Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.765 views

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik wil Microsoft flight simulator op de Xbox Series X hebben. Lekker vliegen ter ontspanning na een drukke werkdag.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Verwijderd

Misschien 120FPS mode waar Digital Foundry het over had en Auto HDR.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Even op klikken. Voor na een intensieve gaming sessie! Lekker even ontspannen. :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Nice, we krijgen een Series X game showcase, zal wel ergens deze maand zijn denk ik.
Het is fijn dat Microsoft het snapt, wat er mis is en wat gedaan moet worden en/of fans willen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2020 22:57 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:51:
Nice, we krijgen een Series X game showcase, zal wel ergens deze maand zijn denk ik.
Het is fijn dat Microsoft het snapt, wat er mis is en wat gedaan moet worden en/of fans willen.

[Twitter]
Volgens mij is dat nergens bevestigd :) We wachten gewoon even af.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

uchiha tijntje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:46:
[Embed]

Even op klikken. Voor na een intensieve gaming sessie! Lekker even ontspannen. :+
Ik deed even mee, ik visualiseerde echt die achievement unlock :D Wat een iconisch geluid :p

(en met een glimlach kijk ik naar al die replies.. haters gonna hate.. ik heb m'n eigen spawnpoint :P)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2020 23:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:01:
[...]

Volgens mij is dat nergens bevestigd :) We wachten gewoon even af.
Lees de replies op die Tweet:
https://twitter.com/IronC.../1312837161222369281?s=20
https://twitter.com/IronC.../1312850404909232129?s=20

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2020 23:06 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Wom

Kalkie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:11:
Een paar dagen terug vroegen D-Ed en ik of er interesse in een Xbox voor ‘oudere’ gamers Discord was om af te spreken voor online gaming en wat te slowchatten over Xbox games.
De server is er en ik heb ff een modje gevraagd of ik hier (eenmalig) een link mag plaatsen.

Focus op 30+ maar dat is geen harde eis. De server is te vinden onder deze link in discord: https://discord.gg/XreasqX.
@G_Dragon , misschien iets voor in de ts?

In Rusland denken ze dat het met Halo V te maken heeft. Mogelijke PC-release.

Met andere woorden, niemand weet iets en we zien het morgen wel. Of niet. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Wom schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:27:

Twee verschillende zaken, morgen is morgen en wat dat is weet ik niet (ik gok 120FPS/Auto-HDR).

De Tweets dat ik gelinkt heb herbevestigen dat Xbox een game showcase for Series X games zal hebben.
Dat heeft Jason Ronald (partner director of program management at Xbox) recent bevestigd in een podcast van Major Nelson.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wom schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:01:
[Twitter]
Ben ik weer met een gerucht hoor. Als jullie het irritant vinden moet je het ook laten weten, maar aldus vriendje Geoff komt er morgen een blogpost aan met nieuws.

In de video benoemt hij idd dat er morgen iets komt en daar komt een klein lachje als reactie op.
Kan een hint zijn, of het is nauwelijks noemenswaardig of iets dat we al weten en ze er middels een blogpost wat dieper op in gaan.

XBL: MRE Inc

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:51:

[Twitter]
Laat jet dan deze keer wel nieuwe games zijn. Bestaande games geloof ik wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:17

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 00:31:
[...]

Kan een hint zijn, of het is nauwelijks noemenswaardig of iets dat we al weten en ze er middels een blogpost wat dieper op in gaan.

[Embed]
Zal wel bestaande games zijn die zijn opgepoetst voor de nieuwe generatie. Forza 7?

Xbox Live: Miesjh NL

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wom schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 23:27:
[...]

@G_Dragon , misschien iets voor in de ts?

[...]

[Twitter]
In Rusland denken ze dat het met Halo V te maken heeft. Mogelijke PC-release.

Ik zou het heel graag willen bekijken :), maar we kunnen geen twitterberichten openen op het werk :X !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Miesjh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:04:
[...]

Zal wel bestaande games zijn die zijn opgepoetst voor de nieuwe generatie. Forza 7?
Lijkt mij niet, Forza 7 heeft een tijdje terug al de EOL stempel gekregen.

Mocht Forza 7 nog een update krijgen voor de XSX|S dan graag eentje die het mogelijk maakt om het homologation systeem uit te schakelen voor in ieder geval campaign races.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:24
Zou MS niet gewoon wachten met het opheven van het volgende embargo om deze gelijktijdig met nieuws vanuit het Sony kamp te releasen? Dit lijkt mij in ieder geval een logische manier om de mensen die niet verder kijken dan PS5 mogelijkerwijs toch nog te bereiken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Thalaron schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:08:
Zou MS niet gewoon wachten met het opheven van het volgende embargo om deze gelijktijdig met nieuws vanuit het Sony kamp te releasen? Dit lijkt mij in ieder geval een logische manier om de mensen die niet verder kijken dan PS5 mogelijkerwijs toch nog te bereiken.
Microsoft trekt al ruim een jaar z’n eigen plan (wellicht op het tonen van de prijs na dan) en deelt zoveel mogelijk info met de community, pers en Youtubers. Ongehoord hoe ze dit doen tov vorigen generaties. Het lijkt er echt op dat als Corona er niet was geweest dat de nieuwe generatie afgelopen maand was gestart zo goed verloopt alles (okay okay, Halo niet ;) )

Nee, MS gaat gewoon lekker vol vertrouwen en met de eigen planning de komende maand in denk ik d:)b

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
2green schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Ben zojuist voor de Xiaomi Mi 10 Lite gegaan, stond te koop op amazon voor 189. Goede accuduur, oled, goede wifi en 5g.

Deze heeft zo te zien ook een iets betere aspect ratio voor games, waardoor net iets meer schermruimte gebruikt. Uit mijn hoofd berekend, dus kan mij vergissen ;).
Nette prijs ook!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 22:41:
Ik wil Microsoft flight simulator op de Xbox Series X hebben. Lekker vliegen ter ontspanning na een drukke werkdag.
Verheug ik me ook op, een van de redenen dat ik hoogstwaarschijnlijk toch eerst voor de Series X ga, Starfield lijkt me ook geweldig worden.

Maar goed moet er eerst nog een zien te bemachtigen, was van plan om ook met AC Valhalla te wachten tot ik de S X maar dat geduld ga ik toch niet hebben denk ik, dan maar op de One X.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:54
Thalaron schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:08:
Volgens mij zijn ze daar al wat minder mee bezig, net als Sony. Het grote probleem lijkt de komende tijd voorraad te zijn. Je kunt dan wel mensen overtuigen, maar de pre-orders zitten al vol tot december (en straks ook al daarna), dus wie ga je dan nog bewegen? Dat gaat niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 14:53
Sipio schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:38:
[...]

Verheug ik me ook op, een van de redenen dat ik hoogstwaarschijnlijk toch eerst voor de Series X ga, Starfield lijkt me ook geweldig worden.

Maar goed moet er eerst nog een zien te bemachtigen, was van plan om ook met AC Valhalla te wachten tot ik de S X maar dat geduld ga ik toch niet hebben denk ik, dan maar op de One X.
Ben echt benieuwd hoeveel opslag dit spel nodig heeft en wanneer de verwachting überhaupt is dat dit spel uitkomt.

• Nynto
  • Laatst online: 09-08 23:01
2green schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Ben zojuist voor de Xiaomi Mi 10 Lite gegaan, stond te koop op amazon voor 189. Goede accuduur, oled, goede wifi en 5g.

Deze heeft zo te zien ook een iets betere aspect ratio voor games, waardoor net iets meer schermruimte gebruikt. Uit mijn hoofd berekend, dus kan mij vergissen ;).
Serieus voor 189 trouwens? Kan hem niet vinden... voor die prijs ben ik namelijk ook wel geïnteresseerd >:)

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-10 14:32
Ja vond ik ook al, vandaar mijn spontane aankoop (gewoonlijk doe ik er langer over). Stap over van een Xiaomi 5s, dus ben benieuwd (zelfde merk ik toevallig trouwens).

Vooral Android 10, usb c en het scherm zijn interessant voor game streaming. Android 10 zou al minder bluetooth ag moeten geven, maar ga wel een kabel tussen de controller en phone gebruiken. Ben super gevoelig voor lag helaas (misselijk gevoel).

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zijn er nog nieuwe Shows aangekondigd?
Is alweer een tijdje rustig :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-10 10:52
Martinspire schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:57:
[...]

Volgens mij zijn ze daar al wat minder mee bezig, net als Sony. Het grote probleem lijkt de komende tijd voorraad te zijn. Je kunt dan wel mensen overtuigen, maar de pre-orders zitten al vol tot december (en straks ook al daarna), dus wie ga je dan nog bewegen? Dat gaat niet.
Voor game pass/xcloud kan je mensen wel bewegen.
Alleen de vraag is wanneer ze die series xcloud blades beschikbaar gaan maken. Anders kan je die nextgen games helemaal niet via de cloud spelen.
Pc variant xcloud is er ook nog niet, moet nu via bluestacks (wat overigens verbazingwekkend goed werkt)
Al met al nog best wel wat vragen over het Xbox eco systeem. Mogen ze van mij allemaal uitgesmeerd beantwoorden totdat de series x uitkomt.

• Wom

Wom

G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:07:
[...]

Ik zou het heel graag willen bekijken :), maar we kunnen geen twitterberichten openen op het werk :X !
Doelde meer op die discordlink in de quote er boven :)
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:30:
Zijn er nog nieuwe Shows aangekondigd?
Is alweer een tijdje rustig :)
Van Microsoft zelf of van andere uitgevers/ontwikkelaars? In beide gevallen niks concreets bekend bij mijn weten.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:31
Miesjh schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:04:
[...]

Zoals @Caayn al zei; Forza 7 gaat geen upgrade meer krijgen. Volkomen logisch ook, aangezien ze de opvolger al hebben aangekondigd.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Doelde meer op die discordlink in de quote er boven :)

[...]

Van Microsoft zelf of van andere uitgevers/ontwikkelaars? In beide gevallen niks concreets bekend bij mijn weten.
Staat erin :) , hopelijk is het naar wens?
Ik heb ook nog geen shows meer gezien of aankondigingen, zit stiekem nog wel te wachten op wat shows.

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 05-10-2020 11:02 ]

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 20:11:
Een paar dagen terug vroegen D-Ed en ik of er interesse in een Xbox voor ‘oudere’ gamers Discord was om af te spreken voor online gaming en wat te slowchatten over Xbox games.
De server is er en ik heb ff een modje gevraagd of ik hier (eenmalig) een link mag plaatsen.

Focus op 30+ maar dat is geen harde eis. De server is te vinden onder deze link in discord: https://discord.gg/XreasqX.
Ik heb nog een poging gedaan om alle mensen die mijn post van een paar dagen geleden een duimpje gaven een dm te sturen maar dit werd gezien als SPAM (logisch ook).

Dus voor de rest gaan we hier niet actief deze 'Xbox Oldies' server pushen behalve met deze twee berichten. We hebben geluisterd naar jullie input.
  • Focus is 30+ maar geen harde eis (papa en mama vriendelijk -> dus er kan af en toe een spontane onderbreking plaats vinden tijdens het gamen :+ )
  • Tweakers gebruiken we niet in onze naam of omschrijving (server is dus ook niet 'Tweakers only' maar de meeste mensen hebben elkaar hier wel 'leren kennen')
  • Xbox only
Er zijn nu zo'n 25 leden en de eerste speelsessie heeft plaatsgevonden ( (@Kalkie and me :+ )

Wees welkom en tot snel ;) https://discord.gg/XreasqX.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:02:
[...]

Ik heb nog een poging gedaan om alle mensen die mijn post van een paar dagen geleden een duimpje gaven een dm te sturen maar dit werd gezien als SPAM (logisch ook).

Dus voor de rest gaan we hier niet actief deze 'Xbox Oldies' server pushen behalve met deze twee berichten. We hebben geluisterd naar jullie input.
  • Focus is 30+ maar geen harde eis (papa en mama vriendelijk -> dus er kan af en toe een spontane onderbreking plaats vinden tijdens het gamen :+ )
  • Tweakers gebruiken we niet in onze naam of omschrijving (server is dus ook niet 'Tweakers only' maar de meeste mensen hebben elkaar hier wel 'leren kennen')
  • Xbox only
Er zijn nu zo'n 25 leden en de eerste speelsessie heeft plaatsgevonden ( (@Kalkie and me :+ )

Wees welkom en tot snel ;) https://discord.gg/XreasqX.
Heb jullie server net in de TS verwerkt, is het zo naar wens?

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
verkeerd gelezen

[ Voor 94% gewijzigd door Torgo op 05-10-2020 11:09 ]

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:03:
[...]

Heb jullie server net in de TS verwerkt, is het zo naar wens?
Helemaal top! Het is wel met @Kalkie in gang gezet (nav de natuurlijk positieve reacties van de Tweakers hier _/-\o_ )

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
D-Ed schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:16:
[...]

Helemaal top! Het is wel met @Kalkie in gang gezet (nav de natuurlijk positieve reacties van de Tweakers hier _/-\o_ )
Heb hem nu ook benoemd :)
Mis ik nog andere namen?

• D-Ed
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

Heb hem nu ook benoemd :)
Mis ik nog andere namen?
Nop, perfect zo, thx! _/-\o_

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Geen dank :)

• drakiesoft
10 Xbox series x features you might not know about.

Nr 6 wist ik nog niet :)

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoVKx2Ib-Un7mpbM_uTz7MMgJfg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6tow9VXD27jpl8QZeFPitfMt.png?f=fotoalbum_large

Het lijkt er op dat er een Gears 5 DLC aan zit te komen. Beelden uit de tweet (even klikken op de link) komen daar vandaan.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40

CerandoX.nl

Vides

Ze gaan er allemaal vanuit dat de Dolby Atmos-support hetzelfde wordt op de XSX/XSS als op de Xbox One, dus dat je een licentie moet kopen, maar volgens mij is Dolby Atmos nu 'out of the box' ingebouwd (niet het geval bij de XO) en hoef je dus geen licentie meer te kopen. Daarnaast is er inderdaad Windows Sonic een vergelijkbaar alternatief voor als een game geen Atmos ondersteund.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
3. You can pre-load games before your disc arrives

"the disc only acts as a license and all the files and updates are already installed"

Dat is eigenlijk wel grappig, dat de disc alleen nog een fysieke license file is en de rest helemaal digitaal. Dat is dan toch eigenlijk ook wel onzinnig om dan nog de discs erin te moeten stoppen. Zou dat niet een mooie use case zijn voor een blockchain, zodat je de license owned en er altijd maar één license tegelijk in omloop kan zijn maar je niet met het schijfje hoeft te prutsen?

• Caayn
  • Niet online
Torgo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

"the disc only acts as a license and all the files and updates are already installed"

Dat is eigenlijk wel grappig, dat de disc alleen nog een fysieke license file is en de rest helemaal digitaal. Dat is dan toch eigenlijk ook wel onzinnig om dan nog de discs erin te moeten stoppen. Zou dat niet een mooie use case zijn voor een blockchain, zodat je de license owned en er altijd maar één license tegelijk in omloop kan zijn maar je niet met het schijfje hoeft te prutsen?
De disc is bij de PS4 en XB1, na installatie, ook enkel nog een verificatie middel ;)

Daarnaast zie ik even niet hoe blockchain hierin zou helpen.

• Wom

Wom

Daarbij had Microsoft niet veel succes met hun 'je kunt geen tweedehands games spelen' verhaal bij de introductie van de One. Dus denk dat ze wel even wegblijven bij het maar 1 licentie mogen gebruiken op fysieke media ;)

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:19
Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:57:
Daarbij had Microsoft niet veel succes met hun 'je kunt geen tweedehands games spelen' verhaal bij de introductie van de One. Dus denk dat ze wel even wegblijven bij het maar 1 licentie mogen gebruiken op fysieke media ;)
Je zou die licentie natuurlijk overdraagbaar kunnen maken, zoals nu het geval is met het schijfje.

• Wom

Wom

m0h4life schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:01:
[...]

Je zou die licentie natuurlijk overdraagbaar kunnen maken, zoals nu het geval is met het schijfje.
Absoluut. En in de toekomst zul je ook wel naar een dergelijk systeem 'moeten' verwacht ik. Maar ik betwijfel of Microsoft daar het voortouw in gaat nemen, eerlijk gezegd. Feitelijk zou dat nu ook prima moeten kunnen bij digitaal gekochte games.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Caayn schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:52:
[...]
Daarnaast zie ik even niet hoe blockchain hierin zou helpen.
Als een blockchain kan bijhouden wereldwijd dat er bijna 200 miljard aan Bitcoin in "noem een gek getal" wallets zit, lijkt het me niet ondenkbaar dat Microsoft ook kan bijhouden welk useraccount welke licenties heeft.

Nooit meer slepen met analoge goederen om een digitale download te valideren; 1x je schijfje in je wallet vastleggen en klaar. Kan schijfje mooi & veilig de kast in ipv voor elke "poep & scheet" weer valideren in je console.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Caayn
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:17:
[...]

Als een blockchain kan bijhouden wereldwijd dat er bijna 200 miljard aan Bitcoin in "noem een gek getal" wallets zit, lijkt het me niet ondenkbaar dat Microsoft ook kan bijhouden welk useraccount welke licenties heeft.
Dat is niet een use case waarin blockchain ineens nieuwe mogelijkheden biedt of technische uitdagingen wegneemt.

• drakiesoft
Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Feitelijk zou dat nu ook prima moeten kunnen bij digitaal gekochte games.
Ok dit is niet het model wat men voor ogen heeft.
Want in het extreme geval hoeft er maar 1 licentie verkocht te worden en dan kan de hele wereld daarmee spelen. Wel even op elkaar wachten totdat de game uitgespeeld is. _O-

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Torgo schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:48:
[...]

De pre-load is als je de opdracht daartoe geeft in de Xbox app, of in je account.
De disc is daarnaast welzeker een drager van het spel zelf, voor gebieden/situaties waarin je de gebruiker geen breedbandinternet heeft om de game binnen te halen. Dus met fysiek schijfje kan je dan toch spelen.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003

Kalkie

NLMP

Hier ook een LG C9, hoe gaan jullie straks het geluid aansluiten? MIjn versterker ondersteunt geen E-ARC, dus max DTS. Via mijn versterker wel Dolby Atmos, maar geen VRR. Keuzes, keuzes ....

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Verwijderd

• Kalkie

Kalkie

NLMP

Ik blijf maar twijfelen of ik me ga inhouden tot de series x patch er is of direct vanaf 19 november. In ieder geval is dit bericht beter dan weer een uitstelbericht :X

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:31
Kalkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:38:
[...]

Ik blijf maar twijfelen of ik me ga inhouden tot de series x patch er is of direct vanaf 19 november. In ieder geval is dit bericht beter dan weer een uitstelbericht :X
Gegeven het verschil in powerrrr tussen de XSX en XOX, zou ik me zeker inhouden todat de patch er is. Anders ga je achteraf spijt krijgen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• swoutr
  • Laatst online: 18:55
Er komt toch wel gewoon direct een patch voor de series X beschikbaar die de game gebruik laat maken van de extra kracht (denk aan een hogere framerate) Maar de echte enhanced patch laat nog wel op zich wachten.

Maargoed, als de game op een dynamische resolutie draait en op een unlocked framerate (die wellicht de 60 aantikt op de series X) dan pak ik hem direct op.

Ik heb ook een stevige gamepc, maar speel de game denk ik liever lekker onderuit op de bank. (zoals het geval bij 90% van de games)

• Wom

Wom

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Maar ja, wanneer komt die patch. Is dat feb/maart 2021. Dan is het nog wel uit te houden. Wordt dat pas in de zomer, heb ik daar weinig zin in. Voor mij persoonlijk breekt juist nu die heerlijke gametijd weer aan. Vroeg donker, regen/koud buiten. Wat is er dan fijner om lekker bij de warme kachel van wss de game vh jaar te genieten op je net nieuwe Xbox Series X😊

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:20
Ik ga hem direct op de XSX spelen. Die game is zo groot en heeft kwa life path dat je in het begin kiest (kleine) verschillen in het verhaal zitten dat ik het gewoon nog een keer ga spelen als de enhanced patch uit is. Kies ik dan gewoon een ander life path.

• Caayn
  • Niet online
Dus geen geneuzel met extra accounts voor andere regios en DLC uit regio X wat niet werkt met game uit regio Y :) Dat was toch wel één van de betere beleid wijzigingen met de XB1. Fijn dat ze dat beleid intact willen houden met de XSX|S.

Ik ben verder niet bekend met de bron MeriStation.

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Hoe werkt dat pre-loaden van games precies?

Dinsdag 10 november is gewoon een werkdag. Kan ik daar voor al games op mijn Xbox account instaleren en zodra ik 's avonds de Series X op het Post NL afhaalpunt heb opgehaald gelijk beginnen? Of kunnen de games pas geïnstalleerd worden wanneer de Xbox zelf ook al geïnstalleerd is.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 15:18
roell24 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:16:

Dinsdag 10 november is gewoon een werkdag. Kan ik daar voor al games op mijn Xbox account instaleren en zodra ik 's avonds de Series X op het Post NL afhaalpunt heb opgehaald gelijk beginnen? Of kunnen de games pas geïnstalleerd worden wanneer de Xbox zelf ook al geïnstalleerd is.
Je zal de games toch naar je Series Xmoeten downloaden? .... Of verschijnen die magisch op de xbox? :+

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 05-10-2020 15:17 ]

• Wom

Wom

Je Xbox moet aangesloten zijn om de games te kunnen downloaden. Je kunt ze wel al klaarzetten, dat hij direct begint zijn queue af te werken zodra hij spanning en internet heeft.

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:26:
Hier ook een LG C9, hoe gaan jullie straks het geluid aansluiten? MIjn versterker ondersteunt geen E-ARC, dus max DTS. Via mijn versterker wel Dolby Atmos, maar geen VRR. Keuzes, keuzes ....
Hier de B9 met daaronder een Sony Dolby Atmos soundbar met surround speakers..

Input via de tv, alleen geluid uit naar de soundbar. Volgens mij werkt dat het beste..

• MRE-Inc

MRE-Inc

1. Je moet je console al thuis hebben staan.
2. Stel je wilt maandag Call of Duty kopen bij de Intertoys, dan kun je op bv de zondag ervoor al via de Store op je XBox de game volledig installeren.
3. Als je maandag daadwerkelijke je fysieke disc in de XBox stopt, hoeft die niet meer geinstalleerd te worden (duurt vaak lang) en wordt je digitale download door je fysieke schijfje als aankoop gezien.

Het enige grote voordeel is dus dat je direct kan spelen, zonder te moeten installeren.

Ander voorbeeld is dus dat je op dag 1 van december de game via de Store installeert, maar nog niet koopt. Op 15 december krijg je salaris en reken je de game alsnog af. Downloaden is al gebeurd, dus direct gamen.

• MAX3400

MAX3400

Hou me ten goede maar er is toch geen enkel spel "exclusief alleen op de Series" te downloaden? Oftewel, download een game naar je One, wacht tot de Series binnen is, zet die optie aan om games via LAN te distribueren en laat je Series de content van je One overnemen?

• FrankoNL
MAX3400 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:22:
[...]

Hou me ten goede maar er is toch geen enkel spel "exclusief alleen op de Series" te downloaden? Oftewel, download een game naar je One, wacht tot de Series binnen is, zet die optie aan om games via LAN te distribueren en laat je Series de content van je One overnemen?
Op dit moment niet inderdaad.

• drakiesoft
2 nieuwe IP's in ontwikkeling bij Bethesda softworks schijnt zo te zijn.

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Ok dus een maand lang crunch daar voor de day one patch.. hopelijk draait t allemaal een beetje ok bij launch. Witcher 3 was toch best buggy destijds.

PSN: Geengrenzuh

• MAX3400

MAX3400

FrankoNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:40:
[...]

Op dit moment niet inderdaad.
Het is mij om het even overigens wat er wel/niet kan met pre-loaden; zo te zien is er weinig wat ik "moet" hebben op 10 november als de koerier onderweg is met de console. En, daarmee ben ik wel content, Microsoft heeft al enige tijd de bandbreedte-limieten per download verhoogd van ongeveer 120Mbps naar 500Mbps dus ik wacht wel een uurtje om mijn games te downloaden gewoon.

Lekker toch? Bakkie koffie, beetje je interface van je Series ontdekken, game wordt onder water gedownload, lijkt me een aardige dinsdag tegen die tijd :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:04
Wij hebben ook een C9. Die ondersteunt Dolby Atmos, maar onze soundbar (Sonos Beam) niet. Volgend jaar misschien de soundbar maar upgraden naar eentje met Atmos. Onze 4k speler ondersteunt dan weer geen Dolby Vision, dus hopelijk kunnen we de series X gaan gebruiken als 4k speler, mits er goede upscaling is voor normale blu-ray content en mits Dolby Vision/Dolby Atmos ondersteund worden op de Series X bij het afspelen van discs.

• FrankoNL
MAX3400 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:50:
[...]

Het is mij om het even overigens wat er wel/niet kan met pre-loaden; zo te zien is er weinig wat ik "moet" hebben op 10 november als de koerier onderweg is met de console. En, daarmee ben ik wel content, Microsoft heeft al enige tijd de bandbreedte-limieten per download verhoogd van ongeveer 120Mbps naar 500Mbps dus ik wacht wel een uurtje om mijn games te downloaden gewoon.

Lekker toch? Bakkie koffie, beetje je interface van je Series ontdekken, game wordt onder water gedownload, lijkt me een aardige dinsdag tegen die tijd :)
Bij de nieuwe consoles maakt het mij ook niet zo uit. De oude consoles, en dan met name de Playstation, deden er lang over, met name het uitpakken van de game.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:51
MAX3400 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:50:
[...]

Die nieuwe pre-load functie is ook niet relevant voor de release dag van de console. Maar pas daarna wanneer je fysieke games koopt. Ik vind het in ieder geval een super handige feature die hopelijk ook overwaait naar de concurrent.

Edit: "niet relevant op release" klopt niet helemaal bedenk ik me. Ook op de releasedag van de XSX kan het handig zijn om alvast een aantal games die je op disc hebt te kunnen installeren terwijl je een andere game op disc aan het spelen bent.

[ Voor 12% gewijzigd door Raem op 05-10-2020 16:14 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• FrankoNL
Raem schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:05:
[...]

Die nieuwe pre-load functie is ook niet relevant voor de release dag van de console. Maar pas daarna wanneer je fysieke games koopt. Ik vind het in ieder geval een super handige feature die hopelijk ook overwaait naar de concurrent.

Edit: "niet relevant op release" klopt niet helemaal bedenk ik me. Ook op de releasedag van de XSX kan het handig zijn om alvast een aantal games die je op disc hebt te kunnen installeren terwijl je een andere game op disc aan het spelen bent.
Vraag me wel af hoe dat gaat werken met Quick Resume, of is dat enkel voorbehouden aan digitale games?

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:04:
[...]

Absoluut. En in de toekomst zul je ook wel naar een dergelijk systeem 'moeten' verwacht ik. Maar ik betwijfel of Microsoft daar het voortouw in gaat nemen, eerlijk gezegd. Feitelijk zou dat nu ook prima moeten kunnen bij digitaal gekochte games.
Ik denk wel dat ze daar het voortouw in gaan nemen. De markt lijkt nu daadwerkelijk hier klaar voor. Dat was de markt 7 jaar geleden echt nog niet, toen ze dat probeerden erdoor te drukken. Het duurt niet lang voordat PS5 mensen dezelfde vraag gaan stellen: hoe kan ik mijn digitale game doorverkopen. Microsoft heeft het al zo gemaakt dat je het kado kan doen, volgende stap is de 2de hands markt of 'terug verkopen aan Microsoft'.
Voordeel van digitaal is nu ook dat je het kan spelen op 2 machines tegelijk (family sharing). Dat hebben ze ook iets later geintroduceerd. Langzaam wordt de visie van 7 jaar geleden werkelijkheid.

• Wom

Wom

FrankoNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:22:
[...]

Vraag me wel af hoe dat gaat werken met Quick Resume, of is dat enkel voorbehouden aan digitale games?
Als je een fysieke game via Quick Resume wil starten moet de disk er in zitten. Kan alleen zo snel de bron niet voor je vinden.

• FrankoNL
Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Als je een fysieke game via Quick Resume wil starten moet de disk er in zitten. Kan alleen zo snel de bron niet voor je vinden.
Dat is jammer, al is het begrijpelijk. Zo heb je dus niet zoveel aan quick resume als je mostly disc-based bent. Althans, je kan niet zo snel switchen.

Hoop dat we ooit naar een systeem gaan waar je disc's aan je account kan koppelen, en vervolgens kan ontkoppelen als je ze wil verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door FrankoNL op 05-10-2020 16:33 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
SunnieNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:22:
[...]

Ik denk wel dat ze daar het voortouw in gaan nemen. De markt lijkt nu daadwerkelijk hier klaar voor. Dat was de markt 7 jaar geleden echt nog niet, toen ze dat probeerden erdoor te drukken. Het duurt niet lang voordat PS5 mensen dezelfde vraag gaan stellen: hoe kan ik mijn digitale game doorverkopen. Microsoft heeft het al zo gemaakt dat je het kado kan doen, volgende stap is de 2de hands markt of 'terug verkopen aan Microsoft'.
[...]
Bedoel je nu dat ik de digitale games op mijn Xbox One kan giften aan vrienden als ik er mee klaar ben? :o Wist ik niet, en via Google kan ik ook alleen 'buy as gift' vinden. Begrijp ik je verkeerd of is dit een truukje?

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:40

CerandoX.nl

Vides

FrankoNL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:33:
[...]

Dat is jammer, al is het begrijpelijk. Zo heb je dus niet zoveel aan quick resume als je mostly disc-based bent. Althans, je kan niet zo snel switchen.

Hoop dat we ooit naar een systeem gaan waar je disc's aan je account kan koppelen, en vervolgens kan ontkoppelen als je ze wil verkopen.
Digitale games bieden nadelen, maar tegelijkertijd ook voordelen die niet mogelijk zijn met fysieke games. Ik probeer zoveel mogelijk digitaal te gaan kopen denk ik. Jammer dat digitaal meestal 5 euro of 10 euro duurder is.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Dat was de tweet van Stallion83 die een filmpje had gemaakt waarin hij 5 games in QR had waarvan Seikiro op disc en dat werkte idd prima volgens hem zolang de disc erin zit.

• MRE-Inc

MRE-Inc

CerandoX.nl schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Digitale games bieden nadelen, maar tegelijkertijd ook voordelen die niet mogelijk zijn met fysieke games. Ik probeer zoveel mogelijk digitaal te gaan kopen denk ik. Jammer dat digitaal meestal 5 euro of 10 euro duurder is.
Digitaal is het grootste nadeel idd de prijs. Grote voordeel is dat wanneer ze geinstalleerd staan je altijd op afstand die game kan spelen via console streaming. Zo moest ik voor Gamepass quests de disc van Mafia 3 erin laten zitten tijdens mijn vakantie in het buitenland om wat achievements te halen.

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DgZD-oSbjxk6aFMywyd5y3J4ig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f7mvJgMiOqD2uBYqJdTUEfse.png?f=fotoalbum_large

https://news.xbox.com/en-...ar-for-xbox-game-studios/

• 15 Xbox Game Studios games launched to-date* (10 of which are brand new titles) and many more to come, a record for Xbox.
  • 1.66 billion hours played by our fans and counting, the most ever year-to-date for Xbox Game Studios titles.
  • Microsoft Flight Simulator, our longest running franchise, returned with an overall Metacritic score of 92, a top-rated PC game this year.
  • Ori and the Will of the Wisps was the highest-rated Xbox game we launched this year with an average Metacritic score of 90.
  • Grounded, a new release from Obsidian, quickly exceeded more than 1 million players, while Sea of Thieves has now surpassed 15 million players to date.
  • Wasteland 3 not only was a fan-favorite and previously won the award for best RPG at gamescom, it also had an average Metacritic score of 86.
  • In July at the Xbox Games Showcase we announced 5 new titles from Xbox Game Studios.
  • We remain in awe of everything our players have done, as we’ve seen some incredible in-game stats as well:
  • Microsoft Flight Simulator players have already logged over 26 million flights and more than a billion miles flown, which averages out to 15 times more than the number of real-life flights taken globally each day in 2019, and enough miles to circumnavigate the globe over 40,000 times.
  • Minecraft Dungeons has become a co-op favorite, with 6.9 million multiplayer sessions over the past two months, nearly two-thirds of which (4.4 million) were couch co-op.
  • More than 500 million bugs have been squashed in Grounded, but there are over 10 quintillion insects in the world so we’ve only exterminated 0.000000000005%.

[ Voor 72% gewijzigd door Wom op 05-10-2020 17:03 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:54
MRE-Inc schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 15:21:
[...]

1. Je moet je console al thuis hebben staan.
2. Stel je wilt maandag Call of Duty kopen bij de Intertoys, dan kun je op bv de zondag ervoor al via de Store op je XBox de game volledig installeren.
3. Als je maandag daadwerkelijke je fysieke disc in de XBox stopt, hoeft die niet meer geinstalleerd te worden (duurt vaak lang) en wordt je digitale download door je fysieke schijfje als aankoop gezien.

Het enige grote voordeel is dus dat je direct kan spelen, zonder te moeten installeren.

Ander voorbeeld is dus dat je op dag 1 van december de game via de Store installeert, maar nog niet koopt. Op 15 december krijg je salaris en reken je de game alsnog af. Downloaden is al gebeurd, dus direct gamen.
Mja het is dus vooral handig voor fysieke zaken, al zie ik ook een use-case voor digitale zaken: de beta's en early access van diverse games. Voor veel beta's gaat de toegang pas naar je account toe op basis van een code of login en dat werkt meestal pas op de dag van de beta. Maar nu kun je dus zonder deze al te hebben, een pre-load doen. Het is maar sporadisch dat beta-toegang al eerder wordt verspreid zonder dat de servers werken, dus dit is wel een bonus

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14
Ik zit met hetzelfde, een CX maar een receiver die wel Atmos kan maar geen eARC of HDMI 2.1. Dus ja ik kies dan maar voor het beste beeld en laat het geluid maar voor wat het is.

Ga nog wel een andere receiver kopen maar wacht nog even af. Staat allemaal nog in de kinderschoenen met HDMI 2.1. Denon heeft bijvoorbeeld maar één HDMI 2.1 input en Yamaha heeft alleen nog de budget lijn uit die extreem goedkoop oogt en lelijk is naar mijn mening.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kalkie

Kalkie

NLMP

Phusebox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:20:
[...]

Ik zit met hetzelfde, een CX maar een receiver die wel Atmos kan maar geen eARC of HDMI 2.1. Dus ja ik kies dan maar voor het beste beeld en laat het geluid maar voor wat het is.
En de CX doet ook ''niet eens'' DTS toch?
Receiver doet wel 60fps, ik ga wel experimenteren wat het beste werkt en dan besluiten wat voor mij het belangrijkst is.
De C9 heeft bij mij nog wel eens een handshake probleem waardoor ARC soms niet werkt.
Een dikke headset is ook een optie, maar ik vind het fijner om in de mancave gewoon alles over de speakers te laten blazen ;)

• Phusebox
Kalkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:29:
[...]

Receiver doet wel 60fps, ik ga wel experimenteren wat het beste werkt en dan besluiten wat voor mij het belangrijkst is.
De C9 heeft bij mij nog wel eens een handshake probleem waardoor ARC soms niet werkt.
Een dikke headset is ook een optie, maar ik vind het fijner om in de mancave gewoon alles over de speakers te laten blazen ;)
Die ARC issues herken ik. Maar die zijn bij mij pas begonnen sinds er een Ziggo Next box aan hangt.

De CX doet wel DTS over ARC, alleen de ingebouwde apps kunnen geen DTS meer decoden wegens het ontbreken van de chip/licentie. Als de XSX er DTS in stopt zou die dat ook door moeten geven volgens mij.

En anders gewoon uncompressed PCM.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-10 16:51
nioz schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:36:
[...]

Bedoel je nu dat ik de digitale games op mijn Xbox One kan giften aan vrienden als ik er mee klaar ben? :o Wist ik niet, en via Google kan ik ook alleen 'buy as gift' vinden. Begrijp ik je verkeerd of is dit een truukje?
Nee, ik bedoel dat je nu al een game als gift kan kopen voor iemand anders in de microsoft xbox store. En dat ik erin geloof dat de volgende stap de 2de hands markt gaat zijn, en je een game dus kan verkopen via het platform of kan terugverkopen aan Microsoft. Het zat namelijk allemaal al in de visie van de Xbox One van 7 jaar geleden, die iedereen afbrandde voordat ze daadwerkelijk lazen wat het idee was van 'always online'.

• UltraSub
  • Laatst online: 26-10 17:43
offtopic:
[quote]Phusebox schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Denon heeft bijvoorbeeld maar één HDMI 2.1 input
[/quote]
Waar haal je dat vandaan? Ik had de AVR-X2700H op het oog, en ik meende uit de docs te halen dat ze allemaal 2.1 zijn?

• Phusebox
UltraSub schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:59:
offtopic:
Waar haal je dat vandaan? Ik had de AVR-X2700H op het oog, en ik meende uit de docs te halen dat ze allemaal 2.1 zijn?
Nee , helaas.

WhatHiFi: There may be just the one HDMI 2.1-certified input, but the other five have not been ignored. They’re each compatible with the Variable Refresh Rate (VRR), Quick Frame Transport (QFT), and Auto Low Latency Mode (ALLM) lag-minimising technologies to fit with the demands of next generation content.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 05-10-2020 18:17 ]

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 05:34
Kalkie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:29:
[...]

Met mijn CX gebruik ik de line-out (headphone uitgang) en deze plug ik in mn stereo versterker. Is vast een beun oplossing maar het klinkt zeker niet verkeerd... en ik kan mn volume lekker met m'n tv afstandsbediening regelen :).

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Ook een 65C9 hier, met Sonos Arc (5.1.2) set, gelukkig allemaal compatible met elkaar.

E-ARC tussen TV en Sonos Arc, Xbox Series X/PS5 in de TV. Nadeel van deze setup is dat je zo weinig HDMI poorten overhoud op je TV, maar ja... Daar heb ik me voor nu bij neergelegd, ik scoor wel eens een HDMI 2.1 switch als die releasen.

Kijk wel echt ontzettend uit naar Dolby Vision, Dolby Atmos en technieken als VRR.
Wordt wat dat betreft een heerlijke generatie!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
65CX hier met Marantz NR1508 receiver.
Wil die op korte termijn gaan vervangen door de NR1711, aangezien deze over HDMI 2.1 beschikt. Tot die tijd sluit ik de Xbox maar rechtstreeks op de HDMI 2.1 van de TV aan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:30

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MAX3400

MAX3400

In the future... Dus ja, ergens na 2020 :+

Zie overigens dat er op dit moment weinig launch-spul is voor mij; hoogstens FH4 in "updated versie" spelen. En anders heb ik 2 weken slaaptijd / vakantie / niks doen :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[YouTube: Need for Speed Hot Pursuit Remastered – Official Reveal Trailer]

Wat vinden we van de nieuwe Need For Speed?
Ik had persoonlijk liever een nieuwe NFS gezien of bijvoorbeeld de Underground series.
De vorige Hot Pursuit remake vond ik zelf ook echt super slecht en heb hem snel aan de kant gezet.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:03
G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:29:

Ik had persoonlijk liever een nieuwe NFS gezien of bijvoorbeeld de Underground series.
De vorige Hot Pursuit remake vond ik zelf ook echt super slecht en heb hem snel aan de kant gezet.
Tja, trailers zeggen bijzonder weinig bij zo'n game, alles valt of staat met hoe de auto's rijden.

Maar ik heb weinig hoop voor de serie. Het beste wat ik durf te hopen is dat het redelijk ok rijdt zoals nfs payback (heat nog niet gespeeld, doe ik wel eens als het in gamepass zit straks). Ik zou willen dat ze terug gaan naar de handling zoals ze die ten tijde van most wanted 2005 hadden. Wel arcade, maar met een solide realistisch fundament. Ja je kon driften, maar dat waren aparte events. Race events was je veel sneller als je grippy reed en zowaar remde voor bochten en de beste lijnen reed. In grote lijnen zoals Forza horizon ook is.

Maar ik hoop daar dus niet op en verwacht gewoon weer meer de stijl zoals ze die al jaren hebben waarbij je basically een knop hebt om te gaan driften en dat altijd de snelste manier is om elke bocht te nemen... Saai en hooguit af en toe een snack tussendoor, terwijl ik most wanted vroeger kapot gespeeld heb (en de undergrounds ook maar mw was voor mij de top).

Gamertag: FinrazielNL

• MAX3400

MAX3400

Ongeveer net zo interessant als de volgende Fast & Furious film... :+

Dus nee, voor mij niet, dank je wel

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 19:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

G_Dragon schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:29:

Afbeeldingslocatie: https://viralviralvideos.com/wp-content/uploads/GIF/2014/08/GIF-OK-okay-Kenan-Thompson-GIF.gif

Is dit met visual enhancements.... Serieus wie heeft hier om gevraagd.. meeste vroegen om een underground remake of een underground 3. Nee sorry dit ziet er echt zaad uit. Sowieso need for speed is al jaren dood. Laatste leuke voor mij was prostreet ergens op de x360 lang geleden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Phusebox
Laatste leuke was imho Underground op de OG Xbox.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 05-10-2020 19:52 ]

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Need for Speed, meh... Wordt hier niet eens een beetje warm van.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MAX3400

MAX3400

Mooi man dat die Xbox inderdaad 2.1 praat zoals aangekondigd :+ _O-

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:06
Cold boot van Resident Evil 2 remake op de series x, rond 19.18

[ Voor 7% gewijzigd door Xgar op 05-10-2020 20:24 ]

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 19:21
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar een vernieuwde NFS Hot Pursuit... Vroegah NFS 3 helemaal kapot gespeeld, en me ook prima weten te vermaken met de remake van 2010.

Persoonlijk vond ik Hot Pursuit een stuk leuker dan het hele Fast and the furious achtige pimp my ride gedoe wat men verder heeft uitgebracht onder het NFS label.
Pagina: 1 ... 93 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden