Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.718 views

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NVM. Klikte verkeerd...

[ Voor 96% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2020 10:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Wom schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:
[...]

Als je de officiele uitbreiding hebt, gedraagd die zich volledig hetzelfde als de interne. Zit dus geen verschil in. Mooie is, hij is hot-swappable, dus je kunt hem meenemen naar iemand anders, inpluggen, en je hebt al je data bij de hand.
Yessss, I know. De alternatieve suggestie was om een USB3.1 disk te gebruiken en de games dan terug te kopiëren naar de snelle interne SSD. Ik vraag me af of dat met smart delivery werkt, of dat de Xbox de 'oude' versie van de game installeert omdat het naar trage media gaat, en dan alsnog de grotere assets moet downloaden op t moment dat het naar de interne schijf gaat.

XBO: Michaël#3318

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Maar wat nog interessanter is, het werkt op iOS. @MRE-Inc heeft dan ook gelijk zijn oplossing te pakken. Als Microsoft, net zoals Amazon dit doet, een Web App maakt ipv een App Store applicatie, is er geen probleem meer. Dan kunnen Stadia, XCloud, Playstation Now, etc. etc. ook gewoon hun streaming diensten aanbieden via iOS.

Frappant dat ze daar zelf nog niet aan gedacht hebben eigenlijk. Doet Amazon best slim.

https://www.theverge.com/...g-streaming-google-nvidia

[...]

Als je de officiele uitbreiding hebt, gedraagd die zich volledig hetzelfde als de interne. Zit dus geen verschil in. Mooie is, hij is hot-swappable, dus je kunt hem meenemen naar iemand anders, inpluggen, en je hebt al je data bij de hand.
Zag het gisteravond laat voorbijkomen. Ik zit niet zo diep in het app landschap, eigenlijk helemaal niet, dus heb geen idee wat oa de verschillen zijn tussen een native app en een PWA. Krijg ik dezelfde ervaring met een PWA als bij een native app ? Werkt mijn controller dan ook ?

Vlak na de bekendmaking van de Beteshda aankoop, heeft Phil Spencer namelijk nog gezegd dat ze mbt de xcloud app er wel uitkomen met Apple. Niet direct morgen, maar wel op den duur. De nieuwe Xbox app voor iOS is namelijk al het goedkeuringsproces in gegaan bij Apple en daar schijnt dus ook al console streaming in te zitten. Die optie is namelijk ook al goed genoeg voor mij gezien mijn symmetrische 1Gbit glasvezel verbinding.

XBL: MRE Inc

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:13

Wom

Nefiorim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:03:
[...]

Yessss, I know. De alternatieve suggestie was om een USB3.1 disk te gebruiken en de games dan terug te kopiëren naar de snelle interne SSD. Ik vraag me af of dat met smart delivery werkt, of dat de Xbox de 'oude' versie van de game installeert omdat het naar trage media gaat, en dan alsnog de grotere assets moet downloaden op t moment dat het naar de interne schijf gaat.
Ah sorry, dan had ik je verkeerd begrepen. Maar goed punt, daar heb ik nog niks over gelezen eigenlijk. Al zou ik verwachten dat het proces zal checken wat de console is die de data vraagt en op basis daarvan de download start. Op welke storage dat dan gebeurd is minder van belang, zolang bij het starten van de game je op de interne SSD zit.

Anders zou je voor kunnen hebben dat je een game kunt downloaden, maar wanneer je hem wil spelen niet de juiste versie binnen kunt halen (als de interne schijf te vol zit). Dat zou wel wat vreemd zijn ergens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Is er duidelijkheid over wanneer men eigenlijk hun bevindingen mogen delen over de Series X die veel mensen deze week hebben ontvangen? Zoals Digital Foundry?

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 19:21
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar! Ik kijk wel uit naar de eerste ervaringen met de nieuwe consoles :)

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Wom schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:06:
[...]

Ah sorry, dan had ik je verkeerd begrepen. Maar goed punt, daar heb ik nog niks over gelezen eigenlijk. Al zou ik verwachten dat het proces zal checken wat de console is die de data vraagt en op basis daarvan de download start. Op welke storage dat dan gebeurd is minder van belang, zolang bij het starten van de game je op de interne SSD zit.

Anders zou je voor kunnen hebben dat je een game kunt downloaden, maar wanneer je hem wil spelen niet de juiste versie binnen kunt halen (als de interne schijf te vol zit). Dat zou wel wat vreemd zijn ergens.
https://www.theverge.com/...able-storage-price-219-99

Daar lees ik:
An alternative to this expandable storage is simply using any USB drive to store games when you don’t need to play them. If they’re not enhanced for Xbox Series X / S then you’ll even be able to run them direct from USB storage, or you can simply copy them and use drives as cheaper cold storage.
Wellicht kan je de games dan idd gewoon niet starten vanaf daar, maar die schijven wel als backup gebruiken. We gaan het zien :)

XBO: Michaël#3318

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01

Frappant dat ze daar zelf nog niet aan gedacht hebben eigenlijk. Doet Amazon best slim.
Denk je echt dat een bedrijf als Microsoft daar niet aan gedacht heeft? Als ze het niet doen, dan hebben ze daar een reden voor.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-10 18:50
Op social media lijkt nu dus veel geklaag te zijn over de external storage module, de prijs schijnt te hoog te zijn..

Ja, het is inderdaad hoog als je het vergelijkt met een oud type SSD disk.
Dit is hetzelfde als appels en peren vergelijken!
Wordt er verwezen naar een losse PCI-ex 4.0 NVMe disk die op de markt te koop is dan zitten de oren weer dicht.

Als de prijs van een losse storage module de helft is van de prijs van de complete console waar eenzelfde disk inzit, snappen ze ook gewoon niet dat die console met verlies wordt verkocht, dat kan er echt niet in bij die mensen..

Oh oh oh.. geef de mensen een platform waarop ze kunnen klagen en ze doen het.

• Nynto
PepieNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:19:
Op social media lijkt nu dus veel geklaag te zijn over de external storage module, de prijs schijnt te hoog te zijn..

Ja, het is inderdaad hoog als je het vergelijkt met een oud type SSD disk.
Dit is hetzelfde als appels en peren vergelijken!
Wordt er verwezen naar een losse PCI-ex 4.0 NVMe disk die op de markt te koop is dan zitten de oren weer dicht.

Als de prijs van een losse storage module de helft is van de prijs van de complete console waar eenzelfde disk inzit, snappen ze ook gewoon niet dat die console met verlies wordt verkocht, dat kan er echt niet in bij die mensen..

Oh oh oh.. geef de mensen een platform waarop ze kunnen klagen en ze doen het.
Was te verwachten. Zei gisteren al: geeft maar weer aan hoe scherp geprijsd de consoles zijn. Misschien ook de reden dat Playstation niet zelf storage verkoopt. Je wilt een accessoire niet ook met verlies verkopen. Maar als je dan rond de kostprijs vraagt lijkt de verhouding met de consoleprijs scheef.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:25
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:04:
[...]

Zag het gisteravond laat voorbijkomen. Ik zit niet zo diep in het app landschap, eigenlijk helemaal niet, dus heb geen idee wat oa de verschillen zijn tussen een native app en een PWA. Krijg ik dezelfde ervaring met een PWA als bij een native app ? Werkt mijn controller dan ook ?

Vlak na de bekendmaking van de Beteshda aankoop, heeft Phil Spencer namelijk nog gezegd dat ze mbt de xcloud app er wel uitkomen met Apple. Niet direct morgen, maar wel op den duur. De nieuwe Xbox app voor iOS is namelijk al het goedkeuringsproces in gegaan bij Apple en daar schijnt dus ook al console streaming in te zitten. Die optie is namelijk ook al goed genoeg voor mij gezien mijn symmetrische 1Gbit glasvezel verbinding.
Hm goede vraag. iOS ondersteunt natuurlijk bluetooth gamecontrollers op OS niveau, maar ik weet niet of Safari bluetooth gamepad passtrough toestaat... Ik denk het niet, volgens mij alleen bluetooth audio.
Misschien dat het zou kunnen met een 3rd party browser voor iOS. Edge is binnenkort (of sinds iOS 14?) ook als standaardbrowser in te stellen op iOS had ik begrepen... Misschien dat xcloud op die manier wel beschikbaar komt op iOS.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

drakiesoft schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:46:
[...]
Ja in verhouding met de prijs van de consoles klopt die ssd prijs niet.
Ik denk dat ik het nog even afwacht.
Kan mn huidige 4 TB hdd via usb gewoon aansluiten.
Quick resume werkt nl ook met de usb hdd volgens Jason Ronald.
Alleen de eerste keer opstarten duurt wat langer vermoed ik.
Waarschijnlijk komt de prijsdiscrepantie doordat de ssd gemaakt en (aan Microsoft) verkocht wordt door Seagate voor het volle pond, terwijl de consoles met verlies verkocht worden door Microsoft.

Het lijkt me sterk dat de prijs van de ssd wezenlijk zal zakken in de komende jaren. Die controllers zijn al jaren nog steeds 59,99 bij Microsoft. Bij Amazon kom je ze wel eens voor een paar euro goedkoper tegen. In al die jaren één keer daar een aanbieding van 42 euro gezien -in no-time uitverkocht natuurlijk. Het zal niet anders zijn met die ssd, denk ik.

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:29
Fireshade schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:29:
[...]

Waarschijnlijk komt de prijsdiscrepantie doordat de ssd gemaakt en (aan Microsoft) verkocht wordt door Seagate voor het volle pond, terwijl de consoles met verlies verkocht worden door Microsoft.

Het lijkt me sterk dat de prijs van de ssd wezenlijk zal zakken in de komende jaren. Die controllers zijn al jaren nog steeds 59,99 bij Microsoft. Bij Amazon kom je ze wel eens voor een paar euro goedkoper tegen. In al die jaren één keer daar een aanbieding van 42 euro gezien -in no-time uitverkocht natuurlijk. Het zal niet anders zijn met die ssd, denk ik.
Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking.

Opslag wordt in de regel al jaren goedkoper en ik verwacht dan ook niet anders dan dat dat ook hier gaat gelden. Kan me moeilijk voorstellen dat we over 3-4 jaar nog steeds ‘slechts’ 1TB extra kunnen kopen voor een dergelijke prijs.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Lycaon schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:51:
[...]

Ik vind het een beetje een vreemde vergelijking.

Opslag wordt in de regel al jaren goedkoper en ik verwacht dan ook niet anders dan dat dat ook hier gaat gelden. Kan me moeilijk voorstellen dat we over 3-4 jaar nog steeds ‘slechts’ 1TB extra kunnen kopen voor een dergelijke prijs.
3-4 jaar is wel erg lang, maar daar heb je wel gelijk in. Ik hoop het :)

• Wom

Wom

Na de aankondigingen op de TGS2020, is onderstaand het lijstje van games wat op 10 november uit komt, of games die een Next-Gen patch krijgen.

Assassin’s Creed: Valhalla (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery)
Bright Memory (4K Ultra HD, 60 FPS, Ray Tracing, Console Exclusive)
Devil May Cry 5: Special Edition (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Ray Tracing)
Dirt 5 (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Smart Delivery)
The Falconeer (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, ID@Xbox)
FIFA 21 (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Dual Entitlement)
Fortnite (4K Ultra HD)
Forza Horizon 4 (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)
Gears 5 (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)
Gears Tactics (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)

Haven (4K Ultra HD, Game Pass)
Madden NFL 21 (4K Ultra HD, HDR, Dual Entitlement)
Maneater (4K Ultra HD, 60 FPS, Ray Tracing, Smart Delivery)
Marvel’s Avengers (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Ray Tracing, Smart Delivery)
NBA 2K21 (4K Ultra HD, HDR)
Observer: System Redux (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Ray Tracing)
Ori and the Will of the Wisps (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Smart Del., Console Exclusive, Game Pass)
RPG Time: The Legend of Wright (Smart Delivery, Console Exclusive)

Samurai Shodown (4K Ultra HD)
Sea of Thieves (4K Ultra HD, HDR, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)
Tetris Effect: Connected (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Game Pass, ID@Xbox)
Watch Dogs: Legion (4K Ultra HD, HDR, Ray Tracing, Smart Delivery)
WRC 9 (4K Ultra HD, Smart Delivery)
Yakuza: Like a Dragon (Smart Delivery)

Vetgedrukt de console-exclusive titels.

Overigens volgen kort er op (12 en 13 nov.) de volgende games:

Just Dance 2021 (Smart Delivery)
Call of Duty: Black Ops - Cold War (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS Ray Tracing)

[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 25-09-2020 11:24 ]

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:49
MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:08:
Voor diegenen die straks hun Series X|S delen met de familie inclusief jonge kinderen: De XBox family settings app is vanaf nu beschikbaar.
Net geprobeerd en zit inderdaad prima in elkaar. In elk geval veel beter dan op de PlayStation waar ze blijkbaar vinden dat kinderen tot (minstens) 13 helemaal niet online moeten kunnen gamen, zelfs met kindvriendelijke, of zelfs online-only, games als Minecraft, Plants vs Zombies, etc... 8)7 8)7 Heb mijn zoon uiteindelijk een nieuw account aangemaakt met gelogen leeftijd, waardoor natuurlijk Parental Controls ook helemaal niet meer mogelijk zijn...

Ook netjes dat je blijkbaar van de games die je kind al gespeeld hebt, direct te zien krijgt wat ze wel en niet kunnen met de huidige instellingen. En blijkbaar kun je ook voor specifieke games de settings overriden, wat toch ook wel fijn is als je vindt dat een game wél geschikt is, zonder dat je de globale settings moet gaan aanpassen.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:19
Wom schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:59:
Na de aankondigingen op de TGS2020, is onderstaand het lijstje van games wat op 10 november uit komt, of games die een Next-Gen patch krijgen.

The Falconeer (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, ID@Xbox)
Fortnite (4K Ultra HD)
Forza Horizon 4 (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)
Gears 5 (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)
Gears Tactics (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Console Exclusive, Game Pass)

Ori and the Will of the Wisps (4K Ultra HD, HDR, 120 FPS, Smart Del., Console Exclusive, Game Pass)

Tetris Effect: Connected (4K Ultra HD, HDR, 60 FPS, Smart Delivery, Game Pass, ID@Xbox)

Ik heb ook nog planet coaster gekocht. Benieuwd wanneer die komt !

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
[...]

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Maar wat nog interessanter is, het werkt op iOS. @MRE-Inc heeft dan ook gelijk zijn oplossing te pakken. Als Microsoft, net zoals Amazon dit doet, een Web App maakt ipv een App Store applicatie, is er geen probleem meer. Dan kunnen Stadia, XCloud, Playstation Now, etc. etc. ook gewoon hun streaming diensten aanbieden via iOS.

https://www.theverge.com/...g-streaming-google-nvidia

[...]
Ja en dan overgeleverd zijn aan de grillen van de browsers, wat je niet in de hand hebt.
Een native app zal dan altijd beter werken.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 10:21
Fireshade schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 10:29:
[...]

Controllers hoeven ook niet in waarde te zakken, geheugen wordt wel goedkoper en krijgt grotere capaciteit. Ik verwacht dat over een jaar of 3 deze SSD toch wel 100 euro goedkoper is, zo niet meer.

Maar de prijs van het product is niet alleen de module, zoals sommigen denken. Bij PC kun je zo'n M2 ding meteen erin steken en ben je klaar. Soms heeft je kast of moederbord nog iets van koeling. Bij de Xbox moeten ze dat dus zelf doen. De aansluiting naar de console (ook niet helemaal simpel te doen, gezien het dus normaal een interne stekker is die niet aan slijtage hevig is), de koeling van dat ding en dergelijke zijn gewoon ontwikkelingen waar tijd en geld in is gaan zitten. Dat ze dat dan bovenop de prijs rekenen vind ik niet raar. Nee, hier zit niet heel veel marge op het product, de meeste marge zit in de geheugenmodule zelf. Ik verwacht dat ie toch altijd wel een euro of 20/30 duurder zal zijn dan een normale M2 stick, maar die kun je niet 1 op 1 in je Xbox steken. En bij de PS5 lijkt me dat ook vrij anders werken. Maar dat moet Sony nog allemaal kenbaar maken.

In ieder geval is het nu wel voor de Xbox bekend en heb je dus zekerheid over wat er wel of niet mogelijk gaat zijn. In eerste instantie moeten we nog maar zien dat die chips allemaal goedkoper worden, dan kunnen we kijken of Microsoft ook echt de prijs omlaag laat gaan.

Kijk je overigens naar de officiële HDD's voor de Xbox One van Seagate, pricewatch: Seagate Game-drive voor Xbox 4TB, dan zie je dat die ook gewoon in prijs omlaag zijn gegaan. 4TB voor 100 euro is op zich niet verkeerd. Dat is nog goedkoper dan de normale 4TB Baracuda 5400rpm: pricewatch: Seagate Barracuda Compute 2,5", 4TB van 123 euro. Dus nee, ik denk niet dat Seagate de boel gaat lopen flessen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire

Fortnite (4K Ultra HD)

En de 19e dan Cyberpunk

• Martinspire
Nog een vraag: gezien de nieuwe console geen SPDIF uitgang heeft, waar ik momenteel Audio mee naar mijn Pc laat gaan om het samen te voegen, is er nog een simpele oplossing om audio van de HDMI af te laten gaan naar een gangbare audio-stekker? Zonder dat de snelheid er onder te lijden heeft, zodat ik geen vertraging merk, natuurlijk.

1 of andere HDMI splitter wellicht?

Ik zit overigens wel te denken om iets anders te gebruiken voor het combineren van audio. Momenteel doet mijn PC dat, maar zit er nog wel wat vertraging in. Wellicht moet ik een ander extern ding gebruiken om het samen te voegen van PC, Xbox Series X en de PS4/X1. Maar veel van dat soort audio-zaken zijn wel erg duur. En dan zou ik het nog zo willen doen dat ik straks op zowel pc als mn tv beeld+audio wil kunnen wisselen. Damn, het aantal kabels alleen al :/

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2020 12:45 ]

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-10 18:38
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:43:
Nog een vraag: gezien de nieuwe console geen SPDIF uitgang heeft, waar ik momenteel Audio mee naar mijn Pc laat gaan om het samen te voegen, is er nog een simpele oplossing om audio van de HDMI af te laten gaan naar een gangbare audio-stekker? Zonder dat de snelheid er onder te lijden heeft, zodat ik geen vertraging merk, natuurlijk.

1 of andere HDMI splitter wellicht?

Ik zit overigens wel te denken om iets anders te gebruiken voor het combineren van audio. Momenteel doet mijn PC dat, maar zit er nog wel wat vertraging in. Wellicht moet ik een ander extern ding gebruiken om het samen te voegen van PC, Xbox Series X en de PS4/X1. Maar veel van dat soort audio-zaken zijn wel erg duur. En dan zou ik het nog zo willen doen dat ik straks op zowel pc als mn tv beeld+audio wil kunnen wisselen. Damn, het aantal kabels alleen al :/
Ik weet niet of je een gewone pc monitor hebt of een tv. Ik heb alle audio via HDMI en ARC naar mijn Onkyo. Maar als ik zou willen heeft mijn tv ook gewoon een optical audio uit welke het HDMI audio signaal gewoon zou doorgeven via mijn tv.

• swoutr
  • Laatst online: 21-10 17:56
Krijgt cyberpunk nu wel of direct een series patch voor hogere frames?

Dacht van wel toch? En later nog een grotere patch voor nog grotere verschillen? Mocht er echt geen verschil zijn met de one X dan wacht ik namelijk nog met de aankoop.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EiwWRzIWoAA57lr?format=jpg&name=large

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

justifire

Shut up and squat !!

Fortnite (4K Ultra HD)

Deze Samurai Shodown ?
https://www.amazon.nl/Sam...DJ8/ref=asc_df_B07R349DJ8

Ja dus :)
http://shoryuken.com/2020...ox-series-xs-this-winter/

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-09-2020 13:23 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-10 12:32
swoutr schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:06:
Krijgt cyberpunk nu wel of direct een series patch voor hogere frames?

Dacht van wel toch? En later nog een grotere patch voor nog grotere verschillen? Mocht er echt geen verschil zijn met de one X dan wacht ik namelijk nog met de aankoop.
Er komt een patch at launch, maar de echte next gen patch met textures etc. komt pas in 2021

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• drakiesoft
Nog een vraag: gezien de nieuwe console geen SPDIF uitgang heeft, waar ik momenteel Audio mee naar mijn Pc laat gaan om het samen te voegen, is er nog een simpele oplossing om audio van de HDMI af te laten gaan naar een gangbare audio-stekker?
Huh? Gaat jouw xbox audio naar pc?
Ik snap je setup niet en daarmee het probleem niet.

• Nynto
HDMI audio extractor misschien? Maar misschien dat een receiver een betere oplossing is uiteindelijk?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:09

Player1S

Probably out in the dark

mmm geen SPDIF meer op de nieuwe xbox? Dat vind ik wel weer zwaar kut. Heb nog oude home cinema set erachter hangen die wel SPDIF heeft maar geen HDMI optie voor audio.

hopelijk werkt zoiets als dit gewoon :X

[ Voor 47% gewijzigd door Player1S op 25-09-2020 14:12 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• drakiesoft
Player1S schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:10:
mmm geen SPDIF meer op de nieuwe xbox? Dat vind ik wel weer zwaar kut. Heb nog oude home cinema set erachter hangen die wel SPDIF heeft maar geen HDMI optie voor audio.
Heeft je tv geen SPDIF?
Heb een LG 65 oled en die heeft gewoon SPDIF uit.
Werk prima.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

drakiesoft schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:13:
[...]

Heeft je tv geen SPDIF?
Heb een LG 65 oled en die heeft gewoon SPDIF uit.
Werk prima.
Heb xbox aan 27" monitor hangen en dus via SPDIF aan home cinema setje

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• drakiesoft
Player1S schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:14:
[...]

Ben bang dat je er dan een kastje tussen moet hangen.

Edit:
Die kastjes zijn soms wel een beperkende factor vwb HDMI signaal.
Je moet er dan eentje hebben met 4K 120 fps, want je dat doet de Series X
Of die er zijn weet ik niet.
Kon deze bv vinden. Doet 4K maar op 30hz

[ Voor 33% gewijzigd door drakiesoft op 25-09-2020 14:25 ]

• Nynto
Player1S schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:14:
[...]

Misschien gek, maar heeft je monitor misschien een 3.5mm uitgang? Die gebruikte ik ooit op m'n monitor om aan m'n mixer te hangen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nynto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:25:
[...]

Misschien gek, maar heeft je monitor misschien een 3.5mm uitgang? Die gebruikte ik ooit op m'n monitor om aan m'n mixer te hangen.
weet 99,9% zeker van niet. Had er inderdaad al naar gekeken omdat de cinema setje misschien naar de woonkamer ging (sinds kort weer op mijzelf).

Ik koop tzt wel zo'n splitter om toch via SPDIF te doen. Wel ruk dat ze dat eraf hebben gehaald.
HDMI in is ook al weg en daar heb ik juist nu ook een pc aan hangen :X Dus moet ik daar ook weer splitter voor hebben 8)7

• DM89
  • Laatst online: 23:24
Werkt de play&charge V2 ook op de nieuwe V3 controllers?

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-10 15:46

Louw Post

Cerenas

DM89 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:35:
Werkt de play&charge V2 ook op de nieuwe V3 controllers?
Yes, enige verschil is dat de nieuwe controller een USB-C aansluiting heeft (en de share button natuurlijk).

• drakiesoft
Player1S schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:28:
[...]

weet 99,9% zeker van niet. Had er inderdaad al naar gekeken omdat de cinema setje misschien naar de woonkamer ging (sinds kort weer op mijzelf).

Ik koop tzt wel zo'n splitter om toch via SPDIF te doen. Wel ruk dat ze dat eraf hebben gehaald.
HDMI in is ook al weg en daar heb ik juist nu ook een pc aan hangen :X Dus moet ik daar ook weer splitter voor hebben 8)7
Een HDMI switch met audioextractor is misschien dan wel wat voor jou.

Is dan wel geen HDMI 2.1, maar waarschijnlijk is je monitor dat ook niet.
Amazon.de heeft allerlei varianten. Leuk om eens door te spitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LnZl8tFvk9FVsjOY-rfmM7oZHRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zENgLkKln9M2bTAJztGUxhh0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door drakiesoft op 25-09-2020 14:49 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:15
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:39:
[...]

Controllers hoeven ook niet in waarde te zakken, geheugen wordt wel goedkoper en krijgt grotere capaciteit. Ik verwacht dat over een jaar of 3 deze SSD toch wel 100 euro goedkoper is, zo niet meer.

Maar de prijs van het product is niet alleen de module, zoals sommigen denken. Bij PC kun je zo'n M2 ding meteen erin steken en ben je klaar. Soms heeft je kast of moederbord nog iets van koeling. Bij de Xbox moeten ze dat dus zelf doen. De aansluiting naar de console (ook niet helemaal simpel te doen, gezien het dus normaal een interne stekker is die niet aan slijtage hevig is), de koeling van dat ding en dergelijke zijn gewoon ontwikkelingen waar tijd en geld in is gaan zitten. Dat ze dat dan bovenop de prijs rekenen vind ik niet raar. Nee, hier zit niet heel veel marge op het product, de meeste marge zit in de geheugenmodule zelf. Ik verwacht dat ie toch altijd wel een euro of 20/30 duurder zal zijn dan een normale M2 stick, maar die kun je niet 1 op 1 in je Xbox steken. En bij de PS5 lijkt me dat ook vrij anders werken. Maar dat moet Sony nog allemaal kenbaar maken.

In ieder geval is het nu wel voor de Xbox bekend en heb je dus zekerheid over wat er wel of niet mogelijk gaat zijn. In eerste instantie moeten we nog maar zien dat die chips allemaal goedkoper worden, dan kunnen we kijken of Microsoft ook echt de prijs omlaag laat gaan.

Kijk je overigens naar de officiële HDD's voor de Xbox One van Seagate, pricewatch: Seagate Game-drive voor Xbox 4TB, dan zie je dat die ook gewoon in prijs omlaag zijn gegaan. 4TB voor 100 euro is op zich niet verkeerd. Dat is nog goedkoper dan de normale 4TB Baracuda 5400rpm: pricewatch: Seagate Barracuda Compute 2,5", 4TB van 123 euro. Dus nee, ik denk niet dat Seagate de boel gaat lopen flessen.
Ik kan me nog de memory cards van van de PS2 herinneren. Paar MB. En ze vroegen er dik de hoofdprijs voor. Altijd gedaan. Hiermee zal hetzelfde gebeuren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Martinspire
drakiesoft schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:44:
[...]

Een HDMI switch met audioextractor is misschien dan wel wat voor jou.

Is dan wel geen HDMI 2.1, maar waarschijnlijk is je monitor dat ook niet.
Amazon.de heeft allerlei varianten. Leuk om eens door te spitten.

[Afbeelding]
Mja ik ken ze wel, de meesten kunnen geen 4K aan op 60hz of voegen enorme vertraging toe. Dus ik was eigenlijk op zoek naar iemand die dus zo'n ding had welke goed werkte :P
Uiteindelijk wil ik er wel 1 die HDMI 2.1 heeft, want dan hoef ik daar ook niet meer wakker om te liggen. Maar voor zover ik kan zien, zijn die er nog niet. En 2ms is aardig, maar toch 2 meer dan ik wil :P
drakiesoft schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 13:52:
[...]

Huh? Gaat jouw xbox audio naar pc?
Ik snap je setup niet en daarmee het probleem niet.
Ja, ik heb een audiokaart met SPDIF-in en out. Dus "luister" ik naar de audio-in en zo combineer ik pc en xbox geluid. Dus tijdens gamen even spotify aan zetten, youtube video's kijken oid is geen probleem. PC en Xbox staan naast elkaar en ik heb meerdere monitoren, dus kan beiden multitasken. Maar zo te zien heeft de nieuwe Xbox dus geen aparte audio-uitgang.
Nynto schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:25:
[...]

Volgens mij wel, maar dan mis je dus allerlei 3d effecten en optimalisaties. Nou moet ik wel bekennen dat ik Dolby nooit aan zet (dan is het volume me niet hard genoeg), maar goed. Het blijft niet optimaal en mijn PC geeft zo ook de audio niet door aan mn headset.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 25-09-2020 14:56 ]

• drakiesoft
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:53:
[...]
Mja ik ken ze wel, de meesten kunnen geen 4K aan op 60hz of voegen enorme vertraging toe. Dus ik was eigenlijk op zoek naar iemand die dus zo'n ding had welke goed werkte :P
Uiteindelijk wil ik er wel 1 die HDMI 2.1 heeft, want dan hoef ik daar ook niet meer wakker om te liggen. Maar voor zover ik kan zien, zijn die er nog niet. En 2ms is aardig, maar toch 2 meer dan ik wil :P
Ik denk dat die kastjes nog uitgevonden moeten worden...
[...]
Ja, ik heb een audiokaart met SPDIF-in en out. Dus "luister" ik naar de audio-in en zo combineer ik pc en xbox geluid. Dus tijdens gamen even spotify aan zetten, youtube video's kijken oid is geen probleem. PC en Xbox staan naast elkaar en ik heb meerdere monitoren, dus kan beiden multitasken. Maar zo te zien heeft de nieuwe Xbox dus geen aparte audio-uitgang.
Ha ok, zo kan dat ook natuurlijk.
Misschien is zo'n hdmi capture card wel iets?
Geen idee of daar vertraging op zit, maar heb je iig het geluid in je pc. Video is leuk voor in hoekje van je scherm. Heb je wel weer een hdmi splitter nodig om het xbox beeld rechtstreeks op je scherm te zetten.
Oh ja, hadden we net niet gezegd dat die kastjes nog uitgevonden moeten worden... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door drakiesoft op 25-09-2020 15:08 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-10 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 14:46:
[...]

Ik kan me nog de memory cards van van de PS2 herinneren. Paar MB. En ze vroegen er dik de hoofdprijs voor. Altijd gedaan. Hiermee zal hetzelfde gebeuren.
Daar kwamen alleen al bizar snel 'knockoffs' van, die een fractie kostte van de originele, net als met controllers (waren 59 gulden, mindere kwaliteit had je al voor 2 tientjes). De grote klap kwam pas bij het draadloze systeem, waar opeens bedrijven ook extra moesten gaan betalen om uberhaubt draadloos te kunnen werken.

We gaan de eerste ontleding van die dingen wel zien, kans is best groot dat Seagate echt geen compleet nieuwe formaat is gaan ontwikkelen specifiek voor een XSX, maar dat het gewoon een adapter is.

Wees blij dat ze niet voor CompactFlash zijn gegaan, die 1TB kaartjes zijn pas onbetaalbaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wom

Wom

Embargo op controller en de expansion zijn verlopen zo te zien :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Mooi spul !
Alleen wel jammer dat ze die welving en de Xbox knop veranderd hebben, ziet er nu een beetje goedkoop uit :?
Ook vraag ik mij af of de texture grip op de triggers fijn is, of dat dat na veel richten/schieten gaat schuren ?
Daarnaast vind ik het jammer dat de expansion card zo ver uit steekt, had liever een push and release slot gezien ala SD kaartjes.

Om positief af te sluiten, hij is gelukkig niet wit :*)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 25-09-2020 17:46 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-10 18:50
justifire schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 17:45:
[...]
Daarnaast vind ik het jammer dat de expansion card zo ver uit steekt, had liever een push and release slot gezien ala SD kaartjes.
Zal wel ivm veiligheid en regelgeving zijn, vermoed dat het hogere spanning trekt dan je SD kaartjes 😉
Hij gaat er ook vrij diep en strak in en wiebelt niet op die manier, zodat de lanes mooi aansluiten, dus minder kans op kortsluiting en lees- en schrijffouten.
Er is over nagedacht 😉

• Finraziel
  • Laatst online: 07:02
PepieNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:07:
[...]

Zal wel ivm veiligheid en regelgeving zijn, vermoed dat het hogere spanning trekt dan je SD kaartjes 😉
Hij gaat er ook vrij diep en strak in en wiebelt niet op die manier, zodat de lanes mooi aansluiten, dus minder kans op kortsluiting en lees- en schrijffouten.
Er is over nagedacht 😉
Daar gaat nooit meer dan 12 volt op staan hoor... Wellicht maar 3,3 volt. Het is een eigen form factor, maar in de basis is gewoon gewoon PCI Express volgens mij.

Gamertag: FinrazielNL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Lees dat game streaming nu ook werkt op iOS in de beta app :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:34:
Lees dat game streaming nu ook werkt op iOS in de beta app :)
Jup! Zojuist geupdate.
Voor wie ook in het Beta programma wil.

https://testflight.apple.com/join/dfUeaFHS

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_2303.png

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2020 18:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_2304.png

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_2305.png

Afbeeldingslocatie: https://dsc.cloud/0eb69a/IMG_2306.png

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2020 18:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
  • Nu online
Iemand tips voor een cheap AliExpress houder om m'n iPhone 11 Pro aan m'n Xbox One controller te bevestigen?

Zoiets?

https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2020 18:56 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Rivanov schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:39:
[...]

Jup! Zojuist geupdate.
Voor wie ook in het Beta programma wil.

https://testflight.apple.com/join/dfUeaFHS

[Afbeelding]
Beta zit helaas vol :(
Hopelijk werkt het beter dan One Cast.

Streaming naar mijn Galaxy Tab gaat vlekkeloos via de Xbox App.
Streaming via OneCast naar de iPad Pro geeft helaas flink wat lag.

• Rivanov
  • Nu online
Net even New Super Lucky Tales getest op m’n iPhone 11 Pro en dat ging top.
Zometeen even op m’n iPad Pro 11” proberen.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:52
Rivanov schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 18:55:
Iemand tips voor een cheap AliExpress houder om m'n iPhone 11 Pro aan m'n Xbox One controller te bevestigen?
Deze is geen cheapo van Ali, maar is echt een klasse product, dat ding houdt nog een baksteen op zijn plek :)
https://www.powera.com/pr...box-wireless-controllers/

Lichtpuntje...

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
Ik zit ook naar een goedkoop telefoonhouder (€2,26) te kijken, maar die past waarschijnlijk niet op de nieuwe Series X|S-controllers.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ben zelf voor een Gamesir G4S gegaan een hele tijd terug. Werkt uitermate goed onder alle OS-en en er zit een houder in de controller :Y

Er is(zijn) ook een nieuwere versie(s)

https://www.gamesir.hk/co...e/products/gamesir-g4-pro

https://www.gamesir.hk/co...-sale/products/gamesir-x2

Icm xCloud een uitkomst, maar ik snap dat je naar een houder zoekt als je al een XBO controller hebt

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 25-09-2020 19:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Is er eigenlijk ook een houder voor 12.9” ?

• ariekanari
Het gaat best goed met Xbox in Japan, moet wel gezegd worden dat ze ook vrijwel vanaf 0 begonnen. Microsoft heeft in ieder geval momentum in Japan. Maandelijkse actieve gebruikers +82% t.o.v. vorig jaar.
Since the April debut of Xbox Game Pass for console an PC in Japan, Spencer said there have been "more players on Xbox devices, games, and services than at any time in our history in the market."
Game Pass heeft een positieve invloed op Japanse- en indie-ontwikkelaars en Japanse spellen doen het goed wereldwijd: 1/3 van de Game Pass-abonnees speelt minimaal een Japanse speltitel per maand.

• LuisjeNL

Lichtpuntje...

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over de nieuwe controller. Ik blijf het jammer vinden dat er weinig innovatie is zit. Ja hij was natuurlijk al goed in de huidige generatie maar aangezien Microsoft in 2019 en eerder al ook patenten heeft ingediend voor adjustable tension triggers zoals ongeveer bij de Dualsense van de PS5, hadden ze dat er ook best in kunnen verwerken.

https://www.freepatentsonline.com/10384123.pdf

Op blz 18 staat ongeveer hetzelfde wat ook regelmatig in het PS5 topic genoemd wordt, dan je bv bij een out of ammo, je triggers locken. Wellicht komt het nog in een Elite V3 maar dan ben ik bang dat deze door de 200 euro grens heen gaat, gezien de huidige V2 al in de markt werd gezet voor 180 euro.

Dan nog de zgn grip op de RB/LB en RT/LT. Als die hetzelfde is zoals op de Elite v2 dan is het een gemiste kans. De grip op de triggers van de Elite v2 stellen echt niks voor en is meer voor de sier dan dat je er echt wat aan hebt.

Expansion SSD komt er nog wel. Dat ding spaart zich vanzelf wel bij elkaar met het vele tanken en punten sparen voor kortings bonnen.

@Rivanov kun je eens proberen te streamen vanaf 4G ipv Wifi ? Werkt dat zonder VPN naar je eigen netwerk ? Heb toevallig net gisteren de Testflight van mijn iphone afgegooid omdat ik er toch nooit wat mee deed.

Ik heb overigens vorig jaar 5 van die el cheapo ali express houders gehaald voor 1,80 per stuk zoals @ariekanari in zijn post noemt. Die werken prima voor de huidige controllers. Geen idee of ze op de nieuwe Series X|S controller passen, maar dat boeit me ook niet. Voordeel van die goedkope houders is dat je ze overal neer kunt leggen zonder er echt zuinig mee om te gaan. Heb er een in mn laptop tas zitten tussen de rest van de rotzooi en die is ook nog steeds niet stuk. Als ik naar familie ga en lekker op de achterbank van de auto wil gamen, gooi ik dat ding op de achter bank. Ben er al eens op gaan zitten, maar ging niet stuk. Dus mocht je die dingen proberen, koop dan gewoon die cheap ass houders bij Ali en koop er dan meteen 5 of 10. Vaak is verzenden nog duurder dan 5 van die dingen halen. En of ze nou op die nieuwe controller passen, boeit niet, want die houd je waarschijnlijk toch bij je console thuis en gebruik je de oude van de One S of X voor "on the road".

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 25-09-2020 20:11 ]

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08:22
Ik had graag motion controls toegevoegd zien worden in de controller. Op de Switch werkt dat super met shooters voor dat laatste beetje mikken. Elke keer weer even flink wennen.

• LuisjeNL
Als ik zie hoe slecht de rumble in de triggers werd ondersteund snap ik dat ze er niets speciaals mee hebben gedaan.

Niet echt realistisch als je trigger locken, ik pas daarvoor :) met racers is er genoeg leuks te doen zoals bij Forza(?) Ook gedaan is.

Lichtpuntje...

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:34
Doe mij maar hair trigger locks, zoals in de elite.

[ Voor 27% gewijzigd door Xgar op 25-09-2020 20:15 ]

• Rivanov
  • Nu online
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:01:
Over de nieuwe controller. Ik blijf het jammer vinden dat er weinig innovatie is zit. Ja hij was natuurlijk al goed in de huidige generatie maar aangezien Microsoft in 2019 en eerder al ook patenten heeft ingediend voor adjustable tension triggers zoals ongeveer bij de Dualsense van de PS5, hadden ze dat er ook best in kunnen verwerken.

https://www.freepatentsonline.com/10384123.pdf

Op blz 18 staat ongeveer hetzelfde wat ook regelmatig in het PS5 topic genoemd wordt, dan je bv bij een out of ammo, je triggers locken. Wellicht komt het nog in een Elite V3 maar dan ben ik bang dat deze door de 200 euro grens heen gaat, gezien de huidige V2 al in de markt werd gezet voor 180 euro.

Dan nog de zgn grip op de RB/LB en RT/LT. Als die hetzelfde is zoals op de Elite v2 dan is het een gemiste kans. De grip op de triggers van de Elite v2 stellen echt niks voor en is meer voor de sier dan dat je er echt wat aan hebt.

Expansion SSD komt er nog wel. Dat ding spaart zich vanzelf wel bij elkaar met het vele tanken en punten sparen voor kortings bonnen.

@Rivanov kun je eens proberen te streamen vanaf 4G ipv Wifi ? Werkt dat zonder VPN naar je eigen netwerk ? Heb toevallig net gisteren de Testflight van mijn iphone afgegooid omdat ik er toch nooit wat mee deed.

Ik heb overigens vorig jaar 5 van die el cheapo ali express houders gehaald voor 1,80 per stuk zoals @ariekanari in zijn post noemt. Die werken prima voor de huidige controllers. Geen idee of ze op de nieuwe Series X|S controller passen, maar dat boeit me ook niet. Voordeel van die goedkope houders is dat je ze overal neer kunt leggen zonder er echt zuinig mee om te gaan. Heb er een in mn laptop tas zitten tussen de rest van de rotzooi en die is ook nog steeds niet stuk. Als ik naar familie ga en lekker op de achterbank van de auto wil gamen, gooi ik dat ding op de achter bank. Ben er al eens op gaan zitten, maar ging niet stuk. Dus mocht je die dingen proberen, koop dan gewoon die cheap ass houders bij Ali en koop er dan meteen 5 of 10. Vaak is verzenden nog duurder dan 5 van die dingen halen. En of ze nou op die nieuwe controller passen, boeit niet, want die houd je waarschijnlijk toch bij je console thuis en gebruik je de oude van de One S of X voor "on the road".
Jep! Ik kan via 4G verbinding maken met m’n Xbox One X zonder VPN. :)

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Kwaliteit is wel bagger. Ziet er niet uit.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• MRE-Inc

MRE-Inc

LuisjeNL schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:12:
Als ik zie hoe slecht de rumble in de triggers werd ondersteund snap ik dat ze er niets speciaals mee hebben gedaan.

Niet echt realistisch als je trigger locken, ik pas daarvoor :) met racers is er genoeg leuks te doen zoals bij Forza(?) Ook gedaan is.
Eens...maar wellicht dat het nu meer geimplementeerd gaat worden bij de buren.

Vind het zelf ook niet realistisch dat wanneer je ammo op is dat je triggers dan locken. Althans ik denk dat het niet realistisch is, heb namelijk nog nooit geschoten met een wapen, dus geen idee of je de trigger nog kunt overhalen als je magazijn leeg is. Als ik hollywood moet geloven, wel, dus dan zou ik in-game dat ook willen ipv dat ze locken.
Xgar schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:14:
Doe mij maar hair trigger locks, zoals in de elite.
:X

In Untitled Goose Game zit een achievement genaamd Elegant

Je moet dan als gans een dansje doen waarbij je moet buigen. Ik had dus de hair trigger locks aan staan waardoor die gans dus niet 100% buigt, maar 50% wat dus niet genoeg was en daarom popte de achievement niet. Tig keer proberen, game verwijderen, opnieuw installeren etc etc. Bijna de controller door de tv gegooid want het begon me zwaar te irriteren. Kwam ik er dus een dag later achter om de hair trigger lock eens te verwijderen. Hup buiging op 100% en 2 tellen later de achievement binnen.
Domme MRE-Inc. 8)

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:09
Nvm:)

[ Voor 95% gewijzigd door Thalaron op 25-09-2020 20:51 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:34
MRE-Inc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:21:
[...]

[...]

:X

In Untitled Goose Game zit een achievement genaamd Elegant

Je moet dan als gans een dansje doen waarbij je moet buigen. Ik had dus de hair trigger locks aan staan waardoor die gans dus niet 100% buigt, maar 50% wat dus niet genoeg was en daarom popte de achievement niet. Tig keer proberen, game verwijderen, opnieuw installeren etc etc. Bijna de controller door de tv gegooid want het begon me zwaar te irriteren. Kwam ik er dus een dag later achter om de hair trigger lock eens te verwijderen. Hup buiging op 100% en 2 tellen later de achievement binnen.
Domme MRE-Inc. 8)
In sommige open wereld games, kun je ook geen vol gas geven als de locks aan hebt staan. 8)7

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Rivanov Mooi, bedankt voor het testen. Geen VPN meer nodig dus, al gaat die bij mij standaard aan als ik niet op mijn eigen netwerk zit zodat al het internet verkeer via mn pi-hole loopt.

Ben benieuwd wanneer die app uit beta gaat. Hoe eerder hoe beter. Niet dat OneCast slecht werkt, maar een native app van Microsoft vind ik altijd net wat lekkerde werken.

• LuisjeNL
@MRE-Inc @Xgar

Je kunt in de accesoires app alles instellen, je kunt ook de min/max van registreren aanpassen zodat je altijd max gaf geeft :+

Mijn Hair trigger staat op de kortste stand en dan heb ik de registratie ook op de eerste mm op 100% staan ;)

*Je kan je trigger nog wel indrukken als je leeg bent, en moet ik zeggen dat als ze de feedback van een daadwerkelijk trigger kunnen nabootsen dat wel vet is. Oftewel een stukje makkelijk en dan door de schakeling heen drukken, nog even en ik wil een ps controller :z

Lichtpuntje...

• MRE-Inc

MRE-Inc

@LuisjeNL serieus ? Ik voel me even heel dom :+

Ga ik meteen zo eens bekijken en instellen. Bedankt voor de tip !!!!

En dat van die trigger is ervaring neem ik aan ?

HIer een flimpje van de iOS game stream feature. Wel even op de link klikken.

• LuisjeNL
@MRE-Inc die app is stiekem te serieus uitgebreid, maar wel beter om het op je controller aan te kunnen passen ipv in elke game.

Ervaring, maar elk wapen is toch een beetje anders, net zoals onze controllers d:)b

Lichtpuntje...

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GW1KaKn6lUj6GVKfrSvJqPrCzwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6wLISZtFONZWwaKT8MddYFM.jpg?f=fotoalbum_large

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• ariekanari
Onderstaande video is een interview met Phil Spencer met Yahoo Finance. Eigenlijk vertelt hij niets nieuws.
Hij verwacht dat naast cloudgaming, consolegaming gewoon blijft bestaan en dat Microsoft hier op inzet.
Niet duidelijk of hij doelt op een mid-gen upgrade, of een next-gen opvolger van de Xbox Series-reeks.

[Video: https://ca.movies.yahoo.com/xbox-series-x-most-powerful-170813309.html?format=embed]

• drakiesoft
Infographic Xbox first-party organization van Klobrille

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-uYmMSUQxBLSgUBlHaSCJm1Kk2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5wuU8mdnMRswOn5TNnTE65Xb.jpg?f=fotoalbum_large

• Retrospect
Ik zie dat er slechts bij 2 ontwikkelaars duidelijk iets vermeld wordt. Bij de een multi platform en bij de ander mobile.
Dit is voor mij een duidelijke indicatie dat op een gegeven moment Bethesda Microsoft exclusive wordt.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:09
@Retrospect Nu maar hopen dat ze de game engines van Bethesda wat aandacht krijgen...

Ik heb het volgens mij nog nergens voorbij zien komen, maar is er al wat bekend over wanneer het embargo over de Series consoles zelf vrijgegeven zal worden? Ben wel benieuwd oOo

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Thalaron schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 23:29:
@Retrospect Nu maar hopen dat ze de game engines van Bethesda wat aandacht krijgen...

Ik heb het volgens mij nog nergens voorbij zien komen, maar is er al wat bekend over wanneer het embargo over de Series consoles zelf vrijgegeven zal worden? Ben wel benieuwd oOo
Idd, Nu mogen ze ook wel doorpakken ook ja.. ;)

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waarom zou je überhaupt zo'n gamestudio kopen om vervolgens PS5 gebruikers te bedienen.

• Radko
  • Registratie: September 2006
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 23:50:
Waarom zou je überhaupt zo'n gamestudio kopen om vervolgens PS5 gebruikers te bedienen.
potentieel 100 miljoen betalende klanten

• Retrospect
Radko schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 23:54:
[...]

Dat heeft Sony er nooit van weerhouden exclusives te produceren. Reken er dus maar op dat Microsoft hetzelfde spel zal gaan spelen voor het grootste deel. Met als uitzondering op de regel Minecraft.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

[...]

Leuk en aardig allemaal maar dan had je de studio net zo goed zelfstandig kunnen laten. Het is puur aangeschaft vanwege de hoeveelheid kritiek dat Microsoft kreeg vanwege het hebben van te weinig first party games. Sony is trouwens ook druk bezig met haar timed exclusives, puur om Microsoft te sarren. Dus van mij mogen ze het puur Xbox en PC only houden, ook al heb ik beide consoles al gekocht.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-10 16:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Koning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 00:23:
[...]

Leuk en aardig allemaal maar dan had je de studio net zo goed zelfstandig kunnen laten. Het is puur aangeschaft vanwege de hoeveelheid kritiek dat Microsoft kreeg vanwege het hebben van te weinig first party games. Sony is trouwens ook druk bezig met haar timed exclusives, puur om Microsoft te sarren. Dus van mij mogen ze het puur Xbox en PC only houden, ook al heb ik beide consoles al gekocht.
Die timed exclusives lagen al op tafel voordat de overname kwam, als het Sony puur om het sarren is, klinkt het bijna als Intel, die in hun presentaties enkel zichzelf nog afzetten tegen hun 'competitors' ipv gewoon te focussen op wat ze zelf goed doen.

Het maakt niet uit wat MS doet, de beste exclusives, de beste specs, de mooiste prijzen, er is altijd kritiek. Sommige mensen zijn gewoon anti-iets, of moeten gewoon 'hun kamp' (zelfs Linux mensen) verdedigen of gaan zelfs ouwe koeien uit de sloot trekken (Mobile fail).

De meningen lopen over alles compleet uiteen, MS faalt met XSS, overal nog te koop, aanfluiting. Ander zegt juist beste keuze van het jaar, economische problemen, tactisch inzetten aan de lagere kant en heeft juist extra consoles laten maken (waar sommige dit zien als afgekeurde XSX apu's op een lagere klok). MS probeert zelfs Tokyo, mensen lachen er om, andere zien een dappere poging in 'hometown Sony' dit te gaan doen.

Wordt Bethesda exclusive? Heb je alleen de Playstation mensen mee, de rest kan gewoon bediend worden binnen ecosysteem van MS, dus voor dat laatste deel kan je net zo goed nog wat goodwill kweken, je verliest dan nog weinig aan de Playstation kant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

SinergyX schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 01:00:
[...]

Die timed exclusives lagen al op tafel voordat de overname kwam, als het Sony puur om het sarren is, klinkt het bijna als Intel, die in hun presentaties enkel zichzelf nog afzetten tegen hun 'competitors' ipv gewoon te focussen op wat ze zelf goed doen.

Het maakt niet uit wat MS doet, de beste exclusives, de beste specs, de mooiste prijzen, er is altijd kritiek. Sommige mensen zijn gewoon anti-iets, of moeten gewoon 'hun kamp' (zelfs Linux mensen) verdedigen of gaan zelfs ouwe koeien uit de sloot trekken (Mobile fail).

De meningen lopen over alles compleet uiteen, MS faalt met XSS, overal nog te koop, aanfluiting. Ander zegt juist beste keuze van het jaar, economische problemen, tactisch inzetten aan de lagere kant en heeft juist extra consoles laten maken (waar sommige dit zien als afgekeurde XSX apu's op een lagere klok). MS probeert zelfs Tokyo, mensen lachen er om, andere zien een dappere poging in 'hometown Sony' dit te gaan doen.

Wordt Bethesda exclusive? Heb je alleen de Playstation mensen mee, de rest kan gewoon bediend worden binnen ecosysteem van MS, dus voor dat laatste deel kan je net zo goed nog wat goodwill kweken, je verliest dan nog weinig aan de Playstation kant.
Niemand had kunnen voorzien dat Microsoft deze grote studio zou overnemen. En Microsoft is een bedrijf en geen goodwill stichting. Denk niet dat ze dezelfde beredening op na laten als die van jou. Uiteindelijk willen ze gewoon zoveel mogelijk mensen aan een gamepass abonnement hebben. Omdat ze op hardware niet zoveel aan over houden, ten opzichte van de abonnementen. En hoe krijg je zoveel mensen aan een abonnement? Door een groter aanbod te hebben, waar de concurrent niet tegenop kan.

• Finraziel
  • Laatst online: 07:02
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 00:23:
[...]

Wat betreft dat er geen reden zou zijn het aan te schaffen als ze de games ook naar de PS5 brengen... Mwah...
Die games brengen nog steeds een hoop geld op, kan gewoon een goede investering zijn.
Het kan zijn dat ze de games juist weg houden bij andere cloud aanbieders, zie het agressieve aanbod van Amazon. De enige zijn waar bethesda games op zitten kan sterk zijn.
Het kan gaan om die cloud tech van bethesda die hier al besproken was.
Verder zou je ook nog op andere manieren onderscheid kunnen maken, zoals timed exclusive op Xbox, extra content of bijvoorbeeld mods op Xbox en niet bij de concurrenten. Daarmee zou je mensen naar je eigen platform kunnen lokken en toch ook nog een hoop geld verdienen aan mensen die dat niet doen.

Ik weet niet of dat gaat gebeuren hè, zou zomaar kunnen dat het wel exclusief wordt... Ik wil alleen maar zeggen dat het volledig exclusief maken (van alle games) niet de enige reden hoeft te zijn geweest van het kopen.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

[...]

Waarom zien we dan geen Halo, Gears of War en Forza op de Playstation?

Je bent werkelijke gedesillusioneerd als je denkt dat er (los van de titels die al naar Playstation zouden komen) ook maar 1 titel naar Playstation gaat komen. 7.5 Miljard is "this is mine now"-geld.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2020 09:20 ]

• Nogne
  • Laatst online: 08:06

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:19:
[...]

Waarom zien we dan geen Halo, Gears of War en Forza op de Playstation?

Je bent werkelijke gedesillusioneerd als je denkt dat er (los van de titels die al naar Playstation zouden komen) ook maar 1 titel naar Playstation gaat komen. 7.5 Miljard is "this is mine now"-geld.
Ik verwacht dat Fallout/TES nog wel naar de PS komt, maar dat ze ook veel games Xbox/PC only gaan maken. Ik zou het aan de andere kant ook wel begrijpen als Fallout/TES xbox only worden want beide games hebben een best grote groep fans en als die niet op de PS uit komt dan moeten ze wel overstappen of GamePass Ultimate nemen zodat ze het kunnen streamen.

Ik weet het is N=1 maar ik merk in mijn vrienden groep al onrust door deze overname. Iedereen is een trouwe PS gebruiker maar wachten nu de pre order van de PS af omdat ze zeker willen weten dat TES/Fallout wel naar de PS komt. Sommige overwegen nu al zelfs een PC te halen zodat ze zeker weten dat ze de Bethesda games kunnen blijven spelen.

PS/XBL: Nogne

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 12:34
Ik hoop dat er binnenkort weer een Xbox showcase komt met gameplay, de niet-aangekondigde games die uit de doeken worden gedaan en misschien een glimp van wat de plannen zijn met Bethesda

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Steven030 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:39:
Ik hoop dat er binnenkort weer een Xbox showcase komt met gameplay, de niet-aangekondigde games die uit de doeken worden gedaan en misschien een glimp van wat de plannen zijn met Bethesda
En wat mooie BC enhancements please. Ze beloven op dat vlak een hoop, maar ik heb nog niets gezien.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik wil gewoon een werkend Xbox Series X/S exemplaar zien 8). Maar dat gaat niet meer lang duren nu veel YouTubers er al één hebben.

Verwijderd

Nogne schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:34:
[...]

Ik verwacht dat Fallout/TES nog wel naar de PS komt, maar dat ze ook veel games Xbox/PC only gaan maken. Ik zou het aan de andere kant ook wel begrijpen als Fallout/TES xbox only worden want beide games hebben een best grote groep fans en als die niet op de PS uit komt dan moeten ze wel overstappen of GamePass Ultimate nemen zodat ze het kunnen streamen.

Ik weet het is N=1 maar ik merk in mijn vrienden groep al onrust door deze overname. Iedereen is een trouwe PS gebruiker maar wachten nu de pre order van de PS af omdat ze zeker willen weten dat TES/Fallout wel naar de PS komt. Sommige overwegen nu al zelfs een PC te halen zodat ze zeker weten dat ze de Bethesda games kunnen blijven spelen.
Echt nul kans dat de echte grote titels naar Playstation komen. Het hele argument tegen Xbox was altijd dat ze geen exclusives hadden, denk je echt dat Microsoft 7.5 miljard uitgeeft om dingen niet exclusive te maken.

En als ze de game op de PC kopen is Microsoft ook blij. Volgens mij is er nog een grote groep gamers die niet snapt dat Microsoft helemaal niet als doel heeft consoles te verkopen. Je verdiend geen reet op consoles. Microsoft wil Gamepass verkopen. En of je dan op je Xbox, PC of via xCloud speelt maakt dat niet uit. En zelfs als je de game los koopt is dat prima, daar hoef je nog steeds geen Xbox voor te hebben.

Dat Playstation spelers zich zorgen maken laat zien hoe goed deze move van Microsoft was.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2020 09:51 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:25
Nogne schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 09:34:
[...]

Lastig. Aan de ene kant zijn TES6, Starfield en Fallout AAA games die budgetten vergen van >$100 miljoen. Halo Infinite is ook zo'n game die zelfs honderden miljoenen tot nu toe gekost heeft om te maken, en die is Xbox/PC/xCloud only. Aan de andere kant brengt Sony volgend jaar voor het eerst MLB uit voor Xbox, dat is immens groot in de VS, vergelijkbaar met FIFA in Europa.
Wordt interessant om te zien hoe dit zich zal ontwikkelen. Misschien dat ze achter de schermen handjeklap doen met games uitwisselen.

Wat in ieder geval niet zal gebeuren is dat die Zenimax games naar Stadia en Luna gaan komen.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:07
Mooi stukje tekst over de SSD van
@jaquesparblue:
Zoals het naar uit heeft de SSD in de XSS/XSX geen cache. De geadverteerde snelheid is dan dus de sustained, altijd op elk moment.

De 980 Pro heeft een geadverteerde 7000, maar kakt in jouw gelinkte review in naar 1200, omdat de cache het niet bij kan benen. De PS5 slikt consumer SSDs wat er op wijst dat die 825GB SSD ook een cache heeft en dus ook ook gaat inkakken en lang niet de snelheid gaat halen die op de doos staat bij langdurige leesacties.

Dat is prima bij game gimmicks zoals Ratchet om in bursts levels in te laden, maar texturemaps en assets streamen heeft de Xbox de betere papieren. En om dat te waarborgen is er dus de propriety expansion card. Je kan er verder prima een externe xTB schijf aanhangen om games in deep storage te plaatsen, en overzetten als je een itch hebt. Zal sneller zijn dan downloaden.

Blijven echter assumpties, we gaan het zien bij de reviews.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Als ik MS was zou ik de echt grote namen exclusive maken voor het xbox / pc platform. En de kleinere gamers lekker multiplatform maken. Alletwee in gamepass natuurlijk. Met de grote namen maak je je ecosysteem echt uniek en de rest van de content maakt gamepass (nog meer dan het nu al is) de beste deal in gaming in mijn optiek.

Verder maakt het me niet zoveel uit waar ze de games op uit brengen. Vind het alleen wel erg grappig dat er op twitter etc het nu erover gaat dat het belachelijk zou zijn als ze wel exclusive zouden zijn. Dat zijn dan vaak dezelfde mensen die jaren en jaren klagen dat Xbox geen games heeft...

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:17
@uchiha tijntje Dacht dat MS exclusieve games maar niks vond,stond paar weken volop internet.Nu is het zeker andersom...al hoop ik dat ze volop exclusieve tour gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Amaze86 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:47:
@uchiha tijntje Dacht dat MS exclusieve games maar niks vond,stond paar weken volop internet.Nu is het zeker andersom...al hoop ik dat ze volop exclusieve tour gaan.
Ze hebben geen exclusives, omdat al die games ook op de PC uitkomen (dat was 10 jaar geleden wel anders). Dat is waar ze op doelen als ze zeggen dat ze willen dat je op alle platformen kan spelen: PC, Xbox en xCloud.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2020 11:15 ]

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-10 21:18
RRCreations schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:30:
Mooi stukje tekst over de SSD van
@jaquesparblue:

[...]
Heb je daar ook een bron van ? Vind niet direct iets hierover terug.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 11:15:
[...]

Ze hebben geen exclusives, omdat al die games ook op de PC uitkomen (dat was 10 jaar geleden wel anders). Dat is waar ze op doelen als ze zeggen dat ze willen dat je op alle platformen kan spelen: PC, Xbox en xCloud.
Wat als Series X nou eens de laatste console wordt die Microsoft uitbrengt ?
Dan zitten ze op software gebied gebijteld.
Games direct streamen naar je mobiel,de smart tv, de pc, of de PlayStation
Draaien ze geen verlies meer op de console, kunnen ze de gehele markt bedienen en klotst het geld tegen de plinten :D

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-10 22:14

v8power67

Psn: Mausosaurus

RenegadexRIPxx schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:01:
[...]

Heb je daar ook een bron van ? Vind niet direct iets hierover terug.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/820/208/0d5.jpg

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 13:01:
[...]

Wat als Series X nou eens de laatste console wordt die Microsoft uitbrengt ?
Dan zitten ze op software gebied gebijteld.
Games direct streamen naar je mobiel,de smart tv, de pc, of de PlayStation
Draaien ze geen verlies meer op de console, kunnen ze de gehele markt bedienen en klotst het geld tegen de plinten :D
Sony laat dat nooit toe, en Microsoft wil niet afhankelijk van anderen. Ze draaien al geen verlies op de console, dat is een kostprijs apparaat om gamepass te verkopen.

Ik vind het zelfs realistischer dat dit de laatste Playstation is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2020 13:27 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden