Set your goals high, and don't stop till you get there.
Geweldig hoe Microsoft dit aanpakt. Elke dag (positief) nieuws omtrent de nieuwe consoles.
[ Voor 37% gewijzigd door Miesjh op 28-09-2020 20:28 ]
Xbox Live: Miesjh NL
Is dit niet al erg oud nieuws?: https://www.videogameschr...e-rate-of-xbox-one-games/Miesjh schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:01:
Digital Foundry: Microsoft is teasing with a double framerate feature..
Of zijn er nieuwe details beschikbaar?
F-ING BEAST !!!Miesjh schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:01:
Digital Foundry: Microsoft is teasing with a double framerate feature..
Geweldig hoe Microsoft dit aanpakt. Elke dag (positief) nieuws omtrent de nieuwe consoles.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 22% gewijzigd door HollovVpo1nt op 28-09-2020 20:47 ]
Xbox Series X cold boot time: 20 seconds
— Tom Warren (@tomwarren) 28 september 2020
Xbox One X cold boot time: 1 min, 4 seconds pic.twitter.com/MOb8zQ2ELJ
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“I already never want to see my Xbox One X ever again.”@DMC_Ryan’s hands-on impressions of the super-fast, sleek, powerful, and surprisingly quiet next-gen Xbox Series X: https://t.co/pvXSGhqLSw pic.twitter.com/Eof8KkDGOD
— IGN (@IGN) 28 september 2020
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Sony krijgt er echt een zware dobber aan. Zelfs op ResetEta (pro-Sony) zijn ze laaiend enthousiast.
[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2020 20:54 ]
Op het einde wordt hier kort over Auto-HDR gesproken. Sunset Overdrive maakt daar gebruik van. Uit de video van DF begrijp ik wel dat in sommige games dit uitgeschakeld is, omdat het niks toevoegd. Hoe dat precies in zijn werk gaat, durf ik niet te zeggen.Koning-Admiraal schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:54:
Dit is tot nu toe het beste filmpje sinds de embargo is verlopen. De enthousiasme is leuk om te zien. Kan niet wachten op mijn Xbox Series X. Microsoft heeft mijn verwachtingen (die al met de Xbox One X hoog waren) overtroffen. Het voelt bijna alsof ik de PS5 retour kan sturen omdat die nog weinig aan zal gaan(zal het toch gaan houden).
[YouTube: Xbox Series X - The REAL Gameplay!]
// Of je leest de posting die @Rivanov hier boven maakt, daar wordt het ook uitgelegd.
Ook goed te zien dat oude savegames 'gewoon' werken. Hoewel geen verrassing, is het wel goed die bevestiging te zien. Is die 'power of the cloud' toch nog ergens goed voor geweest
// Ze hebben trouwens wel flink wat media van een prototype voorzien. Valt me tegen dat wij hier in dit topic niemand hebben die connecties heeft hoor. Zitten hier geen grote influencers mee te lurken
[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 28-09-2020 20:57 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Precies dit, ik heb de huidige generatie overgeslagen dus om zeg maar een 30FPS game meteen op 60FPS te spelen is best super. Men kan zeggen wat ze willen, maar Xbox heeft de aankomende generatie goed aangepakt IMHO en ook zaken voor de toekomst.HollovVpo1nt schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:37:
Echt geweldig hoe Microsoft back-compat aanpakt.
Voor de rest zijn ze ook open en de video's/artikelen die vandaag de deur uitgingen zijn ook realistisch.
Geen gehyped onzin over SSD's en audio waar je niets van kan laten zien, dus petje af voor Microsoft.
Ik denk dat Series X mijn eerste Xbox zal worden als ik naar het grotere plaatje kijk.
In de One (X) zat een opgevoerde cpu die ze vroeger in mobieltjes gebruikten.
En nu vol op native 4K focussen Microsoft !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zoveel informatie toont aan dat ze vertrouwen hebben in hun produkt. Tevens laten ze het ook zien dat wat ze zeggen, geen marketing praat is. Sterker nog, ze laten 3rd party gewoon die console(s) testen hoe die features werken.uchiha tijntje schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:51:
Leuk om te lezen dat men erg enthousiast isErg tof dat we het hele jaar door zoveel informatie hebben ontvangen over wat we voor 500 euro kopen (of in mijn geval al gekocht heb...).
"Op de series X|S hebben we Quick Resume. Dan kan je na het starten van game x razendsnel switchen naar het punt waar je in game y bent gestopt". Vervolgens laat een youtuber zien hoe dat in zijn werk gaat en geeft er commentaar op.
Het is wat het is, mooier hoeven ze het niet te maken.
Auto HDR is ondergewaardeerd.Wom schreef op maandag 28 september 2020 @ 20:54:
[...]
// Ze hebben trouwens wel flink wat media van een prototype voorzien. Valt me tegen dat wij hier in dit topic niemand hebben die connecties heeft hoor. Zitten hier geen grote influencers mee te lurken
En influencers
XBL: MRE Inc
Ik zou zeggen... Gamepass delivers...
Verwijderd
Exactly, dat resoneer bij klanten ook denk ik - althans bij mij.MRE-Inc schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:09:
[...]
Zoveel informatie toont aan dat ze vertrouwen hebben in hun produkt. Tevens laten ze het ook zien dat wat ze zeggen, geen marketing praat is. Sterker nog, ze laten 3rd party gewoon die console(s) testen hoe die features werken.
Ze hebben een goede systeem gecreëerd van de CPU snelheid, GPU absoluut kracht, externe SSD, etc etc.
Maar boven alles doen ze iets waar ik echt een smile van krijgt (plus de Master Chief + Scorpio)!
Dan heb je dit (17:00 - 18:00 min):
Zit daar geen copyright op?uchiha tijntje schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:19:
[...]
moet toch frustrerend zijn voor die gasten dat ze nog niet door mogen/kunnen pakken met de titels waar we echt op zitten te wachten?
En Gears 5 en Forza Horizon 4 in 4K 120fps schaar ik daar voor nu ook even onder
Volgens mij komt die extra optie straks pas bij Series S en X beschikbaar..Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:29:
Domme vraag misschien, maar hoe kan je tijdens het spelen zien wat voor FPS je gebruikt? Zat vanmiddag Ori te spelen en zat bij options te kijken, maar geen keuze oid tussen prestatie/graphics modes en geen FPS zichtbaar. Enige wat ik zag was dat het HDR was omdat de tv dat liet zien.
Ik zie in dat filmpje dat EA ook een aanbod heeft in de Gamepass. Ik kan dit zelf alleen niet terugvinden binnen het aanbod van de gamepass. Iemand enig idee waar ik dat wel kan vinden?uchiha tijntje schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:19:
[...]
Hebben nog geen next-gen game. Enkel BC.D-Ed schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:30:
Hebben die previewers nu al wel de beschikking over de next gen titels? Ik heb een stuk of vier video’s gecheckt maar niemand spreekt z’n mond voorbij helaas..
moet toch frustrerend zijn voor die gasten dat ze nog niet door mogen/kunnen pakken met de titels waar we echt op zitten te wachten?
En Gears 5 en Forza Horizon 4 in 4K 120fps schaar ik daar voor nu ook even onder
EA Play wordt onderdeel van Game Pass Ultimate vanaf eind dit jaar.BasGrunn schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:31:
[...]
Ik zie in dat filmpje dat EA ook een aanbod heeft in de Gamepass. Ik kan dit zelf alleen niet terugvinden binnen het aanbod van de gamepass. Iemand enig idee waar ik dat wel kan vinden?
Wat Rivanov zegt dus. Dacht december.BasGrunn schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:31:
[...]
Ik zie in dat filmpje dat EA ook een aanbod heeft in de Gamepass. Ik kan dit zelf alleen niet terugvinden binnen het aanbod van de gamepass. Iemand enig idee waar ik dat wel kan vinden?
Horizon is 60fps volgens mij. 120 fps zou wel erg bijzonder zijn in een game als horizon 4.D-Ed schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:30:
Hebben die previewers nu al wel de beschikking over de next gen titels? Ik heb een stuk of vier video’s gecheckt maar niemand spreekt z’n mond voorbij helaas..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wel gaaf dat het kan voor de liefhebbers, hoewel het aantal HDMI 2.1 120htz tv's en monitoren momenteel maar een minimaal aandeel hebben. Hoewel dat over 5 jaar wel meer ingeburgerd zal zijn.
Ik weet dat sommige games het al van hun eigen hebben maar ik zie het liefst in de instellingen van de Xbox zelf een algemene setting met keuze tussen performance en kwaliteit.
[ Voor 18% gewijzigd door 1993jjohan op 28-09-2020 21:42 ]
Aaah tof! Ik hoop dat ze Battlefield 5 een mooie upgrade geven. Op de Playstation pro zag het er nou niet heel spectaculair uit. Ik zag op youtube mooie beelden van BF5 met ray tracing toegepast. Dat ziet er gruwelijk mooi uit....Rivanov schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:32:
[...]
EA Play wordt onderdeel van Game Pass Ultimate vanaf eind dit jaar.
YouTube: Battlefield V: Ray Tracing Cinematic Compilation – GEFORCE COMMUNITY...
Gelukkig heb ik er één thuis staan.1993jjohan schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:40:
Ik moet eerlijk zijn. Als casual gamer boeit me die 120fps me niet zo. Ik heb liever native 4k en mooi beeld als een hoge framerate. 30 is wel weer laag maar ben echt al tevreden met 50-70 FPS.
Wel gaaf dat het kan voor de liefhebbers, hoewel het aantal HDMI 2.1 120htz tv's en monitoren momenteel maar een minimaal aandeel hebben. Hoewel dat over 5 jaar wel meer ingeburgerd zal zijn.
Ik weet dat sommige games het al van hun eigen hebben maar ik zie het liefst in de instellingen van de Xbox zelf een algemene setting met keuze tussen performance en kwaliteit.
Ja, ik hoor mensen nu ook al zeggen dat ze merken dat ze zoveel FPS hebben in een game, maar ik zie bv in Ori niet terug dat dat op 60 FPS draait (en in 4k). Het is dat ik via het internet weet dat die game op 4k 60 FPS draait.D-Ed schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:30:
[...]
Volgens mij komt die extra optie straks pas bij Series S en X beschikbaar..
alleen die hele backward compatible hype is niet zo rooskleurig als die lijkt in mijn ogen.
er werken op de launch +/- 500 games verspreid over de classic xbox, 360 en one.
er zijn in totaal 4494 games voor alle xbox systemen. als er 500 werken is dat slechts 9% van de catalogus.
ik snap die hype niet helemaal.
Ook gamepass is tot op heden voor mijn gevoel echt mager qua aanbod.
ik gebruik graag gamepass, en weet dat het aanbod enorm gaat toenemen.
Echter nu zijn het maar +/- 100 games.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Voor Minecraft of voor Gianna Sisters @120 FPS ?
Komt omdat je het verkeerd begrepen hebt;Dutchzilla schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
Niet lullig bedoeld, ik koop series X dag een. is al besteld.
alleen die hele backward compatible hype is niet zo rooskleurig als die lijkt in mijn ogen.
er werken op de launch +/- 500 games verspreid over de classic xbox, 360 en one.
er zijn in totaal 4494 games voor alle xbox systemen. als er 500 werken is dat slechts 9% van de catalogus.
Alle games die op de Xbox one uitgekomen zijn werken op de series x, inclusief alle og Xbox en 360 games die op de Xbox one werken.
Dus enkel van de Og en 360 is lang niet alles.
Lichtpuntje...
Gamepass is voor mij ook meer een belofte die waargemaakt moet worden dan dat ik het nu al tof vindt. Er zitten wel hele toffe indies (net onder AAA kwaliteit) tussen zoals Outer Worlds en Wasteland 3 meteen beschikbaar. Maar dat soort games komen ook snel in de aanbieding. Maar de belofte is groots.Dutchzilla schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
Als ik filter op console krijg ik 251 games...Dutchzilla schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/games
Het is een hele hoop maar dat is inclusief xbox360 games en kleine games als don't starve enzo. Blijft leuk maar als je oude games speelt kom je met €120 ook ver in steam sales etc.Xgar schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:53:
[...]
Als ik filter op console krijg ik 251 games...
https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/games
Edit: maar heb wel het gevoel dat dit dus gaat verbeteren, hopelijk deliveren ze maar heb er best vertrouwen in.
[ Voor 12% gewijzigd door Sluw op 28-09-2020 21:56 ]
Ik heb persoonlijk ook echt geen idee of ik met 120fps nu meer ga genieten dan een game op 60fps.. Maar goed, de tv hangt er dus kan er maar net zo goed mee aan de slag denk ik danAlwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
[...]
Ja, ik hoor mensen nu ook al zeggen dat ze merken dat ze zoveel FPS hebben in een game, maar ik zie bv in Ori niet terug dat dat op 60 FPS draait (en in 4k). Het is dat ik via het internet weet dat die game op 4k 60 FPS draait.
En Ori is gewoon een heerlijke game dus gewoon genieten in welke resolutie of FPS dan ook
Klopt, maar ik zie er genoeg toptitels tussen staan, maar de opmerking was dat er ongeveer 100 titels in staan, hetgeen dus niet klopt.Sluw schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:56:
[...]
Het is een hele hoop maar dat is inclusief xbox360 games en kleine games als don't starve enzo. Blijft leuk maar als je oude games speelt kom je met €120 ook ver in steam sales etc.
Edit: maar heb wel het gevoel dat dit dus gaat verbeteren, hopelijk deliveren ze maar heb er best vertrouwen in.
Dat het nog beter wordt lijkt me duidelijk, met alles wat er vanuit ms en hun studios zoals bethesda aankomt.
Zeker! De meeste games die ik speel spelen blijkbaar 30 FPS af, maar dat vind ik zelfs al prima spelen.D-Ed schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:57:
[...]
Ik heb persoonlijk ook echt geen idee of ik met 120fps nu meer ga genieten dan een game op 60fps.. Maar goed, de tv hangt er dus kan er maar net zo goed mee aan de slag denk ik dan![]()
En Ori is gewoon een heerlijke game dus gewoon genieten in welke resolutie of FPS dan ook
Ori speelt fantastisch en wat ziet het er mooi uit
Native 4K > enhanced graphics > 60fps performance mode.
Ligt uiteraard aan de tv die je hebt staan die laatste opmerking was niet nodig
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 28-09-2020 22:18 ]
Ligt voor mij ook aan de game. Single player games geef ik je grotendeels gelijk. Meeste multiplayer games niet.justifire schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:05:
Ik schreeuw het al jaren :
Native 4K > enhanced graphics > 60fps performance mode.
Ligt uiteraard aan de tv die je hebt staan
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 29-09-2020 07:01 ]
Je cijfers kloppen niet.Dutchzilla schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
1. Game Pass heeft 250+ games alleen al voor de console.
2. Er zijn al 600+ Xbox en Xbox 360 games die backwards compatible zijn. Daar komen alle Xbox One games nog bovenop.
Dat Game Pass mager zou zijn ben ik het niet mee eens, maar dat is natuurlijk subjectief. Ik vermaak me nu in ieder geval al bijna een maand voor een euro
Ik zit nu nog op 1080P en ga voor de X. Ik heb we een 1440P 144Hz monitor die ik zeker ook zal gaan testen. Ik snap dat ik op FHD nooit de volle potentie ga halen uit de Series X maar goed.. iets met lange termijn én de wens om een Blu-Ray speler te halen.
Daarbij verwacht ik binnen nu en 2/3 jaar wel een 4K projector te hebben.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Denk dat de verwarring wat komt omdat de media die nu de Series X kan testen, uit 'maar' 500 titels kan kiezen. Niet alle games zijn vrijgegeven nog. In de video van Jeff Grubb wordt dat ook aangehaald, dat Microsoft op verzoek wel andere titels beschikbaar kan maken. Is schijnbaar net zo veel werk als het aanvinken van een optie ergens.LuisjeNL schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:52:
[...]
Komt omdat je het verkeerd begrepen hebt;
Alle games die op de Xbox one uitgekomen zijn werken op de series x, inclusief alle og Xbox en 360 games die op de Xbox one werken.
Dus enkel van de Og en 360 is lang niet alles.
Verwijderd
Wut ?!Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 00:19:
ArsTechnica heeft hun preview ook online gezet.: https://arstechnica.com/g...-back-compat-dive-begins/
[YouTube: Xbox Series X: Quick Resume, tested]
Oude Blighttown op 60 fps ?
Wil eigenlijk nog aan Hitman beginnen.. maar als ik die performance boost zie met de Series.X wil ik die pas in november starten.. zonde om daar nu aan te beginnen op die poor mans One X.
Zie de topic warningRudoo schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 07:50:
Nu ik mijn pre-order heb gemaakt. Ik las ergens dat er ook nog een mogelijkheid is om goedkoop gamepass aan te schaffen voor 1-3 jaar vooruit ? Ik vind er in de topic start niks over. Iemand die me aan de juiste info kan helpen ?
Lichtpuntje...
Kijk, soms heb je gewoon een paar extra ogen nodig
Dank
Verwijderd
Die +/- 500 games die je vermeldt is fout. De huidige media bedrijven die een XSX hebben gekregen hebben nu maar toegang tot +/- 500 games, maar de bedoeling is dat met launch alle huidige Xbox One games speelbaar zijn op de XSX alsook alle BC titles van Xbox OG en Xbox 360 die nu al speelbaar zijn.Dutchzilla schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:48:
Bovenop dat deze games gewoon beter zullen spelen (vaste 60fps), zitten er ook nog nieuwe features in zoals automatisch HDR toevoegen.
[ Voor 6% gewijzigd door X-Fighter op 29-09-2020 09:02 ]
In de tech sheets van Microsoft stond ook 500+ games. Ik hoop ook op volledig BC.X-Fighter schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:01:
[...]
Die +/- 500 games die je vermeldt is fout. De huidige media bedrijven die een XSX hebben gekregen hebben nu maar toegang tot +/- 500 games, maar de bedoeling is dat met launch alle huidige Xbox One games speelbaar zijn op de XSX alsook alle BC titles van Xbox OG en Xbox 360 die nu al speelbaar zijn.
Bovenop dat deze games gewoon beter zullen spelen (vaste 60fps), zitten er ook nog nieuwe features in zoals automatisch HDR toevoegen.
Maar ze geven aan, dat ze op 9 november een lijst gaan vrijgeven met games die BC zijn. Vandaar dat ik dat dacht. Tijd zal het leren zag ik maar. 🙂
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
ik ben nog geen spel tegen gekomen dat op de one speelbaar was maar niet op de series.Beschikbaar op
Xbox Series X|S - Xbox One
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Tegenwoordig lijken 6 weken eerder 6 maanden, tenzij je vrij hebt. Met iets leuks in het vooruitzicht komt er nog eens een factor 2 bij...Mavel 128 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 09:25:
Inderdaad, nog precies 6 weken wachten. Dat is net zolang als de school vakantie op de basisschool, dat was vroeger ook een eeuwigheid, maar ging altijd snel voorbij
Leuke feature, maar ik snap die overdreven focus daarop niet. Leuk, 6 games, leuk voor enkel offline/singleplayer, leuk voor die games met enorme lange intro-laadtijden, maar had je er op de XSX of eerder nu echt veel last van?Van de 10 games die ik regelmatig speelde, waren er maar 2 die 'soort van' quickresume zouden ondersteunen, zelfs dan zit je nog met online check (Zelfs tekken en SC), de rest moest wel opnieuw opstarten om verbinding te maken, wat hele 'quick' elimineerde tot een paar seconde.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 08:11:
Backwards compatibility is nice om te zien, de rest vind ik eerlijk gezegd niet zo spannend. Ik game al 10 jaar vanaf een SSD, dus snelle laad en boottijden ben ik al gewend. Maar als je nooit op een PC gespeeld hebt kan ik mij voorstellen dat dit allemaal erg indrukwekkend is. Alleen quick resume vind ik wel een leuke feature.
Tuurlijk, leuke feature, werkt deze keer stuk beter dan de vorige versie ervan, en ze zullen alle features wel in stappen blijven uitgeven onder NDA.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Je doelt op quick resume? Want de laadtijden op de XSX zijn echt dramatischSinergyX schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:02:
[...]
Leuke feature, maar ik snap die overdreven focus daarop niet. Leuk, 6 games, leuk voor enkel offline/singleplayer, leuk voor die games met enorme lange intro-laadtijden, maar had je er op de XSX of eerder nu echt veel last van?Van de 10 games die ik regelmatig speelde, waren er maar 2 die 'soort van' quickresume zouden ondersteunen, zelfs dan zit je nog met online check (Zelfs tekken en SC), de rest moest wel opnieuw opstarten om verbinding te maken, wat hele 'quick' elimineerde tot een paar seconde.
Tuurlijk, leuke feature, werkt deze keer stuk beter dan de vorige versie ervan, en ze zullen alle features wel in stappen blijven uitgeven onder NDA.
Wat mij betreft zit de kracht van gamepass ook in dat je zo makkelijk eens een game kunt proberen die je anders echt niet gekocht had, zelfs niet voor 5 euro of zo. Maar dan moet je dat wel doen natuurlijk. Ga je alleen maar voor de games waarvan je al weet dat je ze cool gaat vinden en die je anders zeker een keer gekocht had in een sale, ja dan is de toegevoegde waarde niet zo groot... Maar, imho, you're doing it wrongSluw schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:56:
[...]
Het is een hele hoop maar dat is inclusief xbox360 games en kleine games als don't starve enzo. Blijft leuk maar als je oude games speelt kom je met €120 ook ver in steam sales etc.
En dat dan uiteraard nog even los van alle first party titels. Als je er daar anders toch wel een paar van had willen spelen op launch in een jaar dan heb je alleen daarmee je geld al er uit.
Het is ook heel erg afhankelijk van de game hoe belangrijk het is. Is een game ontworpen voor 30 FPS dan hoeft dat ook helemaal niet zo'n probleem te zijn. Vooral met goed toegepaste blurring zie je er dan weinig van.Alwayshappyz schreef op maandag 28 september 2020 @ 22:00:
[...]
Zeker! De meeste games die ik speel spelen blijkbaar 30 FPS af, maar dat vind ik zelfs al prima spelen.
Ori speelt fantastisch en wat ziet het er mooi uitAltijd blij dat we een goede OLED hebben, maar het spelen van Ori liet maar weer zien hoe mooi games er uit kunnen zien.
Maar ik denk als je Ori op 30 FPS zou spelen dat je het verschil echt wel zou merken. Ori is namelijk een game waar hele strakke besturing erg belangrijk is om al die acrobatische toeren uit te kunnen halen, en dat wordt een stuk lastiger met zo'n lage framerate.
Overigens heb ik ook mijn twijfels of 120 fps op consoles zoveel toe gaat voegen. Ik heb voor mijn pc wel een 120 Hz gsync scherm en vind dat erg fijn, maar mijn ervaring is dat dat vooral met een muis erg fijn is omdat het de koppeling tussen je muis beweging en de beweging op het scherm veel directer maakt. Maar met een controller heb je die directe koppeling sowieso al niet. Ik heb het ook wel eens ervaren toen ik vroeger mijn pc op de tv aangesloten had en toen Borderlands met een controller speelde op zo'n 40 fps. Was geen probleem, merkte ik niks van. Maar toen heb ik toch mijn pc weer naar boven gehaald en stapte ik over naar muis en keyboard, opeens voelde het vreselijk hakkelig. Toen ben ik snel mijn settings aan gaan passen om betere performance te halen terwijl ik die behoefte met controller dus totaal niet voelde.
Het zou overigens wel kunnen dat dit ook weer heel game afhankelijk is. Wellicht zou een strakke platformer zoals Ori wel nog fijner voelen op 120...
Gamertag: FinrazielNL
Ik ga er in elk geval wel veel gebruik van maken.
Wat ik me nog wel afvraag is hoe dat gaat met meerdere consoles. Stel ik sluit de X af en start hetzelfde spel op op de S. Uiteraard ga ik dan terug naar de laatste save en niet naar de quick resume, want die staat niet in de cloud maar op de SSD van de X. Daarna ga ik terug naar de X. Pakt hij dan de quick resume, of is hij zo slim om te snappen dat ik verder in het verhaal zit? En moet ik dan echt cold opstarten, of heeft het een methode om beide te combineren? (ik verwacht helemaal opnieuw opstarten, maar ben wel benieuwd hoe het exact gaat werken.)
Ik denk dat er inderdaad opnieuw wordt opgestart omdat er een out-of-sync wordt gedetecteerd in de save fileArthurMorgan schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:08:
Wat ik me nog wel afvraag is hoe dat gaat met meerdere consoles. Stel ik sluit de X af en start hetzelfde spel op op de S. Uiteraard ga ik dan terug naar de laatste save en niet naar de quick resume, want die staat niet in de cloud maar op de SSD van de X. Daarna ga ik terug naar de X. Pakt hij dan de quick resume, of is hij zo slim om te snappen dat ik verder in het verhaal zit? En moet ik dan echt cold opstarten, of heeft het een methode om beide te combineren? (ik verwacht helemaal opnieuw opstarten, maar ben wel benieuwd hoe het exact gaat werken.)
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Met de SSD zullen laadtijden toch al verkort zijn, al verwacht ik dat Quick Resume gemiddeld genomen sneller zal zijn, en zoals door andere ook al aangegeven is zal deze feature hoogstwaarschijnlijk niet/minder correct werken voor games die een online connectie instant houden tijdens de speelsessie. Wel super handig voor games waarbij je niet op ieder willekeurig moment mag opslaan.
Zoals ik er nu in sta zal ik Quick Resume uitschakelen om de gereserveerde ruimte terug te krijgen, al verwacht ik niet dat wij die optie krijgen. Misschien moet ik het ook gewoon zelf ervaren
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 29-09-2020 10:12 ]
Zelfs als je niet wisselt tussen games zul je het waarschijnlijk wel gaan gebruiken. Het fijne is dat je niet eerst hoeft te saven maar gewoon de console afsluit. De volgende keer start je de console op en ga je exact naar hetzelfde punt in je game, en wel sneller dan eerst de game opstarten. Ook al gaat een game opstarten straks sneller, door de quick resume gaat het toch nog weer sneller.Caayn schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:10:
Quick resume ziet er uit als een leuke feature maar niet een feature waar ik actief gebruik van zal maken ondanks dat ik veel wissel tussen games.
(je kunt ook mooi midden in een lange missie toch even naar de winkel gaan, terug komen en verder spelen
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-09-2020 10:15 ]
Ik vermoed dat je dan iig een nette melding krijgt, maar wel goeie vraag idd.ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:08:
quick resume is natuurlijk gewoon een complot om je aan de digitale games te binden, want als je nog steeds die disk erin moet stoppen heeft het helemaal geen nut
Quickresume werkt ook niet bij multiplayer games. Lijkt me wel duidelijk waarom
Waar het wel werkt is bij games vanaf je externe HDD. Dat is echt super, want de hele bak met gamepass games staan nu op mn 4 TB HDD. Dus de meest recent gespeelde BC games zullen dan mooi als quickresume versie op die SSD blijven staan. Dit is echt een gamechanger vind ik!!!
Ben wel benieuwd hoe groot die ruimte is voor quickresume en als het een vaste grootte is, of ik die dan moet delen met andere gebruikers/profielen op mn xbox straks.
Vraag het Jason Ronald op twitter. Hij staat open voor vragen en beantwoord zo ook actief. Anders bv Jez Corden vragen. Ben er zelf ook wel benieuwd naar. Volgens mij is het ook niet bekend of QR naar oudere consoles komt. Het nieuwe OS iig wel. Maar of alle verbeteringen die meer op de achtergrond draaien ook mee komen. Ik meende ergens gelezen te hebben dat bepaalde XVA features ook naar de One X zouden komen. Bijkomende vraag is natuurlijk hoeveel schijfruimte er van de 500GB van de Series S overblijft aangezien QR daar ook natuurlijk werkt.ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:08:
quick resume is natuurlijk gewoon een complot om je aan de digitale games te binden, want als je nog steeds die disk erin moet stoppen heeft het helemaal geen nut
Ik doe niet aan sociale media, dus misschien kun jij het vragen
/edit: mocht je dat serieus gaan doen heb ik er nog een vraag bij.
De bij te kopen SSD. Hoe werkt dat als je van de S naar de X gaat en terug. Ik las ergens dat de spellen op de S kleiner zullen zijn omdat ze minder assests nodig hebben, Snap ik, maar dat betekent dan wel dat ik die dus niet mooi kan uitruilen en dus waarschijnlijk op den duur ook 2 ervan nodig zal hebben.... wordt wel duur dan
[ Voor 47% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-09-2020 10:30 ]
Denk ook dat je een melding moet krijgen. Neem aan dat ze bij het Xbox team hier over nagedacht hebben.drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:18:
[...]
Ik vermoed dat je dan iig een nette melding krijgt, maar wel goeie vraag idd.
Quickresume werkt ook niet bij multiplayer games. Lijkt me wel duidelijk waarom
Overigens werkt quick resume ook bij multiplayer, sort of. Als ik Battlefield 5 mulitplayer start en daarna mijn xbox uitzet en de volgende dag weer start en direct weer Battlefield 5 start, dan staat hij nog steeds op het multiplayer scherm. Vaak krijg je dan wel de melding: You have lost connection to the servers, press RT to reconnect. Als ik dan op RT druk dan zit ik ook weer binnen een 2 tal seconden in de online server lijst. Het vreemde daarna is dat ik dan wel vaak een ping van 100+ heb. Sluit ik de game helemaal af en start die daarna opnieuw, dan is mijn ping weer rond de 10/15 in Battlefield.
Dus een soort van QR werkt al wel, al is het maar voor 1 game.
Overigens heb ik gisteren eens nagedacht hoe ik mijn bestaande games op de interne disk van de One X zo snel mogelijk/met zo min mogelijk moeite kan overzetten naar de Series X. Ik heb zelf niet al te veel games op externe disks staan en die externe disks zijn ook niet zo groot, namelijk 250GB SSD en 500GB HDD beide via USB. De SSD is zo goed als vol met 3 games, de HDD heeft nog 300GB ruimte vrij.
Ik heb begin dit jaar eens mijn oude One Elite bigewerkt via de Netwerk overdracht functie. Daarbij haalt console 1 de games van console 2. Dat gaat intern hier via een 1Gbit verbinding als ze beiden via utp zijn aangesloten, dus ik denk dat ik dat maar ga doen ipv een nieuw USB HDD kopen. Als ik kijk naar de inhoud van de HDD dan staan daar games op die ik eigenlijk toch nooit meer spel. Ze staan erop voor "de heb" just in case of.... Overdracht naar een nieuwe USB zal natuurlijk sneller gaan gezien je nog ruim 6 weken hebt om alles te kopieren, maar toch, dat kost me weer een nieuwe HDD en mezelf kennende zal dat dan wel weer een van minimaal 4TB zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=7oe1LUJyCCs
[ Voor 4% gewijzigd door Mavel 128 op 29-09-2020 10:34 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
(top gear magazine heeft een mooie actie, 6 bladen + dirt 5 voor €50, maar dirt krijg je op schijfje, en dat strookt niet lekker met mijn voornemen om een series S te kopen)
Ik verwacht er eigenlijk niks van, maar wie weet...
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Ik denk dat je er de komende vijf a zes weken wel vanuit kunt gaan dat mocht je iets vinden dat al een uur of twee op YouTube staat omtrent de nieuwe consoles, het z’n weg reeds naar het Tweakers forum gevonden heeftMavel 128 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:33:
Geen idee of iemand DF al had gezien? Ik zag hem niet voorbij komen, dus bij deze
https://www.youtube.com/watch?v=7oe1LUJyCCs
Als je ze beide in hetzelfde netwerk hangt dan kan je de data als het goed is overzetten via het lokale netwerk. Dit werkte ook toen ik de One X had gekocht en de boel wilde overzetten.MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:32:
[...]
Overigens heb ik gisteren eens nagedacht hoe ik mijn bestaande games op de interne disk van de One X zo snel mogelijk/met zo min mogelijk moeite kan overzetten naar de Series X. Ik heb zelf niet al te veel games op externe disks staan en die externe disks zijn ook niet zo groot, namelijk 250GB SSD en 500GB HDD beide via USB. De SSD is zo goed als vol met 3 games, de HDD heeft nog 300GB ruimte vrij.
En het nieuws blijft maar komen niet te geloven.D-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:49:
[...]
Ik denk dat je er de komende vijf a zes weken wel vanuit kunt gaan dat mocht je iets vinden dat al een uur of twee op YouTube staat omtrent de nieuwe consoles, het z’n weg reeds naar het Tweakers forum gevonden heeft
Kan het niet allemaal meer bijhouden.
Die Bethesda bom kwam ik pas 's avonds achter.
Ben uren bezig geweest om alle reacties op Tweakers, Twitter en Youtube na te lezen
Ja dat ga ik ook doen. Ik wacht dus nog even met het afkoppelen van de One X op de release dag. Eerst lekker alle games overzetten, al staan de games die ik het meest speel nu gewoon op de externe SSD.Miesjh schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:57:
[...]
Als je ze beide in hetzelfde netwerk hangt dan kan je de data als het goed is overzetten via het lokale netwerk. Dit werkte ook toen ik de One X had gekocht en de boel wilde overzetten.
Alles ligt hier al klaar. De tv zit nu toch op wifi, dus kan de utp die ik daar voor gebruikte in de Series X stoppen. Even in de dhcp een vast ip toewijzen en gaan.....
Yep. Gisteren baalde ik wel een beetje dat het alleen de BC games betrof waar alle reviewers het over hebben maar aan de andere kant begrijp ik dat ook wel. Dat is een belangrijke feature om te belichten omdat het zo perfect lijkt te werken..drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:04:
[...]
En het nieuws blijft maar komen niet te geloven.
Kan het niet allemaal meer bijhouden.
Die Bethesda bom kwam ik pas 's avonds achter.
Ben uren bezig geweest om alle reacties op Tweakers, Twitter en Youtube na te lezen
Stap voor stap content droppen richting launch. Volgens mij gaan ze ons niet eens tot het laatst teasen en liggen binnen nu en een week of twee alle kaarten op tafel.. Ze zijn nu al bijna (sinds de eerste aankondiging van de Series X) een jaar bezig openheid te geven over de console. Echt top.
Dat gaat niet werken. Disc-games icm discless console = no go. Er is geen enkele manier waarop je console kan checken dat jij daadwerkelijk die schijf daar hebt liggen (en dus een licentie hebt), dus ga je die niet kunnen spelen.vectormatic schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:40:
Weet er iemand toevallig of er al wat geroepen is over smart delivery van disc games icm de series s?
(top gear magazine heeft een mooie actie, 6 bladen + dirt 5 voor €50, maar dirt krijg je op schijfje, en dat strookt niet lekker met mijn voornemen om een series S te kopen)
Ik verwacht er eigenlijk niks van, maar wie weet...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En ik maar denken dat Team Xbox te vroeg gepiekt hadD-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:09:
[...]
Yep. Gisteren baalde ik wel een beetje dat het alleen de BC games betrof waar alle reviewers het over hebben maar aan de andere kant begrijp ik dat ook wel. Dat is een belangrijke feature om te belichten omdat het zo perfect lijkt te werken..
Stap voor stap content droppen richting launch. Volgens mij gaan ze ons niet eens tot het laatst teasen en liggen binnen nu en een week of twee alle kaarten op tafel.. Ze zijn nu al bijna (sinds de eerste aankondiging van de Series X) een jaar bezig openheid te geven over de console. Echt top.
Dripfeeden noemen ze dat toch
Ik verwacht komende week nog wel meer nieuws, wellicht maandag. Althans Jason Ronald heeft zelf gezegd dat wat ze tot nu toe hebben laten zien, nog niet alles was.
Zeker, ben heel benieuwd naar die auto HDR voor BC games.MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:12:
[...]
Ik verwacht komende week nog wel meer nieuws, wellicht maandag. Althans Jason Ronald heeft zelf gezegd dat wat ze tot nu toe hebben laten zien, nog niet alles was.
[ Voor 13% gewijzigd door drakiesoft op 29-09-2020 11:15 ]
Ja iddMRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:12:
[...]
En ik maar denken dat Team Xbox te vroeg gepiekt had![]()
Dripfeeden noemen ze dat toch![]()
Maar maandag duurt veel te lang, MS gaat deze week nog wel meer embargo's los laten verwacht/hoop/denk ik.. Die hebben het spelletje van actie-reactie met het andere kamp compleet los gelaten en dat bevalt mij prima
RTX 2080 Ti i7 8700k vergeleken met Series X.
We weten de settings niet zo te zien, dus klopt deze vergelijking wel?
Check Monster Hunter World on PC with RTX 2080 Ti and i7 8700k. Series X in compatibility mode basically trading blows with, if not outright beating RTX 2080 Ti. pic.twitter.com/GuxrRM3SCm
— SenjutsuSage (@SenninSage) 28 september 2020
Om eerlijk te zijn interesseren die vergelijkingen van randoms op Twitter mij niet eens op dt moment.. Als zelfs The Verge al aangeeft dat ze de resultaten van Digital Foundry wel afwachten dan doe ik dat ook maar voor het gemak.drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:20:
Zag deze vergelijking op Twitter voor Monster Hunter World
[Twitter]
En zelfs die tests kijk ik niet eens 100% want soms wel erg droog. Straks gewoon de games die ik wil gaan spelen eens goed checken, de juiste instellingen op m'n tv afvinken en er lekker voor gaan zitten
Auto HDR is applied at the platform level and is supported across the vast majority of titles. It has been disabled on a select few titles to retain the original artistic intent.
— Jason Ronald (@jronald) 29 september 2020
Goede tip! In voorbereiding van de series X heb ik al m’n games naar m’n externe HDD gezet met de gedachte dat ik ze vanaf daar makkelijk kan gaan verplaatsen naar de interne SSD van de series X.Miesjh schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 10:57:
[...]
Als je ze beide in hetzelfde netwerk hangt dan kan je de data als het goed is overzetten via het lokale netwerk. Dit werkte ook toen ik de One X had gekocht en de boel wilde overzetten.
Ze worden wel lui daar bij The Verge.D-Ed schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:24:
[...]
Om eerlijk te zijn interesseren die vergelijkingen van randoms op Twitter mij niet eens op dt moment.. Als zelfs The Verge al aangeeft dat ze de resultaten van Digital Foundry wel afwachten dan doe ik dat ook maar voor het gemak.
Ik vind het wel interessant om de series x met een pc op de weegschaal te zetten.En zelfs die tests kijk ik niet eens 100% want soms wel erg droog. Straks gewoon de games die ik wil gaan spelen eens goed checken, de juiste instellingen op m'n tv afvinken en er lekker voor gaan zitten
Wetende dat er altijd een PC is die sneller/beter is, maar gewoon...dit is ook tweakers he
Niet vergelijkbaar.drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:20:
[Twitter]
MHW op de XB1X draait niet op de highest PC settings, de PS4 (Pro) draait grappig genoeg op iets hogere settings dan de XB1X. Plus de Plus de XB1X draait de game in 1080p (performance mode) of 1782p (graphics mode).
PS: SenninSage is in mijn ervaring een iets te gekleurde fanboy.
Edit: Mocht je het in detail willen weten, Digital Foundry heeft in het verleden een vergelijking gemaakt tussen de PC versie en de XB1X versie: YouTube: Monster Hunter World PC Analysis: Best Settings Guide + Xbox One X G...
[ Voor 21% gewijzigd door Caayn op 29-09-2020 11:33 ]
Haha, ja idd maar goed. Ook eerlijk omdat ze toch weten dat ze niet tegen hen opkunnen dus ze gooien het over een andere boegdrakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:29:
[...]
Ze worden wel lui daar bij The Verge.
[...]
Ik vind het wel interessant om de series x met een pc op de weegschaal te zetten.
Wetende dat er altijd een PC is die sneller/beter is, maar gewoon...dit is ook tweakers he
En natuurlijk is het ook interessant maar veel van dit soort berichten hebben een hoog 'clickbait karakter' en daar ben ik wel klaar mee om mijn tijd aan te besteden dus tja. Als er echt een vergelijking komt dan kijk ik alleen nog maar die van DF en voor de rest wat highlights zoals die van gisteren
Ah die fanboys weer...Caayn schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:32:
[...]
Niet vergelijkbaar.
PS: SenninSage is in mijn ervaring een iets te gekleurde fanboy.
Edit: Mocht je het in detail willen weten, Digital Foundry heeft in het verleden een vergelijking gemaakt tussen de PC versie en de XB1X versie: YouTube: Monster Hunter World PC Analysis: Best Settings Guide + Xbox One X G...
Thanks, we wachten het DF oordeel dan wel af
[Twitter: https://twitter.com/justicar/status/1309528412680327170?s=20]
en het antwoord:
1) Yes
— Jason Ronald (@jronald) 26 september 2020
2) No
3) Yes
Mooi dus dat er een shortcut komt voor de huidige Elite V2 controller om makkelijk te kunnen sharen, al zou dat volgens mij ook via de Accessoires app in te stellen moeten zijn. Hoop dat ze ook nog wat doen voor de Elite V1 gebruikers. Die zijn er ook nog genoeg.
Digital Foundry: I'll be back soon with more Xbox Series X!MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:12:
[...]
En ik maar denken dat Team Xbox te vroeg gepiekt had![]()
Dripfeeden noemen ze dat toch![]()
Ik verwacht nog veel meer. Testen van Auto HDR bijvoorbeeld.
Ligt misschien aan mij maar ik vind die pc versie toch echt wel een stuk mooier... of die foto van de xbox series x is gecaptureed met auto instellingen van youtube en een hele ongelukkige frame gepakt.drakiesoft schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:20:
[Twitter]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Je hebt gelijk, Series X is redelijk blurry.Kadardar schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:47:
[...]
Ligt misschien aan mij maar ik vind die pc versie toch echt wel een stuk mooier... of die foto van de xbox series x is gecaptureed met auto instellingen van youtube en een hele ongelukkige frame gepakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 29-09-2020 11:49 ]
De pc met GTX 2080TI en dan de xbox comparisonPhusebox schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:49:
[...]
Je hebt gelijk, Series X is redelijk blurry.
ah je hebt de reactie aangepast
Het is duidelijk dezelfde game en 60FPs mode. Maar in de tweet wordt beweerd dat de game "trading blows" is. Nou verre van imo,
[ Voor 28% gewijzigd door Kadardar op 29-09-2020 11:55 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Hoop dat ze die verbeterde versie van de Elite 2 snel uitbrengen, dan kan ik die van mijn nog onder garantie opsturen.MRE-Inc schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:38:
Jason Ronald moet eens een AMA gaan doen.
[Twitter]
en het antwoord:
[Twitter]
Mooi dus dat er een shortcut komt voor de huidige Elite V2 controller om makkelijk te kunnen sharen, al zou dat volgens mij ook via de Accessoires app in te stellen moeten zijn. Hoop dat ze ook nog wat doen voor de Elite V1 gebruikers. Die zijn er ook nog genoeg.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mja, leek mij ook, maar ik dacht wie weet heeft MS iets geroepen over een inwisselprogramma of zoBM schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:09:
[...]
Dat gaat niet werken. Disc-games icm discless console = no go. Er is geen enkele manier waarop je console kan checken dat jij daadwerkelijk die schijf daar hebt liggen (en dus een licentie hebt), dus ga je die niet kunnen spelen.
Ik zou dirt ook wel op mij og xbox one kunnen spelen, maar ik kijk er juist naar uit om het op de nieuwe gen te spelen
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/xPxIIWnAmJprX33VBoGwTFHh.jpg?f=fotoalbum_large)