Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09-2024
Garrett schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:32:
Update via SD card staat er, als je via recovery doet.
Je hebt dus een USB-C stick nodig of een USB-C naar USB-A kabel met een USB-stick waar die update opstaat?
Nee hoor. Kan gewoon geplaatst worden op de internal storage van de telefoon. Vanuit de recovery kan je naar de map gaan hij staat. Zo doe ik het ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Ah, ok top, jouw update ook naar wens verlopen?
Als in: betere prestaties, betere batterij etc?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Garrett schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:36:
Ah, ok top, jouw update ook naar wens verlopen?
Als in: betere prestaties, betere batterij etc?
De update zelf duurt nog geen 10min. Prestaties zijn ongekend. Batterijduur is natuurlijk een ander paar mouwen natuurlijk. Onder hevig gebruik haal ik wel rustig 5 a 6h SOT wat voor zo een scherm top is. Ik zou een hele dag kunnen halen maar dan moet ik hem wat meer aan de kant leggen 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Inderdaad, gelukt, gewoon de update op de root folder van m'n telefoon gezet, daarna naar de recovery gaan, dan installeren en rebooten, data is bewaard gebleven :)
Nou kijken hoe de update bevalt :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Je hebt dus een USB-C stick nodig of een USB-C naar USB-A kabel met een USB-stick waar die update opstaat?
Luitjes, even over de update. Hier op het forum is een link geplaatst. Als je deze gebruikt, kom je op de oppo site. Hier wordt heel duidelijk uitgelegd op welke manieren de update gedraaid kan worden.
Zelf heb ik de update via pc gedownload. Daarna naar de root van het intern geheugen gekopierd. In recovery opgestart en het bestand kiezen. That's all :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ja dat heb ik dus ook zo gedaan uiteindelijk :)
Maar omdat op de oppo site iets van SD card stond had ik daar een vraag over die ik hier gesteld heb.
Niet goed?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Garrett schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 19:22:
Ja dat heb ik dus ook zo gedaan uiteindelijk :)
Maar omdat op de oppo site iets van SD card stond had ik daar een vraag over die ik hier gesteld heb.
Niet goed?
Jawel hoor. Met vragen die je niks verkeerd. Begreep het in het begin ook niet goed de instructies maar het kan gewoon zonder sdcard ook dus. Je kan de update ook rechtstreeks downloaden via je telefoon en dan installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
We zijn hier, om elkaar te helpen. Vragen........... gewoon mee komen. Zoals Bartje 147 aangeeft is net zo makkelijk. Hopelijk lukt het je nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Nope, komt geen kabel aan te pas.
Gewoon interne SD en installeren maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-10 21:11
Bij mij was de A18 update ook prima gelukt, geen data verwijderd.
De Vision Engine lijkt nog steeds niet veel te doen. Soms zie ik dat hij even inslaat, maar het is echt maar op 1/5 van een seconde dan.
De A18 update heeft wel véél betere batterij, hij wordt ook veel minder snel warm nu. AccuBattery staat nu op -13,5%/u actief. Standby is alleen niet fantastisch, -1,6%.

Vraagje: werkt bij iemand de volume controls op een bluetooth apparaat (oortjes, hoofdtelefoon)?
Zowel met absoluut volume aan als uit in de dev instellingen krijg ik het niet voor elkaar. Heb getest met een XM3, AKG Y50BT, wat bluetooth oortjes etc.

Edit: Volume heb ik kunnen fixen. Bleek dat de volumestapjes gewoon heel klein zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door vandeven66 op 07-06-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollingstone
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 21:34
Aloysxda schreef op maandag 20 april 2020 @ 22:18:
Er zijn voor elke smartphone veel nuttige zaken te vinden op youtube. Zo heeft ieder merk zijn eigen ingebouwde extra's. Zo ook deze Find X2, die een paar hele handige extra's heeft toegevoegd aan het gebruik van gestures en het bewerken van screenshots.
Erg handig voor degenen, die wel eens met een note hebben gewerkt en het pennetje missen. Oppo heeft een hele slimme optie ingebouwd om de vinger te gebruiken als vervanger van het pennetje.
Dit en nog meer vinden we hier YouTube: OPPO Find X2 Pro - die besten Tipps und Tricks (Deutsch)
Dit is echt een hele goede link! Nuttige tips uit overgehouden. Ik moest even door het Duits heenbijten, maar met YouTube ondertiteling kwam ik een heel eind. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Is het ook mogelijk om 1 van de volumeknoppen of de powerknop te dubbelklikken om de camera te openen?
Die cirkel tekenen vind ik maar niks, zo snel gaat dat ook niet.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Garrett schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:26:
Is het ook mogelijk om 1 van de volumeknoppen of de powerknop te dubbelklikken om de camera te openen?
Neen vind dit ook jammer.. misschien met een andere app dat je dat kan instellen. Mis ik ook wel. Was dat nu zo gewoon met Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Garrett schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 23:26:
Op je Lockscreen zit rechts onder een camera icoon. Als je deze aantikt en naar boven veegt, open je gelijk de camera. Is dit niet handiger ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Aloysxda schreef op maandag 8 juni 2020 @ 23:09:
Als je deze aantikt en naar boven veegt, open je gelijk de camera. Is dit niet handiger ?
Nee, dan moet je kijken van waar je moet vegen. Hardware-matig is uit de broekzak en klikklik en fotograferen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Vandaag is bekend geraakt dat Oppo voor de Find x2 en de pro de Android 11 Beta uitbrengt deze maand nog. Eens benieuwd of de global version erbij zit of het alleen maar voor de Aziatische markt is. Stond op XDA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:04
Gisteren ook deze telefoon aangeschaft. Gelukkig werk ik bij een telecom provider waardoor de prijs voor mij gewoon heel goed te doen was.

Nu een dagje mee aan het spelen en ben zeer onder de indruk. Kom zelf van een OnePlus 6T welke ik ook al goed vond. Dit is toch weer een heel andere categorie.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Heeft iemand van jullie ook een stevig hoesje?
Dus niet zo'n dun AliExpress dingetje van 1 euro? :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Garrett schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:28:
Heeft iemand van jullie ook een stevig hoesje?
Dus niet zo'n dun AliExpress dingetje van 1 euro? :D
Stevig hoesje is een breed begrip en kunnen veel soorten zijn.
Vind het zelf leuk om een te wisselen van hoesje en kleur. Heb er ondertussen 5 verschillende binnen en passen allemaal hartstikke goed en prima kwaliteit.
Qua gebruik heeft deze mijn voorkeur omdat deze antislip in de hand ligt....

https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4dhQIUoj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
De userguide van color OS7.1 staat nu online. Handig voor wie het nodig heeft:
https://ipics.oppo.com/op...olorOS_7.1_User_Guide.pdf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartje147
Zonet de update CPH2025_11_A.22 gedownload via een vpn in Zwitserland. Kleine update van om en bij de 350mb. Security patch blijft wel Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 21:49
Hugo schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:52:
Gisteren ook deze telefoon aangeschaft. Gelukkig werk ik bij een telecom provider waardoor de prijs voor mij gewoon heel goed te doen was.

Nu een dagje mee aan het spelen en ben zeer onder de indruk. Kom zelf van een OnePlus 6T welke ik ook al goed vond. Dit is toch weer een heel andere categorie.
Waarom onder indruk als ik vragen mag? Ik twijfel zelf om dit toestel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 14:04
Swizzler24 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:36:
[...]

Waarom onder indruk als ik vragen mag? Ik twijfel zelf om dit toestel aan te schaffen.
In vergelijking met de OnePlus 6T:

+ Scherm vele malen beter. Heel scherp en kan goed helder
+ Camera vele malen beter
+ Vingerafdrukscanner vele malen beter
+ Wifi connectie is stabieler
+ Supersnel laden
+ Speakers zijn goed

Persoonlijk vind ik ColorOS beter aanvoelen dan OxygenOS.

Over de batterij ben ik nog niet helemaal uit. Gaat snel maar dat komt ook omdat ik er meer mee speel nu.

De Oppo is natuurlijk veel nieuwer dan mijn OnePlus maar het voelt gewoon meer af. OnePlus is goed maar heeft nog wel zo zijn overduidelijke bugs. Dat kan overigens ook bij Oppo zo zijn maar daar ben ik het nog niet tegengekomen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bartje147 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 06:38:
Zonet de update CPH2025_11_A.22 gedownload via een vpn in Zwitserland. Kleine update van om en bij de 350mb. Security patch blijft wel Mei.
Je hebt 11A.22 nu draaien. Alles loopt naar behoren ? Zijn er jou dingen opgevallen sinds deze update ?
Op we kijken bij Oppo en dan switserland, staat er alleen de Find X2 Neo tussen de updates;

https://oppo-chde.custhel...1005-568580731.1585690236

Waar heb jij de update vandaag gehaald ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje147
Aloysxda schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:56:
[...]

Je hebt 11A.22 nu draaien. Alles loopt naar behoren ? Zijn er jou dingen opgevallen sinds deze update ?
Op we kijken bij Oppo en dan switserland, staat er alleen de Find X2 Neo tussen de updates;

https://oppo-chde.custhel...1005-568580731.1585690236

Waar heb jij de update vandaag gehaald ?
Gewoon door op software update te duwen in instellingen. Maak een verbinding met Zwitserse vpn (ik gebruik het liefst TunnelBear). En ga naar instellingen en dus op software update. Vanaf dat hij de update begin te downloaden kan je je vpn uitschakelen. Hij blijft de update gewoon verder downloaden. Er zijn een paar kleine veranderingen in de UI maar niks drastisch om er persé een post over te maken. Mijn type ervaring met Google keyboard is wel beter. Had vroeger minder reactie door accidentele aanrakingen van men pols op de zijkant van het scherm.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E48CFrZlTvtgzB1M2C9r1lVHjuQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUqTbk5sszSQgwpvzAzkiQA9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Bartje147 op 12-06-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 21:04
Bartje147 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 17:57:
[...]

Gewoon door op software update te duwen in instellingen. Maak een verbinding met Zwitserse vpn (ik gebruik het liefst TunnelBear). En ga naar instellingen en dus op software update. Vanaf dat hij de update begin te downloaden kan je je vpn uitschakelen. Hij blijft de update gewoon verder downloaden. Er zijn een paar kleine veranderingen in de UI maar niks drastisch om er persé een post over te maken. Mijn type ervaring met Google keyboard is wel beter. Had vroeger minder reactie door accidentele aanrakingen van men pols op de zijkant van het scherm.[Afbeelding]
Bedankt voor de tip! Ik heb het ook zo gedaan en dit werkt perfect. Inderdaad wat kleine verbeteringen. Ik merk wel duidelijk dat de aanrakingen op de ronde rand van het scherm weer een stuk zijn verbeterd! Dit was wel een ergernis je voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Ondertussen ook via vpn de update gedraaid. Piece of cookie.
Hartstikke bedankt voor je tip.

Gratis account op tunnelbear biedt 500 mb. Precies genoeg voor deze update.
Bartje 147, hoe heb jij ontdekt dat via de Zwitserse vpn de update beschikbaar is ?
Gaat dit altijd via de Zwitserse ?

Het valt mij nu op dat het volume van mijn bluetooth Marshall nu hoger is. Na de update en het koppelen van de Marshall kreeg ik een melding van mogelijke gehoor schade bij hoog volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Aloysxda schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 12:17:
Ondertussen ook via vpn de update gedraaid. Piece of cookie.
Hartstikke bedankt voor je tip.

Gratis account op tunnelbear biedt 500 mb. Precies genoeg voor deze update.
Bartje 147, hoe heb jij ontdekt dat via de Zwitserse vpn de update beschikbaar is ?
Gaat dit altijd via de Zwitserse ?

Het valt mij nu op dat het volume van mijn bluetooth Marshall nu hoger is. Na de update en het koppelen van de Marshall kreeg ik een melding van mogelijke gehoor schade bij hoog volume.
Toevallig eigenlijk. Was verschillende landen aan het proberen tot deze tevoorschijn kwam met zwitserse vpn.. ik weet dat in het 1ne land de update wat rapper verschijnt als de andere. Hier in België is de telefoon ook beschikbaar maar alleen via mijn provider Proximus. En toch als je de belgische site bezoekt heb je zelf geen kans voor een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Zonet zien verschijnen op de FB pagina van Oppo Maleisië.. maar geen succes met te vpn'n naar daarAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x4cIwvcSifNl8MgtYNNLgJVOH5s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P6gMRgvubaG8FRrr8jT9Rej0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poosyPZBzctHiqg2V70MbIBQqoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5BO42yD78yhRlhKFpdaPGNC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds 3 weken de oppo find x2 pro. Prima toestel echter een vervelend probleem. Volgens de specificaties zou er een 4260 mah batterij inzitten. Ik gebruik al jaren op al mijn toestellen batterij batterij app. Deze zegt echter ontwerpcapaciteit 4260 mah en geschatte capaciteit geeft ie aan 2023 mah. En dat na inmiddels 6 keer te zijn opgeladen. En daardoor geeft ie aan dat de gezondheid van de batterij maar 47%is. Kent iemand dit probleem en wat te doen. In feite zit ik dus met een toestel waarvan de batterij al half is opgebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde natuurlijk de app. Accu batterij pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 00:39:
Heb nu sinds 3 weken de oppo find x2 pro. Prima toestel echter een vervelend probleem. Volgens de specificaties zou er een 4260 mah batterij inzitten. Ik gebruik al jaren op al mijn toestellen batterij batterij app. Deze zegt echter ontwerpcapaciteit 4260 mah en geschatte capaciteit geeft ie aan 2023 mah. En dat na inmiddels 6 keer te zijn opgeladen. En daardoor geeft ie aan dat de gezondheid van de batterij maar 47%is. Kent iemand dit probleem en wat te doen. In feite zit ik dus met een toestel waarvan de batterij al half is opgebruikt.
Ik mag hopen dat je de resultaten van die app niet heel serieus neemt? Hij kan door de war zijn door het feit dat de accu gesplitst is, om zo veiliger te snelladen, maar dan nog zou de accu 5% capaciteit zijn kwijtgeraakt in 6x opladen. Aangezien lithium-ion accu's het makkelijk 2-3 jaar volhouden, met honderden keren laden, is die 5% (2023 / 2130 (4260/2)) niet reëel. Ik denk dat je daar niet te veel naar moet kijken, en er beter aan doet naar de Screen on Time te kijken, want dat is immers waar je het merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustiin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-06 17:59
De telefoon nu een paar weken in gebruik en ben meer dan tevreden erover, echter heb ik één groot minpunt en vroeg mij af of jullie hier last van hebben:

- Soms reageert het touchscreen helemaal niet meer of gaat die een eigen leven leiden? Pas als ik het toestel vergrendel en unlock doet die het weer alsof er niets aan de hand was...

Dit gebeurt vooral in de Google Chrome App ,Instagram & Twitter. Tijdens een spelletje heb ik hier totaal geen last van vreemd genoeg.

Nu dacht ik dat het misschien door Clearview of de hogere refresh komt. Misschien moet ik eens proberen die automatische modus uit te schakelen (dat die zelf kijkt of QHD of FHD beter past op je scherm)

Edit: typos en extra info

[ Voor 19% gewijzigd door DJustiin op 16-06-2020 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Zojuist spontaan een update melding ontvangen. Deze gedraaid en staat nu op 11_A24. Beveiliging staat nu op 5 juni 2020. Alles werkt lekker vlot, zoals we al gewend zijn van de Find X2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
DJustiin schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 07:42:
De telefoon nu een paar weken in gebruik en ben meer dan tevreden erover, echter heb ik één groot minpunt en vroeg mij af of jullie hier last van hebben:

- Soms reageert het touchscreen helemaal niet meer of gaat die een eigen leven leiden? Pas als ik het toestel vergrendel en unlock doet die het weer alsof er niets aan de hand was...

Dit gebeurt vooral in de Google Chrome App ,Instagram & Twitter. Tijdens een spelletje heb ik hier totaal geen last van vreemd genoeg.

Nu dacht ik dat het misschien door Clearview of de hogere refresh komt. Misschien moet ik eens proberen die automatische modus uit te schakelen (dat die zelf kijkt of QHD of FHD beter past op je scherm)

Edit: typos en extra info
Geheel onbekend wat jij schrijft. Mijn scherm staat op 120Hz en FHD+
Heb jij misschien een aantal apps die automatisch meestarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustiin
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-06 17:59
Aloysxda schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:41:
[...]

Geheel onbekend wat jij schrijft. Mijn scherm staat op 120Hz en FHD+
Heb jij misschien een aantal apps die automatisch meestarten ?
Bij scherminstellingen heb je de keuze om hem automatisch te laten selecteren tussen QHD en FHD. Deze optie heb ik eigenlijk altijd al aangehad, nu heb ik hem gezet op FHD met 120hz instelling en heb geen last meer gehad.

Heb geen rare of gekke apps geinstalleerd staan op mijn toestel aangezien ik mijn mobiel graag zo minimalistisch mogelijk houdt. Heb de standaard apps + max 10 andere apps. Ook geen custom thema's of icoontjes geinstalleerd...

Heb er verder nog nooit iemand over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Aloysxda schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:39:
Zojuist spontaan een update melding ontvangen. Deze gedraaid en staat nu op 11_A24. Beveiliging staat nu op 5 juni 2020. Alles werkt lekker vlot, zoals we al gewend zijn van de Find X2
Hier is de update ook binnen, ik ben benieuwd :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-10 21:11
Ik kreeg vanochtend ook de update.
Wat mij opgevallen is, is dat ze wat slechte vertalingen hebben aangepast.
Ook staat er geen 5G/4G meer als je op WiFi verbonden bent. Dit was eerst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 00:39:
Volgens mij is er niks aan de hand..
Er zitten 2 batterijen in van 2130 mah.
Totaal 4260 mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Ik heb vandaag dit hoesje ontvangen:
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Lekker stevig, past perfect, boven en onderaan een goede 'lip' boven het scherm... aanrader wat mij betreft *D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 11:20
Heeft iemand ook een goed werkende gcam apk voor de Oppo Find X2 Pro 🤔Ik hoor het graag. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 09:58
Heb net een x2 pro van iemand overgekocht.
Wipe data / format data uitgevoerd.

Echter na de instellingen, land, wifi code, etc. Geef ik aan by copy apps/data "don't copy" (doe ik later wel)
Nu komt ie met google, verify your account "this device was reset. To continue, sign in with a google account that was previously synced on this device"

Maar ik heb dus nog niet ingelogd met mijn google account op deze telefoon en heb een (volgens mij) factory reset uitgevoerd. Hoe krijg ik het voor elkaar om de acoounts ook te verwijderen die er dus blijkbaar nog opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
sattertje schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:28:
Heb net een x2 pro van iemand overgekocht.
Wipe data / format data uitgevoerd.

Echter na de instellingen, land, wifi code, etc. Geef ik aan by copy apps/data "don't copy" (doe ik later wel)
Nu komt ie met google, verify your account "this device was reset. To continue, sign in with a google account that was previously synced on this device"

Maar ik heb dus nog niet ingelogd met mijn google account op deze telefoon en heb een (volgens mij) factory reset uitgevoerd. Hoe krijg ik het voor elkaar om de acoounts ook te verwijderen die er dus blijkbaar nog opstaan?
Dat kan alleen de vorige eigenaar van het toestel. Anders wordt het ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
------

[ Voor 100% gewijzigd door sattertje op 15-07-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
----

[ Voor 152% gewijzigd door sattertje op 15-07-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
Bij verkeerde onderwerp geplaatst

[ Voor 88% gewijzigd door sattertje op 15-07-2020 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
Zonet de Juli update ontvangen door te een vpn op te stellen naar Italië. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sw8d3f8KnCX_ULKIQfyVgKBbeDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhEePiacBt2Eifin9nL7IJjb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:56
Gezien er geen prijzen en levertijden topic is, ik heb zojuist de oppo find x2 pro bij belsimpel besteld voor 799 euro. Zover ik kan zien is die elders overal nog 1199 euro. Twijfel je nog dan lijkt me dit een goed moment ;)

Ik ben erg bebieuwd naar dit toestel, kom van een oneplus 5t af dus als het goed is een flinke upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 12:24
038Robijno schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:48:
[...]

Nederland krijgt nooit goede deals als het om smartphones gaat.. Amerika en Duitsland wel idd.

Zelf vind ik de oranje versie te vrouwelijk.. de achterkant zelf is wel gaaf, maar het rosé gouden frame vind ik niet mooi.
Volgens mij is hij nu gewoon te koop voor €799 bij Belsimpel, misschien koop je niet op de juiste momenten een telefoon ;)

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Hoe kan dat opeens zo goedkoop zijn dan? Volgens mij klopt dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
038Robijno schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:28:
Hoe kan dat opeens zo goedkoop zijn dan? Volgens mij klopt dat niet..
Waarom zou dat niet kloppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Opeens 400 euro korting, overal verder nog 1199 euro.

Oranje is ook nergens meer te koop of beschikbaar (was geen speciale editie ofzo).
Eerst stond er bij belsimpel 'niet meer leverbaar' voor de zwarte uitvoering, en nu opeens binnen een paar dagen én de hoge korting..

Vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Het zijn Bizarre Belsimpel Dagen, dus dat klopt wel hoor, maar doe ermee wat je wilt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
Klopt ik heb gisteren besteld bij belsimpel voor 799 euro, telefoon is inmiddels ook op voorraad en al verzonden. Morgen komt hij binnen :)

Overigens zijn meerdere oppo modellen (en andere merken) flink in prijs gedaald bij belsimpel, zal idd met de bizarre belsimpel dagen te maken hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Xyanta op 24-07-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-02-2022
Ook net 1 gekocht voor 799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Hoe zit het nou met het update beleid van de x2 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borkus
038Robijno schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 19:10:
Hoe zit het nou met het update beleid van de x2 pro?
Onlangs de juli beveiligingsupdate binnen gehaald. Dus nog steeds goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Borkus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:03:
[...]

Onlangs de juli beveiligingsupdate binnen gehaald. Dus nog steeds goed..
Via een omweg, of gewoon op de normale manier via OTA bij het zoeken naar een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
NG00 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 21:14:
Ik ben erg bebieuwd naar dit toestel, kom van een oneplus 5t af dus als het goed is een flinke upgrade.
Ik zit ook nog op een 5T die eigenlijk nog heel erg prima is maar ben geïnteresseerd in wat jouw mening is van de Find X2 tov een 5T.
Rooten is eigenlijk wel een must kan dat ook met een Oppo Find?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
038Robijno schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:33:
[...]

Via een omweg, of gewoon op de normale manier via OTA bij het zoeken naar een update?
Uiteindelijk krijg je de update ook op je toestel zonder een vpn in te stellen.. dit werkt alleen iets rapper. Normaal 1 update per maand zoals het hoort.. soms wat vroeger soms wat later
joopdroid schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 23:04:
[...]

Neen. Tot op heden is het niemand gelukt. Geen unlocked bootloader volgens XDA

[ Voor 25% gewijzigd door Bartje147 op 25-07-2020 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
joopdroid schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 23:04:
[...]
Ik zit ook nog op een 5T die eigenlijk nog heel erg prima is maar ben geïnteresseerd in wat jouw mening is van de Find X2 tov een 5T.
Rooten is voor mij niet belangrijk. Vroeger deed ik het op al mijn Samsung vanaf day 1, want ja die software is nu eenmaal niet geweldig en vertragend ;) sinds ik over gegaan ben op oneplus (3 en nu 5t) nooit meer nodig gevonden, software is gewoon snappy en genoeg customizable. En dat verwacht ik van oppo eerlijk gezegd ook.

De reden waarom ik nu overstap is toch wel de camera en het iets grotere 120hz scherm. De camera vind ik op de 5t gewoon echt benedenmaats... Met twee jonge kinderen en een pup is het prettig dat je altijd een camera bij de hand hebt die goede foto's maakt. Ik sleur niet de hele dag mijn dslr camera achter me aan :) verder ook nog erg tevreden over mijn 5t, is nog altijd snel genoeg en accu is ook nog prima na 2,5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borkus
038Robijno schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 22:33:
[...]

Met VPN, ditmaal via Italië. Maar dat is gewoon omdat ik geen geduld heb. Meestal volgt hij binnen een week via de normale update procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Als de prijzen gelijk waren:
S20 ultra of Find x2 pro?

Ik heb een S20 ultra namelijk, maar wil misschien switchen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

S20 Ultra, alleen al voor software / software ondersteuning. Kleine dingetjes zoals niet draadloos kunnen opladen en geen dualsim vind ik in deze prijsklasse ook niet kunnen, maar dat is erg persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
Ik snap de hype om draadloos laden niet zo. Je moet alsnog je telefoon ergens neer leggen op een vaste plek, sterker nog bekabeld kun je hem nog gewoon gebruiken in je hand draadloos niet want dan moet de telefoon plat liggen.
Ik heb liever 3 seconde extra werk met een kabeltje er in prikken om vervolgens wel 5 keer zo snel te laden, draadloos is gewoon inferieur. Alleen oneplus heeft nu volgens mij een 30w lader draadloos, maar blijft nog altijd achter tov 65w. Maar die kost weer 70 euro extra.

Verder zou ik juist voor de oppo gaan, ik vind de software van Samsung niets en dual sim is ook geen must voor mij. Allemaal persoonlijk uiteraard. Maar nu je al een s20 ultra hebt zou ik iig niet switchen, het zijn beide topklasse telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
038Robijno schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:57:

Je hebt de Find X2 Pro toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Upbeat schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:23:
[...]

Je hebt de Find X2 Pro toch al?
Ja die heb ik weer verkocht op marktplaats.

Maar vond zelf de Oppo ook erg fijn.
Maar vroeg het mij af waarom mensen dan voor de X2 pro kiezen i.p.v. een S20 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
038Robijno schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 08:57:

Jij houdt wel van afwisseling zeg. Welk toestel heb je nu, en waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Aloysxda schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 12:33:
[...]

Jij houdt wel van afwisseling zeg. Welk toestel heb je nu, en waarom ?
Ja mijn vrouw word er gek van haha..
Maar dit doe ik eigenlijk al 10 jaar zo.

Heb nu de S20 ultra weer.
Vanwege draadloos laden en snelle software updates.

Maar Ik zit er sterk aan te denken om weer terug naar de X2 pro te gaan.
Laad snel op, en mooier display met 120hz met QHD.
Ook ietsje smaller.

[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 25-07-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeru
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 12:24
NG00 schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:51:
Ik snap de hype om draadloos laden niet zo. Je moet alsnog je telefoon ergens neer leggen op een vaste plek, sterker nog bekabeld kun je hem nog gewoon gebruiken in je hand draadloos niet want dan moet de telefoon plat liggen.
Ik heb liever 3 seconde extra werk met een kabeltje er in prikken om vervolgens wel 5 keer zo snel te laden, draadloos is gewoon inferieur. Alleen oneplus heeft nu volgens mij een 30w lader draadloos, maar blijft nog altijd achter tov 65w. Maar die kost weer 70 euro extra.

Verder zou ik juist voor de oppo gaan, ik vind de software van Samsung niets en dual sim is ook geen must voor mij. Allemaal persoonlijk uiteraard. Maar nu je al een s20 ultra hebt zou ik iig niet switchen, het zijn beide topklasse telefoons.
USB oplaad poort is bij mij al vaker kapot gegaan en hoor ook vaak van mensen dat de kabel niet meer goed pakt. Dus vanuit dat opzicht snap ik het wel. In plaats daarvan gebruik ik magnetische kabels in huis nu, adapter in de telefoon die erin blijft, werkt top. Alleen helaas niet op 65w snelheid.

Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 01-10 14:32
Hoe is nu de accuduur met de laatste update (sot)?

Heb nu een Pixel 4 XL maar de accuduur is om te huilen. Toevallig ben ik vlakbij Belsimpel dus ik kan die mee pikken als de accuduur goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Knamix schreef op zondag 26 juli 2020 @ 13:46:
Hoe is nu de accuduur met de laatste update (sot)?

Heb nu een Pixel 4 XL maar de accuduur is om te huilen. Toevallig ben ik vlakbij Belsimpel dus ik kan die mee pikken als de accuduur goed is :)
In mijn beleving goed. Gaat zo een dag of langer mee. Alleen fotografen is echt batterij belastend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:03
Interessant die 799 bij Belsimpel. Haal er denk ik ook maar eentje. Twijfel nog wel of de meerwaarde echt de moeite is in vergelijking met mijn 10x zoom. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zit sterk te twijfelen.. gisteren bij de MediaMarkt de Oppo vastgehouden en het voelt erg solide aan. Ben alleen toch bang dat de accuduur en camera onder niveau is (heb nu een smartphone waarmee ik 6 uur SOT haal en dat vind ik weinig). Camera is vergeleken met de concurrentie (,ultra, iPhone en Oneplus) iets minder.

Dit zijn allemaal bevindingen van toen het toestel net uit is.. helaas is de Oppo niet populair genoeg om recente video's te vinden over hoe de camera of accu nu is.

Iemand die me uit de brand kan helpen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ccave1975
Kijk hier maar eens naar:
YouTube: Oppo Find X2 Pro vs. Samsung Galaxy S20 Ultra - Dure topmodellen ver...

Camera is een klap beter dan Oneplus en op z'n minst gelijkwaardig aan de S20 ultra.

Komt nog bij dat hij de snapdragon heeft ipv de inferieure exynos van Samsung en niet de display ellende van Oneplus.

Geen slechte telefoon die Oppo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Knamix op 27-07-2020 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
*knip*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
ccave1975 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:58:
YouTube: Oppo Find X2 Pro vs. Samsung Galaxy S20 Ultra - Dure topmodellen ver...

Camera is een klap beter dan Oneplus en op z'n minst gelijkwaardig aan de S20 ultra.

Komt nog bij dat hij de snapdragon heeft ipv de inferieure exynos van Samsung en niet de display ellende van Oneplus.

Weet je toevallig hoe de accuduur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ccave1975
Tsja accu duur, das altijd lastig omdat het sterk afhankelijk is wat je hebt draaien en hoe sterk je de telefoon belast.
Over het algemeen kun je zeggen dat de accu niet zo sterk is als bv de Huawei P30 of P40 pro maar min of meer vergelijkbaar is met de Samsung.
Geen draadloos opladen maar wel supersnel met de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
ccave1975 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:58:

Dat filmpje is met de eerste software. Heeft de camera al een update gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Nadat ik mijn bericht had getypt, heb ik het toestel gelijk besteld :')..

Weliswaar bij Belsimpel, dus als het toestel niks is kan ik het terugsturen.

Zit er trouwens een pre installed screen protector op zoals bij de Oneplus? Anders moet ik nog snel even een protrctor bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ccave1975
Ja er zit een screenprotector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Knamix schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:20:

Zit er trouwens een pre installed screen protector op zoals bij de Oneplus? Anders moet ik nog snel even een protrctor bestellen
Heb het ook maar besteld maar dat retourneren weet ik niet of dat zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik ben een beetje huiverig over belsimpel, ze verkopen bijna alleen maar grijze import toestellen.
Waarbij je je moet afvragen of je wel alle updates gaat krijgen op je gekochte toestel.
Of veel later of soms eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Tot op heden nog geen last van vertraagde updates of problemen met retourneren gehad.

Heb dit al zo'n 4x gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Knamix schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:20:

Ja 1 erop en 1 reserve in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Knamix schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:53:
Tot op heden nog geen last van vertraagde updates of problemen met retourneren gehad.

Heb dit al zo'n 4x gedaan.
Pas maar op met vaak retourneren, anders kom je op de zwarte lijst te staan en kun je niks meer bestellen op je woon adres. Dit had mijn broertje dus bij coolblue gehad. 5x een toestel geretourneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Je moet een goede reden hebben voor retourneren toch? Kleine defecten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
NeWSJuNK schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:30:
Je moet een goede reden hebben voor retourneren toch? Kleine defecten etc.
Dat had mijn broertje ook.. groene waas van de Oneplus 8 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Dat lijkt me stug dat je op de zwarte lijst komt... Belsimpel adverteert er zelfs bijna mee.

"Wil je liever een andere kleur, toch een ander product of je bestelling annuleren? Dat gaan we voor je regelen. Ruilen of annuleren kan tot 31 dagen na ontvangst en is gratis vanuit Nederland en België."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Knamix schreef op maandag 27 juli 2020 @ 23:39:
Dat lijkt me stug dat je op de zwarte lijst komt... Belsimpel adverteert er zelfs bijna mee.

"Wil je liever een andere kleur, toch een ander product of je bestelling annuleren? Dat gaan we voor je regelen. Ruilen of annuleren kan tot 31 dagen na ontvangst en is gratis vanuit Nederland en België."
Misschien met belsimpel dan niet, bij coolblue is dat dus wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
@038Robijno heb je ook de Oppo besteld of dat niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xyanta
Knamix schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:50:
Zit sterk te twijfelen.. gisteren bij de MediaMarkt de Oppo vastgehouden en het voelt erg solide aan. Ben alleen toch bang dat de accuduur en camera onder niveau is (heb nu een smartphone waarmee ik 6 uur SOT haal en dat vind ik weinig). Camera is vergeleken met de concurrentie (,ultra, iPhone en Oneplus) iets minder.

Dit zijn allemaal bevindingen van toen het toestel net uit is.. helaas is de Oppo niet populair genoeg om recente video's te vinden over hoe de camera of accu nu is.

Iemand die me uit de brand kan helpen? :)
De camera staat juist aan de top. Dxomark beoordeeld deze met een derde plaats boven de ultra (plaats 7), oneplus (plaats 11) en iPhone (plaats 13). Vertrouw deze tests meer dan de meeste YouTube reviews die het "op gevoel" doen. Maar ook op YouTube zul je zien dat de camera erg goed beoordeeld wordt in de praktijk.
Daarbij ben ik zelf ook erg tevreden met de camera, heb de Oppo nu 3-4 dagen en het is echt een wereld van verschil met mijn oneplus 5t. Weinig ruis, veel detail en de nacht modus is echt super.

Wat betreft de accu, als je Qhd+ combineert met 120hz dan vreet deze inderdaad een stuk meer accu. Ik red er tot nu toe nog wel de dag mee dus dat vind ik prima. Het scherm is echter geweldig in deze modus, dus persoonlijk zou ik deze niet lager zetten om meer uit de accu te halen. Zolang ik het einde van de dag maar haal ben ik tevreden ;)
Mocht dat toch niet lukken... In 10 minuten heb je er 40% bij en na 38 minuten is die 100% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Knamix schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 08:35:
@038Robijno heb je ook de Oppo besteld of dat niet?
Nee heb het toch maar niet gedaan.. ik ga volgende week de galaxy watch 3 45mm bestellen zodra deze is aangekondigd.

Heb het idee dan Samsung en Samsung beter communiceren dan 2 verschillende merken die met elkaar moeten werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
038Robijno schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:44:
[...]

Nee heb het toch maar niet gedaan.. ik ga volgende week de galaxy watch 3 45mm bestellen zodra deze is aangekondigd.

Heb het idee dan Samsung en Samsung beter communiceren dan 2 verschillende merken die met elkaar moeten werken.
Nee hoor ik heb zelf een Galaxy watch, altijd gebruikt met mijn oneplus 5t zonder problemen. Nu met de Oppo werkt het ook gewoon perfect. Je kunt gewoon de Galaxy wearable app downloaden uit de store. Maakt geen enkel verschil of je deze nu met een Samsung telefoon combineert of niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
Zo.. post is langs geweest en de Find X2 Pro is zojuist geleverd :D

Helaas moet ik nog werken tot 6.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Ik krijg hem vandaag ook maar moet werken. Morgen maar dan . Bij Belsimpel nu weer €999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Aantal uur geleden de Oppo Find X2 Pro uit de doos gehaald. Hieronder mijn eerste bevindingen:

+ Goede camerasysteem
+ Snelheid
+ Scherm
+ Speakers
+ SuperVOOC

+/- accu
+/- 5x optische zoom camera
+/- gewicht

Merk toch wel dat de Oppo wat zwaarder is dan de gemiddelde telefoon. Vooral als je in je bed nog op je telefoon zit is dit erg vervelend

Ook merk ik dat de 5x zoom niet altijd goed werkt. Het lijkt er wel op alsof de main camera gebruikt wordt en dat het een digitale zoom is. Meer mensen hier last van?

Ook vraag ik me af wat de laatste software versie is. Ik zit nu op 11_A.26. las volgens mij ergens dat A.30 al uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
Had je gekeken of er een update was ?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste