Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.637 views

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

BM

Moderator Spielerij
Ik heb wat moeite met onderscheid maken tussen daadwerkelijke geruchten en sarcasme in deze tijd :p Zou een ieder die geruchten plaatst er iig een linkje bij willen plaatsen waar hij danwel zij dat gelezen heeft? :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
Miesjh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 12:22:
Gerucht gaat dat Microsoft/343i aan het overwegen zijn om de Xbox One support voor Halo Infinite overboord te gooien.

Het was misschien een nobel streven, maar als je je Flagship product niet kan krijgen waar je het wilt hebben, dan snap ik deze keuze. Als er 1 game is die alles uit de Series X moet halen dan is het Halo wel.
Beste keus ooit als dit waar is. De gameplay van Halo Infinite was echt niet om aan te gluren. Zowel gameplay technisch als grafisch niet. Zelfs voor een One S/X titel zag het er niet bijzonder uit. Vraag me ook af wie het een goed idee vond om die gameplay online te gooien om dat als “next-gen” te bestempelen, nadat Sony de nieuwe Horizon, Ratchet and Clank en de Unreal 5 engine had laten zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 24-08-2020 14:45 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Talk about clickbait. En dan echt zo'n vraagteken aan het eind van de url die dan wegvalt :/

Wat ik me bij de uitstel van Halo beter kan voorstellen is dat ze het gedaan hebben als reactie op de feedback van de laatste gameplay video. Dat nu ook MS meer eist en ze liever geen flater slaan met hun grote eerste titel.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 24-08-2020 16:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:50:
[...]

Kan dat überhaupt nog? Die support nu laten vallen houdt in dat de game fors gaat veranderen t.o.v. hetgeen is getoond. Dus ook weer veel ontwikkelen. Daar is geen tijd meer voor, lijkt mij.

Ik ben benieuwd wat het wordt. Ongelukkige start. Again...
Liever twee jaar uitstel en dan ook echt een goed product neerzetten dan snel snel een versie afkrijgen die op géén van de consoles het uiterste eruit weet te persen..

MS heeft zoveel zelfvertrouwen getoond de laatste twee jaar en als ze deze stap zetten laten ze écht zien naar de community te luisteren én er naar te handelen, ik denk dat hier snel positieve pers mee te halen is eigenlijk..

Even slikken en weer doorgaan :*)

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Martinspire schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:05:
[...]

Talk about clickbait. En dan echt zo'n vraagteken aan het eind van de url die dan wegvalt :/

Wat ik me bij de uitstel van Halo beter kan voorstellen is dat ze het gedaan hebben als reactie op de feedback van de laatste gameplay video. Dat nu ook MS meer eist en ze liever geen flater slaan met hun grote eerste titel.
Videos met zulke schreeuw titels neem ik sowieso al niet serieus en zijn het vrijwel nooit waard om überhaupt aan te klikken :)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ariekanari schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 13:39:
[...]

Dit lezende, durf ik nu al te voorspellen dat het voornamelijk praten zal zijn en er weinig gameplay of trailers worden getoond. Het klinkt mij in de oren als de preshow voorafgaande aan de Xbox Games Showcase.
Gamescom opening night heeft niets met de xbox Games show te maken, maar alles met de Gamescom beurs die er normaal gesproken is.

De Gamescom Opening Night van vorig jaar duurde ook ongeveer 2 uur en bevatte veel trailers en Gameplay, ik verwacht een vergelijkbare opzet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
MS zou een flinke deuk oplopen als ze de nieuwe Halo voor deze generatie laten schieten en alleen op de nieuwe generatie uitbrengen, mocht dit gerucht waar zijn.

Niet dat het geen goede zet zou zijn speltechnisch maar je zet je zelf enorm voor schut.

Eerst wat beloven en er dan snel op terug komen is zo iets als met een hengel een wortel voor het paard hangen.

Aan de andere kant als ze het
doen is het heel goed te begrijpen ,alleen hadden ze dat beter eerder kunnen bedenken.

Maar het is een gerucht dus laten we rustig afwachten.....wie weet vakt het allemaal mee.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Als de game in 2022 uitkomt is iedereen de XBO al vergeten. En blijkt de nieuwe Halo een topper dan hoor je niemand over de belofte dat de game ook voor de XBO uit zou komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Jenthex
  • Laatst online: 07-10 16:10
Gewoon xCloud beschikbaar maken op de Xbox One en ‘t is opgelost. Halo Infinite kan ontwikkeld worden voor de Series X hardware én zo beschikbaar zijn op Xbox One ;)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:38

Wom

uchiha tijntje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:53:
[...]

Sorry... moest ik er nog bij zeggen dat het consoles betrof... Dacht dat dat wel duidelijk was... Maar nee dus.

OP DE CONSOLES.

Zo goed?
Wil geen oude discussies terughalen, maar dat doe ik lekker toch :+

Denk dat iedereen inmiddels al een beetje vergeten is hoe het FPS-landschap er uit zag ten tijde van de Xbox release. Het feit dat Halo op een console werd gereleased, waardoor je met een controller een FPS moest spelen was nogal wat. Tuurlijk, er waren er eerder op de consoles, maar eentje die puur voor consoles was ontwikkeld (wat grappig is gezien de hele ontwikkelcyclus), nee dat was eigenlijk een brug te ver. Kon nooit werken en Halo moest zo snel mogelijk voor de PC worden uitgebracht, want (vul hier vele excuses in).

Dat Bungie het toen voor elkaar kreeg een goed spelende FPS te lanceren, die ook nog eens in local coop gespeeld kon worden was vrij revolutionair. Heeft in zekere zin ook de lans gebroken voor vele andere FPS games die toen zich ook gingen richten op de consoles. Geholpen door de verkoopcijfers die Halo (en zijn opvolgers) kon overleggen. Nee, het belang van Halo op de Xbox moet je echt niet onderschatten. Zelf had ik een Xbox bij release in Nederland (die mooie bundle met Jurassic Park DVD en DVD afstandbediening, omdat dit standaard niet kon :+) en ik weet nog goed dat iedereen mij zowat voor gek verklaarde. Dat veranderde snel toen ze er eenmaal mee gespeeld hadden, en Microsoft de S editie van de controller had uitgebracht :P

En ik zag de Dreamcast hier ook voorbij komen. We zijn als Xbox-gamers grotendeels schatplichtig aan die console. Veel topgames die daar op kwamen hielpen Microsoft bij de release van de Xbox. MSR (wat PGR werd), Jet Set Radio, en nog hopen met titels kwamen toch echt uit die hoek. Heb zelf ook een dreamcast gehad en goede herinneringen aan Soul Calibur, Crazy Taxi en Sega Rally _/-\o_

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Wom

Wom

I ColoSsuZz I schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:40:
[...]

Videos met zulke schreeuw titels neem ik sowieso al niet serieus en zijn het vrijwel nooit waard om überhaupt aan te klikken :)
Maar ze kunnen zo goed diezelfde gameplay beelden in andere volgordes monteren en van 1 enkele zin of tweet een video van 10+ min (want goed voor die Youtube-money) maken om daar vervolgens hetzelfde feitje 15 keer op een net iets andere manier te herhalen.

Om vervolgens alle open deuren die er zijn in te trappen en marge te laten voor het geval dat je verkeerd zou hebben gegokt.

Echt. Allemaal een gevolg van het niet hebben van een E3 naar mijn idee. Dergelijke figuren springen in het gat wat ontstaat, omdat men hongerig is naar informatie.

[ Voor 31% gewijzigd door Wom op 24-08-2020 20:32 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:05:
[...]

Ach ja, over het algemeen kloppen de voorspellingen voor de Xbox nog wel en is het een van de weinige kanalen waar niet te veel onzin uitgekraamd wordt als je het mij vraagt.

• D-Ed
  • Niet online
Gandalf68 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:11:
MS zou een flinke deuk oplopen als ze de nieuwe Halo voor deze generatie laten schieten en alleen op de nieuwe generatie uitbrengen, mocht dit gerucht waar zijn.

Niet dat het geen goede zet zou zijn speltechnisch maar je zet je zelf enorm voor schut.

Eerst wat beloven en er dan snel op terug komen is zo iets als met een hengel een wortel voor het paard hangen.

Aan de andere kant als ze het
doen is het heel goed te begrijpen ,alleen hadden ze dat beter eerder kunnen bedenken.

Maar het is een gerucht dus laten we rustig afwachten.....wie weet vakt het allemaal mee.
Een flinke deuk? Als ik sommige reacties mag geloven wordt het sowieso niets met de nieuwe generatie dus ze kunnen naar mijn idee maar gewoon door de zure appel bijten..

Net zoals je het laf vind van MS dat ze de prijs nog niet genoemd hebben toch.. ? :F

Als dit gerucht waarheid blijkt toont het juist dat ze ballen hebben, ze laten hiermee zien dat ze luisteren naar kritieken vanuit de community en er ook nog eens daadwerkelijk iets mee doen _/-\o_ Mijn respect zou juist weer wat terug komen. Laatste twee jaar stralen ze veel zelfvertrouwen uit maar sinds de zomer zijn ze ‘de touch’ een beetje kwijt naar mijn idee... Tijd om de boel op scherp te zetten en flink onder de prijs te gaan zitten van de concurrentie wat mij betreft :P

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:24

justifire

Shut up and squat !!

Wom schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:19:
[...]

Denk dat iedereen inmiddels al een beetje vergeten is hoe het FPS-landschap er uit zag ten tijde van de Xbox release. Het feit dat Halo op een console werd gereleased, waardoor je met een controller een FPS moest spelen was nogal wat. Tuurlijk, er waren er eerder op de consoles, maar eentje die puur voor consoles was ontwikkeld (wat grappig is gezien de hele ontwikkelcyclus), nee dat was eigenlijk een brug te ver. Kon nooit werken en Halo moest zo snel mogelijk voor de PC worden uitgebracht, want (vul hier vele excuses in).

Dat Bungie het toen voor elkaar kreeg een goed spelende FPS te lanceren, die ook nog eens in local coop gespeeld kon worden was vrij revolutionair. Heeft in zekere zin ook de lans gebroken voor vele andere FPS games die toen zich ook gingen richten op de consoles. Geholpen door de verkoopcijfers die Halo (en zijn opvolgers) kon overleggen. Nee, het belang van Halo op de Xbox moet je echt niet onderschatten. Zelf had ik een Xbox bij release in Nederland (die mooie bundle met Jurassic Park DVD en DVD afstandbediening, omdat dit standaard niet kon :+) en ik weet nog goed dat iedereen mij zowat voor gek verklaarde. Dat veranderde snel toen ze er eenmaal mee gespeeld hadden, en Microsoft de S editie van de controller had uitgebracht :P

En ik zag de Dreamcast hier ook voorbij komen. We zijn als Xbox-gamers grotendeels schatplichtig aan die console. Veel topgames die daar op kwamen hielpen Microsoft bij de release van de Xbox. MSR (wat PGR werd), Jet Set Radio, en nog hopen met titels kwamen toch echt uit die hoek. Heb zelf ook een dreamcast gehad en goede herinneringen aan Soul Calibur, Crazy Taxi en Sega Rally _/-\o_
Soul Calibur op de Dreamcast ziet er zelfs nu nog watertandend mooi uit.
Die console was zijn tijd echt drie generaties vooruit _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

Trouwens. Donderdag is er een "gamescom" event als ik het goed heb:]]

Geen idee hoe laat precies, maar wellicht interessant. Enige is dat ik hoop dat die Geoff zo min mogelijk praat en zo weinig mogelijk gasten heeft. :+
Donderdag 20.00 uur Nederlandse tijd.
Event duurt twee uur :)

• Wom

Wom

Meer dan 40 minuten aan info over het nieuwe dashboard.. iemand een samenvatting? :+
Van wat ik zo snel las is het wel een verbetering, met vooral snellere en vloeiendere response. Daar kun je alleen maar voor zijn natuurlijk.

Overigens heeft 343 alle geruchten rond Halo en het niet verschijnen op de One naar het rijk der fabelen verwezen.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Wom schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:04:
[...]
.

Overigens heeft 343 alle geruchten rond Halo en het niet verschijnen op de One naar het rijk der fabelen verwezen.

[Twitter]
Ik kwam deze tegen op Reddit. Debunked idd. Blijkbaar weten zogenaamde insiders nog steeds onzin te verkondigen. Wat een :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lowTwheVhokdpBlY-ZCKF5nvkV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rCjgb5vSlwcwwdtKk2JW1bue.png?f=user_large

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 19:39
@Wom, vergeet https://www.metacritic.com/game/nintendo-64/goldeneye-007 en https://www.metacritic.com/game/nintendo-64/perfect-dark niet in je rijtje goede console fps.

Beide van Rare en nu dus onder Microsoft natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 26-08-2020 09:22 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33

BM

Moderator Spielerij
Wom schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:04:
[...]

Meer dan 40 minuten aan info over het nieuwe dashboard.. iemand een samenvatting? :+
Van wat ik zo snel las is het wel een verbetering, met vooral snellere en vloeiendere response. Daar kun je alleen maar voor zijn natuurlijk.
Video wel bekeken, maar was niet zo spannend.

Aantal aanpassingen, oa guide volgorde aan te passen, design language wat bijgepunt. Maar verder niet zo spannend imho. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 07:27
Wom schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:19:
[...]

Dat Bungie het toen voor elkaar kreeg een goed spelende FPS te lanceren, die ook nog eens in local coop gespeeld kon worden was vrij revolutionair. Heeft in zekere zin ook de lans gebroken voor vele andere FPS games die toen zich ook gingen richten op de consoles.
Voor de geintresseerden. Leuke mini docu over het ontstaan van Halo: combat evolved waarin ze dit ook goed aanstippen. :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Deleon78 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 00:41:
Heeft iemand toevallig al iets gevonden over aansluitaansluitmogelijkheden voor audio? Begin van het topic is dit besproken, maar misschien is inmiddels meer bekend?

Ik wil mn (analoge) stereo amp aansluiten. Zit er nog een gewone unbalanced out op? Kan ik mn usb dac gebruiken?
Er is altijd wel wat te verzinnen, maar als iemand meer weet, kan ik voorbereidingen treffen :)
HDMI is zo te zien de enige mogelijkheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PheB5MDcrxmyNufOUy0b2PMnWHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OiYVbnMe18TVmFYL77IhZW5t.jpg?f=fotoalbum_large

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:10
justifire schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:53:
[...]

HDMI is zo te zien de enige mogelijkheid.

[Afbeelding]
Hmm dan moet ik maar even kijken hoe ik dat oplos. Bedankt voor de foto!

• Miesjh
  • Laatst online: 09:48

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Deleon78 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:07:
[...]

Hmm dan moet ik maar even kijken hoe ik dat oplos. Bedankt voor de foto!
Heeft je TV RCA out?
Heeft je TV optical out? Ja, converter naar RCA (let op vertraging).

[ Voor 3% gewijzigd door Miesjh op 26-08-2020 16:18 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als het goed is heeft de XSX ook ondersteuning voor USB audio, dan zou je een losse USB dac aan moeten kunnen sluiten.

(dacht ik)

• Deleon78
Caayn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:22:
Als het goed is heeft de XSX ook ondersteuning voor USB audio, dan zou je een losse USB dac aan moeten kunnen sluiten.

(dacht ik)
Dat zou super zijn, ik heb een nette dac liggen :)

• Wom

Wom

Hoeveel mensen zouden thuis dat Kensington slot gebruiken eigenlijk? :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:46:
Volgens mij is dat iets typisch van de development kits (of hoe dat ook precies mag heten) Die mogen absoluut niet gestolen worden natuurlijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Caayn
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:46:
Voor dat lastige broertje of ouder die anders je console (voor straf) afpakken :P

• Wom

Wom

ArthurMorgan schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:06:
[...]

Volgens mij is dat iets typisch van de development kits (of hoe dat ook precies mag heten) Die mogen absoluut niet gestolen worden natuurlijk.
Daar heb je wel een punt. Maar zag zojuist dat op mijn One S er ook eentje zit. En bij mijn weten heb ik geen devkit staan :P

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 16:00
*knip* is de topicwaarschuwing lastig te lezen, ja?

[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 26-08-2020 19:54 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op mijn X zie ik hem zo snel niet zitten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Wom

Wom

One S is natuurlijk ook veel fraaier en daarmee diefstalgevoeliger, dat moet je toegeven ;)

Maar klopt wat je zegt, de One X heeft er geen. Niet echt eenduidig beleid dus :)

• Martinspire
Wom schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:48:
[...]

Daar heb je wel een punt. Maar zag zojuist dat op mijn One S er ook eentje zit. En bij mijn weten heb ik geen devkit staan :P
Het is een kleine aanpassing die toch best handig kan zijn voor bepaalde doelgroepen. Je hebt dan simpelweg minder poespas nodig om zo'n console weg te werken en het is voor airflow toch het best als ie gewoon in de open ruimte zit.

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sX9AwWOyqFBZ-byUf_PzkLfjoLg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2fGKGw8ECnYe5BcmSYITXAP.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuwe content morgen van oa. XGS. Ben wel eens benieuwd wat we gaan zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EOWttrCUIpbJI9vlCYjxa_Jxd0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PNxAAqh8Ri9imO47wRirRVyX.jpg?f=fotoalbum_large

Bovenstaand is wat er mogelijk gedeeld wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Wom op 26-08-2020 23:08 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:21
Wom schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:38:
[Afbeelding]

Nieuwe content morgen van oa. XGS. Ben wel eens benieuwd wat we gaan zien.

[Afbeelding]

Bovenstaand is wat er mogelijk gedeeld wordt.
Wow ik moest echt drie keer kijken om te checken welk getal er onder Age of Empires stond. In m'n hoofd zag ik telkens IV staan... Ben benieuwd wanneer we daar wat meer over horen, met stipt m'n no.1 game van XGS waar ik naar uitkijk.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:02

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

ArthurMorgan schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:48:
Op mijn X zie ik hem zo snel niet zitten.
Ik ook niet op mijn Xbox One X cyberpunk editie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• I ColoSsuZz I
Ik hoop toch ook wel wat te gaan zien of horen van elden ring.. Zo stil rond die game

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Gooi het linkje hier ook maar even neer, aangezien dit oortje ook compatible is met Series X :)

https://hyperkinlab.com/x...icially-licensed-by-xbox/

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:16:
Ik hoop toch ook wel wat te gaan zien of horen van elden ring.. Zo stil rond die game
Dat hoop ik ook. Maar verwacht dat die game nog echt ver weg in de tijd ligt. Vind ik ook niet zo heel erg, maar ben gewoon wel benieuwd naar de wereld en fighting mechanics. :)

Als ik het zo even heb bekeken komt er de komende maanden nog echt genoeg toffe games uit. Te beginnen met Wasteland 3 en over een kleine 3 maanden komt Cyberpunk al uit. De Ubisoft games laat ik zoals gebruikelijk wel liggen. Heb echt zo weinig met dat genre. :)

Verder kan ik vanavond niet live kijken, dus kijk wel na afloop. Kan ik bij het simpele geneuzel van Geoff Keighley in ieder geval lekker doorskippen :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• I ColoSsuZz I
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:03:
[...]

Dat hoop ik ook. Maar verwacht dat die game nog echt ver weg in de tijd ligt. Vind ik ook niet zo heel erg, maar ben gewoon wel benieuwd naar de wereld en fighting mechanics. :)

Als ik het zo even heb bekeken komt er de komende maanden nog echt genoeg toffe games uit. Te beginnen met Wasteland 3 en over een kleine 3 maanden komt Cyberpunk al uit. De Ubisoft games laat ik zoals gebruikelijk wel liggen. Heb echt zo weinig met dat genre. :)

Verder kan ik vanavond niet live kijken, dus kijk wel na afloop. Kan ik bij het simpele geneuzel van Geoff Keighley in ieder geval lekker doorskippen :P.
Wat er ook uitkomt, niks kan tippen aan een FromSoftware game!
daarom hoop ik ook dat Demons Souls remake een launchtitel wordt, dan ben ik weer even zoet :+

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:21:
[...]

Wat er ook uitkomt, niks kan tippen aan een FromSoftware game!
daarom hoop ik ook dat Demons Souls remake een launchtitel wordt, dan ben ik weer even zoet :+
From maakt bijzondere games ja. :) Zit er aan te denken om toch ooit nog eens Dark Souls 2 opnieuw te kopen en te completen. Ben er ooit op de 360 mee begonnen maar nooit uitgespeeld om een of andere reden.

Dark Souls 1 is echt 1 van de beste game ervaringen die ik heb meegemaakt. En als ik zeg beste bedoel ik niet perse leukste ofzo... want ik was best wel melancholisch vanwege het spel. Ben niet zo vaak zo geobsedeerd door een spel geweest als door Dark Souls 1.

• I ColoSsuZz I
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:21:
[...]

From maakt bijzondere games ja. :) Zit er aan te denken om toch ooit nog eens Dark Souls 2 opnieuw te kopen en te completen. Ben er ooit op de 360 mee begonnen maar nooit uitgespeeld om een of andere reden.

Dark Souls 1 is echt 1 van de beste game ervaringen die ik heb meegemaakt. En als ik zeg beste bedoel ik niet perse leukste ofzo... want ik was best wel melancholisch vanwege het spel. Ben niet zo vaak zo geobsedeerd door een spel geweest als door Dark Souls 1.
Dat is voor mij dus dark souls 2 geweest. Ik zit daar volgens mij in new game +8/9 :+

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Dark Souls 2 is imho echt de minste van de reeks.
Enige positieve van deel 2 is de dual wield en power stance.
Deel 1 is echt briljant en waarschijnlijk het beste dat ik ooit gespeeld heb.
Deel 3 treed weer in de voetsporen van deel 1 en kan ik dan ook van harte aanbevelen.
DLC van beide delen is ook zeker de moeite waard !
Deel 1 kreeg je gratis bij de preorder van deel 3 (X360 versie, BC op Xbox One) maar zou lekker de Remaster oppikken voor twee tientjes, speel je op 60fps en heb je meteen de dlc er bij :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:40:
Dark Souls 2 is imho echt de minste van de reeks.
Enige positieve van deel 2 is de dual wield en power stance.
Deel 1 is echt briljant en waarschijnlijk het beste dat ik ooit gespeeld heb.
Deel 3 treed weer in de voetsporen van deel 1 en kan ik dan ook van harte aanbevelen.
DLC van beide delen is ook zeker de moeite waard !
Deel 1 kreeg je gratis bij de preorder van deel 3 (X360 versie, BC op Xbox One) maar zou lekker de Remaster oppikken voor twee tientjes, speel je op 60fps en heb je meteen de dlc er bij :)
Maar 60 FPS in Blighttown is gewoon barbaars!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:43:
[...]

Easy mode !

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:02

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

A Nice, heb zelf toevallig vorige week deze gekocht, ook erg blij mee.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfeA4KCXsAAtibZ?format=jpg&name=large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
Caayn schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 16:22:

(dacht ik)
De optische audio aansluiting is in ieder geval verdwenen. Dat had ook een specifieke reden. Weet niet precies meer welke... Was in ieder geval niet future proof meer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Wom

Wom

Rossi46 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:28:
[...]

De optische audio aansluiting is in ieder geval verdwenen. Dat had ook een specifieke reden. Weet niet precies meer welke... Was in ieder geval niet future proof meer.
Simpele kostenreductie toch? Althans, dat is de uitleg die ik begrepen had. Daarnaast hadden ze bevestiging van partners dat ze over gingen naar moderne standaarden, dus was het geen probleem.

• Deleon78
Wom schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Simpele kostenreductie toch? Althans, dat is de uitleg die ik begrepen had. Daarnaast hadden ze bevestiging van partners dat ze over gingen naar moderne standaarden, dus was het geen probleem.
"Modern" is niet per se een vooruitgang voor de user. Gewoon een 3.5 aansluiting was mooi geweest. Maar goed, nu word je zelf verantwoordelijk voor de DAC.

• Wom

Wom

Deleon78 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:38:
[...]

"Modern" is niet per se een vooruitgang voor de user. Gewoon een 3.5 aansluiting was mooi geweest. Maar goed, nu word je zelf verantwoordelijk voor de DAC.
Oh, begrijp mij niet verkeerd. Ik heb ook liever meer dan minder mogelijkheden hoor. Ik zoek mijn telefoons ook nog steeds uit op een 3.5mm aansluiting, dus oldskool all the way hier.

Maar hier onder de quote die ik soor van onthouden had.
Xbox Series X is Microsoft’s first console to get rid of the Optical Port, which many relied on to get audio out of the console. The decision to not offer it as an option this time around is one Microsoft had to make for a number of reasons.

That’s according to Xbox boss Phil Spencer, who told IGN in an interview that it came down to price and space, but also player usage.

“I’m gonna use kind of weird terms, but the marginal cost of everything is important,” Spencer explained.

“So, if you look at a part on a console that’s maybe one or two dollars and you say, ‘Okay, how big of a deal is that inside of a console that’s a few hundred dollars?’ But then you say, ‘Okay, we’re gonna plan to sell, you know, 100 million of these consoles.'” “You take two bucks over 100 million now you’re $200 million over the life of the program.”

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wom schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:26:
[...]

Het was onder andere kosten reductie. Dat kwam voor uit de telemetrie gegevens die Microsoft had ontvangen over hoe vaak deze optical poort gebruikt/ingesteld werd. Daaruit bleek dat het gebruik van de optische poort minimaal was en daarom dus op de Series X is weggelaten.

Er was laatst een artikel waarin duidelijk door Microsoft werd verteld dat de Xbox One X als soort van beta test dienst deed voor de ontwikkelingen van de Series X.

XBL: MRE Inc

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 20:44
Dus als ik het goed begrijp en kijk naar de link van justifire moeten we aan de haal met headsets die gebruikmaken van een USB dongle? Ben benieuwd of er nog opties zijn voor bluetooth headphones zoals m'n Sony WH-1000XM3 (zoals ik het nu lees op Google in ieder geval niet). Vraag me ook af of er net als bij de Xbox One nog een basic headset wordt bijgeleverd, dat scheelt in ieder geval voor de communicatie in co-op games.

[ Voor 6% gewijzigd door Dioscuri op 27-08-2020 14:59 ]

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-10 21:19

Wat gaat die kerel nu nog zo laat in development komen doen voor de campaign? Alles omgooien?
Halo infinite 2023? :F

• Dioscuri
Antigo schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:58:
[Embed]
Wat gaat die kerel nu nog zo laat in development komen doen voor de campaign? Alles omgooien?
Halo infinite 2023? :F
Zijn ervaring kan echt nog wel van waarde zijn. Projectleiders zullen niet zomaar lekker achterover hoeven te leunen totdat Halo Infinite een keer uitkomt, toch? Genoeg tijd om bij te sturen waar nodig. Er zijn ook genoeg geruchten over een "puinhoop" bij 343, al betwijfel ik het in hoeverre dat waar is. Als daar ook maar een fractie van waar is, zou een nieuwe kijk daarop van prima waarde zijn. Als het niet voor Halo Infinite is, dan wel voor de games of doorontwikkeling daarna. Vooral door iemand als Joseph Staten die nauw betrokken is geweest bij meerdere Halo games.

Vergeet daarnaast ook niet dat Halo Infinite niet zomaar klaar is na launch. Dit is meer nog dan andere games een project voor de lange termijn.

• Rossi46
Dioscuri schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:04:
Vergeet daarnaast ook niet dat Halo Infinite niet zomaar klaar is na launch. Dit is meer nog dan andere games een project voor de lange termijn.
Dat was wellicht het idee, maar door de storm van kritiek na de befaamde demo ga ik er vanuit dat men nu meer dan eerst een compleet product op de markt wil gaan brengen. Anders krijg je Mass Effect Andromeda taferelen...

• Dioscuri
Rossi46 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:11:
[...]

Dat was wellicht het idee, maar door de storm van kritiek na de befaamde demo ga ik er vanuit dat men nu meer dan eerst een compleet product op de markt wil gaan brengen. Anders krijg je Mass Effect Andromeda taferelen...
Ik denk niet dat ze hun hele roadmap nu al hebben omgegooid door de kritiek van een beta. Eens dat ze zich nu eerst zullen focussen op de release, maar besluiten over het verdere verloop en de hele opzet van de game zullen nu niet genomen worden a.d.h.v. reacties op een demo van een paar minuten.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Was deze hier al voorbij gekomen ? Filmpje van een prototype in vergelijking met andere consoles.

Let op, wel in het Pools, dus al iemand kan vertalen 8)

Valt qua grootte wel mee vind ik. Gewoon lekker strakke vormgeving net zoals de One X, zonder tierelantijntjes, franje of verschrikkelijke lichtjes/ledjes (op het Xbox logo na).

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 27-08-2020 16:24 ]

XBL: MRE Inc

• drakiesoft
MRE-Inc schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:14:
Was deze hier al voorbij gekomen ? Filmpje van een prototype in vergelijking met andere consoles.

Valt qua grootte wel mee vind ik. Gewoon lekker strakke vormgeving net zoals de One X, zonder tierelantijntjes, franje of verschrikkelijke lichtjes/ledjes (op het Xbox logo na).

[YouTube: Xbox Series X - (Porównanie gabarytów konsoli)]
In het filmpje lijkt ie echt klein tov van die oude consoles.
Kleine krachtpatser _/-\o_

• Finraziel
  • Laatst online: 11-10 15:25
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:43:
[...]

Ik heb ds1 op de pc gespeeld, met frame cap patch dus ik zat ook op 60fps toen... Snapte er niks van dat ik overal las hoe vreselijk Blighttown zou zijn destijds :o

Gamertag: FinrazielNL

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Finraziel schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:12:
[...]

Ik heb ds1 op de pc gespeeld, met frame cap patch dus ik zat ook op 60fps toen... Snapte er niks van dat ik overal las hoe vreselijk Blighttown zou zijn destijds :o
Als je Blighttown niet op 12 fps hebt gespeeld heb je Dark Souls niet ervaren zoals je had moeten ervaren :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmm. Ik las dat er zo een Medal of Honor trailer uitkwam? Nog niets van gehoord. De twee versies op de 360 vond ik super tof. De MP vond ik ook stukken beter dan de CoD serie. :) Lekker wat realistischer en minder twitchy.

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2020 19:44 ]

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sxorncn.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/suDy70J.png

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:39:
Hmm. Ik las dat er zo een Medal of Honor trailer uitkwam? Nog niets van gehoord. De twee versies op de 360 vond ik super tof. De MP vond ik ook stukken beter dan de CoD serie. :) Lekker wat realistischer en minder twitchy.

[Embed]
Volgens mij is dat een VR spel.

• Martinspire
harrytasker schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:30:
[...]

Volgens mij is dat een VR spel.
Idd, die waren met een VR spel bezig. Daar was al een trailer van, dacht ik.

Edit: idd: YouTube: Medal Of Honor: Above And Beyond Trailer - Oculus-Exclusive VR Shoot...

Volgens mij was ook al bekend dat ze nergens anders mee bezig waren.

Als ze nou stiekem Series X ondersteuning toevoegen, dan kunnen we er hier weer over babbelen ;)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:06:
[...]

Edit: idd: YouTube: Medal Of Honor: Above And Beyond Trailer - Oculus-Exclusive VR Shoot...

Als ze nou stiekem Series X ondersteuning toevoegen, dan kunnen we er hier weer over babbelen ;)
Vandaar dat ik er niets van wist. Totaal nog geen behoefte aan VR. Behalve wellicht voor games als Flight Sim. :) Snap wel dat mensen VR willen voor andere sims zoals Iracing enzo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-08-2020 21:11 ]

• Martinspire
Dit is overigens nog een show rond GamesCom:

Pre-show is meh qua content (die gozer is wel grappig), En de rest ook niet heel bijzonder, wellicht gewoon even wachten op de lijst met trailers.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 27-08-2020 21:22 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Hoe laat is de Series X show? Ik kan nergens details vinden, op een afbeelding na met tijden zonder tijdzone.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 16:00
@Cerenas 23.00 uur CET (onze tijdzone).

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
Louw Post schreef op Thursday 27 August 2020 @ 22:47:
Hoe laat is de Series X show? Ik kan nergens details vinden, op een afbeelding na met tijden zonder tijdzone.
Eh..een Series X Show?

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48j81ldRwJZ4VZ5SsObOVYcmxjY=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/soxtmPm2bbU8delOzHNhV1cx.jpg?f=fotoalbum_medium
Martinspire schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:06:
[...]

Ik hoorde er voor het eerst van, dus ik dacht vet, een nieuwe MoH. Toen zag ik de graphics en dacht ik dat ziet er minder uit dan het vorige deel, maar toen bleek het VR te zijn. 8)7

Niet dat dat per se verkeerd is, lijkt me een erg leuke game in VR te spelen, maar ik heb het niet en heb er ook nog geen behoefte aan. :P

[ Voor 47% gewijzigd door Louw Post op 27-08-2020 23:18 ]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Ik ben naar een chick en een kerel aan het zien op een Duitse stream en er staat een Xbox op tafel en de chick heeft een Xbox shirt aan en ze antwoord ook op vragen zoals usb aansluitingen etc dus waarschijnlijk is dat wat hij het over heeft.

Maar de sprekers on stream zijn ook in het Duits dus lijkt een lokaal dingetje te zijn, in ieder geval geen English ''event''

[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 27-08-2020 23:18 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Katmi schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:17:
Ik ben naar een chick en een kerel aan het zien op een Duitse stream en er staat een Xbox op tafel en de chick heeft een Xbox shirt aan en ze antwoord ook op vragen zoals usb aansluitingen etc dus waarschijnlijk is dat wat hij het over heeft.

Maar de sprekers on stream zijn ook in het Duits dus lijkt een lokaal dingetje te zijn, in ieder geval geen English ''event''
Waar kijk je dat? Op de Gamescom Twitch channel is het nog random gameplay footage lijkt het.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-10 16:35
Louw Post schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:20:
[...]

Waar kijk je dat? Op de Gamescom Twitch channel is het nog random gameplay footage lijkt het.
Was een Duitse kerel die op Twitch streamed ( ook maar random gevonden ) voor de rest vond ik er niets over.
Maar is al afgelopen 4 minuten geleden en heb de tab al gesloten dus weet zelfs niet meer wie het was :P

Maar het was niets speciaal, standaard vragen ( en eigenlijk gewoon ''domme'' vragen ) over ''waarom een SSD ipv een HDD '' of '' hoeveel USB aansluitingen zijn er op de Xbox '' en dan uiteindelijk iets proberen los te peuzelen over release prijs en een generic antwoord daarop.

Kortom, niets gemist en bijna alle antwoorden op vragen waren al bekend door naar foto's van de Series X te kijken of naar vorige MS press releases over de Series X te lezen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat twelve minutes is toch wel een game waar ik erg naar uit kijk. Lekker flink wat games de afgelopen periode die lekker buiten bestaande paden wandelen.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2020 00:44 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Ik vond die Gamescon opening niet bijster interessant. Had bij Blizzard bv op iets anders verwacht dan een serie tekeningen achter elkaar. Maar de nieuwe gameplay van Outriders vond ik wel interessant en hopelijk maakt deze game de verwachtingen waar. Deze game zo in november of december uit moeten komen. Ik zal Halo niet missen als ik zie wat er in die periode allemaal uit gaat komen. Er valt meer dan genoeg nieuw spul te spelen op de next-gen consoles.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

B)

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Gamescom van gisteren was redelijk vermakelijk. Ik moet wel zeggen dat indien een game op 30 fps draait dat het eigenlijk in mijn ogen ‘next-gen’ onwaardig is. Ik ben blij dat de Xbox ervoor kiest om als doel te hebben 60 fps.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik hoop echt dat Microsoft ook met een witte versie komt, net als de One S.
Die zwarte dingen zien er zo mat en nondescript uit. Ik bedoel, die XSX mag best opvallen als hij uitgestald staat. Hoogglans wit lijkt me wel wat :)

[ Voor 11% gewijzigd door Fireshade op 28-08-2020 12:28 ]

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MRE-Inc schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:14:

[YouTube: Xbox Series X - (Porównanie gabarytów konsoli)]
Grappig, op de proto. Zou dit ook op het eindproduct blijven? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YG9d8Eft3BJSeMBPD7hA9C4X2bM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W4b22OhIHOdDsRze1MIF8QPj.png?f=user_large

• Wom

Wom

Fireshade schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 11:30:
[...]

Grappig, op de proto. Zou dit ook op het eindproduct blijven? :)
[Afbeelding]
Doe het batterijklepje van je controller maar eens open ;)

• Caayn
  • Niet online
Of kijk eens op de onderkant/rechterzijde van de huidige Xbox. Xbox verstopt wel is vaker zulke teksten op hun producten :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

B)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• Miesjh
  • Laatst online: 09:48

Miesjh

• Wom

Wom

Kan niet anders zeggen dat dit er wel dik uit ziet eigenlijk. Compleet over de top, maar ik vind het wel tof :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:23
Zit d'r nog een of ander event aan te komen waar preorder en prijs verwacht wordt?

Haters everywhere but I don’t really care

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 20:45
Wom schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:04:
[...]

Kan niet anders zeggen dat dit er wel dik uit ziet eigenlijk. Compleet over de top, maar ik vind het wel tof :)
Vind je? Low res textures. Nogal blurry. Achterhaalde lighting.

Als ware Xbox adept heb ik helaas nog niks gezien van de series X waar ik warm van wordt.

Ik denk zelfs dat ik voor het eerst de launch skip totdat er iets komt dat de moeite waard is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
The Medium is wel een vd spellen waar ik met interesse naar heb zitten kijken, voor een evt. Xss.. Maar als de poppetjes en animaties zich zo hoekig en lelijk blijven bewegen, dan word ik er nog niet echt blij van..

• Wom

Wom

Phusebox schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:27:
[...]

Vind je? Low res textures. Nogal blurry. Achterhaalde lighting.

Als ware Xbox adept heb ik helaas nog niks gezien van de series X waar ik warm van wordt.

Ik denk zelfs dat ik voor het eerst de launch skip totdat er iets komt dat de moeite waard is.
Oh, grafisch is er vast wat op aan te merken, maar de actie die ze laten zien vind ik wel wat hebben. Krijg wel echt het gevoel een dik gevecht te kunnen doen terwijl er flinke storm raast. Compleet over de top, maar dat ligt mij wel :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 20:45
poor Leno schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:35:
[...]

The Medium is wel een vd spellen waar ik met interesse naar heb zitten kijken, voor een evt. Xss.. Maar als de poppetjes en animaties zich zo hoekig en lelijk blijven bewegen, dan word ik er nog niet echt blij van..
Ziet er inderdaad uit als een Resident Evil spel uit het GameCube tijdperk qua animaties.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:21
Bright Memory Infinite wordt gemaakt door twee man mensen. Die game gaat ook geen €60 kosten. Ik vind het juist knap dat een game gemaakt door twee man (of eigenlijk anderhalf, want de artist werkt er niet fulltime aan had ik begrepen) er zo goed uit kan zien.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Waar ik naar uitkijk zijn de kortere laadtijden in bestaande games. Ben nu bezig met Wasteland 3. Echt een leuk spel. Maar de laadschermen zijn best wel behoorlijk. Ben erg benieuwd wat de XsX er kan van maken :)

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:30:
Waar ik naar uitkijk zijn de kortere laadtijden in bestaande games. Ben nu bezig met Wasteland 3. Echt een leuk spel. Maar de laadschermen zijn best wel behoorlijk. Ben erg benieuwd wat de XsX er kan van maken :)
Ook met een SSD of snellere HDD?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:57:
[...]

Ook met een SSD of snellere HDD?
Gewoon de traditionele harde schijf in de One X :). Ik heb nooit lopen spelen met andere HDD's. Heb nooit een gebrek aan ruimte voor games. Dus ook niet echt de noodzaak gevoeld. Maar nu de XsX er aan komt is laadtijden wel een dingetje geworden waar ik me (nu pas eigenlijk) aan loop te storen.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-08-2020 12:27 ]

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:26:
[...]

Gewoon de traditionele harde schijf in de One X :). Ik heb nooit lopen spelen met andere HDD's. Heb nooit een gebrek aan ruimte voor games. Dus ook niet echt de noodzaak gevoeld. Maar nu de XsX er aan komt is laadtijden wel een dingetje geworden waar ik me (nu pas eigenlijk) aan loop te storen.
De XOX is op zich al sneller in het laden van games dan de XO (althans, dat is mijn gevoel, ik heb het nooit echt getimed), maar alsnog zijn laadtijden soms inderdaad bijna tergend lang. Zou echt een verademing zijn als de XSX dit vergaand kan verminderen.

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:26:
[...]

Mja ik heb beiden eraan hangen en dat maakt al wel verschil. Ook in de XOX zit een 5400 toeren HDD. Een 7200 toeren HDD maakt dus al wel wat uit (paar procent, maar is toch mooi meegenomen met wat extra opslag). Een SSD maakt er gewoon maximale doorvoer van wat de USB-Bus aan kan, dus dan maakt het ook echt vele secondes uit bij bepaalde spellen. Bij Wreckfest of GTA is het verschil bijvoorbeeld wel groot, bij andere games (die ook minder op dergelijke laadtijden hangen) is het verschil minder.

Verder zijn bij sommige spellen de laadtijden wat irritanter dan anderen, bijvoorbeeld als een online verbinding is vereist (The Division, GTA Online, etc). Dan moet je dus elke keer als je opstart de game laden, terwijl bij anderen (bv Assassins Creed) het meeste laadwerk al wel gedaan is. Door het snelle laden verwacht ik wel dat meer games gaan werken met dergelijke online verbindingen, want het laden is toch zo gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2020 13:30 ]

• drakiesoft
Gamescom Most Wanted Tech Award goes to....

Series X natuurlijk.

Pagina: 1 ... 50 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden