Ik denk dat je op zich Hitman prima kunt gaan spelen nu. De 1e en 2e game zijn al grafisch prima genoeg. Ik denk dat je de komende maand toch weinig andere games zult doen (er komt haast niks uit), dus waarom wachten? Verder vind ik het games die je niet teveel achter elkaar moet doen want dan speel je ze kapot. Gewoon elke dag een level spelen is meer dan genoeg. Overigens vind ik het online gedeelte echt geen reet toevoegen en is het behoorlijk irritant als de servers eruit liggen.Rivanov schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:20:
Door al die FPS verbeteringen op de Series X start ik nu maar geen "nieuwe".game meer op.
Wil eigenlijk nog aan Hitman beginnen.. maar als ik die performance boost zie met de Series.X wil ik die pas in november starten.. zonde om daar nu aan te beginnen op die poor mans One X.
Quick Resume is voor mij ideaal. Ik zit heel vaak een game te spelen en zie dan mensen online komen om wat anders mee te doen. Nu moet ik elke keer wachten op laden en inloggen, dat heb je dan gewoon niet meer.MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:32:
[...]
Denk ook dat je een melding moet krijgen. Neem aan dat ze bij het Xbox team hier over nagedacht hebben.
Overigens werkt quick resume ook bij multiplayer, sort of. Als ik Battlefield 5 mulitplayer start en daarna mijn xbox uitzet en de volgende dag weer start en direct weer Battlefield 5 start, dan staat hij nog steeds op het multiplayer scherm. Vaak krijg je dan wel de melding: You have lost connection to the servers, press RT to reconnect. Als ik dan op RT druk dan zit ik ook weer binnen een 2 tal seconden in de online server lijst. Het vreemde daarna is dat ik dan wel vaak een ping van 100+ heb. Sluit ik de game helemaal af en start die daarna opnieuw, dan is mijn ping weer rond de 10/15 in Battlefield.
Tenminste, als devs inderdaad alles goed implementeren. Teveel games die je naar het hoofdmenu flikkeren als de verbinding eruit valt. Kijk, dat je me eruit trapt als ik een online shooter game aan het doen ben of online race, snap ik. Maar bij veel games ga je er ook uit terwijl je helemaal niet online bezig bent. Omdat ie dan leaderboards niet kan bijwerken of whatever. Destiny is ook zo'n game waar je PvE aan het doen bent en er dan ineens uit bent. Waarom? Fix je shit gewoon. Dat ik even moet wachten op opnieuw inloggen, begrijp ik helemaal. Dat ik misschien een missie opnieuw moet starten, prima. Maar helemaal weg is gewoon irritant. Hopelijk is Quick Resume de reden dat dit niet meer voorkomt omdat het verwachtingspatroon van de gebruiker ook veranderd.
Ik heb vaak een singleplayer game aan (bv iets van Assassins Creed), een online game (bv COD Warzone of Battlefield) en een andere game voor tussendoor (bv Wreckfest). Als dat gewoon snappy wisselt, is dat gewoon mooi.
Dat niet iedereen de feature gaat gebruiken, betekent niet dat het een hype is of nutteloos. Ik denk dat zeker reviewers daar enorm blij mee zijn, want die zitten vaak te wisselen tussen titels. En even een bug doorgeven (waarbij je soms moet praten met een vertegenwoordiger of dev) kan wel even duren. Dan parkeer je de game lekker en ga je ondertussen wat anders doen. Ik kan me voorstellen dat dit er mede toe leidt dat Xbox een voorkeur heeft voor het reviewen van games als men minder hoeft te wachten.
:strip_exif()/f/image/lIA2lB36w3D0uVFSrgpRWp4D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HjB1vZp7YarAL8hjrQ1htP7L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gRfAditA85KaumDX2u5XJHXO.jpg?f=fotoalbum_large)