Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:15

SebasFM

BOFH

Maauricee schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:57:
Krijg net een mailtje van belsimpel dat ik de popup pakketten voor de oneplus 8 pro ineens op waren en ik er dus een krijg voor de oneplus 8... (Ze zeiden eerst dat ze er nog eentje hadden van de pro die ik zou krijgen).
Dus ik zit straks met 2 hoesjes die ik nieteens kan gebruiken! 🤔
Serieus? Had dinsdagmiddag nog gebeld omdat het vorige week donderdag los geleverd zou worden. Ik had te vroeg besteld. Dinsdag met de telefoon geen pop-up box geleverd. Ook niet los ontvangen. Gebeld en toen vertelden ze mij dat er extra pop-up boxen zouden binnenkomen die ze hadden nabesteld bij OP. Tot op heden natuurlijk nog niks gehoord of ontvangen. Ook geen mail... Wacht even wanneer de vervangende telefoon binnenkomt, zodra deze binnen is en geen display issues heeft hier maar weer achteraan...

Edit: inmiddels de pop-up box onverwacht binnen voor de OP8 Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door SebasFM op 23-04-2020 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 12:42
spartacusNLD schreef op donderdag 23 april 2020 @ 08:30:
Gek, Oneplus 8 Pro + KPN 2 jaar verlenging vandaag opeens 3 euro per maand goedkoper dan afgelopen zaterdag. Komt in dit geval door de toestelbetaling per maand die minder geworden is. Prijs los is echter nog steeds 899. Gek.. mailtje naar BS hoe dit zelfs al binnen de bedenktermijn kan.

tip dus voor andere mensen hier, check even of je abbo goedkoper kan bij BS.
Apart, ik heb gelijk besteld toen de Abo verlenging van KPN online kwam na introductie. Ik zou nu met de groene pro en 1 jaar verlenging bijna €100 meer kwijt zijn en geen pop up box en geen wireless charger.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maauricee
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-04-2020
SebasFM schreef op donderdag 23 april 2020 @ 09:21:
[...]

Serieus? Had dinsdagmiddag nog gebeld omdat het vorige week donderdag los geleverd zou worden. Ik had te vroeg besteld. Dinsdag met de telefoon geen pop-up box geleverd. Ook niet los ontvangen. Gebeld en toen vertelden ze mij dat er extra pop-up boxen zouden binnenkomen die ze hadden nabesteld bij OP. Tot op heden natuurlijk nog niks gehoord of ontvangen. Ook geen mail... Wacht even wanneer de vervangende telefoon binnenkomt, zodra deze binnen is en geen display issues heeft hier maar weer achteraan...

Edit: inmiddels de pop-up box onverwacht binnen voor de OP8 Pro.
Toch wel apart dat iedereen een popupbox krijgt voor de pro en ik ineens niet terwijl ik dinsdag 14 april na het bestellen gelijk had gebeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Maauricee schreef op woensdag 22 april 2020 @ 21:57:
Krijg net een mailtje van belsimpel dat ik de popup pakketten voor de oneplus 8 pro ineens op waren en ik er dus een krijg voor de oneplus 8... (Ze zeiden eerst dat ze er nog eentje hadden van de pro die ik zou krijgen).
Dus ik zit straks met 2 hoesjes die ik nieteens kan gebruiken! 🤔
Had ik ook, heb gebeld. Toen hebben ze de hoesjes voor de pro alsnog in bestelling gezet los. Krijg nu dus de pro 8 hoesjes in sandstone Black (gelukkig geen cyan) en de carbon fiber case in black. De Op8 hoesjes gaan op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 29-05 21:34
Gisteren plotsklaps mijn OP6 verkocht. Nu de beslissing genomen om toch maar voor een OP8Pro (de groene) te gaan. Deze was voor mij het goedkoopste bij een tele-2 abo, maandelijks opzegbaar. betaal dan voor het toestel 905 euro, dit is inclusief 1 maand abo. Nu is de groene bij Tele-2 uitverkocht en ook bij Oneplus is de groene tijdelijk niet leverbaar. Iemand enig idee hoe snel normaliter de voorraad bij OP weer aangevuld is? Of heeft dit te maken met de scherm problemen bij de OP8pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Block_Counter
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-05 18:39
Is er nog kans dat de providers ook de blauwe gaan aanbieden? Vind de blauwe kleur toch mooier maar de groene via T-Mobile scheelt toch 100 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
codegro schreef op woensdag 29 april 2020 @ 09:03:
Iemand enig idee hoe snel normaliter de voorraad bij OP weer aangevuld is?
Daar is echt he-le-maal niks over te zeggen, helaas.
Block_Counter schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:28:
Is er nog kans dat de providers ook de blauwe gaan aanbieden?
Je kunt bij verschillende webshops toch kiezen voor blauw in combinatie met de provider die jij wilt?

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 30-04-2020 13:36 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-04 14:53
Zijn er nog aanbiedingen voor de OP 8 pro? Ik lees er hier erg weinig over op dit topic.

Met aanbiedingen bedoel ik geen 100 euro korting maar een stuk meer. Als dat er nog niet is zal ik een aantal maanden moeten wachten. Gaat in dit geval om toestel los kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chris499 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:49:
Zijn er nog aanbiedingen voor de OP 8 pro? Ik lees er hier erg weinig over op dit topic.

Met aanbiedingen bedoel ik geen 100 euro korting maar een stuk meer. Als dat er nog niet is zal ik een aantal maanden moeten wachten. Gaat in dit geval om toestel los kopen.
Een korting van meer dan 100 euro? Dat kun je voor nu op je buik schrijven. Immers is het toestel net uit. Je kan ze wel redelijk goedkoop van AliExpress krijgen, maar dan zit je met garantie.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Anonymoussaurus schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:05:
[...]

Een korting van meer dan 100 euro? Dat kun je voor nu op je buik schrijven. Immers is het toestel net uit. Je kan ze wel redelijk goedkoop van AliExpress krijgen, maar dan zit je met garantie.
810 euro op Alixpress. Vind ik nog te duur. Ik wil onder de 700 euro voor de OP 8 pro. Anders wacht ik nog wel een paar maanden, dan is de prijs wat gezakt. Bij eglobalcentral.nl is het toestel op dit moment nog niet beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:38

WCA

Anonymoussaurus schreef op donderdag 30 april 2020 @ 16:05:
[...]

Bij de providers is ie al gauw 100 euro goedkoper dan bij CB of OP zelf anders.

Mijn OP8 Pro was 803 euro bij T-mobile

[ Voor 4% gewijzigd door WCA op 30-04-2020 22:05 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:48

Laguna

Connaisseur

Chris499 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:45:
[...]

810 euro op Alixpress. Vind ik nog te duur. Ik wil onder de 700 euro voor de OP 8 pro. Anders wacht ik nog wel een paar maanden, dan is de prijs wat gezakt. Bij eglobalcentral.nl is het toestel op dit moment nog niet beschikbaar.
Succes met wachten prijs zal amper gaan dalen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris499 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:45:
Bij eglobalcentral.nl is het toestel op dit moment nog niet beschikbaar.
Succes nieuws: Nederlandse OM en Fiod halen webwinkel eGlobal Central offline

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat begrijp ik wel, maar 'besparen' bij zulke louche shops, nou doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Laguna schreef op donderdag 30 april 2020 @ 23:53:
[...]

Succes met wachten prijs zal amper gaan dalen.
Waarom denk je dat? De geschiedenis wijst juist uit dat vlaggeschepen van merken het hardste in prijs dalen. Ik zou niet weten waarom dit in de coronacrisis anders zal zijn.

De toestel verkopen gaan naar verwachting dalen. Vraag wordt dus minder, waardoor ik verwacht dat de prijs iets sneller zal dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris499 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 09:00:
Waarom denk je dat? De geschiedenis wijst juist uit dat vlaggeschepen van andere merken
het hardste in prijs dalen. Ik zou niet weten waarom dit in de coronacrisis anders zal zijn.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris499
Je hebt gelijk. Goed om te weten dat ik hier verder geen energie meer in hoef te steken. Geen interessant toestel voor mij :(. Zing het nog wel even uit met mijn gratis verkregen S10+ (512gb).

Bron: pricewatch: OnePlus 7T Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-05 18:52
Iemand ervaring met de snelheid in ruilen bij Belsimpel. Mijn toestel komt vandaag bij hun aan. Toestel toch maar terug gestuurd. Vooral de balk rond de camera en retentie ergeren mij. groene waas was er wel maar veel minder als bij veel anderen.

Hoop dat ze het lukt om vandaag een nieuwe te sturen. Als ze er maandag pas naar gaan kijken ben ik mijn toestel tot minimaal woensdag nog kwijt. Of behandelen ze ook op zaterdag retouren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat checkproces duurt uiteraard even, dus ga (er voor de zekerheid) maar niet uit van een nieuw toestel op de post vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:38
renem schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 16:55:
...

Je moet er wel een abonnement voor afsluiten die maandelijks opzegbaar is, kost je (als je het maar direct opzegt) 11 euro en eenmalig €5,70 thuiskopieheffing (deze prijzen zitten er hierboven al bij ingerekend).
Misschien een stom vraag. Kun je in die 1 maand opzegperiode gewoon je eigen SIM in de toestel zetten? Ben je niet gebonden aan die Tele2 SIM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 15:02
Wenzel schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 12:05:
[...]

Misschien een stom vraag. Kun je in die 1 maand opzegperiode gewoon je eigen SIM in de toestel zetten? Ben je niet gebonden aan die Tele2 SIM?
Het lijkt me dat dat gewoon kan, de telefoon zal niet gesimlocked zijn voor Tele2 lijkt me. Maar dat kun je het beste aan de klantenservice van Tele2 vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:49

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Bij Belsimpel een Oneplus 8 besteld. Het viel mij op dat de t-mobile app standaard geïnstalleerd stond. Dat is toch vreemd? Zijn de toestellen toch een soort van 'branded'? Er zit wel een simkaartje van Simpel in (t-mobile netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

ChromeFR schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:28:
Bij Belsimpel een Oneplus 8 besteld. Het viel mij op dat de t-mobile app standaard geïnstalleerd stond. Dat is toch vreemd? Zijn de toestellen toch een soort van 'branded'? Er zit wel een simkaartje van Simpel in (t-mobile netwerk).
Raar, zelfs op mijn toestel dat ik bij T-mobile bestelde zat niks van bloat. Sterker nog, ik hoor van mensen die 'm bij Oneplus zelf halen dat er Facebook etc op staat, maar dat had die van mij ook niet.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 10:08
Even een vraag, aan het rondkijken voor een 8pro met de voorkeur voor blauw maar groen staat te koop op mp geseald. Hoe gaat het dan met garantie via oneplus/repaircenters mede vanwege de groene waas toestellen als je een eigen factuur krijgt van de verkoper
OnePlus 8 Pro 12GB/256GB Glacial Green Nieuw & Geseald!! 

GARANTIE BON
Wij leveren al onze producten inclusief (marge) factuur en 1 maand garantie! (bedrijven btw niet aftrekbaar)

INRUIL
Inruil van uw huidige smartphone is mogelijk, vraag naar de mogelijkheden

OPHALEN
Producten kunnen bij ons afgehaald worden op afspraak, neem hiervoor contact met ons op

VERZENDING BINNEN 24 UUR
Wij kunnen onze producten ook verzenden (8,60 euro). We verpakken onze producten zorgvuldig en verzenden aangetekend en verzekerd

VOORDELEN VAN PHONESELL
- 300+ Positieve reviews!
- Wij staan bekend om het leveren van goed werkende kwaliteits producten!
- Inclusief (marge) factuur!
- 1 Maand garantie!
- Centrale ligging!
- Voor ieder wat wils! (bekijk ook eens onze andere advertenties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Tovenaar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03 18:39
Na een uur of 2 aan het zoeken geweest, wellicht niet op de juiste locatie, vraag ik mij af of er in de de toekomst wel een OP8 pro 128gb komt met de blauwe kleurstelling.
Gaat dit helemaal niet gebeuren of gaat het een aantal weken duren voordat deze in Nederland verkrijgbaar gaat zijn?
De vraag zal vast al wel eens in dit forum gesteld zijn maar ik heb hem niet kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 15:59
De Tovenaar schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 16:34:
Na een uur of 2 aan het zoeken geweest, wellicht niet op de juiste locatie, vraag ik mij af of er in de de toekomst wel een OP8 pro 128gb komt met de blauwe kleurstelling.
Gaat dit helemaal niet gebeuren of gaat het een aantal weken duren voordat deze in Nederland verkrijgbaar gaat zijn?
De vraag zal vast al wel eens in dit forum gesteld zijn maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Nee gaat niet gebeuren. In Europa alleen de 256.. (anders had ik ook voor de 128 gekozen;))

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Tovenaar
Sjowhan schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 20:05:
[...]

Nee gaat niet gebeuren. In Europa alleen de 256.. (anders had ik ook voor de 128 gekozen;))
:( dat is balen en onbegrijpelijk.
100 euro extra neerleggen voor een andere kleur, nee voor mij gaat dat net een brug te ver.
De extra opslag heb ik ook al niet nodig dus daar hoef ik het ook niet om te doen.
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
1993jjohan schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:44:
Iemand ervaring met de snelheid in ruilen bij Belsimpel. Mijn toestel komt vandaag bij hun aan. Toestel toch maar terug gestuurd. Vooral de balk rond de camera en retentie ergeren mij. groene waas was er wel maar veel minder als bij veel anderen.

Hoop dat ze het lukt om vandaag een nieuwe te sturen. Als ze er maandag pas naar gaan kijken ben ik mijn toestel tot minimaal woensdag nog kwijt. Of behandelen ze ook op zaterdag retouren?
Toch wel netjes zaterdag al een nieuw toestel ontvangen. Dat is wel weer netjes en snel van Belsimpel.

Helaas is het scherm van de nieuwe nog erger als de oude. Hier de retentie en balk bij de camera ook. Retentie is ergere als de vorige en balk wat minder.
Hier nu geen groen maar wel krijgt het grijs een rode waas bij lage helderheid en als je de helderheid omlaag sleept dan springt die 2 keer iets omhoog voor die weer lager wordt. Daarnaast is het beeld veel zwarter en donkerder op de laagste helderheid bij het kijken van films op Netflix met donkere scènes. Zo erg dat die niet meer goed bruikbaar is en de helderheid dan omhoog moet. Vooral dat laatste heeft me doen besluiten dat deze weer terug gaat.

Ik heb nu weer gebeld en een retour aangevraagd. Hij gaat morgen weer terug en ik heb gevraagd of ik nu een blauwe mag. Hopelijk daar meer geluk mee.
Als de 3e straks ook verkeerd zou zijn dan ga ik de boel maar annuleren. Jammer alleen van de hoesjes, screen protector enzo die ik al besteld heb.

Ik heb er geen vertrouwen in dat ze alle problemen met updates kunnen oplossen. En ze beloven je immers het beste scherm in een smartphone met topprestaties voor een kleine 999 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik wacht al twee weken op mijn OnePlus 8 pro. Besteld bij Tele2, de 'glacial green' versie lijkt overal uitverkocht te zijn ...o.a. T-Mobile leveren ook pas weer vanaf 11 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Noviomagus97 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 10:30:
Ik wacht al twee weken op mijn OnePlus 8 pro. Besteld bij Tele2, de 'glacial green' versie lijkt overal uitverkocht te zijn ...o.a. T-Mobile leveren ook pas weer vanaf 11 mei.
Belsimpel heeft nog voorraad. Kan je niet annuleren bij Tele2 en dan via Belsimpel bestellen? Bijbetaling was bij mij zelfs nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Bij oneplus.com/nl staat bij alle PRO uitvoeringen "Geen voorraad".
Zou het misschien kunnen betekenen dat huidige productieserie met scherm problemen uitverkocht is of teruggehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Wenzel schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:44:
Bij oneplus.com/nl staat bij alle PRO uitvoeringen "Geen voorraad".
Zou het misschien kunnen betekenen dat huidige productieserie met scherm problemen uitverkocht is of teruggehaald?
Of hij is gewoon niet op voorraad..

Niet te veel speculeren op dat soort dingen, heeft totaal geen zin

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 08:56
Zijn er al draadloze WARP laders ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
mr.DJ95 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:41:
de draadloze laders worden max. 60 dagen na inzeding van het formulier verzonden dus dat duurt nog wel even :) ; ik heb vanochtend wel een reminder gehad van BS om het formulier in tevullen mocht dit nog niet gedaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
WCA schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:14:
[...]

Of hij is gewoon niet op voorraad..

Niet te veel speculeren op dat soort dingen, heeft totaal geen zin
Ik wil gewoon 8 PRO uit de nieuwe productie batch. Dat is niet speculeren, maar hopen dat die snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Net mijn 3e toestel getest. Dit keer had ik bij Belsimpel om een blauwe gevraagd met de hoop dat die beter waren.

Kleur zelf maakt me niet zo uit. Vind denk ik blauw mooier maar de groene vond ik ook wel wat hebben.

Helaas weer hetzelfde als de andere 2 toestellen qua scherm. Geduld met OnePlus begint een beetje op te raken zo.

Ik zit nu te denken om het maar geen 4e keer meer te proberen. Na 3 toestellen is het wel een keer genoeg. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de kleurtint en black crush nog wel redelijk kunnen wegpoetsen met een update. Echter maakt me de balk bij de camera en retentie het meeste zorgen voor de lange termijn.

Nu is dit wel de beste van de 3 maar veel beter ook weer niet.
Nog steeds de balk bij de camera. Daar kan ik wel mee leven.
Bij het verhogen van de helderheid lijkt de grijstint te verspringen van ok naar een rode gloed.
De black crush is net zo erg. En bij laagste helderheid zijn donkere scènes op netflix niet te kijken.
De retentie is bij dit toestel ook aanwezig. Dat maakt me ook wel wat zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
mr.DJ95 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:41:
Mijne is vandaag verstuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Heb deze phone in april besteld, nu weer een melding dat ie pas 29 mei beschikbaar is. Op T-Mobile site staat dat ook, ik heb bij Tele2 besteld. Ben wel een beetje klaar met dat wachten (mijn telefoon is echt aan vervanging toe), iemand enig idee waar ik de 256GB variant nog aan kan schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Noviomagus97 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 11:03:
Heb deze phone in april besteld, nu weer een melding dat ie pas 29 mei beschikbaar is. Op T-Mobile site staat dat ook, ik heb bij Tele2 besteld. Ben wel een beetje klaar met dat wachten (mijn telefoon is echt aan vervanging toe), iemand enig idee waar ik de 256GB variant nog aan kan schaffen?
Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Tovenaar
Gisteren bij Mobiel.nl besteld maar ook daar niet op voorraad.
Op de website wordt aangegeven dat ze hopen aan het eind van deze week meer informatie te kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 20-10-2024
Iemand enig idee hoe snel dit soort toestellen doorgaans beschikbaar wordt op Bol.com? Ik heb nog wat cadeaubonnen liggen...

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
1993jjohan schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:12:
Net mijn 3e toestel getest. Dit keer had ik bij Belsimpel om een blauwe gevraagd met de hoop dat die beter waren.

Kleur zelf maakt me niet zo uit. Vind denk ik blauw mooier maar de groene vond ik ook wel wat hebben.

Helaas weer hetzelfde als de andere 2 toestellen qua scherm. Geduld met OnePlus begint een beetje op te raken zo.

Ik zit nu te denken om het maar geen 4e keer meer te proberen. Na 3 toestellen is het wel een keer genoeg. Ik heb er wel vertrouwen in dat ze de kleurtint en black crush nog wel redelijk kunnen wegpoetsen met een update. Echter maakt me de balk bij de camera en retentie het meeste zorgen voor de lange termijn.

Nu is dit wel de beste van de 3 maar veel beter ook weer niet.
Nog steeds de balk bij de camera. Daar kan ik wel mee leven.
Bij het verhogen van de helderheid lijkt de grijstint te verspringen van ok naar een rode gloed.
De black crush is net zo erg. En bij laagste helderheid zijn donkere scènes op netflix niet te kijken.
De retentie is bij dit toestel ook aanwezig. Dat maakt me ook wel wat zorgen.
Heel bizar , hoe kan dit gebeuren is de kwaliteitsinspectie zo slecht of een gehaaste actie bij Oneplus om de deadline te kunnen halen ?

Jammer dat je zoveel pech hebt, je zou haast gaan denken om voor een ander merk te gaan al is de software en updates wel echt goed van Oneplus. Ik hou het nog maar even vol met de OP6 als ik t zo lees allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseL
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-05 09:18
zubidingasir schreef op maandag 20 april 2020 @ 20:33:
Net toch via Tele2 besteld. Maandelijks opzegbare abo voor 11euro. Nu tijdelijk geen aansluitkosten. Dus 11euro plus 888euro en 5.70euro voor thuiskopieheffing. Totaal net iets meer dan 94euro goedkoper dan bij de rest.
Wel na maandje opzeggen dus.

Betreft een pro 8 256gb green! Voor 21:00 besteld is morgen in huis.
Is dit uiteindelijk gelukt zonder addertjes onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Opvallend dat de 12 GB ram versie inmiddels 70 euro in prijs gezakt is, maar de 8 GB ram versie eigenlijk nog helemaal niet. Waar komt dat door? Meer vraag naar de goedkopere uitvoering? (die nu dus nog maar 30 euro goedkoper is...).

Ik wil de zwarte met 8 GB, maar ik vind 900 euro toch echt te veel voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 12:00
Op Amazon staat de pro nu voor 849. Is dat een beetje betrouwbaar? Heb nog geen ervaring met deze club. Nog steeds grote twijfels overigens vanwege de schermklachten die ik hier lees.

Edit: Balen, de prijs is nu al weer flink verhoogt naar €957. Was vast een fout. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Paul01 op 10-07-2020 18:34 ]

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Paul01 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:50:
Op Amazon staat de pro nu voor 849. Is dat een beetje betrouwbaar? Heb nog geen ervaring met deze club. Nog steeds grote twijfels overigens vanwege de schermklachten die ik hier lees.
Met Amazon.nl heb ik geen ervaring, maar wel met Duitsland en is gewoon een valide winkel om te bestellen. Als je problemen hebt, kan hij binnen 30 dagen retour. Eergister mijn 8 Pro binnengekomen, besteld via Amazon :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
MysticX schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:01:
[...]

Met Amazon.nl heb ik geen ervaring, maar wel met Duitsland en is gewoon een valide winkel om te bestellen. Als je problemen hebt, kan hij binnen 30 dagen retour. Eergister mijn 8 Pro binnengekomen, besteld via Amazon :)
Ik zie op de duitse Amazon dat er Alexa op zit. Is dat storend?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Paul01 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:05:
[...]

Ik zie op de duitse Amazon dat er Alexa op zit. Is dat storend?
Alexa kan je apart downloaden volgens mij, dit zit er niet standaard op.

hi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
Paul01 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:50:
Goed uitkijken wie het levert. Ik heb pas op amazon.nl een case besteld en dat werd geleverd door een Engelse shop. De case paste niet goed dus wilde ik hem retourneren. Dat moest naar Engeland, op eigen kosten. Waardeloos.
Je kan ook niet met PayPal betalen, die vergoeden namelijk de retour kosten als webshop het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 15:45
Anoniem: 238992 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:11:
[...]

Kijk op marktplaats, staan er genoeg, zelf eentje voor niet al te veel geld overgenomen
Bedankt,
Ik zat al beetje te zoeken, was dat even vergeten👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb zojuist de pro besteld bij Amazon. Goede aanbieding en over mijn twijfel heen gestapt. Ik ben heel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-05 19:06

Phntm

Tlingelingeling

Paul01 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 21:50:
Ik heb zojuist de pro besteld bij Amazon. Goede aanbieding en over mijn twijfel heen gestapt. Ik ben heel benieuwd :)
Ik hoop dat het gaan om de IN2023 wat je ontvangt in EU en niet een andere 8 pro model. Software matig zijn er wat afwijkingen en heb her en der begrepen dat flashen naar de FW van de andere IN202x modellen niet makkelijk gaat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Phntm schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:01:
[...]

Ik hoop dat het gaan om de IN2023 wat je ontvangt in EU en niet een andere 8 pro model. Software matig zijn er wat afwijkingen en heb her en der begrepen dat flashen naar de FW van de andere IN202x modellen niet makkelijk gaat. :X
Ik ben niet van het flashen. Moet gewoon goed werken.
Waarom zou ik dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Is gewoon de IN2023 versie hoor, EU toestel, maak je daar maar geen zorgen om.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Paul01 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 21:50:
Hier is eigenlijk een ander topic voor bedoeld, maar ben benieuwd naar je ervaring en hoe snel je hem in huis hebt! Uitstekende aanbieding, maar gezien de shopreviews hier ben ik nog een beetje huiverig om zo'n grote aanschaf bij Amazon.nl te doen. Ik hoop dat de grote telefoonshops de prijs snel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Svenderson schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:06:
[...]

Hier is eigenlijk een ander topic voor bedoeld, maar ben benieuwd naar je ervaring en hoe snel je hem in huis hebt! Uitstekende aanbieding, maar gezien de shopreviews hier ben ik nog een beetje huiverig om zo'n grote aanschaf bij Amazon.nl te doen. Ik hoop dat de grote telefoonshops de prijs snel overnemen.
Gisteravond heb ik hem binnen gekregen. Tot nu toe nog geen problemen gehad. Ben ook niet naar de verkleuringen in het scherm op zoek geweest. Voor nu is het een top toestel met een snelle verzending door Amazon. Vrijdagavond besteld en maandag in huis. Tegen meer prijs kon die ook op zondag geleverd worden. Dus al met al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPersenaire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Iemand de wireless charger al binnen gehad via Activationboxx.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 12:42
MPersenaire schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:24:
Iemand de wireless charger al binnen gehad via Activationboxx.com?
Ja, al weken geleden.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPersenaire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Oke, mooi om te horen dat ze toch verzonden zijn, zal er wel wat met mijne mis zijn gegaan.. Ik moest die 60 dagen wachten... Morgen word ik teruggebeld.. we gaan t meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Mijne was uiteindelijk rond de 14de verzonden via DPD.
Het heeft inderdaad wat geduurd maar toch in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
Er is iets geks aan de hand met de prijs van de OnePlus 8 Pro (8GB ram) 128GB Zwart. Bij bijna alle retailers ligt de prijs nu (flink) hoger dan de oorspronkelijke adviesprijs van € 899,-. Bij Mobiel.nl en Belsimpel.nl is hij nu zelfs ruim 60 euro duurder, terwijl hij daar de laatste weken nog vaak onder de € 850,- ging.

Iemand enig idee wat het kan betekenen? Niet eerder gezien dat de prijs weer zo hard omhoog ging, maar ik heb dan ook geen ervaring met prijsschommelingen van smartphones. Ik heb dat nooit eerder zo nauw gevolgd als bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ja vreemd... en dit terwijl de normale Oneplus 8 alleen maar in prijs lijkt te zakken. Ik heb er bij Amazon Spanje vorige week 450 euro voor betaald, koopje :D

• SuperVeloce
  • Laatst online: 02:16
Ik ga waarschijnlijk voor de OnePlus 8T... kan ik het beter via bijv. mobiel.nl / belsimpel m'n abbo verlengen, of beter bij T-mobile zelf?

Of maakt dat weinig uit?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

• WCA

WCA

SuperVeloce schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:25:
Ik ga waarschijnlijk voor de OnePlus 8T... kan ik het beter via bijv. mobiel.nl / belsimpel m'n abbo verlengen, of beter bij T-mobile zelf?

Of maakt dat weinig uit?
We weten nog vrijwel niks van dat toestel. Maar doorgaans maakt het behalve misschien prijs niks uit

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abuzer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-05 14:36
De oude OnePlus6 heeft het loodje gelegd - scherm kapot na 2,5 jaar. Eigenlijk wil ik gewoon weer een OnePlus want heeft toch fijne software.

Bij Amazon is de 8Pro 735 euro, en de 12G/256 variant (lelijk blauw) 848 euro. Zo te zien wat goedkoper dan normaal - aan te raden om deze te nemen of zal ik nog eventjes een paar dagen wachten op de 8T aankondiging? En merken mensen het verschil tussen 8 of 12GB? (ik run een hoop apps voor werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:03
Dag allemaal,

Kan iemand mij vertellen waarom de groene (256gb) oneplus 8 pro zoveel goedkoper is dan de zwarte (128gb)?

Groen

Zwart

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Boomster schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:57:
Dag allemaal,

Kan iemand mij vertellen waarom de groene (256gb) oneplus 8 pro zoveel goedkoper is dan de zwarte (128gb)?

Groen

Zwart

Iemand?
Lijkt een foutje, maak je er niet druk om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Phntm schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:42:
[...]

Lijkt een foutje, maak je er niet druk om...
Dan is dat wel bijzonder, bij belsimpel is dan hetzelfde foutje ingeslopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Boomster schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:31:
[...]

Dan is dat wel bijzonder, bij belsimpel is dan hetzelfde foutje ingeslopen.....
Ik weet niet waar jij kijkt maar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v6qPmUgLRUvOJJ1V-2nHAn_ZwIg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5btLkUZeUukBrIEpD1wWTDGI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fkYdamvmSA42mmwd6pcYS9huO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CHtCwn7U4EWgpdvbFO9LhldO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Sorry,
Ik bedoelde coolblue,
Groen, 256gb
Zwart 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Boomster schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:45:
[...]

Sorry,
Ik bedoelde coolblue,
Groen, 256gb
Zwart 128gb
`
Liojkt mij alsnog een fout, 128gb toestel staat als uitverkocht bij CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Misschien vraag/aanbod. Zwart is immers meer populair als kleur als groen of blauw. Misschien hebben ze van die kleuren te veel voorraad en moet het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:24
Geen idee verder, maar ik zag dit:
https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1664087.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Had ik ook gezien maar deze doe ik niet t.a.v. garantie..
Durf het niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:16
Even een oud topic weer tot leven wekken aangezien er nu 150 euro korting wordt gegeven op de Oneplus 8, door Oneplus zelf!

https://www.oneplus.com/nl/8?from=head

Dus een 8gb voor EUR 499 en 12 gb voor EUR 549.

Niet slecht!

(zelf wacht ik echter op een nieuwe korting voor de 8t...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-05 15:58

HellBeast

Oh My GoT!

Op de website van Oneplus staat:

Ontvang GRATIS Bullets Wireless Z bij aanschaf van je OnePlus 8 Pro. Weet iemand of je die dan direct meegestuurd krijgt als je hem in een online winkel besteld, of moet je nog iets speciaals doen? Op de website staat er verder niks bij,

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siaon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 23:33
SuperVeloce schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:25:

Of maakt dat weinig uit?
Misschien wel goed om te weten dat verlengen bij T-Mobile alleen nog korting oplevert als er andere abonnementen op jouw adres zijn. T-Mobile doet verder aan geen enkele korting meer, waardoor het waarschijnlijk goedkoper is om het elders te doen.

Bron: Wou vandaag zelf verlengen, geen enkele korting mogelijk (chat en telefonisch). Kon wel korting krijgen als ik ook thuisinternet en televisie van ze ging afnemen. Erg jammer, dit was namelijk altijd wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Laatst online: 02:16
Siaon schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Misschien wel goed om te weten dat verlengen bij T-Mobile alleen nog korting oplevert als er andere abonnementen op jouw adres zijn. T-Mobile doet verder aan geen enkele korting meer, waardoor het waarschijnlijk goedkoper is om het elders te doen.

Bron: Wou vandaag zelf verlengen, geen enkele korting mogelijk (chat en telefonisch). Kon wel korting krijgen als ik ook thuisinternet en televisie van ze ging afnemen. Erg jammer, dit was namelijk altijd wel mogelijk.
Wat ook opvallend was, dat je via Belsimpel de 8T 256GB zonder bijbetalen, 2euro goedkoper per maand was, dan via T-Mobile de 128GB zonder bij betalen..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siaon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 23:33
SuperVeloce schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Wat ook opvallend was, dat je via Belsimpel de 8T 256GB zonder bijbetalen, 2euro goedkoper per maand was, dan via T-Mobile de 128GB zonder bij betalen..
Ja, iets vergelijkbaars was mij ook opgevallen bij mobiel.nl in de toestelprijs. Hetzelfde abonnement met toestel was bij mobiel.nl een paar honderd euro goedkoper. De klantenservice legde het uit dat mobiel.nl zelf telefoons zou kopen in bulk, waardoor zij deze goedkoper kon aanbieden en dat eventuele garantie ook zou lopen via mobiel.nl - bij T-mobile was in ieder geval niets te onderhandelen. Een voordeel van rechtstreeks bij T-mobile bestellen was dat garantie dan ook via T-mobile zou gaan en je dus ook gebruik zou kunnen maken van hun winkels.
Of dit allemaal klopt weet ik niet, dit is het verhaal van de klantenservice van T-mobile. Het zou betekenen dat je een mobiel koopt bij mobiel.nl en een abonnement bij T-mobile.
Wellicht weet een andere tweaker hier meer over.

Inmiddels heb ik zelf een telefoon rechtstreeks bij Samsung gekocht met de actie van ING in de rentepuntenwinkel, die geeft 15 procent korting en 100 cashback rechtstreeks van de prijs af in de winkelmand. Dat was behoorlijk goedkoper dan een mobiel bij een abonnement kopen (1115 euro voor de Galaxy S21 ultra 512gb). (Wel goed om te weten, en evt. even nalezen in de andere thread, dat de niet-conventionele kleuren volgens een andere tweaker een erg lange levertijd hadden. Ik heb een zwarte besteld en als de mail klopt wordt hij morgen bezorgd; een dag na bestelling.)

Er stond ook een actie voor de OnePlus overigens. Als je bij ING zit, kijk dan vooral even op hun rentepunten winkel om te kijken of je daar niet een betere deal kunt halen.
(Deze kortingen kostten geen rentepunten, dus als je familie hebt kan je dat wellicht ook gebruiken)

[ Voor 21% gewijzigd door Siaon op 26-03-2021 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 09:00

Flipm0de

geen

De 8 pro is nu 650e bij oneplus. Twijfel twijfel!

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Laatst online: 30-05 17:58
Spullen verkopen op het forum is niet de bedoeling.

[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 29-09-2023 20:24 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste