Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Die blazing fast speeds kan ik wel gebruiken voor Crash 4... Voor de perfect relic mag je niet doodgaan en moet ik constant het level restarten. Dat duurt echt te lang. Als je doodgaat en gewoon spawnt bij een checkpoint is dat instant. Maar voor een complete restart moet die helemaal opnieuw laden. En dat gebeurd erg vaakdrakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:02:
Dit is hem dan
[Twitter]
Soundtrack ook online te luisteren
Blogpost op https://news.xbox.com/en-us/2020/10/09/power-your-dreams-with-a-new-generation-of-xbox/
4K versie hieronder
[YouTube: Xbox Series X|S – Us Dreamers – Power Your Dreams]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit is nog steeds de beste Xbox commercial (of überhaupt de beste gaming commercial) die gemaakt is.
Voel me ineens zo oud... eigenlijk voel ik me zoals de gast in die commercial. Tijd gaat te snel.Raem schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
[YouTube: Life is Short (Original Xbox advert banned)]
Dit is nog steeds de beste Xbox commercial (of überhaupt de beste gaming commercial) die gemaakt is.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ja die is goed! 😅Raem schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
[YouTube: Life is Short (Original Xbox advert banned)]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Mooie trailer, zal de hedendaagse jeugd zeker wel aanspreken, denk ik! Ik ben excited, lekker deuntje ook wel.drakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:02:
Dit is hem dan
[Twitter]
Blogpost op https://news.xbox.com/en-us/2020/10/09/power-your-dreams-with-a-new-generation-of-xbox/
4K versie hieronder
Deuntje is van Labrinth: YouTube: Labrinth - YouTubeRpower18 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:42:
[...]
Mooie trailer, zal de hedendaagse jeugd zeker wel aanspreken, denk ik! Ik ben excited, lekker deuntje ook wel.
[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 09-10-2020 15:45 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
:strip_exif()/f/image/UxyfWfQkn5L8WchzCPTAgdxM.jpg?f=fotoalbum_large)
Gezien de samenwerking?
We are excited to announce that we have joined forces with @Xbox to create a new audio proposition catered for the high-end segment within #gaming, leveraging our core capabilities of sound, design and craft. More to come on what that means soon. #Xbox #BangOlufsen
— Bang & Olufsen (@BangOlufsen) 9 juni 2020
Kwa design meer razer
Vind b&o weinig spannend eerlijk gezegddrakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:48:
Nieuwe B&O headset?
[Afbeelding]
Gezien de samenwerking?
[Twitter]
Kwa design meer razer
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik vermoed dat de conclusie snel is
Waarom zou je data terugsturen naar de HDD?drakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:03:
DF heeft een Xbox Series X back-compat loading times: SSDs and HDDs vergelijking gedaan.
Als je een spel wil spelen dat gearchiveerd is op de HDD haal je hem naar interne storage. Na het spelen wipe je hem van interne storage als je de ruimte nodig hebt. Save game komt toch in de cloud te staan en de data op interne storage is hetzelfde als op de externe disk.
Het enige wat ik hoop bij Next-Gen games die de SDD storage nodig hebben, is dat de xbox deze ook up-to-date houdt op het moment dat ze gearchiveerd zijn naar de externe HDD.
Die seagate simpele HDD doet het eigenlijk best nog steeds wel heel goed zeg. Denk dat ik er zoiets aan ga hangen als backup schijf. Stukken sneller dan downloaden.drakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:03:
DF heeft een Xbox Series X back-compat loading times: SSDs and HDDs vergelijking gedaan.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hey @Xbox fans it's my distinct honor to represent Team Xbox and debut the launch trailer for our #PowerYourDreams paid media campaign - that will begin this weekend and lead us to launch of #XboxSeriesX | #XboxSeriesS .
— Josh Munsee (@joshmunsee) 9 oktober 2020
Thank you all for your insane passion and energy! https://t.co/DfeiS0l52B
Benieuwd of dit wereldwijd is en dus ook in de 18 minuten durende reclame blokken die we hier in NL hebben te zien krijgen. Vast niet, of 1 hooguit 2x.
XBL: MRE Inc
MRE-Inc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:15:
[Twitter]
Benieuwd of dit wereldwijd is en dus ook in de 18 minuten durende reclame blokken die we hier in NL hebben te zien krijgen. Vast niet, of 1 hooguit 2x.
I know we keep saying it but we genuinely have more to come. This is the kickoff to our paid media campaign, but in the final 4 weeks to launch we have so many global activations, activities and content still coming. Should be a lot of fun!
— Josh Munsee (@joshmunsee) 9 oktober 2020
Ben er ook wat sceptisch over, maar we kunnen ons enkel maar laten verrassen he
Er was laatst iets met dat energy drankje, Monster.Wom schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:22:
[...]
[Twitter]
Ben er ook wat sceptisch over, maar we kunnen ons enke maar laten verrassen he
Snel even gekeken"
https://www.monsterenergy.com/nl/nl/gaming en als je dan op die "Bekijk het Nu" knop drukt, ga je door naar de UK pagina
Dan moet je onderaan Nederland kiezen en dan krijg je idd een NL pagina: https://www.monsterhalopromotion.com/nl-NL
En ja daar staat een Series X en een headset en Halo game etc. Oh ja en double XP.
Als dit dan zo'n
is, laat dan maar zitten. Ik vrees het ergste, maar idd ik laat me graag verassen.global activations, activities and content still coming
EDIT: geklikt op de banner waar de prijzen staan: Kom je op een pagina terecht: Promoties die je gemist hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 09-10-2020 16:33 ]
Welkom bij team Groen.Granaatappel schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:44:
Sinds vandaag een ‘groen’ doosje in huis voor mijn X ipv het bekende vertrouwde blauw voor mij. Dat voelt toch ineens vreemd, zo komende van een PS
Waar ze bij Playstation al bezig zijn, Fifa21 komt al behoorlijk vaak bij youtube reclames voorbij.MRE-Inc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:15:
[Twitter]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind het maar een domme video en een muf muziekje. Vooral de muziek vind ik er slecht bij passen en als je het nummer zelf hoort vraag ik me af of ze niet beter voor een instrumentale tune hadden kunnen kiezen. Het klinkt in ieder geval alsof iemand nog lyrics moest maken en inzingen maar de studio al geboekt was.drakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:02:
Dit is hem dan
[Twitter]
4K versie hieronder
Video zelf spreekt ook niet echt tot de verbazing en is vrij inwisselbaar. De referenties naar diverse games vind ik zwak en je mist gewoon de knaller launchgame daarbij. Nee, dan vind ik de game-trailer mashups een stuk beter als marketing.
Eens, ik snapte pas het idee achter het filmpje toen ik de blogpost las. Dat zou niet nodig moeten zijn. Gebrek aan launchknallers is duidelijk, maar weer een Forza,halo trailer mashup die hebben we wel genoeg gezien.Martinspire schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:57:
[...]
Ik vind het maar een domme video en een muf muziekje. Vooral de muziek vind ik er slecht bij passen en als je het nummer zelf hoort vraag ik me af of ze niet beter voor een instrumentale tune hadden kunnen kiezen. Het klinkt in ieder geval alsof iemand nog lyrics moest maken en inzingen maar de studio al geboekt was.
Video zelf spreekt ook niet echt tot de verbazing en is vrij inwisselbaar. De referenties naar diverse games vind ik zwak en je mist gewoon de knaller launchgame daarbij. Nee, dan vind ik de game-trailer mashups een stuk beter als marketing.
Iig de constante Xbox info en nieuws wordt hiermee wel gecontinueerd, dus dat is positief.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan vind ik deze onofficiële 100x beter: YouTube: Xbox Series X - Ready for Next Gen Trailerdrakiesoft schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:03:
[...]
Eens, ik snapte pas het idee achter het filmpje toen ik de blogpost las. Dat zou niet nodig moeten zijn. Gebrek aan launchknallers is duidelijk, maar weer een Forza,halo trailer mashup die hebben we wel genoeg gezien.
Iig de constante Xbox info en nieuws wordt hiermee wel gecontinueerd, dus dat is positief.
psn: jagermeistertim
Trailershow?TTHEEBO1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Dan vind ik deze onofficiële 100x beter: YouTube: Xbox Series X - Ready for Next Gen Trailer
Stoppen ze met One X support? Lijkt me dat die wel tussen One S en XSS kan performen
Xbox one x is discontinued, wordt niet meer geproduceerdMavel 128 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Stoppen ze met One X support? Lijkt me dat die wel tussen One S en XSS kan performen
Maar stopt dan ook de support ervoor? De de One S ondersteunen ze nog, maar de One X krijgt de zelfde performance als de One S? Dat had ik niet verwacht namelijk.Xlast88 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:49:
[...]
Xbox one x is discontinued, wordt niet meer geproduceerd
Goeie vraag, geen idee eigenlijk. Misschien iets hogere framerate dan one s iddMavel 128 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Mavel 128 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:43:
[...]
Xbox One- X 1800P 60fps Solid!
— Tomas Sala (@FalconeerDev) 9 oktober 2020
Nice!!TTHEEBO1 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:33:
[...]
Dan vind ik deze onofficiële 100x beter: YouTube: Xbox Series X - Ready for Next Gen Trailer
Verwijderd
Niet slecht, wist niet dat hij een NLer was en zo vind Microsoft soms in de raarste plekken talenten waar men nooit van gehoord heeft (Moon Studios ook z'n voorbeeld).
https://www.linkedin.com/in/tomassala/
Nice! One X en XSS beide dus 1800p@60fps en de XSS ook nog een 120fps mode.
[ Voor 18% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-10-2020 20:42 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Actually on the #seriesX , #thefalconeer renders to native 4K with all the GUI and text being native 4K, and the 3D world upsampled from 1800P.
But didn't want get anybody in a hissy, so made it 1800p
But its actually native 4K with some parts up sampled. 1/2
2/2 It can do 4K120 native but it will drop to a 100fps in the sometimes very busy setpieces with dozens of units zooming about. + the clouds are technically super weird and pretty intensive even on PC. So 1800p up sampling gave a solid fps, and that was what makes me happy.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat was op zich wel duidelijk. Stond ook al in het plaatje verder naar boven. Even wakker worden nog
[ Voor 47% gewijzigd door Mavel 128 op 10-10-2020 07:41 ]
Controller Gear Universele Xbox Pro-oplaadstandaard (https://www.microsoft.com...p?cid=msft_web_collection) met name in vergelijking met de play and charge kit.
Voorheen een 360 gehad waarbij ik ook altijd een play and charge kit had maar nu gewend aan een oplaadstation voor de ps4 controllers. De controller gear lijkt hierbij in de buurt te komen?
Zie niet of hier wel een accu bij zit? Zo niet erg duur.Erik-1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:06:
Nu de overstap van blauw naar groen definitief is, ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met een
Controller Gear Universele Xbox Pro-oplaadstandaard (https://www.microsoft.com...p?cid=msft_web_collection) met name in vergelijking met de play and charge kit.
Voorheen een 360 gehad waarbij ik ook altijd een play and charge kit had maar nu gewend aan een oplaadstation voor de ps4 controllers. De controller gear lijkt hierbij in de buurt te komen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zal moeten wachten of Forza 8 dus... Dat zal wel lang duren. Vorige keer toch verwend bij de One met Forza meteen bij de launch.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er zijn hier behoorlijk wat (ik ook) die deze gebruiken: pricewatch: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllersErik-1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:06:
Nu de overstap van blauw naar groen definitief is, ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met een
heb de mijne nu een jaar of 4 en werkt nog altijd heel erg goed.
Ben heel benieuwd. Hij is in ieder geval dedicated voor een stabiele framerate
Zou mooi zijn als wij nog een optie krijgen om de framerate cap van de 4K mode van 60fps naar 120fps te wijzigen voor degene met een VRR scherm
Hopelijk krijgen we deze weken nog meer te zien van de consoles!
[ Voor 32% gewijzigd door BM op 10-10-2020 10:42 ]
Playstation 5
Verwijderd
Heb toevallig laatst een filmpje gezien van DF. Ze gebruiken meerdere engines, dus wat jij zegt is niet juist:Amaze86 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:24:
@Phusebox Ze gebruiken die game engine al heel lang, kijk naar hun f1 games elke jaar dezelfde gfx.
Ga dus CyberPunk maar doen op de Series X aangezien ik geen RTX 3080 heb kunnen kopen en mijn 2070 Super niet veel beter zal zijn.
Maar ben geen kenner hoor dus het kan aan mij liggen:)
Playstation 5
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Koop een elite controller v2, daar zit een 'gratis' dock bijErik-1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:06:
Lichtpuntje...
Ja goed idee alleen ik wacht even op v3. Dan hou ik altijd nog de controller over die bij de series x zit. Play and charge werkt natuurlijk prima alleen moet ik elke keer priegelen met het kabeltje....LuisjeNL schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:47:
[...]
Loop een elite controller v2, daar zit een 'gratis' dock bij
Maar geen, makkelijk, vervangbare batterij meerLuisjeNL schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:47:
[...]
Loop een elite controller v2, daar zit een 'gratis' dock bij
Verwijderd
Ah, dan heb ik het verkeerd opgevat uit het filmpje; nog even nagekeken:Amaze86 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:44:
@Verwijderd Ja maar die gebruiken ze al een hele generatie beetje tweaken that's it, wordt tijd dat ze een nieuwe next-gen engine maken.
- Ego engine (F1, Grid, Dirt)
- Engine van Slightly Mad Studios (Project Cars)
- Gemodificeerde Ego engine voor ONRUSH. Uit het filmpje begreep ik dat ze deze gebruiken voor Dirt 5.
ONRUSH has been built on a bespoke engine, rather than a straight copy of the EGO engine used on other titles. However, that isn’t to say that there aren’t elements of the EGO engine that have been used – it’s just that using an engine designed and tweaked to be a sim engine wouldn’t deliver the style of racing that ONRUSH needs – a pure, arcade racing experience! Hope that answers your question!
Is het zo dat games die niet draaiden op een One, sowieso ook niet gaan draaien op een Series ?
Deze is nieuw en wordt pas gereleased vanaf 10 november als ook de Series X|S uitkomen. Als je op de plaatsje klikt, zie je dat er voor deze prijs een accu en aparte accu klepjes bij zitten. Deze oplaadstand is dus vergelijkbaar met die van de Elite V2 controller.Erik-1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:06:
Dus ja, deze controller gear komt in de buurt of is vergelijkbaar met die van de PlayStation. Dus als je zoiets fijn vindt om na het gamen je controller pontje zetten, dan zou ik hem kopen. Qua prijs ook nog redelijk. Denk dat die docking station van prima kwaliteit is en de accu packs van Microsoft zijn altijd goed geweest. Ik en meerdere hier gebruiken de officiële accu pack uit 2013 en bij de meesten is die nog steeds erg goed als in nauwelijks capaciteit verlies.
Geen idee. Kijk het ook op een CXStylze schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:43:
Ben ik dan zo slechtziend dat ik Dirt 5 er wel goed uit vindt zien, ik check al die youtube filmpjes wel op mijn Oled CX, misschien dat dat de truc doet? Vooral met camera achter de auto ziet het er echt goed uit, de first person beelden zijn wel minder maar dat is altijd met racegames.
Is allemaal erg blurry, weinig details die echt mooi zijn. Het voelt allemaal Xbox 360 aan, of eerste generatie Xbox One in ieder geval.
Dat de meeste video's op YouTube 1080p zijn helpt ook niet.
Vond het op mijn telefoon al matig en meestal ziet het er daar beter uit vanwege het kleine scherm. Toen maar eens op de tv geprobeerd en dat was nog veel erger. Schrok er zelfs van hoe matig het eruit zag.
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2020 10:27 ]
Voor nu niet inderdaad, maar ze heben het programma iets meer dan een jaar geleden gestopt gepauzeerd om het team te laten focussen op de release van de Series S|X, het programma wordt daarna weer opgepakt en er zullen weer meer games toegevoegd gaan worden.Twixie schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:13:
Is er al iets gekend over hoe backward compatibility van de verschillende vorige generaties ? Ik heb geen One games, maar wel een honderdtal 360 en OG games. Ik was eens aan het opzoeken hoe het zat met BC op de One voor deze games, en blijkbaar valt het wel wat tegen. Zo blijken er maar een 40-tal OG games te draaien op een One (in vgl met een paar honderd die op de 360 draaien).
Is het zo dat games die niet draaiden op een One, sowieso ook niet gaan draaien op een Series ?
Verwijderd
A lot of misinformation about Xbox Series X heat out there.
— Stallion83 (@Stallion83) 8 oktober 2020
Currently testing Destiny 2 on both Xbox One & Xbox Series X. Both consoles have been on for the same amount of time.
I physically put my hand on both vents & the Xbox One is noticeably hotter and louder.
There you go pic.twitter.com/hlbwW6f5p6
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2020 10:35 ]
Daarmee worden dus de “geruchten” ontkracht, want niemand kan nog nieuwe games spelen op de XSX.Amaze86 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:43:
@Verwijderd Lijkt me ook meer dan logisch, nieuwere hardware dezelfde game. Ben benieuwd naar echte next-gen titels en dan pas kijken hoe warm die wordt.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Misschien komt het omdat ik F1 games gewend ben die zijn niet bepaald de mooiste.Phusebox schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:26:
[...]
Geen idee. Kijk het ook op een CX
Is allemaal erg blurry, weinig details die echt mooi zijn. Het voelt allemaal Xbox 360 aan, of eerste generatie Xbox One in ieder geval.
Dat de meeste video's op YouTube 1080p zijn helpt ook niet.
Vond het op mijn telefoon al matig en meestal ziet het er daar beter uit vanwege het kleine scherm. Toen maar eens op de tv geprobeerd en dat was nog veel erger. Schrok er zelfs van hoe matig het eruit zag.
Ben wel benieuwd naar de upgrades van Forza, jammer dat er gen nieuwe forza bij launch is maar misschien dat de upgrade ook al goed uitpakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 10-10-2020 10:55 ]
Playstation 5
Verwijderd
Er zijn diverse videos en Tweets die de 2 claim debunken (het is puur onzin), je wilt niet weten hoe ik voor de rest over dat soort gedrag voel. Giant Bomb en de Franse site hebben geen eer, geen verontschuldiging aangeboden of wat dan ook.Froggle schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Daarmee worden dus de “geruchten” ontkracht, want niemand kan nog nieuwe games spelen op de XSX.
Franse site heeft hun Twitch video offline gehaald, maar artikel op hun website is niet gecorrigeerd /facepalm. https://www.twitch.tv/videos/761162616
Er zijn veel meer voorbeelden, maar goed you've got the idea.
The console will output system heat out of the exhaust, just as any other console will. Our engineering team confirmed the heat leaving the console is not significantly different than Xbox One X. This matches my experience at home quiet, fast & impressive power for the size.
— Aaron Greenberg (@aarongreenberg) 8 oktober 2020
here we witness a figment of some people’s imagination 💭 pic.twitter.com/Wl4nvGVdzY
— Tom Warren (@tomwarren) 8 oktober 2020
De term "minder" kon ik weg laten, maar goed dat krijg je als je 7 talen spreekt waarvan 5 kan schrijven. Letterlijke vertaling en waar hij zei is het volgende: Xbox One is aanzienlijk warmer en luider.Finraziel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:09:
Nee, hij wordt minder warm... Subtiel verschil maar wel belangrijk om de terminologie goed te houden.
Edit: wou alleen het verschil uitleggen.
Van daaruit concludeer ik, dat Series X stiller is en niet zo warm wordt als Xbox One, make of that what you will.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2020 11:49 ]
Waar kwamen die geruchten überhaupt vandaan?Froggle schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Daarmee worden dus de “geruchten” ontkracht, want niemand kan nog nieuwe games spelen op de XSX.
Was het niet gewoon fake news in een poging om een stok tussen de spaken van Xbox te steken?
*knip* zie TW
Gelukkig heeft Xbox ervan geleerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 10-10-2020 17:15 ]
Natuurlijk niet, die man is grote xbox fan, dus hij doet dat puur 'in opdracht van' om alles weer te sussen.Froggle schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Er is gewoon bepaald volk dat zoekt elke vorm van negatieve punten om daar mee rond te gillen.
Heel de originele post over de hitte lag al op die grens om wat negatieve zut de wereld in te helpen, dat hebben ze dan ergens succesvol gedaan, het werd snel opgepakt. Het is alleen jammer dat gros van die 'experts' ook geen enkele technische kennis hebben hoe watts worden omgezet in warmte.
De XBX lucht achter de xbox tikt rustig 40-45 graden aan (sensor meting), dat is niets bijzonder, maar mensen gaan daar voelen en denken OMGFOVERHITTING!!?one!11one. Een beetje videokaart warmt pas op bij 40 graden output, niemand van dat soort mensen zit met z'n handen aan de achterkant van een computerkast te voelen.
[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2020 11:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, hij wordt minder warm... Subtiel verschil maar wel belangrijk om de terminologie goed te houden. Hoeveel warmte het ding genereert is een op een gelijk aan hoeveel stroom hij verbruikt. De one x kan tot 170 Watt verbruiken, de xsx tot 300 (als wat ik zo snel op Google zie klopt).Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:34:
Series X is stiller en genereert minder warmte dan Xbox One volgens hem.
[Twitter]
Om het helemaal precies te weten moet je ze aan een stroommeter hangen natuurlijk, het zou kunnen dat bij games die geen gebruik kunnen maken van de extra power van de xsx het dicht bij elkaar ligt, maar zodra er wel gebruik van wordt gemaakt de xsx flink omhoog gaat, dat zullen testen uit moeten wijzen.
Hoe warm de lucht wordt die het apparaat uitblaast is ook afhankelijk van hoeveel lucht er doorheen geblazen wordt. Als de xsx 2 keer zoveel energie af te voeren heeft dan de one x (puur even als voorbeeld, zeg niet dat de cijfers kloppen) maar 3 keer zoveel lucht blaast door die grote ventilator, dan is die lucht dus koeler. Maar je kamer wordt wel meer opgewarmd door die xsx dan door de one x.
Edit: overigens wil dat niet zeggen dat ik me er zorgen om maak hoor, wou alleen het verschil uitleggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 10-10-2020 11:10 ]
Gamertag: FinrazielNL
Tieners schijnen er heel gevoelig voor ze zijn.
Hoe leuk het ook zou zijn om marsmellows te kunnen smelten op een stokkie boven je XSX dat mag toch nooit als consumenten product de huiskamer in?
Gewoon je verstand gebruiken, laat die trollen lekker trollen, over een maand piepen ze wel anders.
Even voor de goede orde: nieuwe game engines gaan ze anno 2020 niet meer maken. Het worden allemaal iteraties van huidige engines met nieuwe features en betere ondersteuning voor de hardware waar het op draait. Er zit simpelweg teveel tijd in het beginnen vanaf 0 en de meeste engines hebben de basis toch wel voor elkaar dat je daar niet aan gaat veranderen. Je krijgt wel, bv ala Unreal, dat er gewoon een nieuwe versie aan komt, maar niet dat ze dingen weggooien en opnieuw beginnen. Daar is de game-industrie gewoon te ver voor.Amaze86 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:44:
@Verwijderd Ja maar die gebruiken ze al een hele generatie beetje tweaken that's it, wordt tijd dat ze een nieuwe next-gen engine maken.
Kijk maar naar de stappen die ze de laatste jaren bij Unreal gezet hebben, of hoe graphics ineens minder uitmaakte bij de COD van afgelopen jaar. Of de iteraties van Battlefield en Doom.
Je kunt dus beter stellen dat ze wat meer mankracht moeten zetten op het verbeteren van de engine, maar bij de goede engines is dat al prima aan de gang en zie je ook hele mooie plaatjes op het scherm komen. Maar vanaf 0 gaat deze generatie maar weinig worden gestart, daarvoor heb je gewoon teveel nodig en anders ben je alsnog 75% van de oude code aan het hergebruiken want die werkte toch al prima.
Het zier er niet slecht uit maar het is zeker geen game die je voor het grafische gedeelte haalt. Van wat ik van bv GT7 heb gezien ziet dat er 10x beter uit. Met de nieuwe generatie consoles gaan de ontwikkelaars met verouderde engines het zwaar krijgen op grafisch gebied.Stylze schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:43:
Ben ik dan zo slechtziend dat ik Dirt 5 er wel goed uit vindt zien, ik check al die youtube filmpjes wel op mijn Oled CX, misschien dat dat de truc doet? Vooral met camera achter de auto ziet het er echt goed uit, de first person beelden zijn wel minder maar dat is altijd met racegames.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Schijnbaar kunnen er een aantal XSX-versies van games al gespeeld worden, maar zitten die nog onder een dikke NDA. Schijnt oa. die third party game (gerucht is EA) te zijn die op het laatste moment uit de juli presentatie is gehaald. Dus ze weten meer dan ze vertellen, dat is wel duidelijk.Froggle schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:52:
[...]
Je betaalt hier niet per post hoor, je kunt beter gewoon normaal reageren in plaats van het verstoppen ergens in een oude postVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:07:
De term "minder" kon ik weg laten, maar goed dat krijg je als je 7 talen spreekt waarvan 5 kan schrijven. Letterlijke vertaling en waar hij zei is het volgende: Xbox One is aanzienlijk warmer en luider.
Van daaruit concludeer ik, dat Series X stiller is en niet zo warm wordt als Xbox One, make of that what you will.
Verder begrijp ik je verhaal niet echt, of hoe het een reactie op mij is...
Toch snap ik wel wat @Stylze bedoelt. Ik was zelf ook verrast door de beelden van Dirt 5 (het geluid daarentegen vond ik vreselijk, de schakelmomenten en vooral het toerenverloop door de versnellingen heen klopt niet). En ik als die toch best aardige graphics ook behouden blijven in de 120fps modus, dan heb ik geen enkel probleem met dit de allermooiste graphics ooitLekker Ventje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:24:
[...]
Het zier er niet slecht uit maar het is zeker geen game die je voor het grafische gedeelte haalt. Van wat ik van bv GT7 heb gezien ziet dat er 10x beter uit. Met de nieuwe generatie consoles gaan de ontwikkelaars met verouderde engines het zwaar krijgen op grafisch gebied.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Finraziel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:17:
[...]
Je betaalt hier niet per post hoor, je kunt beter gewoon normaal reageren in plaats van het verstoppen ergens in een oude post
Verder begrijp ik je verhaal niet echt, of hoe het een reactie op mij is...
De Tweet ging over dat Xbox One luider en warmer is dan Series X, jij maakte een hele verhaal over weet ik veel allemaal om mij te corrigeren, omdat ik zei dat Series X minder warmte genereert en dusdanig minder luid is. Je opmerking slaat nergens op voor iemand dat een ander probeer te corrigeren, niemand zei iets over verbruik/stroom or dat "hij wordt minder warm".Finraziel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:09:
Nee, hij wordt minder warm... Subtiel verschil maar wel belangrijk om de terminologie goed te houden. Hoeveel warmte het ding genereert is een op een gelijk aan hoeveel stroom hij verbruikt. De one x kan tot 170 Watt verbruiken, de xsx tot 300 (als wat ik zo snel op Google zie klopt).
Om het helemaal precies te weten moet je ze aan een stroommeter hangen natuurlijk, het zou kunnen dat bij games die geen gebruik kunnen maken van de extra power van de xsx het dicht bij elkaar ligt, maar zodra er wel gebruik van wordt gemaakt de xsx flink omhoog gaat, dat zullen testen uit moeten wijzen.
Hoe warm de lucht wordt die het apparaat uitblaast is ook afhankelijk van hoeveel lucht er doorheen geblazen wordt. Als de xsx 2 keer zoveel energie af te voeren heeft dan de one x (puur even als voorbeeld, zeg niet dat de cijfers kloppen) maar 3 keer zoveel lucht blaast door die grote ventilator, dan is die lucht dus koeler. Maar je kamer wordt wel meer opgewarmd door die xsx dan door de one x.
Edit: overigens wil dat niet zeggen dat ik me er zorgen om maak hoor, wou alleen het verschil uitleggen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/81IkxP0czslVYGKnFW7Xa3bT.png?f=user_large)
IGN was wat vroeg, video is terug verwijderd. Maandag verloopt embargo pas. Maar na het weekend dus flink wat XSX gameplay.
Maar je zegt het nu weer? De series x zal absoluut meer warmte genereren dan een one x, want hij kan veel meer stroom verbruiken (en 100% daarvan wordt omgezet in warmte).Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 13:42:
[...]
[...]
De Tweet ging over dat Xbox One luider en warmer is dan Series X, jij maakte een hele verhaal over weet ik veel allemaal om mij te corrigeren, omdat ik zei dat Series X minder warmte genereert en dusdanig minder luid is. Je opmerking slaat nergens op voor iemand dat een ander probeer te corrigeren, niemand zei iets over verbruik/stroom or dat "hij wordt minder warm".
En de reden waarom ik het belangrijk vind dat je de juiste terminologie gebruikt is omdat er volgens mij ook gesproken werd over hoe zeer de kamer opgewarmd wordt door de xsx. En ja, dat zal best gebeuren ja, afhankelijk van de ruimte waar die in staat.
Dat het ding gevaarlijk warm wordt lijkt me inderdaad onzin. Dat het ding redelijk wat warmte produceert lijkt me dat we wel als feit aan kunnen nemen. Dat doet een stevige pc ook en de PS5 zal dat ook doen.
Verwijderd
Volgens mij heb jij een probleem met de term "minder", een device dat krachtiger is zal onder stress minder stroom gebruiken, minder warmte en geluid emissie (cooling systeem) produceren bij het afspelen van een gelijknamig spel (wat in dit geval is, Destiny 2).Finraziel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:09:
[...]
Maar je zegt het nu weer? De series x zal absoluut meer warmte genereren dan een one x, want hij kan veel meer stroom verbruiken (en 100% daarvan wordt omgezet in warmte).
En de reden waarom ik het belangrijk vind dat je de juiste terminologie gebruikt is omdat er volgens mij ook gesproken werd over hoe zeer de kamer opgewarmd wordt door de xsx. En ja, dat zal best gebeuren ja, afhankelijk van de ruimte waar die in staat.
Dat het ding gevaarlijk warm wordt lijkt me inderdaad onzin. Dat het ding redelijk wat warmte produceert lijkt me dat we wel als feit aan kunnen nemen. Dat doet een stevige pc ook en de PS5 zal dat ook doen.
Wederom de Tweet gaat niet over hoeveel stroom de Series X zal gaan gebruiken, maar [i]hoe warm de console gevoelsmatig is bij dezelfde spel.
De terminologie is correct, volgens mij ben je zelf in de war want wederom haal je iets erbij wat helemaal niet is gezegd (kamer opwarmen??). Series X zal warmer worden bij het afspelen van een Series X gemaakte game, dat spreekt voor zich maar daar heeft niemand het over behalve jij. Hoeveel de verbruik zal zijn en hoe heet de console bij het afspelen van een XSX game weet niemand en daar gaat het niet over.
Series X is minder warm dan Xbox One bij het afspelen van Destiny 2, shocking maar ik had het goed verwoord.
Joh, ik weet niet waarom je je er zo over op aan het winden bent... Maar volgens mij wil je het ook gewoon niet begrijpen dus verspilde moeite verder om het nog een keer uit te proberen te leggen...Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:08:
[...]
Volgens mij heb jij een probleem met de term "minder", een device dat krachtiger is zal onder stress minder stroom gebruiken, minder warmte en geluid emissie (cooling systeem) produceren bij het afspelen van een gelijknamig spel (wat in dit geval is, Destiny 2).
Wederom de Tweet gaat niet over hoeveel stroom de Series X zal gaan gebruiken, maar [i]hoe warm de console gevoelsmatig is bij dezelfde spel.
De terminologie is correct, volgens mij ben je zelf in de war want wederom haal je iets erbij wat helemaal niet is gezegd (kamer opwarmen??). Series X zal warmer worden bij het afspelen van een Series X gemaakte game, dat spreekt voor zich maar daar heeft niemand het over behalve jij. Hoeveel de verbruik zal zijn en hoe heet de console bij het afspelen van een XSX game weet niemand en daar gaat het niet over.
Series X is minder warm dan Xbox One bij het afspelen van Destiny 2, shocking maar ik had het goed verwoord.
Heb liever raytracing, maar dat zit er niet bij tocj?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik had liever een leuke game maar dat zit er ook niet in in het geval van unityLekker Ventje schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Heb liever raytracing, maar dat zit er niet bij tocj?
Verwijderd
Ik windt me er niet om, je hebt het over zaken waar het niet om ging, vervolgens probeer je mij uit te leggen hoe electronica werkt terwijl ik op een gaming laptop met een vapor chamber type. Na 3 keer te hebben uitgelegd heeft het jou nog steeds niet door gedwongen, in plaats daarvan probeer je omgekeerde psychologie toe te passen.Finraziel schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:35:
[...]
Joh, ik weet niet waarom je je er zo over op aan het winden bent... Maar volgens mij wil je het ook gewoon niet begrijpen dus verspilde moeite verder om het nog een keer uit te proberen te leggen...
Beetje rare stand van zaken, niet? Ik ben het met je eens - verspilde moeite, misschien een plan om mensen op het internet te vermijden zo kan je zonder conflict door het leven. En daarmee is het uit, je mag het laatste woord hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2020 16:56 ]
Heel interessante video, die maar weer aangeeft dat het van veel toegevoegde waarde kan zijn voor de XSX als veel oude games een kleine update krijgen om in ieder geval framerate limit te verplaatsen van 30fps naar 60fps. Nog mooier natuurlijk ook met een wat hogere resolutie en betere AA
Blijft trouwens een prachtige game, die AC Unity. Eens dat het verhaal beter kon (of in iedere geval de hoofdpersonage), maar er zit toch ook een hoop goeds in.
Nou vooruit, pak ik dat laatste woordVerwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:52:
[...]
Ik windt me er niet om, je hebt het over zaken waar het niet om ging, vervolgens probeer je mij uit te leggen hoe electronica werkt terwijl ik op een gaming laptop met een vapor chamber type. Na 3 keer te hebben uitgelegd heeft het jou nog steeds niet door gedwongen, i.p.v. probeer je omgekeerde psychologie toe te passen.
Beetje raar stand van zaken, niet? Ik ben het met je eens - verspilde moeite, misschien een plan om mensen op het internet te vermijden zo kan je zonder conflict door het leven. En daarmee is het uit, je mag het laatste woord hebben, ik ben hier voor technologische informatie en niet "know it alls".
Wat jouw laptop er mee te maken heeft weet ik niet... gefeliciteerd, je hebt een dure laptop en weet een duur woord?
Jij zegt dat sterkere hardware bij dezelfde taak minder stroom verbruikt. Dat is zeer zeker geen feit. Zoals ik al eerder zei, de enige manier om het zeker te weten is het meten maar dat gaat nog niet. De reden dat ik het over stroomverbruik heb is omdat dit exact gelijk is aan hoeveel warmte er in de ruimte waar de xsx staat in gegooid wordt. Het zegt echter niks over hoe warm de xsx wordt, zoals ik uitgelegd heb.
Ik heb hier in dit topic eerder gezien dat er ook aangegeven werd dat de kamer meer opgewarmd werd door de xsx. Dat kan zeker, zelfs als de lucht die uit de xsx komt minder warm is dan die wat uit de one x komt. Dat is het enige wat ik aan wilde geven omdat de manier hoe jij het stelt juist suggereert dat dat niet zo is en dat is helemaal niet aangetoond.
Maar goed, ik weet niet of jouw reactie misschien voort komt uit een idee dat ik kritisch zou zijn naar de xsx? Maar als dat zo is dan ben je blijkbaar niet erg bekend met wat ik normaal post. Ik ben een groot fan van Xbox en Microsoft en sta ze continu te verdedigen ook al is dat vaak helemaal niet handig, maar ik hoop dat ik tussen de fanboys misschien toch wat mensen kan uitleggen waarom x of y. Maar ik probeer wel nog enigszins neutraal en realistisch te zijn in dat ik niet alles weg probeer te cijferen. Dat deze consoles veel warmte gaan produceren lijkt mij vanzelfsprekend, het is zeer stevige hardware en dan krijg je dat nu eenmaal.
Ik was gelukkig niet de enigste waarbij het laden van de XoX zolang duurde .
Er komen volgens mij wel ook wat nieuwe titels waar ik wel zin in heb. Zo wil ik Gears tactics wel proberen. En omdat EA play er bij komt, NFS Heat. Maar eerlijk gezegd hou ik niet eens zo goed bij wat wanneer komt, ik ga gewoon kijken wat er is als ik een volgende game zoek om te gaan spelen en er is altijd veel meer dan ik tijd voor heb.
Wel verwacht ik een paar games die ik al vrij veel gespeeld heb meer nog eens tussendoor te gaan spelen om langzaam te werken aan het completen er van. Sky force reloaded bv... Die laatste missies op insane zijn zo lastig dat ik het niet heel lang achter elkaar speel want dan raak ik gefrustreerd en gaat het helemaal niet meer. Forza horizon 4 is er ook zo een die ik graag zo stukje bij beetje verder wil spelen. Dankzij quick resume wordt dat een stuk fijner om tussendoor te doen.
Ik moet eerst nog maar eens een S X zien te bemachtigen, ga een poging doen de 9de Nov maar ik hoop AC Valhalla als eerste te spelen erop,Retrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:09:
Nog maar een maandje wachten en dan is het zover. Ik heb nog niet echt een lijstje games die ik wil spelen. Heb me ook nog niet zo verdiept in wat er nau op launch uitkomt. Wat gaan jullie als eerste game spelen op de series S/X?
Watchdogs Legion ga ik ook op release wel halen denk ik maar die ga ik sowieso eerst wel ff op de One X spelen.
(waarschijnlijk Valhalla toch ook wel op de One X mocht ik geen S X te pakken krijgen, veels te ongeduldig om dan nog langer te wachten)
Yup, Nice. Eerder ook gezien, maar ook hier zie je weer dat alles er ook gewoon direct staat bij de xsx. Die one x is eigenlijk stiekem nog niet echt klaar als de timer stopt want het duurt nog even voordat alle blokjes er ook staan. Ben wel benieuwd hoe de interface straks voelt om doorheen te gaan, lijkt me erg fijn
Dat is natuurlijk een beetje het 'probleem' bij het gebrek aan 'echte' launch titels. Aan de andere kant, de XSX lijkt zo ontzettend goed te worden in BC dat ik waarschijnlijk een aantal titels van de One en zelfs de 360 ga oppikken die ik nog niet eerder gespeeld heb.Retrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:09:
Nog maar een maandje wachten en dan is het zover. Ik heb nog niet echt een lijstje games die ik wil spelen. Heb me ook nog niet zo verdiept in wat er nau op launch uitkomt. Wat gaan jullie als eerste game spelen op de series S/X?
Ik heb het al eerder geplaatst, maar onderstaand waar ik mij in het begin van de XSX denk mee bezig te houden:
- Forza Horizon 4 (krijgt een XSX patch met een 4k/60fps modus inclusief hoogwaardiger textures en vast nog wel wat andere veranderingen. Ik vind die game er nu al geweldig uitzien op de XOX, dus ik ben zeer benieuwd)
 - Gears 5 (krijgt ook een XSX patch)
 - Ori and the While of the Wisps (krijgt ook een XSX patch, inclusief een 4k/120fps modus)
 - Control (ik overweeg de Ultimate Edition te kopen voor de XSX patch, maar goed, daar is nogal wat controverse omheen en door het kopen support ik dan zeer discutabel gedrag van een uitgever)
 - Metal Gear Solid HD Collection (voegt auto HDR bij dergelijke games wat toe, of juist niet?)
 - Geometry Wars 2 (nog nooit gespeeld, maar ziet er geweldig uit d.m.v. auto HDR)
 - Halo 5 (kort geleden aan begonnen, maar viel mij op/tegen dat die game geen HDR support heeft. Dat is middels auto HDR op de XSX opgelost)

Dit had zo maar mijn opsomming kunnen zijn maar dan Destiny 2 bovenin en Gears 5 ergens ertussen gefrot ivm de pc ultra settings en hogerRossi46 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:38:
[...]
Dat is natuurlijk een beetje het 'probleem' bij het gebrek aan 'echte' launch titels. Aan de andere kant, de XSX lijkt zo ontzettend goed te worden in BC dat ik waarschijnlijk een aantal titels van de One en zelfs de 360 ga oppikken die ik nog niet eerder gespeeld heb.
Ik heb het al eerder geplaatst, maar onderstaand waar ik mij in het begin van de XSX denk mee bezig te houden:En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik hoop echt heel erg dat veel games die al een tijdje (of lang) uit zijn alsnog een XSX patch zullen ontvangen. Al is het maar om resoluties en/of framerates wat omhoog te gooien. Bovenaan mijn lijst staat wat dat betreft Batman Arkham Knight. Ik denk dat die game geweldig is met auto HDR modus ingeschakeld, maar de game op de Xbox One heeft enkel een 900p resolutie. Dat is zo zonde.
- Forza Horizon 4 (krijgt een XSX patch met een 4k/60fps modus inclusief hoogwaardiger textures en vast nog wel wat andere veranderingen. Ik vind die game er nu al geweldig uitzien op de XOS, dus ik ben zeer benieuwd)
 - Gears 5 (krijgt ook een XSX patch)
 - Ori and the While of the Wisps (krijgt ook een XSX patch, inclusief een 4k/120fps modus)
 - Control (ik overweeg de Ultimate Edition te kopen voor de XSX patch, maar goed, daar is nogal wat controverse omheen en door het kopen support ik dan zeer discutabel gedrag van een uitgever)
 - Metal Gear Solid HD Collection (voegt auto HDR bij dergelijke games wat toe, of juist niet?)
 - Geometry Wars 2 (nog nooit gespeeld, maar ziet er geweldig uit d.m.v. auto HDR)
 - Halo 5 (kort geleden aan begonnen, maar viel mij op/tegen dat die game geen HDR support heeft. Dat is middels auto HDR op de XSX opgelost)

Ik ben laatst even begonnen met Destiny 2. In de stad aangekomen. Is de game aan te raden om meer tijd in te gaan investeren?D-Ed schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:44:
[...]
Dit had zo maar mijn opsomming kunnen zijn maar dan Destiny 2 bovenin en Gears 5 ergens ertussen gefrot ivm de pc ultra settings en hoger
Verwacht dat de laadtijden overeen zullen komen met de Series X, maar ben toch wel heel benieuwd hoe de Series S presteerd. Vooral vergeleken met de oude One X.
[ Voor 14% gewijzigd door TheDukemaster op 10-10-2020 17:55 ]
Als je voor de XSX gaat; deze game krijgt een patch naar 60fps.Retrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
Ik ben laatst even begonnen met Destiny 2. In de stad aangekomen. Is de game aan te raden om meer tijd in te gaan investeren?
True, maar het is nu vooral even XSX spierballen tegenover PS5 spierballen. Extra aandacht op de XSS kan dan enkel voor verwarring zorgen, lijkt mij.TheDukemaster schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:52:
Het blijft wel angstvallig stil rondom de Series S. Het is natuurlijk logisch dat je zoveel mogelijk aandacht op je top product wil focussen, maar had toch wel iets van een hands on verwacht inmiddels. Zeker gezien de Series S nog gewoon leverbaar is. Wellicht omdat het een digital only console is?
Verwacht dat de laadtijden overeen zullen komen met de Series X, maar ben toch wel heel benieuwd hoe de Series S presteerd. Vooral vergeleken met de oude One X.
Maar goed, ik heb het hier al een paar keer gezegd, ik zie de toegevoegde waarde van de XSS sowieso niet zo. En dan met name door het ontbreken van een discdrive. Al het BC vuurwerk wordt daarmee (mijn inziens) een stuk minder interessant. Kijk voor de lol even in de MS store en je lacht je kapot om de prijzen die ze daar nog voor oude games vragen.
Ik bedoel meer de game zelf.Rossi46 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
Als je voor de XSX gaat; deze game krijgt een patch naar 60fps.
Een slechte game wordt niet beter met hogere resolutie of meer FPS.
Alle games die ik deze gen heb gemist. Gears of War, Ori en Halo vooral. En dan alle game pass games natuurlijk. Ik hoop dat er een hoop parels tussen zitten.Retrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:09:
Hoeveel vakantiedagen heb je nog? Want zo te horen heb je erg veel tijd nodig.Fuujii schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:02:
[...]
Alle games die ik deze gen heb gemist. Gears of War, Ori en Halo vooral. En dan alle game pass games natuurlijk. Ik hoop dat er een hoop parels tussen zitten.
De grap is dat ik serieus best veel vakantiedagen over heb. Normaal neem ik enkel vakantie op puur voor vakanties (nog nooit gedaan voor games). Ik denk dat ik serieus vakantiedagen ga (en zelfs moet, om te voorkomen dat ze vervallen) opnemen om van de Xbox Series X te genieten.Retrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 18:04:
[...]
Hoeveel vakantiedagen heb je nog? Want zo te horen heb je erg veel tijd nodig.
Ik ben er een week of zes geleden aan begonnen en redelijk ‘hooked’ (op een casual manierRetrospect schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:50:
[...]
Ik ben laatst even begonnen met Destiny 2. In de stad aangekomen. Is de game aan te raden om meer tijd in te gaan investeren?
Ga in The Tower op zoek naar Amanda en start snel met de ‘Red War’ campagne want die verdwijnt vanaf 10 november. Geeft je echt de basis mee van het verhaal en de controls
We zijn met een klein clubje begonnen aan de eerste raid maar we bakte er geen reet van

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden

/f/image/EX07A6JUg9Xl4nCqjrbWgPu6.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/xu5ouDla14rzI6y6rQrV9dk2.jpg?f=fotoalbum_large)