Goed bezig die ome Phil. Bethesda
Dus ook alles van Bethesda in GP😂
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2020 15:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 21-09-2020 15:10 ]
of het overkill is weet ik niet, maar geeft wel heel mooie graphics zag ik in het fornite demo voor ps5, neem aan dat xbx hetzelfde en/of beter is.Joosty10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:18:
[...]
Ik ben dus wel zo'n ouder, maar vind het stiekem ook wel leuk om mee te doen in split-screen mode. We spelen nu op een xbox one x en soms vind ik het beeld wat stotterig. Zou dat met een xbox series x soepeler gaan? Dan heb ik een argument om toch te gaan pre-orderen morgen.... Of is een series x echt overkill als Fortnite (bijna) de enige game is die je erop speelt?
Hij heeft maar 2 consoles2green schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:05:
[...]
Voorzover ik weet zijn er geen family pass opties. Maar kun je wel het account sharen.
1 account kan gelijktijdig op twee consoles gebruikt worden, namelijk op 1 console waarvan accounthouder als eigenaar is aangemerkt. En op een tweede console waarop datzelfde account is ingelogt.
Dan zou je met 2 accounts genoeg moeten hebben voor vier consoles.
Je kunt ook met 1 account op 3 machines werken als je je pc mee rekent in het geval van een ultimate abonnement trouwens. Geen idee of dat van toepassing is, maar noem het voor deze zekerheid even.
[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 21-09-2020 15:12 ]
XBL: MRE Inc
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oeps, te snel gelezen. Wij gebruik ons account inderdaad net zo hier.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:10:
[...]
Hij heeft maar 2 consolesWel 4 man(m/v) in het gezin.
Volgens mij is zelfs 1 Gamepass abo voldoende. Als @Antigo zelf Gamepass neemt en de "oude" xbox als home console instelt, kan ieder account dat op de oude xbox inlogt gebruik maken van Gamepass. Zelf logt hij in op zijn eigen xbox en maakt daar gebruik van gamepass.
Ik heb de Xbox van mijn zoon als Home console ingesteld. Hij kan dan gewoon online gamen als hij bij zijn moeder is. Volgens mij kan hij ook gebruik maken van gamepass. Mijn andere zoon logt in op mijn One X die dus niet mijn home console is, maar hij kan wel gebruik maken van de Gamepass games.
[ Voor 52% gewijzigd door Stylze op 21-09-2020 15:13 ]
Playstation 5
Welcoming the Talented Teams and Beloved Game Franchises of Bethesda to Xbox
by Phil Spencer, Head of Xbox • Sep 21, 2020 @ 6:00am
Critically acclaimed creators of The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Quake, Starfield and more join Team Xbox
Today is a special day, as we welcome some of the most accomplished studios in the games industry to Xbox. We are thrilled to announce Microsoft has entered into an agreement to acquire ZeniMax Media, parent company of Bethesda Softworks.
As one of the largest, most critically acclaimed, privately held game developers and publishers in the world, Bethesda is an incredibly talented group of 2,300 people worldwide who make up some of the most accomplished creative studios in our industry across Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, id Software, ZeniMax Online Studios, Arkane, MachineGames, Tango Gameworks, Alpha Dog, and Roundhouse Studios. These are the teams responsible for franchises like The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM, Dishonored, Prey, Quake, Starfield and many more.
Bethesda’s games have always had a special place on Xbox and in the hearts of millions of gamers around the world. Our teams have a close and storied history working together, from the amazing first DOOM, and its id Tech engine, innovating games on PCs to Bethesda bringing their first console game to the original Xbox, the groundbreaking The Elder Scrolls III: Morrowind. Over the years I’ve had many deep conversations with the creative leaders at Bethesda on the future of gaming and we’ve long shared similar visions for the opportunities for creators and their games to reach more players in more ways.
Just as they took the bold first steps to bring The Elder Scrolls franchise to the original Xbox, Bethesda were early supporters of Xbox Game Pass, bringing their games to new audiences across devices and have been actively investing in new gaming technology like cloud streaming of games. We will be adding Bethesda’s iconic franchises to Xbox Game Pass for console and PC. One of the things that has me most excited is seeing the roadmap with Bethesda’s future games, some announced and many unannounced, to Xbox console and PC including Starfield, the highly anticipated, new space epic currently in development by Bethesda Game Studios.
Like us, Bethesda are passionate believers in building a diverse array of creative experiences, in exploring new game franchises, and in telling stories in bold ways. All of their great work will of course continue and grow and we look forward to empowering them with the resources and support of Microsoft to scale their creative visions to more players in new ways for you.
All of our work, and the foundation of our relationship with you, starts with a commitment to deliver a breadth of amazing games to discover and play on Xbox. Over the last few weeks, we’ve been excited to share more detail on important elements of a plan we’ve been building towards for years. A plan that is the fulfilment of a promise, to you the Xbox player, to deliver the most performant, immersive and compatible next-generation gaming experiences, and the freedom to play blockbuster games with your friends, anytime, anywhere. Today is a landmark step in our journey together and I’m incredibly energized by what this step means for Xbox.
Please join me in welcoming all of our friends at Bethesda to Team Xbox.
[ Voor 89% gewijzigd door MRE-Inc op 21-09-2020 15:16 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 40% gewijzigd door D-Ed op 21-09-2020 15:19 ]
Welkom
Misschien is die straks ineens niet meer ExclusiveAntigo schreef op Monday 21 September 2020 @ 15:20:
Dat is echt ongelooflijk.
Deathloop --> De playstation 5 exclusive van Arkane studios die door MSFT gaat uitgebracht worden :-)
Timed console exclusief. Die komt later ook naar Xbox. Wel saillant detail inderdaad.Antigo schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:20:
Dat is echt ongelooflijk.
Deathloop --> De playstation 5 exclusive van Arkane studios die door MSFT gaat uitgebracht worden :-)
Was daar vorige week niet een Dev van die zijn "concern" uitsprak over de Series S ?id Software
[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 21-09-2020 15:25 ]
Hij geeft toch ook niet aan dat:D-Ed schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:33:
[...]
Ja, echt vreemd want doen anderen niet idd...
"- To grow PlayStation Studios further, a new corporate report from Sony may indicate more acquisitions of developer firms in the near future
- As of May 31, Worldwide Studios owns 14 studios and has become one of the world's leading game-developer networks
- Following a 20-year relationship with Insomniac Games, Sony bought the developers of "Marvel's Spider-Man" last year as the latest of its acquisitions"
https://www.ibtimes.com/s...aystation-studios-3037370
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 21-09-2020 15:37 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
[ Voor 13% gewijzigd door Miesjh op 21-09-2020 15:37 ]
Xbox Live: Miesjh NL
M'n reactie kan ietwat sarcastisch lijken, maar dat was niet de bedoeling. Ik vind juist dat dit aantoont dat Microsoft all-in gaat in gaming, een beetje zoals hun aanpak met Azure op de cloud markt. Die vurigheid ontbrak namelijk nog een beetje met Xbox, maar dat ze nu even $7.5 miljard neerleggen voor een interessante Publisher zegt genoeg.D-Ed schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:33:
[...]
Ja, echt vreemd want doen anderen niet idd...
"- To grow PlayStation Studios further, a new corporate report from Sony may indicate more acquisitions of developer firms in the near future
- As of May 31, Worldwide Studios owns 14 studios and has become one of the world's leading game-developer networks
- Following a 20-year relationship with Insomniac Games, Sony bought the developers of "Marvel's Spider-Man" last year as the latest of its acquisitions"
https://www.ibtimes.com/s...aystation-studios-3037370
Dit gaat toch sowieso gevolgen hebben, microsoft wil echt wel dat al die games alleen maar op PS5 en PC komen, weet alleen niet of dit aankomend jaar al zal lukken en mogelijk is maar dit zal toch zeker wel een streven zijn.ariekanari schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:37:
Ik geloof niet dat Microsoft XBOX of Game Pass echt serieus neemt. Ha, ha, ha.
Ik ben er overigens van overtuigd dat deze overname geen gevolgen heeft voor consoleexclusiviteit. Ze zullen gewoon beschikbaar komen op PC en PS5 en Switch, zolang er geen sprake is van hardwarematige beperkingen.
Playstation 5
Tuurlijk wel. Anders heeft het toch geen toegevoegde waarde ? Misschien niet direct, maar games zullen echt exclusief worden. Zie anders het nu van de acquisitie nietariekanari schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:37:
Ik ben er overigens van overtuigd dat deze overname geen gevolgen heeft voor consoleexclusiviteit. Ze zullen gewoon beschikbaar komen op PC en PS5 en Switch, zolang er geen sprake is van hardwarematige beperkingen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja klopt, Zo'n opmerking begrijp ik zelfs ook gezien hoe het soms gaat (doe er zelf dus ook aan mee zie ik nuTrishul schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:40:
[...]
M'n reactie kan ietwat sarcastisch lijken, maar dat was niet de bedoeling. Ik vind juist dat dit aantoont dat Microsoft all-in gaat in gaming, een beetje zoals hun aanpak met Azure op de cloud markt. Die vurigheid ontbrak namelijk nog een beetje met Xbox, maar dat ze nu even $7.5 miljard neerleggen voor een interessante Publisher zegt genoeg.
Ik ben benieuwd wat dit op de lange termijn gaat betekenen voor games zoals Doom, Starfield, TES, Wolfenstein, Rage, enz.
Eindelijk want werd ook wel tijd dat ze ervan leerdeXWB schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:41:
[...]
Dit hebben ze goed geheim gehouden. Geen geruchten, geen leaks, en dan uit het niks dit nieuws.
Wat maakt het uit? Ze hebben de keuze nu.... Of ze maken de titels exclusief of ze verdienden er aan op andere platformen.... Het is toch geweldig dat Microsoft verdiend aan games die op een PS5 worden verkocht?Stylze schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:40:
[...]
Dit gaat toch sowieso gevolgen hebben, microsoft wil echt wel dat al die games alleen maar op PS5 en PC komen, weet alleen niet of dit aankomend jaar al zal lukken en mogelijk is maar dit zal toch zeker wel een streven zijn.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat geloof ik dus ook. Je kan ze ook spelen op de PS5 en switch, maar dan moet je er voor betalen.ariekanari schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:37:
En dat een dag voordat de Xbox pre-orders open gaan. Ik ben benieuwd of dit mensen overhaalt van het PS kamp (die het misschien niet gelukt is om een Playstaion the pre-ordenen) naar het Xbox kamp/nieuwe mensen aantrekt.XWB schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:41:
[...]
Dit hebben ze goed geheim gehouden. Geen geruchten, geen leaks, en dan uit het niks dit nieuws.
Wilde altijd al iets over computers weten
Bethesda Games are not going to be exclusive to Xbox - Confirmed by Todd Howardhttps://t.co/EZHgWTVOom pic.twitter.com/w4DFYa34m6
— Joe 'wotta' Anderson 🏴⚽️🎮 (@_wotta) 21 september 2020
Phew... gelukkig maar !Kenny_026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
[Embed]
Had het ook heel vreemd gevonden als uitgever Zenimax ineens exclusief was gegaan.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De quote staat open voor interpretatie. PC, xCloud zijn allebei andere apparaten/schermen.Kenny_026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
[Embed]
Had het ook heel vreemd gevonden als uitgever Zenimax ineens exclusief was gegaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 21-09-2020 15:48 ]
Tja, Phil Spencer heeft zelf ooit eens gezegd: If everybody plays, we all win.ariekanari schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:37:
Boeit mij echt niet zo dat die exclusief worden. Wat mij wel ontzettend boeit is dat deze games dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon in Gamepass komen.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
[...]
Tja, Phil Spencer heeft zelf ooit eens gezegd: If everybody plays, we all win.
Als het Microsoft niet om console verkopen gaat, wat ze niet in een heel ver verleden eens hebben gezegd, brengen ze alles multiplatform uit, dus ook Playstation en eventueel Switch. Laten we eerlijk zijn 100+ miljoen potentiele klanten laat je niet links liggen. En die 7,5 miljard moet toch terug verdient worden. Lijkt me dus voorlopig dat alles multiplatform wordt, sowieso te titels waar men al mee bezig is.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja dit dus. Maar times exclusives kunnen wel interessant zijn voor de verkoop. Als iemand die hard Elder Scrolls / Fallout of Doom fan is kunnen deze dingen wel mensen naar xbox trekken.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
[...]
Als het Microsoft niet om console verkopen gaat, wat ze niet in een heel ver verleden eens hebben gezegd, brengen ze alles multiplatform uit, dus ook Playstation en eventueel Switch. Laten we eerlijk zijn 100+ miljoen potentiele klanten laat je niet links liggen. En die 7,5 miljard moet toch terug verdient worden. Lijkt me dus voorlopig dat alles multiplatform wordt, sowieso te titels waar men al mee bezig is.
Ik lees er ook niet in dat dit betekend dat toekomstige games ook naar 'niet-MS' platformen komen. Al wat nu aangekondigd is zal uiteraard gewoon naar alle platformen gaan, maar ik kan me zomaar voorstellen dat al wat nog niet aangekondigd is, toch echt exclusief Xbox/PC word, inclusief alle mogelijke variaties die daarbij mogelijk zijn (xCloud).Caayn schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
Hiermee krijgen XGS waarschijnlijk ook toegang tot de ID tech engine.
[...]
De quote staat open voor interpretatie. PC, xCloud zijn allebei andere apparaten/schermen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mark my words: de volgende stap wordt een games-abo waarbij je de console gewoon te leen krijgt, net zoals je een modem te leen krijgt van je ISP. Alleen is dit dan een GSP.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
[...]
Zeker, of op andere platformen minder pracht en praal of lagere fps, maar dat denk ik niet, maar is wel mogelijk. Wil je de best experience in 4k HDR + 60+fps dan kies je voor Xbox.Kenny_026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:51:
[...]
Ja dit dus. Maar times exclusives kunnen wel interessant zijn voor de verkoop. Als iemand die hard Elder Scrolls / Fallout of Doom fan is kunnen deze dingen wel mensen naar xbox trekken.
Logisch ook. Dergelijke ingrijpende veranderen hoef je pas over de jaren heen te verwachten, bij een overname is er altijd een transitieperiode.Kenny_026 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
[Embed]
Toevoeging:BM schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:52:
[...]
Ik lees er ook niet in dat dit betekend dat toekomstige games ook naar 'niet-MS' platformen komen. Al wat nu aangekondigd is zal uiteraard gewoon naar alle platformen gaan, maar ik kan me zomaar voorstellen dat al wat nog niet aangekondigd is, toch echt exclusief Xbox/PC word, inclusief alle mogelijke variaties die daarbij mogelijk zijn (xCloud).
Misschien hebben ze nooit officieel te koop gestaan maar heeft MS gewoon een niet te weigeren bod gedaan?Bullet NL schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:41:
jah, ze doen het wel...... Terwijl Bethesda niet eens als bekend "te koop " heeft gestaan...
Ik ben benieuwd naar het sneeuwbal effect van deze overname.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Daar hoop ik wel op, want ik heb zowel een Xbox als pc en vind het mega irritant dat 99% van alle titels niet Xbox Game Anywhere zijn.SinergyX schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:57:
Mark my words, hoe goed het ook lijkt, er moet ergens iemand toch iets negatiefs weten te vinden
ik doe wat inkoppertjes:
Windows store ipv Steam/Epic
Xbox account
achterhaalde/niet meer populaire games (doom/wolvenstein, TES)
<insert game> is veel beter.
Dit hebben ze toch bijzonder tactisch gedaan, zo een dag voor pre-order
Wees eerlijk, Ubisoft-games gaan al snel na release in de uitverkoop. Dus dat is nu ook niet direct een probleemmobygo76 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:54:
Bethesda games in de game pass, alle andere ms ook. Ea games na ongeveer een halfjaar. Hoef weinig te kopen zo. Nu nog een Ubisoft deal. 😉
Denk dat je hier een belangrijk punt aanhaalt eerlijk gezegd. Zeker gezien de eerdere opmerkingen over de concurrentie met Stadia en Amazon.Caayn schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:56:
[...]
Toevoeging:
MS haalt hiermee gelijk een belangrijke speler bij xCloud concurrent Stadia weg. Bethesda/Zenimax studios waren early adopters van Stadia.
Zoals anderen in dit topic ook al zeiden, dit is geen toeval. Maakt het Xbox eco-systeem in ieder geval weer wat sterker.SinergyX schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:57:
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 21-09-2020 16:01 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ja dat is wel mooi idd, GP ftw. En de gedachte bij multiplatform dat er nog meer geld binnengeharkt wordt op concurrerende platformen waardoor jouw platform dus weer meer kan investereren en zo is het circeltje weer rond. Kun je eventueel de prijzen daar ook nog wat verhogenuchiha tijntje schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:50:
[...]
Boeit mij echt niet zo dat die exclusief worden. Wat mij wel ontzettend boeit is dat deze games dus naar alle waarschijnlijkheid gewoon in Gamepass komen.
Microsoft heeft er anders niet zo'n moeite mee om games ook naar Steam te brengen.SinergyX schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:57:
Mark my words, hoe goed het ook lijkt, er moet ergens iemand toch iets negatiefs weten te vinden
ik doe wat inkoppertjes:
Windows store ipv Steam/Epic
Xbox account
achterhaalde/niet meer populaire games (doom/wolvenstein, TES)
<insert game> is veel beter.
Leuk verhaal, maar waar zijn de PlayStation-versies van Halo en Forza dan?MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:48:
[...]
Dit helpt me zeker wel. Ik heb even gekeken naar de specs van mijn receiver (Marantz SR7013) en TV (LG Oled 55C8PLA). Die ondersteunen beiden via HDMI max 4K/60FPS. Dus de aanschaf van een Xbox series X zou meteen de aanschaf van een nieuwe receiver en TV vereisen, wil ik er het maximale uithalen. Dat is het me op dit moment niet waard.... En om nou alleen voor de laadtijden een xsx aan te schaffen...Misschien over een jaartje met black friday of zo...2green schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:10:
[...]
of het overkill is weet ik niet, maar geeft wel heel mooie graphics zag ik in het fornite demo voor ps5, neem aan dat xbx hetzelfde en/of beter is.
Echter draait fortnite zo goed op de xbox one x, dat je daarvoor haast niet hoeft over te stappen tenzij je tv een hogere framerate aan kan. de series x gaat tenslotte tot 120, wat competitief gezien erg interessant is.
Hier nemen we de xsx omdat daarvan de ssd twee maal zo groot is, de xss is qua resolutie eigenlijk al wel voldoende, maar vanwege de ssd neigde ik naar de xsx en moest toch een keuzen maken. De extra graphics is leuk meegenomen en heb toevallig een 4k tv op de gamekamer voor de kids staan, maar niemand hier die er iets om geeft of het 4k is.
Misschien helpt dit in je besluitvorming... of niet.
In-game aankopen. $$$mobygo76 schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:40:
[...]
Tuurlijk wel. Anders heeft het toch geen toegevoegde waarde ? Misschien niet direct, maar games zullen echt exclusief worden. Zie anders het nu van de acquisitie niet
Die waren er in eerste instantie al niet. Minecraft en de gehele catalogus van Bethesda wel, dus waarom zou je die nu ineens exclusief gaan maken en daardoor veel geld mislopen ?NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:03:
[...]
Leuk verhaal, maar waar zijn de PlayStation-versies van Halo en Forza dan?
Ik zeg ook niet dat het geen optie is, maar het kan ook een overname zijn om je eigen producten meer waarde te geven. De vraag is hoeveel daarvan nog overblijft wanneer de games gewoon voor de PlayStation blijven verschijnen. Ik zie mensen namelijk wel een console kopen om bijvoorbeeld Fallout te spelen.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:07:
[...]
Die waren er in eerste instantie al niet. Minecraft en de gehele catalogus van Bethesda wel, dus waarom zou je die nu ineens exclusief gaan maken en daardoor veel geld mislopen ?
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2020 16:10 ]
Ook nog eens 2 games die flink leunen op multiplayer en tot op heden is cross platform met Sony lastig gebleken om het netjes uit te drukken.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:07:
[...]
Die waren er in eerste instantie al niet. Minecraft en de gehele catalogus van Bethesda wel, dus waarom zou je die nu ineens exclusief gaan maken en daardoor veel geld mislopen ?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar je haalt al wel veel meer uit je TV met de X dan met de S. Op een moderne OLED TV, zelfs zonder HDMI 2.1 zou ik altijd voor de X gaan. Dat verschil ga je namelijk enorm zien. (terwijl het verschil tussen de C8 en de CX met de X echt veel marginaler is.)Joosty10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:06:
[...]
Dit helpt me zeker wel. Ik heb even gekeken naar de specs van mijn receiver (Marantz SR7013) en TV (LG Oled 55C8PLA). Die ondersteunen beiden via HDMI max 4K/60FPS. Dus de aanschaf van een Xbox series X zou meteen de aanschaf van een nieuwe receiver en TV vereisen, wil ik er het maximale uithalen. Dat is het me op dit moment niet waard.... En om nou alleen voor de laadtijden een xsx aan te schaffen...Misschien over een jaartje met black friday of zo...
[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-09-2020 16:10 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik vind het ook bizar. Hier zit een dikke vette klodder goodwill in verwerkt, als ik heel eventjes zit te loeren op de wiki van ZeniMax Media.SirDarkAngel schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:45:
[...]
En dat een dag voordat de Xbox pre-orders open gaan. Ik ben benieuwd of dit mensen overhaalt van het PS kamp (die het misschien niet gelukt is om een Playstaion the pre-ordenen) naar het Xbox kamp/nieuwe mensen aantrekt.
Ik vind het een heel groot bedrag. Onwerkelijk en kan mij niet eens bedenken hoe dit terug te verdienen is. Zal vast goed over na gedacht zijn.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Waarom zou je zulke uitgemolken spellen op een console willen hebben die bol staat van de exclu... oh wacht.NotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:03:
[...]
Leuk verhaal, maar waar zijn de PlayStation-versies van Halo en Forza dan?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Elder Scrolls VI is volgens mij nog wel 2-3 jaar verwijderd dus komt het op de upgrade versie van de XSXjustifire schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:10:
XSX : Elder Scrolls VI bundle ?
The transaction is still in progress with closing conditions still ongoing. According to Microsoft, the acquisition should be finalized in the second half of fiscal year 2021.Rossi46 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:09:
[...]
Ik vind het ook bizar. Hier zit een dikke vette klodder goodwill in verwerkt, als ik heel eventjes zit te loeren op de wiki van ZeniMax Media.
As of 2007, Weaver held a 33% stake in the company.[8] In 2007, it was valued at $1.2 billion, when it raised $300 million from Providence Equity Partners in exchange for a 25% stake.[28][29][30] In 2010, Providence invested another $150 million for an undisclosed stake.[31][32] In May 2016, it was valued at $2.5 billion.[1]
Denk niet dat ze die route nemen maar juist gewoon ook beschikbaar stellen voor de PS.... voor de volle 75 euro per spel terwijl je op de Xbox voor 12.99 per maand alle spellen kan spelen.FireBladeX schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:11:
De meest gehoorde kritiek deze generatie was dat xbox one minder exclusives had. Het is mooi om te zien dat Microsoft hier wel werk van maakt!
[ Voor 3% gewijzigd door wes- op 21-09-2020 16:15 ]
Ik denk nog wel een stuk verder weg, ze focussen zich nu op Starfield, ES VI is pre-production.Player1S schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:10:
[...]
Elder Scrolls VI is volgens mij nog wel 2-3 jaar verwijderd dus komt het op de upgrade versie van de XSX
Ik heb nu de PS5 in de pre-order en de XSX komt hier op termijn ook wel. Dus het maak me niet zo heel veel uit wat ze gaan doen, maar ik ben wel heel benieuwd. Hype is van 30 naar 99 gegaan met deze aankondigingwes- schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:13:
[...]
Denk niet dat ze die route nemen maar juist gewoon ook beschikbaar stellen voor de PS.... voor de volle 75 euro per spel terwijl je op de Xbox voor 12.99 per maand alle spellen kan spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 21-09-2020 16:22 ]
Skyrim re-re-mastered exclusief op de XSS/XSluw schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:16:
[...]
Ik denk nog wel een stuk verder weg, ze focussen zich nu op Starfield, ES VI is pre-production.
Ben ook wel heeel benieuwd wat dit gaat betekenen.
Ik wilde hiervoor al GPU voor xcloud halen, en nu al helemaal. Ik speel toch bijna alleen maar single players en dit zijn een hele rits singeplayers extra op gamepass. Iemand een leuke deal te delen?nioz schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:18:
[...]
En al die games in game pass... Ik vond game pass hiervoor niet mega aantrekkelijk (ik hoef niet per se een grote library, ik ga vaak zitten op een specifieke game te spelen en die moet dan maar net onderdeel van de pass zijn), maar vind het nu toch wel interessant worden
[ Voor 48% gewijzigd door Dalim op 21-09-2020 16:21 ]
Dat is dus volgens mij ook de kracht van Gamepass. Games die je eigenlijk niet zou kopen kun je nu "gratis" proberen. Ongetwijfeld zullen mensen vervolgens verkocht zijn aan die game en dan ook de DLC (die dan niet in de gamepass zit) aan te schaffen.v8power67 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:15:
Speel zelf weinig bethesda of id games. Maar elder scrolls 6 wil ik wel proberen in gamepass!
Voor de rest kan ik niet niet echt iets voor halen wat ze hebben dat ik wil spelen. Maar dit icm ea play in gamepass en hun eigen studios word gamepass wel een uitgebreide dienst.
XWB schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:03:
[...]Microsoft heeft er anders niet zo'n moeite mee om games ook naar Steam te brengen.
Volgens mij maken alleen echte consolefanboys zich hierover druk.MRE-Inc schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:07:
[...]Die waren er in eerste instantie al niet. Minecraft en de gehele catalogus van Bethesda wel, dus waarom zou je die nu ineens exclusief gaan maken en daardoor veel geld mislopen ?
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Minecraft is een MMO die baat heeft bij een mega grote community. Die game wil je op zoveel mogelijk platforms zetten. De gemiddelde Bethesda game kan je daar niet mee vergelijken.ariekanari schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:22:
[...]
[...]
Volgens mij maken alleen echte consolefanboys zich hierover druk.
Vooralsnog is er geen enkele reden om aan te nemen dat toekomstige Bethesda-games niet op concurrenrende platformen zullen verschijnen. Microsoft kiest ongetwijfeld voor dezelfde route als Minecraft.
Vooralsnog heeft Todd Howard gezegd dat de games niet MS exclusive gaan worden.Dalim schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]
Minecraft is een multiplayer die baat heeft bij een mega grote community. Die game wil je op zoveel mogelijk platforms zetten. De gemiddelde Bethesda game kan je daar niet mee vergelijken.
Klopt, maar 75/80 euro vragen voor een spel dat je als onderdeel van een abonnement zelf aanbied is ook wel een mooi statement hoor. En ondertussen verkoop je ze alsnog voor die 75/80 euro...Dalim schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]
Minecraft is een multiplayer die baat heeft bij een mega grote community. Die game wil je op zoveel mogelijk platforms zetten. De gemiddelde Bethesda game kan je daar niet mee vergelijken.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nou ik denk dat je elder scrolls online en fallout dan een beetje onderschat.Dalim schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]
Minecraft is een MMO die baat heeft bij een mega grote community. Die game wil je op zoveel mogelijk platforms zetten. De gemiddelde Bethesda game kan je daar niet mee vergelijken.
https://bethesda.net/en/a...dd-howard-on-joining-xboxDalim schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:23:
[...]
With unique investments in content, community, and the cloud, Microsoft’s gaming strategy differs from others by empowering people to play the games they want, with the people they want, anywhere they want. Games are the primary growth engine in gaming, and games are fueling new cloud-gaming services like Xbox Game Pass, which has reached a new milestone of over 15 million subscribers.
Er blijft maar nieuws komen nu. Nieuwe Xbox app is nu in beta te downloaden.New Xbox App (Beta) on Mobile Keeps You Connected to Your Games, Friends, and Fun
[ Voor 82% gewijzigd door Wom op 21-09-2020 16:34 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nu je het zegt.... Obsidian had al een Fallout alternatief en werkt aan een TES alternatief.Wom schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:27:
Microsoft gaat nu wel met zijn eigen studio's concurreren, gek genoeg. Want Obsidian en Bethesda hebben bij bepaalde games wel enige overlap
Daar heb je wel een punt, krachtige statement inderdaad.ArthurMorgan schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:25:
[...]
Klopt, maar 75/80 euro vragen voor een spel dat je als onderdeel van een abonnement zelf aanbied is ook wel een mooi statement hoor. En ondertussen verkoop je ze alsnog voor die 75/80 euro...
[ Voor 26% gewijzigd door Dalim op 21-09-2020 16:31 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Vince23 op 21-09-2020 16:35 ]
Je moet geen abonnement aanschaffen, maar Xbox Live Gold nemen en daarna voor 1 euro upgraden naar Game Pass. Kun je beter direct voor 36 maanden doen.Vince23 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:34:
Is er een manier om nu al 12 maanden Gamepass ultimate aan te schaffen? Ik zie bvb een website als livekaarten.nl is deze betrouwbaar?
edit: zie net dat er een apart topic is over gamepass, zal mijn vraag daar maar stellen
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2020 16:38 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Mavel 128 op 21-09-2020 16:39 ]
Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox
¯\_(ツ)_/¯ https://t.co/MqyiuNsWS2
— Obsidian (@Obsidian) 21 september 2020
Heb je toevallig een linkje naar een uitleg hoe dit moet uitgevoerd worden? klinkt wel interessantNotSoSteady schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:38:
[...]
Je moet geen abonnement aanschaffen, maar Xbox Live Gold nemen en daarna voor 1 euro upgraden naar Game Pass. Kun je beter direct voor 36 maanden doen.
Waarom zou je een nieuwe TV / reciever vereisen?Joosty10 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:06:
[...]
Dit helpt me zeker wel. Ik heb even gekeken naar de specs van mijn receiver (Marantz SR7013) en TV (LG Oled 55C8PLA). Die ondersteunen beiden via HDMI max 4K/60FPS. Dus de aanschaf van een Xbox series X zou meteen de aanschaf van een nieuwe receiver en TV vereisen, wil ik er het maximale uithalen. Dat is het me op dit moment niet waard.... En om nou alleen voor de laadtijden een xsx aan te schaffen...Misschien over een jaartje met black friday of zo...
https://www.techtastic.nl...voor-36-maanden-goedkoop/Vince23 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:55:
[...]
Heb je toevallig een linkje naar een uitleg hoe dit moet uitgevoerd worden? klinkt wel interessant
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nou, Todd heeft gezegd: niet exclusief voor de Xbox.Player1S schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:24:
[...]
Vooralsnog heeft Todd Howard gezegd dat de games niet MS exclusive gaan worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq