Dat niet alleen, ze zijn volgens mij allemaal ook nog op de PC te spelen. Dit zijn, naar mijns inziens, niet de killer apps voor de XSX. Daarnaast kun je ook niet heel erg spreken van diversiteit als een groot deel van de lijst bestaat uit spellen met een cijfer erachter. Zoals Gears 5 en Forza 8. Ik had het voornamelijk over nieuwe IP's.Chrosser schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:36:
[...]
Leuke spellen, maar geen systems sellers op 2 (ofzo) na die de mainstream gamer overtuigen om naar de Xbox over te stappen t.o.v. Het beeld van Sony.
Oftewel Gamepass zou al interessant moeten zijn voor die gamers of je moet ook grote titels leveren die miljoenen mensen willen spelen op de release. Daar zijn we maar weinig van in het bovenste lijstje.
Edit: sorry, ik klink een beetje negatief, maar zo bedoelde ik het niet. Op het andere platform zit ik ook niet persé te wachten op Uncharted 5. Ik heb mijn buik vol van de remaster en sequels die niet veel toevoegen aan de formule.
[ Voor 12% gewijzigd door SacreBleu op 06-05-2020 15:48 ]
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x