Als ik alle posts zo eens doorneem is het een ontzettende puinhoop bij BS en dan met name hoe ze communiceren:
- Popup was vanaf 18.00u - maar je kon blijkbaar al eerder bestellen
- Bestellingen van voor 18.00u worden gewoon beloond met een pop-up bundel (niets ten nadele van de vroege vogels hoor, jullie geluk!)
- Bestellingen van 18.06 (zoals die van mij) waren te laat voor de pop-up bundel (boehoe)
- Er zijn blijkbaar orders waar achteraf alsnog een pop-up bundel aan wordt toegekend
- Levertijd en belofte daaromtrent, waar moet ik beginnen? Ik zie tweets van mensen die al op 14 april hun OP8 hebben ontvangen via BS. Ik heb zelf alleen maar mails met vertraging, onduidelijk waaneer wel, etc. etc. Belofte maakt schuld, als BS beloofd te leveren is dat hun verantwoordelijkheid. Wees anders gewoon duidelijk (lees: EERLIJK)
- Ik lees dat zelfs de coronacrisis als excuus wordt gebruikt voor de vertraging. Walgelijk! (bron: NL - OnePlus Community)
- Wireless charger... Ik kreeg wel een mail dat ik een wireless charger zou kunnen bestellen. Linkje in die mail werkte niet. Bij navraag blijkt die pas te werken na 21 april, had handig geweest als dat gewoon in dezelfde mail stond.
Ik heb mijn bestelling nog open staan, maar overweeg puur uit principe de boel te annuleren. Ik geef niets om die bundel, de wireless charger is aardig maar ook geen deal-maker. Ik ben vooral enorm teleurgesteld in de manier waarop je wordt behandeld als je wel zonder twijfel/nadenken even 1000 euro overmaakt, gewoon op basis van goed vertrouwen...
-edit- paar typos en bron buiten GoT
[
Voor 7% gewijzigd door
involver op 19-04-2020 11:34
]