Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.744 views

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:09
Rivanov schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:20:
Door al die FPS verbeteringen op de Series X start ik nu maar geen "nieuwe".game meer op. :+
Wil eigenlijk nog aan Hitman beginnen.. maar als ik die performance boost zie met de Series.X wil ik die pas in november starten.. zonde om daar nu aan te beginnen op die poor mans One X. :+
Ik denk dat je op zich Hitman prima kunt gaan spelen nu. De 1e en 2e game zijn al grafisch prima genoeg. Ik denk dat je de komende maand toch weinig andere games zult doen (er komt haast niks uit), dus waarom wachten? Verder vind ik het games die je niet teveel achter elkaar moet doen want dan speel je ze kapot. Gewoon elke dag een level spelen is meer dan genoeg. Overigens vind ik het online gedeelte echt geen reet toevoegen en is het behoorlijk irritant als de servers eruit liggen.
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:32:
[...]

Denk ook dat je een melding moet krijgen. Neem aan dat ze bij het Xbox team hier over nagedacht hebben.

Overigens werkt quick resume ook bij multiplayer, sort of. Als ik Battlefield 5 mulitplayer start en daarna mijn xbox uitzet en de volgende dag weer start en direct weer Battlefield 5 start, dan staat hij nog steeds op het multiplayer scherm. Vaak krijg je dan wel de melding: You have lost connection to the servers, press RT to reconnect. Als ik dan op RT druk dan zit ik ook weer binnen een 2 tal seconden in de online server lijst. Het vreemde daarna is dat ik dan wel vaak een ping van 100+ heb. Sluit ik de game helemaal af en start die daarna opnieuw, dan is mijn ping weer rond de 10/15 in Battlefield.
Quick Resume is voor mij ideaal. Ik zit heel vaak een game te spelen en zie dan mensen online komen om wat anders mee te doen. Nu moet ik elke keer wachten op laden en inloggen, dat heb je dan gewoon niet meer.

Tenminste, als devs inderdaad alles goed implementeren. Teveel games die je naar het hoofdmenu flikkeren als de verbinding eruit valt. Kijk, dat je me eruit trapt als ik een online shooter game aan het doen ben of online race, snap ik. Maar bij veel games ga je er ook uit terwijl je helemaal niet online bezig bent. Omdat ie dan leaderboards niet kan bijwerken of whatever. Destiny is ook zo'n game waar je PvE aan het doen bent en er dan ineens uit bent. Waarom? Fix je shit gewoon. Dat ik even moet wachten op opnieuw inloggen, begrijp ik helemaal. Dat ik misschien een missie opnieuw moet starten, prima. Maar helemaal weg is gewoon irritant. Hopelijk is Quick Resume de reden dat dit niet meer voorkomt omdat het verwachtingspatroon van de gebruiker ook veranderd.

Ik heb vaak een singleplayer game aan (bv iets van Assassins Creed), een online game (bv COD Warzone of Battlefield) en een andere game voor tussendoor (bv Wreckfest). Als dat gewoon snappy wisselt, is dat gewoon mooi.

Dat niet iedereen de feature gaat gebruiken, betekent niet dat het een hype is of nutteloos. Ik denk dat zeker reviewers daar enorm blij mee zijn, want die zitten vaak te wisselen tussen titels. En even een bug doorgeven (waarbij je soms moet praten met een vertegenwoordiger of dev) kan wel even duren. Dan parkeer je de game lekker en ga je ondertussen wat anders doen. Ik kan me voorstellen dat dit er mede toe leidt dat Xbox een voorkeur heeft voor het reviewen van games als men minder hoeft te wachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
Daarnet de geheugen uitbreiding besteld. Wel een smak geld maar als ik zie dat ik nu vrijwel alles op een externe HDD van 2TB heb staan moet ik met in totaal 1,8 TB de komende jaren ook wel uit de voeten kunnen. Vooral omdat op de externe HDD altijd wel minstens 20-30% vrij is en er games opstaan die ik nooit meer speel.

Nog zeven weekjes slapen, dan is het eindelijk zover :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:28:
Daarnet de geheugen uitbreiding besteld. Wel een smak geld maar als ik zie dat ik nu vrijwel alles op een externe HDD van 2TB heb staan moet ik met in totaal 1,8 TB de komende jaren ook wel uit de voeten kunnen. Vooral omdat op de externe HDD altijd wel minstens 20-30% vrij is en er games opstaan die ik nooit meer speel.

Nog zeven weekjes slapen, dan is het eindelijk zover :)
Baalen voor je.. hier maar 6 weekjes :9

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:23
Ik heb twee argumenten om een Xbox Series S te kopen ipv een X;

- Ik spendeer zo weinig tijd aan gamen tegenwoordig dat ik niet sta te springen om meteen 500 EUR neer te leggen voor een nieuwe console.

- Ik heb letterlijk geen plaats om een X te zetten, tenzij ik mijn luidsprekers aan de muur ga hangen..

Maar, wat gaat het effect zijn van een 1440p optimized console op een 55” 4K tv ? Gaat dat pijn doen aan de ogen of niet?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
Darks schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:52:
Maar, wat gaat het effect zijn van een 1440p optimized console op een 55” 4K tv ? Gaat dat pijn doen aan de ogen of niet?
Dat hangt er een beetje vanaf denk ik hoe ver je van je TV af zit. Ik heb ook een 55” 4K TV maar zit er 5.5 meter vanaf, dus ik heb het omgekeerde probleem. 4K gaming maar te ver weg, dus dat wordt met een stoeltje vlak voor de TV bivakkeren. (lekker gezellig ook voor mijn vrouw :D)

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
https://twitter.com/major.../1310927873088188416?s=20

[ Voor 17% gewijzigd door Xlast88 op 29-09-2020 15:07 ]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb sinds vandaag het nieuwe dashboard en de store. Echt weer een hele mooie verbetering in de snelheid. :) Het is echt snel. Ook tof dat de trailer gewoon begint met spelen als je naar een game gaat. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Martinspire

- Ik spendeer zo weinig tijd aan gamen tegenwoordig dat ik niet sta te springen om meteen 500 EUR neer te leggen voor een nieuwe console.

- Ik heb letterlijk geen plaats om een X te zetten, tenzij ik mijn luidsprekers aan de muur ga hangen..

1440p is toch al wel een aardige resolutie hoor. Pas onder 1080p begint het te irriteren imo. Speel eens wat 1080p content af, dan kun je al wel zien of het wat wordt.

Ik vind het persoonlijk prima, maar ik weet niet wat je zoekt. Het hangt ook af van de afstand en de games die je doet, maar over het algemeen is het allemaal wel best. Ik denk dat je als je niet zo heel veel aan gamen doet, het verschil toch niet gaat merken. Dat is pas als je erg veel games gaat doen of nog ergens een series X neerzet en dan weer terug gaat.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:08:
Ik heb sinds vandaag het nieuwe dashboard en de store. Echt weer een hele mooie verbetering in de snelheid. :) Het is echt snel. Ook tof dat de trailer gewoon begint met spelen als je naar een game gaat. :)
Huh ? Nieuw dashboard als ik het nieuwe dashboard wat je gisteren in de previews van de Series X zag ? En dat zonder in het preview/insider programma te zitten ?

XBL: MRE Inc

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
1440p is uiteraard wat minder dan 4K, maar... je zit met een 55" televisie vast zo'n 3 meter van je scherm vandaan. Denk dat er maar weinig mensen duidelijk verschil gaan zien.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:11:
[...]

Huh ? Nieuw dashboard als ik het nieuwe dashboard wat je gisteren in de previews van de Series X zag ? En dat zonder in het preview/insider programma te zitten ?
Ja het nieuwe dashboard wat ze enige tijd geleden hadden laten zien. Met van die tiles met ronde hoekjes in plaats van scherpe :P Ziet er netjes uit!

• Nynto
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:11:
[...]

Ik kreeg vandaag ook een update, maar ben wel Insider. Het is een dashboard dat lijkt op die in de preview filmpjes. Het lijkt visueel vrijwel hetzelfde, op wat ronde hoekjes van de tegels na (zo lijkt). Maar het is inderdaad stukken sneller.

Uiteraard wil ik geen discussies ontketenen, maar het verschil tussen mijn PS4 Pro en Xbox One X wordt alleen maar groter. Ik hoop dat de PS5 ook flinke stappen gaat maken, want ik erger mij kapot aan het huidige OS.

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-10 20:48

vectormatic

Warlock of the doorlock

Same, de X is echt een onhandig apparaat kwa dimensies, geen idee waar ik em zou moeten laten. En ik game ook een stuk minder tegenwoordig, dus 200 euro minder is ook prima, en 1440p is voor mij geen probleem, want 1080p TV

Enige probleem voor mij is dat ik wel een device met dvd/br capability onder de TV wil, en naast de Series S nog mn OG X1 hebben staan is ook zoiets.. (en die zou ik ook eigenlijk boven willen zetten dan)

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:12
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:12:
[...]

1440p is uiteraard wat minder dan 4K, maar... je zit met een 55" televisie vast zo'n 3 meter van je scherm vandaan. Denk dat er maar weinig mensen duidelijk verschil gaan zien.
Ik zit op 2.5m van m'n 65" af. Dus ik zie het verschil wel. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:16:
[...]

Ik kreeg vandaag ook een update, maar ben wel Insider. Het is een dashboard dat lijkt op die in de preview filmpjes. Het lijkt visueel vrijwel hetzelfde, op wat ronde hoekjes van de tegels na (zo lijkt). Maar het is inderdaad stukken sneller.

Uiteraard wil ik geen discussies ontketenen, maar het verschil tussen mijn PS4 Pro en Xbox One X wordt alleen maar groter. Ik hoop dat de PS5 ook flinke stappen gaat maken, want ik erger mij kapot aan het huidige OS.
Ik heb idd een paar hele mooie concepts gezien van de PS5 UI. Volgens mij stonden die ook in het PS5 topic. Kwam wel een beetje overeen met die van de huidige Xbox. Als je dan op een tegel gaat staan van een game, dat dan je gehele achtergrond verandert met een mooie afbeelding uit diezelfde game. Dat hebben we op de XBox ook al wel, maar vind dat wel mooi.

• Rivanov
Ik hoop tevens dat het dashboard op de Series X ook in 4K weergegeven wordt i.p.v. in 1080p zoals nu op de One X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:40
Rivanov schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:27:
Ik hoop tevens dat het dashboard op de Series X ook in 4K weergegeven wordt i.p.v. in 1080p zoals nu op de One X.
Dat kun je toch instellen? Of hebben ze die optie eruit gehaald?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:28:
[...]

Dat kun je toch instellen? Of hebben ze die optie eruit gehaald?
Nee kun je niet instellen. Dashboard wordt standaard in 1080p weergegeven.

• Nynto
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:26:
[...]

Ik heb idd een paar hele mooie concepts gezien van de PS5 UI. Volgens mij stonden die ook in het PS5 topic. Kwam wel een beetje overeen met die van de huidige Xbox. Als je dan op een tegel gaat staan van een game, dat dan je gehele achtergrond verandert met een mooie afbeelding uit diezelfde game. Dat hebben we op de XBox ook al wel, maar vind dat wel mooi.
Ja, klopt, die heb ik ook voorbij zien komen. Zag er inderdaad goed uit. Maar... is het nu dan ook een beetje vlot? Dat is voor mij het belangrijkst.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:55

Ik zit met hetzelfde dilemma, en heb besloten om te wachten tot beide consoles uit zijn zodat we de verschillen kunnen zien. Ga zelf de console waarschijnlijk alleen gebruiken voor gamepass, en daar staan natuurlijk heel veel xbox one titels op. Dus ben ook erg benieuwd wat het verschil in ervaring qua backwards compatibility gaat zijn. Stiekem hoop ik dat er uiteindelijk een kleinere digital only editie gaat komen van de Series X. Een Series X digital edition voor 399 zou echt ideaal zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:32:
[...]

Ja, klopt, die heb ik ook voorbij zien komen. Zag er inderdaad goed uit. Maar... is het nu dan ook een beetje vlot? Dat is voor mij het belangrijkst.
Dat lijkt mij wel want SSD. Als je ziet in de filmpjes hoe snel een cold boot van een Series X is, dan zal het dashboard ook wel snel zijn. Voor de PS5 geldt uiteraard hetzelfde. Ik kan me iig niet voorstellen dat beide dashboards weer sluggish en langzaam zijn. Voor beide consoles is dat toch wel een van de punten die vaak werd benoemd.

Maar @uchiha tijntje gaat zo even uitgebreid testen hoe snel het nieuwe dashboard is op een standaard One X zonder SSD :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
Ik ben van plan om de series X verticaal naast de tv te zetten, op het TV meubel. Hoe gaat het werken met stof? De bovenkant ziet er vrij open uit, dus is dat niet onhandig met stof? Domme vraag misschien :$ Zal vast over nagedacht zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 29-09-2020 15:39 ]

• Hulleman
  • Laatst online: 07:38
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:16:
[...]

Is het OS dan zo'n belangrijk punt? Ik speel alleen games op een console. Ik start de console op, klik de game aan en gaan....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

BM

Moderator Spielerij
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:35:
[...]
Maar @uchiha tijntje gaat zo even uitgebreid testen hoe snel het nieuwe dashboard is op een standaard One X zonder SSD :)
Ik heb 'm al een tijdje (kennelijk ben ik nog insider ofzo) op de originele Xbox One zonder SSD. Dashboard is absoluut veel, en veel sneller geworden. Hele grote stap vooruit. Zal op de X1X en XSS/XSX alleen nog maar beter zijn vermoed ik :)
Als je het @justifire vraagt wel, als je het mij vraagt nee. Upscaling is tegenwoordig zo goed (en de XSS is daar vrijwel zeker nog stukje beter in dan wat er momenteel te krijgen is) dat ik denk dat je het nagenoeg niet gaat zien tenzij je d'r heel specifiek op gaat letten :)

[ Voor 35% gewijzigd door BM op 29-09-2020 15:46 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-10 21:03
Weet iemand of alle hardware voor de Xbox one compatible is met de series x? Ik race veel met mijn thrustmaster tmx en wil deze graag gebruiken op de series x.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 18:22
De Store is ook veranderd, weet iemand hoe het videovenster van game- of filmtrailer beeldvullend kan worden gemaakt (en weer terug)?

wjsiebes schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:44:
Weet iemand of alle hardware voor de Xbox one compatible is met de series x? Ik race veel met mijn thrustmaster tmx en wil deze graag gebruiken op de series x.
Microsoft werkt er hard aan om alle randapparatuur zoals racestuurtjes compatibel te houden. Uitgangspunt van MS dat alle randapparaten voor de One ook gebruikt kunnen worden op de Series X|S.

[ Voor 74% gewijzigd door ariekanari op 29-09-2020 15:49 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-10 18:36
Hier wordt het zeker wel een XSX. Ik vind hem stukken mooier en kan hem mooi plaatsen. Ook hebben we op onze 4K TV nog netjes een HDMI 2.0a input vrij dus 4K/HDR is wel een must. Maar ook voor disk-based BC is het nog interessant, ook al hebben we maar een 30-tal Xbox/360 games (en niets van Xbox One).

Enkel is de vraag wanneer... Een PS5 komt hier zeker binnen omwille van de kinderen. Maar zelf vind ik de XSX eigenlijk wel interessanter, niet in het minst omdat ik nu GPU heb. Heb sowieso wel de pre-order gemist, dus is het wellicht vooral afwachten tot nieuwe availability.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hulleman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:40:
[...]

Is het OS dan zo'n belangrijk punt? Ik speel alleen games op een console. Ik start de console op, klik de game aan en gaan....
Ja dat moet gewoon lekker snappy aanvoelen. Als ik in game een party chat wil starten of iemand wil joinen, moet ik niet eerst 10 seconden naar een laadscherm zitten kijken. Je games willen categoriseren in mapjes of je achievements bekijken. Vrienden uitnodigen voor een party of iemand joinen die al in een game zit. Dat is allemaal onderdeel van het dashboard. Dus ja, ik denk dat de meesten dat best wel belangrijk vinden.

• Hulleman
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:51:
[...]

Ja dat moet gewoon lekker snappy aanvoelen. Als ik in game een party chat wil starten of iemand wil joinen, moet ik niet eerst 10 seconden naar een laadscherm zitten kijken. Je games willen categoriseren in mapjes of je achievements bekijken. Vrienden uitnodigen voor een party of iemand joinen die al in een game zit. Dat is allemaal onderdeel van het dashboard. Dus ja, ik denk dat de meesten dat best wel belangrijk vinden.
Ah op die manier, dan snap ik wel dat het een belangrijk punt is. Ik doe dat soort dingen eigenlijk helemaal niet. Speel voornamelijk single player games en heel sporadisch met wat vrienden een potje COD. Dus ik kom niet verder dan console aan, game aanklikken en gaan met die banaan :P

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Nynto
Hulleman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:40:
[...]

Best wel ja. Ik gebruik mijn console voor bijna alles wat betreft entertainment. Netflix, Amazon Prime, Twitch, Spotify, YouTube en Edge zelfs om Tweakers, Gamekings, VI en andere programmas terug te kijken. Ook als ik tijdens het gamen even een vriend wil uitnodigen voor een party is dat vooral op de Playstation super log. Om over de store nog maar te zwijgen.

Eén zo'n klein dingetje is niet iets om een console te laten staan of juist te kopen, maar alle kleine dingetjes (zoals deze kleine dingetjes) bij elkaar was voor mij reden om weer een One X te kopen een maand geleden. En daar heb ik geen spijt van kan ik je verklappen. Als Playstation niet van die vette exclusives had, zou ik geen reden kunnen bedenken om een Playstation in bezit te hebben.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ariekanari schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:46:
De Store is ook veranderd, weet iemand hoe het videovenster van game- of filmtrailer beeldvullend kan worden gemaakt (en weer terug)?
pijltje omhoog, dan krijg je de trailer...

ja dat staat nergens, las het ook maar op reddit vanmorgen ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Hulleman
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:59:
[...]

Best wel ja. Ik gebruik mijn console voor bijna alles wat betreft entertainment. Netflix, Amazon Prime, Twitch, Spotify, YouTube en Edge zelfs om Tweakers, Gamekings, VI en andere programmas terug te kijken. Ook als ik tijdens het gamen even een vriend wil uitnodigen voor een party is dat vooral op de Playstation super log. Om over de store nog maar te zwijgen.

Eén zo'n klein dingetje is niet iets om een console te laten staan of juist te kopen, maar alle kleine dingetjes (zoals deze kleine dingetjes) bij elkaar was voor mij reden om weer een One X te kopen een maand geleden. En daar heb ik geen spijt van kan ik je verklappen. Als Playstation niet van die vette exclusives had, zou ik geen reden kunnen bedenken om een Playstation in bezit te hebben.
Dat is voor mij ook de reden dat ik een Playstation heb. Ik gebruik de console echt alleen om te gamen, dus gebruik dat OS niet zo intensief. De store benader ik altijd (vaak 1x per maand) via de app op m'n telefoon en zet games vanaf de telefoon in de downloadrij. Voor entertainment een Nvidia Shield en dat is pas een snappy apparaatje. Ik zit wel met argusogen naar die gamepass te kijken. Mooie tijden voor de xboxers. Ik denk dat ik er een XSS bij haal voor de gamepass als die XSS een beetje fatsoenlijke performance neer kan zetten in games. Eerst dat even afwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 29-09-2020 16:06 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:35:
[...]

Dat lijkt mij wel want SSD. Als je ziet in de filmpjes hoe snel een cold boot van een Series X is, dan zal het dashboard ook wel snel zijn. Voor de PS5 geldt uiteraard hetzelfde. Ik kan me iig niet voorstellen dat beide dashboards weer sluggish en langzaam zijn. Voor beide consoles is dat toch wel een van de punten die vaak werd benoemd.

Erg "snappy" zoals ze dat zeggen, zelfs met mijn trage HDD :P. Ook het laden van al mijn games gaat super snel. Hiervoor duurde het echt zo ontzettend lang voordat ik al mijn games te zien kreeg. Nu echt bijna direct. Ook de guide menu is echt lekker vlot. Top. Goede update!

Zelf gebruik ik mijn Xbox uiteraard voornamelijk voor gaming, maar het een sluit het andere toch niet uit? Ik gebruik het ook voor Prime, Netflix, Youtube, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2020 16:14 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:11:
[...]

Erg "snappy" zoals ze dat zeggen, zelfs met mijn trage HDD :P. Ook het laden van al mijn games gaat super snel. Hiervoor duurde het echt zo ontzettend lang voordat ik al mijn games te zien kreeg. Nu echt bijna direct. Ook de guide menu is echt lekker vlot. Top. Goede update!

Zelf gebruik ik mijn Xbox uiteraard voornamelijk voor gaming, maar het een sluit het andere toch niet uit? Ik gebruik het ook voor Prime, Netflix, Youtube, etc.
Nice.... Precies wat je zegt dat het een het ander niet uitsluit. Gisteravond zat ik lekker te gamen, kreeg ik een appje van @Miesjh met de link naar een youtube filmpje. Dan ga ik niet de afstandbediening pakken van de tv om daarop Youtube te starten, nee, dan pauzeer ik mijn game even, switch naar Youtube op de XBox en kijk ik het filmpje daar. En dat moet allemaal zonder vertraging gaan.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

BM

Moderator Spielerij
Ik heb even aan handje posts naar het Gamepass topic verplaatst. Ik kan me voorstelen dat dit voor sommigen op dit moment hun go-to topic is voor alles 'Xbox', maar let er een beetje op dat de boel wel in de juiste topics terecht komt ajb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 13:27

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:35

Louw Post

Cerenas

menzo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:06:
[...]

Microsoft Nederland is ook langzaam wakker aan het worden.
En dan krijgen ze in Nederland nu pas de dummy, terwijl de buitenlandse media werkende modellen heeft. 8)7

• MRE-Inc

MRE-Inc

menzo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:06:
[...]

Microsoft Nederland is ook langzaam wakker aan het worden.
Ja zou het van Microsoft Nederland afkomen ? Denk het zelf van niet. Vast een of andere marketing medewerker op HQ die gewoon van alle EU landen dan gaat kijken wat voor regionale gaming sites er zijn en dan die dummies opstuurt. Van Microsoft Nederland verwacht ik echt 0,0 als in NUL komma NUL.

• Martinspire
Louw Post schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:15:
[...]

En dan krijgen ze in Nederland nu pas de dummy, terwijl de buitenlandse media werkende modellen heeft. 8)7
Volgens mij zijn dat vooral Amerikaanse en Britse media. De rest zit ook nog zonder, volgens mij.

• Nynto
Overigens opvallend dat vrijwel iedereen die de Xbox Series X heeft mogen testen lyrisch is over de controller. Dat had ik totaal niet verwacht, aangezien het dezelfde controller lijkt. Of is iemand een filmpje tegen gekomen waarin de controller niet positief ontvangen is?

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07:14
Nice, en ze zijn er ook nog positief over. Helemaal fijn natuurlijk. Nu maar hopen dat Microsoft snel de Series X op de verschillende redacties krijgt.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:30:
Overigens opvallend dat vrijwel iedereen die de Xbox Series X heeft mogen testen lyrisch is over de controller. Dat had ik totaal niet verwacht, aangezien het dezelfde controller lijkt. Of is iemand een filmpje tegen gekomen waarin de controller niet positief ontvangen is?
De huidige Xbox One controller lijkt dan ook één van de best aangeschreven controllers te zijn en er is vrijwel niets aan gewijzigd dus dat kan kloppen :)

• drakiesoft
  • Laatst online: 20-10 08:16
D-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:41:
[...]

De huidige Xbox One controller lijkt dan ook één van de best aangeschreven controllers te zijn en er is vrijwel niets aan gewijzigd dus dat kan kloppen :)
Military grade controllers

• Nynto
D-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:41:
[...]

Ja, dat is wat ik ook dacht. Maar de eerste die ik keek was echt lyrisch over het ding. Dat het echt perfect aan voelt en zelfs de huidige controller "goedkoop" laat voelen. Toen dacht ik nog "doe maar even normaal, dat ding is nog minder veranderd dan FIFA 21". Maar de volgende twee filmpjes kreeg ik hetzelfde te horen. Iets over grip en gewicht in de handvaten.

• D-Ed
  • Niet online
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:44:
[...]

Ja, dat is wat ik ook dacht. Maar de eerste die ik keek was echt lyrisch over het ding. Dat het echt perfect aan voelt en zelfs de huidige controller "goedkoop" laat voelen. Toen dacht ik nog "doe maar even normaal, dat ding is nog minder veranderd dan FIFA 21". Maar de volgende twee filmpjes kreeg ik hetzelfde te horen. Iets over grip en gewicht in de handvaten.
Aha, Ik heb eigenlijk maar één previewer iets (dat ik mij bewust was) over de controller zien/horen zeggen.. Ik game sinds vorig jaar met de elite v2 dus let daar eigenlijk niet zo op.

Nou fijn, dan gaat mijn visite daar óók nog eens van genieten!

• Nynto
D-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:52:
[...]

Aha, Ik heb eigenlijk maar één previewer iets (dat ik mij bewust was) over de controller zien/horen zeggen.. Ik game sinds vorig jaar met de elite v2 dus let daar eigenlijk niet zo op.

Nou fijn, dan gaat mijn visite daar óók nog eens van genieten!
Elite controller blijft natuurlijk de absolute top. Moet die v2 toch ook nog eens halen :9~

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

De Xbox Series X naast een 55 inch OLED. En het ziet er mooi uit. Dit is echt een console die je zo in de woonkamer zou kunnen plaatsen zonder dat het er raar uitziet.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Nynto
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:14:
De Xbox Series X naast een 55 inch OLED. En het ziet er mooi uit. Dit is echt een console die je zo in de woonkamer zou kunnen plaatsen zonder dat het er raar uitziet.
[YouTube: De Xbox Series X vergeleken met andere consoles]
Oh gawd... nu moet ik m'n vriendin nog gaan overtuigen dat het er goed uit ziet op het dressoir. >:)

• D-Ed
  • Niet online
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:02:
[...]

Elite controller blijft natuurlijk de absolute top. Moet die v2 toch ook nog eens halen :9~
Is echt fijn idd. Dan ben ik niet eens zo hardcore eigenlijk.. Sinds afgelopen week alle vier die padles eronder zitten maar das toch best een onderneming om ze ook goed te gebruiken, vooral met twee beginnen in eerste instantie!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-10 15:54
Is er zicht op wanneer meer bekend wordt over de Xbox Series S (impressies, gameplay)?

• Phusebox
Ik vind hem toch wel huge hoor. En gewoon een onhandige form factor. Ik ga wel puzzelen als ie binnen is waar ik hem nu kwijt kom. Het is jammer want ik vind hem wel strak en qua design passend bij de rest van de apparatuur.

Aangezien een 5 meter optische HDMI kabel al snel 100 euro kost wil ik dat proberen te voorkomen.

• drakiesoft

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Sinds vandaag mijn nieuwe laptop (Thinkpad T14 met 4650 pro) binnen. Voor het eerst weer een windows bak na ca. 10 jaar mac. Waar ik nog niet eens aan gedacht had is dat ik dus nu al kan beginnen met genieten van Gamepass. Net even gekeken, met o.a. crusader kings, wasteland, FM2020, gears tactics en EUIV heb ik het idee dat ik mijn 90 euro er nu al uit heb :-)

Even iets anders, ik heb nog 0 Xbox gamebuddies (niet dat ik vaak online speel, maar toch). In het XBone topic zag ik dat er een tweakers community is. Is die nog actief? In het Playstation 4 topic staat/stond ook een google.doc met allerlei gamertags. Voor xbox kon ik ziets niet vinden?

psn: jagermeistertim

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@TTHEEBO1 ik zou per topic van een game kijken of er tags geplaatst worden. Klakkeloos mensen toevoegen zorgt soms voor een onoverzichtelijke lijst "vriendjes" op XBL waar je soms niet eens meer van weet hoe je ze kent.

Trust me, ik zit aan bijna 600 man die ik moet opruimen / nalopen maar als ik dus iemand beginnend met VE* wil inviten, kan ik eerst een week gaan scrollen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik begin toch wel lichtelijk teleurgesteld te worden

spoiler:
ze hadden me een koelkast beloofd, waar moet ik nu mijn bier straks in kwijt?

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:02:
@TTHEEBO1 ik zou per topic van een game kijken of er tags geplaatst worden. Klakkeloos mensen toevoegen zorgt soms voor een onoverzichtelijke lijst "vriendjes" op XBL waar je soms niet eens meer van weet hoe je ze kent.

Trust me, ik zit aan bijna 600 man die ik moet opruimen / nalopen maar als ik dus iemand beginnend met VE* wil inviten, kan ik eerst een week gaan scrollen.
Dat is wel een goede tip inderdaad, dan maar andere manieren vinden om de voorpret te vergroten ;)

psn: jagermeistertim

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
Nynto schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:30:
Zag op youtube een filmpje waar ze op zich tevreden waren over de controller maar de voorkeur geven aan de Elite.
Vind de huidige controller niet verkeerd maar als je eenmaal de Elite gewend bent dan lijkt alles minder.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Xbox ecosysteem:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EjFnQqUWAAEDXUT?format=jpg&name=large

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:17

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:11:
[...]

Draai hier al een goede drie weken het nieuwe dashboard, werkt heerlijk, ze hebben de juiste weg terug weer gevonden.
Nieuwe store is ook honderd keer sneller dan hij was.
Enigste verschil met dit dashboard op de One X en die op de Series X is dat die op de Series X een dynamic background ondersteund (als in bewegende achtergrond) :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• drakiesoft
Maar wat is dan dat xcloud apparaatje met xbox logo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Y2kI-KmTpThSlNvHqwLarR3QJc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hZguvDXNwo5KXhHs7ADlNeGT.png?f=user_large

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:52:
[...]

Maar wat is dan dat cloud apparaatje met xbox logo?

[Afbeelding]
gewoon een tablet

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• drakiesoft
loool, nooit gedacht aan een android tablet 8)7

• drakiesoft
dolby maakt ook Series X reclame op Twitter.

• Jenthex
  • Laatst online: 25-10 19:28
drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:03:

[Embed]
Hier verwacht ik toch veel van, komt niet veel onder de aandacht maar zou wel eens kunnen verassen als next-gen feature.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Here we go ! oOo
De eerste 60 fps+ tags zijn toegevoegd aan de store :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7aADX-iTslYFQ2oqQpgJ70f-NU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lIA2lB36w3D0uVFSrgpRWp4D.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
don't hate me, maar ik wordt er niet warm van. zelfde voor watchdogs
tis allemaal mehhh. Ubisoft heeft zich niet laten gaan met de eerste next gen releases.
waarschijnlijk te druk met alle ongeregeldheden binnen de organisatie.

las ook nog over het feit dat xbox de latency van de nieuwe controller verbeterd heeft.
dat zou echt top zijn, want vooral met fighters merk je dat de xbox one controller net iets teveel lag heeft,
daar waar de playstation controller dat niet had. en ik hou van fighting games, echter alleen
killer instinct aangeschaft op xbox.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
Jenthex schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:06:
[...]

Hier verwacht ik toch veel van, komt niet veel onder de aandacht maar zou wel eens kunnen verassen als next-gen feature.
Ok, TV en sound system moeten dus ook geüpgraded worden hier. Zoals deze twitteraar.

https://twitter.com/Geeks...tatus/1310995582002114560
:)

[ Voor 35% gewijzigd door Torgo op 29-09-2020 20:17 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 20:09
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:02:

Ook ik herken dit. Heb ook wel soms gehad dat het iemand was die ik wel ken maar dat die gewoon een gamertag change had geedaan.

Heb jou wel al heel lang in me friendslist geloof ik maar enige wat ik van je weet is hoe hard je over een flitspaal heen bent gegaan in Forza Horizon :P

Maar niets mis mee. Aangezien ik zelf niet veel multiplayer echt kan spelen vooral in Forza leagues is mijn multiplayer gelimiteerd aan proberen boven me friendlist te staan op dit soort vlakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 29-09-2020 20:41 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FRy9yJckQE0lJ-EH69BOtyDi4U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HjB1vZp7YarAL8hjrQ1htP7L.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kwam dit net tegen in de gamepass library. De logootjes van de X en S staan er bij deze game bij. Andere games niet.

Edit. Toch wel, namelijk Gears Tactics.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2020 20:31 ]

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07:14
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:26:
[Afbeelding]

Ik kwam dit net tegen in de gamepass library. De logootjes van de X en S staan er bij deze game bij. Andere games niet.
Kan je hem spelen?

Verwijderd

Dutchzilla schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:15:
[...]

las ook nog over het feit dat xbox de latency van de nieuwe controller verbeterd heeft.
Bedoel je dit?
https://news.xbox.com/en-...16/xbox-series-x-latency/

• MAX3400

MAX3400

Zal toch wel; dacht dat ie al sinds augustus erin zat?

• D-Ed
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:33:
[...]

Zal toch wel; dacht dat ie al sinds augustus erin zat?
Afgelopen weekend zitten spelen met dochterlief (Xbox One X). Aardig spelletje met leuke humor voor tussendoor

• D-Ed
  • Niet online
drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:03:

[Embed]
Ik mag hopen dat ze Dolby Atmos straks op alle games ondersteunen want bij de huidige generatie waren de games op één hand te tellen

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 21:18
Hoe zit het eigenlijk met cross save games? Krijgt elke game dit tussen Xbox One x/s en de Series x/s? En kan ik deze dan ook de pc laden of is dat weer apart van elkaar?

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 13:27

Miesjh

[Afbeelding]

Wat betekend dat. Optimised for?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Miesjh schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:42:
[...]

Dat denk ik. Zie het van alle game pass games maar bij deze 2 staan.

The Touryst is trouwens wel een leuke game. Zeker aanrader om even te proberen als je gamepass hebt.

• MAX3400

MAX3400

Miesjh schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:42:
[...]

Gok: smart delivery & quick resume.

En dus ook: kan/mag niet op een 'gewone' externe drive worden opgeslagen als je optimised wil gebruiken; dan moet je die "dure" Seagate SSD erin prikken.

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 29-09-2020 20:53 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
Torgo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:16:
[...]

Ok, TV en sound system moeten dus ook geüpgraded worden hier. Zoals deze twitteraar.

https://twitter.com/Geeks...tatus/1310995582002114560
:)
Dat heeft enkel met zijn verlichting te maken, dat Dolby vision en Atmos worden nu ook al ondersteund. Zolang je apparaten het ondersteunen werkt het zonder update

Lichtpuntje...

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Lekkerrrrrrrrrr !! :9

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:44
Ook gelijk echt instant al je pins geladen hé. Super👍

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Geloof het of niet, maar ik kreeg zojuist reclame te zien van Xbox NL op Facebook. Het moet nu toch niet gekker gaan worden? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cxGpjmyALBgGXHsxeVY_MiNFSGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gRfAditA85KaumDX2u5XJHXO.jpg?f=fotoalbum_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Wom
  • Nu online

Wom

Het designteam achter de nieuwe consoles van Microsoft deelt hoe ze bepaalde keuzes gemaakt hebben:

https://medium.com/micros...box-series-s-cc814f81ad6c

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-10 09:35

Louw Post

Cerenas

Wom schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:18:
Geloof het of niet, maar ik kreeg zojuist reclame te zien van Xbox NL op Facebook. Het moet nu toch niet gekker gaan worden? :+

[Afbeelding]
Een Tweaker had die accounts gemaakt toch of hebben we eindelijk echt een Xbox team in Nederland?

• Wom
  • Nu online

Wom

Louw Post schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:47:
[...]

Een Tweaker had die accounts gemaakt toch of hebben we eindelijk echt een Xbox team in Nederland?
Nee, dit is een officieel account. Ik hoop niet dat tweakers hier zelf reclame gaan inkopen bij Facebook eerlijk gezegd.

Series X is nu ook in Nederland!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:50:
[...]

Series X is nu ook in Nederland!
Het omhulsel dan ;)

Nog geen nederlandse testers die een werkende hebben volgens mij.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02:55
[Afbeelding]

Lijkt wel een aanduiding als geschikt voor Series S en Series X? Wellicht gaan er toch games komen die niet geoptimaliseerd zijn of niet werken op de Series S?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

TheDukemaster schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:25:
[...]

Lijkt wel een aanduiding als geschikt voor Series S en Series X? Wellicht gaan er toch games komen die niet geoptimaliseerd zijn of niet werken op de Series S?
Alle One games, met uitzondering van de kinect games, werken gewoon op de S.

• MAX3400

MAX3400

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:09:
[...]

Alle One games, met uitzondering van de kinect games, werken gewoon op de S.
@TheDukemaster loopt vooruit op het volgende plaatje waar dan een titel in de Store staat met alleen een groene X zometeen...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MAX3400 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:11:
[...]

@TheDukemaster loopt vooruit op het volgende plaatje waar dan een titel in de Store staat met alleen een groene X zometeen...
Mag die een eindje gaan lopen denk ik :P

• MAX3400

MAX3400

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:12:
[...]

Mag die een eindje gaan lopen denk ik :P
Lijkt me niet ondenkbaar hoor. Dat er een game uitkomt die enkele 2160p60 native "bedacht" is door de developer... Er zijn al gekkere discussies gevoerd de afgelopen weken over van alles en nog wat dus ja, ik snap wel dat het er niet "handiger" op wordt of een game op current-gen draait en/of op de groene S en/of op de groene X en zeker niet als tante Bep zometeen in de Gamemania een spel wil kopen voor haar neefje...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Tja heeft tante Bep gewoon even pech en moet ze de dag erna gewoon even terug om hem om te ruilen ;). We gaan het zien of tante Bep er niets van gaat begrijpen.

• Wom
  • Nu online

Wom

Logootje betekend overigens dat er een Next-Gen patch voor die game is. Gaan we nog meer tegenkomen dus.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 13:32
Ik begin met de dag steeds meer een hype te creëren en ik merk dat ik nu frequenter internet aan het afstruinen ben naar nieuws rondom de nieuwe generatie Xbox. Ik heb voor de gok mijn huidige Xbox ook maar te koop gezet, wie weet dat iemand daar nog interesse in heeft :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 14:08
Blaauw87 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:35:
Ik begin met de dag steeds meer een hype te creëren en ik merk dat ik nu frequenter internet aan het afstruinen ben naar nieuws rondom de nieuwe generatie Xbox. Ik heb voor de gok mijn huidige Xbox ook maar te koop gezet, wie weet dat iemand daar nog interesse in heeft :)
Idem. Microsoft is ook gewoon erg goed bezig de laatste tijd.

• MRE-Inc

MRE-Inc

De ultieme gaming setup!!1!

2x 77" LG GX OLED

1x Xbox Series X
1x PlayStation 5

Deze setup kent gewoon geen verliezers, alleen maar winnaars ongeacht in wel kamp je zit. Ik zou er een nier voor afstaan ;)

• Phusebox

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Blaauw87 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:35:
Ik voel de hype ook wel. Ik heb zin in Cyberpunk, al is deze niet direct gepatched voor XSX.

Ben benieuwd hoeveel mensen er overstappen van PS4. Zelf stap ik over van een PS4 naar een XSX. Moet wel zeggen dat ik de OG Xbox en de Xbox 360 ook heb, dus ik kom min of meer weer terug. Heb ook aan het einde van de PS1 gen nog een PSOne gekocht (speelde toen voornamelijk op PC), PS3 60GB tijdens de lancering en een MegaDrive. Wii en Switch. Dus ben niet zo merkvast of platformvast als andere denk ik. Afgelopen generatie PC/PS4 50/50 gespeeld en Switch op vakantie. :-)

Ben er wel echt benieuwd naar, denk wel dat Microsoft wat af gaat snoepen van Sony.

[ Voor 5% gewijzigd door CerandoX.nl op 30-09-2020 07:02 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden