LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Leek wel n twinstick shooter van housemarque. Ik vind dat soort games altijd erg tof. Leuk ook om couch coop te spelen.Jaguar645 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:20:
The Ascent is dat een soort van Diablo Gameplay? dat kan wel erg fijn zijn om te spelen dan
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
/f/image/clZUNICQ6lFeZP1MF0ltU3xp.png?f=fotoalbum_large)
WTF
[ Voor 71% gewijzigd door Wom op 07-05-2020 17:23 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Wel erg veel ja.Wom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:22:
Tis wel vrij volwassen tot nu toe he?Grimmige beelden tot nu toe
Die stijl vond ik dus wel vet!Hulleman schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:21:
[...]
Beetje sea of thieves deja vu... is niet heel best
Ook in Sea of Thieves btw. De zee/zon/lucht blijft prachtig om te zien
Nou voor mij is ook veel nieuw, maar als ik naar de graphics kijk dan schreeuwt het vooral current-gen.Finraziel schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:20:
[...]
Voordeel van niet zo het game nieuws bijhouden, voor mij is alles tot nu toe nieuw
Ja realiseerde me even later dat je dat bedoelde...NotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:23:
[...]
Nou voor mij is ook veel nieuw, maar als ik naar de graphics kijk dan schreeuwt het vooral current-gen.
Vind die scarlet Nexus er ook wel erg tof uit zien, dat soort games spreekt me altijd wel aan al speel ik ze niet heel veel...
Gamertag: FinrazielNL
ik vind het al cool dat MS een podium geeft aan juist de third party ontwikkelaars om wat te laten zien!
[YouTube: SCORN Gameplay Trailer (2017) New Horror Game PS4/Xbox One/PC]
Tja wat wil je. 4K 60fps nu naar 4K 60fps of iets meer. Wel snellere laadtijden enzo. Maar op een 55inch OLED scherm met YouTube bandwith enzo ga je het verschil niet zo direct zien nee. Komt nog wel. Verwacht grafisch meer van nu en beter, alleen grotere werelden etceteraNotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:23:
[...]
Nou voor mij is ook veel nieuw, maar als ik naar de graphics kijk dan schreeuwt het vooral current-gen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zeg toch niet dat het erg is? Het is niks meer dan een constatering.Jaguar645 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:25:
En dat is erg waarom? Er zal de komende maanden nog veel geoptimaliseerd worden dus prima toch![]()
ik vind het al cool dat MS een podium geeft aan juist de third party ontwikkelaars om wat te laten zien!
Loop je voor?!
Nee, zag dino’s en explosies
En bloed, bakken met bloed
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 07-05-2020 17:28 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verkeerd begrepen dan! No harm!NotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:26:
[...]
Ik zeg toch niet dat het erg is? Het is niks meer dan een constatering.
Dat zal echt voor het eerst ergens in zijn.....
Cogitationis poenam nemo patitur
Bullet NL schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:28:
[...]
Dat zal echt voor het eerst ergens in zijn.....
Een resolutie of framerate zegt mij niks over de kwaliteit van de graphics.Mu.siQ schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:26:
[...]
Tja wat wil je. 4K 60fps nu naar 4K 60fps of iets meer. Wel snellere laadtijden enzo. Maar op een 55inch OLED scherm met YouTube bandwith enzo ga je het verschil niet zo direct zien nee. Komt nog wel. Verwacht grafisch meer van nu en beter, alleen grotere werelden etcetera
Ik ook van jou hoor.... poepie
Ze bouwen het wel mooi op.
Verwijderd
Dit is een in engine (cutscene) trailer.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2020 17:33 ]
Bambu Lab P1S Combo
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Tenzij je met je neus op je scherm zit ga je het verschil ook zo niet zien in graphics nog denk ik. Daar draag resolutie en framerate zeker wel wat aan bij 🙂 zelfde game op 1080p30 ziet er heel anders uit dan 4k60, toch? Tuurlijk zijn er nog veel meer factoren, maar dat het niks zegt klopt niet compleetNotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:29:
[...]
Een resolutie of framerate zegt mij niks over de kwaliteit van de graphics.
Haha jammer, want ik heb die demo van Dino Crysis vroeger kapot gespeeldjustifire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:27:
[...]
Nee, zag dino’s en explosies
En bloed, bakken met bloed
Ik bedoel ermee te zeggen dat een game niet automatisch mooi is wanneer het in 4K met 60 frames per seconde draait. Dat is waar ik op reageerde.Mu.siQ schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:33:
[...]
Tenzij je met je neus op je scherm zit ga je het verschil ook zo niet zien in graphics nog denk ik. Daar draag resolutie en framerate zeker wel wat aan bij 🙂 zelfde game op 1080p30 ziet er heel anders uit dan 4k60, toch? Tuurlijk zijn er nog veel meer factoren, maar dat het niks zegt klopt niet compleet

En enorm gaaf om als viking te kunnen spelen incl. raids naar Engeland. Zou helemaal compleet zijn als ze aankondigen dat je coop kunt spelen
Totale tijd is minder dan een uur. Alle trailers zijn wel geweest, nu krijg je wat interviews met de ontwikkelaars en ws. halen ze wat beelden terug.Mu.siQ schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:36:
Hoe lang duurt deze hele show trouwens? Gaan we nog meer previews zien of was dit t?
Op het Youtube kanaal van XBOX zijn alle trailers die je gezien hebt online aan het komen. Je kunt ze daar dus nog eens bekijken.
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 07-05-2020 17:38 ]
Scorn was gruwelijk, heerlijk sfeertje.
Second Instinction : Duizenden dino’s helemaal tot snot schieten, overal bloed en hersenen die van je gun afdruipen met een team van 4 spelers ? Yes please !
Dirt 5
Scorn
CHORUS
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Call of the Sea
The Ascent
The Medium
Scarlet Nexus
Second Extinction
Yakuza: Like A Dragon
AC: Valhalla
Madden 21
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 07-05-2020 17:55 ]
Dus vanaf july gameplaybeelden van 1st party. Zoals we konden verwachten.Matt Booty: "We will begin to unveil gameplay from Xbox Game Studios, starting in July. Including some from our newer studios like Double Fine, Ninja Theory and Obsidian. ... And obviously 343 with Halo."
Twaalf trailers.Wom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:43:
Bright Memory Infinite - Next-Gen Trailer
[YouTube: Bright Memory Infinite - Next-Gen Trailer]
Dirt 5
[YouTube: Dirt 5 | Official Announce Trailer]
Scorn
[YouTube: Scorn Xbox Series X Trailer]
CHORUS
[YouTube: CHORUS Announce Trailer [Official]]
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
[YouTube: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 'Come Dance' Trailer]
Call of the Sea
[YouTube: Call of the Sea Reveal Trailer]
The Ascent
[YouTube: The Ascent | Xbox Series X | Reveal Trailer]
The Medium
[YouTube: The Medium Official Reveal with Gameplay]
Scarlet Nexus
[YouTube: SCARLET NEXUS | Announcement Trailer | Xbox One]
Second Extinction
[YouTube: Second Extinction Xbox Announcement Trailer]
Yakuza: Like A Dragon
[YouTube: Yakuza: Like a Dragon | Cinematic Trailer]
AC: Valhalla
[YouTube: Assassin’s Creed Valhalla: First Look Gameplay Trailer | Ubisoft NA]
Dat is weer eens wat anders dan een enkele foto render van een controller
Zag wel vaak Smart Delivery voorbij komen en vond het wat betreft developers vrij breed. Van Namco en Sega naar EA, naar kleinere studios waar ik nog niet van gehoord heb. En je merkt met dat hele Madden dat je met een Amerikaas bedrijf te maken hebt natuurlijk. Maar goed, staat ook altijd in de top van best verkochten en meest gespeelde games.
Inmiddels staat de gehele show op youtube en ook onderstaande trailer.
13 zelfs, die van Madden stond niet bij Xbox zelf.justifire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:51:
[...]
Twaalf trailers.
Dat is weer eens wat anders dan een enkele foto render van een controller
Als je ze allemaal nog eens achter elkaar wilt zien:
/f/image/p0AoMix7eIxBMsjzBQOFHqzT.png?f=fotoalbum_large)
Als ik het goed lees gaan we van bovenstaande de komende maanden wat zien.
Thanks everyone for joining today for our first look and start of our monthly journey of reveals/news as we head towards launch of Xbox Series X this holiday. A lot more to come from our internal teams and the many global partners! 🙌🏻💚🙅🏼♂️🔥💪🏻
Ben ik met je eens, maar ik vond er echt geen reet aan:pJaguar645 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:23:
[...]
Die stijl vond ik dus wel vet!
Ook in Sea of Thieves btw. De zee/zon/lucht blijft prachtig om te zien
https://www.thexboxhub.co...-xbox-series-x-exclusive/
Ik verbaas me echter altijd over “gamers” die dit soort events boring noemen. We hebben ruim 10 nieuwe games gezien die naar verwachting(?) dit jaar uitkomen.
Dat het wellicht niet aan je verwachtingen voldoet is 1 ding. Maar nieuwe reveals moet iedereen hier toch wel aanspreken?
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2020 18:26 ]
Top van Microsoft dat ze minder bekende studios shine geven op hun Inside platform.
- Bright Memory
- Chorus
- New Vampires: Masquerade 2
- Scarlet Nexus
- Second Extinction
- Yakuza 7
Allemaal titels waar ik absoluut naar uitkijk en zeker ook zou halen op de Xbox Series X.
Medium vond ik ook interessant, bij een aantal stond ook een gamepass logo, dus voor weinig te testen.Pixel Witcher schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:37:
Ik heb me prima vermaakt! Er zaten een behoorlijk aantal leuke titels tussen van minder bekende studio's.
Top van Microsoft dat ze minder bekende studios shine geven op hun Inside platform.
- Bright Memory
- Chorus
- New Vampires: Masquerade 2
- Scarlet Nexus
- Second Extinction
- Yakuza 7
Allemaal titels waar ik absoluut naar uitkijk en zeker ook zou halen op de Xbox Series X.
Zeiken om het zeiken.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:19:
Het is de eerste keer sinds de reveal dat ze zoveel gezeik over zich heen krijgen.
Ik verbaas me echter altijd over “gamers” die dit soort events boring noemen. We hebben ruim 10 nieuwe games gezien die naar verwachting(?) dit jaar uitkomen.
Dat het wellicht niet aan je verwachtingen voldoet is 1 ding. Maar nieuwe reveals moet iedereen hier toch wel aanspreken?
I am happy to confirm that this is the boot up animation & sound for Xbox Series X. We debut it on #InsideXbox earlier today - but I wanted to call it out in case you missed it. pic.twitter.com/A26WB3zGwz
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 7 mei 2020
XBL: MRE Inc
Inderdaad! Maar daarom is Gamepass ook zo geweldig voor dit soort games.Xgar schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:41:
[...]
Medium vond ik ook interessant, bij een aantal stond ook een gamepass logo, dus voor weinig te testen.
Alleen medium heeft raytracing, tenminste van de 5 waarvan ze specificaties tonen.
die euro voor 3 jaar dubbel en dwars waard. Paar leuke games ondekt zoals Remnant from the Ashes, nadat die hier schaamteloos door @justifire werd geplugd.Pixel Witcher schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:56:
[...]
Inderdaad! Maar daarom is Gamepass ook zo geweldig voor dit soort games.

Weet niet meer precies wanneer maar vorig jaar heb ik zo'n inside Xbox stream gekeken (of misschien was het op een of andere show) en toen had ik veel meer het idee van "yay weer een indie pixel game... <yawn>"
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 07-05-2020 19:33 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk niet dat je het Microsoft kwalijk kunt nemen wat uitgevers/devs tonen van hun games. Dat is echt helemaal aan hen. Ik begrijp van sommigen wel dat het nu wordt getoond, op zichzelf hadden ze niet een hype gekregen. Nu zagen toch meer mensen de games.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:19:
Het is de eerste keer sinds de reveal dat ze zoveel gezeik over zich heen krijgen.
Niet elke game komt dit jaar uit trouwens, er zat er in ieder geval al 1 bij met release in 2021. Maar goed, binnen een jaar is ook prima.
Van CodeMasters snap ik niet helemaal wat die ertussen deden. Het lijkt me dat die groot genoeg zijn om zelf de bekendmaking te doen, maar goed, dat is wel de enige game waar ik naar uit kijk. De rest sprak me niet helemaal aan. Al moet ik zeggen dat de psychopatische trailer van Vampires me wel deed lachen.
Qua graphics denk ik niet dat ze topgames hebben getoond. Ik denk dat het beter was geweest als MS gewoon een nieuwe Halo trailer erbij had gezet, om de buhne toch een beetje bezig te houden.
AC was een rare trailer. Vraag me ook af waarom die nu wel getoond werd, terwijl ik dacht dat eerst gemeld was dat deze game niet erbij zou zijn?
Ik ben het eens met de commentaren dat er meer gameplay getoond had kunnen worden. En verder had ik ook nog wel verwacht dat Warner Bros of TechLand met Dying Light 2 of zo. Dat zijn uitgevers die meestal ook niet zoveel hype krijgen, maar wel gewoon toffe games maken. Ach, nog een maandje wachten voor meer toffe shit. Ik vind het allemaal prima. Gewoon een aardige show.
Stuff that went a bit under the radar.
- "The Medium" by Bloober Team is an Xbox console exclusive. Raytracing on XSX. Launching on Game Pass
- "Scorn" is an Xbox console exclusive. Launching on Game Pass
- "Call of the Sea" is an Xbox console exclusive. Launching on Game Pass
- "The Ascent" is an Xbox console exclusive
- Yakuza: Like a Dragon Launches Day One on Xbox Series X
- The website of "Scarlett Nexus" by Bandai Namco somehow only shows Xbox logos
- "Dirt 5" will have a 120fps mode on Xbox Series X
- "Bright Memory: Infinite" has Raytracing on Xbox Series X. It seems be an Xbox console exclusive, not really clear.
Wel een goede deal voor mij...
De drie games die mij het meeste trokken zijn alle drie gamepass games (en blijkbaar xbox console exclusives... Dat had ik er niet uitgehaald):
- "The Medium" by Bloober Team is an Xbox console exclusive. Raytracing on XSX. Launching on Game Pass
- "Scorn" is an Xbox console exclusive. Launching on Game Pass
- "Call of the Sea" is an Xbox console exclusive. Launching on Game Pass
This is a collection of info gathered from the Inside Xbox episode and the individual game websites. I guess most of these will come to other platforms later, so we are either looking at timed exclusives or simply marketing errors. Either way, good stuff coming to Game Pass!
— Klobrille (@klobrille) 7 mei 2020
https://twitter.com/fyqd_studio
Kon het me persoonlijk ook niet voorstellen.Wom schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 21:36:
Overigens, Bright Memory is niet gemaakt door één persoon, wat ik her en der lees. Het is de visie van één ontwikkelaar die daar dan ook in zijn eentje aan is begonnen, maar er zit een heel team aan te werken. Is ook een mobiele game van, die ze nodig hadden voor funding aldus hun Twitter. Lijkt er op dat Microsoft hier wat extra funding op heeft losgelaten. Er komt snel nog een langere gameplay trailer van die game.
https://twitter.com/fyqd_studio
Bright memory deed mij in eerste instantie aan Titanfall denken. Zag er ook prima uit imo. Dirt 5 in 120fps? Yes, please

Dit is een lijstje om in de gaten te houden. Ik mag toch hopen dat Forza Horizon 4 hier op gaat komen. En sowieso Minecraft trouwens, die game is notabene gebruikt om raytracing mogelijkheden te tonen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Natuurlijk.... Dit lijstje is alleen van de games die ze vandaag hebben laten zien. Er komt nog veel... veel.... veel meer aan.Rossi46 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 22:16:
[...]
Dit is een lijstje om in de gaten te houden. Ik mag toch hopen dat Forza Horizon 4 hier op gaat komen. En sowieso Minecraft trouwens, die game is notabene gebruikt om raytracing mogelijkheden te tonen.
Optimized for Xbox Series X
Games featuring the Optimized for Xbox Series X badge will showcase unparalleled load-times, heightened visuals, and steadier framerates at up to 120FPS. These include new titles built natively using the Xbox Series X development environment as well as previously released titles that have been rebuilt specifically for Xbox Series X.
Interessant artikel. Interview met een van de devs van Chorvs (Chorus) welke ook tijdens Inside Xbox te zien was. Opvallend detail gezien de game ook op de PS5 uitkomt:
https://www.eurogamer.net...-to-the-creator-of-chorusIn the end it's easier to develop for Xbox Series X than any other console.
[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 08-05-2020 00:29 ]
Je zou wellicht kunnen opmaken uit dat overzicht dat alle games waar Smart Delivery: N/A staat, dat die Series X exclusive zijn.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:12:
Heb ik het nu verkeerd begrepen of is The Medium een Series X game en komt die niet naar de One?
Smart delivery houdt immers in dat je de game maar 1x hoeft te kopen om deze op ALLE generaties van de Xbox One te kunnen spelen. Als SD dus niet aanwezig is voor die game, dan houdt het dus in dat die maar op 1 generatie te spelen is, namelijk de Series X. Maar pin me er niet op vast.
Ik lees idd dat Scorn en The Medium Series X exclusive zijn en dus niet naar de One komen.
[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 08-05-2020 00:54 ]
Hm, dat vind ik nog geen gekke gedachte.MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:29:
[...]
Je zou wellicht kunnen opmaken uit dat overzicht dat alle games waar Smart Delivery: N/A staat, dat die Series X exclusive zijn.
Smart delivery houdt immers in dat je de game maar 1x hoeft te kopen om deze op ALLE generaties van de Xbox One te kunnen spelen. Als SD dus niet aanwezig is voor die game, dan houdt het dus in dat die maar op 1 generatie te spelen is, namelijk de Series X. Maar pin me er niet op vast.
https://news.xbox.com/en-...the-medium-xbox-series-x/
Undoubtedly, The Medium is our largest and most ambitious project to date, and it is one that we at Bloober Team have wanted to create for some time. Being able to work with the latest hardware in the form of the Xbox Series X – with 4K resolution, ray-tracing technology and SSD for a single, seamless cinematic experience without loading screens – has finally enabled us to do this vision justice
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UL4ytLkCM0wVBnE9Abubtc9G.jpg?f=user_large)
scorn is xbox series x exclusive?
Ik dacht dat dat pas over 2 jaar zou zijn?

Nice find @drakiesoft
Lijkt dus idd een Series X exclusive. Denk dat de studio zelf mag bepalen voor welke generatie ze mogen uitbrengen. Wel tof als dat idd zoals beschreven in het artikel alleen Series x gaat zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door MRE-Inc op 07-05-2020 23:43 ]
Heb ook het gevoel (maar kan aan mij liggen) dat de trailers die nu gewoon op de Xbox pagina van youtube staan een (behoorlijk) stukje scherper zijn dan in de stream. Dus als je wat teleurgesteld was in de grafische kwaliteit dan, zou ik toch even aanraden om de trailers toch nog een keer te bekijken.
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2020 00:09 ]
Na tig jaar gamen ga ik alleen nog maar voor kwaliteit boven kwantiteit. Hier zat zelfs niks tussen dat ik bij een uitverkoop zou kopen. Allemaal platte standaard zooiuchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 18:19:
Na origins en oddysey heb ik voorlopig ook geen honger meer naar meer van hetzelfde in een andere setting.
Enige waar ik bij MS wel heel benieuwd naar ben is de nieuwe Halo, alleen was dat vanaf deel 4 ook niet meer wat het was. Benieuwd of ze het oude Halo gevoel of iets anders bijzonders terug kunnen brengen.
Maar ik vraag me af, ik dacht dat MS eist dat games het eerste jaar, of 2 ook op de one moeten draaien, of hoe zat dat? Dan kan je moeilijk echte next gen games verwachten toch?
drakiesoft schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:37:
scorn is xbox series x exclusive?
Ik dacht dat dat pas over 2 jaar zou zijn?
Nee, wat Microsoft gezegd heeft ging alleen over hun eigen first party titels, niet over andere studios of uitgevers.Mutatie schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 02:53:
Maar ik vraag me af, ik dacht dat MS eist dat games het eerste jaar, of 2 ook op de one moeten draaien, of hoe zat dat? Dan kan je moeilijk echte next gen games verwachten toch?
Bovendien zeiden ze dat aan het begin van dit jaar en hadden ze het over 1 of 2 jaar. Technisch gezien kan Microsoft dus ook vlak na release van de series x een exclusive uitbrengen zonder hun belofte te breken (maar dat verwacht ik niet).
https://www.polygon.com/2...backward-compatibility-pc
nvidia RTX 2080 + i9 for Raytracing UE based
Zoals bijna al het hele jaar communiceren ze met en reageren ze op zaken vanuit de community.
Had we not said anything & just shown May Inside Xbox show like we did last month, I suspect reactions might have been different. Clearly we set some wrong expectations & that’s on us. We appreciate all the feedback & can assure you we will take it all in & learn as a team. 🙏🏻💚
Holy f-ing smoke !!drakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 07:41:
Bright Memory PC story trailer and Engine demo (RT!!)
nvidia RTX 2080 + i9 for Raytracing UE based
[YouTube: Bright Memory: Infinite [PC] RTX Trailer]
Hoor de poeplap al weer zuchten, dit is een spekkie naar mijn bekkie
Dino game ook veel zin in, Turok helemaal kapot gespeeld destijds.
En Scorn, tsjaa daar was ik twee jaar geleden al hyped over, zo te zien maken de devs hun beloftes waar.
Bloober Team game moet ik nog zien.
Heb Layers of Fear, >Observer_ en Blair Witch gespeeld.
Verhaaltechnisch steken deze games echt goed in mekaar.
Echter is de framerate in deze games om te janken.
Hopelijk helpt de kracht van Series X ze er bij om dit op orde te krijgen.
Zolang ik geen 4K 60fps content van deze knakkers heb gezien blijf ik sceptisch.
Verbaasd me niets.MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:22:
Meer info over: https://www.xbox.com/en-US/games/optimized
Games featuring the Optimized for Xbox Series X badge will showcase unparalleled load-times, heightened visuals, and steadier framerates at up to 120FPS. These include new titles built natively using the Xbox Series X development environment as well as previously released titles that have been rebuilt specifically for Xbox Series X.
Interessant artikel. Interview met een van de devs van Chorvs (Chorus) welke ook tijdens Inside Xbox te zien was. Opvallend detail gezien de game ook op de PS5 uitkomt:
[...]
https://www.eurogamer.net...-to-the-creator-of-chorus
Microsoft heeft Direct-X 12 Ultimate onder de motorkap.
https://devblogs.microsof...cing-directx-12-ultimate/
Ik denk inderdaad dat mensen, terecht ergens, er van uit waren gegaan dat we nu dikke third-party games zouden zien alá E3. Als MS van te voren had gezegd dat ze games van wat kleiner third-party studios lieten zien waren de verwachtingen ongetwijfeld heel anders geweest.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 07:56:
https://twitter.com/aaron.../1258584474155053058?s=21
Zoals bijna al het hele jaar communiceren ze met en reageren ze op zaken vanuit de community.
Had we not said anything & just shown May Inside Xbox show like we did last month, I suspect reactions might have been different. Clearly we set some wrong expectations & that’s on us. We appreciate all the feedback & can assure you we will take it all in & learn as a team. 🙏🏻💚
Ah fijn. Positief om te zien dat ze het zelf ook inzien en toegeven inplaats van het onder het tapijt proberen te schuiven of te negeren.
PS: Dank voor het plaatsen van de inhoud van het Twitter bericht zelf
Ik verwacht dat de XSX dan ook het hoofdplatform wordt van deze generatie. Hij is immers net iets sneller dan de PS5. Daarnaast is het hebben van DX12 een mooie jokerkaart omdat veel ontwikkelaars dat al innig kennen voor de PC.MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 23:22:
Meer info over: https://www.xbox.com/en-US/games/optimized
[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 08-05-2020 08:23 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
1. Ik vond het erg positief om te zien dat er veel nieuwe games werden onthult en geen remasters zoals we de laatste tijd veel zagen, eindelijk weer nieuwe verhaallijnen/werelden om te ontdekken.
Bright Memory Infinite : Ik dacht eerst dat we naar de nieuwe Crysis zaten te kijken, maar dat was helaas niet zo. Toch lijkt mij de game een best leuke shooter!
Ik ben bang bij Second Extinction dat het een co-op game gaat worden waar je hordes moet overleven met vrienden, want het concept is ontzettend verrassend en ik hoop dat hier een single player in komt.
Yakuza: Like a Dragon Doet me erg veel denken aan Sleeping Dogs en heeft daarom zeker mijn interesse.
2. Ik was na de uitzending erg teleurgesteld dat ze ons gameplay beelden hadden beloofd en we vervolgens gameplay trailers krijgen te zien. Nu weten we nog steeds niet hoe de gameplay er daadwerkelijk uitziet, maar wat in het vat zit verzuurt niet dus we krijgen het vanzelf te zien.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Meende ook eerst Crysis en daarna zelfs Bulletstorm, omdat hij die gastjes naar zich heen trok.
Doen we dat niet elke jaar?Caayn schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 08:01:
[...]
Ik denk inderdaad dat mensen, terecht ergens, er van uit waren gegaan dat we nu dikke third-party games zouden zien alá E3. Als MS van te voren had gezegd dat ze games van wat kleiner third-party studios lieten zien waren de verwachtingen ongetwijfeld heel anders geweest.
Ah fijn. Positief om te zien dat ze het zelf ook inzien en toegeven inplaats van het onder het tapijt proberen te schuiven of te negeren.
PS: Dank voor het plaatsen van de inhoud van het Twitter bericht zelf

Na elke E3 was toch altijd een (groot) deel enigzins teleurgesteld of had meer verwacht.
Ze hadden beter kunnen aangeven dat het enkel kleine studios zouden zijn, maar aan andere kant, het is ook voor beide partijen verdomd lastig om het goed te doen
- Zoals nu > te weinig games, geen AAA blabla
- Wel alles showen > Volgende maand klagen dat ze dit allemaal al gezien hebben.
- Niks showen > We horen maar niks
Wij als mens houden gewoon van klagen
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
BBQ erbij
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Meer gameplay van Bright Memory Infinite. Alles is dus ingame en door de speler bestuurd, behalve het laatste stuk met dat spaceship. Dus bijna 2 minuten aan echte ingame gameplay.
Actually start design UI when the game is 80% developed, this is a demo recorded by me,it's not an engine CG,however, the end of the ship is QTE,player can not control.
Maar goed, ik moet erbij vermelden dat ik hyped was gisteren en nog steeds hyped ben voor de xbox release anders is het natuurlijk weer trollen en wordt mn comment verwijderd.
Iedereen die wat langer mee gaat en ook Microsoft zakelijk kent die weten dat dit hun manier van marketing is. Blown Away, the best, the most powerfull blablabla. Achteraf is het bijna altijd een teleurstelling met een heleboel kanttekeningen.
Hoewel veel mensen teleurgesteld waren heb ik overigens ook wel wat goede dingen gezien. Die eerste van bright memory was ik wel echt van ondersteboven. Als we met cod of een andere game straks rondrennen met zulke weerseffecten, blaadjes en kranten die je om de oren waaien... heel indrukwekkend. Voor de rest heb ik nog geen next gen gezien. Tenminste... wat er niet op current gen mogelijk is.
Wellicht hadden ze ervan moeten maken; The best games that will blow you away from our unknown studio'sKenny_026 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 09:59:
Lol.... ik kan het niet laten.... Told you so...
Maar goed, ik moet erbij vermelden dat ik hyped was gisteren en nog steeds hyped ben voor de xbox release anders is het natuurlijk weer trollen en wordt mn comment verwijderd.
Iedereen die wat langer mee gaat en ook Microsoft zakelijk kent die weten dat dit hun manier van marketing is. Blown Away, the best, the most powerfull blablabla. Achteraf is het bijna altijd een teleurstelling met een heleboel kanttekeningen.
Hoewel veel mensen teleurgesteld waren heb ik overigens ook wel wat goede dingen gezien. Die eerste van bright memory was ik wel echt van ondersteboven. Als we met cod of een andere game straks rondrennen met zulke weerseffecten, blaadjes en kranten die je om de oren waaien... heel indrukwekkend. Voor de rest heb ik nog geen next gen gezien. Tenminste... wat er niet op current gen mogelijk is.
Het ging over multiplatform titels van onder andere Ubisoft, EA en codemastersI ColoSsuZz I schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:05:
[...]
Wellicht hadden ze ervan moeten maken; The best games that will blow you away from our unknown studio's
In ieder geval: called it
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 08-05-2020 10:09 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het was een grapje hahaboe2 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:06:
[...]
Het ging over multiplatform titels van onder andere Ubisoft, EA en codemasters
In ieder geval: called it

Series x minimaal 60 FPS dus.
/f/image/lAYYlwwZEX7BgwS5IhupIg0x.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lUE6fTTBYT0Bs1wptPstc1y7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door drakiesoft op 08-05-2020 11:38 ]
Eerst zien dan geloven met dit soort praat. Ik wacht wel op de bevestiging van bijv. DF.drakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:18:
Bright doet 57 FPS op een i9 met 2080ti met dlss.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
DF, onze pixelpeepers, ik zie hun analyses graag tegemoet :-)I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:24:
[...]
Eerst zien dan geloven met dit soort praat. Ik wacht wel op de bevestiging van bijv. DF.
Maar 60 fps 4K is beloofd, dus dat lukt wel. Helemaal met VRS etc, wat de series x gaat ondersteunen.
Vindt ik wel next gen hoor. Nooit meer 30 fps...
Hierbij quote ik mijzelf even... Dit is het voordeel van dedicated hardware.drakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:18:
Bright doet 57 FPS op een i9 met 2080ti met dlss wel ulteawide.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is het grootste voordeel van AMD in de next gen consoles.Nvidia heeft altijd te maken met een hardware abstraction layer (HAL) in tegenstelling tot AMD in relatie met de consoles. Hierdoor is er minder overhead en veel betere optimalisatie mogelijk.
Je kunt Nvivia's ray tracing daarom niet zo makkelijk vergelijken met wat AMD op de consoles gaat doen. Ik geloof dat als je de hardware laag direct kunt aanspreken tov door een HAL waar instructies aangepast moeten worden, je een performance hebt die 20x zo hoog ligt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ymoSkGhsjXhoTNdrtAbXATNE.png?f=user_large)
Toch keurig, feedback opnemen en melden dat je er iets mee doet.
Ik moet zeggen dat de gameplay kwestie ook al is aangekaart bij de laatste E3.
Phil himself gaf toen al aan dat hij het mee zou nemen.
Kenny_026 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Hierbij quote ik mijzelf even... Dit is het voordeel van dedicated hardware.
[...]
Dit is het grootste voordeel van AMD in de next gen consoles.
Ik las dit heel snel even als RTX2080 x20je een performance hebt die 20x zo hoog ligt.
De 21:9 beeldverhouding maakt hier natuurlijk wel een groot verschil. Zijn een hoop extra pixels.drakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:18:
Bright doet 57 FPS op een i9 met 2080ti met dlss wel ulteawide.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Bright Memory V1.0 | Benchmark | RTX + DLSS2.0 | RTX 2080 ti | i9 9900k | Ultrawide 3440x1440]
Meer pixels voor series x idd :-)Rossi46 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:50:
[...]
De 21:9 beeldverhouding maakt hier natuurlijk wel een groot verschil. Zijn een hoop extra pixels.
3440 x 1440 widescreen
vs
4K UHD 3840 × 2160
Ohhh, shit! Ik dacht ultrawide 4kdrakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:57:
[...]
Meer pixels voor series x idd :-)
3440 x 1440 widescreen
vs
4K UHD 3840 × 2160
Mja, ik snap het niet goed: we hebben toch exact gekregen wat ze zeiden dat we gingen krijgen?drakiesoft schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:44:
[Afbeelding]
Toch keurig, feedback opnemen en melden dat je er iets mee doet.
Ik moet zeggen dat de gameplay kwestie ook al is aangekaart bij de laatste E3.
Phil himself gaf toen al aan dat hij het mee zou nemen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden