Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.481 views

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 12:09
Chrosser schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:36:
[...]

Leuke spellen, maar geen systems sellers op 2 (ofzo) na die de mainstream gamer overtuigen om naar de Xbox over te stappen t.o.v. Het beeld van Sony.

Oftewel Gamepass zou al interessant moeten zijn voor die gamers of je moet ook grote titels leveren die miljoenen mensen willen spelen op de release. Daar zijn we maar weinig van in het bovenste lijstje.
Dat niet alleen, ze zijn volgens mij allemaal ook nog op de PC te spelen. Dit zijn, naar mijns inziens, niet de killer apps voor de XSX. Daarnaast kun je ook niet heel erg spreken van diversiteit als een groot deel van de lijst bestaat uit spellen met een cijfer erachter. Zoals Gears 5 en Forza 8. Ik had het voornamelijk over nieuwe IP's.

Edit: sorry, ik klink een beetje negatief, maar zo bedoelde ik het niet. Op het andere platform zit ik ook niet persé te wachten op Uncharted 5. Ik heb mijn buik vol van de remaster en sequels die niet veel toevoegen aan de formule.

[ Voor 12% gewijzigd door SacreBleu op 06-05-2020 15:48 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

SacreBleu schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:43:
[...]

Dat niet alleen, ze zijn volgens mij allemaal ook nog op de PC te spelen. Dit zijn, naar mijns inziens, niet de killer apps voor de XSX. Daarnaast kun je ook niet heel erg spreken van diversiteit als een groot deel van de lijst bestaat uit spellen met een cijfer erachter. Zoals Gears 5 en Forza 8. Ik had het voornamelijk over nieuwe IP's.
Iedereen roept altijd dat die ook op de pc te spelen zijn. Maar er zijn meer huishoudens zonder een deftige pc dan met denk ik. Xcloud kan daar natuurlijk een grote rol in gaan spelen. Daar heb je de first party's in ieder geval ook op dag 1 in huis. Maar dan nog kan ik het begrijpen als je daarvoor een console in huis wil halen.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

@Chrosser en @SacreBleu. Ik heb het niet over system sellers. Want dat is in de basis persoonlijk. Dat een grote massa blijkbaar eenzelfde smaak heeft doet daar niet veel aan af. Ik koop liever een console waar ik games als Crackdown 3 op kan spelen dan een The Last of Us of een Uncharted en dat meen ik serieus, ook al ben ik in de verre minderheid :).

Ik had het dus over de diversiteit van de games en de genres. En dat lijstje laat wel degelijk zien dat er een grote varieteit aan genres bestaat die door Microsoft Game Studios worden bediend. Dat er in dat niet-limitatieve lijstje (want nog niet alles is bekend) dan wordt gesproken over het feit dat er een cijfertje achter staat... Tja, als we zo gaan doen :). Er zijn meer delen van God of War dan van Gears of War. Zelfde geldt voor de Uncharted universum. Echter zal er dan vast wel weer gecounterd worden dat het een hele nieuwe beleving is... :)

Het verhaal schuift in de discussies (voornamelijk op twitter en andere fora, want hier doen we het nog redelijk netjes) namelijk ook steeds op. En dat is iets wat mij wel "triggert " :+. Het verhaal gaat namelijk als volgt:

1: MS heeft geen games!

MS koopt studio's en richt studio's op die games maken...

2: Oh, maar MS heeft geen goede games!

De laatste games uit de Xbox Game Studios dan wel Publishing zijn over het algemeen prima ontvangen en de nog uit te komen games worden in previews vooralsnog prima beoordeeld.

3. Oh, maar alle MS games komen ook op de PC!

Tja, als je op een PC wil gamen, game je toch lekker op een PC. Ga je daar toch lekker de MS game studio games op spelen via bijv. een gamepass. MS vindt dat ook prima hoor. :) Denk je dat ze per ongeluk het ecosysteem zo goed mogelijk willen combineren?

4. Maar, maar MS heeft geen games als TLoU en Uncharted en Spiderman.

Tja, dan houdt de discussie eigenlijk gewoon op. :)

Als mensen niet overtuigd zijn of raken van de games die uit zijn gekomen of nog uit komen. Prima, om het even, maar dat is je persoonlijke mening. En wellicht een mening die door veel mensen wordt gedeeld. Echter maakt het dat nog geen feit. :) Koop gewoon de console die je wilt voor de games die je wilt spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Ambition88 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:18:
Als je nu je 3 jaar oude C7 gaat verpatsen omdat deze geen 2.1 aansluiting heeft, ben je echt geld aan het verbranden. Games gaan echt niet bij release 120 fps in 4K resolutie aantikken dat trekken de huidige high end kaarten niet eens, los van het feit dat zelfs de nieuwe LG modellen geen volledige HDMI 2.1 ondersteuning hebben.

Bron: https://www.homecinemamag...-tvs-blijkbaar-toch-niet/

Lekker het geld in je knip houden en genieten. :)
Niet dat ik nou wel heel hard geld naar een nieuwe OLED zou gooien (sterker nog ik heb gewoon een goedkope LCD tekocht)... maar games hoeven natuurlijk niet strak op de 120 fps te zitten om baat te hebben van VRR tot 120 Hz. Alles meer dan 60 fps heb je dan al profijt van.
SacreBleu schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:43:
[...]

Edit: sorry, ik klink een beetje negatief, maar zo bedoelde ik het niet. Op het andere platform zit ik ook niet persé te wachten op Uncharted 5. Ik heb mijn buik vol van de remaster en sequels die niet veel toevoegen aan de formule.
Inderdaad zoals @Chrosser al zegt hebben niet zo gek veel mensen dikke game PC's natuurlijk, als je het over de hele markt bekijkt. Vooral als je specifiek kijkt naar mensen geïnteresseerd in consoles (want behoorlijk wat PC gamers halen daar hun neus voor op).

Maar daarnaast, ik heb zelf mijn One X weggedaan omdat ik toch alles wel op de PC kan spelen... maar stiekem loopt dat toch niet altijd even soepel. Ik heb er niet echt spijt van, want nu kon ik er nog dik 300 euro voor krijgen (met een lading spellen en de kinect waar ik allemaal toch nooit meer wat mee ging doen), maar ik mis hem stiekem toch wel een beetje. Sommige games zijn net wat minder fijn te spelen op de PC (zoals bv Forza Horizon 4 imho) en ondanks dat ik mijn PC aan mijn TV aan kan sluiten en met een controller spelen (de TV staat een paar meter van de PC verwijderd dus gaat prima met een simpele HDMI kabel), doe ik dat in de praktijk toch niet snel. Het speelt ook minder lekker want ik moet dan toch aan de slag met een media keyboard of zo, of de boel bij de PC starten en dan naar de bank lopen. Het is allemaal veel minder relaxt dan gewoon op de bank ploffen, controller grijpen en gaan. Je hebt wel Steam big picture mode, maar ik heb eigenlijk steeds minder games in Steam.

Dus al met al, ondanks dat ik net mijn PC gepimpt heb met een 2080 en ik later dit jaar ook een Ryzen 4000 serie er in hoop te stoppen... denk ik dat ik als de XSX uit is toch wel terug kom. En gamepass ultimate laat mij dan lekker kiezen waar ik games wil spelen, of ik zin heb in een console ervaring of de PC... ideaal :)

en @uchiha tijntje ik doe mee in jouw minderheid hoor... ik heb wel een PS4 Pro en de meeste Naughty Dog games, maar ik kom er niet doorheen... The Last of Us, Nathan Drake collection, Uncharted 4... allemaal mes in het varken laten steken omdat ik het saai vond.

Gamertag: FinrazielNL

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@uchiha tijntje en @Finraziel ik schuif mij aan bij jullie minderheid. Hoewel een game als Crackdown 3 genoeg fout doet (dat zal je mij zeker niet zien ontkennen), doet voor mij ook genoeg goed. Zo heb ik mij er prima mee vermaakt en geen moment spijt gehad van mijn launchday aankoop.

offtopic:
Juist de games die ik leuk vind lijkt Sony steeds minder interesse in te hebben. Playstation games als Resistance, Infamous, Motorstorm en Rachter en Clank vind ik fantastisch maar zien wij eigenlijk niet meer. Gewoon games die fun zijn zonder teveel gedoe eromheen. (Dat zeg ik terwijl ik mij prima heb vermaakt met Beyond en Detroit... :P)

Ratchet op de PS2 en PS3 was *O* De enkele Ratchet game op de PS4 vond ik maar meh -O-

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:43
SacreBleu schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 08:45:
[...]

Dat gaat wel een hele uitdaging worden. Immers heeft Sony op veel meer genres exclusieve games. Ze hebben geen verhalende serie of een third-person game. De enige game die, voor mij, dicht bij Uncharted komt is Tomb Raider, maar die is niet exclusief. Hetzelfde geldt voor TLOU, geen andere game in het MS kamp tipt eraan.

Toch twijfel ik, want MS lijkt ook in te zetten op de PC, veel titels komen ook voor de PC uit. En ik heb een PC die tot nu toe betere resultaten dan de XOX levert. Weet niet hoe hij op gaat botsen tegen de XSX. Maar het lijkt erop dat je met een goede PC en een PS5 meer bereik hebt.

Wachten op die announcements in juli dan maar. Hopelijk nieuwe IP's. Forza is zalig, maar ik zou graag iets anders zien dan Gears en Halo. Tenzij ze iets radicaals gaan veranderen. Ik had bijvoorbeeld gelezen dat Halo 5 zomaar eens Open World zou kunnen zijn. Dat prikkelt mij ergens wel. Zeker als dat zou betekenen dat er een dynamisch battlefield is waar je vrij kan reizen en random conflicten zou kunnen oppakken.
Wat uchicha tijntje al terecht zegt kom je via de pc ook in het eco systeem van hun. Dat is voor hun verder prima, de PC is immers duurder voor op 4K te gamen. Dus wat mij betreft is een €700,00 euro kostende console nog goed te doen. Maar ja, dat is ook maar een mening.

Persoonlijk hoop ik op een ultra setting 4K versie van Metro Exodus :D

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het percentage First Party/Exclusives, dat een Xbox/Playstation eigenaar op jaar basis speelt. Als ik zo om mij heen kijk zie ik toch dat de games waar men de meeste tijd aan besteed ook op andere platforms verkrijgbaar zijn.

• SacreBleu
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:26:
@Chrosser en @SacreBleu. Ik heb het niet over system sellers. Want dat is in de basis persoonlijk.
Heel veel voorbeelden die je geeft stel ik niet ter discussie. Ik ben aan het onderzoeken wat voor mij de beste aankoop zou zijn. Ik beoordeel niemand erop dat ze liever voor een XsX gaan tegenover een Playstation.

Het feit blijft dat de kans groter is dat ik MS exclusives op de PC kan spelen dan als ze van Sony afkomen. Ik neig naar de XSX, want ik vind het een mooi ding en ik hoor er het meeste over. Ik heb het dan ook over mijzelf. Ik stel ook het bestaanrecht van de XSX ook niet ter discussie. ;)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
Finraziel schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:30:
[...]

Niet dat ik nou wel heel hard geld naar een nieuwe OLED zou gooien (sterker nog ik heb gewoon een goedkope LCD tekocht)... maar games hoeven natuurlijk niet strak op de 120 fps te zitten om baat te hebben van VRR tot 120 Hz. Alles meer dan 60 fps heb je dan al profijt van.
Correct me if im wrong hoor ik ben absoluut geen expert, maar wat van ik heb begrepen betekent hdmi 2.1 niet automatisch ondersteuning voor VRR?

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zie elders vooral het sentiment dat games schijnbaar onspeelbaar worden zodra ze ook op andere platformen beschikbaar zijn. En dat exclusieves sowieso als trots naar voor moeten gebracht worden, ongeacht de inhoud. Ik bedoel maar...spiderman?? Daar had werkelijk niemand een hol om gegeven als het geen exclusive was.
Ondertussen heb ik lang niet voldoende tijd om alle titels in de gamepass te spelen, laat staan dat ik er nog een console bij moet halen.

Als PC gamer vind ik het in ieder geval VERDOMD handig dat ik niet alleen de xbox games meteen voor beide platformen kan kopen, maar dat de savegames nog eens netjes syncen ook. Vooral voor die Halo collectie was dat een leuke verrassing: volop op console gespeeld, en de multiplayer unlockables stonden op mij te wachten toen de PC versie uitkwam (want ik zuig in multiplayer shooters op console :p)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Miesjh schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:41:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het percentage First Party/Exclusives, dat een Xbox/Playstation eigenaar op jaar basis speelt. Als ik zo om mij heen kijk zie ik toch dat de games waar men de meeste tijd aan besteed ook op andere platforms verkrijgbaar zijn.
Zeker, ik speel bijna alleen maar multiplats, en allemaal op de Xbox. Maar binnen mijn persoonlijke smaak heeft PS wel een aantal single player story exclusives die ik echt niet kan missen en mij een reden geven om een PS naast mijn geliefde Xbox te hebben staan. Maar andersom zijn er voor mij momenteel persoonlijk geen MS exclusives die ik niet kan missen , en niet iedereen heeft de luxe om meerdere consoles te kunnen hebben. De PS gaat hier dus trouwens echt maar een paar keer per jaar aan inderdaad, en puur voor die exclusives.
Nu Xbox zoveel heeft geleerd van de vorige launch en echt goed bezig is heb ik er volle vertrouwen in dat het bij Xbox ook wel goedkomt met de exclusives en voor het gros van de gamers is een PC geen alternatief en worden voornamelijk multiplats gespeeld. En voor wie wel een PC heeft; ik vind het alleen maar een voordeel dat ik mijn xbox game pass ook op de PC kan gebruiken; geen extra abo nodig.
Mijn enige vrees is als MS niet in VR investeert waar Sony dit wel doet. Nu ik ervaren heb hoe VR is ben ik echt van mening dat dit de toekomst is, en dus ook een system seller.

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 06-05-2020 16:54 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Sommigen lijken hier te vergeten dat games iets persoonlijk is, ik heb games dit in de top verkopen van de Sony console staan gespeeld, maar het zijn gewoon niet mijn games. Waar een ander een console voor koopt hoeft namelijk niet voor mij (en met mijn miljoenen anderen) een "systeemseller" te zijn.

Het zou maar zo kunnen dat ik een Xbox Series X koop omdat dat op Xbox live alleen maar leuke mensen zitten..... Systeemsellers, ik veeg mijn achterwerk er mee af. Ik ben totaal niet gevoelig voor dit argument.

Ik mis Spiderman, ToLU of Uncharded niet.... Ik heb voor de Xbox genoeg games die meer dan leuk genoeg zijn.

Ik wil dus niet alleen (voor mij) leuk games spelen, ik wil dat ook met leuke mensen op Xbox Live doen (multiplayer) en dat gaat voormij nu eenmaal het beste op het platform van Microsoft, Echt.... Games is één ding.... Maar leuke mensen.... dat is veel lastiger... :+ :o :P :9 >:) ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 06-05-2020 16:53 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• SacreBleu
Bullet NL schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:50:
Sommigen lijken hier te vergeten dat games iets persoonlijk is, ik heb games dit in de top verkopen van de Sony console staan gespeeld, maar het zijn gewoon niet mijn games. Waar een ander een console voor koopt hoeft namelijk niet voor mij (en met mijn miljoenen anderen) een "systeemseller" te zijn.

Het zou maar zo kunnen dat ik een Xbox Series X koop omdat dat op Xbox live alleen maar leuke mensen zitten..... Systeemsellers, ik veeg mijn achterwerk er mee af. Ik ben totaal niet gevoelig voor dit argument.

Ik mis Spiderman, ToLU of Uncharded niet.... Ik heb voor de Xbox genoeg games die meer dan leuk genoeg zijn.

Ik wil dus niet alleen (voor mij) leuk games spelen, ik wil dat ook met leuke mensen op Xbox Live doen (multiplayer) en dat gaat voormij nu eenmaal het beste op het platform van Microsoft, Echt.... Games is één ding.... Maar leuke mensen.... dat is veel lastiger... :+ :o :P :9 >:) ;)
System seller is voor mij hét spel waarvoor ik het platform zou kopen. Zou Cyberpunk alleen op de XSX komen, dan was het voor mij een no-brainer. Ik bepaal ook niet voor anderen wat de system seller is. Als jij gelukkig bent met Halo, Gears, Viva Pinata of My Little Pony, lig ik daar absoluut niet wakker van. Zolang je er maar plezier van kan hebben.

Op dit moment komt mijn PC aardig mee met een XOX. Ik weet niet hoe dat zit met een XSX. Dat is nog afwachten. Maar als mijn PC dat wel kan, dan zal ik minder snel neigen naar een XSX. Niet omdat het inferieur is of dat PS5 'betere' spellen heeft. Maar omdat ik daar mijn bereik mee vergroot.

Verder vind ik het gewoon leuk om hier te slow chatten. Vooral morgen wanneer we wat meer footage gaan zien. Misschien slaat het roer dan compleet om en gooi ik het geld voor de XSX naar mijn monitor en laat ik een tattoo zetten. Zou zomaar kunnen. :9

• Miesjh

Miesjh

Dit punt wilde ik eigenlijk maken. De exclusives zijn voor mij ook niet belangrijk. Voor 95% speel ik games die je op meerdere consoles kan krijgen. En ik merk nu dat met Crossplatform games dit nu alleen maar leuker wordt. Hoe leuk is het om COD Warzone te spelen met Xbox, PC en PS spelers in 1 party. _/-\o_

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:26:
@Chrosser en @SacreBleu. Ik heb het niet over system sellers. Want dat is in de basis persoonlijk. Dat een grote massa blijkbaar eenzelfde smaak heeft doet daar niet veel aan af. Ik koop liever een console waar ik games als Crackdown 3 op kan spelen dan een The Last of Us of een Uncharted en dat meen ik serieus, ook al ben ik in de verre minderheid :).
Zo denk ik er ook over. Overigens vond ik Uncharted 1 en 2 nog wel goed te doen. Vooral 1. Door de graphics kon ik wel heen kijken. UC3 vond ik al een stuk minder. Wellicht omdat ik ze vrij snel achter elkaar op de PS4 heb gespeeld vanuit de Uncharted bundle. Dan zie je hoeveel van die game eigenlijk gewoon het zelfde is. TLOU, die heb ik 4x opgstart en opnieuw begonnen, ik kon er gewoon niet door heen komen en me er toe zetten om verder te spelen. Het pakte me gewoon niet.
Ik had het dus over de diversiteit van de games en de genres. En dat lijstje laat wel degelijk zien dat er een grote varieteit aan genres bestaat die door Microsoft Game Studios worden bediend. Dat er in dat niet-limitatieve lijstje (want nog niet alles is bekend) dan wordt gesproken over het feit dat er een cijfertje achter staat... Tja, als we zo gaan doen :). Er zijn meer delen van God of War dan van Gears of War. Zelfde geldt voor de Uncharted universum. Echter zal er dan vast wel weer gecounterd worden dat het een hele nieuwe beleving is... :)
Als toevoeging over die opvolgende cijfertjes: er wordt vaak wel gezegd dat Forza, Horizon, Gears en Halo deeltje 4, 5, 6 en 7 zijn en dat het uitgemolken wordt etc etc, maar vervolgens worden er weer 100+ uren in de nieuwste Assassin's Creed gestopt welke deeltje 14, 15 en 16 zijn. Blijkbaar is uitmelken alleen een zonde als het Microsoft 1st party is. Als er 1 game is die de copy/paste troffee verdient, dan is het de AC reeks wel.
Het verhaal schuift in de discussies (voornamelijk op twitter en andere fora, want hier doen we het nog redelijk netjes) namelijk ook steeds op. En dat is iets wat mij wel "triggert " :+. Het verhaal gaat namelijk als volgt:

1: MS heeft geen games!

MS koopt studio's en richt studio's op die games maken...

2: Oh, maar MS heeft geen goede games!

De laatste games uit de Xbox Game Studios dan wel Publishing zijn over het algemeen prima ontvangen en de nog uit te komen games worden in previews vooralsnog prima beoordeeld.

3. Oh, maar alle MS games komen ook op de PC!

Tja, als je op een PC wil gamen, game je toch lekker op een PC. Ga je daar toch lekker de MS game studio games op spelen via bijv. een gamepass. MS vindt dat ook prima hoor. :) Denk je dat ze per ongeluk het ecosysteem zo goed mogelijk willen combineren?

4. Maar, maar MS heeft geen games als TLoU en Uncharted en Spiderman.

Tja, dan houdt de discussie eigenlijk gewoon op. :)

Als mensen niet overtuigd zijn of raken van de games die uit zijn gekomen of nog uit komen. Prima, om het even, maar dat is je persoonlijke mening. En wellicht een mening die door veel mensen wordt gedeeld. Echter maakt het dat nog geen feit. :) Koop gewoon de console die je wilt voor de games die je wilt spelen.
Tja en de games die dan uitkomen en er niet uitzien als HZD, TLOU en Spiderman qua graphics, die worden bij voorbaat al afgefakkeld want deze bovenstaande 3 games zijn zgn de standaard.... Tja, wat nou als het je genre niet is ? Dan heb ik dus een andere standaard....

XBL: MRE Inc

• justifire
  • Laatst online: 22:32

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:00:
Om de discussie over de hoeveelheid en diversiteit aan games op de Xbox een beetje in context te plaatsen heb ik hieronder een overzichtje geplaatst van games die in 2019 en 2020 zijn uitgekomen of nog uitkomen en die door MS Game Studios zijn ontwikkeld.
  • Minecraft Dungeons
  • Wastelander 3
  • Gears Tactics
  • Forza Motorsport 8 (zeer waarschijnlijk)
  • Grounded
  • Flight Simulator 2020
  • Bleeding Edge
  • Gears 5
  • Halo Infinite
  • Crackdown 3
  • Psychonauts 2 (zeer waarschijnlijk)
  • Pillars of Eternity 2
  • Outer Worlds
Een deel van deze games zijn multiplatform, vanwege het feit dat ze al in development waren ten tijde van de aankoop, dan wel omdat het gewoon logisch is om ze multiplatform uit te brengen. Hoeveel MS wel niet verdient aan Minecraft op de overige platformen... En ik laat een Ori en Age of Empires IV zelfs buiten beschouwing omdat deze slechts worden uitgegeven door Microsoft Game Studio's.

Dat niet al deze games in de smaak vallen is niet meer dan logisch. Maar de opmerking dat MS geen diversiteit heeft is, met de nieuwe aankopen, natuurlijk wel erg twijfelachtig. Absurd zou ik het zelfs noemen :).

Dat MS echter ten opzichte van de concurrentie tekort heeft geschoten in 3rd person SP story driven games zal niemand ontkennen. Maar die games moeten je dan wel liggen. Het is niet mijn favoriete genre en ik ken zelfs mensen die zoeken naar de skip button bij het zien van 10 seconden aan cutscenenes :+ Dus ik heb er ook minder moeite mee dat dat soort games deze generatie minder vertegenwoordigd waren.
Ik kan voor de goede orde ook wel een lijstje plaatsen van Sony published games in 2019 en 2020, en dan zie je qua diversiteit toch wel een ander beeld, maar daar leent dit topic zich niet voor.
Vergeet je The Falconeer niet ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wacht maar, als Sony straks Wargaming aan hun studio’s toevoegt >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 16:17

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het gros van de mensen denkt er dus wel anders over, want ik denk toch dat de exclusives een van de hoofdredenen is dat er zoveel playstations zijn verkocht. Dat maakt een keuze uiteraard niet goed of fout en iedereen moet het systeem kopen dat het beste past bij hem of haar.

Laat ik het dan zo zeggen. Ik hoop dat ik omver geblazen wordt door de first party studio's van microsoft. Want dat zou het laatste argument zijn om toch over te stappen naar XSX. Ik verwacht niet dat de PS5 qua gamingmachine mij daarheen zou kunnen laten buigen. Dat deden de games in het geval van de ps4 mij uiteindelijk wel.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 18:46:
[...]

Wacht maar, als Sony straks Wargaming aan hun studio’s toevoegt >:)
Dan is het hele simpel, dan ben ik de eerste die een Playstation in huis heb...... :+ 8)7 8)7 8)7

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Een titel die een beetje buiten de rader blijft en ook in het lijstje van @uchiha tijntje mag is CrossfireX. Remedy is sinds 2016 bezig aan een campaign voor deze shooter en ook die komt dit jaar nog uit.

https://www.remedygames.c...x-gameplay-shown-at-x019/

Haalt gewoon 8 miljoen spelers concurrent, met meer dan 650 miljoen geregistreerde spelers én is een van de best verdienende games ooit. Best wel een ding dus eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

-edit- Oeps verkeerde topic :X

[ Voor 113% gewijzigd door justifire op 06-05-2020 20:02 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
@Chrosser Grootste probleem van xbox is dat je al die exclusieves op de PC kan spelen,dat maakt al de drang minder om een xbox te gaan kopen ipv een Playstation (bij een hele grote groep) en natuurlijk de meesterlijke Sony exclusieves

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:54:
Een titel die een beetje buiten de rader blijft en ook in het lijstje van @uchiha tijntje mag is CrossfireX. Remedy is sinds 2016 bezig aan een campaign voor deze shooter en ook die komt dit jaar nog uit.

Haalt gewoon 8 miljoen spelers concurrent, met meer dan 650 miljoen geregistreerde spelers én is een van de best verdienende games ooit. Best wel een ding dus eigenlijk.
Is geen Xbox game studio game :). Anders had ik hem uiteraard genoemd!

En voor hierboven, wat de een meesterlijk vindt, vindt de ander saai. Maar dat heb ik in een paar posts geleden al toegelicht.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2020 20:11 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:54:

Oei helemaal vergeten. Ik zat maandag er nog aan te denken maar dacht dat het Insurgency Sandstorm was. Een soortgelijke shooter maar erg realistisch cq hardcore.

Maar het was idd Crossfire X welke ik als m'n Battlefield vervanger zag. Xbox only ook nog al betwijfel ik voor hoelang gezien Remedy erbij betrokken is.

Als de volgende Battlefield weer vol zit met SJW zooi en Call of Duty zich niet afspeelt in Vietnam (volgens sommige geruchten) dan kan Crossfire X wel eens een zeer goede vervanger zijn.

Als deze timed exclusive is, maakt @poor Leno ook nog een kans om hem te spelen :)

[YouTube: This is CrossfireX – X019]

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 06-05-2020 20:11 ]

• Wom

Wom

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:09:
[...]

Oh, eeuh, ja. Je hebt gelijk. Microsoft is alleen de publisher inderdaad, geen developer. Dat telt dan voor de helft, niet? :+
MRE-Inc schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:11:
[...]

Xbox only ook nog al betwijfel ik voor hoelang gezien Remedy erbij betrokken is.
Hoezo? Remedy krijgt een zak met geld om de campaign te maken van Microsoft en daarmee is de kous af?

[ Voor 32% gewijzigd door Wom op 06-05-2020 20:13 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:11:
[...]

Oh, eeuh, ja. Je hebt gelijk. Microsoft is alleen de publisher inderdaad, geen developer. Dat telt dan voor de helft, niet? :+
Kan die bij het lijstje van Ori :P

Het is echt een populaire game in Azië. Als je ergens als MS een voet tussen de deur wilt krijgen in de aziatische markt, dan zijn het dit soort games wel. Als dit een launch game wordt, kan dat best wel wat impact hebben op de oosterse markt.

[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2020 20:27 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wow, de inside xbox episode van morgen wordt nu al een soort van teleurstellend genoemd in het andere topic... :+

Echt te grappig.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:09:
[...]

En voor hierboven, wat de een meesterlijk vindt, vindt de ander saai. Maar dat heb ik in een paar posts geleden al toegelicht.
Oh, oké.
Dus een exclusive van een externe studio ?
Anyway, komt veel moois aan :*)

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 29-08 15:04
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 21:56:
Wow, de inside xbox episode van morgen wordt nu al een soort van teleurstellend genoemd in het andere topic... :+

Echt te grappig.
Weinig/teleurstellend nieuws morgen is nog altijd veel meer nieuws dan dat Sony uitbrengt :)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik mis fatsoenlijke MMORPG’s. Laat ze daar maar iets diks van uitbrengen. Amazon lijkt een goede stap te gaan zetten met New World maar dat komt alleen naar pc lijkt het.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
MRE-Inc schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:11:
[...]

Als de volgende Battlefield weer vol zit met SJW zooi en Call of Duty zich niet afspeelt in Vietnam (volgens sommige geruchten) dan kan Crossfire X wel eens een zeer goede vervanger zijn.

Als deze timed exclusive is, maakt @poor Leno ook nog een kans om hem te spelen :)
Ben benieuwd..

Batllefield is dead to me }:|

• Wom

Wom

Kenny_026 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 23:25:
Ik mis fatsoenlijke MMORPG’s. Laat ze daar maar iets diks van uitbrengen. Amazon lijkt een goede stap te gaan zetten met New World maar dat komt alleen naar pc lijkt het.
Je hebt Bless Unleashed toch exclusief op de Xbox geloof ik? Geen idee of dat iets is overigens. Namco zit er achter, dus moet toch wel enige kwaliteit hebben. Zit nog in early access geloof ik.

https://blessunleashed.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 07-05-2020 00:06 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Echt te grappig.
Ach ja, the usual suspects....

Welke stream zou morgen het beste zijn? Ik heb ze wel eens naast elkaar gezet, dus op de ene laptop Mixer en op de andere laptop Twitch en op de iPad YouTube. De laatste keer liep YouTube bijna 10 seconden voor op Mixer en bijna 30 op Twitch maar heb ook wel eens andersom meegemaakt.

Mixer is van Microsoft zelf dus lijkt het mij dat ze er alles aan doen om die zo snel mogelijk te laten zijn en zonder vertraging.

• Finraziel
Chrosser schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:43:
Het gros van de mensen denkt er dus wel anders over, want ik denk toch dat de exclusives een van de hoofdredenen is dat er zoveel playstations zijn verkocht. Dat maakt een keuze uiteraard niet goed of fout en iedereen moet het systeem kopen dat het beste past bij hem of haar.

Laat ik het dan zo zeggen. Ik hoop dat ik omver geblazen wordt door de first party studio's van microsoft. Want dat zou het laatste argument zijn om toch over te stappen naar XSX. Ik verwacht niet dat de PS5 qua gamingmachine mij daarheen zou kunnen laten buigen. Dat deden de games in het geval van de ps4 mij uiteindelijk wel.
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand hier op Tweakers maakte een tijdje terug een goed punt dat hoe goed de Sony exclusives ook verkopen, het is nog altijd maar een fractie van hoeveel consoles er verkocht zijn. De top 5 van meest verkocht games zitten maar op zo'n 10-15% ten opzichte van het totaal aantal verkochte PS4 consoles.

Dus nee, dat lijkt niet de reden voor het gros. Ik denk dat de reden meer gezocht moet worden in wat hebben mijn vrienden en wat is het algemene sentiment van welke beter is. Nou hebben early adopters daar wel een redelijke invloed op en wellicht worden die weer wel meer gestuurd door exclusives, maar dat is lastig te zeggen.

Het geeft wel ook aan hoe belangrijk het is dat Microsoft het nu gelijk bij release goed doet. Waarschijnlijk is het vooral de achterstand die ze in het eerste jaar opgelopen hebben geweest die de hele generatie gekleurd heeft. Dat, en de algehele perceptie. In de begintijd van de Xbox one heerste er nog altijd een negatieve sfeer rond het merk vanwege de controverse van hun plannen. Maakt niet uit dat dat deels onterecht was en dat het allemaal teruggedraaid was. Tel daarbij op dat mensen boos waren vanwege de launch strategie waarbij veel landen lang moesten wachten.

Dat is waarom het zo geweldig is dat Microsoft hun marketing nu zoveel beter op orde lijkt te hebben. De algemene opinie van Microsoft als game merk is nu zoveel beter. Wel moeten ze echt zorgen dat die launch heel goed gaat en dat de dingen overal te krijgen zijn.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

https://twitter.com/xbox/status/1258218161431691264?s=21

Labeltje voor “optimized voor Series X”.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaNtunmZ2b6rBvVZQDdZKi6GHLI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2l9iogX8zwXcEGmqrgkUF93U.jpg?f=user_large

[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2020 07:29 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Kenny_026 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 23:25:
Euh.... Phantasy Star Online 2 _/-\o_
https://www.xbox.com/en-US/games/phantasy-star-online-2

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Begint de Inside Xbox om 17.00 uur Nederlandse tijd ?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ziet er prima uit. Maar ik vraag mij wel af waar het logo komt en of het net zo groot/lelijk op de voorkant wordt geplakt als de Pegi/USK/etc logo's.

Vraag mij nu gelijk af hoe XSX (en PS5) exclusieve hoesjes eruit zien. Zouden ze de disc nog steeds aan de linkerkant in het hoesje hebben voor de XSX? Vond dat wel een geinig verschil tussen PS4 en XB1 hoesjes.

• I ColoSsuZz I
justifire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:58:
Begint de Inside Xbox om 17.00 uur Nederlandse tijd ?
Yes!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
*O* Heb er zin in !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C31de7De7xlbM4C3ajPwAmxHiZo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A2CX1psmEHmaD3YhWrGNmu0A.jpg?f=fotoalbum_large

Meneer Greenberg doet er nog een schepje bovenop. "The bar is high for a game to be Xbox series x optimized"... Dit label is bruut!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Hebben ze nog ergens aangegeven hoe lang die show duurt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wom

Wom

Martinspire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:55:
Minder dan een uur.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:55:
Helaas nog niet kunnen vinden..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SacreBleu
Ik ben toch wel een beetje hyped up. Het eco-systeem van Microsoft spreekt mij het meest aan. Die ultimate pass heeft gewoon enorme waarde. En als alle games crossplatform zijn dan is coop'en ook makkelijker.

Ik heb maar één game PC maar het nichtje van mijn vriendin is ook fervent gamer maar heeft daarvoor de middelen niet. En van haar ouders mag ze niet zomaar hardware meezeulen. Dus dit zou een ideale uitkomst zijn. Dat voordeeltje mist weer op het andere platform.

Nu moet ik nog tot 18.00 ~ 18.30 wachten om die tentoonstelling te kijken. Begint die meuk precies om 17.00 maar dan moet ik naar huis rijden. :'(

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Echt te grappig.
Ik reageer hier toch even op want volgens mij moet ik me aangesproken voelen. Mijn bericht is ook echt om onbegrijpbare redenen verwijderd door de mods die hier ook verantwoordelijk zijn voor het probleem wat er vaak gemaakt wordt.

Als ik zeg dat het me niets zou verbazen als we alleen wat indy zooi te zien krijgen en daarom de verwachtingen mogen temperen dan zeg ik niet dat het gewoon weer kut gaat zijn of teleurstellend. Ik hoop op een compleet uur vol next gen gameplay. Je weet inmiddels dat ik beide consoles altijd heb gehad en ook weer ga bestellen.

Dat de mods me gelijk heel kinderlijk aanspreken en mijn "fanboy" bericht verwijderen slaat helemaal nergens op. Ik baseer mijn uitspraken gewoon op ervaringen uit het verleden. Als ik in hetzelfde bericht had gezet dat ik de Sony persreleases ook teleurstellend had gevonden was het waarschijnlijk prima geweest. Maar in een volwassen wereld moet dat niet nodig zijn lijkt me.

• drakiesoft
Tja hyped of niet. Gaat het meevallen of niet?
We kunnen het via onderstaande links straks allemaal volgen om 17:00 uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVyqQfW7-8WLTUuT0gSv5ergj6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4TXOKXPk4FtJo084MbKgHQwN.jpg?f=fotoalbum_large

• I ColoSsuZz I
drakiesoft schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:13:
Tja hyped of niet. Gaat het meevallen of niet?
We kunnen het via onderstaande links straks allemaal volgen om 17:00 uur.

[Afbeelding]
Of het gaat meevallen of niet hangt grotendeels af van je eigen verwachtigen en/of hype gedrag.
Ze gaan gewoon wat nieuws delen / games tonen, meer niet :) Met die gedachte kan het haast ook niet tegenvallen

Ben wel fucking hyped though :+

• Mosin
Ik ben wel enorm hyped over de ervaring in games. Groter, intensiever & sfeervoller!

• drakiesoft
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:06:
[...]

Of het gaat meevallen of niet hangt grotendeels af van je eigen verwachtigen en/of hype gedrag.
Ze gaan gewoon wat nieuws delen / games tonen, meer niet :) Met die gedachte kan het haast ook niet tegenvallen

Ben wel fucking hyped though :+
Was meer een reactie op Kenny_026 trollbericht :-)
Ik ben iig hyped!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoop dat de prijs vanavond bekend word gemaakt

• I ColoSsuZz I
drakiesoft schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:13:
[...]

Was meer een reactie op Kenny_026 trollbericht :-)
Ik ben iig hyped!
Oh ik probeer inmiddels zoveel mogelijk over zulke berichten heen te lezen, het voegt 9/10 keer niks toe behalve scherpere regels in de 2 topics :F

Leven en laten leven peoples! Laat het verdomme maar snel 17:00 zijn :)
G_Dragon schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:15:
Verwacht ik eigenlijk niet vanavond. De 'officiele' hardware reveal zou volgens geruchten volgende maand zijn

[ Voor 25% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 07-05-2020 13:18 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat voor mij wel een teleurstelling zou zijn als in meer dan de helft van de games geen gameplay wordt laten zien. Ik snap best dat misschien niet alle spellen die ze vandaag showen nog niet ver genoeg daarvoor zijn. Maar ik hoop en verwacht toch wel een beetje voorproefje op dat gebied te krijgen.

Ik ga sowieso op youtube (4k) op de OLED tv kijken omdat dat (hopelijk) het beste weergeeft hoe het er volgend jaar allemaal uit moet komen te zien.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• I ColoSsuZz I
Kunnen we niet iets van een polletje maken om te zien waar naar welke (onaangekondige) game we het meeste naar uit kijken en/of op hopen vanavond?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:15:
Vergeet het maar. :) Die prijs komt zeker niet. Verwachting is dat de Series S in juni wordt gepresenteerd. Maar de prijs zal vooral afhangen van de prijs van Sony verwacht ik. En wanneer die met meer informatie komen is nog niet bekend.

En tja, qua verwachtingen. De show duurt een uurtje ofzo. Verwacht nu geen uitgebreide gameplay sessies. :) Wat ik wel als zekerheidje verwacht is dat ze een hoop ellende over hun heen krijgen op bepaalde fora :P

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2020 14:00 ]

• I ColoSsuZz I
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:58:
[...]

Wat ik wel als zekerheidje verwacht is dat ze een hoop ellende over hun heen krijgen op bepaalde fora :P
Ik heb een extra zak popcorn gehaald voor het afstruinen van de PS fanboy forums :)
Wat ik volgende maand ook ga doen na de PS5 reveal, rustaagh

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 13:58:
[...]

Vergeet het maar. :) Die prijs komt zeker niet. Verwachting is dat de Series S in juni wordt gepresenteerd. Maar de prijs zal vooral afhangen van de prijs van Sony verwacht ik. En wanneer die met meer informatie komen is nog niet bekend.

En tja, qua verwachtingen. De show duurt een uurtje ofzo. Verwacht nu geen uitgebreide gameplay sessies. :) Wat ik wel als zekerheidje verwacht is dat ze een hoop ellende over hun heen krijgen op bepaalde fora :P
Jammer want dan pas ga ik hem pre-orderen, verder laat ik me vanavond verrassen met een bord warm eten op schoot :*) .

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
G_Dragon schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 14:26:
[...]

Jammer want dan pas ga ik hem pre-orderen, verder laat ik me vanavond verrassen met een bord warm eten op schoot :*) .
Dan pas kán je hem pre-orderen. Geen (grote) webshop zal pre-orders starten voordat ze de prijs en beschikbare aantallen weten. Het is hopen dat Sony snel met een prijs komt, zodat MS snel kan volgen i.p.v. andersom zoals het de vorige keer fout ging

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het is lastig om gewoon verwachtingen te managen op het internet met al die gamers die van hype naar hype toe (willen) leven. :)

Ik zou zeggen, ga gewoon gamen en alles wat ze presenteren is toch super mooi meegenomen. :)

Maar om toch de vraag van @I ColoSsuZz I te beantwoorden. Als er wat meer informatie wordt gegeven over de Elden Ring, dan ben ik al snel tevreden. Verder mogen er ook leuke indie games tussen zitten, zoals Twelve Minutes en Tunic. :) Maarja, dat is dan weer geen AAA+ kwaliteit, en koop je geen console voor, en is dus per definitie ruk in de optiek van sommigen :P

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Elden Ring is na die trailer nog behoorlijk stil gebleven. Hij zou in eerste instantie in Juni 2020 uitkomen. Loopt het project nog wel?

• I ColoSsuZz I
Wat gameplay van Elden Ring (of uberhaupt wat meer info/release date) zou wel top zijn inderdaad!
Verder hoop ik ook wat te zien van Elder Scrolls 6 (al is die kans denk erg klein)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:03:
Wat gameplay van Elden Ring (of uberhaupt wat meer info/release date) zou wel top zijn inderdaad!
Verder hoop ik ook wat te zien van Elder Scrolls 6 (al is die kans denk erg klein)
Ik hoop het ook maar Bethesda heeft de eigenschap dit in november tijdens een event van hunzelf te doen toch? En ik ben na het hele fallout drama toch wat huiverig geworden.

• I ColoSsuZz I
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:13:
[...]

Ik hoop het ook maar Bethesda heeft de eigenschap dit in november tijdens een event van hunzelf te doen toch? En ik ben na het hele fallout drama toch wat huiverig geworden.
Ja die heb ik gelukkig overgeslagen, dus ben nog hoopvol. Fallout 5 zou ook fantastisch zijn, maar dan wel kwaliteit van 3 of New Vegas :>

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn bingokaart
-herhaling van bekende trailers (FS, Valhalla etc)
-Indiegames met bekende 'simpele' graphics (ik vind ze simpel, smaak verschilt)
-smart delivery op oudere games trailer
-Sneaky trailer Forza 8 (regen, reflectie, details, weinig physics)
Nee, mijn hype is niet zo groot, uitgaan van het ergste, valt het altijd mee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik voorspel klachten achteraf dat er alleen maar third party zooi getoond is en te weinig niews over de xbox zelf :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik ben zeker de enige hier die dit logootje verschrikkelijk vindt?

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:56:
[...]

Nope. Veel te druk en redelijk ouderwets.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Eeeey! geen negativiteit hier he! :+

Vind hem ook niet zo boeiend. Gewoon tekstje zoals ze bij de One X doen was prima.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-05-2020 16:11 ]

• drakiesoft
MRE-Inc schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:56:
[...]

Gaat er niet om hoe die er uit ziet, maar waar het voor staat!

• Martinspire
Dus, nog een paar minuten. Hier kijken:
https://mixer.com/xbox (meestal beste kwaliteit stream)
https://www.twitch.tv/xbox
YouTube: Inside Xbox Presents First Look Xbox Series X Gameplay - Live at 8am... (kan terugspoelen, voor als je later inschakelt)

En in dit topic verder babbelen tijdens de stream: [XSX] Het pre-release kroeg topic

• Finraziel
Pfff zit al 20 minuten naar hetzelfde herhalende muziekje te luisteren, wat een ramp weer!!! :+

• Martinspire
Dus, nog een paar minuten. Hier kijken:
https://mixer.com/xbox (meestal beste kwaliteit stream)
https://www.twitch.tv/xbox
YouTube: Inside Xbox Presents First Look Xbox Series X Gameplay - Live at 8am... (kan terugspoelen, voor als je later inschakelt)

Op het programma:
3rd party games (dus ook voor Playstation, PC en/of Switch)

En hou het een beetje gezellig ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb er zin in..... Zit klaar op Mixer, krijg je ook goodies via Mixer dit keer?

• Martinspire
Haha die koelkast _O-

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Haha Nice! :D Die koelkast als achtergrond instellen in zijn Teams :P

• Martinspire
Ah Codemasters was al een racegame aan het teasen. Zo te merken dus wat meer arcade weer. Al was de laatste game van ze niet echt heel populair volgens mij. Maar Dirt 5 lijkt me wel tof

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 07-05-2020 17:07 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit ziet er arcade AF uit hahah. Niet dat de Forza motorsport serie dat niet is, maar daar heb ik toch meer mee

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ook meteen gamepass games aankondigen. Kom maar door met gamepass titels.

• Jaguar645
ik zou forza motorsport niet arcade willen noemen :P Forza Horizon zeker wel! die laatste speel ik ook met veel plezier altijd :) meer sim is meh

• Jaguar645
Ik zie ook veel Smart Delivery voorbij komen 👌 gaat een fijne feature worden om mee over te stappen straks!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Jaguar645 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:09:
ik zou forza motorsport niet arcade willen noemen :P Forza Horizon zeker wel! die laatste speel ik ook met veel plezier altijd :) meer sim is meh
Simcade dan. Beetje best of both worlds. Ik speel veel Sim racing op m’n Sim rig, maar motorsport is daarop niet te doen eigenlijk. Daarentegen vermaak ik mij er prima mee met controller hoor. Evenals de horizon serie. Kan prima naast elkaar 🙂

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Wtf.... naar wat voor games heb ik zitten kijken :|
Scorn... chorvs...

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Finraziel
Vind ze er best cool uit zien maar vooral scorn geen idee wat dat voor iets wordt.

• Mosin
Hulleman schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:13:
Wtf.... naar wat voor games heb ik zitten kijken :|
Scorn... chorvs...
Hahaha, ik had ook effe zoiets van “Uhhh the fuck” :+
Ben wel eens benieuwd naar Scorn >:)

Edit: dat denk ik nu weer haha

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 07-05-2020 17:16 ]

Verwijderd

Scorn bestaat toch al een tijdje?

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Scorn, ik dacht eindelijk een nieuwe Alien/Prometheus game.

Edit: Hmmm nu ik weer screenshots zie van Scorn, idd al 2 jaar geleden iets van gezien.

[ Voor 43% gewijzigd door Recon24 op 07-05-2020 17:20 ]

• Finraziel
Zo, vampire... En die gingen ook lekker door met de wtf trailers :+

• Xgar
  • Registratie: November 2005
Wel vaak dat smart delivery logo. Erg fijn.

• Hulleman
Kijk, vampire the masquerade lijkt me dan wel weer gruwelijk. Characters zien er nog niet echt next-gen uit, maar lijkt me boeiende game.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Recon24 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:17:
Scorn, ik dacht eindelijk een nieuwe Alien/Prometheus game.
Moest ook meteen aan prometheus denken

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En wederom een gamepass titel. Call the sea, en met een grafisch sfeertje wat ik echt enorm tof vindt.

• Jaguar645
Was het inderdaad maar een Alien game :)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Finraziel schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:17:
Zo, vampire... En die gingen ook lekker door met de wtf trailers :+
Zag er goed uit.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Veel opgepoetste current-gen titels, hoewel dat niet als een verrassing komt.

• Miesjh

Miesjh

Call of the Sea lijkt me ook wel wat. Zit in GamePass.

• Jaguar645
The Ascent is dat een soort van Diablo Gameplay? dat kan wel erg fijn zijn om te spelen dan :)

• Finraziel
NotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:19:
Voordeel van niet zo het game nieuws bijhouden, voor mij is alles tot nu toe nieuw :+

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

NotSoSteady schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 17:19:
Jep, idd logisch. Er zal geen enkele developer zijn die, zonder een zak geld van sony of ms een game maakt enkel voor de next gen, terwijl je met de current gen een enorme userbase hebt.

• Jaguar645
Call of the Sea lijkt me trouwens ook heel gaaf! Sfeertje trekt me wel en de de styling van de game ook :)
Pagina: 1 ... 7 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden