Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.686 views

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Series X geannuleerd helaas, toch voor de concurrent gekozen. Hebben al een One X staan, dus de komende tijd kunnen we alsnog alle games gewoon spelen. Exclusives van Sony trokken me toch die kant op. Ach, best of two worlds. Kan alle games gewoon spelen voorlopig :P

Ori net besteld voor de Xbox trouwens. Iemand wees me daar op paar weken terug en ben er erg benieuwd naar. Ziet er prachtig uit. Falconeer twijfelde ik ook over...omdat het er fantastisch uit ziet, maar uiteindelijk niet mijn style game.

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:12:
Series X geannuleerd helaas, toch voor de concurrent gekozen. Hebben al een One X staan, dus de komende tijd kunnen we alsnog alle games gewoon spelen. Exclusives van Sony trokken me toch die kant op. Ach, best of two worlds. Kan alle games gewoon spelen voorlopig :P

Ori net besteld voor de Xbox trouwens. Iemand wees me daar op paar weken terug en ben er erg benieuwd naar. Ziet er prachtig uit. Falconeer twijfelde ik ook over...omdat het er fantastisch uit ziet, maar uiteindelijk niet mijn style game.
En als er een exclusive op de Series X komt die niet meer op de One beschikbaar is... Game Pass Ultimate en lekker spelen op je telefoon of chromebook via xCloud.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:09

Heb je Game Pass of Gold die je nog kunt upgraden naar Game Pass? Dan kun je het spel 'gratis' spelen. Los daarvan één van mijn favoriete games op de Xbox. Veel speelplezier! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Timmet op 23-09-2020 11:37 ]

Verwijderd

Zolang je gamepass hebt is MSFT blij. Sony is degene die je een doos wilt verkopen, MSFT verkoopt liever de service (op een console wordt toch geen fluit verdiend).

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Nynto schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:32:
[...]

En als er een exclusive op de Series X komt die niet meer op de One beschikbaar is... Game Pass Ultimate en lekker spelen op je telefoon of chromebook via xCloud.
Zo heel lekker vind ik Xcloud nog niet werken.
Teveel groene tearing schermpjes op me Chromebook.

• Nynto
Zhankou schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]

Zo heel lekker vind ik Xcloud nog niet werken.
Teveel groene tearing schermpjes op me Chromebook.
Ik gebruik het regelmatig op m'n telefoon zonder problemen. Het is natuurlijk ook nog in beta, maar ik ben er persoonlijk nu al heel blij mee. Je kan er in ieder geval van uitgaan dat ze het blijven verbeteren. Aangezien dit gewoon de toekomst is en daar is Microsoft zich al een aantal jaren heel bewust van. Een scherm + internet + controller? Game Pass. Geen console meer nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door Nynto op 23-09-2020 12:34 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
ariekanari schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:59:
Is er ook een USB3.x splitter voor een HDD/SSD zodat ik deze tegelijkertijd kan aansluiten op een Series X en One?

Type B Micro USB3 (1x, HDD/SSD-zijde) > Type A USB3 (2x)
Lijkt me dat je dan een USB hub nodig hebt...
https://tweakers.net/usb-...jMSVF8svWOK6TjTBVWkuYc84f

Gamertag: FinrazielNL

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Caayn schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:21:
[...]
Vind het wel fijn en voor mijj ook deel van de reden dat ik geen Elite V2 heb gekocht. Het zou wel fijn zijn geweest als de play&charge kit gewoon inbegrepen was.

Voordelen:
- Batterij leeg? Klik er nieuwe in en je kan draadloos door spelen, of klik er een kabeltje in om net als bij de DS3/4/5 bekabeld door te spelen. Jij hebt de keuze.
- Batterij dood? Vervang hem met standaard formaat nieuwe batterijen en je kan in de toekomst zonder problemen draadloos blijven spelen zonder dat je afhankelijk bent van sketchy ebay/aliexpress verkopers.

Nadelen:
- Het kost mij eenmalig twee tientjes extra voor de play&charge kit
- In het geval van AA batterijen moet ik die in de buurt hebben liggen. Vroeger had ik standaard een oplader uit het zicht onder de bank liggen waar altijd vier volle batterijen in lagen. Het inpluggen van een USB kabel koste mij net zo veel, soms meer, tijd dan de batterijen te vervangen.
Elite V2 heeft ook een USB-C aansluiting om te laden tijdens het gamen. Dus daar hebben ze al wel aan gedacht. Verder moet ik de eerste controller nog tegenkomen die het langer uithoudt dan de batterij en meestal gaat er toch wel wat stuk voor dat dat gebeurt. Denk aan pookjes die niet meer lekker lopen, knoppen die blijven hangen, materialen die scheuren, etc. Ik vind het geen probleem om elke x jaar een nieuwe controller te halen, want het zijn gewoon gebruiksproducten die slijtage gaan vertonen.
drakiesoft schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:13:
[...]

Amerikanen ...maar goed one x wordt niet meer gemaakt, dus voorraad zal wel laag zijn geweest.

De Fransen kunnen dat bv beter.
Staat gewoon nr1

[Afbeelding]
Mja maar als je meer voorraad hebt, sta je logischerwijs ook boven de concurrentie als je beiden al je voorraad verkoopt :P

Dus dat zegt nog niet heel veel. Het is voor de fanboys leuk, maar voegt weinig toe imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:42
Tokyo Game Show start morgen boys 🤗
Zwart lepeltje (series X), wit lepeltje (series S).. samen met de groene drank..
Ik begin nu wel heel veel te zien als je er op let..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hH2pV72mToKeOiOhQq9qYRwsRbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xMjbhACpyqG5RXYD4ZH7t7C0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door PepieNL op 23-09-2020 14:03 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20

Wom

PepieNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:52:
Zwart rietje, wit rietje..

[Afbeelding]
Waar heb je deze foto vandaan? :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:37

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

[Afbeelding]
Wanneer verwachten ze deze aankondiging? Waar kan ik dit volgen?

• PepieNL

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:39

[Afbeelding]
Wat dacht je van de obvious groene glazen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• PepieNL
Phusebox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:11:
[...]

Wat dacht je van de obvious groene glazen?
Ik nam aan, dat dat kwartje wel zou landen binnen een xbox topic 😉

• Miesjh

Miesjh

Morgen even kijken om 14:00....

[ Voor 46% gewijzigd door Miesjh op 23-09-2020 13:34 ]

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 15:16
Timmet schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:36:
[...]

Heb je Game Pass of Gold die je nog kunt upgraden naar Game Pass? Dan kun je het spel 'gratis' spelen. Los daarvan één van mijn favoriete games op de Xbox. Veel speelplezier! :)
Geen Game Pass hier en ook geen Gold. Vind het fijner om een spel gewoon te hebben, ipv dat een game elk moment kan worden verwijderd van de service. Niet als sneer bedoeld richting game pass overigens, het is een fantastische service O+ Past alleen niet echt bij mijn wensen momenteel. Dankjewel!
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]

Zolang je gamepass hebt is MSFT blij. Sony is degene die je een doos wilt verkopen, MSFT verkoopt liever de service (op een console wordt toch geen fluit verdiend).
Dan zijn ze niet blij met mij dus :P Microsoft heeft voor een zeer goede aanpak gekozen overigens d:)b Als we echt maar één console in huis zouden willen hebben dan zou het gewoon een Xbox zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Alwayshappyz op 23-09-2020 13:37 ]

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Martinspire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:47:
[...]

[...]

Mja maar als je meer voorraad hebt, sta je logischerwijs ook boven de concurrentie als je beiden al je voorraad verkoopt :P

Dus dat zegt nog niet heel veel. Het is voor de fanboys leuk, maar voegt weinig toe imo.
True, maar het lijkt erop dat het een Amazon bestseller is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mUBANrGTVvHHzLWYuTtDF45qp9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1oE1vqAkGuwxAjINP7h4442.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7NAOd0Uv_4mFeKOxxgQNQvmpPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PInVAgG5zO1CrXGPOdKtlRVc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0UZB3m6MnNlI6GNrq7VAfhz5b9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UWwEvO4UyooYpWyo2MSUSHj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPcUC8HjQR0CxT4cPSA1bduSLUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R51DVZw8uG3ucMx5I5WQu1wy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsGecrNOEbTRGe7CT2A3KM9Kf-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZcXqeFmjdXjyrVJ2BcVQmcCf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zM5YyXJGsiC5NSrVEFXGL7BLmWY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qphgRPeInFIEQcLmqckny0DM.jpg?f=user_large

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is dat niet gewoon van de afgelopen 24 uur of zo?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:42:
Is dat niet gewoon van de afgelopen 24 uur of zo?
Amazon Best Sellers
Our most popular products based on sales. Updated hourly.
Dat gezegd, in Duitsland staat series x nog op 1 in de categorie pc & videogames.
Maar goed niet te veel waarde aan hechten dus. Aantallen onbekend en meetperiode onduidelijk.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Toch vind ik het jammer dat Microsoft zelf geen eigen draadloze headset heeft, welke je kunt gebruiken op de Xbox Series X.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:48
Misschien dat iemand dit weet maar ik wou dus deze headset gaan halen.. Kan deze zowel op de ps5 als op de xbox series x? Als 1 van de 2 bedraad moet maakt dat mij niet zoveel uit

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:20:
[...]

Misschien dat iemand dit weet maar ik wou dus deze headset gaan halen.. Kan deze zowel op de ps5 als op de xbox series x? Als 1 van de 2 bedraad moet maakt dat mij niet zoveel uit
Nee, je kunt als je de Xbox versie koopt niet daarmee ook op de PS5 wireless gamen. En visa versa. Heeft met de protocollen te maken die voor beide anders zijn.

• dglavimans
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:29:
[...]

Nee, je kunt als je de Xbox versie koopt niet daarmee ook op de PS5 wireless gamen. En visa versa. Heeft met de protocollen te maken die voor beide anders is.
Ah te verwachten... Maar met draad? Niet zo enorm zin om twee keer 150 neer te leggen eigenlijk haha

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:30:
[...]

Ah te verwachten... Maar met draad? Niet zo enorm zin om twee keer 150 neer te leggen eigenlijk haha
Geen idee of er een kabel bij zit. Maar als dat het geval is wel ja.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:56:
Heb dit ooit gekocht: productreview: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers r...

Maar inmiddels beginnen die accu's wel wat te slijten. Maar met veel plezier gebruikt eigenlijk. Ook ik vind het wel handig dat je kunt wisselen met batterijen eigenlijk, je hebt dan iig de keuze wat je doet.
Alle batterijen/accu's gaan inderdaad na een tijdje op. Er bestaan van dit soort laders, waarvan je nieuwe accu's kan kopen.
Ik heb bijv. een lader van Venom (momenteel 17,84 euro), waarvan een vervangend setje van twee accu's momenteel 12,07 euro kost.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:50:
[...]

Tsja, een dame van de nacht verkoopt een doos én een service. d:)b

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:07
drakiesoft schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:48:
[...]

[...]

Dat gezegd, in Duitsland staat series x nog op 1 in de categorie pc & videogames.
Maar goed niet te veel waarde aan hechten dus. Aantallen onbekend en meetperiode onduidelijk.
Meet periode 1 dag, gisteren en uitverkocht.
Dit historische overzicht geeft wellicht een beter beeld. Games-Bestseller für das Jahr 2020

Sony PS5 en PS5DE (#15)
XBOX Series X (#83)
XBOX Series S (niet in Top 100)

Ik denk dat niemand verbaasd is dat de PS5 beter verkocht dan XBOX al weten we niet hoeveel aantallen van elk product beschikbaar waren voor verkoop bij Amazon.de.
Aangezien de PS5 en Series X beide uitverkocht zijn kunnen we voorzichtig concluderen dat Amazon.de meer voorraad aan PS5's had dan aan XBOX Series X-en.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Nynto
ariekanari schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:50:
[...]

Dit historische overzicht geeft wellicht een beter beeld. Games-Bestseller für das Jahr 2020

Sony PS5 en PS5DE (#15)
XBOX Series X (#83)

Ik denk dat niemand verbaasd is dat de PS5 beter verkocht dan XBOX al weten we niet hoeveel aantallen van elk product beschikbaar waren voor verkoop bij Amazon.de.
Aangezien de PS5 en Series X beide uitverkocht zijn kunnen we voorzichtig concluderen dat Amazon.de meer voorraad aan PS5's had dan aan XBOX Series X-en.
Ook geen goede vergelijking. De twee versies van Xbox staan apart.

• Nynto
En vergeet niet dat Microsoft zelf een wereldwijde store heeft. Sony brengt het allemaal naar buiten via retailers.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:14
ariekanari schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:50:
[...]

Dit is de enige conclusie die eruit te halen is, aangezien beide uitverkocht zijn, is het logisch dat het product met meer voorraad hoger staat, niettemin een mooi begin voor beide (of moet ik zeggen 4) consoles.

[ Voor 13% gewijzigd door Xgar op 23-09-2020 15:05 ]

• Nynto
Ben nu stiekem wel heel nieuwsgierig hoeveel de 4 consoles verkocht hebben. Of eigenlijk (aangezien alles uitverkocht is) hoeveel Sony en Microsoft geproduceerd hebben.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:35

TheVMaster

Moderator WOS
ariekanari schreef op Wednesday 23 September 2020 @ 14:50:
[...]

Sony PS5 en PS5DE (#15)
XBOX Series X (#83)

Moet eerlijk zeggen dat ik dan de lijst met grootste stijgers toch interessanter vind :

https://www.amazon.de/-/nl/gp/movers-and-shakers/videogames/ O-)

1. Xbox Series X
2. Xbox Series S
....
6. Playstation 5
....
12. Playstation 5 DE

De PS5 was natuurlijk al eerder in de pre-order, dus het lijstje van de laatste 24h geeft mogelijk wat vertekend beeld

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 23-09-2020 15:18 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Xgar schreef op Wednesday 23 September 2020 @ 14:59:
[...]

Dit is de enige conclusie die eruit te halen is, aangezien beide uitverkocht zijn, is het logisch dat het product met meer voorraad hoger staat, niettemin een mooi begin voor beide (of moet ik zeggen 4) consoles.
Inderdaad. Maar blijkbaar waren de Xboxen wel populairder, aangezien ze in het andere lijstje op 1 en 2 staan.

• Wom

Wom

Memoranda, een klassieke point and click adventure, is nu ook bevestigd voor de XSS/XSX. Was eerder al aangekondigd voor de Switch.

Leuk artikel over hoe de designs tot stand gekomen zijn: https://news.xbox.com/en-...ries-x-and-xbox-series-s/

[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 23-09-2020 15:25 ]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 15:24

mindcre8r

Tradepedia

ik heb er veel getest en heb uiteindelijk een Astro A50 gekocht. maar nu met de nieuwe series X kan ik die dus niet meer gebruiken (spdif) . echt super mega kak. opzoek naar wat anders.

oh i stand corrected: https://www.astrogaming.c...a50-gen-4.html#939-001680

ben dan wel benieuwd of de audio zo weergaloos goed blijft.

[ Voor 10% gewijzigd door mindcre8r op 23-09-2020 15:27 ]

Bears and Bulls

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is er eigenlijk al bekend of en zo ja wanneer er reviews komen van de Series S en X?

• Wom

Wom

mindcre8r schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:24:
[...]

ik heb er veel getest en heb uiteindelijk een Astro A50 gekocht. maar nu met de nieuwe series X kan ik die dus niet meer gebruiken (spdif) . echt super mega kak. opzoek naar wat anders.
Astro gaat een HDMI-to-optical audio splitter op de markt brengen, dacht ik?
WILL YOUR OLD HEADSET WORK ON PS5 OR XBOX SERIES X? PROBABLY
In addition to announcing the A20 Gen 2 headset, Astro is also sharing its plan for supporting its older headsets as the next generation of consoles is about to arrive. If your Astro headset connects to the audio source via a 3.5mm plug, you’re good to go, as both the XSX and PS5 controllers feature a headphone jack.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:00
ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:25:
Is er eigenlijk al bekend of en zo ja wanneer er reviews komen van de Series S en X?
Wat wil je reviewen?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:25:
Ik verwacht 10 november :+

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja maar dan heb ik geen tijd om ze te kijken of te lezen :(

Hoop eigenlijk een dag of wat eerder. Vind dat soort dingen altijd leuk om te lezen als tijdverdrijf, verhoogt het plezier vaak.
En wat ik dan wil weten? Nou gewoon verschillen met de One, de One X, verschillen onderling. Dingen die razend meevallen, dingen die toch tegenvallen ... gewoon wat zijn de prestaties dus.

• zwembroek
ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:34:
[...]

Hoop eigenlijk een dag of wat eerder. Vind dat soort dingen altijd leuk om te lezen als tijdverdrijf, verhoogt het plezier vaak.
En wat ik dan wil weten? Nou gewoon verschillen met de One, de One X, verschillen onderling. Dingen die razend meevallen, dingen die toch tegenvallen ... gewoon wat zijn de prestaties dus.
Ik denk dat je de nieuwe consoles pas echt kan beoordelen als er veel games voor uit zijn gekomen. Dan vertellen ontwikkelaars of er alleen maar sterke of ook een paar bottlenecks tussen zitten. Al dat andere kan je nu al gewoon invullen.

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfp4NvDbHwPy5OKMC5Mt4BUUAwY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rQPg4sofSRLd7rMPMJ2h3kCy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDpUba5KKeCwT6J_27LsUk-85io=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ayHt3TdJI6zVaVXbUjW6Ybdk.png?f=fotoalbum_large

Die XSS is wel echt serieus klein he?

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:06
mindcre8r schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:24:
[...]

oh i stand corrected: https://www.astrogaming.c...a50-gen-4.html#939-001680

ben dan wel benieuwd of de audio zo weergaloos goed blijft.
Astro A50 krijgt een firmware update wat geluid via USB mogelijk maakt op de Series X/S

https://blog.astrogaming....ystation-5-compatibility/

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• zwembroek
De S is de mooiste van de next gen....

• Martinspire
Zwart lepeltje (series X), wit lepeltje (series S).. samen met de groene drank..

[Afbeelding]
Maar als ze iets gaan aankondigen met Sega, waarom zouden ze wachten tot deze gameshow en niet voor de pre-orders?

• Martinspire
Ik wacht nog steeds tot Astro wat aankondigd. Heb je toch wat betere bouwkwaliteit.

• Martinspire
bambam1979 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:38:
[...]

Astro A50 krijgt een firmware update wat geluid via USB mogelijk maakt op de Series X/S

Moet hem alleen nog wel even zien verschijnen.

Verder lijkt het me logisch als ze een nieuwe generatie aankondigen, specifiek voor deze generatie die ook met HDMI werkt ipv SPDIF.

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 12:59
bambam1979 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:38:
[...]

Ik heb nog een A50 Gen 3 PS4 editie liggen. Op basis van de blog lijkt het dat je deze dan ook zou moeten kunnen gebruiken met de XSX. Lezen jullie dit ook zo?

• bambam1979
BrightSun schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:49:
[...]

Ik heb nog een A50 Gen 3 PS4 editie liggen. Op basis van de blog lijkt het dat je deze dan ook zou moeten kunnen gebruiken met de XSX. Lezen jullie dit ook zo?
Zou me niks verbazen als ze dat dan weer blokkeren. PS4 ondersteund ook game en chat geluid via USB, echter als ik mijn Xbox Astro A50 in PC mode aan de PS4 hang, dan heb ik alleen geluid, chat geluid stoort als een malle.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:34:
[...]

Vorige keer kregen wij dacht ik in de week van/voor release nog wat previews/walkthroughs/hands-on van de media. Verwacht dat deze keer ook, blijft altijd leuk om zo vlak voor de launch nog even snel dat soort dingen te bekijken of van de voorgaande generatie terug te kijken :)

• bambam1979
Martinspire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:46:
[...]

Moet hem alleen nog wel even zien verschijnen.

Verder lijkt het me logisch als ze een nieuwe generatie aankondigen, specifiek voor deze generatie die ook met HDMI werkt ipv SPDIF.
Ja Astro is niet vlot met firmware updates. Maar vraag me af of ze zo snel met een nieuwe variant van de A50 komen, Gen. 4 is volgens mij net 1 of 2 jaar oud?

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21
Gisterochtend ook precies om 9:00 m'n pre-order geplaatst voor de Series X. Hopelijk komt ie binnen op 10 november 8) Heb in ieder geval ontzettend veel zin in de nieuwe generatie en onwijs benieuwd naar Microsoft, de laatste tijd zijn ze echt aan het kontschoppen. Hoop dat de Xbox 360 tijden weer herleven, mooie herinneringen aan die console en de games die erop uitkwamen destijds _/-\o_

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik heb de huidige 600 maar die 700 black ziet er wel erg aantrekkelijk uit.@Kalkie Wat jij? Iets voor jou erbij?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 15:24

mindcre8r

Tradepedia

ik zou ook eens naar de Astro luisteren, vond ik by far het beste, en het draagcomfort is zeer hoog.

Bears and Bulls

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op Wednesday 23 September 2020 @ 15:44:
[...]

Maar als ze iets gaan aankondigen met Sega, waarom zouden ze wachten tot deze gameshow en niet voor de pre-orders?
Omdat ze misschien gewoon het nieuws willen blijven domineren de komende weken? Dus iedere week / paar dagen weer iets nieuws naar buiten brengen..?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WinterBase schreef op Wednesday 23 September 2020 @ 15:54:
Gisterochtend ook precies om 9:00 m'n pre-order geplaatst voor de Series X. Hopelijk komt ie binnen op 10 november 8) Heb in ieder geval ontzettend veel zin in de nieuwe generatie en onwijs benieuwd naar Microsoft, de laatste tijd zijn ze echt aan het kontschoppen. Hoop dat de Xbox 360 tijden weer herleven, mooie herinneringen aan die console en de games die erop uitkwamen destijds _/-\o_
Hoezo zou hij niet binnen komen op 10 november dan? :?

• Wom

Wom

Weer een titel die bij launch een Next-gen patch krijgt. Benieuwd hoeveel er nog gaan volgen eerlijk gezegd.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:21
JackSparrow schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:06:
[...]
Hoezo zou hij niet binnen komen op 10 november dan? :?
Geen idee maar ik geloof 't pas als ik een verzendbevestiging heb :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WinterBase schreef op Wednesday 23 September 2020 @ 16:26:
[...]

Geen idee maar ik geloof 't pas als ik een verzendbevestiging heb :+
Ja, oke...maar ik heb redelijk vertrouwen in de verzendcapabilities van Microsoft (waar ik hem heb besteld).

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Die foto's komen uit een nieuw artikel van Xbox Wire

Xbox Series X and Xbox Series S: Designing the Next Generation of Consoles

Ik zag overigens dat er een nieuwe feature is om games via de nu nog Xbox Beta app naar je console te laten installeren zonder dat je de game gekocht hebt. Dan kun je later de aankoop doen of als je de disc versie koopt, de disc erin doen en direct gamen.

Net geprobeerd om Tony Hawk die ik zelf nooit gekocht heb, te installeren en dat werkt. Je krijgt dan wel een melding dat je eventueel de game moet kopen om te kunnen spelen (logisch), maar dat houdt dus in dat wanneer je games op disc koopt, je niet meer hoeft te wachten tot de installatie van disc klaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ecs6UOoA_ZRGllteDzZf3UQ6hQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HsSEOel6uwWGTtOk0cVEg7pJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcyXQo25Df6-coE_cf2V5dgP6Ho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0b66uf2OhYuuto1ZYItawbga.png?f=user_large

XBL: MRE Inc

• Wom

Wom

MRE-Inc schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:05:
[...]

Ik zag overigens dat er een nieuwe feature is om games via de nu nog Xbox Beta app naar je console te laten installeren zonder dat je de game gekocht hebt. Dan kun je later de aankoop doen of als je de disc versie koopt, de disc erin doen en direct gamen.

Net geprobeerd om Tony Hawk die ik zelf nooit gekocht heb, te installeren en dat werkt. Je krijgt dan wel een melding dat je eventueel de game moet kopen om te kunnen spelen (logisch), maar dat houdt dus in dat wanneer je games op disc koopt, je niet meer hoeft te wachten tot de installatie van disc klaar is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had dit ook al gemerkt inderdaad. Werkt ook als je een fysieke game koopt in de winkel trouwens. Je koopt de game, start de download met de app en tegen de tijd dat je thuis bent is je download klaar. Kun je dus direct spelen, want je valideert je aankoop met het schijfje.

Zeg niet dat ik het veel zou gebruiken, maar het kan wel.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:10:
[...]

Had dit ook al gemerkt inderdaad. Werkt ook als je een fysieke game koopt in de winkel trouwens. Je koopt de game, start de download met de app en tegen de tijd dat je thuis bent is je download klaar. Kun je dus direct spelen, want je valideert je aankoop met het schijfje.

Zeg niet dat ik het veel zou gebruiken, maar het kan wel.
Ik heb wel geteld 1 game op disc, RDR2 en geloof me, die kon ik niet spelen toen ik de disc erin deed. Dat duurde een flinke tijd voordat die geïnstalleerd was. En ja, dan vind ik een (half) uur wachten lang. Maar voor hen die wel alles op disc kopen, is het een handige feature.

• Nynto
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie feature :)

• justifire
  • Laatst online: 19:27

justifire

Shut up and squat !!

💪🏼
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpfjAdPtWd7OpIHMHcrIZjEGKgs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4hFrCG74L5OcorTBUYRajhOJ.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:30
Is dat niet de verkeerde Avenger?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:14:
[Twitter]

Weer een titel die bij launch een Next-gen patch krijgt. Benieuwd hoeveel er nog gaan volgen eerlijk gezegd.
Yes !
Even het stof er af kloppen en gaan met die haainaan !!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EmT7i-SFwWasarAlRL_5gNgPjhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eqEJessYJWI5R48wCsP3wISc.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 23-09-2020 17:21 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:33

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:01:
[...]

Ik heb de huidige 600 maar die 700 black ziet er wel erg aantrekkelijk uit.@Kalkie Wat jij? Iets voor jou erbij?
Zeker een mooi ding, maar ben ik niet te verstaan met mijn Turtle Beach XO One? :X

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Wom

Wom

Tegen beter weten in gooi ik nog wat olie op het vuur. Sorry. :+

Hideki is één van de composers achter veel muziek die je in Sega-games hoort.

Doom Eternal komt naar Game Pass. Zie de reacties op die tweet.

[ Voor 58% gewijzigd door Wom op 23-09-2020 18:25 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kalkie schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:37:
[...]

Zeker een mooi ding, maar ben ik niet te verstaan met mijn Turtle Beach XO One? :X
Jawel hoor maar dat draadje doet soms zo naar :X

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Denk dat ik hem ook zo ga plaatsen. Horizontaal ziet er gewoon niet uit. Dus dat ding moet verticaal staan. Nu even nadenken hoe ik de draden kan verbergen.
Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2020/09/XSX_XSS_Design_Inline6.jpg?w=1080

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die feature lijkt ook geactiveerd te zijn in de gewone non-beta app. Helaas zorgt dit er ook voor dat ik geen prijzen meer zie in de Xbox app :(

• Wom

Wom

Caayn schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:53:
[...]
Vorige keer kregen wij dacht ik in de week van/voor release nog wat previews/walkthroughs/hands-on van de media. Verwacht dat deze keer ook, blijft altijd leuk om zo vlak voor de launch nog even snel dat soort dingen te bekijken of van de voorgaande generatie terug te kijken :)
Een aantal media heeft een werkende XSX gekregen. Dus ik verwacht previews en reviews heel snel eigenlijk.

[Twitter: https://twitter.com/tomwarren/status/1308798343859048449]

Zo te lezen zitten er nog wel een aantal zaken onder embargo.

[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 23-09-2020 18:08 ]

• Miesjh

Miesjh

Martinspire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:44:
[...]

Pre-order in Japan is nog niet gestart.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Microsoft Japan trapt de show af :o
SEEEEEEGAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ER_IcTy0QlKthrK-_MY-9jHmB3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bFxYQ2q2jiJOqAP2RSDoCAe6.jpg?f=fotoalbum_large

• dglavimans
justifire schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:19:

[Afbeelding]
Waarom hoor ik het Sega gedeelte in deze tekst precies zoals in de oude games :’)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 18:41
Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:04:
[...]

Een aantal media heeft een werkende XSX gekregen. Dus ik verwacht previews en reviews heel snel eigenlijk.

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

Wel lekker dat die voet onder op niet er af kan. Dus als je hem horizontaal neerzet krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwzRJEYuTNbLowJW3K70qjKFhbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b9f53HOadHFMyWZYRk3O5l4I.jpg?f=fotoalbum_large

Mag je nog zelf de nopjes er onder plakken. Ding is gemaakt om verticaal neer te zetten, maar dat is natuurlijk niet heel praktisch. Zal Microsoft ook aan de “WAF” gedacht hebben ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Wom

Wom

loekf2 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:49:
[...]

Wel lekker dat die voet onder op niet er af kan. Dus als je hem horizontaal neerzet krijg je dit:

[Afbeelding]

Mag je nog zelf de nopjes er onder plakken. Ding is gemaakt om verticaal neer te zetten, maar dat is natuurlijk niet heel praktisch. Zal Microsoft ook aan de “WAF” gedacht hebben ?
Er zitten kleine voetjes om hem horizontaal neer te zetten, dacht ik begrepen te hebben. Maar die voet er onder verdiend geen schoonheidsprijs inderdaad. @Phusebox had hier al een redelijk betoog over geplaatst :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:02
loekf2 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:49:
[...]

[Afbeelding]

Past er geen steekschijf achter?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Ah, was al gepost :)

[ Voor 12% gewijzigd door shoombak op 23-09-2020 19:02 ]

• Phusebox
Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:52:
[...]

Er zitten kleine voetjes om hem horizontaal neer te zetten, dacht ik begrepen te hebben. Maar die voet er onder verdiend geen schoonheidsprijs inderdaad. @Phusebox had hier al een redelijk betoog over geplaatst :P
Don't remind me, bijna reden om nog te annuleren.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Phusebox schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:00:
[...]

Don't remind me, bijna reden om nog te annuleren.
Doe dan! Bluf! :P

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 09:00
Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:42:
[Twitter]

Doom Eternal komt naar Game Pass. Zie de reacties op die tweet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TlmJanMXcjxXDFr8WMHFphRyYIY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UDIK2GS53HHl4bhnhWsGXhmq.png?f=fotoalbum_large

Eternal bevestigd inderdaad

• Phusebox
Heb toch 3 besteld dus kan er best eentje annuleren. :D

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

:9

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:01:
Nu even nadenken hoe ik de draden kan verbergen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Yhl9bDRprvWkMROZz5K5WXshCQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o6GFq83nZhDA5ojeg0hu9pRz.jpg?f=fotoalbum_large

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

[Afbeelding]
Is het gebruikelijk dat Sony afwezig is op de TGS? Toch wel een grote naam op games in de Japanse markt.

• PepieNL

[Afbeelding]
Begrijp dat de Japanners niks van MS moeten hebben.
Dan moet je toch wel heel erg zeker 'ergens' van zijn om als eerste de bune op te gaan..

Hoe laat is die opening voor ons?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Fireshade schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:30:
[...]

Is het gebruikelijk dat Sony afwezig is op de TGS? Toch wel een grote naam op games in de Japanse markt.
Die hebben de laatste jaren toch hun eigen mini-events ?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

PepieNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:32:
[...]

Begrijp dat de Japanners niks van MS moeten hebben.
Dan moet je toch wel heel erg zeker 'ergens' van zijn om als eerste de bune op te gaan..

Hoe laat is die opening voor ons?
Vrijdag 04.00 uur :Z

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Benieuwd met wat voor twitterfeeds ik dan wakker ga worden :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PepieNL
Top!
Vrijdags gaat de wekker altijd zeer vroeg, nu nog wat eerder dus 👍
Echt zo fucking hyped deze week, niet normaal voor een stukje hardware.
Lekker!

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 23-09-2020 19:36 ]

• laurens700
Even een paar vragen. Ik heb altijd een ps gehad en dit is mijn eerste xbox. Ik weet dat de xbox 360 een dikke power adapter had, is dit ook nog zo bij de series x?
Ik koop uiteindelijk ook een ps5, nu wil ik ook die camera kopen, kan ik deze ook gebruiken op mijn xbox of moet ik een aparte kopen.
Thanks voor de antwoorden!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Miesjh

Miesjh

Morgen om 14:00.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:07
Morgen 13:00 uur toch? De opening is 20:00 uur Japanse tijd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Wom

Wom

laurens700 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:48:
Even een paar vragen. Ik heb altijd een ps gehad en dit is mijn eerste xbox. Ik weet dat de xbox 360 een dikke power adapter had, is dit ook nog zo bij de series x?
Ik koop uiteindelijk ook een ps5, nu wil ik ook die camera kopen, kan ik deze ook gebruiken op mijn xbox of moet ik een aparte kopen.
Thanks voor de antwoorden!
Voeding is allemaal intern, geen externe powerbrick meer. Gelukkig ook maar. Sinds de One hebben ze dat inmiddels onder de knie.

Wat bedoel je met camera? De VR-headset? Die zal enkel bij je PS5 werken.

• laurens700
Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 19:51:
[...]

Voeding is allemaal intern, geen externe powerbrick meer. Gelukkig ook maar. Sinds de One hebben ze dat inmiddels onder de knie.

Wat bedoel je met camera? De VR-headset? Die zal enkel bij je PS5 werken.
Kijk top dat is goed nieuws! Nee playstation gaat ook een stream camera uitbrengen en was benieuwd of de camera dan ook op de xbox kan.
Bij de ps4 hadden ze ook een camera waar mee je kan streamen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 23 september 2020 @ 18:04:
[...]

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

Digital Foundry ook, inclusief uitbereidings module

En je bent Sony shill Geoff vergeten:

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Heerlijke tijden dit. Ik verheug me echt op die hand-ons :9

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
TGS2020 Xbox Tokyo Game Show Showcase 2020

Nog even geduld a.u.b. :)
Pagina: 1 ... 77 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden