Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.682 views

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Het is natuurlijk ook maar hoe graag je het wil zien in dat soort tweets. Zelf ben ik vrij slecht in dit soort hints, als het uberhaupt al hints zijn, en zag er dus ook niks in toen ik het zag eerder vandaag in mijn tijdlijn.

Maar zo gaan dit soort dingen dus hun eigen leven leiden en wordt het vanzelf waarheid en is straks iedereen weer boos en teleurgesteld als het dan toch niet zo blijkt te zijn. 8)

XBL: MRE Inc

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36
laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:49:
[...]

Als dat zou zijn he. Echt bizar alles weg kapen. Uiteindelijk hoop ik dat Sony en Microsoft in harmonie zullen gaan leven en ze samen ooit gaan komen. 1 console en allemaal vette titels.
Samen komen zou niet al te best zijn lijkt mij.. iets met monopolie..

Maar! Het zou natuurlijk mooi zijn dat MS Excl. games na b.v. 1 jaar op PS uitkomen en als ruil PS games na een jaar op MS. Ik vrees echter voor het voortbestaan van PlayStation als merk op lange termijn. MS heeft nu eenmaal flink diepere zakken dan Sony...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
drakiesoft schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:40:
Sega hint?
Ik kan alleen geen Japans lezen.
Misschien iets Sonic gerelateerd?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Er staat iets als: Ik zag iets op het bureau van de sales manager liggen en vervolgens zegt de sales manager dat allemaal nog niet getoond mag worden, dat het een verassing is (dus die dame die dat kruis maakt met haar armen zal wel de sales manager zijn. Nee, ik spreek geen japans, Google translate wel blijkbaar

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:22
Sega hint?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dreamcast mini denk ik.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sega hint?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Creatief maar ver gezocht.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Haha ja, die grap hebben ze eerder ook gedaan.

• drakiesoft
Caayn schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:56:
[...]
Creatief maar ver gezocht.
Ja maar toch. Waarom een blauwe controller?

• Thalaron
Het kan natuurlijk ook gewoon een exclusieve Sonic game voor X-Box worden... Maar na het nieuws van Bethesda en de wil om GamePass te pushen doet meer vermoeden.

We zullen het wel gaan zien.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:31

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u56HCl94eE3JAKRgmN3Wl3avnJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YU4wVaRBDWozzezgiJ0z4MaF.png?f=fotoalbum_large

Hmmz, zit misschien toch wat meer achter dan ik had gedacht eerlijk gezegd. Ik gok ook op Sega titels die naar Game Pass komen eigenlijk. Hoop nog steeds op de oude Dreamcast titels (waarom heb ik die ooit verkocht).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-d1DKjr5eTnr4mfqimARm2mLtXo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xHPBAcF6ZcQtPvaCAqaAAedf.png?f=user_large

Zwart = Series X
Wit = Series S
Blauw = :+

OK, ik stop verder wel.

[ Voor 53% gewijzigd door Wom op 22-09-2020 17:18 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:42
Eerlijk gezegd vond ik een verrassing zoals de aankoop van Bethesda wel leuk voor de verandering, ipv al die leaks van de laatste tijd.

• Nynto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-08 23:01
Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:51:
[...]

Samen komen zou niet al te best zijn lijkt mij.. iets met monopolie..

Maar! Het zou natuurlijk mooi zijn dat MS Excl. games na b.v. 1 jaar op PS uitkomen en als ruil PS games na een jaar op MS. Ik vrees echter voor het voortbestaan van PlayStation als merk op lange termijn. MS heeft nu eenmaal flink diepere zakken dan Sony...
Ik heb ook al sinds de bekendmaking van de Xbox One het idee dat Microsoft veel meer visie heeft. Zoveel visie zelfs dat ze er vaak op worden afgestraft. Als je gaat kijken waar de meute afgelopen generaties boos over werd (always online, online abonnementen, digital only consoles, centrale entertainment apparaat in de woonkamer) dan lijkt dat tegenwoordig al gewoon te zijn of gewoon te worden.

En als je ziet hoe Microsoft nu focust op Game Pass, waarbij het ze niets interesseert op welk apparaat je speelt... kan Microsoft zomaar uiteindelijk toch de grootste worden. Maar dan wel de grootste financieel gezien. Betekent nog niet dat de exclusieve games beter zijn.

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 12:59
Ik zie dat verschillende Tweakers een play en charge kit hebben afgeschaft. Ik gebruik bij de One X gewoon oplaadbare batterijen. Is er een voordeel om toch te gaan voor een play en charge kit ipv het blijven gebruiken van oplaadbare batterijen?

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 10:19

Louw Post

Cerenas

BrightSun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:12:
Ik zie dat verschillende Tweakers een play en charge kit hebben afgeschaft. Ik gebruik bij de One X gewoon oplaadbare batterijen. Is er een voordeel om toch te gaan voor een play en charge kit ipv het blijven gebruiken van oplaadbare batterijen?
Ik heb beide gehad (oplaadbare batterijen en de play en charge kit), maar ik ben blijven overgestapt naar oplaadbare batterijen (Ikea Ladda van 2450mAh). De batterijen gaan een stuk langer mee, maar maken de controller aardig wat zwaarder. Gewicht en batterijduur zijn denk ik de enige grote verschillen (en dat je de play en charge accu in de controller zelf oplaadt).

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:33

justifire

Shut up and squat !!

+- €200,- voor 1TB uitbreiding dus.
https://twistedvoxel.com/...-storage-expansion-price/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Daaaaaamn dat is veel. Niet zozeer omdat het een state of the art NVMe is, maar je moet dus inboeten voor performance als je een normale USB 3.0 externe HDD wilt met meer ruimte voor een betere prijs of flink de poeplap trekken voor maar 1 Tb extra.

En het lijkt mij dat de games alleen maar groter gaan worden de komende tijd. Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke verschillen gaan zijn mbt laadtijden etc. en of dat het die 200 EUR waard gaat zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 22-09-2020 17:27 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Finraziel
  • Laatst online: 10:31
BrightSun schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:12:
Is gewoon makkelijk om de controller aan een kabeltje te hangen om op te laden, vind ik makkelijker dan met een lader in de weer gaan.

...

Wat betreft het aankopen van studio's of uitgevers... Eerlijk gezegd hoop ik dat we het een beetje gehad hebben. Ja het is als Xbox fan cool om Microsoft zo te keer te zien gaan en het belooft veel goeds voor 'ons geliefde platform', maar ik ben een beetje bang voor een wapenwedloop. Straks koopt Sony dit en Microsoft weer dat en Sony zus en Microsoft zo... En straks zijn bijna alle grote AAA studio's in handen van twee partijen? Dat lijkt me ook niet echt een positieve situatie.

Gamertag: FinrazielNL

• Finraziel
Notna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:25:
[...]

Daaaaaamn dat is veel. Niet zozeer omdat het een state of the art NVMe is, maar je moet dus inboeten voor performance als je een normale USB 3.0 externe HDD wilt met meer ruimte voor een betere prijs of flink de poeplap trekken voor maar 1 Tb extra.

En het lijkt mij dat de games alleen maar groter gaan worden de komende tijd. Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke verschillen gaan zijn mbt laadtijden etc. en of dat het die 200 EUR waard gaat zijn.
Nou, dat zou dus eigenlijk juist niet moeten. Met de nieuwe technieken zouden ze een stuk minder ruimte nodig moeten hebben voor dezelfde assets.
En volgens mij is er ook niet heel veel reden voor hogere kwaliteit assets. We zaten al op 4k. De winst van de nieuwe consoles lijkt vooral te zitten in hogere framerates, dynamisch assets in kunnen laden en dingen als raytracing. Zou allemaal niet echt veel meer storage moeten vereisen.
Maar we zullen het zien :)

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Louw Post schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:44:
[Afbeelding]
Weet nooit of dat waar is natuurlijk, maar dan zouden we het morgen moeten horen? :9
Vaag geroddel hoor.
Ik snap de link niet tussen de Japanse markt en het Franse Asobo Studios dat geen Japan-oriented game heeft gemaakt.
Dat van SegaSammy betwijfel ik ook, want die heeft niet alleen games als business, maar vooral ook anime, amusementscentra en arcade machines. Maar we gaan het zien morgen...

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:00

BM

Moderator Spielerij
[...]

Ja, die verschillen zijn groot. Xsx games van namelijk niet draaien vanaf een externe usb hdd. Die moeten op interne ssd staan, of op een expansion module.

Xbox one games kun je wel draaien vanaf usb hdd

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:28:
...

Wat betreft het aankopen van studio's of uitgevers... Eerlijk gezegd hoop ik dat we het een beetje gehad hebben. Ja het is als Xbox fan cool om Microsoft zo te keer te zien gaan en het belooft veel goeds voor 'ons geliefde platform', maar ik ben een beetje bang voor een wapenwedloop. Straks koopt Sony dit en Microsoft weer dat en Sony zus en Microsoft zo... En straks zijn bijna alle grote AAA studio's in handen van twee partijen? Dat lijkt me ook niet echt een positieve situatie.
Ik ben niet bang als Microsoft een studio opkoopt, wel als Sony dat doet.
Microsoft ondersteunt crossplay (Sony is nog steeds van harte welkom), dus dat is een dikke plus. Ook voor onze schoolvriendjes die op Nintendo of pc spelen. Sony doet dat voor PS exclusives, dat is vaak genoeg gebeurd de afgelopen jaren helaas.

Dus ik hoop van harte dat Microsoft nog een dikke studio/uitgever opkoopt. Ook goed voor de concurrentie overigens.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wom schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:02:
[Afbeelding]

[Twitter]

Hmmz, zit misschien toch wat meer achter dan ik had gedacht eerlijk gezegd. Ik gok ook op Sega titels die naar Game Pass komen eigenlijk. Hoop nog steeds op de oude Dreamcast titels (waarom heb ik die ooit verkocht).

[Afbeelding]

Zwart = Series X
Wit = Series S
Blauw = :+

OK, ik stop verder wel.
Goed gePhotoshopt. Meer niet :P

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:00

BM

Moderator Spielerij
Als je color picker gebruikt op een plaatje met shading kun je er altijd iets uit krijgen wat matched :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Wom

Wom

Ok, ok, ik parkeer mijn Dreamcast droom wel weer :+

• Raem
  • Laatst online: 12:22
BM schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:00:
[...]

Als je color picker gebruikt op een plaatje met shading kun je er altijd iets uit krijgen wat matched :p
Ook dat inderdaad. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Ja, of het je het waard is ...
Je kan natuurlijk ook games kopiëren vanaf een externe schijf naar de interne ssd (al weet ik niet of dat met Series X games ook gaat)
Hadden van mij wel gewoon een XSX met 2TB uit mogen brengen voor pak hem beet € 650,- dan had ik die vanmorgen zonder twijfel in mijn mandje gegooid.
Dat gezegd hebbende, vind 200 best een nette prijs voor zo’n mooi stukje techniek.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Ik begrijp dat EA Play ook onderdeel wordt van Xbox Game Pass. Via EA Play kan je schijnbaar ook volle EA games kopen met korting. Zou ik dan FIFA 21 voor PC kunnen kopen, via EA play, en vervolgens ook op Xbox Series X kunnen spelen?

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• Nynto
PSV-EHV schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:32:
Ik begrijp dat EA Play ook onderdeel wordt van Xbox Game Pass. Via EA Play kan je schijnbaar ook volle EA games kopen met korting. Zou ik dan FIFA 21 voor PC kunnen kopen, via EA play, en vervolgens ook op Xbox Series X kunnen spelen?
Volgens mij kan dat niet. Als je hem voor de Xbox One koopt, krijg je hem wel ook voor de Series.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Bedankt dat ik mede-auteur mocht worden van dit topic! Ik ben vandaag al 4 uur lang bezig geweest met het maken van een mooie layout, zal morgen het hoofdtopic een nieuwe look gaan geven! :)

Dan samen met @Martinspire & @Gropah er een mooi topic van maken met duidelijke en overzichtelijke informatie!

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2020 18:48 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• D-Ed
  • Niet online
Ben nog eens de dag aan het langslopen.. Vanmorgen een call die eigenlijk om 09.00 moest beginnen kunnen verzetten naar 09.30 uur..

Bevestiging voor Series X van Wehkamp 08.59 uur binnen _O- *O*

Hopelijk is het iedereen gelukt d:)b

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 16:23
Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:32:
[...]

Nou, dat zou dus eigenlijk juist niet moeten. Met de nieuwe technieken zouden ze een stuk minder ruimte nodig moeten hebben voor dezelfde assets.
En volgens mij is er ook niet heel veel reden voor hogere kwaliteit assets. We zaten al op 4k. De winst van de nieuwe consoles lijkt vooral te zitten in hogere framerates, dynamisch assets in kunnen laden en dingen als raytracing. Zou allemaal niet echt veel meer storage moeten vereisen.
Maar we zullen het zien :)
Zou niet moeten, maar sommige devs boeit het toch weinig.

Verder gaan we straks gewoon meer assets krijgen. Weliswaar met geen dubbele textures, maar gewoon een stuk meer.

Als ik dergelijke nieuwe iteraties van consoles ken, dan gaan ze alle gewonnen performance gewoon weer opmaken

Martinspire - PC, PS5, XSX

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-10 19:25
Wow ik zat even te kijken naar de pre-order ervaringen in de US / Canada op reddit maar kennelijk is het daar echt een shitshow met bestellen.

edit: zit in het verkeerde topic

[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 22-09-2020 19:09 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 10:19

Louw Post

Cerenas

wes- schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:08:
Wow ik zat even te kijken naar de pre-order ervaringen in de US / Canada op reddit maar kennelijk is het daar echt een shitshow met bestellen.

edit: zit in het verkeerde topic
Zag allemaal foto's van papieren op fysieke winkels dat ze maar ~5 Series X en ~3 Series S kunnen reserveren. 8)7

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-10 19:05
Als ik deze lijst bekijk hoeven ze voor mij geen SEGA over te nemen. Of zijn er echt bekende games waar je blij van wordt van SEGA?

Wikipedia: List of Sega video game franchises

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Twixie
  • Laatst online: 11:20
Sega hint?
Je kan het natuurlijk ook gewoon in Google Translate gooien :P.
When I went to the store in charge of product sales, I found a sample on my desk, so I took a close-up shot.

Product sales manager "Oh no, I can't put it out yet! Not yet!"
Whatever that means.... :) Maar dat die foto X-Box uitbeeldt lijkt me toch echt wel overduidelijk en geen toeval.

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Twee vragen.

Eén: Heeft iemand de remote play al met nieuwe app uitgeprobeerd? Zo ja, kun je de stream kwaliteit aanpassen? En hoe is de kwaliteit in vergelijking met Xcloud?

Twee: iemand een idee hoe de richting avan de airflow op series S zal gaan zijn? Zuigt die zwarte ronde cirkel lucht aan, of blaast hij deze juist weg?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

Louw Post schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:24:
[...]

Zag allemaal foto's van papieren op fysieke winkels dat ze maar ~5 Series X en ~3 Series S kunnen reserveren. 8)7
Klopt ook gezien. Daarom denk ik dat er zo snel uitverkocht was ook hier. En als je dan bedenkt dat dit over amerika gaat wat nr1 target is van Microsoft, dan denk ik dat er hier in Europa gewoon erg weinig geleverd gaat worden.
Maar we gaan het zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 15:59
Ik vermoed dat het principe van de koeling hetzelfde is als bij de One S, dus de zwarte ronde cirkel zal de lucht eruit blazen. Aanvoer gaat via de zijkanten.

Ik heb Microsofts moneymaker ook gevonden: Microsoft Complete - Serviceplan voor je Surface of Xbox.

[ Voor 39% gewijzigd door ariekanari op 22-09-2020 19:54 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• RenegadexRIPxx
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-10 21:19
Zhankou schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:43:
Twee vragen.

Eén: Heeft iemand de remote play al met nieuwe app uitgeprobeerd? Zo ja, kun je de stream kwaliteit aanpassen? En hoe is de kwaliteit in vergelijking met Xcloud?

Twee: iemand een idee hoe de richting avan de airflow op series S zal gaan zijn? Zuigt die zwarte ronde cirkel lucht aan, of blaast hij deze juist weg?
Normaal gezien warme lucht aan de bovenkant, koude lucht via de onderkant / zijkant.
Warme lucht stijgt namelijk dus is het niet logisch als men het andersom zou doen. En ik verwacht niet dat het lomperiken zijn daar.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:33:
Als ik deze lijst bekijk hoeven ze voor mij geen SEGA over te nemen. Of zijn er echt bekende games waar je blij van wordt van SEGA?

Zitten imo zeker wel hele vette games tussen, probleem is alleen dat veel van die games zo enorm oud zijn, dus op dat punt ben ik het wel met je eens. Sega heeft lately niet zoveel laten zien (imo). Wellicht dat een nieuwe cash influx dat kan fixen tho.

• ariekanari
Pas maar op straks komt er een emulator voor SG-1000/3000 en SMS. Doki Doki Penguin Land!

• Finraziel
RenegadexRIPxx schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:56:
[...]

Normaal gezien warme lucht aan de bovenkant, koude lucht via de onderkant / zijkant.
Warme lucht stijgt namelijk dus is het niet logisch als men het andersom zou doen. En ik verwacht niet dat het lomperiken zijn daar.
Dat effect dat warme lucht stijgt is echter niet heel erg sterk en is makkelijk te overkomen met een fan. Ik weet niet meer zeker wie het was, ik meen Gamernexus maar weer het niet zeker, die een keer getest heeft door een pc kast die ontworpen was om met de stijgende lucht mee te koelen, op zijn kop te zetten. Maakte geen significant verschil (dwz geen verschil groter dan een mogelijke meetfout).

Desondanks meen ik wel dat de xsx inderdaad boven lucht uitblaast, wou alleen even aangeven dat een omgedraaide airflow minder lomp zou zijn dan je denkt.

• Nynto

Niet echte system sellers voor mij. Vind/vond wel Football Manager, Bayonetta en Phantasy Star lekkere games.

Overigens zijn games als Team Sonic Racing wel leuk voor de kiddos. Ook zou Sonic met een flinke lading cash voor nieuwe games een mooie mascotte kunnen worden voor Xbox. Iets dat Xbox op het moment gewoon niet heeft. Misschien Master Chief, maar dan wel een verkrachtte, slome, oude Master Chief.

[ Voor 23% gewijzigd door Nynto op 22-09-2020 20:18 ]

• NightyNite
Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:14:
[...]

Niet echte system sellers voor mij. Vind/vond wel Football Manager, Bayonetta en Phantasy Star lekkere games.

Overigens zijn games als Team Sonic Racing wel leuk voor de kiddos. Ook zou Sonic met een flinke lading cash voor nieuwe games een mooie mascotte kunnen worden voor Xbox. Iets dat Xbox op het moment gewoon niet heeft. Misschien Master Chief, maar dan wel een verkrachtte, slome, oude Master Chief.
Voor mij is Yakuza wel een system seller haha, prachtige spellen

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Eternal Champions, nuff said ;)

• Finraziel
Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 20:14:
[...]

Team Sonic racing was inderdaad niet meer dan 'leuk voor de kids'... Als ze echter weer een nieuwe zouden kunnen maken meer zoals Sonic racing Transformed (en ja ik kort de naam wat af :+)... Die was ook leuk voor de kids maar bevatte ook een enorme diepgang, was echt een flinke maar leuke uitdaging om te masteren!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben terug bij Xbox! Ik heb nu een PS4 en wilde voor de PS5 gaan. Greep mis bij de pre orders vorige week. Met het nieuws van gisteren over de acquisitie van Zenimax en het feit dat ik qua exclusives alleen de games van Naughty Dog echt vet vind, heb ik vanochtend mijn pre order geplaatst. Terug op het Xbox nest na de eerste Xbox en de 360 gehad te hebben. Ik kijk uit naar een hernieuwde kennismaking met Halo en vooral Gears!

• drakiesoft
Haha leuk gedaan. Niet echt voor de woonkamer, tenminste als je niet van steampunk houdt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7qc1tRaftw_y63BEYSQiB_cngc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0D7NVPYTpKTV3cTstpzPrGH.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Heb vast een deel thuis weer overnieuw gemaakt, wist nog ongeveer hoe alles eruit zag.
Morgen op mijn werk zal ik de informatie waar die mist aanvullen !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 14:53
Misschien een domme vraag maar ik heb vandaag de X besteld en kom van de PS af waar je nooit batterijen in je controller hoefde te doen. Is dit bij de X nog steeds het geval? Word er iets mee geleverd dat je ook continue kan opladen in plaats van steeds batterijen te moeten kopen om ze in je controller te moeten stoppen?

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:54
Granaatappel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:24:
Misschien een domme vraag maar ik heb vandaag de X besteld en kom van de PS af waar je nooit batterijen in je controller hoefde te doen. Is dit bij de X nog steeds het geval? Word er iets mee geleverd dat je ook continue kan opladen in plaats van steeds batterijen te moeten kopen om ze in je controller te moeten stoppen?
Ja, er worden batterijen bij geleverd :9 . Je kan een accu setje kopen :) Dan werkt het precies als bij de concurent.

• drakiesoft
maddog03 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:27:
[...]

Ja, er worden batterijen bij geleverd :9 . Je kan een accu setje kopen :) Dan werkt het precies als bij de concurent.
Beter, want accu is vervangbaar ;)

• NightyNite
Granaatappel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:24:
Zoals hierboven staat moet je er batterijen in doen. Je kunt ook een plug & charge kit kopen, waardoor je een vervangbare accu in het batterijcompartiment plaatst, welke je weer met usb-c kan opladen, kabel zou er ook bij moeten zitten :) Vandaar de opmerking dat het beter is dan de concurrent, want die accu is dus niet vervangbaar, niet dat ik echt gemerkt heb dat mijn PS controller heel erg veel sneller leeg ging, maar op zich wel een pluspuntje.

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 14:53
NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:32:
[...]

Zoals hieronder staat moet je er batterijen in doen. Je kunt ook een plug & charge kit kopen, waardoor je een vervangbare accu in het batterijcompartiment plaatst, welke je weer met usb-c kan opladen, kabel zou er ook bij moeten zitten :) Vandaar de opmerking dat het beter is dan de concurrent, want die accu is dus niet vervangbaar, niet dat ik echt gemerkt heb dat mijn PS controller heel erg veel sneller leeg ging, maar op zich wel een pluspuntje.
Ah top, helder! Ga ik zeker even bijkopen dan. Thanks voor de reacties! (y)

• v8power67

v8power67

Uh oh... Nu maar hopen dat dit biet is omdat mensen gezocht hebben op xbox x en de one x gekocht hebben...

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:43
Tja dan ben je gewoon dom :+

Lichtpuntje...

• v8power67

v8power67

Ja hellemaal als je bedenkt dat een xss beter is en goedkoper dan xox... Las dat Microsoft zelf ook in war geraakt was met hun benaming en het de xbox one series x noemde ergens :

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-10 12:34
Granaatappel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:38:
[...]

Ah top, helder! Ga ik zeker even bijkopen dan. Thanks voor de reacties! (y)
Naast de officiële Play&Charge kit kunnen deze Eneloop batterijen van de IKEA het aanschaffen waard zijn. Oplaadbare batterijen die superlang meegaan: https://www.ikea.com/nl/n...adbare-batterij-70303876/

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:31
v8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:46:
[Twitter]
Uh oh... Nu maar hopen dat dit biet is omdat mensen gezocht hebben op xbox x en de one x gekocht hebben...
Hopelijk allemaal opgekocht door een scalper >:)

• swoutr
  • Laatst online: 20-10 22:30
Nu alle details er zijn, de pre-orders erop zitten en we slechts anderhalve maand af zijn van release laat maar eens wat gameplay beelden van next gen zien! Las trouwens dat dirt 5 direct naar gamepass kwam?

• Thalaron
[Twitter]
Op zich kan ik het mij nog wel ergens voorstellen dat mensen zich hierbij vergissen..

Wanneer je b.v. deze X-Box One X dan krijg je voor 525 euro een product dat minder boeiend is dan de XSX...

Wanneer ik mijn vader zou vragen om "die nieuwe X-Box Series X" van 500 euro te kopen, zie ik hem dit ook wel aanschaffen met de opmerking dat hij iets duurder was dan wat ik had aangegeven.

Maar ik vermoed dat hier een bot los is gegaan op het verkeerde item :+ :+ :+

• ariekanari
Zou ik dan toch…

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

swoutr schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:09:
Las trouwens dat dirt 5 direct naar gamepass kwam?
Nee, zijn weer geruchten omdat iemand halve screenshots op Twitter zet.

Alleen het onderste gedeelte was ergen zichtbaar. Dan lijkt het net of oa A-C Valhalla en Dirt naar Gamepass komen.

Volgens mij zit er geen één Ubisoft game in Gamepass. F1 van Codemasters wel, maar Dirt gaat er echt niet day one inkomen. Wellicht na een (half) jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgB5emmzNhrqAeB41y1iUBntPRk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i4ZBO2tZOZtQoFNHSfXNLuqW.jpg?f=user_large

Oh ja, ze zijn nog niet klaar met aankopen. Satya zegt het zelf 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xhod_miLK6PruyFbTFBkZjljUgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zwAyuNNt9DDf1Dlr2dcfrjJz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 22-09-2020 23:30 ]

XBL: MRE Inc

• swoutr
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:24:
[...]

Alleen het onderste gedeelte was ergen zichtbaar. Dan lijkt het net of oa A-C Valhalla en Dirt naar Gamepass komen.

Volgens mij zit er geen één Ubisoft game in Gamepass. F1 van Codemasters wel, maar Dirt gaat er echt niet day one inkomen. Wellicht na een (half) jaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Aan de hand hiervan heb ik straks gekeken op de dirt 5 pagina bij xbox, toen stond er ook gamepass bij, echt expliciet. Maar nu lijkt het weer verdwenen.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LuMVQx31vmbDd1Vzc4CPUQXIQPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jN9J0CzxzIFUZ4t6FaISh0Fh.jpg?f=fotoalbum_large

• drakiesoft
[...]

[Afbeelding]
Het lijkt idd dat ie dat zegt, maar staat niet tussen quotes, dus ik denk dat dat stukje een conclusie is van de schrijver. Wat ie wel heeft gezegd is dat je niet zomaar een studio kan beginnen, wat impliceert dat je er beetje eentje kan kopen als je haast hebt.

• drakiesoft
[Twitter]
Amerikanen ...maar goed one x wordt niet meer gemaakt, dus voorraad zal wel laag zijn geweest.

De Fransen kunnen dat bv beter.
Staat gewoon nr1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2o5ZhTHoIqbI-Hn_ZqSFaWJFVww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9uumKaMfh2ATe3RkIXD7An4P.jpg?f=user_large

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-10 22:20
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Satya is naar mijn mening een van de betere CEO’s op dit moment. Gelukkig heeft hij een visie met XBOX erin. Het zakje geld dat MS heeft zal goed gebruikt worden.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Is het al bijna zover ? :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXjvFGxSj1LDpLEUdIOn1rUKh_c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f9jU5OqaOkBoA7tCeg0nS9mz.jpg?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Niet online
drakiesoft schreef op woensdag 23 september 2020 @ 07:13:
[...]

Amerikanen ...maar goed one x wordt niet meer gemaakt, dus voorraad zal wel laag zijn geweest.

De Fransen kunnen dat bv beter.
Staat gewoon nr1

[Afbeelding]
Als ik het pre-order draadje bekijk dan heeft de helft in Frankrijk besteld :P

• Thalaron
Het zou mij niets verbazen dan Amazon FR niet alles slam leveren.. ik hoop uiteraard voor jullie van wel(!)

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 12:21
justifire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 18:18:
[...]

Ja, of het je het waard is ...
Je kan natuurlijk ook games kopiëren vanaf een externe schijf naar de interne ssd (al weet ik niet of dat met Series X games ook gaat)
Hadden van mij wel gewoon een XSX met 2TB uit mogen brengen voor pak hem beet € 650,- dan had ik die vanmorgen zonder twijfel in mijn mandje gegooid.
Dat gezegd hebbende, vind 200 best een nette prijs voor zo’n mooi stukje techniek.
Ja kan nog altijd voor de tussenoplossing gaan voor de meeste games tot nu toe.
Gewoon een interne ( of extern maar die zijn duurder ) SSD aansluiten op de USB, nee het is niet hetzelfde maar deze gaat wel tot de limiet van USB3.1 dus snel genoeg voor de huidige games lijkt mij.

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 22:32:
[...]

Zoals hierboven staat moet je er batterijen in doen. Je kunt ook een plug & charge kit kopen, waardoor je een vervangbare accu in het batterijcompartiment plaatst, welke je weer met usb-c kan opladen, kabel zou er ook bij moeten zitten :) Vandaar de opmerking dat het beter is dan de concurrent, want die accu is dus niet vervangbaar, niet dat ik echt gemerkt heb dat mijn PS controller heel erg veel sneller leeg ging, maar op zich wel een pluspuntje.
Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je anno 2020 nog batterijen in je controller moet doen? Je betaalt in dat geval gewoon een paar tientjes meer om er een accu in te doen. De accu’s van mijn beide PS4 controllers doen het al sinds launch prima (al moet ik ondertussen wel een stuk vaker wisselen tussen de twee natuurlijk).

• disguisedpotato
  • Laatst online: 19-10 05:34
afca020 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:12:
[...]

Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je anno 2020 nog batterijen in je controller moet doen? Je betaalt in dat geval gewoon een paar tientjes meer om er een accu in te doen. De accu’s van mijn beide PS4 controllers doen het al sinds launch prima (al moet ik ondertussen wel een stuk vaker wisselen tussen de twee natuurlijk).
Ik vind het wel handig eigenlijk, met oplaadbare batterijen. Het zou wel netjes zijn geweest als ze er een play & charge kit bij zouden geven. Vooral als je maar 1 controller hebt lijkt dit me fijner dan een vaste accu.

Edit: is er een play & charge kit waarbij je de accu’s in een laadstation steekt, dus niet laadt via een kabel naar je controller? Dat had ik met de Xbox 360 en vond ik eigenlijk de fijnste oplossing.

[ Voor 13% gewijzigd door disguisedpotato op 23-09-2020 08:18 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het wel handig, heb nu een draadloos oplaadstation waar ik ze na het spelen opleg. Ik hou niet zo van usbkabels er in en eruit te moeten stoppen. Voordeel van deze methode is dat je meer vrijheid hebt als consument, nadeel is uiteraard dat je wat meer geld kwijt bent. Maar goed, ik kan straks gewoon de accu's van mijn oude controller gebruiken, dus alleen maar fijn (voor mij).

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Caayn
  • Niet online
[...]

Vind het wel fijn en voor mijj ook deel van de reden dat ik geen Elite V2 heb gekocht. Het zou wel fijn zijn geweest als de play&charge kit gewoon inbegrepen was.

Voordelen:
- Batterij leeg? Klik er nieuwe in en je kan draadloos door spelen, of klik er een kabeltje in om net als bij de DS3/4/5 bekabeld door te spelen. Jij hebt de keuze.
- Batterij dood? Vervang hem met standaard formaat nieuwe batterijen en je kan in de toekomst zonder problemen draadloos blijven spelen zonder dat je afhankelijk bent van sketchy ebay/aliexpress verkopers.

Nadelen:
- Het kost mij eenmalig twee tientjes extra voor de play&charge kit
- In het geval van AA batterijen moet ik die in de buurt hebben liggen. Vroeger had ik standaard een oplader uit het zicht onder de bank liggen waar altijd vier volle batterijen in lagen. Het inpluggen van een USB kabel koste mij net zo veel, soms meer, tijd dan de batterijen te vervangen.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
[...]

Zeker waar als ze goed zijn. Ik heb de ps4 als de pro gehad en mijn controller was om de haverklap leeg. Kon er een paar uurtjes mee gamen. Ik heb begrepen van Sony dat ze dat nu beter voor elkaar hebben.
Xbox had idd gewoon een battery kit erin moeten doen, mocht de batterij minder worden kan je altijd een nieuwe zo kopen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 12:21
ArthurMorgan schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:18:
Ik vind het wel handig, heb nu een draadloos oplaadstation waar ik ze na het spelen opleg. Ik hou niet zo van usbkabels er in en eruit te moeten stoppen. Voordeel van deze methode is dat je meer vrijheid hebt als consument, nadeel is uiteraard dat je wat meer geld kwijt bent. Maar goed, ik kan straks gewoon de accu's van mijn oude controller gebruiken, dus alleen maar fijn (voor mij).
Ik heb ook zo een station nu...en doet het perfect.

Deze toen voor 17,- op de kop weten te tikken:
https://www.mediamarkt.nl...BEgI5lfD_BwE&gclsrc=aw.ds

• vectormatic
  • Laatst online: 09:20

vectormatic

Warlock of the doorlock

swoutr schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 23:32:
[...]

Aan de hand hiervan heb ik straks gekeken op de dirt 5 pagina bij xbox, toen stond er ook gamepass bij, echt expliciet. Maar nu lijkt het weer verdwenen.
Als Dirt 5 op GP komt wordt die series S pre-orderen toch ineens wel heeeeeel verleidelijk, heb me destijds met Dirt 4 prima vermaakt, en deel 5 ziet er ook weer heel tof uit. Kan me ook wel voorstellen dat Dirt 5 op den duur wel komt, maar dag 1 zal helaas niet gok ik zo.

Het is iig voor mij wel de launch game die het meeste aanspreekt.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Bij de 360 had ik ook zo’n wit oplaadstation waar je de losse accu’s in kon klikken, dat werkte best prima moet ik zeggen en de accu’s gaan lang mee (denk dat dat de console is geweest met veruit de meeste uren). Dan ga ik me zo’n accusetje halen, thanks!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:37

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Is er eigenlijk een time window voor de release van die game? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• vectormatic
  • Laatst online: 09:20

vectormatic

Warlock of the doorlock

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:48:
[...]

Is er eigenlijk een time window voor de release van die game? :)
google zegt "2021"

Was wel een hele mooie flashback naar 2003-04 toen ik helemaal hyped was over de eerste stalker die er aankwam, those were the days, UT2K4, Far Cry, Geforce 6000 series _/-\o_

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Fireshade schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:32:
[...]
Dat van SegaSammy betwijfel ik ook, want die heeft niet alleen games als business, maar vooral ook anime, amusementscentra en arcade machines. Maar we gaan het zien morgen...
Ze hoeven niet het volledige bedrijf op te kopen. Dus ze zouden alleen het "Sega" gedeelte kunnen kopen en dan met Sammy samenwerken voor distributie in Japan.

[ Voor 13% gewijzigd door CerandoX.nl op 23-09-2020 09:12 ]

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zoals beloofd, Het hoofdtopic is nu volledig aangepast :)

• swoutr
Ik hoop echt dat MS banjo kazooie en perfect dark eens afstoffen. Hoop er elk jaar op en snap er elk jaar weer niks van dat ze er niks mee doen. Banjo kan zo goed concurreren met de adventure platform games van playstation. Het kan gewoon de mario van xbox zijn, zo’n verschrikkelijk gemiste kans. Dan moet het overigens niet zo’n matige game als nuts & bolts worden maar gewoon een kei van een adventure game. Of wat dacht je van Conker? Ook die game is gewoon een classic.

Ik kan wel beginnen over perfect dark, maar die hoort natuurlijk in hetzelfde straatje thuis. Het is alleen jammer dat beide games (banjo / pd) hun opvolgers gewoon niet erg goed waren. Waardoor MS de IP’s in de ijskast heeft gezet. Hebben ze niet het talent vraag ik me wel eens af?

• Caayn
  • Niet online
swoutr schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:20:
Ik hoop echt dat MS banjo kazooie en perfect dark eens afstoffen. Hoop er elk jaar op en snap er elk jaar weer niks van dat ze er niks mee doen. Banjo kan zo goed concurreren met de adventure platform games van playstation. Het kan gewoon de mario van xbox zijn, zo’n verschrikkelijk gemiste kans. Dan moet het overigens niet zo’n matige game als nuts & bolts worden maar gewoon een kei van een adventure game. Of wat dacht je van Conker? Ook die game is gewoon een classic.

Ik kan wel beginnen over perfect dark, maar die hoort natuurlijk in hetzelfde straatje thuis. Het is alleen jammer dat beide games (banjo / pd) hun opvolgers gewoon niet erg goed waren. Waardoor MS de IP’s in de ijskast heeft gezet. Hebben ze niet het talent vraag ik me wel eens af?
Zeker, MS heeft een enorme stapel IPs waar ze helaas weinig mee doen.

Als toevoeging zou ik graag een nieuwe Viva Pinata zien. De originele 360 versies waren leuke relax games en via BC nog prima te spelen maar helaas wel beperkt in grote door de hardware destijds.

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 09:00

Wat zou het toch prachtig zijn als ergens net voor de release wordt aangekondigd dat de nieuwe gen lanceert met Banjo. A man's gotta dream.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Genoeg grote studios nu, misschien zien de Zenimax-studios het wel zitten. :-)

• NightyNite
[...]

Ik ben het wel met je eens hoor, maar goed, op zich is het kunnen vervangen wel nice.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-10 18:00
Ik las net dat voor 7,5 miljard Microsoft ook orion heeft gekregen.
https://www.windowscentra...cloud-game-streaming-tech

Klinkt ook niet verkeerd !

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-10 15:28
mobygo76 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:05:
Ik las net dat voor 7,5 miljard Microsoft ook orion heeft gekregen.
https://www.windowscentra...cloud-game-streaming-tech

Klinkt ook niet verkeerd !
Om nu het woord 'gekregen' te gebruiken bij een deal van 7,5 mld vind ik toch wat overdreven _O-

• mobygo76
Blaauw87 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:25:
[...]

Om nu het woord 'gekregen' te gebruiken bij een deal van 7,5 mld vind ik toch wat overdreven _O-
Meer in de trend dat ik nog niemand er over had gehoord. Maar je hebt gelijk. 😁

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:37

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Thanks to @mobygo76

Even linkje naar het filmpje van Orion.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Blaauw87 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:25:
[...]

7,5 miljard. Koekje erbij ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYXWRY81EVBTcprf12bT4ExSrCY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hx8nX3S1KA1cQEmNFTgqNQjl.jpg?f=user_large

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:50
[...]

Of je de enige bent weet ik niet maar het is wel gewoon veel duurzamer en goedkoper om herlaadbare AA batterijen te gebruiken dan een interne accu die slechts met veel moeite vervangen kan worden (of niet eens).

[ Voor 6% gewijzigd door Ramon op 23-09-2020 10:48 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• mobygo76
Ik had accu’s bij de 360. Bij de One gewoon batterijen. Ik vind batterijen veel fijner. Blijven ook veel beter in conditie.
De accu van de PlayStation 4 is veel minder krachtig dan de 2 batterijen in mijn Xbox controller.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 16:32

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Ik vind het vooral fijn dat je de keuze hebt, heb ook een keer de xbox meegenomen maar de controller was leeg, en nergens meer een usb kabel (want iPhone dus geen micro usb voor handen) en dan is het wel fijn dat je ff snel de batterijen van de afstand bediening kan gebruiken :-)

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• Wom

Wom

Heb dit ooit gekocht: productreview: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers r...

Maar inmiddels beginnen die accu's wel wat te slijten. Maar met veel plezier gebruikt eigenlijk. Ook ik vind het wel handig dat je kunt wisselen met batterijen eigenlijk, je hebt dan iig de keuze wat je doet.

• ariekanari
Is er ook een USB3.x splitter voor een HDD/SSD zodat ik deze tegelijkertijd kan aansluiten op een Series X en One?

Type B Micro USB3 (1x, HDD/SSD-zijde) > Type A USB3 (2x)

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:25
BM schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:50[/message]:

Forza Horizon 4, gewoon om te kijken hoe dat er op 4K + HDR uit ziet (ik kom van een Xbox One og, zonder al die hippe dingen).
Gears 5. Idem, en dit is 1 van de weinige games die mn vriendin nog wel mee wil spelen :)
Ori --> Ik ben heeeeel benieuwd hoe consolegamen op 120fps aanvoelt.

Falconeer vind ik wel interessant, en uiteraard de sleeper hit van 2020, Tetris :+

Verder nog niet zo over nagedacht, maar ik vermoed dat (een deel van) de Bethesda games tegen die tijd ook wel in GP staan, dus misschien pik daar nog wat van mee :)

Helaas is The Medium net geen release game, daar kijk ik ook wel naar uit.
Ben jij toevallig de andere helft van mijn gespleten persoonlijkheid? :P

Forza Horizon 4, exact het zelfde.
Gears 5, nog niet gespeeld maar ga ik als eerste doen vanwede de upgrade
Ori, super benieuwd naar 120fps inderdaad!
Falconeer vind ik persoonlijk iets minder interessant.
Ik hoop op de laatste Doom in GP, die moet ik nog doen en krijgt ook een XSX patch als het goed is.
The Medium ben ik ook op aan het wachten maar die zal later dit jaar verschijnen, een van de redenen waarom ik nu GPU heb :)
Pagina: 1 ... 76 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden