Beargumenteer dan eens?
Waarop het antwoord is
Je vergeet echter dat een webshop met stenen achterkant dus "ook" gewoon links iets kan innemen als retour en rechts weer uitsturen.
Maar nee, dan komt er weer een sneer dat ik met mijn CC in Duitsland moet gaan zwaaien?
Tell me want in
MAX3400 in "[XSX / XSS] Het pre-release kroeg topic" geef ik een zeeeer solide en bewijsbaar voorbeeld, echter ook daar reageer je weer op met
Koning-Admiraal schreef op zondag 13 september 2020 @ 16:39:
[...]
Dus omdat jij er vanuit gaat dat iedereen een cc heeft dient het te worden omgedraaid. Ja dag

. Daarnaast staat Microsoft in zijn volle recht om een klant, die de Xbox in een winkel gekocht heeft, door te verwijzen naar de winkelier. De winkel is juridisch gezien het eerste aanspreekpunt.
Nogmaals: tot op heden ben jij degene die volhardt dat "een webshop met 14 dagen WKOA" de beste optie is. En dat ik met mijn CC eigenlijk niets te vertellen heb en tot 2x "

" krijg om het uit te zoeken? Ik koop niks in die winkels; jij legt de link dat ik bij de winkel moet zijn terwijl Microsoft mijn aanspreekpunt is.
Even denken: Microsoft helpt mij 24 uur per dag, 365 dagen per jaar binnen 5 werkdagen aan een vervangend & werkend produkt & mijn CC verzekert mijn aankopen ook nog eens minstens een jaar incl. "storneringsprocedure".
Wat is exact nu het voordeel wat ik in NL zou hebben met die wetten? Dat een winkel (steen of virtueel) mij zou moeten helpen maar zich kan beroepen op overmacht als Microsoft niet snel genoeg levert aan ze? Ja, absoluut waar, daar zou ik aan kunnen voldoen.
Echter, zolang Microsoft internationaal betere service levert dan de gemiddelde webshop (waar ik overigens om voorbeelden vroeg maar ook die draag je nog niet aan, ook niet om andere Tweakers te informeren dat ze daar wel moeten bestellen want daar ben je ontzetttend tevreden over), bestel ik dus bij Microsoft en heb ik niet heel veel aan de argumenten WKOA die worden gebezigd.