Nou ja, zakelijker mag, maar als dat betekent dat ze hun huidige houding ook gaan aanpassen, dan hoeft dat voor mij niet zo. Wat hebben gamers er aan om bijvoorbeeld Minecraft exclusief te maken. Als het MS te doen is om sales van een console hadden ze wel dikke exclusive content uitgebracht. Maar nee, dat doen ze niet, want ze verdienen er gewoon prima geld op. Trouwens wel grappig dat sommigen een console als plastic boxje neerzetten als het uitkomt voor hun eigen argumentatie, maar tegelijkertijd wel 10% van alle posts plaatst in een console topic...MRE-Inc schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 12:10:
[...]
Er zit ook een groot verschil tussen Don Mattrick als Head of Xbox of Phil Spencer. Mattick kwam volgens mij bij IBM vandaan als ik het me goed herinner en was meer zakenman dan gamer. Bij Phil is het denk ik net andersom, die heeft denk ik veel moeten leren op zaken vlak. Phil komt overigens ook bij Microsoft zelf vandaan. Begonnen als stagiair voor Microsoft Encarta of iets dergelijks. Op zich is Phil een prima man voor team Xbox, maar mag van mij wel wat zakelijker worden en dan weet jij wel wat ik bedoel
Ah, there we go.... De concerned dev....
[Afbeelding]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.