Hier precies hetzelfde, de groene besteld om 18.04. Nog niets te zien... Hoe dom kan je zijn als Belsimpel om reclame te maken dat je dé partij bent binnen Nederland om direct na de release exclusief de OnePlus 8 (Pro) te leveren en dan de mensen vervolgens minimaal een week laat wachten. Wees gewoon eerlijk.x360junkie schreef op donderdag 16 april 2020 @ 23:01:
Ik ook de groene besteld om iets over 18:00 helaas nog geen postnl bericht
Misschien niet bij BS klagen maar bij OnePlus.iisHitman schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:38:
[...]
Hier precies hetzelfde, de groene besteld om 18.04. Nog niets te zien... Hoe dom kan je zijn als Belsimpel om reclame te maken dat je dé partij bent binnen Nederland om direct na de release exclusief de OnePlus 8 (Pro) te leveren en dan de mensen vervolgens minimaal een week laat wachten. Wees gewoon eerlijk.
https://twitter.com/OnePl.../1250093502781960193?s=19
De online #OnePlusPopup is nu live! Met een exclusieve OnePlus Pop-up Box met extra goodies. Ga naar @Belsimpel om erachter te komen wat er precies in zit. https://t.co/Bhe7AImrtq https://t.co/MsUSwlTVZ4
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ja bij mij precies hetzelfde.gnirts_modnar schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 08:53:
Ik heb ook een normale one plus 8 zwart besteld en ik heb enkel een mail gekregen met de bevestiging dat ik een pop-up box ga ontvangen verder nog niets gehoord / ontvangen.
Als ik de discussie volg rondom de gratis levering van de draadloze lader, krijg ik het idee dat OnePlus en BS niet heel strak samenwerking. Vreemd als je onderstaande leest. Er staat inderdaad niet dat ze alles de dag daarna versturen, maar dat idee geven/gaven ze wel.Golf2vr6 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 09:53:
[...]
Misschien niet bij BS klagen maar bij OnePlus.
https://twitter.com/OnePl.../1250093502781960193?s=19
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/iZQzHYZSMqpW6Gkc3sQHQLnm.png?f=user_large)
Mee eens, het is misleiding maar zo genereren ze natuurlijk wel een hoop verkopen.
Als de concurrent zulke uitspraken niet doet en BS wel, is de kans natuurlijk groter dat fans hem bij BS bestellen.
Vervolgens annuleren zal weinig verschil uitmaken gezien alle partijen hem pas de 21e uitleveren.
Als de concurrent zulke uitspraken niet doet en BS wel, is de kans natuurlijk groter dat fans hem bij BS bestellen.
Vervolgens annuleren zal weinig verschil uitmaken gezien alle partijen hem pas de 21e uitleveren.
Ik had ook gehoopt op vandaag maar hield rekening met na het weekend omdat er duidelijk 2-4 werkdagen stond. BS is ook afhankelijk van wat ze van OnePlus geleverd krijgen. Ik heb bij BS besteld omdat ik dan mijn contract kon verlengen en de 8 pro 12/256 + pop-box + lader voor €800 had. Dat laatste gaf bij mij de doorslag om bij BS te bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-04-2020 10:19 ]
Dat en je bent dan ook je popup box kwijt...Jasikevicius3 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:02:
Verwijderd
Zelf nog geen bericht dat de popup bundel is verstuurd. Ik lees graag wat er allemaal in zit!
Pop up bundel.Mehmeeeh schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:57:
Ik heb geen bericht gehad van Belsimpel, geen mail van Postnl, maar vanmiddag komt er toch echt een pakketje binnen van Belsimpel
[Afbeelding]
Same here!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:31:
Zelf nog geen bericht dat de popup bundel is verstuurd. Ik lees graag wat er allemaal in zit!
Weet overigens iemand of die mintgroene Bullets naar NL komen? Zie overal alleen blauw en zwart?

Foto geleend van Twitter.
https://twitter.com/Oskar.../1251090781215039488?s=19
Ik denk dat ik de box maar dicht laat tot dinsdag en dan snel de telefoon erin stop als ik die heb. Beetje jammer, dat lege gat.
[ Voor 66% gewijzigd door Golf2vr6 op 17-04-2020 12:52 ]
De OnePlus 8 128GB Zwart staat nu opeens op direct leverbaar bij BS, nu besteld is morgen in huis.
Bij mijne (met pop up bundel) staat nu dat ie wordt ingepakt en morgen wordt bezorgd.
Bij mijne (met pop up bundel) staat nu dat ie wordt ingepakt en morgen wordt bezorgd.
Ik snap niet zo goed waar Belsimpel mee bezig is. Pop-up boxes verzenden zonder de telefoon is als je friet op een bord krijgen bij de snackbar om dan vervolgens na het weekend de mayo op te mogen halen. Ze mogen best wat transparanter zijn met zulke acties. Als ze het niet redden qua levering of mankracht door de huidige stand van zaken, zeg dat dan van tevoren. Maar voorheen wist je dat je bij de pop-up store direct je nieuwe toestel kon meenemen. Vaak een week voor de officiële release. Nu zitten ze met een berg teleurgestelde fans die beter bij oneplus zelf hadden kunnen bestellen.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Je kunt het ook waarderen dat ze tijd, geld en effort steken in twee pakketten sturen, wanneer het kan / mag.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nu net de pop up bundel gekregen. Morgen de telefoon dan. Beetje apart, maar ben tevreden.Andreasvers schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:53:
De OnePlus 8 128GB Zwart staat nu opeens op direct leverbaar bij BS, nu besteld is morgen in huis.
Ik waardeer het. Maar het is onnodig extra werk voor BS. Enfin. Ik blijf geduldig wachten op de track en trace code. Hoop dat ze alles op orde krijgen en dat we binnenkort allemaal mogen genieten van ons nieuwe speeltjeCLB schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:04:
Je kunt het ook waarderen dat ze tijd, geld en effort steken in twee pakketten sturen, wanneer het kan / mag.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Bij sommigen kan je het toch nooit goed doen en BS is afhankelijk van OnePlus wat betreft leveringen. Ik denk dat BS het liefste ook alles gelijk had verstuurd. Nu hebben ze er alleen maar meer werk mee.CLB schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:04:
Ik heb zojuist een email ontvangen dat de verlenging is goedgekeurd en dat het toestel wordt klaargemaakt voor verzenden. Verwachting is morgen binnen 😁😁
Mijn groene OnePlus 8 Pro komt 21-04 binnen! 
Schopje naar prijzen en levertijden.
Schopje naar prijzen en levertijden.
[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 17-04-2020 19:53 ]
Kan me niet voorstellen dat er 1 gebruiker het verzoek heeft ingediend of ze dan iig alvast de popup box op willen sturen. Dus dat extra werk hebben ze volledig aan zichzelf te danken. En zonder mail/tracking zomaar iets opsturen kan je aardig vinden maar ik vind het een beetje vreemd en vooral link ivm kwijtraken etc.Golf2vr6 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:13:
[...]
Bij sommigen kan je het toch nooit goed doen en BS is afhankelijk van OnePlus wat betreft leveringen. Ik denk dat BS het liefste ook alles gelijk had verstuurd. Nu hebben ze er alleen maar meer werk mee.
Weet iemand of de Oneplus 8 Pro al ergens in een winkel te bekijken is? Tussen 14 en 20 april bestellen is bij een aantal winkels een gratis draadloze lader erbij, maar voordat ik bestel wil ik eerst de telefoon graag even zien.
Met name om te kijken hoe hinderlijk ik de gebogen schermranden vind. Ik vond dat bij de 7 Pro zeer hinderlijk, continue reflecties op het scherm, wat erg afleid bij het lezen van teksten op het scherm. Als dit hetzelfde is bij de 8 Pro, dan wordt het denk ik toch een S20+, ondanks dat ik de Oneplus de betere keuze vind door OxygenOS en de snapdragon processor.
Met name om te kijken hoe hinderlijk ik de gebogen schermranden vind. Ik vond dat bij de 7 Pro zeer hinderlijk, continue reflecties op het scherm, wat erg afleid bij het lezen van teksten op het scherm. Als dit hetzelfde is bij de 8 Pro, dan wordt het denk ik toch een S20+, ondanks dat ik de Oneplus de betere keuze vind door OxygenOS en de snapdragon processor.
pop up bundel binnen zonder telefoon. Voelt dan weer raar. Mocht best samen verstuurd worden.
Leuke opmerking.bjvdven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 13:00:
Ik snap niet zo goed waar Belsimpel mee bezig is. Pop-up boxes verzenden zonder de telefoon is als je friet op een bord krijgen bij de snackbar om dan vervolgens na het weekend de mayo op te mogen halen. Ze mogen best wat transparanter zijn met zulke acties. Als ze het niet redden qua levering of mankracht door de huidige stand van zaken, zeg dat dan van tevoren. Maar voorheen wist je dat je bij de pop-up store direct je nieuwe toestel kon meenemen. Vaak een week voor de officiële release. Nu zitten ze met een berg teleurgestelde fans die beter bij oneplus zelf hadden kunnen bestellen.
Hier ook de pop up bundel ontvangen zonder dat ik een mail heb gekregen van postnl.
Stond er in één keer een postbode in onze tuin omdat ik hem niet verwachtte
De bullets wireless Z gelijk maar geprobeerd en het geluid viel mij helemaal niet tegen.
Stond er in één keer een postbode in onze tuin omdat ik hem niet verwachtte
De bullets wireless Z gelijk maar geprobeerd en het geluid viel mij helemaal niet tegen.
Verwijderd
Weet iemand of er nou nog een verschil is tussen de verschillende popupboxen? Aangezien ik van BS een berichtje kreeg dat ik de box voor de blauwe telefoon kreeg ipv de zwarte. Maar ik heb het idee dat ze allemaal het zelfde zijn
Geen idee, maar ik gok kleurtje van de OnePlus Bullets Wireless Z...Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 15:41:
Maar ik heb het idee dat ze allemaal het zelfde zijn
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb de 8 pro 128GB (zwart) aangeschaft via Belsimpel. Was eerst te vroeg, toen gecanceld en met pop-up box opnieuw besteld 
Omdat ik las dat mensen al de box kregen zonder telefoon, heb ik nog even navraag gedaan over de levertijd van mijn telefoon met box. Ik kreeg het volgende bericht:
"wij verwachten dat je het toestel op 21 april ontvangt. De pop-up bundel ontvang je tegelijk met het toestel. Het klopt dat sommige klanten al een pop-up bundel hebben ontvangen, dat komt omdat deze door ons los zijn nagestuurd. Jij kunt het toestel en de bundel op 21 april verwachten!"
Nog even geduld dus..
Ik zie overigens ook berichten dat de wireless charger die je zou krijgen, alleen voor een bepaald aantal toestellen lijkt te zijn via Belsimpel. Ze waren blijkbaar snel op, maar je moet wel het zelf aanvragen bij Oneplus via de link. Volgens mij checken ze hier dus IMEI nummers van de telefoon die er recht op hebben. Maar als het goed is hebben wij (die er vroeg bij waren), hier dus ook recht op!
Omdat ik las dat mensen al de box kregen zonder telefoon, heb ik nog even navraag gedaan over de levertijd van mijn telefoon met box. Ik kreeg het volgende bericht:
"wij verwachten dat je het toestel op 21 april ontvangt. De pop-up bundel ontvang je tegelijk met het toestel. Het klopt dat sommige klanten al een pop-up bundel hebben ontvangen, dat komt omdat deze door ons los zijn nagestuurd. Jij kunt het toestel en de bundel op 21 april verwachten!"
Nog even geduld dus..
Ik zie overigens ook berichten dat de wireless charger die je zou krijgen, alleen voor een bepaald aantal toestellen lijkt te zijn via Belsimpel. Ze waren blijkbaar snel op, maar je moet wel het zelf aanvragen bij Oneplus via de link. Volgens mij checken ze hier dus IMEI nummers van de telefoon die er recht op hebben. Maar als het goed is hebben wij (die er vroeg bij waren), hier dus ook recht op!
Dank voor bovenstaand bericht. Dat schept een hoop duidelijkheid! De mensen die dus naderhand de box erbij hebben gekregen van Belsimpel hebben hem los toegestuurd gekregen. Ik deed aannames. Waarvoor excuses.
Opmerkelijk, de website geeft nu weer 2-4 dagen aan en met mijn bestelling is nog niets gebeurd.Andreasvers schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 12:53:
Dan zal de postbode nog onderweg zijn... had net als iemand hierboven geen melding gehad via PostNL app.bjvdven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:16:
Dank voor bovenstaand bericht. Dat schept een hoop duidelijkheid! De mensen die dus naderhand de box erbij hebben gekregen van Belsimpel hebben hem los toegestuurd gekregen. Ik deed aannames. Waarvoor excuses.
Ik geloof wel dat het team van BelSimpel behoorlijk hun best doet om iedereen zo snel mogelijk van hun bestelling te voorzien.
Doe het maar eens even!
Update: mijn losse mint hoesje is dan wel weer onderweg, das razend snel. ook daar stond vanmorgen nog bij 2-4 dagen levertijd.
Doe het maar eens even!
Update: mijn losse mint hoesje is dan wel weer onderweg, das razend snel. ook daar stond vanmorgen nog bij 2-4 dagen levertijd.
[ Voor 29% gewijzigd door lovly_1 op 17-04-2020 16:40 ]
Mijn bestelling is nu ook weer aangepast. Er staat nu geen bezorgdatum meer bij, en dat het toestel nog niet op voorraad is. Misschien dat ze bij Belsimpel een beetje van slag zijn door dit hele pop-up gebeuren.gnirts_modnar schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:29:
[...]
Opmerkelijk, de website geeft nu weer 2-4 dagen aan en met mijn bestelling is nog niets gebeurd.
Update:
Mail gekregen van Belsimpel waarin ze zeggen dat de levering vertraagd is.
"De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier."
Het lijkt dus echt aan Oneplus zelf te liggen.
[ Voor 31% gewijzigd door Andreasvers op 17-04-2020 18:09 ]
Begint echt een soap te worden. Nu is het al leveringsdatum onbekend ipv de 21e. Ik vind hier wat van.
Verwijderd
Krijg net dit bericht van ze:
"Onlangs heb je de bestelling met ordernummer xxxxxxxxxx bij ons geplaatst. De OnePlus 8 Pro 128GB Black is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak!
We houden je goed op de hoogte. Zodra we meer informatie hebben, laten we dat aan je weten.
Hoe gaat het verder?
Als we weten wanneer je product binnenkomt, sturen we je een mailtje. Ook als we nog geen nieuwe informatie hebben, houden we regelmatig contact met je. Zo ben je altijd up-to-date. Je hoeft zelf helemaal niets te doen.
Waarom komt je bestelling later?
De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier.
"Onlangs heb je de bestelling met ordernummer xxxxxxxxxx bij ons geplaatst. De OnePlus 8 Pro 128GB Black is vertraagd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk bij je is, maar we hebben nog geen nieuwe leverdatum. Excuses voor het ongemak!
We houden je goed op de hoogte. Zodra we meer informatie hebben, laten we dat aan je weten.
Hoe gaat het verder?
Als we weten wanneer je product binnenkomt, sturen we je een mailtje. Ook als we nog geen nieuwe informatie hebben, houden we regelmatig contact met je. Zo ben je altijd up-to-date. Je hoeft zelf helemaal niets te doen.
De leverancier had aangegeven je telefoon eerder te kunnen leveren, maar dit is niet gelukt. Het is natuurlijk niet leuk om te wachten op je pakket. Onze inkoopafdeling is hier daarom extra hard mee bezig en heeft dagelijks nauw contact met de leverancier.
Ja ik krijg die mail net ook.. althans vertraagd en ze weten nog niet wanneer..Huigie schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:07:
Begint echt een soap te worden. Nu is het al leveringsdatum onbekend ipv de 21e. Ik vind hier wat van.
Maar neem toch aan dat de 21e moet lukken?
Verwijderd
Aangezien ze zeiden dat ze de telefoons maandag gingen verzenden neem ik aan dat dat ook zo is. Even afwachten nog jammer genoeg!floristevito schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:08:
[...]
Ja ik krijg die mail net ook.. althans vertraagd en ze weten nog niet wanneer..
Maar neem toch aan dat de 21e moet lukken?
Ja, of dit is plots toch ook onzeker.. ik zal nog eens vragen wat het nu precies is!Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:09:
[...]
Aangezien ze zeiden dat ze de telefoons maandag gingen verzenden neem ik aan dat dat ook zo is. Even afwachten nog jammer genoeg!
De 21e was wat ze mij elke keer vertelden, ik moest het ook niet eerder verwachten gaven ze aan. Nu opeens een vertragings mail, totaal onduidelijk of ik hem nog maandag kan verwachten of het nog later gaat worden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:09:
[...]
Aangezien ze zeiden dat ze de telefoons maandag gingen verzenden neem ik aan dat dat ook zo is. Even afwachten nog jammer genoeg!
Dit staat nog steeds op de site:
Pre-order de OnePlus 8 Pro en ontvang het toestel gegarandeerd als één van de eersten in Nederland op 21 april!
Ja BS en vooral OP maken er een potje van, kreeg net die mail ook
BS is afhankelijk van OnePlus. Dus OnePlus maakt er een potje van.mytheory schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:22:
Ja BS en vooral OP maken er een potje van, kreeg net die mail ook
Nou, BS geeft aan dat ze gaan versturen. Zo een uitspraak doe je toch pas als je spullen in huis hebt die je kan versturen! Anders is het waarschijnlijk dat je iets gaat versturen.
De oneplus 8 van de vrouw geeft een vertraging aan bij Belsimpel. Mijn pro bij Coolblue heeft geen status update gehad (nog).
Ik vraag mij af of BS dit eerder gedaan heeft, niet toch?
Ze hebben blijkbaar een plan gemaakt wat nu totaal faalt, normaliter sta je in de rij voor een winkel, en is het mogelijk om mis te grijpen omdat de voorraad op is (dacht zoiets gebeurde bij de popup met 7/7t).
Nu omdat het online is, zijn er veel bestellingen binnen gekomen. Ik hoop ook dat ze op basis van bestellingstijd de levering gaan regelen, en niet dat iemand die pas later op de avond heeft besteld de telefoon eerder geleverd ga krijgen...
Ze hebben blijkbaar een plan gemaakt wat nu totaal faalt, normaliter sta je in de rij voor een winkel, en is het mogelijk om mis te grijpen omdat de voorraad op is (dacht zoiets gebeurde bij de popup met 7/7t).
Nu omdat het online is, zijn er veel bestellingen binnen gekomen. Ik hoop ook dat ze op basis van bestellingstijd de levering gaan regelen, en niet dat iemand die pas later op de avond heeft besteld de telefoon eerder geleverd ga krijgen...
http://specs.tweak.to/5253
Is dit niet gewoon een geautomatiseerd mailtje? Bij bestellen stond er een krappe 2-4 werkdagen. Wellicht ziet het systeem dat ze die 4 dagen niet gaan halen (maar wel 21 april leveren) en stuurt het volautomatisch een bericht uit?Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:08:
Krijg net dit bericht van ze:
Hoe gaat het verder?
Daar maak je toch geen vrienden mee? Zo dom zijn ze toch niet?
De levertijd wordt niet echt meegenomen. Ik had voor 18:00 al een bestelling gedaan en ik heb niets terwijl anderen die later bestelden een verzendbevestiging van het toestel hebben.Sjowhan schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:30:
Ik vraag mij af of BS dit eerder gedaan heeft, niet toch?
Daar kon je best wel eens gelijk in hebben en klinkt logisch aangezien BS niet alles onder controle heeft op dit moment.SebasFM schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:31:
[...]
Is dit niet gewoon een geautomatiseerd mailtje? Bij bestellen stond er een krappe 2-4 werkdagen. Wellicht ziet het systeem dat ze die 4 dagen niet gaan halen (maar wel 21 april leveren) en stuurt het volautomatisch een bericht uit?
Verwijderd
Ik denk inderdaad dat het automatisch was. Verwacht wel gewoon dat de telefoon er dinsdag is, dan is het 5 werkdagen en dus 1 dag later dan ze verwachtten
Net gebeld, ze verwachten dat ze de toestellen de 20e binnen hebben en dat ze het dan kunnen versturen.
Ik vertrouw ze niet meer. Eerst zien, dan geloven...
Zelfde mailtje ontvangen, ook voor de zekerheid contact met ze opgenomen. Dit kan echt niet.
Wie zegt dat Belsimpel hier de schuldige is? Vermoed dat OnePlus zelf te ambitieus is geweest door Belsimpel te beloven dat ze de telefoons eerder aan hun kunnen leveren.
Idem dito, 17:58 uur. Jammer allemaal.MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:33:
[...]
De levertijd wordt niet echt meegenomen. Ik had voor 18:00 al een bestelling gedaan en ik heb niets terwijl anderen die later bestelden een verzendbevestiging van het toestel hebben.
Het positieve is dat de pop-up vandaag wel is gekomen per de post.
Het is elke keer hetzelfde met BS bij een OP launch. Zou nu toch wel bekend moeten zijn. Als je direct bij OP zelf besteld heb je hem eerder is altijd al zo geweest.
Jij zelf!ThomasHa schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:47:
Wie zegt dat Belsimpel hier de schuldige is? Vermoed dat OnePlus zelf te ambitieus is geweest door Belsimpel te beloven dat ze de telefoons eerder aan hun kunnen leveren.
ThomasHa schreef op woensdag 15 april 2020 @ 22:21:
Kleintje inside info gekregen van Belsimpel, ze gaan waarschijnlijk pas dinsdag de telefoons versturen....
Ik kreeg eerder vandaag bericht dat ze de 21e verwachten. Nu net via Twitter het volgende:
"Wat betreft de leverdatum, op dit moment is de verwachte leverdatum 2-4 werkdagen. Het is nog onduidelijk of het toestel op 21 april geleverd kan worden. Zodra hierover meer informatie is, stellen we je op de hoogte per e-mail!"
Hopelijk lukt het de 21e. Hoe dan ook moeten we nog even wat geduld hebben denk ik..
"Wat betreft de leverdatum, op dit moment is de verwachte leverdatum 2-4 werkdagen. Het is nog onduidelijk of het toestel op 21 april geleverd kan worden. Zodra hierover meer informatie is, stellen we je op de hoogte per e-mail!"
Hopelijk lukt het de 21e. Hoe dan ook moeten we nog even wat geduld hebben denk ik..
Ik vind het allemaal bijzonder. Voor.mn eigen beeld: de mail van de vertraging gaat over de Pro? Ik heb namelijk mail gehad dat mijn OnePlus 8 128GB black vandaag verstuurd is en morgen wordt bezorgd.
[ Voor 5% gewijzigd door Petert87 op 17-04-2020 19:43 ]
Die mail heb ik dan weer niet gehad voor hetzelfde toestel terwijl ik voor zover ik weet toch echt een van de eerste was...Petert87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:39:
Ik vind het allemaal bijzonder. Voor.mn eigen beeld: de mail van de vertraging gaat over de Pro? Ik heb namelijk mail gehad dat mijn OnePlus 8 128GB black vandaag verstuurd is en morgen wordt bezorgd.
Dat is vreemd. Ook zelfde kleur? Ik heb rond half 8 besteld, omdat verlengen eerst niet mogelijk was.MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:47:
[...]
Die mail heb ik dan weer niet gehad voor hetzelfde toestel terwijl ik voor zover ik weet toch echt een van de eerste was...
/f/image/y4o8cwTyVDcDr7waYn21bAir.png?f=fotoalbum_large)
Oh, jij hebt de niet pro.Petert87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:50:
[...]
Dat is vreemd. Ook zelfde kleur? Ik heb rond half 8 besteld, omdat verlengen eerst niet mogelijk was.[Afbeelding]
Ik heb de pro 128gb black besteld.

Nee inderdaad niet de Pro. Volgens mij zijn er niet zoveel "normale" verkocht. Ik kreeg een dag later een pop-up op BS dat er een dag eerder 78 verkocht warenMoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:51:
[...]
Oh, jij hebt de niet pro.
Ik heb ook de OnePlus 8 128GB black besteld, 18:17 had ik de bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Een dag later kreeg ik bericht dat ik de pop-up erbij kreeg. En vandaag heb ik mail gekregen dat de bestelling later komt, maar er is nog geen datum bekend...
De pro had inderdaad meer voor zover ik kon zien. 246 bestellingen voor de pro 128GB .Petert87 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:52:
[...]
Nee inderdaad niet de Pro. Volgens mij zijn er niet zoveel "normale" verkocht. Ik kreeg een dag later een pop-up op BS dat er een dag eerder 78 verkocht waren
Dat scheelt nogal.MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:53:
[...]
De pro had inderdaad meer voor zover ik kon zien. 246 bestellingen voor de pro 128GB .
Ik vind de normale wel goed genoeg 😁. Nu een Nokia 7 plus, dus dat scheelt nogal. Alhoewel ik wel 2 jaar dik tevreden ben geweest.
Volgens de medewerker die ik sprak komt die de 20e binnen en gaan ze hem dan versturen.aaaronnn schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:53:
Ik heb ook de OnePlus 8 128GB black besteld, 18:17 had ik de bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Een dag later kreeg ik bericht dat ik de pop-up erbij kreeg. En vandaag heb ik mail gekregen dat de bestelling later komt, maar er is nog geen datum bekend...
Ik heb ook aangegeven dat het voor mij onmogelijk was om te begrijpen welke datum ze bedoelden met vanaf wanneer het was "vertraagd". Op twitter stond dat het de volgende dag bezorgd zou worden, de site gaf 2-4 werkdagen aan en een medewerker aan de telefoon gaf aan dat het de 16e binnen zou komen en verstuurd zou worden.
Verwijderd
Heeft iedereen nou eigenlijk zijn/haar popup box gehad vandaag? Want ik kreeg gister te horen dat ie verstuurd zou worden maar heb niks ontvangen en geen track & trace
Nee, niet iedereen heeft hem gekregen (ik ook niet). Als het goed is zouden de meeste mensen hem met de levering moeten krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:00:
Heeft iedereen nou eigenlijk zijn/haar popup box gehad vandaag? Want ik kreeg gister te horen dat ie verstuurd zou worden maar heb niks ontvangen en geen track & trace
Verwijderd
Ah oke gelukkig niet de enige!MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 20:01:
[...]
Nee, niet iedereen heeft hem gekregen (ik ook niet). Als het goed is zouden de meeste mensen hem met de levering moeten krijgen.
Ja ik denk dat vooral de pro (ik heb dezelfde versie besteld) wat langer duurt..MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 19:51:
[...]
Oh, jij hebt de niet pro.
Bericht gehad mijn groene 256gb Pro is vertraagd.
In het chatbericht op facebook werd wel gezegd dat ze begin volgende week een nieuwe levering verwachten.... Spreekt elkaar weer tegen.
In het chatbericht op facebook werd wel gezegd dat ze begin volgende week een nieuwe levering verwachten.... Spreekt elkaar weer tegen.
Net reactie gekregen en kreeg hetzelfde antwoord. 20e bij BS, 21e in huis.MoonRaven schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:36:
Net gebeld, ze verwachten dat ze de toestellen de 20e binnen hebben en dat ze het dan kunnen versturen.
Mijn abonnement moet nog verlengt worden bij Vodafone bij BelSimpel komende Maandag, ik heb de bestelling en dergelijke wel al geplaatst. Ik hoop dat ik dan toch ergens de telefoon mag verwachten in de loop van volgende week. OnePlus 8 Pro Onyx Black 128gb.
Life is complicated
Vreemd, heb zelf 17:52 besteld en nog niks binnen. Ze hadden gisteren gemaild dat de popup wel alvast verstuurd wordt. Maar niks binnen gehad van postnl.... Ik heb voor de zekerheid toch maar een bestelling geplaatst op coolblue, vertrouw BS niet meer op hun woordThijmenR schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:48:
[...]
Idem dito, 17:58 uur. Jammer allemaal.
Het positieve is dat de pop-up vandaag wel is gekomen per de post.
Bij mij werd juist dit gezegd nadat ik vroeg of hij nu de 21e zou worden geleverd:iisHitman schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 21:21:
[...]
Net reactie gekregen en kreeg hetzelfde antwoord. 20e bij BS, 21e in huis.
Hi ****, ik vrees dat het product is vertraagd tot na de datum die je eerder hebt gekregen. Wat dit voor jou qua leverdatum precies betekent, is op dit moment nog niet bekend. We gaan proberen om de toestellen zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra we concrete informatie hebben, brengen we je op de hoogte! ^AS
Pop-up had ook bij mij nog binnen moeten komen, maar ik denk dat PostNL ook nog eens roet in het eten gaat gooien voor ons. Had bij een ander bedrijf iets besteld, donderdag verzonden en kreeg vannacht dit bericht:zubidingasir schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 23:09:
Vreemd, heb zelf 17:52 besteld en nog niks binnen. Ze hadden gisteren gemaild dat de popup wel alvast verstuurd wordt. Maar niks binnen gehad van postnl....
:strip_exif()/f/image/4xgevOAQmk2xmgFmfKTGE2pv.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, dus is de gewone. Besteld via Belsimpel. Dinsdag rond 19:30 uur. Wel te last voor de pop-up bundel. Maar het belangrijkste heb ik in huis 😁Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:16:
Veel plezier met je nieuwe toestel! De gewone 8 in het zwart, besteld op BS, Petert87?
Misschien dat @OnePlus iets kan vertellen wat er aan de hand is met de levering van de 8 Pro via @Belsimpel.nl ?
Verwijderd
Top! Überhaupt reactie gehad dat hij werd verzonden? Of een verrassing toen PostNL aan de deur stond?
Ik had gistermiddag al bericht van Belsimpel dat hij ingepakt werd. En 's avonds van Postnl dat er een pakket onderweg was met Track & trace.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:28:
Top! Überhaupt reactie gehad dat hij werd verzonden? Of een verrassing toen PostNL aan de deur stond?
Twijfel al een tijdje tussen de OP8 Pro en Sony Xperia 1 ii.. Nu het erop lijkt dat de levering van de Sony vertraagd gaat worden - en mijn huidige Xperia XZ Premium het na 3 jaar lijkt te begeven - neig ik steeds meer naar de OP. Nu lees ik dat belsimpel een soort pop-up bundel had, wat zijn momenteel andere goede deals? Cheers!
Heb mijn gewone 8 groen vrijdag bij Coolblue besteld en kreeg even later dat hij 21 april geleverd zou worden. Maar denk eerder de 22 ste want post.nl heeft vertraging. Logisch, iedereen koopt tegenwoordig veel online.
Sorry. Even netjes in het normale OnePlus 8 topic gezet.
[ Voor 66% gewijzigd door 1993jjohan op 18-04-2020 16:36 ]
Hop. OnePlus 8 Pro + sandstone case als KPN verlenging besteld bij BS
Nu nog prima vooruit met de S10e van de zaak. Rustig afwachten.
Nu nog prima vooruit met de S10e van de zaak. Rustig afwachten.
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 18-04-2020 17:15 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb de groene pro gisteren bij tele2 besteld. Vandaag een mailtje dat het toestel best populair is en "Daardoor duurt het helaas wat langer".
Op de levertijden pagina waar ze naar verwijzen staat :
Pre-sale, leverbaar vanaf 21 april (Besteld vanaf 17 apr 2020). Toen ik bestelde stond er ook nog een verwijzing naar de gratis wireless charger. Later in de avond was die verwijzing weer weg.
Ben benieuwd of ik em gewoon op de 21e krijg.
Op de levertijden pagina waar ze naar verwijzen staat :
Pre-sale, leverbaar vanaf 21 april (Besteld vanaf 17 apr 2020). Toen ik bestelde stond er ook nog een verwijzing naar de gratis wireless charger. Later in de avond was die verwijzing weer weg.
Ben benieuwd of ik em gewoon op de 21e krijg.
Ik krijg hier ook weer een naar gevoel bij.
Vorige week stond er bij de promotions dat je gratis een wireless charger krijgt:
Koop tussen 14 april 2020 en 21 mei 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel. Aanmelden vanaf 21 april.
Als je nu kijkt staat er:
Koop tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel. Aanmelden voor 1 mei.
Nu kun je alleen maar aanmelden als je een IMEI-nummer hebt. Dat wordt krap aan als ze pas de 20e versturen.
Vorige week stond er bij de promotions dat je gratis een wireless charger krijgt:
Koop tussen 14 april 2020 en 21 mei 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel. Aanmelden vanaf 21 april.
Koop tussen 14 april 2020 en 20 april 2020 een OnePlus 8 Pro via belsimpel. Aanmelden voor 1 mei.
Nu kun je alleen maar aanmelden als je een IMEI-nummer hebt. Dat wordt krap aan als ze pas de 20e versturen.
Linkje naar de pagina?mytheory schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:12:
Ik krijg hier ook weer een naar gevoel bij.
Koop = besteldatum denk ik?
Aanmelden voor 1 mei, dus genoeg tijd om de imei te krijgen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Heb net ook een mail mogen ontvangen van BS dat mijn OnePlus 8 Pro 128GB Black vertraagd is en dat ze niet weten wanneer hij dan wel komt, ik ben benieuwd.
Life is complicated
Dus de 2-4 werkdagen op de bestelpagina klopt dus niet?W1ckeD schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 18:19:
Heb net ook een mail mogen ontvangen van BS dat mijn OnePlus 8 Pro 128GB Black vertraagd is en dat ze niet weten wanneer hij dan wel komt, ik ben benieuwd.
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/belsimpel
Hier staat nu ook op=op
Als je naar die van Coolblue kijkt staat dat er niet
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/coolblue
Hier staat nu ook op=op
Als je naar die van Coolblue kijkt staat dat er niet
https://promotions.activationboxx.com/oneplus/coolblue