Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.677 views

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-10 13:15
RRCreations schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:43:
Er is 99% kans dat het inderdaad morgen gewoon om 09:00 van start zal gaan. Ik ben echter toch op dus kan ik het net zo goed in de gaten houden. Een stagiaire hoeft het knopje maar verkeerd te drukken en ik heb hem alvast binnen.

Ik heb alvast wel bij bol.com en MS store alles vooraf ingevuld en/of bijgewerkt. Het is nu simpel drukken op ‘afrekenen’. Zin in!
Hoe dan bij MS? Je hebt ze dus al toegevoegd aan je winkelwagen? Dat kan indd bij MM maar bei MS lukt het mij niet.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Rossi46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:28:
[...]

Hmm, geen nieuwe (draadloze) headset dus? Jammer...
Ik vind dat ook vreemd. Zou graag een Microsoft wireless headset willen welke op de Xbox Series X aangesloten kan worden, maar nu zijn we afhankelijk van third-parties.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-10 22:20
ben2513 schreef op maandag 21 september 2020 @ 23:43:
[...]

Hoe dan bij MS? Je hebt ze dus al toegevoegd aan je winkelwagen? Dat kan indd bij MM maar bei MS lukt het mij niet.
Ik bedoelde meer CC en adressen voorbereiden. Heb helaas geen Xbox in mijn winkelwagen gehad.

PS: Kon helaas niks orderen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RRCreations op 22-09-2020 00:11 ]

• ben2513
Preorders zijn inmiddels begonnen in Australië. Sommige winkels zijn al uitverkocht (zie comments, gesorteerd nieuw - oud) https://www.reddit.com/r/...r_megathread_and_info_hub

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Sommige? Je bedoelt allemaal. En dat binnen 20 min.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• ben2513
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 00:55:
Sommige? Je bedoelt allemaal. En dat binnen 20 min.
Ja je hebt gelijk, was te begin nog niet helemaal helder want toevoegen tot winkelmandje heeft vaak nog gewerkt.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:02

justifire

Shut up and squat !!

Nog nergens in Nederland de pre-orders open.
Microsoft heeft de teugels strak in handen >:)

[ Voor 103% gewijzigd door justifire op 22-09-2020 07:17 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Wel knap dat Microsoft me toch weet te triggeren met de nieuwe Xbox . Ik ben van de release xone over gestapt naar Sony deze generatie vanwege slechte console en betere exclusive games op de ps4 zoals uncharted , last of is en horizon , maar voorlopig zijn dat soort games er niet dus waarom zou ik niet een Xbox series x nemen en mn ps4 laten staan voor horizon forbidden west. De series x lijkt op papier op die exclusives na de beste keuze momenteel

• ben2513
Niet dat iemand op Coolblue wilde bestellen (lol) maar zij doen nu niet meer mee met preorders. Vermoedelijk krijgen zij niet genoeg. Preorders zijn ook gecanceld voor Brazilië, Chili, Mexico, Columbia en Argentinië.

En oh ja, iedereen voorspelde dat de Series S sneller uitverkocht zou raken. Dat is niet zo trouwens. In alle markten waar de preorders al zijn geopend was de Series X sneller uitverkocht

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 12:21
De MS Site loopt nu al voor geen meter bij mij ... laat staan om 09.00

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:27
justifire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 06:53:
Nog nergens in Nederland de pre-orders open.
Microsoft heeft de teugels strak in handen >:)
Fysieke winkel wel. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:27

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nu maar hopen dat dat niet ook voor bol.com geldt :D

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-09-2020 07:56 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik ga voor beide consoles. Wel de eerste xbox console ooit! Na die deal van Bethesda dacht ik dan schaf ik hem nu maar aan.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• ben2513
ErwinJ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 07:43:
De MS Site loopt nu al voor geen meter bij mij ... laat staan om 09.00
Echt? Geen problemen hier. Echter zijn er wel problemen met ABN AMRO dus als je daar klant bent en ermee wilde betalen dan.. laten wij ff hopen dat zij het binnenkort hebben opgelost lol

[ Voor 27% gewijzigd door ben2513 op 22-09-2020 08:02 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:24
Laten we de modjes ook tijd gunnen om te pre orderen door hier te lullen over de pre orders d:)b

[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2018888

Lichtpuntje...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:05

Wom

Bright Memory heeft ook een releasedatum gekregen. Deze komt uit op 10 november, dus ook bij de release van de XSS/XSX. Let op, dit is de game die je nu al kunt kopen op Steam, dus niet de Infinite versie de we tijdens de eerste gamespresentatie gezien hebben.

Daarnaast is Quantum Error ook bevestigd als Xbox-titel, hier was voorheen de PS5-release enkel van bekend.

[ Voor 24% gewijzigd door Wom op 22-09-2020 08:07 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, series S komt er aan! Uiteindelijk toch niet voor de X gegaan. Ik heb zo'n gigantische hoeveelheid games toch al digitaal én geen 4K tv... Wel een soort van jammer want ik koop games ook wel graag fysiek, al is het maar om een winkel te steunen (al koop ik vrijwel alles voor mijn Switch fysiek in de winkel).

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

BM

Moderator Spielerij
Kunnen we de pre-order talk in het uhhh pre-order topic houden?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Edit: verplaatst naar pre orde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Roodaap op 22-09-2020 09:28 ]

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 05:34
Zo, en nu komt het volgende 'issue': voor de zekerheid alvast 3 jaar Live Gold kopen en naar GPU converteren, of dit een dag voor release doen? :p

[ Voor 3% gewijzigd door disguisedpotato op 22-09-2020 09:29 ]

Verwijderd

disguisedpotato schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
Zo, en nu komt het volgende 'issue': voor de zekerheid alvast 3 jaar Live Gold kopen en naar GPU converteren, of dit een dag voor release doen? :p
Dat wordt niet 1 op 1 omgezet volgens mij.

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:44
Heb je de adaptive controller straks nodig voor Flight Simulator 2020, om bv joysticks aan te sluiten?

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10 09:00
Als je nu nog geen gamepass maar wel al een xbox of dikke pc hebt, waarom niet? dan kan je nu alvast genieten. Anders zou ik inderdaad wachten

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik heb dat dus wel al gedaan omdat ik 3 XBO's thuis heb en je Family sharing maar voor 2 consoles kan gebruiken. Ik heb de hoop dat, tegen de tijd dat mijn eigen GP abbo afloopt volgend jaar er een family tier met opties tot meer consoles toegevoegd gaat worden.

Xbox Live ID:Notna8310

• disguisedpotato
  • Laatst online: 19-10 05:34
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:32:
[...]

Dat wordt niet 1 op 1 omgezet volgens mij.
Wel als je voor het eerst converteert volgens mij :). Daarna niet meer inderdaad, dan wordt er een bepaalde conversie factor gebruikt. Als je een bron wil kan ik wel gaan zoeken, het staat ergens op de MS site.

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54
ik zou het direct doen, je weet niet hoe lang de 1:1 conversie blijft gelden.

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 18:36
Die conversie is een truuk die microsoft bewust toelaat om gamepass te laten groeien, dit zullen ze een keer veranderen. Persoonlijk zou ik het ruim voor de release doen...

... maar verwacht eerlijk gezegd dat microsoft de komende periode niets zal willen doen dat gamers doet afzien van xbox of gamepass. De komende periode gaat tenslotte om het aantal nieuwe gebruikers te showen.

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53
Ik ben ook 1 van de gelukkige die een bestelling heeft kunnen plaatsen bij MS. Ik heb daar ook extra controller bij besteld en een charge kit. Controller is volgens mij de nieuwe maar bij de charge kit staat er Xbox one series. Dat zal voor de vorige generatie zijn zeker? Maar buiten USB c is er geen verschil dacht ik?

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Sphinkx schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:
Ik ben ook 1 van de gelukkige die een bestelling heeft kunnen plaatsen bij MS. Ik heb daar ook extra controller bij besteld en een charge kit. Controller is volgens mij de nieuwe maar bij de charge kit staat er Xbox one series. Dat zal voor de vorige generatie zijn zeker? Maar buiten USB c is er geen verschil dacht ik?
De nieuwe is er ook: https://www.xbox.com/nl-n...rgers/play-and-charge-kit

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Nynto
  • Laatst online: 09-08 23:01
Is dat niet dezelfde, maar met een ander kabeltje erbij? Pak je gewoon een USB-C die je al hebt liggen en gebruik je die :9

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:53
Thx. Maar die stelden ze dus niet voor. Mijn order annuleren is uiteraard geen optie. Alleen die lijn annuleren gaat allicht ook niet gaan. Mss eens proberen de helpdesk te contacteren...

• Thalaron
  • Laatst online: 01:37
Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik nu voor de X-Box Series X of PS5 ga...
  • Pro's voor mijzelf richting het kamp van MS zijn voornamelijk; Scorn (ik kan iig. niets vinden dat deze game naar PS5 komt). Dan moet ik Horizon wellicht missen maar Scorn trekt mij toch wel meer aan
  • Ik verwacht dat de XSX stiller zal zijn dan de PS5, maar dat is uiteraard nog maar een gok...
  • Hoewel de nieuwe functies van de nieuwe controller bij Sony mij zeer aanspreken, aan de andere kant vond ik de PS2 en PS3 controller nooit fijn... en heb ik hier nog een zo goed als nieuwe Elite Controller (V1) die ik kan gebruiken op de XSX...
  • Ik twijfel of GamePass voor mij nu wel/geen toegevoegde waarde heeft...
Hoe verwachten jullie dat de laadtijden zullen zijn in vergelijking met PS5 (i.v.m. het tragere geheugen)? Of zal dit in de praktijk denken jullie wel meevallen?

Ook heb ik in het verleden een X-Box Live Gold abbo genoten. Dit was nog met de X360 overigens... De generatie van X-Box One/PS4 overgeslagen -> Game PC met GTX 1080. Gaat het trucje met Game Pass Ultimate dan nog werken middels hetzelfde account of moet ik dan een nieuwe aanmaken?

Ik wil hoe dan ook een nieuwe console, al was het maar omdat ik toch een UHD BD-speler wil.

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 22-09-2020 11:35 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Nynto
Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:34:
  • Pro's voor mijzelf richting het kamp van MS zijn voornamelijk; Scorn (ik kan iig. niets vinden dat deze game naar PS5 komt). Dan moet ik Horizon wellicht missen maar Scorn trekt mij toch wel meer aan
  • Ik verwacht dat de XSX stiller zal zijn dan de PS5, maar dat is uiteraard nog maar een gok...
  • Hoewel de nieuwe functies van de nieuwe controller bij Sony mij zeer aanspreken, aan de andere kant vond ik de PS2 en PS3 controller nooit fijn... en heb ik hier nog een zo goed als nieuwe Elite Controller (V1) die ik kan gebruiken op de XSX...
Hoe verwachten jullie dat de laadtijden zullen zijn in vergelijking met PS5 (i.v.m. het tragere geheugen)? Of zal dit in de praktijk denken jullie wel meevallen?

Ook heb ik in het verleden een X-Box Live Gold abbo genoten. Dit was nog met de X360 overigens... De generatie van X-Box One/PS4 overgeslagen -> Game PC met GTX 1080. Gaat het trucje met Game Pass Ultimate dan nog werken middels hetzelfde account of moet ik dan een nieuwe aanmaken?

Ik wil hoe dan ook een nieuwe console, al was het maar omdat ik toch een UHD BD-speler wil.
Dat trucje gaat sowieso werken. Mensen laten zelfs hun huidige Game Pass Ultimate aflopen om vervolgens "het trucje" te doen :)

Die laadtijden... ik denk niet dat het veel uit gaat maken, als je kijkt naar verschillen in laadtijden op de PC. Maar dat kan niemand op dit moment met zekerheid stellen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Laadtijden... maakt het iets uit of het 1 of 2 seconden duurt? 10 of 20 sec.? Fijn dat het sneller gaat. Gamechanger niet als je het mij vraagt. En de verschillen zullen niet wereldschokkend zijn. Maar ik heb nog niets gezien op de ps wat betreft laadtijden.

• v8power67
  • Laatst online: 19-10 22:32

v8power67

Psn: Mausosaurus

harrytasker schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:40:
Laadtijden... maakt het iets uit of het 1 of 2 seconden duurt? 10 of 20 sec.? Fijn dat het sneller gaat. Gamechanger niet als je het mij vraagt. En de verschillen zullen niet wereldschokkend zijn. Maar ik heb nog niets gezien op de ps wat betreft laadtijden.
Nou er is een verhaal van een spel op de concurrentie die jn 2 sec vanuit cold boot in de game zit. Dat vind ik wel serieus ziek. Dus ik denk dat de concurrentie daar wel degelijk voordelen mee gaat halen. Wat precies geen idee maar dat is voor in een ander topic. Heb daar ook mijn reactie geplaatst op zijn vraag ivm geen vs discussies.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50

Scorn is momenteel enkel voor Xbox en PC aangekondigd, of het ooit (en wanneer) naar Playstation komt weet alleen de dev.

Koeling valt inderdaad ook niks over te zeggen momenteel, bij de Series X heb je in ieder geval meer zekerheid dat die stil gaat zijn ivm de formfactor en ook de huidige generatie.

De Dualsense heeft kwa vorm meer weg van de xbox controller dan van de DS2/3. De nieuwe functies zijn zeker interessant, maar ze zullen we eerst door de devs geïmplementeerd moeten worden anders heb je er vrij weinig aan.

Alleen jij kan voor jezelf bepalen of GamePass waarde heeft, maar heel veel mensen in dit topic zijn er erg over te spreken.

Wat betreft laadtijden. ja net wat harry erover zegt.... de Xbox heeft alsnog een retesnelle SSD, dus lang zullen ze niet zijn. Is het erg als de laadtijden 2x zoveel zijn als bijna niks? Is nog steeds bijna niks denk ik zo. Verder valt er niet te zeggen over wat voor gevolgen het voor gameplay ed zal hebben.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je niet op basis van bovenstaande punten je besluit moet nemen. Kijk naar de games, wat spreekt je het meest aan? En vergeet daarbij de acquisitie van gisteren niet ;)

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Xtr3me4me op 22-09-2020 12:12 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Thalaron
Dalim schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:09:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je niet op basis van bovenstaande punten je besluit moet nemen. Kijk naar de games, wat spreekt je het meest aan? En vergeet daarbij de acquisitie van gisteren niet ;)
Thnx voor je bericht.

Uiteraard ligt de keuze voornamelijk bij de games. Het lastige is daarbij dat ze beide wel wat bieden, echter heb ik geen zin (meer) om álle consoles in huis te hebben. Daar heeft mijn vrouw ook een mening over (kosten enzo).

Nu heb ik in theorie geen Xbox nodig maar ik merk dat gamen op de PC, ook met controller, toch niet hetzelfde gevoel geeft... Nog maar even wat gameplay filmpjes bekijken van de games van de concurrentie waardoor ik twijfels heb (wellicht valt dat wel tegen haha).

Maar goed, het gaat allemaal nog wel even duren dus ik heb nog de tijd om erover na te denken. Vermoedelijk zal het toch kamp X-Box worden.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:19

Betreffende laadtijden, lees dit maar eens: https://news.xbox.com/en-...ox-velocity-architecture/

Natuurlijk deels marketing materiaal maar nog steeds interessant. MS zegt o.a. dat de 2,4GB/s een gegarandeerd getal is, ongeacht de hitteproductie, dus misschien kan het nog wel sneller ook! Verder natuurlijk interessante combinatie van hard- en software.

En het voordeel van een SSD is dat je bijna instant bij kleine bestandjes kan komen. Ook als de throughput zelf laag is. Dat heeft iets te maken met IOPS, weet er zelf het fijne ook niet van :+

Maar check deze video maar eens, vergelijking van HDD met SSD en nvme SSD:

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Is er hier toevallig iemand met een xbox console, die de Remote play app al heeft getest vanuit het thuis netwerk?
Zo ja, kun je ook nog de kwaliteit van je stream invullen? Voorheen wel, Low-Medium enzv.

• Saidinho84
  • Laatst online: 22-02 11:55
Ik heb ze beide in pre order nu PS5 en Xbox Series X.

Heb altijd alle generaties gehad omdat ik geen enkele topgame wil missen. Voor mij geen fanboy gedoe gewoon lekker genieten van de games.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:05

Op de XBox heb je ook een Horizon :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Thalaron
Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:49:
[...]

Op de XBox heb je ook een Horizon :)
Inderdaad ;)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier ook wel benieuwd of mijn oude play&charge kits zullen werken. Zou wel een uitkomst zijn, heb er 2 liggen (in oude 1st gen XBO controllers).

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

10 november ben ik er ook weer bij met de Series X. Nu al een Xbox One dus heb er wel zin in.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• laurens700
Voor welke games gaan jullie voor de xbox. Ik dacht zelf aan Cyberpunk, twijfel of ik COD wil. AC is niet echt m'n ding meer.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• laurens700

• Finraziel
  • Laatst online: 17:57
laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:31:
Voor welke games gaan jullie voor de xbox. Ik dacht zelf aan Cyberpunk, twijfel of ik COD wil. AC is niet echt m'n ding meer.
Whatever dat Microsoft in de gamepass gooit oOo
En cyberpunk want die heb ik al (omdat ik de cyberpunk one x gekocht heb). Maar ik koop verder niet veel games, vooral niet bij release. Heb ook nog meer dan genoeg oude games te spelen en ben benieuwd naar verbeteringen in laadtijden, framerates, stabiliteit en graphics.

Gamertag: FinrazielNL

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Cyberpunk, en ik denk dat ik ook eindelijk eens Forza Horizon 4 ga spelen. Die krijgt ook een grafische update voor de XSX, dus gaat leuk worden.

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Alleen Cyberpunk, de rest zien we later wel een keer.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 15:59
Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:36:
[...]

Whatever dat Microsoft in de gamepass gooit oOo
En cyberpunk want die heb ik al (omdat ik de cyberpunk one x gekocht heb). Maar ik koop verder niet veel games, vooral niet bij release. Heb ook nog meer dan genoeg oude games te spelen en ben benieuwd naar verbeteringen in laadtijden, framerates, stabiliteit en graphics.
Ja, GPU is fijn. Ik ben nu, tussendoor, aan het flipperen in Devil's Tilt. Ik ben er wel heel slecht in.
Dit zou ik anders nooit spelen of kopen. Doet me denken aan Monopoly ooit gekocht voor €5, maar dat is de enige spelaankoop waarvan ik spijt heb. Bordspellen nooit kopen, die speel je maar 1 keer.

[ Voor 15% gewijzigd door ariekanari op 22-09-2020 13:41 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Verwijderd

Wat is nu de beste manier om een gamepass aan te schaffen. Werkt het truukje nog steeds van Xbox live gold kopen en daar de 1 euro aanbieding overheen zetten? Ik heb begrepen dat als je nu een xbox live jaar abonnement code hebt dat dit omgezet wordt naar 3 maanden ultimate. Weet iemand hoe dit exact zit?

• Finraziel
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:39:
Wat is nu de beste manier om een gamepass aan te schaffen. Werkt het truukje nog steeds van Xbox live gold kopen en daar de 1 euro aanbieding overheen zetten? Ik heb begrepen dat als je nu een xbox live jaar abonnement code hebt dat dit omgezet wordt naar 3 maanden ultimate. Weet iemand hoe dit exact zit?
Ja dat kan, maar hoort hier thuis: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Gamertag: FinrazielNL

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Weet iemand of de HyperX headsets in volle functionaliteit zullen werken op de XSX? Zelf in het bezit van een Cloud II welke op de PS4 via de USB poort perfect werkt met 7.1.. Kan dit nergens vinden!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-10 15:28
Wat een geduld om dit elke keer weer te vermelden, dit is een vraag die je nu ook wel 5x per dag voorbij ziet komen :+

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:18
Zowiezo AC. Cyberpunk denk ik echt dat ik nog mee wacht tot de next gen update... Natuurlijk blijf ik FH4 trouw, en genoeg in GP/EA Play.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-10 10:19

Louw Post

Cerenas

Thomas schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:03:
Hier ook wel benieuwd of mijn oude play&charge kits zullen werken. Zou wel een uitkomst zijn, heb er 2 liggen (in oude 1st gen XBO controllers).
Als het goed is wel. Enige verschil is dat de nieuwe controllers een USB-C poort hebben ipv micro-USB. Daarom heeft de nieuwe play&charge kit een USB-C kabel.

• DM89
  • Laatst online: 23:39
Kan iemand mij vertellen welke controller en accu pack ik moet kopen, Xbox is nieuw voor mij en ik zie van alles verschijnen als ik er op zoek maar welke is nou het nieuwe model 😅

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DM89 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:
Kan iemand mij vertellen welke controller en accu pack ik moet kopen, Xbox is nieuw voor mij en ik zie van alles verschijnen als ik er op zoek maar welke is nou het nieuwe model 😅
Je krijgt een controller bij de console. Als je een extra controller wilt, moet je de nieuwe (V3? Iig met de share knop in het midden als 3de knop) Series X controller erbij kopen en past de Play & Charge kit er gewoon in/op. concreet:

https://www.xbox.com/nl-n.../xbox-wireless-controller
https://www.xbox.com/nl-n...rgers/play-and-charge-kit

(Rechts boven staat de reserveer knop )

Note: de oude play & charge kits blijven ook werken maar die hebben geen USB-C connector. Maar MS heeft eerder bevestigd dat ook deze (last gen) gewoon werken in de nieuwe controllers.

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 22-09-2020 14:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vrijwel zeker:
- Dirt 5
- Falconeer
- Watch Dogs Legion

Twijfel:
- Cyberpunk
- CoD (om een lekkere shooter te hebben)
- AC (maar ik ben niet zo'n fan van de richting waar de serie is ingegaan met Origins)

Games die ik heb maar zeker nog eens ga opstarten met de launch:
- Forza Horizon 4
- Ori
- Gears 5
- Hele zooi andere 360/XB1 games :Y)
DM89 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:
De nieuwe accessoires hebben een USB-C aansluiting en de oude gebruiken micro-usb. De nieuwe controllers hebben ook een derde knop tussen de select/view en start/menu knoppen in.

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 22-09-2020 14:05 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:34

TheVMaster

Moderator WOS
laurens700 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 13:31:
Ik denk dat ik AC ga bestellen. Maar daarnaast heb ik al Gamepass en een hele lading games die ik gewoon vanaf Xbox One kan meenemen :+ Die er dus op de Series X ook beter uit gaan zien.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Heb lang zitten twijfelen om de Series X te preorderen, zeker met de game pass deals en de overname van Bethesda, maar uiteindelijk niet gedaan. Zal de komende maanden zoet genoeg zijn met een PS5 straks en tegen de tijd dat er een echte must have op de Xbox verschijnt zal die ruim leverbaar zijn. Daarnaast kan ik altijd nog een Xbox One X 2dehands op de kop tikken voor gamepass, tegen de tijd dat er een game uitkomt die daar niet meer op draait zijn we zo een 1 a 2 jaar verder. Maar een Series S kan ook interessant zijn voor puur en alleen gamepass en die zal langer ondersteund worden.

Keuzes keuzes.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-10 14:17
Zouden nu alle games dien van Zenimax vandaan komen beter spelen op een Xbox Series X? Aangezien ze straks een first party developer zijn zullen ze misschien geen specifieke optimalisaties meer gaan doen voor de PS5 die bijvoorbeeld een snellere SSD hebben. En als het dan uiteindelijk op "raw" power aankomt dan wint de Xbox het simpelweg gewoon.

• justifire
  • Laatst online: 18:02

justifire

Shut up and squat !!

Wom schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:06:
Bright Memory heeft ook een releasedatum gekregen. Deze komt uit op 10 november, dus ook bij de release van de XSS/XSX. Let op, dit is de game die je nu al kunt kopen op Steam, dus niet de Infinite versie de we tijdens de eerste gamespresentatie gezien hebben.

[YouTube: 『Bright Memory』Xbox Series Xリリース決定!]
Word nu al 'Demon Souls With Guns' genoemd ! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
justifire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]

Zit deze dan ook in de game pass?

• Caayn
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:15:
[...]

En daar ging mijn interesse in de game -O-

• DM89
  • Laatst online: 23:39
Zoals ik begrijp bied GamePass toegang tot een bibliotheek met 'gratis oudere' games en Gold?

Moet even wennen aan al die nieuwe termen etc als je nooit een Xbox hebt gehad.

[ Voor 42% gewijzigd door DM89 op 22-09-2020 14:32 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DM89 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:30:
Zoals ik begrijp bied GamePass toegang tot een bibliotheek met 'gratis oudere' games en Gold?

Moet even wennen aan al die nieuwe termen etc als je nooit een Xbox hebt gehad.
Niet alleen oudere, ook nieuwe van de MS studio's zelf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-10 14:17
Er vanuit gaande dat ik hem ook echt binnenkrijg de 10de.

Eerst Forza Horizon 4 in 4k 60.

Black ops cold war.

Ori via gamepass.

Battlefield 5
Grid
games die 60fps als Target hebben, maar daar regelmatig onder zaten. Ben wel benieuwd of die nou meteen locked 60 zullen draaien.

Heel misschien AC als de reviews goed zouden zijn.

• NightyNite
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Mick3112 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:34:
[...]

Er vanuit gaande dat ik hem ook echt binnenkrijg de 10de.

Eerst Forza Horizon 4 in 4k 60.

Black ops cold war.

Ori via gamepass.

Battlefield 5
Grid
games die 60fps als Target hebben, maar daar regelmatig onder zaten. Ben wel benieuwd of die nou meteen locked 60 zullen draaien.

Heel misschien AC als de reviews goed zouden zijn.
Forza Horizon 4 zit dacht ik ook in de game pass

• Wom

Wom

Kaasje123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:12:
Zouden nu alle games dien van Zenimax vandaan komen beter spelen op een Xbox Series X? Aangezien ze straks een first party developer zijn zullen ze misschien geen specifieke optimalisaties meer gaan doen voor de PS5 die bijvoorbeeld een snellere SSD hebben. En als het dan uiteindelijk op "raw" power aankomt dan wint de Xbox het simpelweg gewoon.
Dit is natuurlijk heel lastig te voorspellen. Titels die nu in ontwikkeling en dichtbij release zijn, zullen de potentie van de SSD's (en andere technieken) nog niet helemaal benutten. Maar titels die nog niet zo ver zijn, kunnen natuurlijk veel beter inspelen op de specifieke technieken die een Xbox of Playstation hebben. En ja, dan mag je er vanuit gaan dat 1st party studios zich eerder gaan richten op de console van hun broodheer ;)

Maar enige nuance is ook op zijn plaats, want ik geloof nu ook niet direct dat een release die gericht is op de XSX opeens heel slecht gaat draaien op de PS5 (of andersom). Dat was bij de vorige generatie ook niet echt het geval (uitzonderingen daar gelaten). En dat probleem speelt ook niet bij titels die exclusief zijn natuurlijk.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Heb hier Dirt 5 en Cyberpunk 2077 al in pre-order staan. Verder bekijk ik het nog wel even. Ik ga echter nog niet meteen voor de Series X. Ben hopende op een goede inruil deal bij Game Mania voor m'n One X. Beide genoemde games hebben gratis 'upgrades' voor next-gen, dus ben in ieder geval voorbereid. :)

• laurens700
Games van Bethesda worden die ook meteen 10 november beschikbaar? Kan ik Doom elk geval spelen, kijk daar wel naar uit.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:00

BM

Moderator Spielerij
Notna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:59:
[...]

Je krijgt een controller bij de console. Als je een extra controller wilt, moet je de nieuwe (V3? Iig met de share knop in het midden als 3de knop) Series X controller erbij kopen en past de Play & Charge kit er gewoon in/op. concreet:
Kleine nuance, je kunt ook ook de controllers van de Xbox One gebruiken. Geen enkele noodzaak om per se degene met een shareknop te kopen. Of je nog voor de 'oude' controllers moet gaan als je in de markt bent voor extra controllers is de vraag, maar technisch gezien is er geen reden om dat te doen.

Edit na aanvulling verderop (waarvoor dank @Nynto ) : Er zijn dus wél technische redenen om de nieuwe te nemen, maar de oude werken ook, dat was voornamelijk mijn punt :+
Forza Horizon 4, gewoon om te kijken hoe dat er op 4K + HDR uit ziet (ik kom van een Xbox One og, zonder al die hippe dingen).
Gears 5. Idem, en dit is 1 van de weinige games die mn vriendin nog wel mee wil spelen :)
Ori --> Ik ben heeeeel benieuwd hoe consolegamen op 120fps aanvoelt.

Falconeer vind ik wel interessant, en uiteraard de sleeper hit van 2020, Tetris :+

Verder nog niet zo over nagedacht, maar ik vermoed dat (een deel van) de Bethesda games tegen die tijd ook wel in GP staan, dus misschien pik daar nog wat van mee :)

Helaas is The Medium net geen release game, daar kijk ik ook wel naar uit.

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 22-09-2020 16:33 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:30:
Games van Bethesda worden die ook meteen 10 november beschikbaar? Kan ik Doom elk geval spelen, kijk daar wel naar uit.
Wat ik meen begrepen te hebben zouden die of release of vlak erna verschijnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Wom

Wom

Wat voor kleur blauw is dat eigenlijk? Lijkt wel ergens op, niet? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsoktAvix4tM_y7fZYKidwWUPs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KGdtmb13tKrUwntjzOTrjIX1.png?f=user_large

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 09:16

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb nog een flinke backlog naast een nog lopend Gamepass abonnement.

RDR2 moet nog uitgespeeld worden. Ik denk dat ik maar opnieuw ga beginnen aangezien ik nog in hoofdstuk 1 of 2 zit.

AC Origins heb ik nog nieuw liggen, gekocht in de sale.

Far Cry 5 + Vietnam DLC heb ik nog liggen (kom uit het Tour of Duty tijdperk, dus daarom eigenlijk gekocht)

Splinter Cell Blacklist in de uitverkoop gekocht. Dit is een Xbox360 titel, maar die is voor de huidige One X al 4k UHD. Met de komst van de Series X en de nieuwe technieken zoals auto-HDR, ben ik benieuwd hoe die game eruit gaat zien.

Verder ben ik door gamepass behoorlijk mijn horizon aan het verbreden en heb ik nu zelfs interesse in games waar ik voorheen nooit interesse zou hebben, namelijk Cyberpunk2077, dus die wil ik ook nog gaan halen, maar wel met de next-gen patch.

En voor ik het vergeet, gewoon wat rond touren in Forza Horizon 4.

XBL: MRE Inc

• roell24
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Laat 10 november maar snel daar zijn!

Mijn collectie Xbox Originals (Xbox, Xbox 360 en Xbox One OG) zal uitgebreid worden met de nieuwe krachtpatser.

De oude modellen staan te verpieteren in de kast. Wellicht dat ik ze netjes in iets van een vitrine ga settelen. het blijven stuk voor stuk machtige apparaten. Me de Xbox en Xbox 360 kan ik feitelijk niks meer, omdat deze omgebouwd zijn. Iets wat je in die tijd deed (noem het de oflline voorloper van GamePass).

• Nynto
BM schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:50:
[...]

Kleine nuance, je kunt ook ook de controllers van de Xbox One gebruiken. Geen enkele noodzaak om per se degene met een shareknop te kopen. Of je nog voor de 'oude' controllers moet gaan als je in de markt bent voor extra controllers is de vraag, maar technisch gezien is er geen reden om dat te doen.
Zijn wel wat meer verschillen. Ik vind de belangrijkste, waar niemand het over heeft, dat de "nieuwe" controller meerdere Bluetooth apparaten kan onthouden. Aangezien ik ook wel eens via de telefoon en laptop speel is dat echt heel nice. Nu heb ik soms even ruzie om hem te verbinden.

• Nynto
Wom schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:56:

[Afbeelding]
Oh wow... niet opgevallen in eerste instantie.

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Wom Ik heb het officiële Xbox twitter account nog nooit iets van hints zien maken naar zaken die nog onthuld moeten worden.

De kleur komt idd wel overeen zo lijkt het, maar het lijkt me sterk dat ze dus via hun Twitter account hier naar hinten.

Al weet je het natuurlijk nooit. Ik zie wel een flinke verandering in hun communicatie naar buiten toe. Minder serieus, wat losser cq grappiger. Maar ik laat me graag verrassen :)

• Wom

Wom

MRE-Inc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:05:
@Wom Ik heb het officiële Xbox twitter account nog nooit iets van hints zien maken naar zaken die nog onthuld moeten worden.

De kleur komt idd wel overeen zo lijkt het, maar het lijkt me sterk dat ze dus via hun Twitter account hier naar hinten.

Al weet je het natuurlijk nooit. Ik zie wel een flinke verandering in hun communicatie naar buiten toe. Minder serieus, wat losser cq grappiger. Maar ik laat me graag verrassen :)
Is met een knipoog bedoelt hoor. Kwam deze tegen en vond hem wel grappig gevonden.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

[Afbeelding]
Microsoft koopt Sega ook nog, dat is nu confirmed. :+

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-10 10:42

[Afbeelding]
Vergezocht... maar ik heb meer roddels meegekregen de laatste maanden die achteraf toch een sprinkeltje waarheid hadden :)
Zou wat zijn hoor.. MS en Sega.
Maar ze werken al zooooo lang samen..
Sinds Sega Dreamcast gok ik? Die draaide immers al met Windows CE als besturings systeem.

edit:
Zat net eens te lezen en MS wilde jaren geleden Sega opkopen maar heeft toen gekozen voor Bungie.

Er waren nog een paar verassingen tot November en daarvan hebben we gisteren de eerste van zien openbaren..

Overigens kwam ik deze tegen op Nelson zn twitter 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96k_LmvWf8zLpiBHP7veCK9p2ug=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WJEd9qJBrdfULskJMGmTKB7g.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 22-09-2020 16:25 ]

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Louw Post schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:11:
[...]

Microsoft koopt Sega ook nog, dat is nu confirmed. :+
Dat zou wat zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:08:
[...]

Is met een knipoog bedoelt hoor. Kwam deze tegen en vond hem wel grappig gevonden.
Ah, okee, Met beide benen ingetrapt dus :) Zou het wel leuk vinden. Lees her en der al dat de overname van Bethesda nog niet de laatste zou zijn... We wachten rustig af.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat zou inderdaad wat worden, denk zelf niet dat het gebeurd, maar je weet maar nooit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Thalaron
Weet je wat pas écht een move zou zijn... Gewoon Nintendo opkopen :+

Dan wel games laten maken onder eigen regie, maar dan uitbrengen op X-Box _/-\o_
Wat mij betreft als timed exclusive en later ook naar Sony.

Zonder gekkigheid... dat scheelt mij simpelweg een console aanschaffen daar ik Zelda en Metroid gewoon niet wil missen :)

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecWfLxBJZli_tA_CXkLfvSb0exM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/40woJ61uyvEpD9kwMVn2Wozs.jpg?f=fotoalbum_large

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:19
Thalaron schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:25:
Weet je wat pas écht een move zou zijn... Gewoon Nintendo opkopen :+

Dan wel games laten maken onder eigen regie, maar dan uitbrengen op X-Box _/-\o_
Wat mij betreft als timed exclusive en later ook naar Sony.

Zonder gekkigheid... dat scheelt mij simpelweg een console aanschaffen daar ik Zelda en Metroid gewoon niet wil missen :)
Succes met de buidel trekken dan. Je zult steil achterover vallen op hoeveel miljard Nintendo gewaardeerd zal worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-10 15:59
Franse connectie met Blue - Blue (Da Ba Dee) Daft Punk

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Thalaron
Rossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:31:
[...]

Succes met de buidel trekken dan. Je zult steil achterover vallen op hoeveel miljard Nintendo gewaardeerd zal worden.
Uiteraard, maar dan is het denk ik wel 5-0 voor MS :)

• Caayn
  • Niet online
Sega en Nintendo overkopen zal wel niet, weet ook niet of dat nou echt goed is voor de markt.

Maar puur voor fun. Stel je eens voor Nintendo, met haar fantastische technische kennis en artestieke expertise om ieder druppeltje uit een systeem te persen, die een game ontwikkeld voor PS5/XSX niveau hardware :9~
PepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:12:
[...]

Vergezocht... maar ik heb meer roddels meegekregen de laatste maanden die achteraf toch een sprinkeltje waarheid hadden :)
Zou wat zijn hoor.. MS en Sega.
Maar ze werken al zooooo lang samen..
Sinds Sega Dreamcast gok ik? Die draaide immers al met Windows CE als besturings systeem.

edit:
Zat net eens te lezen en MS wilde jaren geleden Sega opkopen maar heeft toen gekozen voor Bungie.

Er waren nog een paar verassingen tot November en daarvan hebben we gisteren de eerste van zien openbaren..
Sterker nog er waren destijds zelfs gesprekken gaande om de originele Xbox compatible te maken met Dreamcast games.

• Nynto
MRE-Inc schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:05:

De laatste tijd halen ze wel meer van dat soort fratsen uit. De Xbox Series S die al in de kast van Phil verstopt stond bijvoorbeeld.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:16
Sega hint?
Ik kan alleen geen Japans lezen.
Misschien iets Sonic gerelateerd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OQutnuJFdwhuIyW-aEtfgc2fs7A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VJcIGZuEhZwajVPvqgowAw1n.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hsRO3a-HFJqnctr9Z9OKgT9SlQ0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dzgi2ZNfl8oZVRiOpYpPwipA.jpg?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door drakiesoft op 22-09-2020 16:48 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9bq29j04bpo51.png
Weet nooit of dat waar is natuurlijk, maar dan zouden we het morgen moeten horen? :9

• laurens700
Louw Post schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:44:
[Afbeelding]
Weet nooit of dat waar is natuurlijk, maar dan zouden we het morgen moeten horen? :9
Als dat zou zijn he. Echt bizar alles weg kapen. Uiteindelijk hoop ik dat Sony en Microsoft in harmonie zullen gaan leven en ze samen ooit gaan komen. 1 console en allemaal vette titels.

Pagina: 1 ... 75 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden