Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.635 views

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen leen eens een Xbox one X en speel de games opnieuw, dan zie je het wel ;)

Ik heb RDR2 op de C9 en op 1080 zonder HDR gespeeld, yeah... big difference :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

D-Ed schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:03:
[...]

Zoals ik een tijdje geleden ook al aangaf, MS is de positieve credits die ze de laatste twee jaar bij mij hebben opgebouwd een beetje aan het verliezen op deze manier.. De vroege en onverwachte aankondiging van de series X, de teardown die daaropvolgende met super veel informatie over de technieken en mogelijkheden. Hier verraste ze echt iedereen mee _/-\o_

Voor de zomer kondigden ze inderdaad aan iedere maand een online event te organiseren. Ze straalde in die tijd veel zelfvertrouwen uit en ik had iedere keer zin om nieuwtjes te lezen. Hiermee hadden ze mooi de hype op kunnen bouwen naar de release toe maar op deze manier creëren ze juist het tegenovergestelde.

Van de koers die zo helder was is nu weinig over (tenminste, in de marketing uitingen etc.). Voor hetzelfde geld gaat alles nog volgens plan maar het voelt nu even niet meer zo..
Nee, ze hebben nooit aangekondigd dat ze iedere maand een online event zouden organiseren. Dat is er door de media van gemaakt. Lees het bericht uit mei er maar op na :).

Wel hebben ze aangegeven zich iedere maand te focussen op een bepaald onderwerp/thema. Trouwens, er is in juni en juli een event geweest en augustus is nog niet voorbij. Dus de opmerking dat ze zich niet houden aan elke maand een event (wat ze niet hebben toegezegd) klopt (nog) niet. :P

Ik blame het ontbreken van de E3 (en eigenlijk dus Covid 19) voor alle diffuse informatiestromen verspreid over zoveel maanden. Ik hoop dat de E3 gewoon volgend jaar weer groots terugkomt.

En tja, dat ze in december/januari een hele andere roadmap voor zich zagen is niet heel onlogisch gezien de staat waarin de wereld zich nu bevindt...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Nogne schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:01:
[...]

Krijgt Grounded een grote grafische update op de XSX? Op de PC ziet het spel er nu zo goed als hetzelfde uit als de XoX.
Geen idee :P Het zal allicht beter spelen dan op de One X.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:21

Wom

Denk dat de invloed van die hele pandemie groter is dan dat we kunnen inschatten. Niet voor niks dat links en rechts allerlei titels worden uitgesteld. De hele roadmap die ze in de gamingindustrie gemaakt hebben kon op de schop. En niet alleen daar overigens.

Nu is dat van ondergeschikt belang in het grotere plaatje, maar het lijkt mij niet makkelijk met de alsmaar veranderende situatie. Dat Microsoft duidelijk aangeeft dat het november wordt, wat XSX betreft, geeft ook wel aan dat ze flink wat marge hadden.

Mijn werkgever heeft moeite om electronica geproduceerd te krijgen, omdat er te weinig capaciteit is voor de vraag bij de leveranciers (denk aan categorie Foxconn). We nemen minder af dan de Samsungs en Apples van de wereld, dus komen er ook niet zo maar tussen.

Nu is de XSX al een tijdje in productie begreep ik, dus wat dat betreft hebben ze hun zaken goed voor elkaar. Maar denk dat wanneer de release voorbij is, journalisten maar eens moeten vragen naar wat het originele plan was. Dat zal wel flink verschillen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:07

BM

Moderator Spielerij
ArthurMorgan schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:49:
Ik zou zeggen leen eens een Xbox one X en speel de games opnieuw, dan zie je het wel ;)

Ik heb RDR2 op de C9 en op 1080 zonder HDR gespeeld, yeah... big difference :)
Oh sure, daar twijfel ik absoluut niet aan :)

Was meer een geval van: als je het niet weet boeit het verder ook niet. Tuurlijk als je ze naast elkaar, of na elkaar ziet ga je de stap van 1080p non-HDR naar 4K wél HDR wel zien. Maar wel/niet native, wel/niet upscaled, mweh, gerommel in de marge imho :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:01:
Denk dat de invloed van die hele pandemie groter is dan dat we kunnen inschatten. Niet voor niks dat links en rechts allerlei titels worden uitgesteld. De hele roadmap die ze in de gamingindustrie gemaakt hebben kon op de schop. En niet alleen daar overigens.

Nu is dat van ondergeschikt belang in het grotere plaatje, maar het lijkt mij niet makkelijk met de alsmaar veranderende situatie. Dat Microsoft duidelijk aangeeft dat het november wordt, wat XSX betreft, geeft ook wel aan dat ze flink wat marge hadden.

Mijn werkgever heeft moeite om electronica geproduceerd te krijgen, omdat er te weinig capaciteit is voor de vraag bij de leveranciers (denk aan categorie Foxconn). We nemen minder af dan de Samsungs en Apples van de wereld, dus komen er ook niet zo maar tussen.

Nu is de XSX al een tijdje in productie begreep ik, dus wat dat betreft hebben ze hun zaken goed voor elkaar. Maar denk dat wanneer de release voorbij is, journalisten maar eens moeten vragen naar wat het originele plan was. Dat zal wel flink verschillen.
Yep, denk het ook idd.. Er ging een tijd geleden een gerucht dat MS zo goed voorbereid was (hardware technisch tenminste :+ ) dat ze al na de zomervakantie wilde release.. De vroege aankondiging inclusief teardown kan daar ook op wijzen. Ik ben ook benieuwd naar meer achtergrond artikelen het komende jaar na de release in ieder geval

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39
BM schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:05:
[...]

Oh sure, daar twijfel ik absoluut niet aan :)

Was meer een geval van: als je het niet weet boeit het verder ook niet. Tuurlijk als je ze naast elkaar, of na elkaar ziet ga je de stap van 1080p non-HDR naar 4K wél HDR wel zien. Maar wel/niet native, wel/niet upscaled, mweh, gerommel in de marge imho :)
ArthurMorgan zit dan ook maar 1.5 meter van z'n TV verwijderd (ergonomisch ook...). Dan kun je het verschil in resolutie ook wel zien. Met zo'n 4.5 tot 5 meter hier is er geen OLED beschikbaar die echt een verschil zou laten zien, gezien zelfs 88 inch dan nog niet zou voldoen.

Afbeeldingslocatie: https://i.rtings.com/images/optimal-viewing-distance-television-graph-size.png

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
Beetje offtopic, maar leuk stukje over flightsim.

Blijkbaar is het ook een handige en goedkope tool voor o.a. fotografen. Nou zul je ze straks niet zien rondlopen met een series x onder de arm. Maar wellicht wel eentje in hun studio. En dan de xcloud versie voor onderweg.
After more than a decade away, Microsoft re-enters the world of flight-simulation and aviation with Flight Simulator 2020. Developed with Asobo Studios, the new program is a hugely significant piece of software that allows you to fly the world in a wide variety of airplanes amid truly stunning, hyper-realistic scenery and weather. The program uses data from Microsoft’s Bing mapping technology, incorporating satellite imagery, high-altitude photography, and other scanning data, processed in the cloud via AI, to create a complete, digitally rendered visual representation of the entire world—the REAL world.

That's great for pilots, but I discovered that it will likely also draw a a lot of unintended beneficiaries, as they discover its innovative capabilities. These include travelers, adventurers, designers, artists, creators, event planners, businesses, governments, cultural institutions, and more. But perhaps most, it will be a powerful tool for photographers and filmmakers.

Thanks to its fast "slew mode" and clever drone functionality, it allows users to move through the earth precisely, and to set up scenes with their preferred time, date, and weather conditions, giving photographers the ability to scout locations remotely in ways that Google Earth can’t even touch. You can experiment with lighting and weather to find out when you want to be there, how much time you’ll have to do your shooting before the light disappears, and what your optimal compositions might be as you slew around the environment exploring different angles and elevations and viewpoints. You can move with spooky ease to find your absolute best compositions.

There's a lot more to unpack here, so check out the video and leave your comments and feedback below. Is this something you'd use in photography or filmmaking--or whatever your field might be? What other applications have I missed?

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Paprika schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 10:11:
[...]

ArthurMorgan zit dan ook maar 1.5 meter van z'n TV verwijderd (ergonomisch ook...). Dan kun je het verschil in resolutie ook wel zien. Met zo'n 4.5 tot 5 meter hier is er geen OLED beschikbaar die echt een verschil zou laten zien, gezien zelfs 88 inch dan nog niet zou voldoen.

[Afbeelding]
Ik heb deze grafiek nu al een paar keer langs zien komen, en heb deze keer het linkje maar eens gevolgd. En als ik het allemaal goed begrijp gaat dit over de afstand waarop je de pixels/details op een scherm nog kan onderscheiden. En dit bespreken ze met name met betrekking tot film content.

De conclusies die ik hier uit trek:
A) Holy shit, je moet echt wel heel dichtbij gaan zitten of een vrij grote tv hebben wil een tv resolutie hoger dan 1080p het waard zijn. Ik zit zelf op zo'n 3m en dan is 1080p nog voldoende tot 75" :o

B) Een hogere resolutie voor games kan nog steeds wel waardevol zijn, omdat downscaling ook helpt om jaggies etc te verminderen (alhoewel daar dus ook anti-aliasing / dlss etc voor bestaat).

Lichtelijk gerelateerd:
Ik vond dit ook wel grappig van DF: runnen van games op een CRT:
https://www.eurogamer.net...beautiful-on-crt-monitors

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:35

justifire

Shut up and squat !!

ArthurMorgan schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 09:49:
Dit.
Of met gierende banden richting Specsavers !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Origineel is een van de meest krankzinnige games die ik gespeeld heb naast N.I.E.R.
Kom maar door met die 4K madness :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• drakiesoft
Belangrijk bericht van de makers van cyberpunk!
Must read

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlEQ-xxDMpqOMqNvtD8AlP1dWhs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHIJO165rAlyM5pBy0lqqjud.jpg?f=fotoalbum_large

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
drakiesoft schreef op Wednesday 19 August 2020 @ 15:46:
Must read

[Afbeelding]
Ik heb dit eerder gelezen >:)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe Xbox Experience. Oa dashboard aanpassingen en wellicht animated backgrounds.
The New Xbox Experience: Connecting You to Fun, Wherever You Want to Play
by Chris Novak, Head of Xbox Research & Design • Aug 19, 2020 @ 7:00am

At team Xbox, we’re building a unique set of experiences for the next generation of gaming – an ecosystem of hardware and software working to meet gamers wherever they choose to engage. From Xbox Series X, which will set a new bar for power, speed and compatibility; to the carefully curated game library included with Xbox Game Pass; to immersive and interactive games for gamers and their friends to play across Xbox, PC and mobile devices.

We Believe in Gamer Choice

A critical part of growing any ecosystem is ensuring that it works as players expect in every situation; on Xbox, that means the way you manage your hardware and games, the way you find what you want to play next, and the way you communicate and share with friends. Whichever device you use, we aspire to deliver an amazing Xbox experience – one that keeps you connected to games and friends throughout your day. Your feedback has been invaluable in pursuit of this vision, and today we’re sharing a glimpse of how everything will fit together this holiday. In addition to this blog, check out the video we created, which goes more in-depth on what’s to come.

Feel Instantly Welcome, However You Choose to Play

All the ways you experience Xbox should feel inviting and familiar, whether you’re on the couch playing on your console, rallying a group of friends together from your PC, or sneaking in a quick session on your Android device via cloud gaming. The new Xbox look and feel is designed to be faster to use, more approachable and visually appealing. This holiday it will be shared across all Xbox mobile apps, Xbox Game Pass on PC, and of course Xbox One and Xbox Series X consoles. Text is more readable, elements on screen are easier to understand at a glance, and accomplishing your tasks is faster than ever. This includes tile shape, fonts, an updated illustration style, and more. The overall layout of most of the console pages remains familiar, just faster and more focused.

We’re also there to support your gaming questions, no matter the place or time.From Xbox Assist on your console, to Xbox Support on the web, to Xbox Game Pass on your phone or PC, you can get any help you need and be back to gaming as quickly as possible.

Xbox is Ready to Go When You Are

Xbox Series X will set a new bar for speed when it launches this November, and we’re taking the same approach to accelerate experiences across Xbox. The Xbox Velocity Architecture and Quick Resume technology make games quicker to launch, and we knew we also wanted to make them faster to discover, talk about, and download – even while you’re away from your console. Your phone, PC, or console – all working together. Any time you have available to spend gaming is valuable, and we wanted to ensure it was time spent playing, not waiting. The Home screen will load more than 50 percent faster when you boot your Xbox, and is almost 30 percent faster to load when you’re returning from a game. Furthermore, these improvements use 40 percent less memory than what was previously required.

Earlier this month we unveiled the new Microsoft Store on the console, rebuilt with your feedback in mind – and it’s fast! We’ve cut the app launch time to about two seconds, and updated navigation makes it quicker and easier to find what you’re looking for. It’s easy to understand at a glance what’s included or discounted with any memberships you have, like Xbox Game Pass.

A United Platform for Communities to Gather

We’ve got a new Xbox mobile app in the works, and we’re better integrating your phone into the social experiences on Xbox, letting you share and connect with your existing network of friends more easily.For example, when you choose to share an update or game clip from your console, it will also automatically be sent to your Xbox mobile app, so you can share it on the social networks of your choice.

Using the new mobile app, Xbox friends can quickly send messages or launch parties to keep conversations going even when they’re on the go. We’ve also consolidated notifications, which will reflect activity across mobile, PC, and console. We combined related activities like Parties and Chats into a single tab in the Xbox console Guide, so it’s easier to know what’s going on with your friends and communities.

If some of these updates look familiar, it’s because you helped us build them over the past year through our Xbox Insider program, or when you noticed them hidden in plain sight (like when the new illustration style found its way into the Game Bar welcome screen, or a light theme was tested in the Family Settings App preview). We’ll begin to roll them out in the coming weeks, and come November we’ll celebrate a milestone in our user experience journey alongside the launch of Xbox Series X.

The work won’t stop there, though. We’ll continue to listen to your feedback and build together with you. Our vision is that, even though you’ll have more choice than ever in where to play, when to play and who to play with – you’ll know you’re on Xbox.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Ziet er goed uit. Mooie feature om te sharen. Volgende keer minder praten en meer showen.

• Wom

Wom

The Verge heeft er ook mee mogen spelen:
https://www.theverge.com/...__twitter_impression=true

Vind het er clean uitzien eigenlijk :)

• Wom

Wom

drakiesoft schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:46:
Must read

[Afbeelding]
Enige context?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nog een quote uit het artikel:
The Home screen will load more than 50 percent faster when you boot your Xbox, and is almost 30 percent faster to load when you’re returning from a game.
Ik moet bekennen dat het dashboard en store de laatste pak hem beet 1,5/2 maanden echt snel zijn geworden. Voorheen had ik nog wel eens haperingen/gestotter en dat ik moest wachten op bepaalde dingen, maar dat heb ik nu eigenlijk niet tot nauwelijks meer. Zelfs het tabje met alle games die ik bezit, laadt snel.

Dat is wel eens anders geweest.

Maar uitrol dus komende weken als ik het goed begrepen heb. En zo'n unified UX is natuurlijk wel lekker. Ben benieuwd of we dan ook snel console streaming gaan krijgen en of de huidige generatie ook deze updates krijgen.

Ah, het artikel op The Verge geeft het al aan:
While these new dashboard design changes will also be available on the Xbox One

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 19-08-2020 17:01 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
Ik heb mijn best gedaan maar The Verge heeft het dashboard zeker niet zelf uitgeprobeerd of ervaren. Het artikel is geschreven o.b.v. het persmateriaal c.q. artikel op xbox wire van Chris Novak, inclusief de screenhots.

Ik ben het wel eens met opmerking dat de store/UI sneller is geworden of sneller aanvoelt op de One.

[ Voor 19% gewijzigd door ariekanari op 19-08-2020 17:18 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

https://amp.trueachieveme...__twitter_impression=true

Geen crossplay of crossgen mogelijk in fifa21. Onzinnig wat mij betreft. Maarja.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2020 17:22 ]

• drakiesoft
Ik denk een prank

• Wom

Wom

Dat fenomeen ken ik wel, maar waarom zou je die moeite nemen als developer zijnde om dat te posten? Zaait alleen maar verwarring bij mij, en ik twijfel al wat ik met die game aan moet :P

• drakiesoft
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Dat fenomeen ken ik wel, maar waarom zou je die moeite nemen als developer zijnde om dat te posten? Zaait alleen maar verwarring bij mij, en ik twijfel al wat ik met die game aan moet :P
Ja vond hem wel grappig.
Wellicht, een grappig note na uitstel van de game?
Geen idee eigenlijk.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:09

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wauw! Wat een mooi en strak dashboard, eindelijk eentje die snel werkt en minder werkgeheugen gaat gebruiken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• drakiesoft
G_Dragon schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:51:
[...]

Wauw! Wat een mooi en strak dashboard, eindelijk eentje die snel werkt en minder werkgeheugen gaat gebruiken.
Met amimated background zelfs!
Maar goed dat is gewoon omdat het kan denk ik.

[Twitter: https://twitter.com/Xbudz/status/1296108776261423104?s=09]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
drakiesoft schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 18:53:
[...]

Met amimated background zelfs!
Maar goed dat is gewoon omdat het kan denk ik.

[Twitter]
Omg dat is helemaal epic!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• D-Ed
  • Niet online
En gewoon lekker de Halo gameplay tonen als ze het hebben over je beste game experience net nadat bijna heel de wereld het de grond in heeft geboord _/-\o_

MS heeft in ieder geval z'n zelfvertrouwen niet verloren oOo

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

D-Ed schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:10:
[...]

En gewoon lekker de Halo gameplay tonen als ze het hebben over je beste game experience net nadat bijna heel de wereld het de grond in heeft geboord _/-\o_

MS heeft in ieder geval z'n zelfvertrouwen niet verloren oOo
Hahaha dat viel me ook op _O-

• D-Ed
  • Niet online
Van je zwakte je kracht maken noemen ze dat toch :)

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

D-Ed schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:23:
[...]

Van je zwakte je kracht maken noemen ze dat toch :)
Wellicht hadden ze het filmpje al klaar voor de showcase :P.

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 21:25:
[...]

Wellicht hadden ze het filmpje al klaar voor de showcase :P.
Ssssttt! Laat me nou in die waan :+

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:22
Ik heb altijd alle consoles gehad, maar nu ga ik toch eerst voor de nieuwe PlayStation. Een van de redenen is het gepush van cross-play van Microsoft. Ik speel nu door gebrek aan beter behoorlijk veel warzone en met de verplichte cross-play met pc word je echt niet vrolijk van. (Voordelen van muis/keyboard, FOV en vooral hacks) Waarschijnlijk zal ik ook ooit de Xbox series X halen, maar deze heeft niet mijn voorkeur bij de release.

• D-Ed
  • Niet online
biertje79 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 02:55:
Ik heb altijd alle consoles gehad, maar nu ga ik toch eerst voor de nieuwe PlayStation. Een van de redenen is het gepush van cross-play van Microsoft. Ik speel nu door gebrek aan beter behoorlijk veel warzone en met de verplichte cross-play met pc word je echt niet vrolijk van. (Voordelen van muis/keyboard, FOV en vooral hacks) Waarschijnlijk zal ik ook ooit de Xbox series X halen, maar deze heeft niet mijn voorkeur bij de release.
In Warzone kun je cross-okay toch gewoon uitschakelen? Dus alleen console vs console?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
D-Ed schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:22:
[...]

In Warzone kun je cross-okay toch gewoon uitschakelen? Dus alleen console vs console?
Nee, dat werkt niet op Xbox (bewust onmogelijk gemaakt)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Blij dat beide consoles hetzelfde dashboard gaan gebruiken, dan kan ik hopelijk homeshare blijven doen met me stiefvader zoals we nu games delen wanneer ik de nieuwe Xbox Series X haal en hij niet.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 08:54:
[...]

Altijd al een rare keuze gevonden 8)7

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

uchiha tijntje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:22:
https://amp.trueachieveme...__twitter_impression=true

Geen crossplay of crossgen mogelijk in fifa21. Onzinnig wat mij betreft. Maarja.

[Embed]
Echt weer iets voor EA natuurlijk. Leuke fragmentatie van de spelers. Kun je zometeen niet eens met vrienden spelen die niet meteen upgraden naar Series S/X.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:46

Nogne

>.<

biertje79 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 02:55:
Hoezo komt die push vanuit Microsoft? Sea of Thieves heeft namelijk wel de optie om op een server te komen met alleen maar spelers die een controller te gebruiken (deze optie is niet beschikbaar op de PC maar wel op de Xbox).

Is dit niet gewoon een keuze van Activision?

PS/XBL: Nogne

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 17:22:
https://trueachievements....__twitter_impression=true

[Embed]
Als de next-gen versies, bijvoorbeeld, een ander physics systeem heeft ten opzichte van de current-gen versies dan is het uiteraard niet vreemd dat de versies niet compatibel zijn met elkaar.

Maarja, of dat het is of dat het gewoon een business beslissing is...
[...]

Apart, ik dacht dat MS juist voorstander was van cross-play met een opt-out.

Geldt dit Warzone voorbeeld voor alle platformen of is Xbox hier een uitzondering?

[ Voor 7% gewijzigd door Caayn op 20-08-2020 09:49 ]

• D-Ed
  • Niet online
[...]

? Oh, en in gewone multiplayer wel toch? Daar heb ik de meeste tijd doorgebracht..

Stel dat cross-play met pc verplicht wordt console breed dan moet ik daar ook nog een ei over leggen namelijk.. Hoop het niet!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

D-Ed schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:21:
[...]

? Oh, en in gewone multiplayer wel toch? Daar heb ik de meeste tijd doorgebracht..

Stel dat cross-play met pc verplicht wordt console breed dan moet ik daar ook nog een ei over leggen namelijk.. Hoop het niet!
In gewone MP wel ja. In een battle royale, waar je iedere keer zo spe mogelijk lobbies van 100 mensen wilt vullen, wil je een zo’n groot mogelijke unified pool van mensen hebben, in plaats van user base die verspreid is over 3 platformen. Zeker op een platform dat zo slecht verkocht heeft deze generatie :P

Edit. verkeerde info.

Ik heb nooit fortnite gespeeld. Maar is dat daar niet hetzelfde?

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2020 09:51 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:21
Ik hoop dat die Cross-play by default met pc uit te zetten is, maar aan de andere kant wil Microsoft een uniforme 'play anywhere' ervaring bieden zodat je snel verder kunt op een ander platform. Voor beide valt wat te zeggen natuurlijk.

• Finraziel
  • Laatst online: 15:25
Trishul schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:39:
Ik hoop dat die Cross-play by default met pc uit te zetten is, maar aan de andere kant wil Microsoft een uniforme 'play anywhere' ervaring bieden zodat je snel verder kunt op een ander platform. Voor beide valt wat te zeggen natuurlijk.
Ja maar ik heb nog geen onderbouwing gezien dat dit door Microsoft gepusht wordt... Vraag me inderdaad ook af of dit op PS4 dan anders is. Vooralsnog lijkt dit me een keuze van Activision en lijkt het me vreemd dat het vanuit Microsoft zou komen.

Gamertag: FinrazielNL

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie dat ook echt hier voor het eerst. Om bij mijn eigen games te blijven. Ik moet er niet aan denken om GTA tegen PC spelers te spelen. Dat is zo verziekt door modders dat het volkomen onspeelbaar geworden is.
Ik mag dus echt hopen dat het geen universeel verplicht iets wordt. Dan is het voor mij echt alleen nog maar single player wat ik ga doen. (Eerlijk gezegd neig ik daar sowieso al wel een beetje toe, maar dit zou echt de laatste zet zijn.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Trishul
Finraziel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

Ja maar ik heb nog geen onderbouwing gezien dat dit door Microsoft gepusht wordt... Vraag me inderdaad ook af of dit op PS4 dan anders is. Vooralsnog lijkt dit me een keuze van Activision en lijkt het me vreemd dat het vanuit Microsoft zou komen.
Lijkt gekoppeld te zijn aan je Activision ID:

https://www.callofduty.co...to-the-warzone/WarzoneFAQ

Heeft dus niet met je Xbox account te maken. Activision heeft er blijkbaar opt-out van gemaakt met de laatste CoD.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:22
Finraziel schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat dit door microsoft gepusht wordt, want bij de ps4 kan je crossplay bij warzone wel uitzetten.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik zat er nog even over na te denken, maar heb zeer sterk het vermoeden dat de reden dat Fifa niet cross platform en generatie is vooral ingegeven is vanuit financiële overwegingen en niet zozeer technische overwegingen. En dan nog niet eens zozeer dat je wellicht 2 keer dezelfde game moet kopen, maar vooral de marketplace in FUT. Hoe groter de userbase hoe lager de waarde van de spelers over het algemeen is. Hoe kleiner de userbase, hoe hoger de waarde van de spelers. Heel goed te zien als je Sony (grootste userbase) en PC (kleinste userbase) vergelijkt. EA is gebaat bij een kleinere FUT economie waarbij de spelers relatief duur zijn, zodat ze extra FUT points verkopen..

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Er is het een en ander op tweaktown terecht gekomen, niet officieel dus neem het met een korreltje zout :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-GTKhiun31VP8th_vtFbBT0jGwc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ghS6UZucOYgJYkLXZlWrqEPs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door PepieNL op 20-08-2020 10:19 ]

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:14:
Ik zat er nog even over na te denken, maar heb zeer sterk het vermoeden dat de reden dat Fifa niet cross platform en generatie is vooral ingegeven is vanuit financiële overwegingen en niet zozeer technische overwegingen. En dan nog niet eens zozeer dat je wellicht 2 keer dezelfde game moet kopen, maar vooral de marketplace in FUT. Hoe groter de userbase hoe lager de waarde van de spelers over het algemeen is. Hoe kleiner de userbase, hoe hoger de waarde van de spelers. Heel goed te zien als je Sony (grootste userbase) en PC (kleinste userbase) vergelijkt. EA is gebaat bij een kleinere FUT economie waarbij de spelers relatief duur zijn, zodat ze extra FUT points verkopen..
Geldt hetzelfde niet voor Madden? Die heeft ook Ultimate Team en zou dan om dezelfde redenering niet cross-gen moeten zijn.
En je kan FIFA 21 ook gewoon cross-gen maken zonder cross-play, voor EA best of both worlds zelfs. De goede PR van cross-gen, met nog steeds relatief kleine userbases.

Leuk bedacht dus, maar ik denk toch echt dat je het ergens anders moet zoeken. Of gewoon wachten tot ze zelf met een verklaring komen.

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 15:11
Voor zover ik weet (en ik kan zo snel even niet de blog terug vinden van Microsoft over crossplay) geeft Microsoft de mogelijkheid voor crossplay en hoe dat verder geïmplementeerd wordt in een game ligt aan de ontwikkelaar zelf. Dus als er een restrictie is op het aan/uit zetten van crossplay voor Warzone komt dat door Activision en niet Microsoft.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

v8power67

Psn: Mausosaurus

uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:14:
Zo ontzettend blij dat ik al jaren gestopt ben met fifa en Überhaupt ea spellen kopen. Ben echt klaar met bedrijven als ea.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Dalim
PepieNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:15:
Er is het een en ander op tweaktown terecht gekomen, niet officieel dus neem het met een korreltje zout :

[Afbeelding]
1440p als standaard resolutie voor consoles.... Dat lijkt me zeer onlogisch en dus ook onwaarschijnlijk.
Volgens mij bestaan er niet eens 1440p televisies, en een (4k)tv kan 1440p niet goed upscalen naar 4k.

• Trishul
PepieNL schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:15:

[Afbeelding]
Die was hier al voorbijgekomen. Wel een rare specslijst voor de XSS. De gpu heeft namelijk een erg lage kloksnelheid voor een RDNA2 chip en daarnaast zou de system Max power toch op >250 watt zitten en het systeem 1440p60 targetten. Al helemaal als er dan bijstaat dat de apu op 7nm enhanced gemaakt wordt is die lage kloksnelheid moeilijk te verklaren.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:49
Trishul schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:25:
[...]

Die was hier al voorbijgekomen. Wel een rare specslijst voor de XSS. De gpu heeft namelijk een erg lage kloksnelheid voor een RDNA2 chip en daarnaast zou de system Max power toch op >250 watt zitten en het systeem 1440p60 targetten. Al helemaal als er dan bijstaat dat de apu op 7nm enhanced gemaakt wordt is die lage kloksnelheid moeilijk te verklaren.
Ah sorry niet gezien, zit hier ff gauw wat te browsen in een ingelaste koffiepauze en kwam dit tegen O-)

• Dalim
Waar ik trouwens ook heel erg benieuwd naar ben is of de next-gen upgrades waar men voor moet betalen (bijv. Control) gemiddeld van hogere kwaliteit zullen zijn dan de gratis next-gen upgrades (alle smart delivery bijv.).

Ik verwacht het niet, maar toch iets om in de gaten te houden.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:29
Trishul schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 10:09:
[...]

Lijkt gekoppeld te zijn aan je Activision ID:

https://www.callofduty.co...to-the-warzone/WarzoneFAQ

Heeft dus niet met je Xbox account te maken. Activision heeft er blijkbaar opt-out van gemaakt met de laatste CoD.
PS4 gebruikers kunnen crossplay uitzetten en Battle Royal spelen als ik het uitzet om mijn Xbox en wil Battle Royal opstarten ben ik verplicht crossplay aan te zetten... anders kan ik niet spelen

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
stijn1309 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

PS4 gebruikers kunnen crossplay uitzetten en Battle Royal spelen als ik het uitzet om mijn Xbox en wil Battle Royal opstarten ben ik verplicht crossplay aan te zetten... anders kan ik niet spelen
Om deze reden ben ik Warzone op mijn PS4pro gaan spelen ipv op mijn X1X. Ondanks dat ik het spel op de X1X gekocht had, de controller fijner speelt en de graphics aanzienlijk beter zijn. Ik vind het te frustrerend om verplicht tegen mensen met muis en keyboard te spelen

• D-Ed
  • Niet online
stijn1309 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

Wat is dat dan weer voor onzin? Dat zal een nieuwe aankoop van mij vwb COD zeker belemmeren nu ik dit weet..

• D-Ed
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:59:
[...]

Om deze reden ben ik Warzone op mijn PS4pro gaan spelen ipv op mijn X1X. Ondanks dat ik het spel op de X1X gekocht had, de controller fijner speelt en de graphics aanzienlijk beter zijn. Ik vind het te frustrerend om verplicht tegen mensen met muis en keyboard te spelen
Vote with your wallet is bij jou duidelijk niet van toepassing :+

Zoveel moeite zal ik nooit doen als ik het gevoel heb een oor aangenaaid te krijgen..

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
D-Ed schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:39:
[...]

Vote with your wallet is bij jou duidelijk niet van toepassing :+

Zoveel moeite zal ik nooit doen als ik het gevoel heb een oor aangenaaid te krijgen..
Haha klopt, maar het scheelt dat Warzone gratis is en al je progressie etc gekoppeld is aan je Activision ID waardoor je dus moeiteloos kan switchen tussen consoles. Alleen de normale MP en SP kan ik slechts op de X1X spelen omdat ik de volledige game daar bij launch gekocht had (voordat Warzone er uberhaupt was).

Ik hoop dat je crossplay in de toekomst weer uit kan zetten, net zoals bij de normale MP. Dan ga ik voor Warzone weer terug switchen naar de X1X en straks de XSX

• Martinspire
Steven030 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:59:
[...]

Newsflash: ook op PS4 zijn er spelers met tobo/muis bezig. Die zouden veelal over andere tobo/muis servers verdeelt worden, maar dat is niet altijd het geval.

Maar ik ben het met je eens, het is gewoon niet leuk om tegen die gasten te spelen. Al moet ik zeggen dat ik vooral de matchmaking te snel vindt matchmaken met te goede spelers. Die SkillBasedMatchMaking is na 1 potje wat lekker gaat, je al meteen in zweterige servers aan het gooien. Doe je 1 potje goed, dan zit je 10x in een klote pot met alleen maar no-life kinderen die de hele dag de tijd hebben om te spelen. En na die 10 heb je weer een aardige pot.

Battle Royale games en ook andere titels toch wel, hebben veel last van mensen die gewoon teveel tijd in games steken. Laatst ook even wat nieuwe titels geprobeerd (Rogue company bv) maar dat wordt ook al meteen gedomineerd door mensen die deze game 12 uur per dag spelen of zo. De meeste potten zijn gewoon niks aan. En games belonen je ook steeds meer als je goed wordt, waardoor je als minder goede gamer, minder makkelijk mee kunt komen. Bij BR heb je dan de beste loot, de beste guns, veel schildjes e.d. Dat is bij andere games toch minder. Dat is waarom ik de laatste paar jaar toch vaak op games afknap. Niet omdat ik ze in de basis slecht vindt, maar omdat je gewoon teveel moet spelen om nog een leuke pot te hebben. Maar een paar games weten de balans goed te vinden (al is het bij sommige games ook geluk of gebrek aan uitdaging).

• D-Ed
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:18:
[...]

Newsflash: ook op PS4 zijn er spelers met tobo/muis bezig. Die zouden veelal over andere tobo/muis servers verdeelt worden, maar dat is niet altijd het geval.

Maar ik ben het met je eens, het is gewoon niet leuk om tegen die gasten te spelen. Al moet ik zeggen dat ik vooral de matchmaking te snel vindt matchmaken met te goede spelers. Die SkillBasedMatchMaking is na 1 potje wat lekker gaat, je al meteen in zweterige servers aan het gooien. Doe je 1 potje goed, dan zit je 10x in een klote pot met alleen maar no-life kinderen die de hele dag de tijd hebben om te spelen. En na die 10 heb je weer een aardige pot.

Battle Royale games en ook andere titels toch wel, hebben veel last van mensen die gewoon teveel tijd in games steken. Laatst ook even wat nieuwe titels geprobeerd (Rogue company bv) maar dat wordt ook al meteen gedomineerd door mensen die deze game 12 uur per dag spelen of zo. De meeste potten zijn gewoon niks aan. En games belonen je ook steeds meer als je goed wordt, waardoor je als minder goede gamer, minder makkelijk mee kunt komen. Bij BR heb je dan de beste loot, de beste guns, veel schildjes e.d. Dat is bij andere games toch minder. Dat is waarom ik de laatste paar jaar toch vaak op games afknap. Niet omdat ik ze in de basis slecht vindt, maar omdat je gewoon teveel moet spelen om nog een leuke pot te hebben. Maar een paar games weten de balans goed te vinden (al is het bij sommige games ook geluk of gebrek aan uitdaging).
Daarom keek ik zo uit naar een nieuwe Halo :'( Gewoon iedereen de map in donderen met dezelfde basis set-up en rennen naar de powerweapons en beste plekken op de map.. Je wist altijd waar de gevechten plaats gingen vinden en iedereen vond zo z'n eigen hoekje _/-\o_

Laten we snel hopen op een lange multiplayer demo/beta/whatever...

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Uitleg van Remedy/505 inzake de upgrade van Control voor next gen:

https://controlgame.com/ultimateeditioncommunityblog/

Alhoewel... uitleg... Blijft een klote actie.

• Dalim
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:15:

Omdat geen enkele groep wilden naaien, naaien ze nu iedereen. Duidelijk verhaal Remedy!

Ik snap niet hoe je met die gedachte (niemand uitsluiten) uiteindelijk het slechts mogelijke besluit neemt. Ze hadden beter gewoon niks kunnen communiceren dan, want dit verhaal slaat nergens op.

[ Voor 8% gewijzigd door Dalim op 20-08-2020 16:22 ]

• Martinspire
Dalim schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Omdat geen enkele groep wilden naaien, naaien ze nu iedereen. Duidelijk verhaal Remedy!

Ik snap niet hoe je met die gedachte (niemand uitsluiten) uiteindelijk het slechts mogelijke besluit neemt. Ze hadden beter gewoon niks kunnen communiceren dan, want dit verhaal slaat nergens op.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1fir92.jpg

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 10:27
Martinspire schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:18:

Is dat niet gewoon het effect van het drukke werkende leven (eventueel nog met kinderen)? Is zelfs een apart topic voor op Tweakers ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Caayn
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:15:

Dank voor de link.
Every avenue we pursued, there was some form of blocker and those blockers meant that at least one group of players ended up being left out of the upgrade for various reasons.
Huh? Buiten dat ik geen technische reden zie wat een upgrade voor één groep uitsluit die wel opgelost wordt door een nieuwe editie van de game is dit toch effectief wat ze gedaan hebben met de eerste DLC? Eén groep benadelen door deze meerdere maanden te vertragen voor één platform :?

- Side note: Ze vermelden doodleuk niks over andere zaken zoals save-games/progressie... (voor de enkeling die graag 2x wilt betalen).

• Dalim
Ja dit is natuurlijk het echte verhaal, en dat komt uit dit bericht heel duidelijk naar voren. Daarom zei ik dat ze beter niks konden zeggen, want dan had men de uitgever (505 Games) de schuld in de schoenen kunnen schuiven.

Edit:
@Caayn er is ook geen technische reden. Microsoft heeft er een heel systeem voor opgezet om dat geen probleem te laten zijn (smart delivery). En het was ook vast technisch mogelijk op de PS5, want anderen krijgen het wel voor elkaar.

Het is gewoon lulkoek.

[ Voor 24% gewijzigd door Dalim op 20-08-2020 16:37 ]

• Martinspire
Rossi46 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:31:
[...]

Is dat niet gewoon het effect van het drukke werkende leven (eventueel nog met kinderen)? Is zelfs een apart topic voor op Tweakers ;)
Klopt ook wel, maar ik bedoel meer hoe matchmaking, oneerlijke opzet van een game (belonen van mensen die toch al wel goed gaan) en de hoeveelheid componenten die je moet beheersen, een klein groepje veel voordeel geven. Ik kan een potje Battlefield opstarten en gewoon lekker bovenaan staan. Ik kan 100 potten BR opstarten en gewoon geen enkele pot winnen. Ik speel beiden ongeveer evenveel.

Ik vind vooral ook jammer dat de communities tegenwoordig zo toxic zijn als een dev eens wat probeert. Kijk een Battlefield die helemaal werd afgemaakt toen ze het wat makkelijker wilden maken voor minder ervaren spelers. Of bij vrijwel elke update van de grote BR titels.

Het bijkomende nadeel, vind ik, is dat je ook niet meer gaat experimenteren. Elke keer ligt de moeilijkheidsgraad hoog, dus even lol hebben, zit er niet in. Of ja, dan begin je weer een nieuw potje. Maar oh wee als mr no-lifer even 1 van de 10 potjes verliest, dan is de nieuwe update helemaal kut met peren.

[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2020 16:38 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
Ik denk ook dat het weigeren van een Control upgrade voornamelijk een moneygrab is maar mogelijk is het ook een back-end probleem van XBOX (PS4 ken ik verder niet).

Als voorbeeld: ik kan Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition kopen, hiermee wordt gesuggereerd dat ik deze editie van het spel nog niet bezit. Formeel gezien klopt dit, deze SKU heb ik niet gekocht.
Maar ik bezit wel de standaardeditie Shadow of the Tomb Raider én de bundle Extra inhoud Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition en dat is geheel identiek aan bovengenoemde Definitive Edition.
Waarom kan MS de afzonderlijke SKU's niet samenvoegen en omzetten naar één SKU, de SKU van de Definitive Editon?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• v8power67

v8power67

Mag serieus hopen dat flight sim op xbox beter word dan nu op pc.. kan niet eens draaiend krijgen. Blijft bij een patch hangen. Verwijderd en weer opnieuw alles downloaden wat met een 500mbit verbinding en install op een 850 evo ssd gewoon paar uur duurde.. leuk dat het mooi is etc maar als je niet kan spelen is er niks moois aan. Denk daarom ook ( zover ik weet)dat er geen indicatie is wanneer die naar xbox komt...

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39
Die game werkt hier best aardig. Hij wil wel eens crashen na het starten van meerdere vluchten, maar misschien kun je dat beter in een ander draadje bespreken.

• Martinspire
Krijg er meteen zin in:

Wist niet dat ie januari volgend jaar pas uitkomt, maar wel een mooie releasedatum eigenlijk. Nieuwe consoles zijn al even uit (dus de echte kinderziektes zijn wel voorbij) en niet druk qua releases.

• D-Ed
  • Niet online
Hier krijg ik toch wel positieve vibes van _/-\o_

Soort van Ninja Gaiden 3.0 ofzo..

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
v8power67 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:31:
Mag serieus hopen dat flight sim op xbox beter word dan nu op pc.. kan niet eens draaiend krijgen. Blijft bij een patch hangen. Verwijderd en weer opnieuw alles downloaden wat met een 500mbit verbinding en install op een 850 evo ssd gewoon paar uur duurde.. leuk dat het mooi is etc maar als je niet kan spelen is er niks moois aan. Denk daarom ook ( zover ik weet)dat er geen indicatie is wanneer die naar xbox komt...
Hier kom ik ook hetzelfde tegen, duurt zo uren eer je alles binnenhebt, had dit probleem al in de alpha

• v8power67

v8power67

Dragunov schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:40:
[...]

Hier kom ik ook hetzelfde tegen, duurt zo uren eer je alles binnenhebt, had dit probleem al in de alpha
Naja zag net via TeamViewer dat gefixed is. Hij is klaar en kan spelen dus vanavond even testen. Kan me verder voorstellen dat wel heel bruut is lekker op de bank controller in de klauw en lekker wereld rond vliegen. Of je huis bezoeken. Lekker foto's maken. Ben zeer benieuwd hoe dit draait op een xsx. Hopelijk 60fps modus.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Deze kwam ik nog tegen in m'n tijdlijn. Ziet er wel goed uit ;) Moet wel je ding zijn zulke games. Ik ben te schijterig voor dit soort games.

Staat overigens alleen PC en Series X bij ondanks dat ze Next gen noemen (dus ook PS5).

Wired Productions is ook de publisher van The Falconeer welke weer door een Nederlander wordt gemaakt.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26

TheVMaster

Moderator WOS
.

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 21-08-2020 00:05 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

D-Ed schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 21:21:

[YouTube: Black Myth: Wu Kong - 13 Minutes Official Gameplay Trailer]
Heeft wat weg van Star Wars Jedi : Fallen Order :9

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Oops verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door justifire op 21-08-2020 00:27 ]

• D-Ed
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 00:17:
[...]

Heeft wat weg van Star Wars Jedi : Fallen Order :9
Maar dan epischer imho ;)

Overigens moet ik Fallen Order ook weer eens verder spelen, met die warme zomer weinig de Xbox aangehad..

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

WOW! :o Hier had ik nog niet van gehoord..
_/-\o_

@uchiha tijntje misschien ook iets voor jou?

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 21-08-2020 09:25 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:22:
[...]

WOW! :o Hier had ik nog niet van gehoord..
_/-\o_

@uchiha tijntje misschien ook iets voor jou?
Zeker weten, ziet eruit als Sekiro meets Jade Empire meets Star Wars Jedi Fallen Order :)

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:39:
[...]

Zeker weten, ziet eruit als Sekiro meets Jade Empire meets Ninja Gaiden meets Star Wars Jedi Fallen Order oOo
Fixed that for you *O*

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Dan weet ik het nog wel beter gemaakt...

Zeker weten, ziet eruit als Sekiro meets Jade Empire meets Ninja Gaiden meets Star Wars Jedi Fallen Order meets Bee Simulator.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:39:
[...]

Zeker weten, ziet eruit als Sekiro meets Jade Empire meets Star Wars Jedi Fallen Order :)
Lijkt mij zelfs nog een gave game!
Vond Dark Souls altijd veel te moeilijk en heb het na 3 keer proberen opgegeven, maar dit is toch iets meer een mix van Star Wars en Sekiro _/-\o_

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:47:
[...]

Dan weet ik het nog wel beter gemaakt...

Zeker weten, ziet eruit als Sekiro meets Jade Empire meets Ninja Gaiden meets Star Wars Jedi Fallen Order meets Bee Simulator.
_O- _O-

Is die Bee Simulator toevallig ook in de 120FPS/4K/HDR versie te krijgen?

• Caayn
  • Niet online

Ziet er heel gaaf uit. Maar als iemand die geen fan is van soulslike games ben ik een beetje terughoudend.

Hopelijk meer Ninja Gaiden dan Souls :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 21-08-2020 10:03 ]

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ik hoop dat we binnenkort eindelijk eens wat gaan zien van Elden Ring. Voor mijn part komt die pas over 2 jaar uit, maar ben benieuwd naar meer info over de wereld waar in het zich afspeelt.

• D-Ed
  • Niet online
Caayn schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:03:
[...]
Ziet er heel gaaf uit. Maar als iemand die geen fan is van soulslike games ben ik een beetje terughoudend.

Hopelijk meer Ninja Gaiden dan Souls :Y
Ik ook hoor, laten we samen hopen d:)b

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 09:56:
[...]

Lijkt mij zelfs nog een gave game!
Vond Dark Souls altijd veel te moeilijk en heb het na 3 keer proberen opgegeven, maar dit is toch iets meer een mix van Star Wars en Sekiro _/-\o_
Doe jezelf een plezier en geef Dark Souls nog een 4de kans.
Weet niet welk deel je gespeeld hebt ?
Remaster is ijzersterk en Dark Souls 3 zet de gouden formule lekker door _/-\o_

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:44:
[...]

Deel 1 en deel 2 heb ik beide geprobeerd.
Deel 3 heb ik van new game tot einde gezien en is inderdaad een geweldige game _/-\o_ !

Uitleg:
6 Jaar lang ging ik elke Maandag met 2 maten boodschappen doen, dan avond eten en dan gamen
Een van die maten heeft toen Dark Souls 3 helemaal uitgespeeld en ik heb alles gezien.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:48:
[...]

Deel 1 en deel 2 heb ik beide geprobeerd.
Deel 3 heb ik van new game tot einde gezien en is inderdaad een geweldige game _/-\o_ !

Uitleg:

[...]
Question is.... have you seen Darkeater Midir ? >:)

Deel 1 is overigens via BC te spelen.
Al kan ik de Remaster van harte aanbevelen (regelmatig in de aanbieding voor 10-20 euro) vanwege de FPS in Blight Town.
Als het eenmaal klikt, dan klikt het.
Dark Souls staat voor mij althans op eenzame hoogte.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:52:
[...]

Question is.... have you seen Darkeater Midir ? >:)

Deel 1 is overigens via BC te spelen.
Al kan ik de Remaster van harte aanbevelen (regelmatig in de aanbieding voor 10-20 euro) vanwege de FPS in Blight Town.
Als het eenmaal klikt, dan klikt het.
Dark Souls staat voor mij althans op eenzame hoogte.
Het is inmiddels 3 jaar geleden dat hij hem heeft uitgespeeld, maar volgens mij wel.
Why is Darkeater Midir zo belangrijk ? :o

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

G_Dragon schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:54:
[...]

Het is inmiddels 3 jaar geleden dat hij hem heeft uitgespeeld, maar volgens mij wel.
Why is Darkeater Midir zo belangrijk ? :o
Is een secret (bonus-)boss :)

• Finraziel
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:44:
[...]

Grappig genoeg had ik eigenlijk bij dark souls en Ninja Gaiden een beetje het zelfde... Beiden waren in eerste instantie erg lastig vond ik en beiden kosten een paar pogingen om in te komen maar heb ik uiteindelijk wel uitgespeeld.
Van allebei overigens wel alleen deel 1... Dark souls 2 heb ik nog geprobeerd maar vond ik beduidend minder en te frustrerend op een gegeven moment (heb het mes in het varken laten steken op een punt waar je op smalle randjes moest zien te vechten en ik bleef er maar af kukelen).

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:18:
[...]

Grappig genoeg had ik eigenlijk bij dark souls en Ninja Gaiden een beetje het zelfde... Beiden waren in eerste instantie erg lastig vond ik en beiden kosten een paar pogingen om in te komen maar heb ik uiteindelijk wel uitgespeeld.
Van allebei overigens wel alleen deel 1... Dark souls 2 heb ik nog geprobeerd maar vond ik beduidend minder en te frustrerend op een gegeven moment (heb het mes in het varken laten steken op een punt waar je op smalle randjes moest zien te vechten en ik bleef er maar af kukelen).
Dark Souls 2 is dan ook gemaakt door een ander team binnen From, vindt dit de minste uit de serie.
Dark Souls 3 is echter weer gemaakt door het team achter DS1, dat merk je meteen, speelt heerlijk weg.
Vette dlc ook, zijn geld dubbel en dwars waard :9

• Finraziel
justifire schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:57:
[...]

Dark Souls 2 is dan ook gemaakt door een ander team binnen From, vindt dit de minste uit de serie.
Dark Souls 3 is echter weer gemaakt door het team achter DS1, dat merk je meteen, speelt heerlijk weg.
Vette dlc ook, zijn geld dubbel en dwars waard :9
Vaker gehoord inderdaad... Wil ds3 ook nog wel eens proberen, maar ja, so many games, so little time. Misschien volgende keer dat hij in de sale langs komt gewoon meenemen en installeren :9
...
Typte ik en dacht... Is ie niet nú in de aanbieding? Anyway, hij is nu aan het downloaden, heb de versie met season pass maar gelijk gekocht :+

Edit: @Wom Hahaha, die heb ik wel ooit al eens gespeeld, op de 360 nog meen ik :+ was wel cool maar hoef niet zo nodig aan de remaster.

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 21-08-2020 14:53 ]

• Wom

Wom

Bulletstorm is ook in de aanbieding. Just sayin' 😇

Pagina: 1 ... 48 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden