoliosmaakjes:
Hot, voor munten als hot - veel risico
Mild, voor top 25 munten of zo - minder risico
Secure, voor btc en eth - welk risico?
🥳🥳🥳

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Waar gaat dit heen met ETH..

Zero.

• PHPResource
Lol daar gaat ETH weer. Wat heeft die coin opeens op z'n heupen?
Toch maar weer eens ethereumkopen.info afmaken voordat Henk en Ingrid willen weten waar ze op een ATH ethereum kunnen aanschaffen.

• Liberteh

Liberteh

Ready for fireworks?

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:07:
Lol daar gaat ETH weer. Wat heeft die coin opeens op z'n heupen?
Toch maar weer eens ethereumkopen.info afmaken voordat Henk en Ingrid willen weten waar ze op een ATH ethereum kunnen aanschaffen.
Heel goed. Uitbuiten waar je goed in bent. Hoeveel bots heb je draaien?

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Naar ATH

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
4 jaar op moeten wachten, maar the flippening is real!!

[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 01-08-2020 21:13 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Er komt nog meer aan...

• Liberteh

Liberteh

Pelox schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:12:
4 jaar op moeten wachten, maar the flippening is real!!
hahaha hou op.... nostalgie inmiddels. Nog altijd niet in de buurt. Maar ETH wordt wel standaard bij BTC genoemd qua kansen overigens.

• A87
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:23:
te veel mainstream kopers,,, traders hebben geen overhand meer!2

Die mensen hebben scheit is gewoon random volk wat de trein niet wilt missen wat gaat holden.
Buy and hold. Was ook op CNN etc... Btc is weer in het daglicht gezet '' BTC 20k in 3 - 6 maanden ''
Dat en miljoenen mensen zagen dit op tv

[ Voor 28% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 21:30 ]

• PHPResource
Zou best kunnen. Is er niet inside-news over ETH.
2.0 aangekondigd ofzo :+

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gaan we door de 11800 vanavond? Het lijkt er wel op. De sells walls rond de 11750 van 500BTC op Binance werden zojuist weggehaald of opgegeten.

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bitcoin nu ook boven 10.000 EURO

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH moet nog 3-4x voor een nieuwe ATH, Bitcoin <2x, bij ETH is er dus meer ruimte naar boven toe voordat er grote weerstand of sell pressure volgt. Ik vermoed dat dat, samen met een stuk FOMO en de lagere prijs per stuk nu het geheel aanwakkeren. Nog even los van TA-achtige zaken.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-12 08:31
Lekker dit, gewoon rustig aan je stoploss stukje bij beetje omhoog schuiven (op veilige afstand voor de pull backs) :D
2017 all over?
Yes please!

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• Liberteh

Liberteh

A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:19:
[...]

te veel mainstream kopers,,, traders hebben geen overhand meer!2

Die mensen hebben scheit is gewoon random volk wat de trein niet wilt missen wat gaat holden.
Buy and hold. Was ook op CNN etc... Btc is weer in het daglicht gezet '' BTC 20k in 3 - 6 maanden ''
Dat en miljoenen mensen zagen dit op tv
Dat is nog niet hoor.. echt niet meer dan de mensen die in 2017 of net te laat ook meededen. We zijn er nog niet maar met het nieuws van geforceerde adoptie door banken etc wordt het nog wel wat als minder technische mensen ook met vertrouwen hun muntjes weg kunnen zetten (bij de vijand van bitcoin... haha)

• A87
  • Niet online

A87

Acidrain schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:33:
Lekker dit, gewoon rustig aan je stoploss stukje bij beetje omhoog schuiven (op veilige afstand voor de pull backs) :D
2017 all over?
Yes please!
dan gaat je stoploss steeds af en heb je de ganse dag geen rust aan je kop

• Acidrain
A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:36:
[...]

dan gaat je stoploss steeds af en heb je de ganse dag geen rust aan je kop
Nee dat gaat hij dus niet... Verder lezen dan de eerste 3 woorden... :z

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant

• A87
  • Niet online

A87

Acidrain schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:38:
[...]

Nee dat gaat hij dus niet... Verder lezen dan de eerste 3 woorden... :z
dan nog gaat je stoploss af :o. Gaat uiteindelijk weer een tijdje sideways. als de 4H er slecht uit gaat zien gewoon uitstappen. Kut als je stoploss afgaat en de prijs gaat weer 10% omhoog terwijl je ligt te slapen oid.

beste is gewoon een paar maanden niets doen en lekker laten draaien

[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 21:42 ]

• Acidrain
A87 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:38:
[...]

dan nog gaat je stoploss af :o. Gaat uiteindelijk weer een tijdje sideways
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I24-wr5nFG5rvMFH2eHgUPDjYx0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/1OURCs4vTjbGOrUaxje1PwVP.gif?f=user_large

• A87
  • Niet online

A87

laat de markt zijn ding doen, dont PANIC sell!!! Geduld is een schone zaak }:O

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 21:46 ]

• lighting_
En dit in de weekend

• Liberteh

Liberteh

pre funding dump :)

• Innovi0
  • Niet online
When moon?

• Liberteh

Liberteh

Over 6 minuten kunnen we weer als de shorters hun positie hebben ingenomen om funding te ontvangen.
Of dat voor hun loont is even de vraag.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Good call... -O- -O-

• Liberteh

Liberteh

En dan hebben ze die natuurlijk vrijwel allemaal 2 minuten voor tijd al gekocht en gaan we weer omhoog. Te makkelijk dit. Arme beren.

Volgende ronde weer lage funding net als vannacht... dus herhaling? :D Blijf ik er deze keer wel inzitten!

[ Voor 33% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 22:00 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukkig zit dat bedrag al enige tijd in ETH en BTC, dus prima zo hoor :)

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:03:
[...]

Gelukkig zit dat bedrag al enige tijd in ETH en BTC, dus prima zo hoor :)
Ik had dan ook niet anders verwacht d:)b

Maar toch weer typisch, ik las het al een paar dagen geleden en dacht aan hetzelfde, en zie hier _O-

Ik heb in maart mijn laatste move gemaakt voorlopig en kijk het allemaal wwe vanaf de zijlijn aan met 1 zakje voor de lange termijn, prima zo :*)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin overmorgen op 12.2k? Precies volgens schema:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s71xc6zCjx1mZ8kdtIUIvAYATTs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/etcRRKzqiBMe3We4yNdIRLY9.png?f=fotoalbum_large

Overigens live te vinden op https://digitalik.net/btc/.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:10:
Bitcoin overmorgen op 12.2k? Precies volgens schema:
[Afbeelding]

Overigens live te vinden op https://digitalik.net/btc/.
Hij mag ook wel wat hoger als je 't mij vraagt ;)

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:17
Jeaust schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:12:
[...]

Hij mag ook wel wat hoger als je 't mij vraagt ;)
Zolang het maar blijft stijgen is het geen ramp als het een dag langer duurt. En daarna uiteraard onverminderd verder stijgen.

Gouwepeer.nl

• PHPResource
De drops worden wat venijniger nu. Mooie bounce vanaf de MA(25) op de half uur chart.

• The_Goat
Tijd om stops omhoog te zetten, maar niet te close. Zou me niet verbazen als het een beetje wicky wicky wordt nu

Edit: liefst zie ik nu een soort darthmaul en dan direct up

[ Voor 21% gewijzigd door The_Goat op 01-08-2020 22:21 ]

• The_Goat
Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:31:
ETH moet nog 3-4x voor een nieuwe ATH, Bitcoin <2x, bij ETH is er dus meer ruimte naar boven toe voordat er grote weerstand of sell pressure volgt. Ik vermoed dat dat, samen met een stuk FOMO en de lagere prijs per stuk nu het geheel aanwakkeren. Nog even los van TA-achtige zaken.
Veel van die defi scams heb je eth voor nodig toch? Dat drijft wrs. prijs omhoog

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
The_Goat schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:24:
[...]

Veel van die defi scams heb je eth voor nodig toch? Dat drijft wrs. prijs omhoog
Voor veel defi projecten is idd ETH nodig. Heb zelf vanmiddag ook wat extra ETH gekocht om wat investeringen te doen.

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NxtLzCW/1.png

oh oh, kan het niet laten

• PHPResource
Haha, bastard. Nu niet meer doen hé

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20

Bever!

3

Ballsy om de trend te countertraden.. Gevoel dat we nu echt gaan accelereren

• PHPResource
Bever! schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:46:
Ballsy om de trend te countertraden.. Gevoel dat we nu echt gaan accelereren
Je merkt nu wel wat meer weerstand hoor..

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:51:
[...]

Naar welke chart kijk je? De 1 minuut ofzo?

• PHPResource
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:56:
[...]

Naar welke chart kijk je? De 1 minuut ofzo?
15 min :)

• PHPResource
Lol oké. Random pumps bij ADA en LINK

• Liberteh

Liberteh

Ik ook maar ik zie heel wat anders...
Hoelang zit je al in cryptoland als ik vragen mag?

[ Voor 13% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 23:05 ]

• PHPResource
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:05:
[...]

Ik ook maar ik zie heel wat anders...
Hoelang zit je al in cryptoland als ik vragen mag?
Dude come on :) ik zit langer in dit topic dan jij.
Anyway, enjoy this crazy run

• Innovi0
  • Niet online
Hopelijk nu gesloten?

• A87
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:51:
[...]

?

4H volume begint op te laaien. kan je 12.5 k wel zien aankomen

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 23:10 ]

• Liberteh

Liberteh

PHPResource schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:06:
[...]

Dude come on :) ik zit langer in dit topic dan jij.
Anyway, enjoy this crazy run
Echt? Graaf ook 'ns dan. :) Is nog best leuk om terug te lezen!

Liberteh in "Cryptocurrency - handel en koers #2"

• Flupke123
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:16
Ik heb een oud bestand op mijn pc gevonden uit 2014 wat misschien een oude wallet is. Het is een .DAT bestand iemand enig idee met welke software ik dat bestand kan openen? of kan dit geen wallet zijn?

• The_Goat
Nope, SL staat iets hoger nog (scheelt niet veel dus zal 't wel niet overleven :P )

• Liberteh

Liberteh

Flupke123 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:10:
Ik heb een oud bestand op mijn pc gevonden uit 2014 wat misschien een oude wallet is. Het is een .DAT bestand iemand enig idee met welke software ik dat bestand kan openen? of kan dit geen wallet zijn?
AAAAH STOP DE PERSEN WE HEBBEN ER 1!!!!!!!!!!!!!!!!! :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je hebt geluk. Weet je de keyphrase nog? Enig idee hoeveel het kan zijn (hoef je niet te zeggen!)? Open het niet zomaar op een PC. zorg dat deze veilig is!

[ Voor 15% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 23:12 ]

• PHPResource
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:09:
[...]

Echt? Graaf ook 'ns dan. :) Is nog best leuk om terug te lezen!

Liberteh in "Cryptocurrency - handel en koers #2"
I stand corrected }:O

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwachten we nog veel weerstand rond de 12k $?

• A87
  • Niet online

A87

-Skyhawk- schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:11:
Verwachten we nog veel weerstand rond de 12k $?
14k 13k..

Dan een drop naar 10.2 is nog mogelijk. maar eerst sideways voordat zoiets gebeurd

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 01-08-2020 23:12 ]

• Flupke123
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:10:
[...]

AAAAH STOP DE PERSEN WE HEBBEN ER 1!!!!!!!!!!!!!!!!! :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Was alleen mijn wallet die ik kende aan het verplaatsen toen vond ik dit bestand. Ik reken mijn eigen echt niet rijk hoor :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Enig idee of dat Bitcoin, Litecoin of iets anders is geweest? Er zijn verschillende cryptocurrency die .dat bestanden gebruiken als opslag.

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:05
Een oude wallet met een paar duizend bitcoin >:)

• Liberteh

Liberteh

Flupke123 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:12:
[...]

Was alleen mijn wallet die ik kende aan het verplaatsen toen vond ik dit bestand. Ik reken mijn eigen echt niet rijk hoor :P
Ik heb mijn post bewerkt. is de naam wallet.dat of een lange code?

• Flupke123
Taro schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:13:
[...]

Enig idee of dat Bitcoin, Litecoin of iets anders is geweest? Er zijn verschillende cryptocurrency die .dat bestanden gebruiken als opslag.
Ik heb altijd bitcoin gekocht. In die tijd.

• PHPResource

• Flupke123
Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:14:
[...]

Ik heb mijn post bewerkt. is de naam wallet.dat of een lange code?
Mijnechtenaamcoin.dat

• Liberteh

Liberteh

Flupke123 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:14:
[...]

Ik heb altijd bitcoin gekocht. In die tijd.
Je kan hem in iedere gangbare bitcoin client importeren... check https://bitcoin.org/nl/kies-uw-portemonnee
Maar zoals gezegd.. pas op voor mogelijke malware die zit te wachten tot jij dit doet. Beter is VMmetje aanmaken met schone image etc

Gaat ethereum 400 achter zich laten zo of gaat deze wee deaud als bitcoin echt even wat volume maakt?

[ Voor 11% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 23:17 ]

• PHPResource
Reddit:
https://www.reddit.com/r/...ening_old_walletdat_file/

PS: als het er echt 1000 zijn, wil je dan even geen market sell doen, we zijn net zo lekker bezig :D

[ Voor 36% gewijzigd door PHPResource op 01-08-2020 23:17 ]

• A87
  • Niet online

A87

Liberteh schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 23:15:
[...]

Je kan hem in iedere gangbare bitcoin client importeren... check https://bitcoin.org/nl/kies-uw-portemonnee
Maar zoals gezegd.. pas op voor mogelijke malware die zit te wachten tot jij dit doet. Beter is VMmetje aanmaken met schone image etc

Gaat ethereum 400 achter zich laten zo of gaat deze wee deaud als bitcoin echt even wat volume maakt?
gebruik NETCRAFT pluging voor checken van originele van site

• Liberteh

Liberteh

Lees de inhoud.. liquidated op 20x long op Stellar waarbij ik op een gegeven ogenblik op 1.4btc winst stond. Vervolgens werkte de order knoppen niet... TIme out... Time out (system overload zoals bij Bitmex maar dan gewoon 20 minuten lang) van 1.4btc winst naar liquidatie in 20 minuten.

Het moraal is: fuck exchanges en onderschat crypto niet in da bullrun ;) Luister niet naar mij... Luister naar de rest van de mensen die claimen hier al een tijdje rond te lopen. Alle koppen staan dezelfde kant op.

Zijn er nog andere die "Nah" zeiden tegen 3 dollar per eth toen ie voor het eerst op je radar kwam? :9

[ Voor 7% gewijzigd door Liberteh op 01-08-2020 23:23 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!