Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.637 views

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat later slaat niet op die 6 november. Dat staat daar weer los van. Kan dus net zo goed wel 6 november zijn. Maar omdat de datum nog niet hard gezegd is wanneer hij uitkomt zal Dirt dat ook niet kunnen zeggen ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Miesjh schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:34:
[...]

Goed lezen. 6 november voor de Xbox One. Xbox Series X, later dit jaar. Ik verwacht de Series X in november.
Ze kunnen zelf toch ook niet de releasedatum van de X vrijgeven? Als ze die zelf al weten.....

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Kenny_026 schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:54:
[...]

Ze kunnen zelf toch ook niet de releasedatum van de X vrijgeven? Als ze die zelf al weten.....
OK snap je punt....

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Dus hij kan zomaar op 6 nov komen :+

• Miesjh

Miesjh

JackSparrow schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:22:
[...]

Dus hij kan zomaar op 6 nov komen :+
Ik had deze datum ook in mijn agenda staan als releasedatum.

[ Voor 5% gewijzigd door Miesjh op 07-09-2020 17:00 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:23
Wordt wel tijd voor een release datum en prijs. Dan kan ik de preorder bij MS plaatsen en paar dagen vrij nemen in de agenda om gelijk maar alle kabels achter de tv opnieuw te leggen (anders krijg ik de Xbox one x er niet uit, alle kabels liggen vast doordat ze in de knoop zitten)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:26

BM

Moderator Spielerij
SunnieNL schreef op maandag 7 september 2020 @ 18:19:
Wordt wel tijd voor een release datum en prijs. Dan kan ik de preorder bij MS plaatsen en paar dagen vrij nemen in de agenda om gelijk maar alle kabels achter de tv opnieuw te leggen (anders krijg ik de Xbox one x er niet uit, alle kabels liggen vast doordat ze in de knoop zitten)
Als je een paar dagen nodig hebt om die kabels los te krijgen vraag ik me af wat voor gordian knot je daar in getrokken hebt :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gewoon de stekkers laten liggen en in de nieuwe console stoppen :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• BM

BM

Moderator Spielerij
Chaoss schreef op maandag 7 september 2020 @ 19:48:
Gewoon de stekkers laten liggen en in de nieuwe console stoppen :+
Jij hebt al HDMI 2.1 kabels liggen? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

BM schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:47:
[...]

Heb natuurlijk hdmi 5.1 liggen :+

Maar nee dat zal op een tv die het niet ondersteund weinig uithalen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

BM schreef op maandag 7 september 2020 @ 20:47:
[...]

:Y

Net een kleine maand een nieuwe tv, dus direct alles vervangen voor HDMI 2.1 kabels. Gewoon omdat het kan. Is iig een game die ik dag 1 ga halen

De powerkabel van de One X zal ook wel werken op de Series X. Dus straks uit de doos halen, inprikken en aanzetten. Maar mezelf kennende zal ik alles wel weer origineel houden, dus de powerkabel van de Series X zal ik wel gebruiken en de originele van de One X zal naar boven gaan, alsmede de One X.

Edit: AMA met de dev van The Falconeer. Day One Xbox Series X exclusive.

https://www.reddit.com/r/..._of_the_falconeer_coming/

[ Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 08-09-2020 01:43 ]

XBL: MRE Inc

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Eerste info en afbeelding van de Series S:

299 lijkt me een hele nette prijs!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:55
$ 499 voor de Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
kazuka schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 04:46:

[YouTube: Xbox Series S Revealed]

Ik geloof nog steeds in mijn eigen voorspelling dat het min of meer een One X is in een ander jasje met een andere naam.

Ziet er op deze afbeelding ook zo uit als een One X in het wit qua formaat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rivanov

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2020 05:46 ]

• Phusebox
  • Nu online
Op zich wel prijzen die te verwachten waren alleen vraag ik me af wat ze met de Series S willen bereiken. Is het voor andere markten als Zuid Amerika?

Ben alleen bang dat er op 399 ertussen een mooi gat zit waar de concurrentie eventueel in kan springen.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2020 05:54 ]

• Phusebox
  • Nu online
Video van de series S

[ Voor 103% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2020 05:59 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 05:53:
Op zich wel prijzen die te verwachten waren alleen vraag ik me af wat ze met de Series S willen bereiken. Is het voor andere markten als Zuid Amerika?
Genoeg mensen die vooral wat goedkoper willen en/of toch nog op 1080 zitten en niet van plan zijn dat up te graden.

Door de betere processor lijkt me de Series S echt een enorme vooruitgang tov de one X. Mits je hem niet op 4k gebruikt. Het lijkt er vooralsnog op de de Series X de target van 60@4k heeft en de Series S 60@1080 (1440?).

Is de Series S nu ook all digital? Als hij een diskdrive had gehad had ik hem voor mijn vader gekocht. Dat gaat hem zonder niet worden, dan moet hij het maar met mijn oude One X doen :P

[ Voor 35% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-09-2020 06:27 ]

• Rivanov
Benieuwd naar de prijzen hier in Nederland.

• Phusebox
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:20:
[...]

Genoeg mensen die vooral wat goedkoper willen en/of toch nog op 1080 zitten en niet van plan zijn dat up te graden.

Door de betere processor lijkt me de Series S echt een enorme vooruitgang tov de one X. Mits je hem niet op 4k gebruikt. Het lijkt er vooralsnog op de de Series X de target van 60@4k heeft en de Series S 60@1080 (1440?).

Is de Series S nu ook all digital?
Mja het nut van een nieuwe console zie ik niet als je nog op 1080p zit. Maar goed dat ben ik misschien.

Denk dat de 'casual gamer', kijkend naar wat familie en vrienden, er ook zover denkt. Dat ding hadden ze beter kunnen bewaren tot over een tijd als er meer games waren en dan nog goedkoper maken.

@Rivanov
$499 voor de Series X zal hier wel 549 worden. Zou mooi zijn als het 499 in euro blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2020 06:31 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Vrij zeker van dat de Dollar prijs gewoon Euro gaat zijn, was zo met de One en de PS4 en met de PS4 Pro en de One X.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou absoluut overstappen als ik nog op 1080 zat (mits met diskdrive). De S zal alles hebben van de X heeft, alleen een lagere resolutie. Dus betere graphics, RT en meer fps.

De prijs in Europa zal hoogstwaarschijnlijk dezelfde zijn als in de USA, maar dan in euro's. Er zijn 2 redenen voor die stelling. 1 dat is tot op heden meestal gebeurd, en nog belangrijker, op dit moment is de dollar zwak en de euro sterk. als hij in de VS 500 dollar kost en hier 500 euro, dan krijgen ze hier al ruim 18% meer voor 'dezelfde' prijs.

--
Kan je de S ook plat leggen en als draaitafel gebruiken? :+

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-09-2020 06:40 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Alsook het nut van een nieuwe console ook op 1080p is gewoon de totaal nieuwe CPU setup vergeleken met de Jaguar Cores in een One X die zelfs al in 2013 oud waren want het was een SoC die AMD in 2011 had al klaar staan en was zelfs nog maar voor mobiele devices eigenlijk.

Zelfs al zit je op 1080p dan zou een Series S je zoveel extra brengen over een One X al enkel en alleen met de Zen2 CPU setup in de Series X.

Hell ik zit op een 1080p monitor en koop een Series X gewoon puur omdat A) ik het kan en B ) ik gewoon het beste wil qua power, maar ik ben ook op de niet zo lange termijn van plan een 1440p scherm te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 08-09-2020 06:40 ]

• Phusebox
  • Nu online
Katmi schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:34:
Vrij zeker van dat de Dollar prijs gewoon Euro gaat zijn, was zo met de One en de PS4 en met de PS4 Pro en de One X.
Klopt ik had even in mijn hoofd zitten dat de Xbox One 549 was destijds.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07

Wom

Ok, een prijs en de Series S dus. Dat is verrassend zo opeens :D

Die XSS is wel lekker compact. Maar geen discdrive is wel een dingetje. Hoe ga ik BC van mijn fysieke media mogelijk maken op een XSS?

[ Voor 54% gewijzigd door Wom op 08-09-2020 07:07 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wom schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:52:
Ok, een prijs en de Series S dus. Dat is verrassend zo opeens :D
Hopelijk zorgt dit er voor dat MS en/of Sony (boeit me niet wie eerst gaat) de boel nu gewoon eens duidelijk bekend gaat maken...
Die XSS is wel lekker compact. Maar geen discdrive is wel een dingetje. Hoe ga ik BC van mijn fysieke media mogelijk maken op een XSS?
Tja, uh... niet? D;r komt een punt dat dat niet meer gaat, en je had afgelopen generatie natuurlijk al de keuze om niet meer voor fysieke media te gaan.

MS had hier ten tijde van de Xbox One wel een plan voor, maar dat is door een 'vrij vocale' groep gamers vakkundig weggehoond.
Rivanov schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:10:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de Dollar prijzen altijd exclusief BTW is. Dus het kan best dat het hier uiteindelijk iets duurder is.
Volgens mij is dat bij console eigenlijk nog nooit het geval geweest. Dollar = Euro is meestal de norm. Net ff de prijzen van Xbox One X teruggezocht, die waren in Euro en Dollar inderdaad precies gelijk, beide 499.
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:34:
Kan je de S ook plat leggen en als draaitafel gebruiken? :+
_O-

De XsX is misschien niet heet meest spannende design ever, maar ik kan de XSS toch ook niet bepaald mooi vinden. Die zwarte schijf bovenop is.... bijzonder :X

[ Voor 36% gewijzigd door BM op 08-09-2020 07:13 ]

Xbox

• Rivanov
Katmi schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 06:34:
Hou er wel rekening mee dat de Dollar prijzen altijd exclusief BTW is. Dus het kan best dat het hier uiteindelijk iets duurder is.

Bij Apple is $ 499 ook altijd +/- € 549

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2020 07:11 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:10:
[...]

Bij Apple is $ 499 ook altijd +/- € 549
Dat BTW percentage wordt op dit moment gewoon (bijna) afgedekt door de enorm lage dollarprijs. Voor 1 euro krijg je 1.18 dollar.

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
kazuka schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 04:46:

[YouTube: Xbox Series S Revealed]

Lijkt wel zo'n mobiel gaspitje voor de camping lol. Maar in hoeverre is dit betrouwbaar?

Heb inmiddels al genoeg designs en leaks gezien :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-10 21:19
Leuk wakker worden en dit te lezen bij een kopje koffie. Dit lijkt me een goede prijs. Ik ben benieuwd of deze prijs in Europa kan concurreren met het sterke merk dat PlayStation is. Zeker als die PS5 Digital aan €399 in de winkel gaat liggen.

• Phusebox
  • Nu online
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:20:
[...]

Lijkt wel zo'n mobiel gaspitje voor de camping lol. Maar in hoeverre is dit betrouwbaar?

Heb inmiddels al genoeg designs en leaks gezien :+
Dit ziet er allemaal vrij betrouwbaar uit.

En ja als je een budget console wil krijg je ook een die er zo uitziet.... Dat is met alle producten.

• Phusebox
  • Nu online
Antigo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:21:
Leuk wakker worden en dit te lezen bij een kopje koffie. Dit lijkt me een goede prijs. Ik ben benieuwd of deze prijs in Europa kan concurreren met het sterke merk dat PlayStation is. Zeker als die PS5 Digital aan €399 in de winkel gaat liggen.
Ik ben benieuwd wat Sony nu gaat doen. Ze hebben wellicht ook genoeg marktaandeel om de DE op 499 te zetten en de normale op 599. Dan heb je nog altijd een gelijkwaardige console op een gelijk prijspunt alleen zonder discdrive.

Dus je kunt dan en concurreren en meer marge pakken.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07

justifire

Shut up and squat !!

Phusebox schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:23:
[...]

Ik ben benieuwd wat Sony nu gaat doen. Ze hebben wellicht ook genoeg marktaandeel om de DE op 499 te zetten en de normale op 599. Dan heb je nog altijd een gelijkwaardige console op een gelijk prijspunt alleen zonder discdrive.

Dus je kunt dan en concurreren en meer marge pakken.
Ja Microsoft gaat lekker door
XSX reveal met full tear down door DF
Bekendmaking world-wide reveal holiday 2020
BC games en accessoires
Lekker game-showtje
XSS reveal met prijs
XSX price reveal
Launch date reveal (20 November https://www.windowscentra...nd-price-finally-revealed)

Ze hebben het spul weer aardig in de klauwen :)

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 08-09-2020 07:40 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-10 09:31

ikookhier

>hijdiehieris<

Hopelijk snel de officiële aankondiging met specs. Vind de S er best netjes uit zien :)

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Xbox Series S 299,-
Xbox Series X 499,-
Release 10 November
https://www.windowscentra...nd-price-finally-revealed

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wellicht handig om erbij te vermelden dat het allemaal nog leaks zijn, en niks officieels :)

Xbox

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

BM schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:41:
[...]

Wellicht handig om erbij te vermelden dat het allemaal nog leaks zijn, en niks officieels :)
Euh... ?
Je kent windowscentral ?
Dat is niet een of ander Flodder twitteraccountje.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 08-09-2020 07:48 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hehe, eindelijk een prijs en de XSS uit de doeken. Nu nog de officiele aankondiging, de specs van de XSS en ik kan eindelijk een pre-order plaatsen.

Zijn wij eindelijk van dat irritante "we vertellen de prijs en releasedatum lekker niet" af.

[ Voor 31% gewijzigd door Caayn op 08-09-2020 07:56 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:47:
[...]

Euh... ?
Je kent windowscentral ?
Dat is niet een of ander Flodder twitteraccountje.
Jazeker ken ik die site, en ik besef ook wel dat de kans verdomd groot is dat het nu uiteindelijk wél klopt, maar zolang MS het niet officieel maakt blijven het leaks en 'geruchten' imho

Xbox

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:29:
[...]

BC games en accessoires
Lekker game-showtje
XSS reveal met prijs
XSX price reveal
Launch date reveal (20 November https://www.windowscentra...nd-price-finally-revealed)

Integendeel. Dit is gewoon een leak. Ik kan me niet voorstellen dat MS hier blij mee is en dat ze eerder dan Sony met een prijs wilden komen.

• I ColoSsuZz I
[...]

BC games en accessoires
Lekker game-showtje
XSS reveal met prijs
XSX price reveal

Microsoft gaat lekker door? Ze hebben hier niks mee van doen.. Het is niks voor niks een leak.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Er werd ook geroepen dat de Series S niet beschikbaar is in november. Ik vind het wel echt super, mooie deal, Series X voor papa, Series S voor mijn zoontje :).

• Antigo
[...]

BC games en accessoires
Lekker game-showtje
XSS reveal met prijs
XSX price reveal

Dit lijkt me niet de manier waarop ze het hebben gepland. Ik vind hun marketing de laatste 3 maanden een zootje. Nu worden ze gedwongen om te revealen.

• Antigo
mobygo76 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:56:
Er werd ook geroepen dat de Series S niet beschikbaar is in november. Ik vind het wel echt super, mooie deal, Series X voor papa, Series S voor mijn zoontje :).
Waarom geen series S voor de papa en de series x voor de zoon?

Waarschijnlijk heeft je zoon nog betere ogen en kan hij wel het verschil tussen 1080p en 4K zien. _O- oOo

(Grapje hè)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Haha wat een appart gezicht die Xbox Series S nu we de Series X zijn gewend.
Wel een perfect apparaat voor in je tv meubel, alleen jammer dat die niet dezelfde specs als de X heeft.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Caayn
  • Niet online
Qua formfactor is de XSS natuurlijk ideaal, het lijkt op dat gebied veel op de huidige XB1 S|X. Maar qua kleurstelling is hij iets te uitgesproken voor mij.

Op basis van wat wij nu zien heeft hij geen split design aan de binnenkant, heeft het (blijkbaar) achterwegen gelaten van disc drive veel ruimte opgeleverd en vraag ik mij af waar de voeding zit en hoe het koelblok er nu uit ziet. Intern zal hij vermoedelijk vergelijkbaar zijn met de XB1S maar dan met een groter koelblok en een vergelijkbaar "zwevende" voeding.

[ Voor 57% gewijzigd door Caayn op 08-09-2020 08:27 ]

• I ColoSsuZz I
Antigo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:01:
[...]

Dit lijkt me niet de manier waarop ze het hebben gepland. Ik vind hun marketing de laatste 3 maanden een zootje. Nu worden ze gedwongen om te revealen.
Misschien is dat ook maar goed, ze kunnen beide wel even een schop onder de kont gebruiken.

• Caayn
  • Niet online
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:23:
[...]

Misschien is dat ook maar goed, ze kunnen beide wel even een schop onder de kont gebruiken.
Precies dit. Fijn dat het einde nu een beetje in zicht is na het eindeloos tijd rekken van beide partijen.

Maar nu rust de volgende vraag nog, wanneer krijgen wij eindelijk de launch line-up te zien (ook dit geldt voor beiden)? Welke third/first party games zullen er zijn.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:23:
[...]

Precies wat ik al zat te denken, dat misschien er nu een eind aan het lange wachten komt :D !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Antigo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:04:
[...]

Waarom geen series S voor de papa en de series x voor de zoon?

Waarschijnlijk heeft je zoon nog betere ogen en kan hij wel het verschil tussen 1080p en 4K zien. _O- oOo

(Grapje hè)
haha, klopt ook hoor, maar papa heeft een 4k monitor en hij niet. EN verschil moet er zijn haha

• Antigo

Leuke tweet van Xbox :-)

• Phusebox
  • Nu online
Haha nice.
Geloof er trouwens niks van dat zoiets 'per ongeluk uitlekt'. Dit is betere marketing dan wanneer ze het zelf aankondigen.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:28

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Antigo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:01:
[...]

Waarom zouden ze gedwongen worden? Net alsof het bestaan van de Series S nog niet eerder bekend was?

Niet dat ik verwacht dat het nog lang gaat duren, want ik denk net zoals hierboven wordt gezegd dat deze leaks niet op zichzelf staan. Maar gedwongen door leaks? Mwoah dat zal wel meevallen.

Het werd in ieder geval tijd. Als de 299 en 499 prijzen waar zijn, doen ze dat heel erg netjes.

Die Series S wordt dan wel erg aantrekkelijk voor mensen die gewoon een keer een soort impuls aankoop willen doen. Zeker in deze tijd. Economisch lastig, maar toch wel op zoek naar vermaak.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2020 09:03 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Tsja...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kH7BnEIMHv9yWMAnJEGDamXlW5Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rI9hRHtHtSlzpBkVT5MPYrdp.jpg?f=user_large

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:25

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Whahaha, de grappen blijven leuk :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kan ik al preorderen? $499,- valt me alles mee

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En inclusief Wifi Router (PS5) ? :P
Dan is de set wel compleet en ready to go _/-\o_

• Antigo
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:57:
[...]

Waarom zouden ze gedwongen worden? Net alsof het bestaan van de Series S nog niet eerder bekend was?

Niet dat ik verwacht dat het nog lang gaat duren, want ik denk net zoals hierboven wordt gezegd dat deze leaks niet op zichzelf staan. Maar gedwongen door leaks? Mwoah dat zal wel meevallen.

Het werd in ieder geval tijd. Als de 299 en 499 prijzen waar zijn, doen ze dat heel erg netjes.

Die Series S wordt dan wel erg aantrekkelijk voor mensen die gewoon een keer een soort impuls aankoop willen doen. Zeker in deze tijd. Economisch lastig, maar toch wel op zoek naar vermaak.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer het inderdaad een staaltje van guerilla / virale marketing zou kunnen zijn.
Eerst dacht ik: " Wat hebben ze hun interne zaken niet goed voor elkaar". 8)7 Maar je ziet gewoon élke nieuwssite met deze info ervandoor gaat zou deze manier inderdaad veel beter kunnen zijn dan op het einde van een presentatie droog te tonen met de prijs erbij.
De reach is in ieder geval groot van dit nieuws / gerucht

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En het is officieel :)

• Wom

Wom

BM schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 07:10:

Tja, uh... niet? D;r komt een punt dat dat niet meer gaat, en je had afgelopen generatie natuurlijk al de keuze om niet meer voor fysieke media te gaan.

MS had hier ten tijde van de Xbox One wel een plan voor, maar dat is door een 'vrij vocale' groep gamers vakkundig weggehoond.
Begrijp ik ook wel. Als je fysieke BC wil zul je dus voor de XSX moeten gaan. Maar omdat MS zo hoog opgeeft over hun BC (wat ik zelf ook meerwaarde vind) had ik daaromtrent misschien wel iets verwacht. De helft van mijn Xbox One games zijn nog fysiek, omdat je daar soms toch betere deals mee kunt scoren.

Maar zo'n XSS met Game Pass erbij en je hebt een prima console met goed aanbod voor een nette prijs. Mits je nog op Full HD zit, zoals ik.

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yqpdiWlNQTjldZUF9m245PjqEsM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iwbh0QygVYvCof3f17kNfIIw.png?f=fotoalbum_large

Met andere woorden, de prijs voor de XSX gaat dus ook de juiste zijn.

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:57:
[...]

Niet dat ik verwacht dat het nog lang gaat duren, want ik denk net zoals hierboven wordt gezegd dat deze leaks niet op zichzelf staan.

Natuurlijk staan deze "leaks" niet op zich zelf. We hebben het niet zomaar over een leaker met een shady naam op Twitter. We hebben het hier over Brad Sams. Iedereen die denkt dat dit een out of the blue leak is, is naief. Dit is gewoon door de marketing afdeling bedacht (of ik hem goed of slecht vind, laat ik even in het midden).

Brad Sams heeft aardig wat connecties met Microsoft en gaat echt niet voor een paar extra youtube clicks de relatie die hij heeft met Microsoft verkloten door deze hele koude oorlog eigenhandig op te blazen. Dan kan hij direct zich zelf opdoeken inclusief zijn youtube kanaal want hij leeft van alles wat Microsoft doet. En dan nog een leak met een soort van produkt video erbij ? Ik denk dat er bij Microsoft een handje vol mensen zijn die toegang hebben tot dit soort video's en informatie. Mensen die allemaal dichtbij het vuur zitten en een redelijk hoge positie hebben binnen Microsoft. De persoon die dit soort produkt video's maakt, gaat echt zijn baan niet op het spel zetten door bewust onder de radar dingen te lekken.

Nah, allemaal vooraf bepaald dit.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Tuesday 8 September 2020 @ 05:53:

Ben alleen bang dat er op 399 ertussen een mooi gat zit waar de concurrentie eventueel in kan springen.
Die prijzen zijn nog niet bekend he. Kan ook zijn dat ze het bewust 'gelekt' hebben, zodat Sony zich genoodzaakt voelt om op 399 in te zetten. En dat dan MS gewoon 399 gaat matchen met de Series X ;-)

• Wom

Wom

JackSparrow schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:18:
[...]

Die prijzen zijn nog niet bekend he. Kan ook zijn dat ze het bewust 'gelekt' hebben, zodat Sony zich genoodzaakt voelt om op 399 in te zetten. En dat dan MS gewoon 399 gaat matchen met de Series X ;-)
Xbox bevestigd net die 299 prijs op hun eigen Twitter, zie @uchiha tijntje zijn post. :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wel bijzonder dat ze nog geen prijs bevestigen van de series X :) Benieuwd of ze daar nog wat mee willen / kunnen spelen als ze dat nodig vinden.

In ieder geval zal het niet meer lang op zich laten wachten. Mooi nieuws voor mensen die een vakantie willen plannen ofzo :+ :+

[ Voor 69% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2020 09:22 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:43
Ah, de S staat dus voor Speakerset.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• BM

BM

Moderator Spielerij
Kleine titelfix naar aanleiding van recente ontwikkelingen :+

Xbox

• MRE-Inc

MRE-Inc

JackSparrow schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:18:
[...]

Dit dus. Heb het al eerder gezegd, het is helemaal niet verkeerd om als eerste een prijs te noemen er van uitgaande dat de Series X inderdaad op 499 gezet gaat worden. Zo kan je altijd nog wat lager gaan dan de concurrentie als die er nog wat onder de initiele prijs gaan zitten.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wom schreef op Tuesday 8 September 2020 @ 09:19:
[...]

Xbox bevestigd net die 299 prijs op hun eigen Twitter, zie @uchiha tijntje zijn post. :)
Yes, daar gaat Sony ook niet onder willen zitten. De prijs van de Series X is vast ook 499, maar daarmee wachten ze vast tot Sony hun prijzen geroepen heeft (en passen hem eventueel nog 50 euro aan).

• Wom

Wom

Raem schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:24:
Ah, de S staat dus voor Speakerset.
En voor Small. Is een serieus kleine console in vergelijking met de rest van de komende generatie aan consoles. Kleinste Xbox ooit, aldus Microsoft zelf.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11

Snappie88

Mr. Hollywood

Wom schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:28:
[...]

En voor Small. Is een serieus kleine console in vergelijking met de rest van de komende generatie aan consoles. Kleinste Xbox ooit, aldus Microsoft zelf.
Zegt niet zo veel, die dozen van Microsoft waren altijd al gigantisch :+

Surfin' paradise!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wom schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:28:
[...]

En voor Small. Is een serieus kleine console in vergelijking met de komende generatie aan console. Kleinste Xbox ooit, aldus Microsoft zelf.
Is ook niet heel gek want de andere kleine consoles die ik zo in mijn hoofd heb vind ik al best groot maar dat komt ook vanwege de diskdrive :+ Die heb je nu niet dus je hebt meer speelruimte met de vorm.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
Nu is het officieel:
https://twitter.com/Xbox/status/1303230071033880576?s=20

Via welke weg zou je het beste een XSX kunnen pre-orderen? Iemand ervaring met pre-order Xbox One?

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:15
Nice, voor die prijs denk ik zeker erover na. Het ligt wel aan de power van de console uiteraard, daar ben ik wel benieuwd naar. Hij moet krachtiger zijn dan de X natuurlijk, wat gaan ze daarmee doen qua prijs?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Cyrax0508 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:32:
Nice, voor die prijs denk ik zeker erover na. Het ligt wel aan de power van de console uiteraard, daar ben ik wel benieuwd naar. Hij moet krachtiger zijn dan de X natuurlijk, wat gaan ze daarmee doen qua prijs?
NIets, de X wordt volgens mij op dit moment al uitgefaseerd. Wellicht wat stunt prijzen van winkels die hem nog hebben, maar denk niet dat de voorraad nog wordt aangevuld?

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-09-2020 09:34 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
_/-\o_ *O*
Hopen dat de Series X nu rond de 500 ligt

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

G_Dragon schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:40:
[...]

_/-\o_ *O*
Hopen dat de Series X nu rond de 500 ligt
Qua koers en met de btw opslag zou dat wel uitmoeten komen. 8)

Hopelijk is tegen de tijd van release de One X nog voor €200,- te verkopen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Miesjh

Miesjh

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhYDc1nXcAEa09g?format=jpg&name=900x900

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:43:
[...]

Qua koers en met de btw opslag zou dat wel uitmoeten komen. 8)

Hopelijk is tegen de tijd van release de One X nog voor €200,- te verkopen.
Ik verwacht niet dat je dat nog gaat vangen voor de One X. Ben voor nu vooral benieuwd naar de distributie op 10 nov. Als dat maar niet weer zo'n drama wordt als met de One.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een beest word die Series X alleen al in de afmetingen, maar beter gelijk de grootste / meest krachtigste bestellen dan later weer moeten _/-\o_ :D

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 07:29
joneboon schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:30:
Nu is het officieel:
https://twitter.com/Xbox/status/1303230071033880576?s=20

Via welke weg zou je het beste een XSX kunnen pre-orderen? Iemand ervaring met pre-order Xbox One?
Ik hoop dat ik hem gewoon kan bestellen via Microsoft... Daar wacht ik in ieder geval op.
Alternatief bol.com wellicht

• Wom

Wom

Zie bij meerdere journalisten al berichten die er op duiden dat ze snel met meer info komen. Met andere worden, er zijn wel wat embargo's her en der. Want ben wel benieuwd wat de specs gaan zijn. Las ergens dat 1440P ook mogelijk gaat zijn.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 10-10 10:08
Kan iemand mij misschien vertellen waarom je liever een Series S zou willen in plaats van een Xbox one X ?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wom schreef op Tuesday 8 September 2020 @ 09:51:
Zie bij meerdere journalisten al berichten die er op duiden dat ze snel met meer info komen. Met andere worden, er zijn wel wat embargo's her en der. Want ben wel benieuwd wat de specs gaan zijn. Las ergens dat 1440P ook mogelijk gaat zijn.
Yes. Ik vermoed dat men wacht met de Series X prijzen, totdat Sony zijn prijzen bekend heeft gemaakt. Die zouden dat morgenavond gaan doen las ik ergens. Laten we hopen dat we aan het einde van de week alle prijzen weten en kunnen gaan pre-orderen.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-10 09:49
Oww dit was heerlijk wakker worden :)

Next gen games spelen op 1080p voor de kleine beurs met de Series S voor 299,-
Ge-ni-aal ! Zeker in deze tijd. Lief klein dingetje ook.
Die fan in het zwart is een rare keuze.. maar de meeste leggen hem toch plat in een kastje.

En voor de krachtpatsers natuurlijk de X met al zn power. 500,- zou mooi zijn, nog even wachten op de bevestiging!

Maar 10 November dus!! twee maandjes te gaan :)
Helaas is Halo uitgesteld, anders hadden ze wellicht nog kunnen pushen naar de 7e van november.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oemf6qxkEZvunB2ZqfLZLCacuYk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pdbhlZVjuKvkjumr0n35v2d7.jpg?f=user_large
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:53:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom je liever een Series S zou willen in plaats van een Xbox one X ?
Deze is duidelijk voor de kleine beurs.
Gezinnetjes of kids met een full HD tv, die zijn er zat.
En als je voor 300,- de nieuwe generatie games kan spelen.. is dat toch een verschrikkelijk mooie deal ?
De One X is zoals velen al aangaven een stukje minder verfijnt als de Series S en heeft geen RDNA2, SSD, etc.

[ Voor 26% gewijzigd door PepieNL op 08-09-2020 10:12 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
henkyyyyyyy schreef op Tuesday 8 September 2020 @ 09:53:
Nope, ik zou niet weten waarom. Misschien voor in de kinderkamer, of als tweede console?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Veel betere processor, een rdna 2 GPU. Je gaat gewoon next gen, maar dan niet op 4k maar op 1080.
De target gaat net als op de series X gewoon 60fps worden waar de one X bij het overgrote deel van de spellen op 30fps blijft hangen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[Twitter: https://twitter.com/i/status/1303230473741705216]
animatie hoe groot hij is tov de Series X.
Als dat ding ook alle extra toeters en bellen heeft (NVME, RDNA2 etc) als de Series X, dan heb je meer dan genoeg redenen.

[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2020 09:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cyrax0508
JackSparrow schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:53:
[...]

Nope, ik zou niet weten waarom. Misschien voor in de kinderkamer, of als tweede console?
Kun je de nieuwe games dan ook spelen op de One X? Nee toch? Dus dan heb je een duidelijke reden om een Serie S te kopen ipv je One X

• MRE-Inc

MRE-Inc

shoombak schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:47:
[...]

Ik verwacht niet dat je dat nog gaat vangen voor de One X. Ben voor nu vooral benieuwd naar de distributie op 10 nov. Als dat maar niet weer zo'n drama wordt als met de One.
Refurbished One X consoles via Amazon/Microsoft gaan voor 199/212euro (afhankelijk of je de NL of DE Amazon pakt). Dus nee, daar krijg je niet veel meer voor. Ook niet omdat een Series S 100 euro duurder is en betere performance heeft op alle vlakken.

Mijn One X gaat gewoon naar de slaapkamer als backup.

Distributie maak ik me niet zo druk om. Microsoft heeft al gezegd dat ze wereldwijd willen releasen en niet zoals met de One in 2013 een jaar wachten in sommige landen zoals Nederland/Belgie en Scandinavie. Tevens zijn de specs als sinds december bekend, dus Microsoft heeft flink kunnen inkopen in de productie lijnen in China. Neem daar ook nog eens bij dat Xbox een veel minder bekend merk is dan Playstation, dus ik denk dat je gewoon op de release dag een Series X/S kan scoren.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 10-10 10:08
ArthurMorgan schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:54:
[...]

Veel betere processor, een rdna 2 GPU. Je gaat gewoon next gen, maar dan niet op 4k maar op 1080.
De target gaat net als op de series X gewoon 60fps worden waar de one X bij het overgrote deel van de spellen op 30fps blijft hangen.
Oke dus het is toch een vooruitgang, ik dacht dat de One X krachtiger was.
Thanks voor de uitleg!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• BM

BM

Moderator Spielerij
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:56:
[...]

Thanks voor de uitleg!
In pure TF's bekeken is ie dat ook. Maar TF's zijn net zoiets als Mhz. 10 jaar terug hadden we al CPU's die op 4Ghz draaiden, maar de 3Ghz CPU's van vandaag de dag draaien daar rondjes omheen qua performance.

Dus ja, de One X heeft meer TF, nee, hij is niet sneller dan een Series S.

Lekker verwarrend zo :p

Xbox

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Cyrax0508 schreef op Tuesday 8 September 2020 @ 09:55:
[...]

Kun je de nieuwe games dan ook spelen op de One X? Nee toch? Dus dan heb je een duidelijke reden om een Serie S te kopen ipv je One X
Eh..sorry, ik las niet goed :+ Dacht dat je het over de Series S versus Series X had, maar je benoemde de 'oude' One X. Die laatste heeft inderdaad geen enkele noodzaak meer. Zou die never kopen nu.

• ArthurMorgan
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:56:
[...]

Thanks voor de uitleg!
Dat lijkt zo omdat de one X 6 TF heeft op RDNA 1, het punt is alleen dat de series S 4 TF heeft op RDNA 2... en dat is uiteindelijk krachtiger. Dat is het hele probleem van die terraflops discussie, het zijn appels en peren, maar dan met dezelfde naam.

(let er wel op dat de one X 4k aankan, en het voor de hand ligt dat de series S die mogelijkheid gewoon niet krijgt.)

• Cyrax0508
JackSparrow schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:57:
[...]

Eh..sorry, ik las niet goed :+ Dacht dat je het over de Series S versus Series X had, maar je benoemde de 'oude' One X. Die laatste heeft inderdaad geen enkele noodzaak meer. Zou die never kopen nu.
Aah, duidelijk. Ik zou de One X misschien voor een zacht prijsje nog wel oppikken, maar € 300,00 voor een Serie S is zodanig laag dat ik de One X maar laat voor wat hij is. Het spreekt me zeker aan, want ik speel heel veel op mijn Switch maar ik wil ook wel next-gen. Maar niet voor de volle pond omdat ik waarschijnlijk maar weinig ga spelen. Dan is zo'n Serie S wel leuk speelgoed en blij ik ook bij qua games.

• Caayn
  • Niet online
Waar komen deze maten vandaan? Op de getoonde animatie lijkt hij kleiner in twee dimensies, niet enkel één.

[Video: https://video.twimg.com/tweet_video/EhYBGIdXgAIZv3h.mp4]

• MRE-Inc

MRE-Inc

:X

Ieder zn smaak natuurlijk....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhYLDv7XgAA0S-Q?format=jpg&name=large

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BM schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:57:
[...]

In pure TF's bekeken is ie dat ook. Maar TF's zijn net zoiets als Mhz. 10 jaar terug hadden we al CPU's die op 4Ghz draaiden, maar de 3Ghz CPU's van vandaag de dag draaien daar rondjes omheen qua performance.

Dus ja, de One X heeft meer TF, nee, hij is niet sneller dan een Series S.

Lekker verwarrend zo :p
MS heeft hierin een schone taak om dit netjes uit te gaan leggen de komende weken. Ik heb de afgelopen 2 uur al talloze reacties op social media gezien die zich blind staren op het TF getal en de aanname doen dat de One X dus krachtiger is. Het TF narratief backfired een beetje op deze manier.

De Series S is echter veel krachtiger en kan next gen only titels draaien. Betere GPU (want RDNA2), betere CPU, SSD.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Groter is beter!

Staat in bijna elk vrouwenblad dus dat zal voor de Xbox ook wel gelden

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1 ... 52 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden