Krijg nu het onderstaande als reactie van BS, moet ik toch een beetje om lachen. We hebben geluk mensenspartacusNLD schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:25:
[...]
De medewerker van BS gaf aan dat ik te laat was.
Reactie met een kopie van de goedkeuring gestuurd. En gevraagd waarom oneplus zelf wel goedkeuring geeft.
Kijken wat we nu voor reactie krijgen.
Ik heb 18 april besteld. En op de oneplus website staat toch echt het volgende:Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.
Je geeft aan toch recht te hebben op de Wireless Charger van de OnePlus Promotie actie. Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!
Nu heb ik nog even opnieuw voor je gekeken, aangezien ik had aangegeven dat je hier niet in aanmerking voor komt. We houden namelijk altijd precies bij van wanneer tot wanneer een actie loopt. Nu vallen de aankoopdatum en de aankooptijd van je bestelling buiten het termijn van wanneer de actie bij ons liep.
Het lijkt er dus op dat je geluk hebt gehad, waardoor je nu toch nog de Wireless Speaker kan ontvangen van OnePlus. Hopelijk heb je hier veel plezier van!
''Koop tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel."
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 21-04-2020 19:53 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W