Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 17:15
Idem hier, net een mail
De OnePlus 8 Pro 256GB Green is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak!

We houden je goed op de hoogte. Zodra we meer informatie hebben, laten we dat aan je weten. De meest actuele informatie kun je ook altijd vinden via de knop hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eEutQ6YX_kYotNnYtGqk7mPS8oU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kyRUKmMZgOIjqLKfNuwXxqgd.jpg?f=fotoalbum_large

Hieruit maak ik nog steeds op dat, hoewel ik door alle berichtgeving van BS en wel/niet geleverde toestellen of pop-upboxen ook een beetje het vertrouwen kwijt raak, na de 21e de meeste toestellen wel zijn verzonden. Aangezien je vanaf 21-04-2020 de draadloze oplader kan verzilveren. Hopelijk zijn het allemaal geautomatiseerde mailtjes, krijgen we na het weekend meer duidelijkheid en snapt Belsimpel het ook allemaal niet vanwege te drukte (wat toch vrij bijzonder is als je een speciale online pop-up launch doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

spartacusNLD schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:20:
[...]

Dus de 2-4 werkdagen op de bestelpagina klopt dus niet?
Ik denk het niet, ik was ook onder de indruk dat 2-4 dagen accuraat was maar helaas niet zo, ik hoop wel dat het niet al te lang gaat duren, ben benieuwd.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:26:

Hieruit maak ik nog steeds op dat, hoewel ik door alle berichtgeving van BS en wel/niet geleverde toestellen of pop-upboxen ook een beetje het vertrouwen kwijt raak, na de 21e de meeste toestellen wel zijn verzonden. Aangezien je vanaf 21-04-2020 de draadloze oplader kan verzilveren. Hopelijk zijn het allemaal geautomatiseerde mailtjes, krijgen we na het weekend meer duidelijkheid en snapt Belsimpel het ook allemaal niet vanwege te drukte (wat toch vrij bijzonder is als je een speciale online pop-up launch doet).
Maar als je op die link klikt staar er dus nu iets anders. Erg vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-09 16:35
[Afbeelding]

Ja, dit kan je natuurlijk pas aanvragen als je het toestel hebt, met IMEI nummer.

Maar volgens mij geldt dit dus ook alleen voor de toestellen die in het begin zijn verkocht. Na ongeveer een dag hebben ze volgens mij deze actie van de site gehaald. Ik begreep van berichten op Twitter dat alleen mensen die voor dat moment hem besteld hadden er recht op hebben. Zal dus wellicht aan specifieke IMEI nummers gekoppeld zijn.. we gaan het zien! Maar als deze actie aangegeven stond toen je hem kocht, neem ik aan dat je hem ook krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

[Afbeelding]

Ben benieuwd wanneer de op = op limiet bereikt is.. heb toestel vandaag besteld. Hopelijk zit ik er nog bij :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Mmm ik zie net in mijn bestel overzicht op BS dat het plaatje van de OP8p nu ook zonder lader is terwijl er wel een lader stond toen ik besteld had. Ik heb er toen een screenshot van gemaakt voor het geval dat.

Is dat bij jullie (diegene die besteld hebben toen de lader er nog op stond) ook zo?

[ Voor 18% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-04-2020 20:10 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 23:44

SebasFM

BOFH

Klopt, lader is hier hier ook weg. Ik denk dat ze op de site gewoon linken naar hetzelfde plaatje van de productpagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
Golf2vr6 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 19:53:
Mmm ik zie net in mijn bestel overzicht op BS dat het plaatje van de OP8p nu ook zonder lader is terwijl er wel een lader stond toen ik besteld had. Ik heb er toen een screenshot van gemaakt voor het geval dat.

Is dat bij jullie (diegene die besteld hebben toen de lader er nog op stond) ook zo?
Klopt, bij mij ook! Maar in de mail staat hij wel nog bij het plaatje ;). Toen ik laatst via Twitter vroeg of ik hem zou krijgen en hoe het werkte, zeiden ze dat ik hem gewoon aan kon vragen zodra ik het toestel in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
floristevito schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:47:
[...]

Klopt, bij mij ook! Maar in de mail staat hij wel nog bij het plaatje ;). Toen ik laatst via Twitter vroeg of ik hem zou krijgen en hoe het werkte, zeiden ze dat ik hem gewoon aan kon vragen zodra ik het toestel in huis heb.
In de mail was het mij niet opgevallen, maar daar staat hij bij mij dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SebasFM schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:27:
Ik denk dat ze op de site gewoon linken naar hetzelfde plaatje van de productpagina.
Dit klopt inderdaad :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Zojuist ook een Oneplus 8 pro green besteld bij coolblue.. weet iemand hoe het zit met het aanvragen van de draadloze lader?

Geen extra mail gehad van coolblue betreft de lader ofzo..

[ Voor 70% gewijzigd door 038Robijno op 19-04-2020 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-09-2022
Ik lees op Twitter dat het wel geleverd wordt op dinsdag:

De melding heeft waarschijnlijk te maken de Pop-up actie die nog niet verstuurd kan worden, aangezien deze wacht op de levering van het toestel. Je kunt je pakket dinsdag verwachten. ^TDB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lovly_1
  • Laatst online: 24-08 00:19
Ik kreeg gisteren avond nog deze mail :

Afbeelding verwijderd ivm naam mederwerker die er nog in stond.

Dus ik ga uit van dinsdag.

[ Voor 70% gewijzigd door 13art op 19-04-2020 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:15

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

oskaroskar schreef op zondag 19 april 2020 @ 00:06:
Ik lees op Twitter dat het wel geleverd wordt op dinsdag:

De melding heeft waarschijnlijk te maken de Pop-up actie die nog niet verstuurd kan worden, aangezien deze wacht op de levering van het toestel. Je kunt je pakket dinsdag verwachten. ^TDB
Er zijn ook pop-up boxen verstuurd zonder telefoon, dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
WhateverSuitsU schreef op zondag 19 april 2020 @ 06:06:
[...]

Er zijn ook pop-up boxen verstuurd zonder telefoon, dus daar ligt het niet aan.
Bij mij zonder toestel toegestuurd, maar ik ben een van die mensen waar het eerst mis ging en de box later toch toegewezen kreeg. De box zat dus niet in mijn standaard bestelling en toen ik daarover contact opnam kreeg ik later een bericht dat ik hem alsnog zou ontvangen. Misschien is dat de reden voor de boxen die al verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 08:57:
[...]

Bij mij zonder toestel toegestuurd, maar ik ben een van die mensen waar het eerst mis ging en de box later toch toegewezen kreeg. De box zat dus niet in mijn standaard bestelling en toen ik daarover contact opnam kreeg ik later een bericht dat ik hem alsnog zou ontvangen. Misschien is dat de reden voor de boxen die al verstuurd zijn.
Klopt, volgens mij is dit waarom sommige hem al hebben ontvangen. Omdat hij eigenlijk niet standaard in de bestelling zat, maar apart geleverd werd.

Fijn dat het erop lijkt dat we toch dinsdag alles kunnen verwachten! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor ook tot de mensen die hem achteraf nog toegewezen heeft gekregen. Ik heb alleen nog niks ontvangen jammer genoeg! Ookal hebben ze gezegd dat hij donderdag verstuurd ging worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2020 @ 09:46:
Ik hoor ook tot de mensen die hem achteraf nog toegewezen heeft gekregen. Ik heb alleen nog niks ontvangen jammer genoeg! Ookal hebben ze gezegd dat hij donderdag verstuurd ging worden
Hier ook de toezegging gehad dat de box donderdag verstuurd zou worden. Nog niks ontvangen... Houdt er wel rekening mee dat PostNL het ontzettend druk heeft nu iedereen via internet veel aanschaffen doet.

[ Voor 1% gewijzigd door SebasFM op 19-04-2020 13:01 . Reden: Vage typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-08 08:08
Als ik alle posts zo eens doorneem is het een ontzettende puinhoop bij BS en dan met name hoe ze communiceren:
- Popup was vanaf 18.00u - maar je kon blijkbaar al eerder bestellen
- Bestellingen van voor 18.00u worden gewoon beloond met een pop-up bundel (niets ten nadele van de vroege vogels hoor, jullie geluk!)
- Bestellingen van 18.06 (zoals die van mij) waren te laat voor de pop-up bundel (boehoe)
- Er zijn blijkbaar orders waar achteraf alsnog een pop-up bundel aan wordt toegekend
- Levertijd en belofte daaromtrent, waar moet ik beginnen? Ik zie tweets van mensen die al op 14 april hun OP8 hebben ontvangen via BS. Ik heb zelf alleen maar mails met vertraging, onduidelijk waaneer wel, etc. etc. Belofte maakt schuld, als BS beloofd te leveren is dat hun verantwoordelijkheid. Wees anders gewoon duidelijk (lees: EERLIJK)
- Ik lees dat zelfs de coronacrisis als excuus wordt gebruikt voor de vertraging. Walgelijk! (bron: NL - OnePlus Community)
- Wireless charger... Ik kreeg wel een mail dat ik een wireless charger zou kunnen bestellen. Linkje in die mail werkte niet. Bij navraag blijkt die pas te werken na 21 april, had handig geweest als dat gewoon in dezelfde mail stond.

Ik heb mijn bestelling nog open staan, maar overweeg puur uit principe de boel te annuleren. Ik geef niets om die bundel, de wireless charger is aardig maar ook geen deal-maker. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in de manier waarop je wordt behandeld als je wel zonder twijfel/nadenken even 1000 euro overmaakt, gewoon op basis van goed vertrouwen...

-edit- paar typos en bron buiten GoT

[ Voor 7% gewijzigd door involver op 19-04-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
involver schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:24:
Als ik alle posts zo eens doorneem is het een ontzettende puinhoop bij BS en dan met name hoe ze communiceren:
- Bestellingen van voor 18.00u worden gewoon beloond met een pop-up bundel (niets ten nadele van de vroege vogels hoor, jullie geluk!)
- Bestellingen van 18.06 (zoals die van mij) waren te laat voor de pop-up bundel (boehoe)
- Er zijn blijkbaar orders waar achteraf alsnog een pop-up bundel aan wordt toegekend
Het is inderdaad een puinhoop. Ik heb mijn bestelling om 18:09 afgerond en op het moment dat ik nog met de iDealbetaling bezig was ontving ik al een bevestigingsmail met de volgende tekst:

Rond je betaling af
Zodra je hebt betaald, staat Team Verzenden & Bezorgen klaar om je bestelling in orde te maken. Hoe eerder je betaalt, hoe sneller we je bestelling kunnen opsturen! Als je vandaag voor 23.30 uur betaalt, dan heb je je bestelling morgen al in huis.

Woensdagmiddag ontving ik de-mail met daarin de mededeling dat ik de pop-up bundel tegelijk met Oneplus ga ontvangen. Verder helemaal niets meer van Belsimpel vernomen. Dus

Inmiddels staat er bij mijn bestelstatus 'Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. ' met daaronder ook nog de pop-up bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:23

Ravefiend

Carpe diem!

- Levertijd en belofte daaromtrent, waar moet ik beginnen? Ik zie tweets van mensen die al op 14 april hun OP8 hebben ontvangen via BS. Ik heb zelf alleen maar mails met vertraging, onduidelijk waaneer wel, etc. etc. Belofte maakt schuld, als BS beloofd te leveren is dat hun verantwoordelijkheid. Wees anders gewoon duidelijk (lees: EERLIJK)
- Ik lees dat zelfs de coronacrisis als excuus wordt gebruikt voor de vertraging. Walgelijk! (bron: NL - OnePlus Community)
- Wireless charger... Ik kreeg wel een mail dat ik een wireless charger zou kunnen bestellen. Linkje in die mail werkte niet. Bij navraag blijkt die pas te werken na 21 april, had handig geweest als dat gewoon in dezelfde mail stond.

Ik heb mijn bestelling nog open staan, maar overweeg puur uit principe de boel te annuleren. Ik geef niets om die bundel, de wireless charger is aardig maar ook geen deal-maker. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in de manier waarop je wordt behandeld als je wel zonder twijfel/nadenken even 1000 euro overmaakt, gewoon op basis van goed vertrouwen...

@Belsimpel.nl .. mochten ze eens graag de situatie willen verduidelijken hier. ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Ravefiend op 19-04-2020 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito

Wat gek dat je om 18:06 te laat was voor de bundel. Volgens mij waren ze pas rond 18:30 op, maar wellicht hangt dat af van welk toestel je wilde..

Wel apart dat sommige een mail hebben gekregen over de wireless Charger. Bij mij stond het erbij toen ik bestelde, en heb ik de voorwaarde (met link erin) gelijk opgeslagen. Maar nooit een mail over gehad. Charger staat wel op het plaatje bij de mail, en na contact met Belsimpel werd gezegd dat ik hem zou krijgen, maar pas aan kan vragen na toestel binnen te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door floristevito op 19-04-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
floristevito schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:42:
[...]

Wat gek dat je om 18:06 te laat was voor de bundel. Volgens mij waren ze pas rond 18:30 op, maar wellicht hangt dat af van welk toestel je wilde..
Dat zou kunnen. Voor de volledigheid: het gaat bij mij om een OnePlus 8 Pro 256GB Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Bitbull schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:45:
[...]

Dat zou kunnen. Voor de volledigheid: het gaat bij mij om een OnePlus 8 Pro 256GB Blue.
Had je hem wellicht al voor 18:00 in je mandje gedaan? Toen stond die "tag" nog niet actief geloof ik, zou een verklaring kunnen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de meeste varianten schijnen ze rond 18:30 uitverkocht te zijn. Ik had hem om 18:21 en nog wel het pop-up pakket. 8 pro 128gb zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Heel herkenbaar. Ik heb besloten mijn bestelling maar te laten staan door de wireless Charger. Maar dat is dan ook de enige reden.

Voor mij nooit meer Belsimpel behalve als ze een hele goede deal zouden hebben die bijvoorbeeld mobiel.nl niet zou kunnen geven. Zoals nu dus.

Dat ik te laat was voor de pop up was omdat ik pas rond 18.40 kon bestellen doordat ik mijn abbonement wilde verlengen.

Daarnaast zie ik net dat ik bij het abbonement 81 heb moeten bijbetalen. En als ik nu hetzelfde zou bestellen dit maar 47 is. Ik heb toch weer een mail gestuurd dat ik dat verschil wel terug verwacht. Anders kan ik net zo goed annuleren en naar mobiel.nl voor de bestelling.

Wat mij opvalt aan de klantenservice is dat ze soms op vragen hele standaard antwoorden terugmailen en dan hopen je geholpen te hebben. Pas als je echt terug mailt dat je niet voldoende daar mee geholpen bent dan krijg je een echte oplossing. (hoop je dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Bitbull schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:45:
[...]

Ik heb een 8 Pro 256GB Groen besteld... Maar dan nog, ze mogen daar dan wel even wat duidelijker over zijn. Op z'n minst even aangeven dat de bundel afhankelijk is van het gekozen toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
floristevito schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:47:
[...]

Had je hem wellicht al voor 18:00 in je mandje gedaan? Toen stond die "tag" nog niet actief geloof ik, zou een verklaring kunnen zijn..
Nee dat was het niet. Ik heb hem pas na 18.00u gevonden op de site (want pas na 18u zou de popup live staan). Ik heb om 18.06 ingelegd en om 18.09 betaald. En dan ben je dus te laat...??? BS staat voor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
involver schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:56:
[...]

Nee dat was het niet. Ik heb hem pas na 18.00u gevonden op de site (want pas na 18u zou de popup live staan). Ik heb om 18.06 ingelegd en om 18.09 betaald. En dan ben je dus te laat...??? BS staat voor... ;)
Wat gek.. Ik snap je frustratie. Wellicht dat nog even contact opnemen met Belsimpel loont (als je hem graag wilt), of in iedergeval een uitleg geeft. Zit wel aardig wat in qua spullen waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitbull
floristevito schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:47:
[...]

Nee, zeker niet. Ik probeerde eerst nog via Oneplus.com zelf te bestellen en dat ging mis. Heb hem om 18:08 bij Belsimpel in mijn mandje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
involver schreef op zondag 19 april 2020 @ 11:56:
En dan ben je dus te laat...??? BS staat voor... ;)
Dat kan toch? Er stond toch nergens dat de pop-up-bundel tot en met een bepaalde tijd te koop was?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Bitbull schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:02:
[...]

Nee, zeker niet. Ik probeerde eerst nog via Oneplus.com zelf te bestellen en dat ging mis. Heb hem om 18:08 bij Belsimpel in mijn mandje gedaan.
Dan misschien toch toestel afhankelijk.. Wel frustrerend, begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
CLB schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:03:
[...]

Dat kan toch? Er stond toch nergens dat de pop-up-bundel tot en met een bepaalde tijd te koop was?
Oh zou zeker kunnen, maar dan zou het niet kunnen dat ik lees dat er mensen zijn die op een later geplaatste order wel een bundel ontvangen. En dat mensen die voor de officiele aanvang (18.00u) ook een bundel ontvangen. En dat er te lezen is (op dit forum) dat de bundels zo ongeveer 18.30 allemaal uitverkocht waren, dan is het gek dat als je om 18.09 betaald hebt je te laat bent...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
involver schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:07:
Dan is het gek dat als je om 18.09 betaald hebt je te laat bent...
True that, dan gewoon even contact opnemen met Belsimpel met wat voorbeelden van latere orders die geplaatst zijn, maar waarvan al wel het pop-up-gedeelte is uitgeleverd. Daarmee sta je wel wat sterker dan!

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
CLB schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:09:
[...]

True that, dan gewoon even contact opnemen met Belsimpel met wat voorbeelden van latere orders die geplaatst zijn, maar waarvan al wel het pop-up-gedeelte is uitgeleverd. Daarmee sta je wel wat sterker dan!

Ja, wellicht wat mensen zoeken die hetzelfde model later gekocht hebben, met een bundel. Als die er zijn dan lijkt me ook een sterkte.

Ik had zelf een anders toestel, de pro zwart 128gb. Voor zover ik begrijp is dat dan ook een andere bundel (qua kleur lijkt me).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• involver
CLB schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:09:
[...]

Tja dat is het hem nu juist. Het gaat mij niet om de bundel. Het gaat me ook niet om die lader. Het gaat mij erom dat ik 1000 euro heb neergelegd zonder twijfel, in de veronderstelling dat ik dan ook een telefoon geleverd zou krijgen onder de voorwaarden waar ze mee adverteren. Namelijk zsm, binnen 2-4 werkdagen.
Ik hoef geen goodies, die koop ik wel los als ik denk dat ik ze nodig heb (heb ik niet). Ik wil wat mij is beloofd, namelijk een OP8 Pro binnen 4 werkdagen geleverd. En nu is de status 'onbekend' en blijkt dat er meer mis is gegaan met mijn order ... en met andere orders...

IK WIL GERECHTIGHEID Moehahaha... >:)

Nee zonder dollen, ik vind het belangrijk om te melden dat (in dit geval) BelSimpel de boel gewoon niet goed op orde had en dat er misbruik wordt gemaakt van vertrouwen (en zelfs de corono crisis) om maar te kunnen verkopen. DAT is mijn punt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Eveneens bij Coolblue de zwarte 8 pro besteld en bevestiging ontvangen met levering op de 21e. De snellader zou erbij moeten zitten, want er wordt nog steeds geadverteerd met 'draadloze Oneplus oplader cadeau'

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

Deurstopper schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:34:
Eveneens bij Coolblue de zwarte 8 pro besteld en bevestiging ontvangen met levering op de 21e. De snellader zou erbij moeten zitten, want er wordt nog steeds geadverteerd met 'draadloze Oneplus oplader cadeau'
Het leuke bij CoolBlue is dat in hun actievoorwaarden geen OP=OP staat vermeld zoals dat wel het geval is bij Belsimpel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ravefiend schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:39:
[...]

Het leuke bij CoolBlue is dat in hun actievoorwaarden geen OP=OP staat vermeld zoals dat wel het geval is bij Belsimpel. :)
Klik op de link en ga naar de voorwaarden op de actie pagina. Juist, zolang de voorraad strekt. Alleen heeft CB het verder nergens duidelijk staan, het staat toch in de actie voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ravefiend schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:39:
[...]

Klik op de link en ga naar de voorwaarden op de actie pagina. Juist, zolang de voorraad strekt. Alleen heeft CB het verder nergens duidelijk staan, het staat toch in de actie voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:50:
[...]
Vergelijk dan deze twee eens:
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/belsimpel
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/coolblue

Enkel bij Belsimpel staat er dit bij vermeld:
LET OP: voor deze actie geldt OP = OP. Enkel de deelnemende IMEI-nummers hebben recht op een wireless charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:50:
[...]

als ik de pdf download staat er nergens OP=OP of zolang de voorraad strekt. Alleen dat je via OnePlus de charger moet aanvragen via een externe website en dat geldt dat je het toestel moet hebben gekocht voor 21 april (dus pre-ordered).
Als leverdatum staat netjes dat het een pre-order is en dat de verwachte leverdatum 21 april is. In tegenstelling tot Belsimpel, daar staat gewoon nog steeds 2-4 werkdagen... om onduidelijke reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Bij beide (op de actie site) staat dat je een vinkje moet aanklikken voor de actie voorwaarden. Klik nu eens bij beide op de actie voorwaarden.

Loopt ook allemaal via dezelfde actie site:

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSSkVJ9bTpI2wjDPkjrH6NfSDaA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eTOorHScmoG7wGicKaWbzdhc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend

Ravefiend

Carpe diem!

Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:07:
Bij bij beide (op de actie site) staat dat je een vinkje moet aanklikken voor de actie voorwaarden. Klik nu eens bij beide op de actie voorwaarden.
True, maar dat zijn *niet* de actievoorwaarden die Coolblue aan mij via Facebook DM naar verwees. :)
Hi Pieter,
Goed dat je een berichtje hebt gestuurd. Sorry dat je even hebt moeten wachten op antwoord. Het is mega druk bij ons op dit moment. Maar ik help je uiteraard graag verder.
Wat tof dat jij een telefoon bij ons hebt besteld. Ik snap natuurlijk goed dat je ook van de actie gebruikt wilt maken. Ik heb hier de link zodat je de actievoorwaarden als nog kan downloaden: https://bit.ly/3cjdXTk
Heb je misschien hier nog een vraag over? Laat het gerust weten! Help ik je gelijk verder.

Groetjes, Julie van Coolblue
In die PDF staat dus heel simpel gesteld:
Hoe kom je hiervoor in aanmerking?
1. Koop tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 de OnePlus 8 Pro bij Coolblue.
2. Ga uiterlijk 31 mei 2020 naar de actiesite van OnePlus en kies de juiste actie.
3. Vul je persoonlijke gegevens en je aankoopgegevens in en upload je foto's/kopieën.
4. OnePlus stuurt de draadloze lader naar je op.
Dan ga ik er niet vanuit dat ik NA aankoop en ontvangst van mijn telefoon volgende week op die actie website plots andere actievoorwaarden krijg waarin men het OP=OP principe zou hanteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:07:
Bij beide (op de actie site) staat dat je een vinkje moet aanklikken voor de actie voorwaarden. Klik nu eens bij beide op de actie voorwaarden.

Loopt ook allemaal via dezelfde actie site:

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/
Ik doe écht m'n best, ik zie alleen maar het volgende op de product pagina:

OnePlus Warp Charge 30 Wireless Charger t.w.v. € 69,95,- cadeau

Wanneer je tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 de OnePlus 8 Pro 256GB Groen 5G aanschaft, kun je een gratis draadloze OnePlus oplader t.w.v. € 69,95,- aanvragen bij OnePlus. Tot en met 31 mei 2020 kun je jouw actieproduct aanmelden voor de actie van OnePlus. Bekijk de actievoorwaarden (pdf) voor meer informatie.

... en als ik dan de pdf open via deze link kom ik ook nergens iets van OP=OP tegen?

- edit - linkje naar de productpagina

- edit2 - zoals hierboven ook staat aangegeven, ik doe de aankoop bij bijvoorbeeld Coolblue en ga ervan uit dat de nota bene additionele voorwaarden in de pdf dan ook bindend zijn. Als er via de leverancier van de actie een OP=OP wordt gehanteerd, dan is Coolblue hierbij in gebreke gebleven; immers ik doe de aankoop VIA Coolblue en daarmee zijn ZIJ verantwoordelijk voor het vollediig informeren van de kopende partij. Maar goed, is heel andere discussie natuurlijk. Het gaat in de basis om het scheppen van bepaalde verwachtingen.

[ Voor 23% gewijzigd door involver op 19-04-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Op de pagina waar je je gegevens in moet vullen scroll je naar onderen. Daar moet je akkoord gaan met de actie voorwaarden. Klik daar op actie voorwaarden.

Daar staat dus duidelijk op=op (ik heb bij mijn vorige post een screenshot geplaatst van de actie voorwaarden waarmee je akkoord moet gaan).

De aktie voorwaarden zijn bij BS, CB, T-Mobile en Tele2 allemaal hetzelfde.

Je kan ook alleen maar van de actie gebruik maken als je akkoord gaat met deze voorwaarden.

Sorry duidelijker kan ik het niet maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2020 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Tja... what can I say... Als een fabrikant zoals Huawei (destijds met een gratis smart-pen bij een Mate 10 Pro, met wireless buds bij de P serie, later ook nog een Watch GT bij een toestel), of Samsung (met gratis wireless buds) beloven dat je bij een pre-order recht hebt op een gratis accessoire is dat ook zonder OP=OP voorwaarden.

Maar goed, dit hele 'pop-up, promo-bundle, gratis charger, als eerste in huis' verhaal klopt van geen kant, dus eigenlijk ook niet verbaasd dat ergens na linkje klikken en voorwaarde-op-voorwaarde blijkt dat je eigenlijk gewoon ook nu weer nergens aanspraak op kunt maken. Wat een slecht verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er bij Belsimpel een limiet zit, en bij Coolblue niet..

Wellicht verwacht Coolblue wel een stuk minder apparaten zo snel te verkopen. Ik kan me voorstellen dat Belsimpel, in verband met de pop-up, meer orders verwacht dan Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
involver schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:54:
Tja... what can I say... Als een fabrikant zoals Huawei (destijds met een gratis smart-pen bij een Mate 10 Pro, met wireless buds bij de P serie, later ook nog een Watch GT bij een toestel), of Samsung (met gratis wireless buds) beloven dat je bij een pre-order recht hebt op een gratis accessoire is dat ook zonder OP=OP voorwaarden.

Maar goed, dit hele 'pop-up, promo-bundle, gratis charger, als eerste in huis' verhaal klopt van geen kant, dus eigenlijk ook niet verbaasd dat ergens na linkje klikken en voorwaarde-op-voorwaarde blijkt dat je eigenlijk gewoon ook nu weer nergens aanspraak op kunt maken. Wat een slecht verhaal...
Dit is gewoon standaard bij dit soort acties. Hierbij een screenshot van de actie voorwaarden van een lopende actie bij Samsung. Hier staat ook zolang de voorraad strekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PY74IqSnsY3lZmmMpwCChi6ky10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SQyHsXveqfJxi1rSI7h8cEl4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2020 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Ik volg jouw punt, maar mijn punt is dat ik bestel bij CB of BS en daar staat een verwijzing naar de voorwaarden. In die voorwaarden wordt geen OP=OP genoemd, pas als je doorklikt naar de actiepagina van de leverancier zie je pas additionele disclaimers.

Jouw voorbeeld van Samsung onderbouwd dat eigenlijk ook, niet helemaal wat je bedoelde overigens, maar dit is de actiepagina van de verkopende partij (namelijk Samsung.com). Dit zou dus ook bij CB en BS duidelijk moeten worden gemaakt op het moment dat je het product aanschaft. Niet pas naderhand. Dat is namelijk misleidend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ik zal het je nog sterker vertellen. Omdat deze akties via een aparte site lopen kun je niet eens garantie claimen bij op het actie product CN, BS e.d..

Uit eigen ervaring en gelukkig door BS perfect opgelost, zie deze post vanaf Offtopic: Golf2vr6 in "[OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen"

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even nagevraagd of mijn popupbundel nou al verstuurd was. Wordt er nu verteld dat ze nog niet binnenzijn.🤔

Hier de mail:

"Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

In ons systeem zie ik inderdaad dat je de melding ontvangen hebt dat de pop-up bundel al verstuurd is. Dit is niet het geval. Deze bundels zijn nog niet bij ons binnengekomen en deze ontvang je later. De bundel wordt waarschijnlijk 22 april verstuurd. Je ontvangt een bericht zodra hij verstuurd is.

In vertrouwen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Verwijderd schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:12:
Ik had even nagevraagd of mijn popupbundel nou al verstuurd was. Wordt er nu verteld dat ze nog niet binnenzijn.🤔

Hier de mail:

"Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

In ons systeem zie ik inderdaad dat je de melding ontvangen hebt dat de pop-up bundel al verstuurd is. Dit is niet het geval. Deze bundels zijn nog niet bij ons binnengekomen en deze ontvang je later. De bundel wordt waarschijnlijk 22 april verstuurd. Je ontvangt een bericht zodra hij verstuurd is.

In vertrouwen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd."
Had je de bundel gelijk al bij je bestelling, of zou hij nageleverd worden omdat je te vroeg (of laat met abonnement) was?

Gek dat het nu ineens "wordt 22 verstuurd" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floristevito schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:53:
[...]

Had je de bundel gelijk al bij je bestelling, of zou hij nageleverd worden omdat je te vroeg (of laat met abonnement) was?

Gek dat het nu ineens "wordt 22 verstuurd" is.
Hij zou nageleverd worden omdat ik ietd te vroeg was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:40

WCA

Ik ben benieuwd, bij t-mobile besteld, en zou 21 april moeten binnenkomen. Draadloze lader moet ik via een actie los aanvragen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
WCA schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:15:
Ik ben benieuwd, bij t-mobile besteld, en zou 21 april moeten binnenkomen. Draadloze lader moet ik via een actie los aanvragen
Lader moet ik ook aanvragen.. maar hoe dan precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

038Robijno schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:24:
[...]

Lader moet ik ook aanvragen.. maar hoe dan precies?
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/t-mobile

Is de link om het aan te vragen. Je moet 'm wel eerst in huis hebben, want je moet ook je IMEI opgeven

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oskaroskar
Vind het ook raar dat op de site van het aanvragen van die wireless charger staat: IMEI nummer OnePlus 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

oskaroskar schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:48:
Vind het ook raar dat op de site van het aanvragen van die wireless charger staat: IMEI nummer OnePlus 7
zal een foutje zijn, maar het is de link die ik in de pdf van tmobile kreeg, dus zal wel goed zijn

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oskaroskar
WCA schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:50:
[...]

zal een foutje zijn, maar het is de link die ik in de pdf van tmobile kreeg, dus zal wel goed zijn
Ja dat denk ik ook. Maar waarom is het zo'n zooitje alles bij elkaar? Het wordt ondertussen wel een grote optelsom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
oskaroskar schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:54:
[...]

Ja dat denk ik ook. Maar waarom is het zo'n zooitje alles bij elkaar? Het wordt ondertussen wel een grote optelsom...
Ik zie het nu bij die van Belsimpel ook, wat apart.. als je op het vraagteken drukt staat er echter "deze kan je vinden op de doos van de Oneplus 8 pro" zal wel goed zitten dus. Maar wel gek haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
oskaroskar schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:54:
[...]

Levertijd misschien een corona dingetje dat zou nog een beetje kunnen. Maar de rest is toch geen excuses voor. Wat een bende daar bij Belsimpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
floristevito schreef op zondag 19 april 2020 @ 17:59:
[...]

Ik zie het nu bij die van Belsimpel ook, wat apart.. als je op het vraagteken drukt staat er echter "deze kan je vinden op de doos van de Oneplus 8 pro" zal wel goed zitten dus. Maar wel gek haha
Het is een algemene pagina van OnePlus voor de akties van (T-MOBILE, Tele2, CB, BS). https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

Veel mensen die nu over BS klagen (ook terecht) maar de bron is toch waarschijnlijk OnePlus zelf. Bijvoorbeeld de site voor de lader is van OnePlus zelf en staat los van BS (CB etc).

[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 19-04-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:00:
[...]

Het is een algemene pagina van OnePlus voor de akties van (T-MOBILE, Tele2, CB, BS). https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

Veel mensen die nu over BS klagen (ook terecht) maar de bron is toch waarschijnlijk OnePlus zelf. Bijvoorbeeld de site voor de lader is van OnePlus zelf en staat los van BS (CB etc).
Ah ja je hebt helemaal gelijk. Hoewel je wel op "Belsimpel" drukt, lijkt me ook dat de website van Oneplus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
Golf2vr6 schreef op zondag 19 april 2020 @ 19:00:
[...]

Ja klopt, maar het is gewoon allemaal zo'n gedoe bij elkaar.. Ik wilde gewoon de telefoon zo snel mogelijk hebben en dan zijn de extra's leuk meegenomen. Maar het lijkt nu of alles niet lekker gaat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oskaroskar
In mijn BS-account zie ik nu staan dat hij inderdaad 21 april bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
oskaroskar schreef op maandag 20 april 2020 @ 00:35:
Yep hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zaterdag de pro besteld, abbonement moet vandaag worden verwerkt.

Ook bij mij bezorgdatum morgen.

:)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Hier nog geen bezorgdatum beschikbaar (Blue). BS geeft zelf aan 5-7 werkdagen, OP heeft zelf geen voorraad. Verwacht dus dat mijn telefoon later bezorgd wordt.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• involver
Ik zie idd nu dat mijn bestelling wordt ingepakt, levering morgen. Geen update in de mail overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:35
Ik heb een T&T gekregen, vanmiddag krijg ik IETS binnen van BS. Wellicht sturen ze toch het pop-up pakket los op. Vreemd genoeg sturen ze het naar het factuuradres, niet de pickup point die ik heb aangegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Bij mij ook. Wat me ook opvalt is dat ik op mijn order pagina bij de telefoon staat

IMEI: Bekend zodra je product onderweg is

Echter als ik op het bestel overzicht kijk dan staat die daar al wel. Ik ga dus maar vast die lader eens aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
Bij mij ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
1993jjohan schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:35:
Bij mij ook. Wat me ook opvalt is dat ik op mijn order pagina bij de telefoon staat

Echter als ik op het bestel overzicht kijk dan staat die daar al wel. Ik ga dus maar vast die lader eens aanvragen.
Denk je niet dat die nog kan veranderen? Straks kan je hem maar 1 keer aanvragen wellicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
Belsimpel kennende weet je het maar nooit inderdaad. Wat een drama is dat zeg. Zou blij zijn als ik het toestel in mijn handen heb, hopelijk morgen.

We zien het wel. Als de aanvraag afgekeurd wordt dan doe ik hem wel opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
1993jjohan schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:47:
Belsimpel kennende weet je het maar nooit inderdaad. Wat een drama is dat zeg. Zou blij zijn als ik het toestel in mijn handen heb, hopelijk morgen.

We zien het wel. Als de aanvraag afgekeurd wordt dan doe ik hem wel opnieuw.
Hou ons op de hoogte! Ik twijfel nog om het al te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

1993jjohan schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:35:

20 min geleden stond mijn IMEI nog niet in het besteloverzicht. Nu wel.

Ik ga de aanvraag voor de lader pas insturen als ik ook daadwerkelijk een ''verzonden'' status in dat overzicht heb staan. Anders wordt hij vrijwel zeker afgekeurd.

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 20-04-2020 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Die van mij is inmiddels onderweg. Mail van BS en IMEI gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Hier ook de mail en T&T van BS gekregen. De pop-up box gaat vandaag naar mijn factuuradres en mijn telefoon morgen naar het bezorgadres. Bijna goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floristevito
Ik heb ook een mail dat hij verzonden is, met box!

IMEI staat in deze mail in factuur, dus neem aan dat hij dan niet meer veranderd. Kunnen zo dus alvast de Charger aanvraag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik zie bij de website van het aanvragen van de lader, geen op=op staan..

Iedereen heeft hier dan toch recht op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

038Robijno schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:44:
Ik zie bij de website van het aanvragen van de lader, geen op=op staan..

Iedereen heeft hier dan toch recht op?

daar staat toch echt: LET OP: voor deze actie geldt OP = OP. Enkel de deelnemende IMEI-nummers hebben recht op een wireless charger.

Andere vraag: kan je binnen de periode gekocht hebben en de aanvraag gedaan hebben maar niet bij de deelnemende IMEI nummers zitten?

Want nergens in mijn aankoop, website van BS of overzicht van bestelling wordt ik gewezen op het feit dat ik gebruik kan maken van deze actie. Het is dat ik dit topic in de gaten hield dat ik überhaupt wist dat deze site bestond.

[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 20-04-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Raar.. want bij coolblue staat dat weer niet.
Geen op=op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 08:56
BelSimpel status zojuist geüpdate; OP8 Green (incl popup) verzonden! :-D Oh yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
spartacusNLD schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:45:
[...]

daar staat toch echt: LET OP: voor deze actie geldt OP = OP. Enkel de deelnemende IMEI-nummers hebben recht op een wireless charger.

Andere vraag: kan je binnen de periode gekocht hebben en de aanvraag gedaan hebben maar niet bij de deelnemende IMEI nummers zitten?

Want nergens in mijn aankoop, website van BS of overzicht van bestelling wordt ik gewezen op het feit dat ik gebruik kan maken van deze actie. Het is dat ik dit topic in de gaten hield dat ik überhaupt wist dat deze site bestond.
Binnen welke periode heb je hem gekocht? Ik weet niet precies hoe het zat, maar ik geloof dat na ongeveer een dag deze actie stopte op Belsimpel (omdat ze op waren). Maar contact opnemen kan altijd, wellicht heb je er gewoon recht op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

floristevito schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:56:
[...]
Binnen welke periode heb je hem gekocht? Ik weet niet precies hoe het zat, maar ik geloof dat na ongeveer een dag deze actie stopte op Belsimpel (omdat ze op waren). Maar contact opnemen kan altijd, wellicht heb je er gewoon recht op :)
Afgelopen zaterdag (18e) besteld. Toen stond er al lang niet meer op de site van BS dat je een gratis lader krijgt. Ik ga hem proberen te claimen maar ik ga er gewoon vanuit dat ik niks krijg. Kan het altijd meevallen.

Edit:
KPN abonnement verwerken en pakket ingepakt ondertussen bij BS :) Nog geen verzendbevestiging.

Edit 2:
Verzonden 8)

[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 20-04-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
038Robijno schreef op maandag 20 april 2020 @ 09:52:
Raar.. want bij coolblue staat dat weer niet.
Geen op=op
Nog maar een keer dan. Als je je gegevens invult moet je akkoord gaan met de aktie voorwaarden. Als je waar je dat vinkje moet zetten op actie voorwaarden klikt dan zie je staan: "zolang de voorraad strekt". Lees anders mijn eerdere post even terug.

Dit kunnen er dus 10 zij, maar ook 100 of 1000 of....

Edit mijn status blijft al uren hangen op:
Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door KPN

Nu is dit ook logisch want KPN heeft ook emei nodig voor verlenging. Maar nu mogen ze wat mij betreft wel ff opschieten hahaha.

/Edit2: in mijn KPN is de verlenging al verwerkt...

Bezorgtijd staat overigens wel op morgen.

/Edit3: Je pakket wordt ingepakt!

/Edit 4: 3 uur later en hij wordt verzonden.

[ Voor 35% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2020 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oskaroskar
Hier ook het bericht dat hij verzonden is! Gelijk de wireless Charger aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfhackah
  • Laatst online: 28-09-2022
Vanochtend besteld bij Tele2 voor €792,- en morgen binnen!

[ Voor 50% gewijzigd door Sfhackah op 20-04-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Net een email van BelSimpel gehad dat mijn abonnement is verlengt en mijn OnePlus8 Pro 128gb Black vandaag op de post gaat. Hoop hem morgen dus te ontvangen.

Life is complicated

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Sfhackah schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:41:
Vanochtend besteld bij Tele2 voor €792,- en morgen binnen!
Gewoon hier je gegevens invullen en misschien heb je geluk.

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/tele2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sfhackah
  • Laatst online: 28-09-2022
Golf2vr6 schreef op maandag 20 april 2020 @ 11:53:
[...]

Gewoon hier je gegevens invullen en misschien heb je geluk.

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/tele2
Thanks boss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Ik heb net de popup box gekregen, is het zo dat alle boxen een cyan sandstone bumper case krijgen? Ik heb namelijk een zwart toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM

SebasFM

BOFH

Dan ben jij een van de gelukkigen die de popup box wel heeft gekregen. Die van mij zou donderdag worden verzonden, met de duidelijke opmerking van BS dat de popup die bij mijn zwarte OP8 Pro hoort op was en ze daarom een blauwe popup box gingen leveren. Mogelijk zijn die ook op want ondanks de verzendbelofte (geen verzendbevestiging) nog niets ontvangen. Benieuwd of die morgen alsnog met de telefoon wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
Ben benieuwd hoe men omgaat met de gratis wireless charger-actie en de blauwe Oneplus 8 pro. Deze wordt later uitgeleverd en op=op, zoals de actie zegt..... zou niet helemaal fair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Denk dat ik een van de weinige ben die de 8 pro heeft besteld bij Coolblue?
Ze hebben hem op voorraad maar nog niks verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floristevito
MoonRaven schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:37:
Ik heb net de popup box gekregen, is het zo dat alle boxen een cyan sandstone bumper case krijgen? Ik heb namelijk een zwart toestel
Volgens mij is die kleur voor iedereen met de 8 pro zwart, zie: https://www.oneplus.com/n...-pro-pop-up-box?from=8pro

Maar we weten natuurlijk niet zeker of dit hetzelfde is als die van Belsimpel, maar lijkt me wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcBorek2002
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2023
GertuZz schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:57:
Ben benieuwd hoe men omgaat met de gratis wireless charger-actie en de blauwe Oneplus 8 pro. Deze wordt later uitgeleverd en op=op, zoals de actie zegt..... zou niet helemaal fair zijn.
Ik vroeg me ook af hoe ze hiermee omgaan aangezien ik ook de blauwe heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
MoonRaven schreef op maandag 20 april 2020 @ 12:37:
Ik heb nog nergens wat anders gezien Dan bullets Z, cyan sandstone en carbon.
floristevito schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:04:
[...]

Volgens mij is die kleur voor iedereen met de 8 pro zwart, zie: https://www.oneplus.com/n...-pro-pop-up-box?from=8pro

Maar we weten natuurlijk niet zeker of dit hetzelfde is als die van Belsimpel, maar lijkt me wel.
De link verwijst naar een plaatje met een cyan case.

Het plaatje is iig precies wat ik ontvangen heb. Op de transparante case na want die zit in de doos van de telefoon zelf.

[ Voor 30% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-04-2020 13:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste