Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46
Dacht dat er in de voorwaarde (van de actie site) iets stond over geselcteerde imei nummers.
Neem ik aan dat het netjes verdeeld is die op = op tussen alle prodcuten.
LET OP: voor deze actie geldt OP = OP. Enkel de deelnemende IMEI-nummers hebben recht op een wireless charger.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 17:15
Bij belsimpel houden ze denk ik rekening met het moment waarop je besteld hebt. Bij navraag eerder vorige week (15 april) kreeg ik deze reactie
Hi Patrick, voor de actie met de draadloze oplader gold op=op. De actie ging razendsnel, daarom is deze inmiddels van onze website afgehaald. Wanneer je de bestelling voor vandaag om 12:20 hebt geplaatst, was je optijd en kun je de lader claimen bij OnePlus! ^SLS
https://twitter.com/Belsimpel/status/1250425978045624322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:46
Hm, bij Belsimpel staat ie nu sinds ik gisteravond bestelde op : Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile.
Iemand enig idee of het standaard lang(er) duurt bij TMobile? Het gaat om een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 00:19
marcelmg2 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:43:
Hm, bij Belsimpel staat ie nu sinds ik gisteravond bestelde op : Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile.
Iemand enig idee of het standaard lang(er) duurt bij TMobile? Het gaat om een verlenging.
ik had zelf al verlengt 2 weken geleden bij tmobile, vanwege de 25 euro verlening-aanbieding. tijdens dat gesprek werd me gezegd dat ik gewoon van elke aanbieding gebruik kon maken.

Kreeg vanmorgen een mail van BS dat ik eerst even die reservering bij tmobile moest laten verwijderen.
dat gedaan na, 5 minuten die bevestiging doorgezet naar BS. half uurtje later was dat ook in orde,
status: verwerking door t-mobile gereed; wordt ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:22:

Ik heb nog nergens wat anders gezien Dan bullets Z, cyan sandstone en carbon.
In mijn pop up box zaten de Bullets, Cyan Sandstone en de Nylon bumper case, geen Carbon. Vraag me af of het per toestel kan verschillen wat er in zit. Ik heb de normale Oneplus 8 128GB zwart.

Edit:
Zou kunnen dat alleen de Pro modellen de Carbon krijgen aangezien die duurder is dan Nylon

[ Voor 11% gewijzigd door Andreasvers op 20-04-2020 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
marcelmg2 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:43:
Bij mij via KPN heeft hij daar ook uren op gestaan. In MijnKPN kon ik toen al zien dat mijn abo verlengd was. T-Mobile zal toch ook wel zoiets hebben waarin je dit kan zien?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Andreasvers schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:48:
[...]

In mijn pop up box zaten de Bullets, Cyan Sandstone en de Nylon bumper case, geen Carbon. Vraag me af of het per toestel kan verschillen wat er in zit. Ik heb de normale Oneplus 8 128GB zwart.

Edit:
Zou kunnen dat alleen de Pro modellen de Carbon krijgen aangezien die duurder is dan Nylon
Je edit is het antwoord. Bij de pro zit de carbon en bij de 'normale' 8 de nylon. Kwam dat van de week in een YouTube filmpje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09 16:35
Andreasvers schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:48:
[...]

Edit:
Die van de normale 8 is volgens mij indd een Nylon. Zie: https://www.oneplus.com/nl/product/oneplus-8-pop-up-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:51:
[...]

Je edit is het antwoord. Bij de pro zit de carbon en bij de 'normale' 8 de nylon. Kwam dat van de week in een YouTube filmpje tegen.
Dank. Dat verklaart het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:46
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:49:
[...]
Bij mij via KPN heeft hij daar ook uren op gestaan. In MijnKPN kon ik toen al zien dat mijn abo verlengd was. T-Mobile zal toch ook wel zoiets hebben waarin je dit kan zien?
Ja, is er, ook daar nog niks veranderd. Wel staat er over mijn huidige abo dat ik pas vanaf Jan 2021 mag verlengen, terwijl de site mij groet met een grote 'Ja, jij mag nu verlengen' en als ik via de TMobile site verleng dat kom ik ook tot de 'nu betalen' knop. Technisch moet het dus lukken.

Inmiddels pakket verzonden door BS. Nu hopen dat PostNL ook morgen kan bezorgen.

[ Voor 6% gewijzigd door marcelmg2 op 20-04-2020 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
038Robijno schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:02:
Denk dat ik een van de weinige ben die de 8 pro heeft besteld bij Coolblue?
Ze hebben hem op voorraad maar nog niks verzonden.
Hier ook, ben benieuwd

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:24
Idem, 256 Pro groen. Op website staat ie nog niet als op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

WCA

Vanochtend een mail gekregen van T-mobile dat ik m morgen bezorgd krijg. Kon geen tijd kiezen, waar dat normaal wel kan, beetje irritant. Maar goed, er komt morgen een koerier die 'm komt brengen. Gelijk maar even die wireless charger aanvragen voor ie op is, aangezien ik bij T-mobile pas mijn imei weet als ik mijn telefoon binnen heb...

Share and Enjoy!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 23:44

SebasFM

BOFH

Kreeg net het mailtje binnen dat de aanvraag voor de lader ook meteen is goedgekeurd. Had de belsimpel factuur als PDF geupload. Netjes, binnen 5 uur de goedkeuring binnen. Ze melden dat de lader binnen 60 dagen wordt verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 14:24
zunrob schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:18:
[...]

Idem, 256 Pro groen. Op website staat ie nog niet als op voorraad.
Overigens staat in het CB account nu dat ie verpakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Heb zelf nog geen status bij CB.
Had wel een medewerkster aan de lijn, die melde dat het erg druk was. En dat de 24e waarschijnlijk niet gehaald gaat worden?

hoop dat dit een beetje met negative expectations te maken heeft. Waardoor ik extra blij ben als ik een T&T krijg dat hij onderweg is.

Maar wat betreft de Wireless Charger wordt het wel lastiger als ik me niet op tijd kan aanmelden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

DarkSide schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:10:
Heb zelf nog geen status bij CB.
Had wel een medewerkster aan de lijn, die melde dat het erg druk was. En dat de 24e waarschijnlijk niet gehaald gaat worden?

hoop dat dit een beetje met negative expectations te maken heeft. Waardoor ik extra blij ben als ik een T&T krijg dat hij onderweg is.

Maar wat betreft de Wireless Charger wordt het wel lastiger als ik me niet op tijd kan aanmelden.
Ik heb CB ook gebeld. Ze hebben de Wireless Charger actie inmiddels ook van de website af gehaald. Hoop dat dit geen gevolgen mee brengt. Eigenlijk zou je tot en met vandaag nog van de actie mogen profiteren.

Laten we inderdaad hopen dat de 24e gewoon gehaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
SebasFM schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:05:
Kreeg net het mailtje binnen dat de aanvraag voor de lader ook meteen is goedgekeurd. Had de belsimpel factuur als PDF geupload. Netjes, binnen 5 uur de goedkeuring binnen. Ze melden dat de lader binnen 60 dagen wordt verzonden.
Ik kreeg net ook mail dat mijn aanvraag is goedgekeurd! Heel netjes indd :)

[ Voor 6% gewijzigd door floristevito op 20-04-2020 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisHitman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 14:41
floristevito schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:15:
[...]

Ik kreeg net ook mail dat mijn aanvraag is goedgekeurd! Heel netjes indd :)
Hier hetzelfde. Dus 14 april 18.04 besteld (los toestel, verlengen kon niet), met de Popup bundel. Vandaag bevestiging dat het toestel+bundel is verzonden en de bevestiging van de wireless charger. De groene Pro 256.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
iisHitman schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:23:
[...]

Hier hetzelfde. Dus 14 april 18.04 besteld (los toestel, verlengen kon niet), met de Popup bundel. Vandaag bevestiging dat het toestel+bundel is verzonden en de bevestiging van de wireless charger. De groene Pro 256.
Uiteindelijk toch erg netjes geregeld van alle partijen, en veel extra's :). Ik zelf heb de zwarte pro 128GB met bundel. Hopelijk gaat alles bij PostNL goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Net ook goedkeuring van charger gehad :)

Ik ben blij. BS heeft dit wat mij betreft gewoon goed gedaan. Zaterdag besteld. Vandaag verzonden + goedkeuring van de draadloze lader.

d:)b

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisHitman
floristevito schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:26:
[...]

Uiteindelijk toch erg netjes geregeld van alle partijen, en veel extra's :). Ik zelf heb de zwarte pro 128GB met bundel. Hopelijk gaat alles bij PostNL goed!
Nou...als je de oudere berichten leest, dan valt er met name in de communicatie bij BelSimpel veel te verbeteren. De meesten hier gingen er vanuit dat we het toestel+bundel al een week in bezit zouden hebben op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
iisHitman schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:41:
[...]

Nou...als je de oudere berichten leest, dan valt er met name in de communicatie bij BelSimpel veel te verbeteren. De meesten hier gingen er vanuit dat we het toestel+bundel al een week in bezit zouden hebben op dit moment.
Ja die heb ik zeker gelezen, ook ik was er gelijk bij tijdens de pop-up actie. Daarbij stond aangeven 2-4 werkdagen. Nu moet ik toegeven dat ik hem ook het liefste gelijk de dag erna, op woensdag, had gehad. En wellicht had het er nog duidelijker kunnen staan. Maar nu doen ze er dus precies 5 werkdagen over. Al met al, zeker gezien alle extra's die veel krijgen, ben ik tevreden zover :)

[ Voor 5% gewijzigd door floristevito op 20-04-2020 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
iisHitman schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:41:
[...]

Dat lag meer aan de mensen en OnePlus, dan aan BS. BS heeft de hele tijd duidelijk op de website gehad dat de levertijd 2-4 werkdagen was en is afhankelijk van OnePlus wat betreft de levering van de toestellen..

Welk levertijden topic je ook neemt, bij pre orders is er altijd dit soort stress.

Maar misschien ben ik te euforisch, omdat ik de OnePlus 8 pro 12/256 Green+pop-up box+ wireless charger nu voor nog geen €800 bij een 1 jarige verlenging van mijn KPN abo heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Vanmorgen vroeg een email naar BS gestuurd of ze wilde checken of ik in aanmerking zou komen voor de wireless charger via de activationboxx website.

Raar om zojuist reactie van BS nu te krijgen dat ik niet in aanmerking kom voor de wireless charger. Dit terwijl ik toch echt reeds goedkeuring van Oneplus ontvangen heb.

Mochten mensen dit ook van BS ontvangen hebben. Laat je niet ontmoedigen en doe gewoon een aanvraag via: https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 20-04-2020 18:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kregen jullie na de aanvraag van de wireless charger ook nog een bevestiging in de mail dat je aanvraag was doorgekomen? Want ik heb niks gehad dus ik weet niet zeker of het goed is gegaan bij mijn aanvraag vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:42
spartacusNLD schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:20:
Vanmorgen vroeg een email naar BS gestuurd of ze wilde checken of ik in aanmerking zou komen voor de wireless charger via de activationboxx website.

Raar om zojuist reactie van BS nu te krijgen dat ik niet in aanmerking kom voor de wireless charger. Dit terwijl ik toch echt reeds goedkeuring van Oneplus ontvangen heb.

Mochten mensen dit ook van BS ontvangen hebben. Laat je niet ontmoedigen en doe gewoon een aanvraag via: https://promotions.activationboxx.com/oneplus/
Vanwege welke reden zou je er niet voor in aanmerking komen?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:27:
Kregen jullie na de aanvraag van de wireless charger ook nog een bevestiging in de mail dat je aanvraag was doorgekomen? Want ik heb niks gehad dus ik weet niet zeker of het goed is gegaan bij mijn aanvraag vanmiddag
Ja ik had na invullen wel een bevestiging gekregen.. Wellicht foutje in mail adres? Hopelijk komt hij nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:27:
Bij mij kwamen ze (bevestiging inschrijving en goedkeuring) in de spam folder terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmeky
  • Laatst online: 05-09 14:13
Via FB:
Erg begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Echter, bij deze actie van OnePlus staat in de actievoorwaarden genoemd dat het een op=op actie is, waarbij je kans maakt op de Wireless Charger. Dit gold voor de eerste geplaatste bestellingen. In ons systeem zien we dat je bestelling op 16-4 is geplaatst, maar het limiet van de actie is al op 15-4 bereikt. Vanaf dat moment hebben we de actie op onze website ook offline gehaald. We begrijpen dat je hiervan baalt, maar hier hebben wij helaas beperkte invloed op omdat de actie loopt via OnePlus. Er staat bij OnePlus aangegeven dat iedereen die tussen 14 en 20 april heeft besteld de actie van claimen, maar iedereen die na 15-4 het toestel heeft besteld en de actie claimt zal bericht krijgen van OnePlus dat hij of zij het product helaas niet ontvangt.

Groet,
Belsimpel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:33:
[...]

Bij mij kwamen ze (bevestiging inschrijving en goedkeuring) in de spam folder terecht.
Haha thanks! Had daar niet gekeken. Mijne ook goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
thmeky schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:36:
Via FB:
Erg begrijpelijk dat je hier vragen over hebt! Echter, bij deze actie van OnePlus staat in de actievoorwaarden genoemd dat het een op=op actie is, waarbij je kans maakt op de Wireless Charger. Dit gold voor de eerste geplaatste bestellingen. In ons systeem zien we dat je bestelling op 16-4 is geplaatst, maar het limiet van de actie is al op 15-4 bereikt. Vanaf dat moment hebben we de actie op onze website ook offline gehaald. We begrijpen dat je hiervan baalt, maar hier hebben wij helaas beperkte invloed op omdat de actie loopt via OnePlus. Er staat bij OnePlus aangegeven dat iedereen die tussen 14 en 20 april heeft besteld de actie van claimen, maar iedereen die na 15-4 het toestel heeft besteld en de actie claimt zal bericht krijgen van OnePlus dat hij of zij het product helaas niet ontvangt.

Groet,
Belsimpel
Gewoon invullen op de aktie site en afwachten.

Al bedenk ik me ook dat dat natuurlijk voor iemand die wel echt op tijd besteld heeft dan kan betekenen dat hij/zij mis grijpt.

Of zoals sommige hier de blauwe variant hebben besteld en deze pas einde van de week of misschien zelf pas volgende week geleverd gaan krijgen dan mis grijpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2020 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmeky
  • Laatst online: 05-09 14:13
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:41:
[...]

Gewoon invullen op de aktie site en afwachten. Al bedenk ik me ook dat dat natuurlijk voor iemand die wel echt op tijd besteld heeft dan kan betekenen dat hij/zij mis grijpt.
Ik ga het zeker proberen! Mijn IMEI nummer is alleen nog niet bekend. Vind overigens ook dat de communicatie vanuit BS geen schoonheidsprijs verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

thmeky schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:36:
Via FB:

Groet,
Belsimpel
Betekend dit dat ondanks een goedkeurings mail van onplus je toch geen charger krijgt omdat ze ondertussen al op zijn? nu snap ik er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Vozze schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:28:
[...]
Vanwege welke reden zou je er niet voor in aanmerking komen?
De medewerker van BS gaf aan dat ik te laat was.

Reactie met een kopie van de goedkeuring gestuurd. En gevraagd waarom oneplus zelf wel goedkeuring geeft.

Kijken wat we nu voor reactie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Is jullie pakket trouwens al binnen bij PostNL? Hij lijkt nog op aangemeld (maar niet binnen te staan).

Wellicht doen ze dat wat later op de dag pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

floristevito schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:25:
Is jullie pakket trouwens al binnen bij PostNL? Hij lijkt nog op aangemeld (maar niet binnen te staan).

Same here.

Zal vannacht pas weg gaan bij BS verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Laatst online: 13-09 08:55
Wat hebben jullie als IMEI ingevuld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Baseje schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:27:
Wat hebben jullie als IMEI ingevuld dan?
De imei zoals op de factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ja dom van me, gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09-2022

Ja wilde het net ook vragen, bij mij staat ook "zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:35

Zo ging het ook met mijn popup box. Die was gisteren voorgemeld en om 1:42 bij PostNL binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
MoonRaven schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:49:
[...]

Zo ging het ook met mijn popup box. Die was gisteren voorgemeld en om 1:42 bij PostNL binnen.
Ah goed om te weten, thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Golf2vr6
Je kan tot 23:00 bestellen bij BS met volgende dag in huis (mits op voorraad). Ze brengen niet elk pakje apart naar PostNL dat gebeurt 1 keer per dag en dus na 23:00.

Ze melden ze wel de hele dag door aan. Zo kan ik nu in de PostNL app zien dat het pakket aangemeld is maar nog niet ontvangen en dat het pakket morgen (waarschijnlijk) tussen 12:15 en 14:45 bezorgd gaat worden.

PS Misschien haalt PostNL het wel 1 keer per dag op bij BS, geen ervaring mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2020 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Net toch via Tele2 besteld. Maandelijks opzegbare abo voor 11euro. Nu tijdelijk geen aansluitkosten. Dus 11euro plus 888euro en 5.70euro voor thuiskopieheffing. Totaal net iets meer dan 94euro goedkoper dan bij de rest.
Wel na maandje opzeggen dus.

Betreft een pro 8 256gb green! Voor 21:00 besteld is morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

-verkeerde topic, excuus-

[ Voor 70% gewijzigd door WCA op 20-04-2020 20:51 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:23

Ravefiend

Carpe diem!

WCA schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:48:
Iemand al Gcam geprobeerd toevallig? Zo ja, welke versie en bevalt het?
Probeer het nog een keertje in [OnePlus 8-serie] Ervaringen & Discussie ? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ravefiend op 20-04-2020 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09-2022
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:15:
Je kan tot 23:00 bestellen bij BS met volgende dag in huis (mits op voorraad). Ze brengen niet elk pakje apart naar PostNL dat gebeurt 1 keer per dag en dus na 23:00.

Ze melden ze wel de hele dag door aan. Zo kan ik nu in de PostNL app zien dat het pakket aangemeld is maar nog niet ontvangen en dat het pakket morgen (waarschijnlijk) tussen 12:15 en 14:45 bezorgd gaat worden.

PS Misschien haalt PostNL het wel 1 keer per dag op bij BS, geen ervaring mee.
Pakket is nu ontvangen door PostNL, morgenochtend staan ze voor de deur 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
oskaroskar schreef op maandag 20 april 2020 @ 21:14:
[...]

Pakket is nu ontvangen door PostNL, morgenochtend staan ze voor de deur 😄
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Ik heb het topic vluchtig doorgelezen, maar ben er niet achter of de OnePlus 8 Pro 256GB er nu ook nog in het zwart gaat komen? Weet iemand dit?
Want ik heb het niet zo op die kleurtjes maar wil wel 256GB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GiannoezNL schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:41:
Ik heb het topic vluchtig doorgelezen
In een van de eerste posts staat:
CLB schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 18:00:
  • OnePlus 8 Onyx Black / Glacial Green 8GB/128GB - 699,00 euro vanaf 21 april
  • OnePlus 8 Glacial Green / Interstellar Glow 12GB/256GB - 799,00 euro vanaf 4 mei
  • OnePlus 8 Pro Onyx Black 8GB/128GB - 899,00 euro vanaf 21 april
  • OnePlus 8 Pro Glacial Green / Ultramarine Blue 12GB/256GB - 999,00 euro vanaf 21 april
Dus nee, geen zwarte 256GB-varianten...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Laatst online: 19-09-2022
CLB schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:43:
[...]

In een van de eerste posts staat:

[...]

Dus nee, geen zwarte 256GB-varianten...
Hmm, oke. Had dat gelezen inderdaad maar ik was benieuwd of misschien bekend was dat er nog kleuren (waaronder zwart) bij kwamen. Al is het over een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjordi
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:53
De zwarte 256gb variant is wel beschikbaar in Amerika.
Wellicht dat deze later alsnog naar Europa komt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHpcJf28MCV-xvvsKlsA5AfjWOc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gcYkgPL0H4ngnf0UkinVC4WR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:58:
[...]

Dat lag meer aan de mensen en OnePlus, dan aan BS. BS heeft de hele tijd duidelijk op de website gehad dat de levertijd 2-4 werkdagen was en is afhankelijk van OnePlus wat betreft de levering van de toestellen..

Welk levertijden topic je ook neemt, bij pre orders is er altijd dit soort stress.

Maar misschien ben ik te euforisch, omdat ik de OnePlus 8 pro 12/256 Green+pop-up box+ wireless charger nu voor nog geen €800 bij een 1 jarige verlenging van mijn KPN abo heb.
das een hele nette deal!!
ik heb de Oneplus 8 Pro 8/128 zwart + wireless charger voor € 684 icm 2 jaar verlening en een OP hoesje, mint, voor € 10 incl verzenden.
heel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik zou mijn Oneplus 8 vandaag moeten binnen krijgen maar mijn pakketje is al een uur lang onhold bij DHL. Ik hoop toch echt dat hij vandaag binnenkomt.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
iThunda schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:19:
Ik zou mijn Oneplus 8 vandaag moeten binnen krijgen maar mijn pakketje is al een uur lang onhold bij DHL. Ik hoop toch echt dat hij vandaag binnenkomt.
Zal vast met de avond levering komen.. regelmatig gehad (met Samsung producten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

iThunda schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:19:
Super druk overal ivm massaal online bestellen. Al hoor ik ook veel verhalen dat de online status bij DHL en PostNL al lang niet meer de werkelijkheid weergeeft omdat het nu best een enorme zooi is. :P

Kerst * 2 en dan een paar werken lang zeg maar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Gelukkig zit ik te werken tot 17:00 uur. Hopelijk is hij dan binnen, maar stiekem kan ik niet wachten want ik ben van een OP5 nu naar een OP8 gegaan. Ik had de OP5 gelijk na de reveal evenement gekocht maar was totaal vergeten dat de OP8 op de 14e een reveal zou krijgen dus ben de popup box misgelopen

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Mijn wireless charger is net goedgekeurd en zal ik binnen 60 dagen binnen moeten hebben😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
Ik heb mijn 8 pro 128GB (zwart) met pop-up bundel binnen. Alles zoals verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
038Robijno schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:35:
Mijn wireless charger is net goedgekeurd en zal ik binnen 60 dagen binnen moeten hebben😁
De mijne is ook goedgekeurd! 19e besteld bij CB en gisteren het formulier ingevuld.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 12:56
zuukie schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 10:16:
Al mensen die in het bezit zijn van de gewone Oneplus 8 🤔wat zijn hun ervaringen met dit toestel qua scherm, camera en batterijduur?
Krijg hem binnen uurtje binnen, zal deze namiddag iets laten weten. Over accu ga ik nog niet veel kunnen zeggen, daar moeten meerdere dagen over gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Bij mij ook goedgekeurd. Ben benieuwd wanneer we de Charger kunnen verwachten.

Binnen 60 dagen is wel een breed begrip vind ik. Kan deze week nog zijn of ergens in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
1993jjohan schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:07:

Binnen 60 dagen is wel een breed begrip vind ik. Kan deze week nog zijn of ergens in de zomer.
Via Nokia geen goede ervaring met deze manier van actie product aanvragen. Gratis buds bij Nokia ging ook op deze manier (alleen dan niet via Nokia zelf maar een partij die dit voor meerdere merken regelt) en daar duurde het ook echt de maximale 60 dagen voordat de buds binnen kwamen.

Ik hoop dat het via OnePlus iets sneller gaat. Deze actie is wel korter van tijdsduur dan de Nokia aktie toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lovly_1
1993jjohan schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:07:

Aliexpress tijden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:55

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Maar goed dat BS ze niet levert want dan zouden ze op dag 61 binnen komen... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ben bang dat het inderdaad lang gaat duren. De eerste leveringen zullen wel naar de winkels enzo gaan. Die betalen er immers voor. Wanner er genoeg voorraad is zullen ze wel naar ons gaan verzenden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X2X2X
  • Laatst online: 17-09 20:19
https://www.androidpolice...oneplus-8-pro-review/?amp

Eerste review die de display problemen kort aankaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

- wrong topic -

[ Voor 98% gewijzigd door spartacusNLD op 21-04-2020 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 23:44

SebasFM

BOFH

Hier net de OnePlus binnen gekregen, maar geen beloofde pop-up box. We gaan weer bellen...

Update:
Beslimpel had te weinig pop-up boxen binnen gekregen waardoor ze er extra bij OnePlus hebben moeten bestellen. Vandaar dat niet iedereen van de mensen die donderdag het bericht kregen dat de box 'vandaag' verzonden zouden worden, deze geleverd heeft gekregen. :| De boxen zouden in theorie vandaag binnen moeten komen en dan morgen bij ons op de deurmat moeten vallen, maar ze kunnen niet garanderen dat de boxen vandaag bij het magazijn worden afgeleverd. Zodra deze wordt verzonden zouden we hier een verzendbevestiging van moeten krijgen, aldus de aardige mevrouw aan de andere kant van de telefoon.

[ Voor 91% gewijzigd door SebasFM op 21-04-2020 12:51 . Reden: update ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijsvr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-08 17:03
Ook i heb een popup box erbij gekregen.

ik heb de Blauwe Pro versie gekozen en hoorde vorige week dat daar wat problemen mee waren maar dat die waarschijnlijk 21 april (vandaag dus) verstuurd zouden worden.

BelSimpel is inderdaad erg vriendelijke en behulpzaam aan de telefoon!
ben benieuwd wanneer de Blauwe Pro telefoons verstuurd worden.

mijn BelSimpel account geeft helaas nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisHitman
Vanmiddag de groene Pro binnengekregen met pop-up bundel van BS. Besteld op 14 april, 18.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:55
Ik heb mijn bestelling gisteren geannuleerd had een losse OP8pro blue besteld (€999).
Reden is dat hij met abonnement gewoon een stuk voordeliger is en ik toch geen popup-box kreeg.
Als ik m'n abonnement verleng kost hij nog 'maar' €864.
Daar kan ik de draadloze lader ook wel los voor kopen en nog een case :)
Zit alleen te twijfelen om misschien toch maar voor de groene te gaan aangezien deze op voorraad is (beetje ongeduldig).
Waarom het nou zoveel langer duurt met die blauwe snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Hebben meer mensen direct na de launch direct bij OnePlus besteld en een leverdatum van inmiddels 28 april gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:24
Voor degenen die nog willen bestellen, bij Tele2 kun je een behoorlijke korting krijgen:

De normale 8 met 128GB van €699 voor €616,70 - korting €82,30 alleen in het zwart
De 8 Pro 128GB van €899 voor €808,70 - korting €90,30 alleen in het zwart
De 8 Pro 256GB van €999 voor €904,70 - korting €94,30 groen

Je moet er wel een abonnement voor afsluiten die maandelijks opzegbaar is, kost je (als je het maar direct opzegt) 11 euro en eenmalig €5,70 thuiskopieheffing (deze prijzen zitten er hierboven al bij ingerekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejdvandenberg
  • Laatst online: 09:39
Zelf ben ik voor een groene met 2 jarige KPN unlimited abo gegaan. Bij Belsimpel hoef je 'maar' 696 bij te betalen. Toch ongeveer 300 euro korting, vond het wel een goede deal.

Edit: en ik heb hem zojuist binnen gekregen :).

[ Voor 12% gewijzigd door ejdvandenberg op 21-04-2020 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsvr
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-08 17:03
Voor iedereen die bij BelSimpel heeft besteld check je bestelling even.
mijn Blauwe pro heeft nu als status: Je pakket wordt ingepakt met als bezorg datum morgen (22-04-2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Hier nog steeds aan het wachten op postnl, zou vanmiddag komen. Weet iemand tot hoe laat ze de pakketjes bezorgen?

Edit: zojuist afgeleverd :)

[ Voor 11% gewijzigd door mytheory op 21-04-2020 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:19

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mytheory schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:01:
Hier nog steeds aan het wachten op postnl, zou vanmiddag komen. Weet iemand tot hoe laat ze de pakketjes bezorgen?
Op welke dagen bezorgt PostNL?
Pakketten bezorgen we op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur. We bezorgen een pakket doorgaans de dag nadat we het hebben ontvangen van de afzender (tenzij je als ontvanger een andere bezorgdag hebt gekozen)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Coolblue is ook de blauwe pro aan het inpakken en deze komt ook morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
matthijsvr schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 17:36:
Voor iedereen die bij BelSimpel heeft besteld check je bestelling even.
mijn Blauwe pro heeft nu als status: Je pakket wordt ingepakt met als bezorg datum morgen (22-04-2020)
Hier ook. Zo fijn.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:25:
[...]
De medewerker van BS gaf aan dat ik te laat was.

Reactie met een kopie van de goedkeuring gestuurd. En gevraagd waarom oneplus zelf wel goedkeuring geeft.

Kijken wat we nu voor reactie krijgen.
Krijg nu het onderstaande als reactie van BS, moet ik toch een beetje om lachen. We hebben geluk mensen :+
Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

Je geeft aan toch recht te hebben op de Wireless Charger van de OnePlus Promotie actie. Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!

Nu heb ik nog even opnieuw voor je gekeken, aangezien ik had aangegeven dat je hier niet in aanmerking voor komt. We houden namelijk altijd precies bij van wanneer tot wanneer een actie loopt. Nu vallen de aankoopdatum en de aankooptijd van je bestelling buiten het termijn van wanneer de actie bij ons liep.

Het lijkt er dus op dat je geluk hebt gehad, waardoor je nu toch nog de Wireless Speaker kan ontvangen van OnePlus. Hopelijk heb je hier veel plezier van!
Ik heb 18 april besteld. En op de oneplus website staat toch echt het volgende:
''Koop tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel."
:+

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 21-04-2020 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
mrfatmen schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 19:28:
Coolblue is ook de blauwe pro aan het inpakken en deze komt ook morgen.
Van mij helaas niet verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-07 16:20
rensariens schreef op woensdag 22 april 2020 @ 06:00:
[...]

Van mij helaas niet verzonden
Die van mij is gisteren op mijn verzoek ingepakt en overhandigd aan PostNL. PostNL app zegt echter doodleuk dat ze pas de 24e gaan bezorgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Idd. ook een T&T ontvangen.
In de mail van CB staat woensdag. En de T&T staat dat postnl vrijdag komt.

De mailing van CB zal wel standaard zijn. Vandaag ingepakt betekend normaal morgen geleverd.

Echter komen veel bestellingen (Bol. Amazon, etc) ook later binnen.
PostNL zal het idd wel druk hebben.

Het is jammer maar vrijdag wordt het lekker spelen met de telefoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Mijn PostNL app geeft aan dat ik vandaag een pakket van MW-BV kan verwachten naast een andere pakket,. Een pakket met koffiebonen wordt pas morgen bezorgd, terwijl dit eigenlijk ook vandaag zou moeten (die webshop heeft ook vandaag voor 15 uur besteld, morgen in huis).
Het is gewoon superdruk bij PostNL, maar ben blij dat ze PostNL hebben en bijv geen DHL waarvan je eigenlijk nooit weet in welk tijdvak de bezorger komt

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
Zojuist een notificatie van de PostNL app ontvangen, de bezorger is onderweg. De bezorgdatum blijft wel heel stug op vrijdag 24 april staan. Ik ben benieuwd, zou natuurlijk wel heel leuk zijn als ik hem vandaag al mag ontvangen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidCloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 11:48
Bij mij hetzelfde met CB. Gisteren melding verzonden, postnl app gaf leuk vrijdag 24 april aan maar zojuist toch binnen gekregen. Nu hopen op een goed exemplaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Blijkbaar als je preorder hebt gedaan bij CB blijft je leverdatum gelijk aan de toen geschatte datum. Heb gebeld en zou nu morgen binnen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcBorek2002
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2023
r.elu schreef op woensdag 22 april 2020 @ 13:38:
Blijkbaar als je preorder hebt gedaan bij CB blijft je leverdatum gelijk aan de toen geschatte datum. Heb gebeld en zou nu morgen binnen moeten komen.
Ik heb mijn blauwe 8 pro 2 uur na de launch gepre-ordered bij coolblue. Er staat nu geen bezorgdatum bij mijn bestelling bij coolblue. Er stond eerst nog de 24e. Moet ik omdat ik gepre-ordered heb langer wachten dan mensen die er nu een kopen, want op de website van coolblue staat nu dat als je vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcBorek2002
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2023
tcBorek2002 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:22:
[...]

Ik heb mijn blauwe 8 pro 2 uur na de launch gepre-ordered bij coolblue. Er staat nu geen bezorgdatum bij mijn bestelling bij coolblue. Er stond eerst nog de 24e. Moet ik omdat ik gepre-ordered heb langer wachten dan mensen die er nu een kopen, want op de website van coolblue staat nu dat als je vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt?
Ik heb zelf gebeld met coolblue, en ze hebben mijn bestelling aangepast zodat hij wel morgen komt. Ik zou ook nog steeds recht hebben op een wireless charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinjoosten
tcBorek2002 schreef op woensdag 22 april 2020 @ 14:22:
[...]

Neem even contact op met Coolblue, ik heb dit zelf gisteren ook gedaan. Binnen 30 seconden hebben ze de order omgezet naar levering voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Mooi, de draadloze lader is ook goedgekeurd. (16 april besteld, bij T-mobile)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Via deze pagina: https://promotions.activationboxx.com/oneplus/belsimpel gisteren de draadloze lader aangevraagd en zojuist een email gehad dat het goedgekeurd is. Zou het binnen 60 (!!!) dagen moeten ontvangen.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
Hier is de blauwe versie vanuit Coolblue ook net binnen gekomen.
Ook de goedkeuring voor de lader is reeds binnen, Had deze gister gelijk aangevraagd toen de factuur binnen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailtje van belsimpel dat ik de popup pakketten voor de oneplus 8 pro ineens op waren en ik er dus een krijg voor de oneplus 8... (Ze zeiden eerst dat ze er nog eentje hadden van de pro die ik zou krijgen).
Dus ik zit straks met 2 hoesjes die ik nieteens kan gebruiken! 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:57:
Dus ik zit straks met 2 hoesjes die ik nieteens kan gebruiken! 🤔
If so, natuurlijk op je strepen blijven staan :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:57:
[...]

If so, natuurlijk op je strepen blijven staan :)
Achja, wilde de bullets waarschijnlijk toch verkopen aangezien ik al goede oortjes heb. Dan verkoop ik gewoon dat hele pakket.. ze geven me er nu een cadeaubon bij van belsimpel waarmee ik een hoesje of iets kan kopen dus dan los ik het wel op die manier op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Gek, Oneplus 8 Pro + KPN 2 jaar verlenging vandaag opeens 3 euro per maand goedkoper dan afgelopen zaterdag. Komt in dit geval door de toestelbetaling per maand die minder geworden is. Prijs los is echter nog steeds 899. Gek.. mailtje naar BS hoe dit zelfs al binnen de bedenktermijn kan.

tip dus voor andere mensen hier, check even of je abbo goedkoper kan bij BS.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste