Dat werd tijd, zo'n handige app. Voorheen was dat nogal een geduik in de Microsoft accounts. Dit lijkt wel een beetje op Google Family.MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:08:
Voor diegenen die straks hun Series X|S delen met de familie inclusief jonge kinderen: De XBox family settings app is vanaf nu beschikbaar.
Ik heb zelf een tijd de beta gedaan en het werkt prima. Mijn jongste zoon heeft 30 minuten speeltijd per dag en dat is netjes allemaal in te stellen.
https://news.xbox.com/en-...mily-settings-app-launch/
[YouTube: How the Xbox Family Settings App Works]
Duidelijk verhaalDonstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:09:
[...]
Ik was altijd al van alle twee de platformen. De eerste console die ik zelf kocht was een Xbox, daarna een 360 en vervolgens een PS4 en een One. Nu heb ik alleen nog een PS4 Pro maar heb de One X ook gehad.
Vind het dit jaar een oprecht moeilijke keuze.
Sony heeft voor zich dat inderdaad al mijn vrienden daar zitten, dat al mijn trophy’s daar staan en dat ik het persoonlijk heel interessant vind wat ze willen doen met de nieuwe controller.
Microsoft heeft daarintegen een interessante toekomst visie, goedkopere games (codes kopen, enz) en de krachtigere console.
Voor nu dus alle twee in de pre-order maar sluit niet uit dat een van de twee weer de verkoop in gaat als een van die punten veranderd.
Vraag me af of de prijzen van games bij XBox wel lager blijven.
XBL: MRE Inc
Geheel legitieme vraag. Ik ben echt een Playstation gamer en zowat alle exclusives vind ik super vet. Daarnaast spelen al mijn vrienden op de Playstation. Voor nu zie ik nog niet in waarom ik een Series X MOET hebben. De games op de Xbox spreken mij ook veel minder aan. Waarom dan toch een Series X? Ik heb op de een of andere manier vertrouwen in Microsoft gekregen met de Series X en al hun nieuwe studio's. Ik heb hoge verwachtingen van de hardware en toekomstige games. Verder is gamepass natuurlijk een ontzettend goede deal. Ik kan nu zelf 3 jaar gamepass proberen en daarna bepalen of de Series X een goede aankoop voor mij persoonlijk is geweest. Verder ben ik niet blij met de keuze van Sony om geen Atmos te ondersteunen. Als dit ook betekend dat Sony geen Dolby Vision gaat ondersteunen dan speel ik de multiplatform games die ik niet met mijn vrienden speel wel op de Series X. Ik heb niet voor niets een 77 inch OLED in de planning ter vervanging van mijn 65 inch OLED. Dit geld ook voor mijn Atmos systeem. Verder ben ik ook klaar met het exclusives gedoe. Ik wil geen top game missen omdat ik de betreffende console niet heb. Verder ben ik een tech nerd met impulsieve trekjes...MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:54:
[...]
Waarom heb je toch een pre-order Series X gedaan dan ? Weet nog dat jij zat te twijfelen en in eerste instantie voor een Series X zou gaan, maar later toch voor een PS5 bent gegaan omdat ook je hele vrienden groep dat ging doen.
Ik zie @zwembroek namelijk ook "ineens" hier nadat hij toch vrij fanatiek alles Playstation 5 aan het verdedigen was in het PS5 topic. Hij heeft nu zelfs 3 jaar Gamepass Ultimate voor 90 euro.
Serieus oprechte vraag en geen enige vorm van veroordeling whatsoever voordat mods dit weg halen. Ben hier serieus naar benieuwd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Alsof wij een tweeling zijn, heb precies hetzelfdezwembroek schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:24:
[...]
Geheel legitieme vraag. Ik ben echt een Playstation gamer en zowat alle exclusives vind ik super vet. Daarnaast spelen al mijn vrienden op de Playstation. Voor nu zie ik nog niet in waarom ik een Series X MOET hebben. De games op de Xbox spreken mij ook veel minder aan. Waarom dan toch een Series X? Ik heb op de een of andere manier vertrouwen in Microsoft gekregen met de Series X en al hun nieuwe studio's. Ik heb hoge verwachtingen van de hardware en toekomstige games. Verder is gamepass natuurlijk een ontzettend goede deal. Ik kan nu zelf 3 jaar gamepass proberen en daarna bepalen of de Series X een goede aankoop voor mij persoonlijk is geweest. Verder ben ik niet blij met de keuze van Sony om geen Atmos te ondersteunen. Als dit ook betekend dat Sony geen Dolby Vision gaat ondersteunen dan speel ik de multiplatform games die ik niet met mijn vrienden speel wel op de Series X. Ik heb niet voor niets een 77 inch OLED in de planning ter vervanging van mijn 65 inch OLED. Dit geld ook voor mijn Atmos systeem. Verder ben ik ook klaar met het exclusives gedoe. Ik wil geen top game missen omdat ik de betreffende console niet heb. Verder ben ik een tech nerd met impulsieve trekjes...
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik wist dat ik ergens een twin had!laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:30:
[...]
Alsof wij een tweeling zijn, heb precies hetzelfde
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Voor mijn gevoel staan er wel wat foutjes in. Vooral m.b.t. de datums dat games gereleased gaan worden. Staat er in de titel Novemer 10th, 2021 en dan staat er in de begeleidende tekst dat het een launch titel gaat zijn. Bij een andere game staat dan dat hij in 2022 gaat uitkomen ,maar in Japan is hij op launch day beschikbaar.Wom schreef op Thursday 24 September 2020 @ 15:13:
Alles wat op de TGS2020 door Xbox is gedeeld vind je hier terug: https://news.xbox.com/en-...-at-tokyo-game-show-2020/
Daarnaast is het vreemd dat ze nu pas kunnen pre-orderen in Japan, aangezien de wereldwijde pre-order afgelopen dinsdag was. Het blijft een bijzonder land, dat Japan.
Ja daar keek ik ook net naar... Heel veel games komen op 10 november 2021 uit volgens Xbox wireJackSparrow schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:37:
[...]
Voor mijn gevoel staan er wel wat foutjes in. Vooral m.b.t. de datums dat games gereleased gaan worden. Staat er in de titel Novemer 10th, 2021 en dan staat er in de begeleidende tekst dat het een launch titel gaat zijn. Bij een andere game staat dan dat hij in 2022 gaat uitkomen ,maar in Japan is hij op launch day beschikbaar.
Daarnaast is het vreemd dat ze nu pas kunnen pre-orderen in Japan, aangezien de wereldwijde pre-order afgelopen dinsdag was. Het blijft een bijzonder land, dat Japan.
Wat mij een leuke game lijkt is:
Maar die zou dus ook op 10 november 2021 uitkomen.. Beetje apart
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
80 euro vind ik voor een deel van de games echt prima. Ik had lachend 100+ euro neergelegd voor games als BotW, RDR2, enzovoorts. Voor een FIFA of korte game daarentegen ga ik dat dus niet neerleggen. Het probleem is dat waarschijnlijk iedereen 80 euro vraagt als Sony het gaat doen. Achja.Tom schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:47:
[...]
Op de korte termijn wel. Je kunt roepen dat 80 euro arrogant is van Sony, maar dat is (denk ik) wel een eerlijke prijs voor veel AAA-games. Iets meer dan voorheen, maar om en nabij een bedrag dat de consument al jaren uitgeeft, zowel bij Sony als bij de concurrentie. En zowel Sony als Microsoft lijken het merendeel weer te investeren in plaats van aandeelhouders nog rijker te maken. Dat geldt ook aan de kant van gamestudio's: winsten worden weer geïnvesteerd in ontwikkelingen van nieuwe games, doe je dat niet, dan lig je eruit want de consument verwacht steeds meer.
De prijs van Gamepass is nu zeer goed te noemen, maar je snapt toch ook dat ze daar niet van kunnen leven en de consument uiteindelijk al die investeringen moet terugbetalen? Phil Spencer is erg geliefd onder gamers en snapt wat ze willen, maar die investeringen hebben ze niet uit liefdadigheid gedaan. Hij zal onder hoge druk staan, want de komende jaren moet het gebeuren. Microsoft is een groot bedrijf en kan wel wat hebben, uiteindelijk moet het zich terug laten betalen. Niemand weet de exacte details en plannen, maar iedereen snapt hopelijk het huidige aanbod niet uit kan én men dus ontzettend veel abonnee's moet hebben om, met deze prijs, uit de kosten te komen. Dat kan wel, maar de risico's zijn zeer hoog.
Viel voor mij een beetje tegen, had op nog iets speciaals gehoopt. Alle games die ik zag vond ik een beetje meh.Wom schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:13:
Alles wat op de TGS2020 door Xbox is gedeeld vind je hier terug: https://news.xbox.com/en-...-at-tokyo-game-show-2020/
Trailer geeft zelf 2020 aan, dus dat lijkt mij inderdaad wel hetgeen dat je kan volgenuchiha tijntje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:39:
[...]
Ja daar keek ik ook net naar... Heel veel games komen op 10 november 2021 uit volgens Xbox wire. Neem aan dat dat niet klopt.
[YouTube: RPG Time: The Legend of Wright - E3 Trailer]
Dat laatste weet ik natuurlijk nog niet maar ik bedoelde meer de manier om via buitenlandse Microsoft store games te kopen voor minder.MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:20:
[...]
Duidelijk verhaalEn als je het geld hebt voor beide consoles en het is een van je hobbies, waarom dan niet. Ik heb het deze generatie net andersom gedaan. Een PS4 erbij gekocht en wat games gespeeld die ik wilde spelen en daarna weer verkocht.
Vraag me af of de prijzen van games bij XBox wel lager blijven.
Dat deed ik met de One/OneX regelmatig maar weet niet of dat nog kan überhaupt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik meen dat er ergens in 1 van de presentaties, toen het over accessoires en headsets ging, ook iets was over hele lange HDMI kabels en dat er 1 of ander bedrijf was welke 10 meter lange HDMI 2.1 kabels ging maken, omdat met de nieuwe standaard dit wel weer mogelijk was, zonder teveel storing. Ik kan me de exacte presentatie niet meer herinneren, maar er komt wel iets voor langere kabels aan.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:26:
[...]
Als iemand een Amazon linkje heeft of ergens anders voor een kabel die zeker werkt met de HDMI 2.1 specs (en dus 4k op 120 Hz kan) hou ik me aanbevolen. Alle kabels die ik heb getest, en dat was zelfs maar 3 meter) kregen issues met zwarte flikkeringen, artifacts of enkel geluid en geen beeld.
Aangezien de XSX nergens past bij de tv moet die aan de andere kant van de kamer onder de bank komen te liggen.
Ik denk dat de Bethesda overname ook aantoont dat Microsoft de boel voorlopig niet in de verkoop zet. Anders laat je dat lekker aan je overnamepartner over.uchiha tijntje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:53:
Na het laten bezinken van de aankoop van Zenimax Media kan ik alleen maar kudo's geven aan Phil Spencer en zijn team voor de richting die ze zijn ingeslagen een paar jaar geleden. Een paar zaken die ik erg kan waarderen zijn:Als je die video bekijkt van het interview van gisteren met Phil Spencer en Todd Howard, dan zie je (althans ik zie het zo, want sommigen denken dat Phil ontzettend fake is) dat het ook gaat om relaties en respect naar elkaar toe. Wat ik wel erg grappig vind is dat men de opmerking van Phil Spencer over het feit dat hij de backing had van Microsoft als bedrijf bagatalisseerde en claimde dat hij maar zijn eigen broek op moest houden met zijn gaming divisie. De deal met Zenimax laat zien dat MS als moederbedrijf wel degelijk mee all in gaat. Het is bizar om te zien hoeveel studio's ze nu hebben, maar nog bizarder is om te zien welke iconische IP's ze nu in handen hebben met die aankoop.
- Gamepass.
- Focus op gaming.
- Streaming via Xcloud (hopelijk ook nog ooit op IOS).
- Smart delivery voor in ieder geval haar eigen games. Helaas leidt dat niet tot de situatie dat elke publisher dit doet, zoals een 505 Games met Control.
- Moeilijke keuzes durven te maken die pijnlijk zijn maar wel het beste voor de lange termijn, zoals het uitstellen van Halo Infinite.
- Studio's de ruimte geven om "hobbyprojecten" te ontwikkelen, zoals Grounded.[/l
- De kritiek van first party games en studios ter harte nemen door in 2/3 jaar tijd het aantal first party studios ruim te verdubbelen tot 20+.
- Open en transparant zijn over de nieuwe generatie. Met uitzondering wellicht van de Series S tot afgelopen maand
- Social media waarin ze met de nodige zelfspot snel reageren op actuele zaken.
Daarnaast lijkt het er dus op dat veel games wel een gratis upgrade krijgen en games mogelijk goedkoper zijn dan bij kamp blauw, dus dat zijn gewoon 2 hele belangrijke punten. Ik hoop werkelijk dat ze niet meegaan naar 80, want dat zou ze wel eens de winst op kunnen leveren. En het zal me niet verbazen als Microsoft vasthoudt aan max 70, dat Sony dat binnen een half jaar ook terug draait.
Misschien heb je het ergens in een ander bericht geschreven, maar heb niets kunnen vinden: weet jij dan ook waar die deal van Gamepass Ultimate 3 jaar voor 90 euro te vinden is?MRE-Inc schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:54:
[...]
Waarom heb je toch een pre-order Series X gedaan dan ? Weet nog dat jij zat te twijfelen en in eerste instantie voor een Series X zou gaan, maar later toch voor een PS5 bent gegaan omdat ook je hele vrienden groep dat ging doen.
Ik zie @zwembroek namelijk ook "ineens" hier nadat hij toch vrij fanatiek alles Playstation 5 aan het verdedigen was in het PS5 topic. Hij heeft nu zelfs 3 jaar Gamepass Ultimate voor 90 euro.
Serieus oprechte vraag en geen enige vorm van veroordeling whatsoever voordat mods dit weg halen. Ben hier serieus naar benieuwd.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Gamepass topic was dat.Meister Sachs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:02:
[...]
Misschien heb je het ergens in een ander bericht geschreven, maar heb niets kunnen vinden: weet jij dan ook waar die deal van Gamepass Ultimate 3 jaar voor 90 euro te vinden is?
zwembroek in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Drieling danlaurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:30:
[...]
Alsof wij een tweeling zijn, heb precies hetzelfde
Volgens mij heb ik die al ruim twee jaar op mijn Xbox staanWom schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:03:
Die Samurai Spirits / Samurai Showdown game van SNK komt uit op 10 november. Nog een releasegame dus.
Was hij soms niet uitgebracht in Japan ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
@Martinspire 
LuisjeNL schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:51:
[...]
Er is een samenwerking met een kabel boer voor Xbox, die gaan kabels tot 10 meter maken voor de nieuwe consoles![]()
Edit: Cable Matters offers a complete line of cables, adapters, docking stations and networking products for the home, office, and data center. They are excited to partner with Designed for Xbox on active optical HDMI cables. These cables will reliably deliver the next-generation graphics promised by the new console at distances up to 10 meters, a distance virtually unachievable with traditional HDMI cables
https://www.google.com/am...inuous-compatibility/amp/
Lichtpuntje...
Die ja. Maar ik zie ze alleen nog nergens staan. Goed, ze hebben nog anderhalve maand, maar toch
Daarbij komt dat het een adviesprijs is. Games waren altijd al 70 euro, maar ik heb in al die jaren nog nooit meer dan 60 euro voor een nieuwe game betaald (terwijl sommige inderdaad best meer waard zijn). En alles wat je niet op dag van release moet hebben is afhankelijk van je geduld voor stukken minder te verkrijgen. Verkoop je snel door, dan kun je de nieuwste games voor 15-20 euro spelen.Thomas schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:50:
[...]
80 euro vind ik voor een deel van de games echt prima. Ik had lachend 100+ euro neergelegd voor games als BotW, RDR2, enzovoorts. Voor een FIFA of korte game daarentegen ga ik dat dus niet neerleggen. Het probleem is dat waarschijnlijk iedereen 80 euro vraagt als Sony het gaat doen. Achja.
Sowieso is gamen een goedkope hobby, als ik het vergelijk met m'n andere hobby's. Maar goed, vrij offtopic.
Dank je 👍SinergyX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:03:
[...]
Gamepass topic was dat.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Nog een blogpost over opslag: https://news.xbox.com/en-...-storage-solution-primer/
Verder is de externe SSD ook online te bestellen: https://www.microsoft.com...ox-Series-X/940J83PK147R/
Tof:
Verder is de externe SSD ook online te bestellen: https://www.microsoft.com...ox-Series-X/940J83PK147R/
Tof:
You can also use USB 3.1 storage to store next generation games, optimized to take full advantage of the Xbox Velocity Architecture, for quick transfer and play on Series X|S.
[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2020 18:00 ]
Zojuist een Series S besteld. Als opvolger voor mijn Xbox One (de originele).
Hij wordt aangesloten op een Full HD tv die in de werkkamer op zolder staat dus zag het nut van de extra €200 op dit moment niet zo. Ik hoop dat hij net zo bevalt als de Xbox One.
Hij wordt aangesloten op een Full HD tv die in de werkkamer op zolder staat dus zag het nut van de extra €200 op dit moment niet zo. Ik hoop dat hij net zo bevalt als de Xbox One.
Voor degenen die alvast wat voorpret willen hebben:
https://www.xbox.com/en-U...c_xbo_tw_Photo_lrn_9.18.4
En om te zien hoe hij bij jou staat.
https://www.xbox.com/en-U...c_xbo_tw_Photo_lrn_9.18.4
En om te zien hoe hij bij jou staat.
Dat laatste is zeker positief.Martinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:59:
Nog een blogpost over opslag: https://news.xbox.com/en-...-storage-solution-primer/
Tof:
[...]
Die 1TB van Seagate zal wel beter zijn, maar die vind ik behoorlijk aan de prijs. Dat zal de komende jaren wel niet (snel) dalen.
Nog nergens, maar je kan zorgen dat je op de hoogte gehouden wordtjostefa schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:24:
Waar kan ik dit ding pre orderen?
Ik bedoelde de Xbox bij media markt zeurt hij dat hij niet op voorraad is terwijl het een pre order is etc.
Ah, in dat geval: [XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topicjostefa schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:28:
Ik bedoelde de Xbox bij media markt zeurt hij dat hij niet op voorraad is terwijl het een pre order is etc.
Net als met de meeste hobby's kun je het zo duur maken als je zelf wil. Je hebt wel gelijk, vaak liggen prijzen onder de adviesprijs. Hoop alleen niet dat het een trend gaat worden dat het gros van de "AAA" (tussen aanhalingstekens want AAA betekent niet per se goed) gewoon 80 euro gaat kosten.Tom schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:35:
[...]
Daarbij komt dat het een adviesprijs is. Games waren altijd al 70 euro, maar ik heb in al die jaren nog nooit meer dan 60 euro voor een nieuwe game betaald (terwijl sommige inderdaad best meer waard zijn). En alles wat je niet op dag van release moet hebben is afhankelijk van je geduld voor stukken minder te verkrijgen. Verkoop je snel door, dan kun je de nieuwste games voor 15-20 euro spelen.
Sowieso is gamen een goedkope hobby, als ik het vergelijk met m'n andere hobby's. Maar goed, vrij offtopic.
De extra ssd meteen maar besteld. Xbox staat al tijdje in de pre order bij de lokale mediamarkt. Ik was de eerste dus dat moet ook goedkomen. Nu nog een release datum voor crossfire x en flight simulator en ik ben tevreden.
Op basis van deze truc toch maar de knoop doorgehakt, ik ga de volgende generatie in eerste instantie voor de Xbox i.p.v. de playstation 5.SinergyX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:03:
[...]
Gamepass topic was dat.
Voor 3 jaar gamepass ultimate gekocht, nu nog iets om het op te spelen
psn: jagermeistertim
Goede keuze.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:00:
[...]
Op basis van deze truc toch maar de knoop doorgehakt, ik ga de volgende generatie in eerste instantie voor de Xbox i.p.v. de playstation 5.
En met dat game pass 3 jaar voor 90 heb je het bij 2 leuke spellen al weer terugverdiend
Kun je die truc met GamePass nog eens doen door een nieuw account aan te maken? Is dit dan ook beschikbaar voor andere accounts op de Xbox? Zo dom geweest destijds om maar anderhalf jaar te doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Deed mij denken aan Clockwork Knight op de Sega Saturn, nostalgieuchiha tijntje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:39:
[...]
Ja daar keek ik ook net naar... Heel veel games komen op 10 november 2021 uit volgens Xbox wire. Neem aan dat dat niet klopt.
[YouTube: RPG Time: The Legend of Wright - E3 Trailer]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat hoort dus eigenlijk in het gamepass topic, maar ja dat kan... Het kan zelfs op hetzelfde account, als je maar geen actief gamepass ultimate abonnement hebt. Ik heb zelf van ergens zomer 2019 tot maart 2020 gpu gehad, laten verlopen, en in juni weer 3x12 maanden gold gekocht en omgezet naar gpu. Moest toen alleen 13 euro betalen voor die ene maand gpu want had de 1 euro actie al gedaan.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:06:
Kun je die truc met GamePass nog eens doen door een nieuw account aan te maken? Is dit dan ook beschikbaar voor andere accounts op de Xbox? Zo dom geweest destijds om maar anderhalf jaar te doen.
Als je wel nog een actief gpu abonnement hebt dan zou het in principe ook met een 2e account moeten kunnen lijkt me, als je met dat account je Xbox als home console instelt... Maar dan moet je niet ook nog eens met iemand willen game sharen of meerdere consoles willen gebruiken. En dit heb ik niet zelf uitgeprobeerd...
Gamertag: FinrazielNL
Onder in het artikel staat ook weer het volgende:Martinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:59:
Tof:
[...]
--------------------------------USB 3.1 HDD | Seagate Expansion Card
Stores any Xbox game Yes | Yes
Plays Xbox One, Xbox 360, and Original Xbox games Yes | Yes
Plays games optimized for Xbox Series X|S No | Yes
Replicates speed and performance of internal SSD No | Yes
Xbox Live: Miesjh NL
Ja precies. Bovendien heb ik sinds de 360 alleen nog maar PS en nintendo consoles gehad, dus ik heb ik nog wel wat MS exclusives gemist.1993jjohan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:03:
[...]
Goede keuze.
En met dat game pass 3 jaar voor 90 heb je het bij 2 leuke spellen al weer terugverdiend
Gamepass model past ook wel bij hoe ik tegenwoordig game, ik heb toch weinig tijd om te spelen dus ik heb geen enkel probleem met oudere games.
Denk dat ik de PS exclusives wel ga missen, met name God of War, maar wellicht kijk ik of ik tijdelijk even een PS5 mag lenen van één van mijn maten (die gaan vermoedelijk wel allemaal voor een PS5, maar ik speel toch vrijwel nooit samen online).
Trouwens even een Xbox noob vraagje: stel dat crossplay steeds meer ondersteund gaat worden, hoe zou dat dan werken met bijv. een potje PES? nu nodig ik mijn PSN buddies gewoon via de PS4 uit, maar van XBOX naar PS kan dat natuurlijk niet. Betekent crossplay dan alleen dat je random aan spelers op andere consoles gekoppeld kan worden?
Thanks! Ook gelijk besteldMartinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:59:
Tof:
[...]
Als je kijkt naar crossplay bij warzone, dan kan ik gewoon iedereen uitnodigen in de party van het spel zelf. Dus mensen op de pc of Xbox kunnen mijn party joinen. Hierbij gebruiken we de game tags van Activision zelf. Dus wellicht dat het met andere games en crossplay op deze manier ook gaat werken.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:31:
[...]
Ja precies. Bovendien heb ik sinds de 360 alleen nog maar PS en nintendo consoles gehad, dus ik heb ik nog wel wat MS exclusives gemist.
Gamepass model past ook wel bij hoe ik tegenwoordig game, ik heb toch weinig tijd om te spelen dus ik heb geen enkel probleem met oudere games.
Denk dat ik de PS exclusives wel ga missen, met name God of War, maar wellicht kijk ik of ik tijdenlijk even een PS5 mag lenen van één van mijn maten (die gaan vermoedelijk wel allemaal voor een PS5, maar ik speel toch vrijwel nooit samen online).
Trouwens even een Xbox noob vraagje: stel dat crossplay steeds meer ondersteund gaat worden, hoe zou dat dan werken met bijv. een potje PES? nu nodig ik mijn PSN buddies gewoon via de PS4 uit, maar van XBOX naar PS kan dat natuurlijk niet. Betekent crossplay dan alleen dat je random aan spelers op andere consoles gekoppeld kan worden?
Neuh, dat zal dan via de game zelf gaan. Ik speel regelmatig CoD Warzone met vrienden met Xbox, PS4 en PC...werk gewoon.TTHEEBO1 schreef op Thursday 24 September 2020 @ 19:31:
[...]
Ja precies. Bovendien heb ik sinds de 360 alleen nog maar PS en nintendo consoles gehad, dus ik heb ik nog wel wat MS exclusives gemist.
Denk dat ik de PS exclusives wel ga missen, met name God of War, maar wellicht kijk ik of ik tijdenlijk even een PS5 mag lenen van één van mijn maten (die gaan vermoedelijk wel allemaal voor een PS5, maar ik speel toch vrijwel nooit samen online).
Dank beide. Voor de chat gebruiken jullie dan Teamspeak oid (als dat nog bestaat?)
De in-game chat werkt gewoon in COD.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:06:
Dank beide. Voor de chat gebruiken jullie dan Teamspeak oid (als dat nog bestaat?)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Met een Externe HDD zou je wel games kunnen storen en verplaatsen naar de interne SSD zodra je het wil spelen. Dat gaat natuurlijk veel sneller dan het opnieuw downloaden.Miesjh schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:31:
[...]
Onder in het artikel staat ook weer het volgende:
--------------------------------USB 3.1 HDD | Seagate Expansion Card
Stores any Xbox game Yes | Yes
Plays Xbox One, Xbox 360, and Original Xbox games Yes | Yes
Plays games optimized for Xbox Series X|S No | Yes
Replicates speed and performance of internal SSD No | Yes
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
Beide kon je denk ik niet een verkeerde keuze maken. Ik zelf ga maar voor beide.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 19:00:
[...]
Op basis van deze truc toch maar de knoop doorgehakt, ik ga de volgende generatie in eerste instantie voor de Xbox i.p.v. de playstation 5.
Omdat de gamepass interessant kan zijn en Microsoft heeft gewoon dik veel meer geld dan Sony.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja, je bent dan helaas wel veroordeeld tot de matige in-game chat. Ik moet eerlijk zeggen dat de chat van de console zelf vaak prettiger werkt.TTHEEBO1 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:06:
Helder, dank!Rpower18 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:23:
[...]
Ja, je bent dan helaas wel veroordeeld tot de matige in-game chat. Ik moet eerlijk zeggen dat de chat van de console zelf vaak prettiger werkt.
Ik sluit niet uit dat de PS5 later nog een keer in huis komt. Ik heb echter ook een Switch, dus voorlopig heb ik wel even genoeg te spelen :-)laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
[...]
Beide kon je denk ik niet een verkeerde keuze maken. Ik zelf ga maar voor beide.
Omdat de gamepass interessant kan zijn en Microsoft heeft gewoon dik veel meer geld dan Sony.
[ Voor 44% gewijzigd door TTHEEBO1 op 24-09-2020 20:30 ]
huh, hoe wordt die $219.99 omgerekend naar € 249,99 incl. btwMartinspire schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:59:
Tof:
[...]
Zijn die dollars ex btw?
Sowieso is het btw tarief in de States anders. 9% In de meeste staten.drakiesoft schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:11:
[...]
huh, hoe wordt die $219.99 omgerekend naar € 249,99 incl. btw
Zijn die dollars ex btw?
In europa blijkbaar ook.Miesjh schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:15:
[...]
Sowieso is het btw tarief in de States anders. 9% In de meeste staten.
€ 269,99 voor onze franse gamers
Kijkende naar een foto van Ars Technika lijkt het niet een standaard C7 te zijn maar een three prong?Koning-Admiraal schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:43:
Ik moet een nieuwe voedingskabel kopen want die bij de Xbox Series X zit is volgens mij tekort. Een gewone C7 kabel zou moeten volstaan toch?
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 24-09-2020 21:35 ]
Vind het een hoop geld voor een geheugenkaart. Als het Inderdaad dezelfde ssd is als in de series x zelf dan laat het toch zien wat een goede deal die console toch is. Een vergelijkbare m.2 drive is ook gewoon 200 euro.drakiesoft schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:19:
[...]
In europa blijkbaar ook.
€ 269,99 voor onze franse gamers
Voor nu maar de backwards compatible games op een externe USB 3.1 HDD zetten die ik al heb en over 2 jaar nog eens kijken wat die kaarten dan kosten, eventueel 2ehands.
Die Japanse show is goed ontvangen zo lijkt het
Awesome seeing the demand for Xbox in Japan and Korea#PowerYourDreams pic.twitter.com/gNeMx6Sr0J
— XboxCore (@_XboxNews) 24 september 2020
Ja in verhouding met de prijs van de consoles klopt die ssd prijs niet.1993jjohan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:36:
[...]
Vind het een hoop geld voor een geheugenkaart. Als het Inderdaad dezelfde ssd is als in de series x zelf dan laat het toch zien wat een goede deal die console toch is. Een vergelijkbare m.2 drive is ook gewoon 200 euro.
Voor nu maar de backwards compatible games op een externe USB 3.1 HDD zetten die ik al heb en over 2 jaar nog eens kijken wat die kaarten dan kosten, eventueel 2ehands.
Ik denk dat ik het nog even afwacht.
Kan mn huidige 4 TB hdd via usb gewoon aansluiten.
Quick resume werkt nl ook met de usb hdd volgens Jason Ronald.
Alleen de eerste keer opstarten duurt wat langer vermoed ik.
bron news.xbox.comJason Ronald: Quick Resume is powered by the Xbox Velocity Architecture and game state data is persisted on the internal SSD so Quick Resume will work regardless of whether you are playing a game from the internal SSD, the Seagate Storage Expansion Card or an external USB 3.1 HDD or SSD drive.
Kan dat niet te maken hebben omdat het een US console is.Notna schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:33:
[...]
Kijkende naar een foto van Ars Technika lijkt het niet een standaard C7 te zijn maar een three prong?
[Afbeelding]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Goede vraag; zou kunnen. Ik heb alleen nog geen EU foto kunnen vinden noch meer info over of het een standaard C7 is of niet.Koning-Admiraal schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:47:
[...]
Kan dat niet te maken hebben omdat het een US console is.
Als je van de andere Xbox consoles uitgaat kan het niet anders.Notna schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:49:
[...]
Goede vraag; zou kunnen. Ik heb alleen nog geen EU foto kunnen vinden noch meer info over of het een standaard C7 is of niet.
Foto op xbox nederland:Notna schreef op donderdag 24 september 2020 @ 21:49:
[...]
Goede vraag; zou kunnen. Ik heb alleen nog geen EU foto kunnen vinden noch meer info over of het een standaard C7 is of niet.
[ Voor 12% gewijzigd door drakiesoft op 24-09-2020 21:56 ]
-
[ Voor 128% gewijzigd door Koning-Admiraal op 24-09-2020 22:08 ]
Hoe werkt dit ? Ben wel benieuwd heb ps5 al besteld maar ben misschien aan het twijfelen om ook nog voor de Xbox series x te gaan voor gamepass.laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:16:
[...]
Beide kon je denk ik niet een verkeerde keuze maken. Ik zelf ga maar voor beide.
Uurtje geleden gepost op YouTube door het Xbox account met de tekst 'THE SLAYER IS COMING - OCTOBER 1ST'
Dit ziet er wel heel tof uit! Beetje stranger things idee, ook gelijkenis in het sound design.
Als je er even bij stil staat is het eigenlijk vrij bijzonder hoe snel Microsoft is gegaan de laatste paar maanden.. Iedereen zat (terecht) te klagen over te weinig next-gen nieuws maar het voelt alsof de laatste 2 weken er bijna elke dag iets positiefs was over Xbox..
Ik zeg het eigenlijk al sinds de Xbox One X tegen me vrienden maar Xbox is hard op weg en maakt gewoon allemaal goeie keuzes de afgelopen tijd.. Je ziet wat ze aan het doen zijn.. Wordt een hele toffe generatie dit
Bij een Xbox (en PC) meestal de Xbox Party chat en bij crossplatform (met PS4) gewoon de inname party chat. Geen teamspeek of discord nodig :-)TTHEEBO1 schreef op Thursday 24 September 2020 @ 20:06:
En het is er nu weer afgehaald?BrightSun schreef op Thursday 24 September 2020 @ 22:10:
[Afbeelding]
Uurtje geleden gepost op YouTube door het Xbox account met de tekst 'THE SLAYER IS COMING - OCTOBER 1ST'
Je kunt via diverse websites 3x12 maanden bv Braziliaanse / Turkse /US Xbox live kaarten kopen en deze met behulp van een VPN verbinding activeren op je Microsoft account. Vervolgens kun je tegen betaling van 1 euro (voor nieuwe Gamepass Ultimate users) of 13 euro (users die al eens gebruik hebben gemaakt van de 1 euro deal) de gehele Xbox live periode omzetten naar Game Pass Ultimate. Totale kosten zitten dan ergens tussen de 90 tot 110 euro... Zie hiervoor ook het Gamepass topic.SteffanS schreef op donderdag 24 september 2020 @ 22:06:
[...]
Hoe werkt dit ? Ben wel benieuwd heb ps5 al besteld maar ben misschien aan het twijfelen om ook nog voor de Xbox series x te gaan voor gamepass.
[ Voor 4% gewijzigd door Robsta86 op 24-09-2020 23:03 ]
Voor de voetbal fans die rustig op de bank hun team van de 4e klasse naar de Eredivisie willen leiden:
That's right, we're returning to @Xbox with...
— Football Manager (@FootballManager) 24 september 2020
Football Manager 2021: Xbox Edition 🎮
👉 https://t.co/LowRAYpAZP pic.twitter.com/zk8jiQBGMj
FOOTBALL MANAGER 2021 IS COMING TO XBOX IN DECEMBER
Football Manager returns to Xbox for the first time since the 2007/08 season with Football Manager 2021 Xbox Edition.
Football Manager 2021 is coming to Xbox in December
Due for release before the end of the year, FM21 Xbox will be a Play Anywhere digital title meaning it’s yours to play on both Xbox One and Windows 10 PC, and is available from the Xbox store. FM21 Xbox will also be available on the new Xbox Series X and Xbox Series S, with the number of playable leagues differing based on the Xbox device you are playing on.
Modelled on our popular Football Manager Touch games, the Xbox edition is a streamlined version of the desktop classic, carefully redesigned for optimal performance with the Xbox controller.
Full feature information and other functionality will be revealed on our social media channels in early November.
[ Voor 84% gewijzigd door MRE-Inc op 24-09-2020 23:44 ]
Ik heb in totaal toch echt maar 88,38 euro incl. BTW betaaldRobsta86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:03:
[...]
Je kunt via diverse websites 3x12 maanden bv Braziliaanse / Turkse /US Xbox live kaarten kopen en deze met behulp van een VPN verbinding activeren op je Microsoft account. Vervolgens kun je tegen betaling van 1 euro (voor nieuwe Gamepass Ultimate users) of 13 euro (users die al eens gebruik hebben gemaakt van de 1 euro deal) de gehele Xbox live periode omzetten naar Game Pass Ultimate. Totale kosten zitten dan ergens tussen de 90 tot 110 euro... Zie hiervoor ook het Gamepass topic.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Het is zover... Doom Eternal van id Software, een Xbox studio, komt naar Xbox Game Pass voor console op 1 oktober en Xbox Game Pass voor PC later in 2020. pic.twitter.com/GCl0BemB81
— Xbox NL (@xbox_nl) 24 september 2020
Voor die prijs zou ik haast zeggen dat je beter een 2e X-Box Series X kan kopenRetrospect schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:20:
[...]
Dat laatste is zeker positief.
Die 1TB van Seagate zal wel beter zijn, maar die vind ik behoorlijk aan de prijs. Dat zal de komende jaren wel niet (snel) dalen.
Of voor het dubbele bedrag er een PS5 bijhalen...
Nu begrijp ik dat het niet direct een slechte prijs is voor wat je krijgt, maar het staat niet in verhouding. Meer dan 100 euro zal ik er in ieder geval niet voor over hebben. Maar goed ik ben dan ook meer iemand die eerder 1 game aaneengesloten speelt dus voor mij ook niet direct nodig.
[ Voor 31% gewijzigd door Thalaron op 24-09-2020 23:54 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Die zullen binnen 2 weken compleet uit elkaar zijn gehaald en reversed engineered, tot iemand de eerste NVME converter heeft gevonden om dat ding draaiend te krijgen.Retrospect schreef op donderdag 24 september 2020 @ 18:20:
[...]
Dat laatste is zeker positief.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eh..dit is niet de officiële Xbox Twitter handle he. Wel raar trouwens, het lijkt wel op het Xbox account. Komt ook door de links in het profiel denk ik. Verwarrend, gaat Microsoft vast niet blij mee zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 25-09-2020 00:11 ]
https://news.xbox.com/en-...xbox-game-pass-october-1/JackSparrow schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:09:
[...]
Eh..dit is niet de officiële Xbox Twitter handle he. Wel raar trouwens, het lijkt wel op het Xbox account. Komt ook door de links in het profiel denk ik. Verwarrend, gaat Microsoft vast niet blij mee zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Miesjh op 25-09-2020 00:23 ]
Wat is daar precies bevestigd? Dat het wel een officieel account is? Oké, ik kon het er niet direct van maken. Goed om te zien dat er weer een NL Xbox account is dan.Miesjh schreef op Friday 25 September 2020 @ 00:19:
[...]
Dit is op meerdere sites bevestigd. Waaronder Xbox Brazilië.
[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 25-09-2020 00:28 ]
Dat is een twitter account van een medetweaker. Die doet meer aan marketing voor de xbox in NL dan MS NLJackSparrow schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:19:
[...]
Wat is daar precies bevestigd? Dat het wel een officieel account is? Oké, ik kon het er niet direct van maken. Goed om te zien dat er weer een NL Xbox account is dan.
En dit zal wel een van de redenen zijn dat MS eerder heeft aangegeven met name de grote techbedrijven zoals Google en Amazon als concurrent te zien.
https://www.theverge.com/...__twitter_impression=true
Battle of the giants. Benieuwd hoe het gaming landscape er over 5 jaar uitziet.
[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2020 00:53 ]
Dat is zijn eigen account, zoek maar eens op xboxnl in dit topic. Maar inderdaad niet handig om dan het zo te quoten in dit topic zonder bronvermelding (die er ondertussen wel is dus dat is prima).JackSparrow schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:19:
[...]
Wat is daar precies bevestigd? Dat het wel een officieel account is? Oké, ik kon het er niet direct van maken. Goed om te zien dat er weer een NL Xbox account is dan.
Gamertag: FinrazielNL
Maar nog niks over een Xbox Series X versie. Denk ook dat de XsX dat spel niet echt aankan in 4k.
Voor de liefhebbers. Football Manager 2021 komt naar de Xbox. 
https://twitter.com/footb.../1309205982019571719?s=21
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-09-2020 07:30 ]
Oef... hier ga ik weer zoveel tijd aan kwijt zijnuchiha tijntje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:30:
De deal met Zenimax begint al wat zichtbaar te worden voor de gamer. Doom Eternal komt naar Gamepass en Dishonored 2 (echt een aanrader) is uit de lijst gehaald van “leaving soon”.
Ik ben nooit zo'n Doom speler geweest, maar sinds de overname lees ik er overal zulke positieve berichten over. Ga het toch eens proberen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:20:
De deal met Zenimax begint al wat zichtbaar te worden voor de gamer. Doom Eternal komt naar Gamepass en Dishonored 2 (echt een aanrader) is uit de lijst gehaald van “leaving soon”.
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Doom 2016 vond ik wel wat leuker dan Doom Eternal. Maar dat kwam met name door de multiplayer. Doom 2016 heeft echt zo’n toffe MP. Lekker oldschool. Doom Eternal heeft helaas een slechte 1 versus 2 player MP. En proberen kan dus geen kwaadbambam1979 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:27:
[...]
Ik ben nooit zo'n Doom speler geweest, maar sinds de overname lees ik er overal zulke positieve berichten over. Ga het toch eens proberen.
Over Doom gesproken. Is er al bekend wanneer Doom Eternal zijn XSX/PS5 patch krijgt?
Ik heb de game een tijdje geleden gekocht maar uiteindelijk heb ik toch besloten om te wachten tot de patch er is voordat ik verder ga met de campaign.
Ik heb de game een tijdje geleden gekocht maar uiteindelijk heb ik toch besloten om te wachten tot de patch er is voordat ik verder ga met de campaign.
Zelfs met een dergelijke patch vraag ik mij af hoe de textures daarmee om gaan. Dat zie je hier ook al (goed; dit is op een PC met een 8k OLED, maar het 'probleem' van textures blijft hetzelfde)Caayn schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:37:
Over Doom gesproken. Is er al bekend wanneer Doom Eternal zijn XSX/PS5 patch krijgt?
YouTube: RTX 3090 8K Gaming - FIRST in the WORLD
Maar als het er ook maar een beetje zo uit ziet op 4k op de XBO Series X
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 25-09-2020 08:45 ]
Microsoft heeft nog een aantal nieuwe foto's gedeeld,waarop je de verschillende componenten ziet. Je zou bijna denken dat het bovenste rooster ook onderonder past. Ben je wel van de lelijke voet af, voor sommigen.
![]() | ![]() | ![]() |
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
En dat er van de series X ook een witte versie komt.Wom schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:51:
Microsoft heeft nog een aantal nieuwe photos gedeeld,waarop je de verschillende componenten ziet. Je zou bijna denken dat het bovenste rooster ook onderonder past. Ben je wel van de lelijke voet af, voor sommigen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Hier ligt die voet er toch ook los bij? Die moet er gewoon af kunnen, lijkt me echt sterk dat dit uit 1 stuk gegoten wordt.Wom schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:51:
Microsoft heeft nog een aantal nieuwe foto's gedeeld,waarop je de verschillende componenten ziet. Je zou bijna denken dat het bovenste rooster ook onderonder past. Ben je wel van de lelijke voet af, voor sommigen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Die zit op de foto volgens mij nog steeds vast aan het verhuizingPhusebox schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:10:
[...]
Hier ligt die voet er toch ook los bij? Die moet er gewoon af kunnen, lijkt me echt sterk dat dit uit 1 stuk gegoten wordt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja dat was al gepost hooruchiha tijntje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 07:30:
Vooralsnog dus alleen naar Xbox en Switch. Is een soort game die ik vroeger, als in ZX Spectrum en C64, veel heb gespeeld. Nu het naar de Xbox komt, denk ik dat ik het wel weer ga oppakken afhankelijk van hoe eea werkt qua besturing. Als dat kilo utrecht tango is, dan hoeft het niet.
Being asked this a lot & will get into trouble for answering..
— Miles Jacobson 💙 (@milesSI) 24 september 2020
Our friends at @Xbox have spent years asking for us to come back to their consoles. It's how both FM19 & FM20 ended up on gamepass towards the end of the cycle, and now FM21 on Xbox One & Series X/S.
Sony didn't. https://t.co/G4PJPWctdO
[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 25-09-2020 09:21 ]
Toch maar die Seagate expansion SSD besteld... 240 euro, auw! Maar ik zit helaas niet meer op mn NL gigabit internet, maar op crappy Duits internet via 4G/5G LTE en dat is helaas nog niet wat t moet zijn... Geen zin om steeds die games weer opnieuw te moeten downloaden.
XBO: Michaël#3318
Misschien dat die Tweaker dat er even bij moet zettenuchiha tijntje schreef op Friday 25 September 2020 @ 00:37:
[...]
Dat is een twitter account van een medetweaker. Die doet meer aan marketing voor de xbox in NL dan MS NL
En dit zal wel een van de redenen zijn dat MS eerder heeft aangegeven met name de grote techbedrijven zoals Google en Amazon als concurrent te zien.
Dat is wel een goede reden, al had je ook een nomale 2/4/6/8TB USB3 disk kunnen kopen. Dan moet je alleen even de tijd nemen om de game die je wilt spelen te kopieren naar de interne disk. Dat kost je dan een kwartier denk ik ?Nefiorim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:35:
Toch maar die Seagate expansion SSD besteld... 240 euro, auw! Maar ik zit helaas niet meer op mn NL gigabit internet, maar op crappy Duits internet via 4G/5G LTE en dat is helaas nog niet wat t moet zijn... Geen zin om steeds die games weer opnieuw te moeten downloaden.
A lot of uproar about the price of the Xbox SSD. It’s a proprietary connection, XVA tech, in a tiny form factor complete with enclosure, with thermals a none issue, and is hot swappable.
— Gavin Stevens 🍕 (@GTS_Tweets) 24 september 2020
Expecting it to be dirt cheap is just moronic. It’s priced fine for what it actually is. 👍🏻
@JackSparrow voortgekomen uit onvrede over hoe belabberd Microsoft NL met de NL consument omgaat betreffende Xbox marketing. Ik begrijp het wel, als zij het niet doen, dan doen wij het zelf wel.
[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 25-09-2020 09:47 ]
Ach, die kan er alsnog wel bij als het moetMRE-Inc schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:44:
[...]
Dat is wel een goede reden, al had je ook geen nomale 2/4/6/8TB USB3 disk kunnen kopen. Dan moet je alleen even de tijd nemen om de game die je wilt spelen te kopieren naar de interne disk. Dat kost je dan een kwartier denk ik ?
[Twitter]
Ben trouwens benieuwd of het uitmaakt naar welke schijf je installeert op welke versie dat ie installeert. Of ie bijvoorbeeld merkt dat je naar een trage schijf installeert en dus daarom de 'oude' versie er neerzet, ivm dat hele smart delivery.
[ Voor 18% gewijzigd door Nefiorim op 25-09-2020 09:47 ]
XBO: Michaël#3318
Begrijp het wel, maar goed. Nu lijkt het net alsof het een account van MS is. Volgens mij zou je dat moeten voorkomen. Meer marketing voor XBox in Nederland is iets waar ik 1000% achter kan staan btw.MRE-Inc schreef op Friday 25 September 2020 @ 09:44:
[...]
Dat is wel een goede reden, al had je ook een nomale 2/4/6/8TB USB3 disk kunnen kopen. Dan moet je alleen even de tijd nemen om de game die je wilt spelen te kopieren naar de interne disk. Dat kost je dan een kwartier denk ik ?
[Twitter]
@JackSparrow voortgekomen uit onvrede over hoe belabberd Microsoft NL met de NL consument omgaat betreffende Xbox marketing. Ik begrijp het wel, als zij het niet doen, dan doen wij het zelf wel.
Dit zat er natuurlijk aan te komen. Maar wat nog interessanter is, het werkt op iOS. @MRE-Inc heeft dan ook gelijk zijn oplossing te pakken. Als Microsoft, net zoals Amazon dit doet, een Web App maakt ipv een App Store applicatie, is er geen probleem meer. Dan kunnen Stadia, XCloud, Playstation Now, etc. etc. ook gewoon hun streaming diensten aanbieden via iOS.uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 00:37:
[...]
Frappant dat ze daar zelf nog niet aan gedacht hebben eigenlijk. Doet Amazon best slim.
https://www.theverge.com/...g-streaming-google-nvidia
Als je de officiele uitbreiding hebt, gedraagd die zich volledig hetzelfde als de interne. Zit dus geen verschil in. Mooie is, hij is hot-swappable, dus je kunt hem meenemen naar iemand anders, inpluggen, en je hebt al je data bij de hand.Nefiorim schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:46:
[...]
Ach, die kan er alsnog wel bij als het moet. Is ook wel fijn om even lui varken te zijn
Ben trouwens benieuwd of het uitmaakt naar welke schijf je installeert op welke versie dat ie installeert. Of ie bijvoorbeeld merkt dat je naar een trage schijf installeert en dus daarom de 'oude' versie er neerzet, ivm dat hele smart delivery.
[ Voor 24% gewijzigd door Wom op 25-09-2020 09:55 ]
Interessant, maar zou dat ook werken als je een controller hebt (zoals de xbox/ps4) die connect via bluetooth.Wom schreef op Friday 25 September 2020 @ 09:53:
[...]
Dit zat er natuurlijk aan te komen. Maar wat nog interessanter is, het werkt op iOS. @MRE-Inc heeft dan ook gelijk zijn oplossing te pakken. Als Microsoft, net zoals Amazon dit doet, een Web App maakt ipv een App Store applicatie, is er geen probleem meer. Dan kunnen Stadia, XCloud, Playstation Now, etc. etc. ook gewoon hun streaming diensten aanbieden via iOS.
Frappant dat ze daar zelf nog niet aan gedacht hebben eigenlijk. Doet Amazon best slim.
https://www.theverge.com/...g-streaming-google-nvidia
[...]
Als je de officiele uitbreiding hebt, gedraagd die zich volledig hetzelfde als de interne. Zit dus geen verschil in. Mooie is, hij is hot-swappable, dus je kunt hem meenemen naar iemand anders, inpluggen, en je hebt al je data bij de hand.
Daar zit een beetje de clue van het verhaal vrees ik. Want Amazon connecteert direct naar internet toe, als ik het goed begrijp. Dat is bij xCloud iets anders, wat dus enkel kan werken in touch-screen modus. Denk dat je hier het struikelblok wel aanhaalt eigenlijk.JackSparrow schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:57:
[...]
Interessant, maar zou dat ook werken als je een controller hebt (zoals de xbox/ps4) die connect via bluetooth.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/FRIp3NsMFJfvC2nOgMQQOaJ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HpLNTrmPqThaBTj4SuNcC0E5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SdvbYGDhFbVToCJyvINFIBcH.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9AgiKZpKngt0Qcqnvmc5JiKJ.jpg?f=fotoalbum_tile)