Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.637 views

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
drakiesoft schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:00:
Gamescom Most Wanted Tech Award goes to....

Series X natuurlijk.

[Twitter]
Waarom kon je niet stemmen op ps5? Ik zie deze niet eens als nominee.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SC4RF4C3 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:43:
[...]

Waarom kon je niet stemmen op ps5? Ik zie deze niet eens als nominee.
Die waren er niet.

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:24

justifire

Shut up and squat !!

drakiesoft schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 00:00:
Gamescom Most Wanted Tech Award goes to....

Series X natuurlijk.

[Twitter]
Dik verdiend ook.
Als je ziet hoe vernuftig deze krachtpatser in elkaar steekt, werkelijk elke vierkante milimeter wordt benut _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
XSX heeft waarschijnlijk 'maar' een 40Gbps HDMI 2.1 aansluiting. Volgens de hotchips presentatie heeft de HDMI chip ipv 12Gbps per lane maar 10Gbps per lane beschikbaar maar wel met DSC (compressie techniek) ondersteuning. Ter vergelijking:

HDMI 2.0HDMI 2.1HDMI 2.1 (full spec)
3x 6Gbps4x 10Gbps4x 12Gbps
18Gbps40Gbps48Gbps
Max
- 1440p@120hz+8bit RBG
- 4k@60hz+8bit RBG
- 4k@60hz+12bit 4:2:0 / 4:2:2
- 4k@120hz+8bit 4:2:0 (Out of spec)
Max
- 4k@120hz+10bit RBG
- 8k@60hz+8bit RGB
- 8k@60hz+10bit 4:2:0
Max
- 4k@120hz+12bit RBG
- 8k@60hz+10bit RGB (+ DSC)
- 10k@120hz + 8 4:2:0 (+ DSC)

Is dit een probleem? Niet direct. Dit is in lijn met TV en audio fabrikanten zoals bijvoorbeeld LG's 2020 en Samsung's Q80T/Q90T(8K) modellen en verschillende receivers van bijv. Denon welke ook voorzien zijn van een 4x10Gbps HDMI 2.1 connectie ipv de volledige 4x12Gbps spec.

Gaat dit een probleem vormen gedurende de levensduur van de console? Waarschijnlijk niet. Het zal nog even (lees: jaren) duren voordat 12bit panelen gebruikt worden voor de consumenten markt en 8K staat momenteel nog in de kinderschoenen.

De kans is aanwezig dat andere AMD RDNA2 (en ook NVIDIA's komende Ampere GPUs, gezien de gehele markt blijkbaar moeite heeft met 48Gbps chips) ook voorzien worden van een 40Gbps HDMI 2.1 chip.

Originele bron: YouTube: Xbox Series X HDMI 2.1 Chip is 40Gbps - Relief for LG CX Owners!.

offtopic:
De maximum resolutie/framerate/colour depth per HDMI versie heb ik deels op de gok gedaan op basis van mijn kennis en beschikbare informatie, ik ben nog niet helemaal bekend met DSC en dat maakt het voor mij lastiger in te schatten. Voel je vrij om een correctie te noemen mocht ik een fout gemaakt hebben :)

[ Voor 18% gewijzigd door Caayn op 31-08-2020 09:14 ]

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Caayn schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:01:
XSX heeft waarschijnlijk 'maar' een 40Gbps HDMI 2.1 aansluiting. Volgens de hotchips presentatie heeft de HDMI chip ipv 12Gbps per lane maar 10Gbps per lane beschikbaar maar wel met DSC (compressie techniek) ondersteuning. Ter vergelijking:

HDMI 2.0HDMI 2.1HDMI 2.1 (full spec)
3x 6Gbps4x 10Gbps4x 12Gbps
18Gbps40Gbps48Gbps
Max
- 1440p@120hz+8bit RBG
- 4k@60hz+8bit RBG
- 4k@60hz+12bit 4:2:0 / 4:2:2
- 4k@120hz+8bit 4:2:0 (Out of spec)
Max
- 4k@120hz+10bit RBG
- 8k@60hz+8bit RGB
- 8k@60hz+10bit 4:2:0
Max
- 4k@120hz+12bit RBG
- 8k@60hz+10bit RGB (+ DSC)
- 10k@120hz + 8 4:2:0 (+ DSC)

Is dit een probleem? Niet direct. Dit is in lijn met TV en audio fabrikanten zoals bijvoorbeeld LG's 2020 en Samsung's Q80T/Q90T(8K) modellen en verschillende receivers van bijv. Denon welke ook voorzien zijn van een 4x10Gbps HDMI 2.1 connectie ipv de volledige 4x12Gbps spec.

Gaat dit een probleem vormen gedurende de levensduur van de console? Waarschijnlijk niet. Het zal nog even (lees: jaren) duren voordat 12bit panelen gebruikt worden voor de consumenten markt en 8K staat momenteel nog in de kinderschoenen.

De kans is aanwezig dat andere AMD RDNA2 (en ook NVIDIA's komende Ampere GPUs, gezien de gehele markt blijkbaar moeite heeft met 48Gbps chips) ook voorzien worden van een 40Gbps HDMI 2.1 chip.

Originele bron: YouTube: Xbox Series X HDMI 2.1 Chip is 40Gbps - Relief for LG CX Owners!.

offtopic:
De maximum resolutie/framerate/colour depth per HDMI versie heb ik deels op de gok gedaan op basis van mijn kennis en beschikbare informatie, ik ben nog niet helemaal bekend met DSC en dat maakt het voor mij lastiger in te schatten. Voel je vrij om een correctie te noemen mocht ik een fout gemaakt hebben :)
Zonde dit, bouw je een dikke vette console, ga je voor 40gbps halfgare implementatie 8)7 |:( :X.

Op de lange termijn ga je dit denk ik juist wel merken, maar we zullen zien, minpunten voor Microsoft in ieder geval..

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ga er maar vanuit dat dit bij de PS5 exact hetzelfde zal zijn. Pas bij 8k TV's of TV's met een 12 bit scherm gaat dit een issue worden. Het zou kunnen zijn dat over 5 of 6 jaar de allereerste top-end tv's dit aan zouden kunnen. Maar de hardware van de Series X is gewoon incapabel om daar vervolgens echt wat mee te doen.

Het is een volkomen non issue.

(het is niet voor niets dat LG voor zijn 2020 model van 48 naar 40 is teruggezakt (de C9 die ik heb heeft het wel, en heeft er helemaal niks aan omdat het niks kan met die extra 8Gbps. Ik heb het dus wel, maar ook al zou het worden aangeboden door de Series X, de TV kan het niet gebruiken.)

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-08-2020 11:08 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Dit zijn van die dingen "het zou fijn zijn als het erop zit, maar 90% van de gebruikers gaat er geen last van hebben". Ik vraag me af hoeveel mensen nu uberhaupt een dikke 4K tv hebben staan als je het afzet tegen het totaal aantal verkochte consoles. Laat staan dat ze zoveel bit RGB aankunnen.

En zo te zien gaat dit voor 4K 120hz prima, daarboven wordt lastiger. Maar menig game haalt die 120hz ook niet en films gaan toch niet verder dan 30 of zo.

Daarbij, de bandbreedte voor dat kanaal gaat ook een probleem zijn. Volgens mij zijn huidige Bluray schijfjes niet snel genoeg en met online streaming gaat dit een vermogen kosten aan dataverkeer. Ik ga er niet vanuit dat dit financiëel aantrekkelijk is voor de streamende partijen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:07

Nogne

>.<

Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:01:
[...]
Op de lange termijn ga je dit denk ik juist wel merken, maar we zullen zien, minpunten voor Microsoft in ieder geval..
Wat denk jij dan dat er op valt als je straks je console aansluit op een TV die wel de volledige bandbreedte heeft? Zo ver ik weet is er nu nog geen TV op de markt die de volledige bandbreedte kan benutten, en zijn die er ook komende jaren nog niet. Ik heb nog geen 1 fabrikant zich zien focussen op de 12bit panelen.

PS/XBL: Nogne

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 15:31
[...]

Zonde dit, bouw je een dikke vette console, ga je voor 40gbps halfgare implementatie 8)7 |:( :X.

Tegen de tijd dat dit standaard wordt, is er alweer een opvolger van Series X.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:57
@ArthurMorgan helemaal gelijk.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Waarom is er 2 maanden voor de verwachte release nog geen prijs en/of datum?

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Wom schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Kan niet anders zeggen dat dit er wel dik uit ziet eigenlijk. Compleet over de top, maar ik vind het wel tof :)
Volgens PCgamer gemaakt door 1 persoon? Als dat waar is, Wow _/-\o_

• Nogne

Nogne

>.<

shoombak schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:21:
Ik kan geen antwoord geven op je waarom, maar ik baal er wel van. Zou graag een pre-order willen plaatsen op de nieuwe Xbox en Playstation. Ik zou het wel fijn vinden om alvast een prijs te weten en wanneer ze ongeveer uit zullen komen.

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Nogne schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:35:
[...]

Ik kan geen antwoord geven op je waarom, maar ik baal er wel van. Zou graag een pre-order willen plaatsen op de nieuwe Xbox en Playstation. Ik zou het wel fijn vinden om alvast een prijs te weten en wanneer ze ongeveer uit zullen komen.
Ga er maar vanuit dat ze beide uitkomen tussen 6 en 20 november voor beide tussen 399-499/549

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

I ColoSsuZz I schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:59:
[...]

Ga er maar vanuit dat ze beide uitkomen tussen 6 en 20 november voor beide tussen 399-499/549
549,- ?
Ik las ergens 799,-
Zelf denk ik 599,-
Een prijs vanuit Microsoft zou fijn zijn.
Anderzijds, ze hebben nog ruim twee maanden tot release :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
shoombak schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:21:
Ze hebben die prijs (of variaties daarop) al lang vaststaan maar ze wachten 'gewoon' totdat Sony met een prijs komt zodat ze daarop kunnen reageren met een gelijkwaardige of goedkopere prijs..

Zie ook: https://www.ccn.com/xbox-...er-ps5-reveal-snoozefest/

"Spencer explained that Microsoft already has a target price, which he feels ‘incredibly good’ about. He also noted that the company would stay ‘agile’ on pricing with an eye on what the competition is doing."

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:06
Nogne schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:35:
[...]

Prijs maakt mij persoonlijk dan nog niet zo veel uit. Ik ben wel benieuwd qua vergelijkingsfilmpjes tussen dezelfde games. Gaan we echt verschillen zien.

ik kan me herinneren dat bij de huidige generatie er al een paar maanden voor de release vergelijkingsfilms waren van BF4 destijds. Dat gaf wel een indruk qua krachtverschil tussen beide consoles.

PSN ID Binloading_nl

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Ik snap deze energy drankjes deal niet.
Kan iemand mij dat uitleggen?

• Nogne

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 17:06:
Ik snap deze energy drankjes deal niet.
Kan iemand mij dat uitleggen?
Met deze deal krijg je dus codes bij je Monster blikje. Als jij 2 blikjes Monster haalt, krijg je 2uur dubbele XP na het invoeren van de code (dit is een voorbeeld).

Weet niet of dit het duidelijker maakt. Maar bijna elk suiker artikel in Amerika heeft wel zo’n code icm een game.

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-10 21:19
D-Ed schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:50:
[...]

Ze hebben die prijs (of variaties daarop) al lang vaststaan maar ze wachten 'gewoon' totdat Sony met een prijs komt zodat ze daarop kunnen reageren met een gelijkwaardige of goedkopere prijs..

Zie ook: https://www.ccn.com/xbox-...er-ps5-reveal-snoozefest/

"Spencer explained that Microsoft already has a target price, which he feels ‘incredibly good’ about. He also noted that the company would stay ‘agile’ on pricing with an eye on what the competition is doing."
Hij voelde zich ook ‘very confident’ na de showing van Sony games voor het Xbox juli event. We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Ik begin het vertrouwen wat kwijt te geraken. Ik hoop op een sterke ‘incredible good and very confident’ response van Xbox in september.
De box ziet er fantastisch uit. Voor het zelfde geld is de impressie van ‘very confident agile ‘ pricing van mijnheer Spencer 100€ duurder dan de concurrentie.

• Finraziel
  • Laatst online: 11-10 15:25
Antigo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 23:34:
[...]

Hij voelde zich ook ‘very confident’ na de showing van Sony games voor het Xbox juli event. We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Ik begin het vertrouwen wat kwijt te geraken. Ik hoop op een sterke ‘incredible good and very confident’ response van Xbox in september.
De box ziet er fantastisch uit. Voor het zelfde geld is de impressie van ‘very confident agile ‘ pricing van mijnheer Spencer 100€ duurder dan de concurrentie.
Nee, dat weet ik niet... Hoe dan?

Gamertag: FinrazielNL

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 07:15:
[...]

Keek voor de grap eens naar posthistorie, wist niet dat azijn zo zoet kon smaken :9

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 19:39
[...]

Hoe verwacht je dit te gaan merken? Waarschijnlijk schrijf je dit vanaf een apparaat met een 8 bit display en er is nog niet één 12 bit tv op de markt of zelfs maar getoond door een fabrikant. Om 12 bit materiaal te tonen heb je ook tools nodig die om kunnen gaan met 12 bit tijdens het ontwikkelen. Wie ontwikkelt er op een 12 bit display nu? Niemand. Welke games gaan dan iets met die 12 bit ondersteuning kunnen doen? Geen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Series X | S

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EgyBKGbXsAIFyaq?format=jpg&name=large

XBL: MRE Inc

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 11:27

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 10:02
Ik heb het vermoeden dat Microsoft zo lang mogelijk wacht op Sony, dat die prijs dan komt en dat Xbox er $100 onder gaat zitten. Dit heeft Sony bij de Xbox One release geflikt, ik denk dat Microsoft dit nu gaat doen. Heb er geen bronnen voor, maar puur voorgevoel. We zullen zien.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-10 07:29
slijkie schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:20:
Ik heb het vermoeden dat Microsoft zo lang mogelijk wacht op Sony, dat die prijs dan komt en dat Xbox er $100 onder gaat zitten. Dit heeft Sony bij de Xbox One release geflikt, ik denk dat Microsoft dit nu gaat doen. Heb er geen bronnen voor, maar puur voorgevoel. We zullen zien.
Dat ze op elkaar wachten is wel duidelijk, maar of Xbox er zomaar $100,- onder gaat zitten dat denk ik niet.
Ze willen niet de duurste zijn, wellicht wel gewoon gelijk?

$100,- op een console van +/- 500 - 600 dollar = 20 - 16 % van de prijs...

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:03
Op 24 september om 14 uur ( Nederlandse tijd) is er een Xbox showcase.

Ik hoop wat meer van crossfire x te zien en horen. Wellicht dat dit een release titel wordt voor de XSX.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat je misschien niet opgevallen was. Maar het lijkt erop dat op de afbeelding een nieuwe draadloze Xbox hoofdtelefoon wordt weergegeven.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Darow schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 17:45:
Op 24 september om 14 uur ( Nederlandse tijd) is er een Xbox showcase.

Ik hoop wat meer van crossfire x te zien en horen. Wellicht dat dit een release titel wordt voor de XSX.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Koning-Admiraal schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:22:
[...]

Wat je misschien niet opgevallen was. Maar het lijkt erop dat op de afbeelding een nieuwe draadloze Xbox hoofdtelefoon wordt weergegeven.
Scherp!! Was mij idd niet opgevallen. Dat is dus deze maar dan zonder kabel. Kan natuurlijk ook zijn dat ze die headset zonder kabel erop hebben gezet omdat een kabeltje erbij dan weer zo 1999 eruit ziet.

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

MRE-Inc schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:37:
[...]

Scherp!! Was mij idd niet opgevallen. Dat is dus deze maar dan zonder kabel. Kan natuurlijk ook zijn dat ze die headset zonder kabel erop hebben gezet omdat een kabeltje erbij dan weer zo 1999 eruit ziet.

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Als het een kabel had dan had het er echt wel opgestaan. Daarnaast wordt het nu wel eens tijd dat Microsoft zelf nu eens met een draadloze koptelefoon komt.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Als de series X nu eens eindelijk gewoon wireless headsets en USB headsets support zonder hun eigen draadloze protocol te gebruiken dan heb je al meteen 80% meer keuze dus een eigen MS headset moet zo 1-2-3 niet voor mij.

Tenzij het qua functies en specs op kan tegen de aankomende 3D pulse PS5 headset want lets face it, de eigen MS Xbox headsets die we tot nu toe hebben gehad zijn nooit veel soeps geweest.
Anyway het lijkt er op dat de Series X dus eindelijk USB headsets en gewone Wireless headsets zonder Xbox protocol gaat supporten dus voila al meteen 80% meer keuze want dan kan je gewoon elke headset kopen die PC/PS4 spec'ed is zonder dat ze een speciale Xbox One variant moeten uitbrengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 01-09-2020 21:09 ]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9JyCadh8d3wkHnvO-eXAJYrgpeU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PDJfexXfigqBjppuvtE1cg0J.jpg?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Katmi schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:09:
Als de series X nu eens eindelijk gewoon wireless headsets en USB headsets support zonder hun eigen draadloze protocol te gebruiken dan heb je al meteen 80% meer keuze dus een eigen MS headset moet zo 1-2-3 niet voor mij.

Tenzij het qua functies en specs op kan tegen de aankomende 3D pulse PS5 headset want lets face it, de eigen MS Xbox headsets die we tot nu toe hebben gehad zijn nooit veel soeps geweest.
Anyway het lijkt er op dat de Series X dus eindelijk USB headsets en gewone Wireless headsets zonder Xbox protocol gaat supporten dus voila al meteen 80% meer keuze want dan kan je gewoon elke headset kopen die PC/PS4 spec'ed is zonder dat ze een speciale Xbox One variant moeten uitbrengen.
Waar heb je dat gelezen? De nieuwe Turtle beach koptelefoons maken ook gewoon gebruik van de Xbox protocol.

• Katmi
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:07:
[...]

Waar heb je dat gelezen? De nieuwe Turtle beach koptelefoons maken ook gewoon gebruik van de Xbox protocol.
https://segmentnext.com/2...-wireless-voice-chat-usb/

Astro Gaming has confirmed that Xbox Series X audio support will support both wireless and wired voice chat. This is a change from the Xbox One, where Microsoft had its own wireless technology and used it, rather than allowing many other headset companies to be able to work with the console.
Astro Gaming announced on its Twitter that they were working with their Microsoft partners to get a firmware update that would be supported by the game both wirelessly and through USB.

Zou ook eens tijd worden, al zouden ze alleen al maar USB headsets supporten dan nog heb je een zee van meer keuze want ik vind het persoonlijk vervelend om echt naar een '' xbox one '' supported headset te zoeken tenzij ik tevreden ben met een goedkoop 3.5mm model in mijn controller te steken.

Elke keer als ik een headset vind ( vooral wireless dan ) en ik denk ' oh die lijkt leuk '' en je ziet dan in de specs '' PC/PS4 supported '' en er is geen ''speciale'' Xbox variant beschikbaar dan denk ik altijd '' MS en hun schijt eigen protocol ''

[ Voor 18% gewijzigd door Katmi op 02-09-2020 00:03 ]

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Katmi schreef op woensdag 2 september 2020 @ 00:00:
[...]

https://segmentnext.com/2...-wireless-voice-chat-usb/

Astro Gaming has confirmed that Xbox Series X audio support will support both wireless and wired voice chat. This is a change from the Xbox One, where Microsoft had its own wireless technology and used it, rather than allowing many other headset companies to be able to work with the console.
Astro Gaming announced on its Twitter that they were working with their Microsoft partners to get a firmware update that would be supported by the game both wirelessly and through USB.

Zou ook eens tijd worden, al zouden ze alleen al maar USB headsets supporten dan nog heb je een zee van meer keuze want ik vind het persoonlijk vervelend om echt naar een '' xbox one '' supported headset te zoeken tenzij ik tevreden ben met een goedkoop 3.5mm model in mijn controller te steken.

Elke keer als ik een headset vind ( vooral wireless dan ) en ik denk ' oh die lijkt leuk '' en je ziet dan in de specs '' PC/PS4 supported '' en er is geen ''speciale'' Xbox variant beschikbaar dan denk ik altijd '' MS en hun schijt eigen protocol ''
Ik zou graag een Steelseries koptelefoon willen aanschaffen. Maar dan heb je dit soort mogelijkheden alleen. Met een USB kabel en reciever aangesloten op de console. Wat ik persoonlijk belachelijk vind.
Afbeeldingslocatie: https://media.steelseriescdn.com/thumbs/filer_public/08/53/08531460-da02-4607-bbfc-cf8d5981d455/buyimg_a1wlx_002.jpg__1920x1080_q100_crop-fit_optimize_subsampling-2.jpg

Dus het zou mooi zijn als dit niet noodzakelijk is en je er eventueel een dongle op kunt aansluiten.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:57
Finraziel schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 07:15:
[...]

Ik vermoed dat @Antigo doelt op de presentatie van Halo:Infinite waar het gevoel van vertrouwen van Phil Spencer naderhand wel tot misplaatst gerekend kan worden gezien de backlash en de aankondiging van uistel.

Daarnaast zou je nog kunnen stellen dat het tonen gameplay beelden die gecaptured zijn op PC in plaats van de console ook weinig vertrouwen uitstraald.

Maargoed ik wil niet tveel woorden in de mond van Antigo leggen, mischien dat hij zelf ook zijn stelling kan aanvullen.

.

• Finraziel
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 02:42:
[...]

Ik vermoed dat @Antigo doelt op de presentatie van Halo:Infinite waar het gevoel van vertrouwen van Phil Spencer naderhand wel tot misplaatst gerekend kan worden gezien de backlash en de aankondiging van uistel.

Daarnaast zou je nog kunnen stellen dat het tonen gameplay beelden die gecaptured zijn op PC in plaats van de console ook weinig vertrouwen uitstraald.

Maargoed ik wil niet tveel woorden in de mond van Antigo leggen, mischien dat hij zelf ook zijn stelling kan aanvullen.

.
Het was geen al te letterlijk bedoelde vraag, mijn punt was meer dat hij niet moest doen alsof iedereen het er over eens is dat de presentatie niet goed was, want dat klopt niet. Zelfs Halo vond ik zelf bij lange na niet zo slecht uitzien om de enorme shitstorm die er door losbrak te verantwoorden, maar de show was ook (veel) meer dan alleen Halo.
Goed, die discussie is vaak genoeg gevoerd en hoeft niet opnieuw... Ik hou gewoon niet van dat soort "we weten allemaal dat..." opmerkingen (als er vervolgens een mening uitkomt en geen feit).

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Echt een complete rip off van de post van @Wom, maar ik vond dat het ook hier gepost mag worden :)

Kijk er al lange tijd naar uit :). Moet je nagaan hoe goed dit zal lopen op de XsX!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:26
uchiha tijntje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:30:
Echt een complete rip off van de post van @Wom, maar ik vond dat het ook hier gepost mag worden :)

[YouTube: Tunic Demo (PC)]

Kijk er al lange tijd naar uit :). Moet je nagaan hoe goed dit zal lopen op de XsX!
Doet mij qua stijltje heel erg denken aan Zelda: Link's Awakening. Ziet er heel erg vet uit!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
slijkie schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:20:
Heel veel mensen denken inderdaad dat MS onder de prijs wil gaan zitten maar dat geloof ik eigenlijk niet.

Waarom niet?
  1. MS heeft de Xbox Elite Controller bewust HEEL hoog geprijst om te kijken wat dat deed en wat gebeurde er? Hij bleef goed verkocht worden!
  2. MS heeft de Xbox One X ook bewust niet laag in de markt willen zetten en gewoon 499 gevraagd om te kijken wat dat deed. Het succes was minder van de elite maar ik heb zo'n vermoeden dat hun verwachte aantallen ook lager waren en dat zij het als een succes zien
Ik denk dat ze voor de Series X dezelfde route volgen. Niet te hoog maar ook niet bewust onder kostprijs of perse onder de prijs van PS5.

Maar goed heb ook geen glazen bol :-) Wel 599 euro gespaard dus kom maar op haha.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• D-Ed
  • Niet online
Bbfreak schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:54:
[...]

Heel veel mensen denken inderdaad dat MS onder de prijs wil gaan zitten maar dat geloof ik eigenlijk niet.

Waarom niet?
  1. MS heeft de Xbox Elite Controller bewust HEEL hoog geprijst om te kijken wat dat deed en wat gebeurde er? Hij bleef goed verkocht worden!
  2. MS heeft de Xbox One X ook bewust niet laag in de markt willen zetten en gewoon 499 gevraagd om te kijken wat dat deed. Het succes was minder van de elite maar ik heb zo'n vermoeden dat hun verwachte aantallen ook lager waren en dat zij het als een succes zien
Ik denk dat ze voor de Series X dezelfde route volgen. Niet te hoog maar ook niet bewust onder kostprijs of perse onder de prijs van PS5.

Maar goed heb ook geen glazen bol :-) Wel 599 euro gespaard dus kom maar op haha.
De Elite controller is natuurlijk wel een niche product voor de 'ultimate gamer' etc.. Een (nieuwe) console moet verrassen maar de mainstream niet afschrikken qua prijs.. Ook de eerste persberichten die gaan over 'een te hoge prijs' zorgen voor een afkeer bij het mainstream publiek.. Aan deze steen heeft MS zich flink gestoten met de Xbox One, ze hebben zelf aangegeven dat ze 'agile zijn qua prijs' en Phil Spencer brieft direct aan de CEO van MS, Satya Nadella..

IMHO betekend dat gewoon dat ze 'all in' gaan dit keer en ze met deze Xbox een grotere markt voor zich willen winnen. Ik verwacht dan ook niet een prijs van tegen de €600,- aan. Ze missen al de Halo release date dus nu moeten ze helemaal met iets komen dat mensen weer positief kan krijgen. Games zijn natuurlijk het belangrijkste maar niet om je eerste klap mee uit te delen.. (nogmaals, IMHO..)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een hogere prijs voor de series X is bij voorbaat een kansloos product, als je tenminste nieuwe klanten wilt scoren. Huidige gebruikers kopen toch wel. Series S zou eventueel in het uiterste geval een hogere prijs voor X kunnen rechtvaardigen, maar dan moet je de marketing perfect op orde hebben en duidelijk maken wat de voor-, nadelen zijn van beide systemen. We weten hoe goed MS is in marketing, dus ik zou zeggen maak de X even duur of goedkoper.

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-10 21:19
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 07:15:
[...]

Het was geen al te letterlijk bedoelde vraag, mijn punt was meer dat hij niet moest doen alsof iedereen het er over eens is dat de presentatie niet goed was, want dat klopt niet. Zelfs Halo vond ik zelf bij lange na niet zo slecht uitzien om de enorme shitstorm die er door losbrak te verantwoorden, maar de show was ook (veel) meer dan alleen Halo.
Goed, die discussie is vaak genoeg gevoerd en hoeft niet opnieuw... Ik hou gewoon niet van dat soort "we weten allemaal dat..." opmerkingen (als er vervolgens een mening uitkomt en geen feit).
Ik ben een gevoelsmens. Misschien breng ik inderdaad een mening als feit. Ik zal erop letten ;)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Ik denk dat de S wel gepland was, maar dat ze door de PS5 Digital verrast zijn en die S met mindere specs een beetje dood valt. Tenzij het ding 200 euro goedkoper is, maar dat lijkt me niet.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:21
Is niet lastig om de XSX goedkoper in de markt te zetten lijkt mij. De APU is ongeveer even duur als die van de PS5, maar kijk je naar de hardware eromheen, dan is alles juist wat goedkoper (storage architecture, behuizing, controller, etc.).

• D-Ed
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:36:
Ik denk dat de S wel gepland was, maar dat ze door de PS5 Digital verrast zijn en die S met mindere specs een beetje dood valt. Tenzij het ding 200 euro goedkoper is, maar dat lijkt me niet.
Op dat niveau verrast worden door de concurrentie lijkt mij sterk.. Ergens lijkt het niet lekker te lopen bij MS idd maar vwb hardware hebben beiden partijen het prima voor elkaar en valt er straks echt iets te vergelijken. De Series S lijkt mij juist een mooie move om flink onder de PS5 én Series X uit te komen..

• Palindrome
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 07:15:
[...]

Ik kon er geen sarcasme uit afleiden ;)

Maar ik denk dat men wel objectief kan stellen dat wanneer men vooraf gaat zeggen zelfverzekerd te zijn maar achteraf een hoofdgame toch plots uitsteld dat het vertrouwen toch wel degelijk voor een deel misplaatst was.

• Nogne

Nogne

>.<

Trishul schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:12:
Is niet lastig om de XSX goedkoper in de markt te zetten lijkt mij. De APU is ongeveer even duur als die van de PS5, maar kijk je naar de hardware eromheen, dan is alles juist wat goedkoper (storage architecture, behuizing, controller, etc.).
Ik weet dat Sony zich vooral focust op hun storage, maar wat is er goedkoper aan de manier die Microsoft toepast (en nu ook Nvidia icm DirectStorage).

Ik wil deze reactie niet als flame of PS5/XSX discussie starten, ben meer benieuwd naar de technische verschillen.

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:43:
[...]

Ik kon er geen sarcasme uit afleiden ;)

Maar ik denk dat men wel objectief kan stellen dat wanneer men vooraf gaat zeggen zelfverzekerd te zijn maar achteraf een hoofdgame toch plots uitsteld dat het vertrouwen toch wel degelijk voor een deel misplaatst was.
In een interview van IGN eerder dit jaar heeft Phil Spencer aangegeven dat games (ook de headliner) geen reden tot uitstel zou zijn vwb console launch... Volgens mij heeft MS gewoon een goede aanloop gehad richting launch en zit het ze de laatste maanden een beetje tegen maar er komen toch echt wel toffe games uit eind dit jaar..

Stel dat Halo wel gewoon op de beoogde datum was uitgekomen én er ook nog eens tof uit zou zien dan hadden mensen wel weer geroepen: "Ja maar MS leunt wel heeeeeel erg op de Halo ipv met wat vernieuwends te komen..."

• Palindrome
D-Ed schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:01:
[...]

In een interview van IGN eerder dit jaar heeft Phil Spencer aangegeven dat games (ook de headliner) geen reden tot uitstel zou zijn vwb console launch... Volgens mij heeft MS gewoon een goede aanloop gehad richting launch en zit het ze de laatste maanden een beetje tegen maar er komen toch echt wel toffe games uit eind dit jaar..

Stel dat Halo wel gewoon op de beoogde datum was uitgekomen én er ook nog eens tof uit zou zien dan hadden mensen wel weer geroepen: "Ja maar MS leunt wel heeeeeel erg op de Halo ipv met wat vernieuwends te komen..."
Ik doelde dan ook puur alleen op de presentatie van juli ;)
De hardware reveals met alle info wat betreft hardware zijn uitstekend en stralen vertrouwen uit.

Aleen mis ik de koppeling naar software nog een beetje, ik heb nog niet echt het gevoel gehad dat ik die kracht van het kastje heb gezien in een game presentatie.
Ze hebben alleen wat raytracing laten zien met een minecraft demo die wel degelijk op de console gerenderd werd maar daar is het ook bij gebleven voor zover ik weet.

Het gevoel van next gaming wat ik bij vorige console launches wel meer kreeg mis ik nog.
Maar goed ze hebben nog een maand of 2 om het recht te trekken, schat ik
Al is mijn aandacht nu wel weer naar pc gaming getrokken door de recente Nvidia aankondigingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 02-09-2020 13:13 ]

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:10:
[...]

De hardware reveals met alle info wat betreft hardware zijn uitstekend en stralen vertrouwen uit.

Aleen mis ik de koppeling naar software nog een beetje, ik heb nog niet echt het gevoel gehad dat ik die kracht van het kastje heb gezien in een game presentatie.
Ze hebben alleen wat raytracing laten zien met een minecraft demo die wel degelijk op de console gerenderd werd maar daar is het ook bij gebleven voor zover ik weet.

Het gevoel van next gaming wat ik bij vorige console launches wel meer kreeg mis ik nog.
Al is mijn aandacht nu wel weer naar pc gaming getrokken door de recente Nvidia aankondigingen.
Dan haal je er voor het gemak één onderdeel uit die jouw laat denken waar het vertrouwen vandaan komt.. Misschien doelde hij op de uiteenlopende games die ze in het vat hebben zitten, misschien bedoelde hij dat ze vanaf de eerste Xbox tot Xbox One hun BC goed op orde hebben (in tegenstelling tot de concurrentie die in die presentatie aanhaalde nog niet alles BC te hebben dacht ik..).Dus tja, take your pick..

En misschien heb je de demo gemist van Gears 5 die ze in een weekje of twee voor de Series X op ultimate pc settings hadden geport?

• Palindrome
D-Ed schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:24:
[...]

Dan haal je er voor het gemak één onderdeel uit die jouw laat denken waar het vertrouwen vandaan komt.. Misschien doelde hij op de uiteenlopende games die ze in het vat hebben zitten, misschien bedoelde hij dat ze vanaf de eerste Xbox tot Xbox One hun BC goed op orde hebben (in tegenstelling tot de concurrentie die in die presentatie aanhaalde nog niet alles BC te hebben dacht ik..).Dus tja, take your pick..

En misschien heb je de demo gemist van Gears 5 die ze in een weekje of twee voor de Series X op ultimate pc settings hadden geport?
Dat zou kunnen maar perceptie telt, ze kunnen wat dat betreft beter wat minder van die marketing kreten maken die ze dan later half moeten inslikken. Wat betreft BC ben ik niet zo goed op de hoogte wat de concurent daarmee doet in vergelijking met de Xbox.

Voor mij is 1 generatie terug BC wel voldoende. De games van de oude platformen gaan denk ik voor mij toch te gedateerd aanvoelen. Al kan ik me voorstellen dat het voor mensen die nog veel oude xbox en xbox 360 doosjes hebben staan wel leuk is.

Oh ja die demo heb ik wel gezien maar was kmij even niet bij gebleven, ik vond eigenlijk het verschil tegenover de xbox one x versie niet zo schokkend.

• JackAvery
  • Laatst online: 09:58

Ik vertaal even los: Xbox Japan zegt hier dat ze geen next-gen console nieuws zullen tonen in de TGS stream. De focus zal liggen op Japanse creators, Flight Simulator 2020, de Japanse Minecraft community en informatie over recent aangekondigde games.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:10:
[...]

Je gaat ook de komende 2 maanden geen gevoel van next gen gaming krijgen als je dat nu nog niet hebt :). Het is wat het is op dit moment. De mid generatie upgrades met de One X en de PS4 Pro hebben in mijn beleving het gat gewoon net wat verkleint om echt op grafisch vlak een substantiele verbetering te leveren ten opzichte van de vorige generaties waarbij een console ook daadwerkelijk 7 jaar mee moest zonder mid gen upgrade. Daarnaast is er in mijn optiek nog geen game getoond op beide platformen die mindblowing is, zoals je de vorige generaties wel vaak had.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JackAvery schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:58:
[...]

[Twitter]
Ik vertaal even los: Xbox Japan zegt hier dat ze geen next-gen console nieuws zullen tonen in de TGS stream. De focus zal liggen op Japanse creators, Flight Simulator 2020, de Japanse Minecraft community en informatie over recent aangekondigde games.
Of gewoon de engelse ;)

• JackAvery
  • Laatst online: 09:58
@uchiha tijntje die vond ik niet meteen meer terug en ik kan het ook gewoon zelf vertalen dus :p

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:56:
[...]

Dat zou kunnen maar perceptie telt, ze kunnen wat dat betreft beter wat minder van die marketing kreten maken die ze dan later half moeten inslikken. Wat betreft BC ben ik niet zo goed op de hoogte wat de concurent daarmee doet in vergelijking met de Xbox.

Voor mij is 1 generatie terug BC wel voldoende. De games van de oude platformen gaan denk ik voor mij toch te gedateerd aanvoelen. Al kan ik me voorstellen dat het voor mensen die nog veel oude xbox en xbox 360 doosjes hebben staan wel leuk is.

Oh ja die demo heb ik wel gezien maar was kmij even niet bij gebleven, ik vond eigenlijk het verschil tegenover de xbox one x versie niet zo schokkend.
Okay... Dus, lang verhaal kort.. Je had het over 'objectief gezien bla bla bla' maar het komt erop neer dat je complete verhaal een subjectieve MENING is d:)b

Totaal geen probleem mee overigens maar gewoon even handig om te weten als een nieuwe member objectiviteit komt claimen, weet ik de volgende keer hoe ik je posts wat beter kan begrijpen ;)

• Palindrome
uchiha tijntje schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:03:
[...]

Je gaat ook de komende 2 maanden geen gevoel van next gen gaming krijgen als je dat nu nog niet hebt :). Het is wat het is op dit moment. De mid generatie upgrades met de One X en de PS4 Pro hebben in mijn beleving het gat gewoon net wat verkleint om echt op grafisch vlak een substantiele verbetering te leveren ten opzichte van de vorige generaties waarbij een console ook daadwerkelijk 7 jaar mee moest zonder mid gen upgrade. Daarnaast is er in mijn optiek nog geen game getoond op beide platformen die mindblowing is, zoals je de vorige generaties wel vaak had.
Dat zou kunnen, ik hoop in iedergeval dat ze wat meer gameplay laten zien.

Persoonlijk heb ik dit jaar maar een paar games gezien (niet gespeeld) die next gen overkwamen zoals een flight simulator of die EPIC UE5 demo en Ratchet & Clank. Een karig lijstje nog :P

• Palindrome
D-Ed schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:17:
[...]

Okay... Dus, lang verhaal kort.. Je had het over 'objectief gezien bla bla bla' maar het komt erop neer dat je complete verhaal een subjectieve MENING is d:)b

Totaal geen probleem mee overigens maar gewoon even handig om te weten als een nieuwe member objectiviteit komt claimen, weet ik de volgende keer hoe ik je posts wat beter kan begrijpen ;)
ik vermoed dat je mij verkeerd begrijpt.

Als iemand zelfvertrouwen claimt in vooraf presentatie en dat daarna die presentatie of in iedergeval een groot belangrijk deel ervan behoorlijk veel kritiek krijgt dat ze daarna zelfs besluiten de game uit te stellen dan kan men wel stellen dat die kreet van zelfvertrouwen voor een deel niet van waarde was.

Als ik tegen mijn collega zeg dat ik de bedrijfspresenatie van morgen met goed gevoel en zelfvertrouwen in ga maar erna toch van de directie terug naar de tekentafel moet gaan dan was het initiele gevoel van mij ook misplaats geweest ;)

Hopelijk verduidelijkt dit wat ik bedoelde en wat mij betreft een objectieve conclusie. Zo niet laten we het dan over andere dingen gaan hebben ipv van hier op verder te dwalen :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:23:
[...]

Persoonlijk heb ik dit jaar maar een paar games gezien (niet gespeeld) die next gen overkwamen zoals een flight simulator of die EPIC UE5 demo en Ratchet & Clank. Een karig lijstje nog :P
Dat bedoel ik. Het is gewoon nog karig. En dat is ook logisch en ik vind het niet zo boeiend, want ik kijk erg uit naar games als Tunic en 12 minutes. Ik denk dat best wel wat mensen teleurgesteld gaan worden als ze er van uitgaan dat een hogere IO en een betere CPU per definitie leidt tot innovatie op gebied van gameplay, AI, etc. Innovatieve games zijn er nu ook al, alleen zijn ze vaak niet zo bekend en worden ze ondergesneeuwd door de zoveelste sequel van een gehypte exclusive AAA game. De pareltjes zijn vaak wat verder weggestopt. En dan denk ik zelf aan games als Outer Wilds, Grounded, Journey to the Savage Planet, Snakepass, Sayonara Wild Hearts, Children of Morta, Lonely Mountains Downhill, Ashen en dan vergeet ik er vast nog wel een paar. Allemaal een stuk boeiender in mijn optiek dan menig AAA game.

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:23:
[...]

-O-

Alle drie die games zijn op dit moment niet aangekondigd voor de Xbox maar wél voor de pc (FS2020 kun je gewoon spelen al namelijk) en wél voor de PS5 dus dan vraag ik mij af wat je als nieuwe user dan in een topic doet waar sowieso niets van je gading te vinden is... :F

Maar laat ik vooral niet afdwalen en het hier verder bij laten ;w

• Nogne

Nogne

>.<

D-Ed schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:54:
[...]

-O-

Alle drie die games zijn op dit moment niet aangekondigd voor de Xbox maar wél voor de pc (FS2020 kun je gewoon spelen al namelijk) en wél voor de PS5 dus dan vraag ik mij af wat je als nieuwe user dan in een topic doet waar sowieso niets van je gading te vinden is... :F

FS is toch een PlayAnywhere titel? Die komt zo ver ik begreep wel uit voor de XSX.

En met zo'n reactie jaag je nieuwe gebruikers alleen maar weg.

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 10:02
FS komt binnenkort ook gewoon naar de Xbox. Dus is onjuiste informatie.

• Palindrome
D-Ed schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:54:
[...]

-O-

Wat niet is kan nog komen ;) wat betreft de hardware is de interesse er zeker wel.

Maar FS2020 is nog niet officeel aangekodigd voor de console ? Lijkt mij sterk dat die PC only blijft.

• D-Ed
  • Niet online
Nogne schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:58:
[...]

FS is toch een PlayAnywhere titel? Die komt zo ver ik begreep wel uit voor de XSX.

En met zo'n reactie jaag je nieuwe gebruikers alleen maar weg.
Hij komt ook wel maar is gewoon nog niet officieel aangekondigd.. Kan zo maar ergens in 2021 zijn namelijk..

En sorry als het bot overkomt maar goed, een nieuwe user die direct nogal kritisch zijn eerste posts plaatst, claimed dat het 'objectief is' en interesse in games heeft die niet op de Xbox te vinden zijn (nog niet) heeft bij niet meer het voordeel van de twijfel helaas...

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:02:
[...]

Wat niet is kan nog komen ;) wat betreft de hardware is de interesse er zeker wel.

Maar FS2020 is nog niet officeel aangekodigd voor de console ? Lijkt mij sterk dat die PC only blijft.
Okay, sterker nog. Ik ben van mening dat FS2020 dé showcase titel had moeten zijn tijdens die presentatie :9

• Palindrome
@D-Ed De grootste fans kunnen ook de grootste critici zijn :Y

Persoonlijk ben ik het helemaal mee eens dat FS2020 een paradepaardje kan zijn voor xbox.Hierboven begreep ik dat ze bij de TGS er wel wat mee gaan doen.

[ Voor 60% gewijzigd door Palindrome op 02-09-2020 15:12 ]

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:10:
@D-Ed De grootste fans kunnen ook de grootste critici zijn :Y

Persoonlijk ben ik het helemaal mee eens dat FS2020 een paradepaardje kan zijn voor xbox.Hierboven begreep ik dat ze bij de TGS er wel wat mee gaan doen.
Is ook weer zo! Ik ben nogal 'gevoelig' sinds vorige maand toen we 'wat discussie hadden' met een aantal bezoekers hier ;)

Maar welkom voor de rest hoor (y)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Artikel vers van de pers via Xbox Wire over accessoires via het Designed for Xbox programma.

Designed for Xbox – A New Look, Continuous Compatibility

by Alex Nunn, Senior Program Manager, Designed for Xbox • Sep 2, 2020 @ 6:00am

At Xbox we’ve long believed that accessories are a critical part of the gaming experience. Whether it’s controllers, headsets, or storage for that catalog of games we know you’ve collected over the years, accessories enhance the user experience on Xbox. Since the launch of the original Xbox, the Designed for Xbox program has focused on engaging with partners to build the best possible accessories for Xbox across a range of categories. With the launch of Xbox Series X, we’re committed to continuous compatibility, as we know that how and where an accessory works is incredibly important to the overall experience.

Today marks the beginning of the next generation for the Designed for Xbox program. We’ll discuss compatibility of your favorite Xbox One accessories, introduce the new Designed for Xbox look, and share some new partnerships we are especially excited for. These new partnerships represent new experiences for our gamers on Xbox Series X and can’t wait to hear what you think.

Continuous Compatibility

Before we dive into what’s new, let’s talk about tried and true. Many folks are wondering what a new console generation means for the products they already own and love. If you have a favorite Xbox One accessory, like a SteelSeries headset that fits just right or a Thrustmaster Wheel you want to put more mileage on, you’re in luck! Designed for Xbox is working hard with our partners to ensure continuous compatibility across as many products as possible.

Any officially licensed Xbox One accessory that connects to your console wired or wirelessly via USB will work on Xbox Series X. Additionally, any headsets that connects via your Xbox Wireless Controller’s 3.5mm port will also be supported.

Some gaming headsets that utilize an optical cable may require a firmware update to support game and chat audio over USB on Xbox Series X. Soundbars and headsets that do not receive updates may be connected directly to your televisions optical port. Starting this holiday, many Designed for Xbox controller charging solutions will also include a second battery door to fit both the new and existing Xbox Wireless Controllers.

The New Designed for Xbox Look

Starting today, you will begin to see your favorite Designed for Xbox partner accessories with a brand-new look and feel.

We have shifted to a sleek new badge, retiring the previous design. A different look, while maintaining the same confidence and dependability you have come to expect with a Designed for Xbox accessory.

Unsure which platforms your new accessories will work with? Check out the side of the packaging where our partners will tell you exactly where your accessory is supported.

The Designed for Xbox badge communicates how closely we have worked with our partners on each product to test quality, performance, safety, and security with all Xbox hardware experiences. It also communicates continuous compatibility as we move into the next generation of gaming. The Designed for Xbox badge ensures these accessories provide the best possible experience while gaming on your Xbox console, regardless of generation. We’ve been a part of our gamers’ journey since the beginning of Xbox and can’t wait to take this step with you into the next generation of Xbox gaming.

What’s on the Horizon

Today, Designed for Xbox is partnering with over 34 gaming brands around the world and have expanded our licensed accessories in categories such as accessibility, PC, Cloud Gaming, and even American Girl. But we aren’t finished! We will continue to expand the Xbox ecosystem with innovative products and experiences, all while maintaining a level of quality we are proud of. The Designed for Xbox program’s mission has always been to enhance the user experience on Xbox by building quality consumer products from brands they love. Our partners have been wonderful supporters of Xbox, and for that, we are excited to continue building these great relationships in the next generation of gaming. We’re also thrilled to have new partners joining the program to deliver new and unique game experiences:
  • Bang & Olufsen is a luxury audio brand based in Struer, Denmark. Every Bang & Olufsen product is characterized by the unique combination of beautiful sound, timeless design, and unrivalled craftsmanship. Since 1925 Bang & Olufsen has been pushing the boundaries of audio technology and now joins Designed for Xbox with a new audio proposition for the high-end gaming segment.
  • Audeze is an award-winning premium audio technology company focused on science, innovation, and craftsmanship. Their passion for precision audio has earned them several patents and an outstanding reputation among audiophiles, gamers and professionals worldwide. Audeze will be releasing the Penrose X Wireless Planar Magnetic Headset as their first Designed for Xbox product, and can’t wait for Xbox Series X players to experience the unparalleled audio quality.
  • OtterBox, the No. 1 most-trusted brand in smartphone case protection, is teaming up with Xbox in the development of the next generation of gaming accessories. OtterBox will unveil a holistic portfolio of accessories early next year designed to keep gamers connected when it matters most, wherever they might be. As the long-time leader in mobile protection, OtterBox is excited to design for Xbox as it leads the way in go-anywhere gaming.
  • Nacon is a French gaming brand created in 2015 that designs and distributes a wide range of gaming accessories aiming to meet the needs of all players on console and PC, from casual to pro-gamer. Nacon will be developing officially licensed controllers for Xbox One, Xbox Series X and PC, as well as mobile gaming accessories for cloud gaming with Xbox Game Pass Ultimate.
  • Honeycomb Aeronautical is a worldwide leader in flight simulator hardware, both for home use and flight training. They will be working with Microsoft on developing the next generation of class leading flight controls for Xbox Series X and Microsoft Flight Simulator.
  • Geek Made Designs specializes in creating ‘furniture for your controller’ with their solid wood controller and console stands. Their love of gaming and their passion for design drives each product they make and inspires new creations regularly. They take great pride in every creation as they locally source and select each piece of lumber from the Pacific Northwest, then cut, carve, and hand finish their designs.
  • Cable Matters offers a complete line of cables, adapters, docking stations and networking products for the home, office, and data center. They are excited to partner with Designed for Xbox on active optical HDMI cables. These cables will reliably deliver the next-generation graphics promised by the new console at distances up to 10 meters, a distance virtually unachievable with traditional HDMI cables.
We’re looking forward to the next generation of the Designed for Xbox program and working with partners to build the best possible accessories for Xbox in the future. Visit https://www.xbox.com/en-US/designed-for-xbox for details.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
MRE-Inc schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:33:
Artikel vers van de pers via Xbox Wire over accessoires via het Designed for Xbox programma.

[...]
Otterbox zal wel bescherming gaan maken om om je controller heen te doen zodat ie niet beschadigd tijdens het reizen oid. Of gooien naar TV's, al zou ik eerder de TV beschermen haha.

Verder ook interessant die ondersteuning voor die lange HDMI kabels. Voor wie geen plek heeft bij de TV en TV Meubel kan dat interessant zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Katmi
Koning-Admiraal schreef op woensdag 2 september 2020 @ 01:35:
[...]

Ik zou graag een Steelseries koptelefoon willen aanschaffen. Maar dan heb je dit soort mogelijkheden alleen. Met een USB kabel en reciever aangesloten op de console. Wat ik persoonlijk belachelijk vind.

Dus het zou mooi zijn als dit niet noodzakelijk is en je er eventueel een dongle op kunt aansluiten.
Heb zelf ook al gekeken naar die headset, maar met zo een dongle in een usb kabel zou ik nog kunnen leven, hang dat aan de achterkant van je Series X en je zit het nog niet eens, al is strak en elegant natuurlijk nog iets anders :P

Ik kijk nog ff de kat uit de boom en zien wat de aankomende headsets gaan doen die voor Xbox zijn ontworpen, misschien allemaal wat cleaner nu dat ze gewoon USB en wireless gaan supporten.

• Finraziel
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 14:31:
[...]

ik vermoed dat je mij verkeerd begrijpt.

Als iemand zelfvertrouwen claimt in vooraf presentatie en dat daarna die presentatie of in iedergeval een groot belangrijk deel ervan behoorlijk veel kritiek krijgt dat ze daarna zelfs besluiten de game uit te stellen dan kan men wel stellen dat die kreet van zelfvertrouwen voor een deel niet van waarde was.

Als ik tegen mijn collega zeg dat ik de bedrijfspresenatie van morgen met goed gevoel en zelfvertrouwen in ga maar erna toch van de directie terug naar de tekentafel moet gaan dan was het initiele gevoel van mij ook misplaats geweest ;)

Hopelijk verduidelijkt dit wat ik bedoelde en wat mij betreft een objectieve conclusie. Zo niet laten we het dan over andere dingen gaan hebben ipv van hier op verder te dwalen :)
Niet dat ik nou de 'oorlog' wil voort zetten, ik bedoel het dus ook niet verkeerd... Maar voor mij, ik zie de presentatie van Microsoft gewoon als geslaagd. Ja, er was één onderdeel wat erg veel kritiek kreeg en die game hebben ze daarom uitgesteld. En ja, het was een belangrijk onderdeel, dat zal ik niet ontkennen... Maar de show was veel groter en naar mijn idee was de rest gewoon hartstikke goed. Ja, wat meer gameplay was fijn geweest, maar ik was heel happy met wat ik allemaal zag.
Wat betreft het peilen van de reacties op zo'n show, dat is heel erg lastig omdat de meeste plekken waar je kijkt niet objectief zijn. Bijna overal is een bias voor de ene of de andere van de twee giganten. En helaas zijn er nogal wat mensen die Microsoft alleen maar willen zien falen.
Niet dat dat betekent dat je niet teleursteld kunt zijn er in zonder zo iemand te zijn, maar het maakt het erg lastig in te schatten als je negatief sentiment ziet of dat komt doordat Microsoft iets fout deed of dat het van die mensen zijn voor wie Microsoft toch nooit iets goed kan doen.
Wat betreft de vergelijking met de baas die je terug naar de tekentafel stuurt... Ik zie dit meer als de baas die misschien wel tevreden was met de presentatie als geheel, maar op een onderdeel wel wat aanmerkingen had en dat je daar nog even aan moet werken. Dat je iets moet bijschaven wil niet zeggen dat alles gelijk kut is...

• Palindrome
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:42:
[...]

Dat je iets moet bijschaven wil niet zeggen dat alles gelijk kut is...
Dat heb ik dan ook niet gezegd en was ook niet aan de orde ;) , het ging eigenlijk voorral om de messaging er omheen/voorheen wat mij betreft.

Je kan het ook met verschillende invalshoeken bekijken, als je het puur over launch hebt en launch titels dan is het begrijpelijk niet tevreden te zijn want Halo kwam niet lekker uit de verf (mijn mening) en weinig gameplay of titels getoond die we snel kunnen verwachten.

Bekijk je het uit een andere hoek en heb je het meer over vergezichten en titels die gedurende de lifecycle van de console verschijnen dan kun je de presenatie positief ervaren want veel nieuwe aankondigingen ook al waren het maar vette CGI trailers :P

En er zijn natuurlijk ook mensen die zich eerst nog wel vermaken met bestaande titels op de nieuwe consoles via gamepass of BC en zich niet druk maken om launch titels.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

compleet verkeerde post :P

[ Voor 95% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-09-2020 22:15 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:39
Finraziel schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:42:
[...]

Niet dat ik nou de 'oorlog' wil voort zetten, ik bedoel het dus ook niet verkeerd... Maar voor mij, ik zie de presentatie van Microsoft gewoon als geslaagd. Ja, er was één onderdeel wat erg veel kritiek kreeg en die game hebben ze daarom uitgesteld. En ja, het was een belangrijk onderdeel, dat zal ik niet ontkennen... Maar de show was veel groter en naar mijn idee was de rest gewoon hartstikke goed. Ja, wat meer gameplay was fijn geweest, maar ik was heel happy met wat ik allemaal zag.
Wat betreft het peilen van de reacties op zo'n show, dat is heel erg lastig omdat de meeste plekken waar je kijkt niet objectief zijn. Bijna overal is een bias voor de ene of de andere van de twee giganten. En helaas zijn er nogal wat mensen die Microsoft alleen maar willen zien falen.
Niet dat dat betekent dat je niet teleursteld kunt zijn er in zonder zo iemand te zijn, maar het maakt het erg lastig in te schatten als je negatief sentiment ziet of dat komt doordat Microsoft iets fout deed of dat het van die mensen zijn voor wie Microsoft toch nooit iets goed kan doen.
Wat betreft de vergelijking met de baas die je terug naar de tekentafel stuurt... Ik zie dit meer als de baas die misschien wel tevreden was met de presentatie als geheel, maar op een onderdeel wel wat aanmerkingen had en dat je daar nog even aan moet werken. Dat je iets moet bijschaven wil niet zeggen dat alles gelijk kut is...
Ik snap dit soort opmerkingen niet. Waarom kan niet gewoon eerlijk worden gezegd dat MS zich op een vrij bizarre manier in de eigen vingers heeft gesneden met de Halo Infinite presentatie? Vergeet niet, het was MS zelf die deze game als dé game van de show had gebombardeerd. Zowel vooraf, als tijdens de show. Dit moest de next gen launch knaller gaan worden. Naar deze game moest alle aandacht uit gaan. En dat is op zich wel gelukt, maar niet niet zoals gewenst...

Waar MS mijn vertrouwen vooral aan het kwijt raken is, is dat ze blijkbaar zelf niet in hebben gezien dat de (vooraf door iedereen goedgekeurde) gameplay alles behalve overtuigend was. En natuurlijk kun je geen ijzer met handen breken. Als de gameplay op dat moment niet overtuigend is, dan valt die ook niet meer op zeer korte termijn overtuigend te maken. Maar ja, kom dan met een subtielere show of met iets anders wat de aandacht een beetje afleidt.

Ze hebben het gewoon behoorlijk onhandig gedaan. Dus dat negatieve sentiment rondom de show snap ik goed. Misschien niet helemaal eerlijk, maar daar hebben ze het wel zelf naar gemaakt.

Oh en mocht iemand het zich afvragen; hier komt op day-one een XSX. Dus in het product zelf heb ik zeker wel vertrouwen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:53:
[...]

Dat heb ik dan ook niet gezegd en was ook niet aan de orde ;) , het ging eigenlijk voorral om de messaging er omheen/voorheen wat mij betreft.

Je kan het ook met verschillende invalshoeken bekijken, als je het puur over launch hebt en launch titels dan is het begrijpelijk niet tevreden te zijn want Halo kwam niet lekker uit de verf (mijn mening) en weinig gameplay of titels getoond die we snel kunnen verwachten.

Bekijk je het uit een andere hoek en heb je het meer over vergezichten en titels die gedurende de lifecycle van de console verschijnen dan kun je de presenatie positief ervaren want veel nieuwe aankondigingen ook al waren het maar vette CGI trailers :P

En er zijn natuurlijk ook mensen die zich eerst nog wel vermaken met bestaande titels op de nieuwe consoles via gamepass of BC en zich niet druk maken om launch titels.
Om eerlijk te zijn gaf je aan dat Phil Spencer zo vol zelfvertrouwen was en dat dit eigenlijk vreemd was.. Maar hij reageerde op de show van Sony en hij voelde zich gewoon vol zelfvertrouwen met hetgeen ze te tonden hadden ten opzichte van de Sony show.. En zoals @Finraziel ook aangeeft, de shows verschillen in mijn optiek niet heel veel van elkaar. Ze konden beiden beter (meer gameplay) maar in totaliteit was het een prima show met één minder element dat we Halo noemen..

Dus de opmerking van Phil Spencer is gewoon begrijpelijk na die show van Sony, want daar had zijn opmerking gewoon mee te maken..

• Finraziel
Rossi46 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:46:
[...]

Ik snap dit soort opmerkingen niet. Waarom kan niet gewoon eerlijk worden gezegd dat MS zich op een vrij bizarre manier in de eigen vingers heeft gesneden met de Halo Infinite presentatie? Vergeet niet, het was MS zelf die deze game als dé game van de show had gebombardeerd. Zowel vooraf, als tijdens de show. Dit moest de next gen launch knaller gaan worden. Naar deze game moest alle aandacht uit gaan. En dat is op zich wel gelukt, maar niet niet zoals gewenst...

Waar MS mijn vertrouwen vooral aan het kwijt raken is, is dat ze blijkbaar zelf niet in hebben gezien dat de (vooraf door iedereen goedgekeurde) gameplay alles behalve overtuigend was. En natuurlijk kun je geen ijzer met handen breken. Als de gameplay op dat moment niet overtuigend is, dan valt die ook niet meer op zeer korte termijn overtuigend te maken. Maar ja, kom dan met een subtielere show of met iets anders wat de aandacht een beetje afleidt.

Ze hebben het gewoon behoorlijk onhandig gedaan. Dus dat negatieve sentiment rondom de show snap ik goed. Misschien niet helemaal eerlijk, maar daar hebben ze het wel zelf naar gemaakt.

Oh en mocht iemand het zich afvragen; hier komt op day-one een XSX. Dus in het product zelf heb ik zeker wel vertrouwen :)
Is dat zo? Kan hoor, maar ik heb dat dan gemist... Wat zeker kan, ik volg het nieuws vooral hier op het forum en daarbuiten niet zo. Ik heb dat dan helemaal niet zo meegekregen dat ze zo op Halo aan het hameren waren.
Bovendien vond ik de gameplay er eigenlijk gewoon best leuk uitzien. Ik kreeg er zin van om de game te spelen. Ik snap ook nog steeds niet zo waar die enorme lading kritiek voor nodig was. Graphics waren niet overtuigend voor next gen, maar dat vind ik persoonlijk ook nooit zo heel belangrijk.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:39
Finraziel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 06:18:
[...]

Is dat zo? Kan hoor, maar ik heb dat dan gemist... Wat zeker kan, ik volg het nieuws vooral hier op het forum en daarbuiten niet zo. Ik heb dat dan helemaal niet zo meegekregen dat ze zo op Halo aan het hameren waren.
Bovendien vond ik de gameplay er eigenlijk gewoon best leuk uitzien. Ik kreeg er zin van om de game te spelen. Ik snap ook nog steeds niet zo waar die enorme lading kritiek voor nodig was. Graphics waren niet overtuigend voor next gen, maar dat vind ik persoonlijk ook nooit zo heel belangrijk.
Maar hier raak je toch precies waarom jij er iets anders naar kijkt? En dat is toch helemaal prima? :)

Ik moet zeggen dat ik vooral erg benieuwd ben naar hoe dat intern is gegaan. Ze moeten het toch zelf vooraf ook wel een beetje hebben zien aankomen? Of zouden ze verrast zijn door de kritiek? We zullen het pas over een paar jaar horen denk ik ;)

Ondertussen hoop ik dat MS de next-gen support voor al bestaande games zo makkelijk mogelijk heeft gemaakt en daar flink op gaat hameren. De beelden van Gears 5 en het verhaal daar omheen (hele mooi resultaten binnen een paar weken door een klein team) klinken veelbelovend. Dan komt dat echt next-gen spul later wel :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 11:27

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Dioscuri schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:57:
Ben benieuwd of er nog opties zijn voor bluetooth headphones zoals m'n Sony WH-1000XM3 (zoals ik het nu lees op Google in ieder geval niet).
BT is totaal ongeschikt als headset met gaming. Veel te veel lag en dus audio delay. Daarnaast zijn er maar weinig BT headsets die en goed geluid doen en ook een goede mic hebben (bandbreedte beperking van het protocol) Vandaar ook de proprietary wireless protocollen (2.4GHz) of usb dongle met een proprietary protocol.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Linksquest schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:58:
A Nice, heb zelf toevallig vorige week deze gekocht, ook erg blij mee.

[Afbeelding]
Daar ga je geen spijt van krijgen, ik gebruik mijn Stealth 600 nu al 3 jaar zonder problemen of defecten.
Alleen wat wel jammer is dat eind deze maand de vernieuwde versie uitkomt :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik ga hier binnenkort eens Hellblade mee proberen :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:27:

Alleen wat wel jammer is dat eind deze maand de vernieuwde versie uitkomt :o
Zal je altijd zien, heb ik ook met de PS Gold headset, die heeft nu een Last of Us Editie :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik hoop dat veel gamers CD project Red blijven ondersteunen. Wat een top bedrijf. Goede games en consumer friendly. Kunnen heel wat bedrijven wat van leren.

https://www.trueachieveme...e-witcher-3-xbox-series-x

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

uchiha tijntje schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:48:
Ik hoop dat veel gamers CD project Red blijven ondersteunen. Wat een top bedrijf. Goede games en consumer friendly. Kunnen heel wat bedrijven wat van leren.

Staat ook op Tweakers :)
nieuws: The Witcher 3 verschijnt voor PlayStation 5, Xbox Series X en pc met ...

Ik ben vooral benieuwd naar de prijs en wanneer ik hem in huis kan hebben :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

*O* Zag het inderdaad al staan, leuk nieuws!
Ben nog steeds bezig om de story uit te spelen :P
Kom er alleen niet aan toe door Grounded, F1 2020 en andere leuke games :D

• Finraziel

Benieuwd of hij tegen die tijd nog in gamepass zit, heb hem nog steeds niet gespeeld en lijkt me dan wel fijn gelijk met de voordelen van de xsx.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

:7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oaLEOGmkcxXSKK6zAUPBu-9lS8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yv0cjl7o8ddo48cE824RZuTv.jpg?f=fotoalbum_large

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Ik heb nog 3 Gamecubes, kan ik die ernaast opstapelen :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Finraziel schreef op donderdag 3 september 2020 @ 06:18:
[...]

Ik snapte persoonlijk de felle kritiek ook niet zo. Was grafisch inderdaad behoorlijk underwhelming maar als ze een goede open world shooter neer kunnen zetten in Halo stijl dan wordt ik wel enthousiast.

Echter werkt Microsoft het zichzelf altijd in de hand door de verwachtingen zo hoog te zetten. Door Covid was er een event gecancelled en het was voor 343 extra zuur omdat ze zo hard gewerkt hadden om Halo terug op de kaart te zetten. Deze Halo zou Halo helemaal terug op de kaart zetten en iedereen versteld doen staan. Dan is de presentatie uiteindelijk daar en dan valt het grafisch allemaal een beetje tegen. Datnroep je het blijkbaar op je af in deze tijd van social media.

Ik hoop dat ik weer een vette Halo kan spelen volgend jaar. Sinds Halo niet meer van Bungie is is het gewoon heel teleurstellend dus laten we hopen dat ze dit kunnen veranderen volgend jaar.

• Miesjh
  • Laatst online: 12:52

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhS0FgAX0AEB5-l?format=jpg&name=large

DIRT 5 ook uitgesteld voor de Xbox Series X. |:(

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42

TheVMaster

Moderator WOS
Miesjh schreef op Monday 7 September 2020 @ 15:26:
[Afbeelding]

Jij verwachte de Xbox Series X voor 6 november dan...?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Miesjh schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:26:
[Afbeelding]

Zolang wij de release datum van de XSX niet weten is hij technisch gezien nog niet uitgesteld toch ;)

Dirt 5 ziet er wel uit als een day one aankoop maar wel wachtend op de XSX patch. Zo heb ik ook nog Doom Eternal liggen maar na het eerste level toch maar besloten om te wachten tot de XSX er is.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07

Wom

Mocht de Series S komen, dan komt die op een later moment dan de XSX, niet? Of staat de S voor streaming en wordt xCloud Series S? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Miesjh
  • Laatst online: 12:52

Miesjh

JackSparrow schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:29:
[...]

Jij verwachte de Xbox Series X voor 6 november dan...?
Goed lezen. 6 november voor de Xbox One. Xbox Series X, later dit jaar. Ik verwacht de Series X in november.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Miesjh schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:34:
[...]

Goed lezen. 6 november voor de Xbox One. Xbox Series X, later dit jaar. Ik verwacht de Series X in november.
Later dit jaar na 6 november kan dus ook 7 november zijn...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1 ... 51 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden