Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.632 views

• Dalim
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-07 14:50
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:57:
Opvallend dat sommigen mensen die normaliter niet in dit topic posten al meer reacties hebben gepost over de Xbox showcase van gisteren dan over het Sony event van vorige maand. Just saying...

Maarja, prima als je het een mindere show vond . :) Dat is om het even. Zeg het en laat het daarbij? En probeer anderen er niet van te overtuigen dat het toch eigenlijk echt wel ondermaats was, want dat gaat je waarschijnlijk niet lukken. Mij althans niet want ik vond het echt een hele toffe show en ik iets van 20 games heb gezien die ik bij release wil spelen. :)
Ergens is het niet heel gek dat de PS fans niet heel erg onder de indruk waren van XGS, net als de Xbox fans niet heel erg onder de indruk waren van de State of Play eerder. Er is een reden waarom je wel fan van bent van de één en niet (of minder) de ander, namelijk het type games en de algehele strategie.

Dus als bijv. Xbox aankomt met meer van hetzelfde, denkt een Xbox fan "yes helemaal top", terwijl een PlayStation fan denkt "valt tegen, is gewoon meer van hetzelfde". En zo ook vice versa.
Jij suggereert eigenlijk dat de haters komen haten, terwijl dat echt niet het geval hoeft te zijn.

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-10 23:02
Ruudox schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:06:
Nou na een nachtje slapen geef ik de show een 7 of 8 van de 10.

Heeft mij wel overgehaald om op de release voor de xbox series x te gaan.

Ja halo zag er niet uit, maar ook nooit mijn game geweest.

maar de combinatie van de vele goede games (naar mijn mening) en gamepass en het design van de console en de fijne controller,

De PlayStation 5 komt hier wel later over een x jaar als er een goede exclusive voor komt.
Zo sta ik er ook in. Weet je, alles van deze show was zo PRO consumer dat het bizar is. Alles in gamepass, (buiten Crossfire x campaign) degelijke games (geen masterpieces). Voor mij wordt het een xbox omdat ik geen 70€ aan een game ga geven en toch dag 1 wil spelen. De enige game die voor mij €70 waard is is Cyberpunk. De sony 3rd party exclusives die fantastisch zijn speel ik wel na een jaartje of 3 op een 2de hands PS5.

Show was degelijk genoeg.
Halo vond ik zoals velen tegenvallen. Voor een game met 500 miljoen $ budget is dat gewoon pijnlijk.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Antigo schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:12:
[...]

Show was degelijk genoeg.
Halo vond ik zoals velen tegenvallen. Voor een game met 500 miljoen $ budget is dat gewoon pijnlijk.
500 miljoen wutttttt
Dat waren dan hele dure studio feestjes... In de game is dit tot nu toe niet terug te zien wtf...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dalim schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:11:
[...]

Ergens is het niet heel gel dat de PS fans niet heel erg onder de indruk waren van XGS, net als de Xbox fans niet heel erg onder de indruk waren van de State of Play eerder. Er is een reden waarom je wel fan van bent van de één en niet (of minder) de ander, namelijk het type games en de algehele strategie.

Dus als bijv. Xbox aankomt met meer van hetzelfde, denkt een Xbox fan "yes helemaal top", terwijl een PlayStation fan denkt "valt tegen, is gewoon meer van hetzelfde". En zo ook vice versa.
Jij suggereert eigenlijk dat de haters komen haten, terwijl dat echt niet het geval hoeft te zijn.
Nee, iedereen mag zijn of haar mening uitten. De topicbans zijn namelijk opgeheven :P. Echter zie je een aantal mensen die zich nu compleet focussen op 1 aspect van een showcase van 20+ games en daarover door blijven gaan. :) Dat is net zo zinloos als een discussie voeren over het feit dat Ratchet and Clank prima op deze generatie consoles kan draaien met wat mindere graphics en langere laadtijden tussen de portals. Maar die discussie zie je niet, want dat is net zo zinloos als deze discussie. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 21:37

Bozznl

GT: The Bozzz88

Al met al goede show paar klappers voorbij zien komen waar ik erg naar uit kijk op zowel PC of op series x (Halo, Medium, Stalker, Fable, Avowed). Op naar de volgende showcase.

Mbt Halo graphics:
Ik vind de lighting er in deze trailer al beter uit zien dan de 8 min gameplay. Demo zal wel van een flink oudere build zijn geweest.

https://youtu.be/rFh2i4AlPD4

Offtopic:
Ik lees normaal rustig mee in PS5 en xbox topics, beide interesseren mij. Wat ik wel kwijt wil is dat het echt opvalt dat zodra een Microsoft conferentie is geweest er veel negativiteit ontstaat hier. Vooral van mensen die normaal altijd al negatief zijn op xbox en verder totaal niets weten over de visie van Microsoft en hier alleen naar toe komen om te miepen (als je naar de post historie kijkt). Alsof iemand zijn/haar holy grail wordt aangetast. Hilarisch maar ook beetje triest.

GT: The Bozzz88

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05:47
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:17:
[...]

Nee, iedereen mag zijn of haar mening uitten. De topicbans zijn namelijk opgeheven :P. Echter zie je een aantal mensen die zich nu compleet focussen op 1 aspect van een showcase van 20+ games en daarover door blijven gaan. :) Dat is net zo zinloos als een discussie voeren over het feit dat Ratchet and Clank prima op deze generatie consoles kan draaien met wat mindere graphics en langere laadtijden tussen de portals. Maar die discussie zie je niet, want dat is net zo zinloos als deze discussie. :)
Als iedereen zijn mening mag geven, wat is dan het nut van je post?. klagen om het klagen?
Een jaar lang hoor en lees ik overal dat de nieuwe halo de shit gaat zijn in combinatie met de meest krachtige console ooit gebouwd,nou dat belooft wat. Dan moet je die hype wel waar maken, doe je dat niet dan krijg je dat gewoon te horen, dat verbaasd jou?

Jij redeneert alles vanuit je eigen straatje. ''Oh gamepass is geweldig want IK haal het geld eruit'' ''oh IK heb wel 20 games gezien die ik op release wil spelen dus het is een goede show''

Niet iedereen koopt tig games per jaar en er zijn ook mensen die een bepaalde norm of voorkeur hebben ipv alles maar te spelen wat los en vast zit.

Mensen die geen objectieve kijk of kritiek kunnen hebben op hun ''kindje'' die posts zie ik liever niet, maar hey here i am. :)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:10
Ik ken hem niet, maar het feit dat hij overtuigd was dat zijn bron wist waar die het over had omdat die zei dat fable aangekondigd zou worden en dat we geen prijs en preorder info zouden krijgen... Ehhh... Duh? Volgens mij had iedereen in dit topic die voorspellingen kunnen doen.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Ik vond deze presentatie prima! Heb even wat trailers teruggekeken na de show en ben vooral benieuwd naar Fable. Leuk om daar in de toekomst meer van te gaan zien.

Vind het ook wel goed dat Microsoft meer en meer een eigen visie volgt. Net als bijv. Nintendo dat ook is gaan doen na de Gamecube.

Door de content belangrijker te maken dan het platform, door steeds meer in te zetten op abonnement ipv bezit, etc.

Spreekt mij niet allemaal aan, maar liever een eigen visie en uitvoering dan meer van hetzelfde. Eigenlijk best wel slim om eigen sterke punten te benutten en uit te breiden i.p.v. vooral de concurrenten te volgen.

• justifire
  • Laatst online: 06:54

justifire

Shut up and squat !!

[...]

Ergens is het niet heel gel dat de PS fans niet heel erg onder de indruk waren van XGS, net als de Xbox fans niet heel erg onder de indruk waren van de State of Play eerder. Er is een reden waarom je wel fan van bent van de één en niet (of minder) de ander, namelijk het type games en de algehele strategie.

Maar het was juist niet meer van hetzelfde :?
Waar was Gears ?
Waar was Minecraft ?
Oké, stukje Forza en stukje SoD maar dat steekt niet af tegenover de tientallen andere games die geshowd werden.

Vind het zelf persoonlijk jammer dat we geen nieuwe gameplay van The Falconeer hebben gezien.
Vermoedelijk houden ze dat nog even onder de hoed om echt te kunnen knallen richting release.
Verwacht dat The Falconeer de sleeper hit word van 2020 :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ambition88 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:25:
[...]

Als iedereen zijn mening mag geven, wat is dan het nut van je post?. klagen om het klagen?
Een jaar lang hoor en lees ik overal dat de nieuwe halo de shit gaat zijn in combinatie met de meest krachtige console ooit gebouwd,nou dat belooft wat. Dan moet je die hype wel waar maken, doe je dat niet dan krijg je dat gewoon te horen, dat verbaasd jou?

Jij redeneert alles vanuit je eigen straatje. ''Oh gamepass is geweldig want IK haal het geld eruit'' ''oh IK heb wel 20 games gezien die ik op release wil spelen dus het is een goede show''
Ben je nu echt boos omdat mensen niet alleen op Halo laserfocussen :?

Halo is Halo: Fantastische multiplayer met aardige graphics. Ik weet niet vanwaar jij die hype en die beweringen gehaald hebt dat Halo god-weet-wat qua graphics gaat zijn, maar bij een cross-gen game gaat dit inderdaad niet op hetzelfde niveau zijn als hoe pakweg de volgende call of duty voor next-gen er uit zal zien.
Maar het was juist niet meer van hetzelfde :?
Waar was Gears ?
Waar was Minecraft ?
Oké, stukje Forza en stukje SoD maar dat steekt niet af tegenover de tientallen andere games die geshowd werden.
Damned if you do, damned if you don't. Als ze die ertussen hadden gestoken kreeg je in de plaats het verwijt dat een deel van de getoonde games al eerder getoond waren. Je ziet het nu al gebeuren met The Medium.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 24-07-2020 10:33 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 16:15
Ze hebben gister laten zien dat ze weer de juiste kant op gaan. Het toevoegen van nieuwe game studio's begint nu ook zijn vruchten af te werpen. Het was een hele mooie gevarieerde line-up met zowel bekende als nieuwe IP's. Het kan de komende jaren alleen maar beter worden. Ik ben een trotse bezitter van Xbox Game Pass op PC _/-\o_

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-10 23:02
v8power67 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:15:
[...]

500 miljoen wutttttt
Dat waren dan hele dure studio feestjes... In de game is dit tot nu toe niet terug te zien wtf...
Helaas wel.
Hier is de bron:
https://www.gamekings.tv/...ame-project-aller-tijden/

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De bron is een Duitse fansite genaamd "xbox dynasty" :?

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 24-07-2020 10:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:17:
[...]

Je staart je blind op deze topic, maar kijk verder dan je neus lang is en zie hoe internet reageert. Dit is niet alleen hier hoor, dus je kan het heel mooi maken voor jezelf en het afreageren op "mensen die hier normaal niet komen", zo doe jij niet anders in de PS5 thread namelijk.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 08:58
Ik blijf er bij dat de launch van de XSX op 7-11 zal zijn. Spartan 117 equals 7 november. Kom maar op :+

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 10:56
Xbox heeft nog enkele firstpartystudios achter de hand en tussen nu een oktober kunnen we nog naar wat uitkijken.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ambition88 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:46:
Leek meer op een gamepass show dan een xbox x show inderdaad. Maanden lang hoor en lees ik overal dat de nieuwe Xbox de meest krachtige console ooit gebouwd is en dan open je notabenen met een game(Halo) die er echt zwaar ondermaats uit ziet, wetende dat een 1e indruk heel belangrijk is, zonde.
Ik denk dat die eerste indruk wel meevalt. Anders open je als andere fabrikant niet met GTA 5.

Halo viel mij ook tegen maar de rest maakte dat wel goed vond ik persoonlijk. Zat voor mij weinig bij maar “Microsoft heeft geen games” kan wel van tafel want dat is nu wel ontkracht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Recon24 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:35:
[...]

Je staart je blind op deze topic, maar kijk verder dan je neus lang is en zie hoe internet reageert. Dit is niet alleen hier hoor, dus je kan het heel mooi maken voor jezelf en het afreageren op "mensen die hier normaal niet komen", zo doe jij niet anders in de PS5 thread namelijk.
Welkom terug, lang niet gezien!

Ik heb inderdaad de reacties gelezen. De reacties zijn daar veel milder dan hier. Hier schreeuwen de andere kamp moord en brand, toch wel heel anders dan de rest. Dit is trouwens de eerste AAA - gamebeelden die we hebben gezien op beide consoles. Ook beide kampen hebben zeker niet de achterste van hun tong laten zien.

Gamepass is denk ik een gamechanger (pun intended) voor de nieuwe generatie consoles. Ben heel benieuwd hoe het zal uitpakken voor de toekomst van de Xbox. Ikzelf heb er veel vertrouwen in.

Ik snap trouwens niet wat er zou erg zou zijn aan de ‘gamepass show’? Wat wil je dan? Ze hebben een event gepland voor alle games die vallen onder de GamePass? Ze vertelden letterlijk in diezelfde event dat er nog meer games komen. Naar alle waarschijnlijkheid meer AAA games in augustus? Ik snap het probleem echt niet.

[ Voor 14% gewijzigd door RRCreations op 24-07-2020 10:44 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
Nu ik de gamplay van Halo Infinite een aantal keren goed bekeken heb, moet ik eerlijk zeggen dat de stijl me deels wel en niet bevalt. Ik krijg meer het idee dat ik een Halo 5 speel, dan CE/2/3. Die boxen met vijanden en pijlers overal vind ik maar niks. De wapens lijken iets te ''Call of Duty'' achtig te werken en de gameplay was wel erg snel. Bij Halo verwacht ik toch net een iets tragere gameplay. Je ziet overduidelijk de hand van 343.
Maar ik zie graag nog andere gameplay video's komen, misschien valt het dan nog mee :)

Heeft deels ook met mijn eigen verwachting te maken (ja, verwachtingen zijn niet altijd goed O-) )

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 24-07-2020 10:45 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 22:49
Blaauw87 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:35:
Ik blijf er bij dat de launch van de XSX op 7-11 zal zijn. Spartan 117 equals 7 november. Kom maar op :+
Hah! Ik snap dat je het cynisch bedoelt maar eigenlijk helemaal zo gek nog niet!
Ik hoop het van harte :)

Verwijderd

Heel eerlijk: het blijft mij verbazen hoe volwassen mensen zich gaan identificeren met een spelletjescomputer en zich genoodzaakt voelen om het andere merk af te branden. Chill down. :+

Alle drie de fabrikanten hebben maar één doel: zo veel mogelijk geld uit onze zakken kloppen. Ik ga mij dus mooi niet identificeren met een commercieel bedrijf wat op mij wilt verdienen en anderen die een andere keuze maken afbranden, snap niet dat sommige mensen dat wel doen. Die noodzaak voel ik echt niet. Je bent toch geen marketeer. Het is alleen maar het willen bevestigen van de eigen (goede) keuze.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2020 10:59 ]

• Ambition88
Donstil schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat die eerste indruk wel meevalt. Anders open je als andere fabrikant niet met GTA 5.

Halo viel mij ook tegen maar de rest maakte dat wel goed vond ik persoonlijk. Zat voor mij weinig bij maar “Microsoft heeft geen games” kan wel van tafel want dat is nu wel ontkracht.
Oh absoluut van de Sony show was ik ook totaal niet onder de indruk, ondanks dat er wel wat spellen tussen zaten die mijn interesse hebben, kan ik wel objectief genoeg zijn om ook op mijn voorkeur console om het zo maar even te noemen, kritisch te zijn.

Bij andere krijg ik echt een enorm ''het maakt niet uit wat ze doen het is sowieso goed'' gehalte en dat begrijp ik niet zo goed, het zal wel. :)

Op naar het volgende nieuws zullen we maar zeggen.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:00
Het is toch ook logisch dat men op Halo focust? Halo is nog altijd de flagship franchise van Xbox. Halo is de enige waarvan echt gameplay getoond werd tijdens de showcase. Vooral dit laatste is jammer, na de presentatie van mei.
Van games zoals State of Decay 3 en Hellblade 2 hebben we letterlijk alleen CGI gezien. Vooral van die laatste hadden we toch wat meer mogen verwachten. Dat erbij stond 'captured in-engine' heeft voor mij geen waarde als ze een hele tijd geleden Halo hebben laten zien op dezelfde manier met veel betere fidelity.

Die interessante 1st party games lijken dus erg ver weg, ik zou zeggen op z'n vroegst 2022 als ze nu nog niks aan gameplay kunnen laten zien. Misschien dat Forza wel lukt om eind 2021 te releasen aangezien dat toch een racegame is. Is ook allemaal niet zo gek, zoals ik al eerder zei, veel 1st party is pas aan boord sinds 2018. Een goede AA(A)game afleveren duurt toch wel 3~5 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Trishul op 24-07-2020 11:00 ]

• v8power67

v8power67

Pff mensen het is echt niet zo dat hier meer gemiept word dan tijdens de ps5 show. Beide "kampen" doen eraan en net zo veel. Het is ergens jammer dat er zoveel weggegooid en gemod word want hoop mensen hier kunnen wel even een spiegel gebruiken...

Het is altijd logisch dat er na een show positieve en negatieve mensen zijn. En die mensen mogen zich laten horen net zoals de positieve dat mogen. Iets met vrij land ofzo. En lees dan gewoon over de negatieve dingen heen, als je niet zint. Maar hele battles houden over een mening wtf.

Hoe dan ook ze hebben veel laten zien en idd meer diversiteit, snap dat mensen door gamepass er blij mee zijn. Ik persoonlijk minder maja, dat is mijn mening. Ik ben dan ook blijkbaar niet de doelgroep voor Microsoft. En dat is prima toch. Net als dat Nintendo me niet veel boeit. Zal zeker in de gaten houden en wat proberen op pc dalijk, en mocht het me genoeg bevallen haal ik er een xsx voor, want mn pc os echt beetje outdated, of ik doe een pc upgrade.

• justifire
  • Laatst online: 06:54

justifire

Shut up and squat !!

Zonder duimpjes dan hè !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ambition88 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:54:
[...]

Oh absoluut van de Sony show was ik ook totaal niet onder de indruk, ondanks dat er wel wat spellen tussen zaten die mijn interesse hebben, kan ik wel objectief genoeg zijn om ook op mijn voorkeur console om het zo maar even te noemen, kritisch te zijn.

Bij andere krijg ik echt een enorm ''het maakt niet uit wat ze doen het is sowieso goed'' gehalte en dat begrijp ik niet zo goed, het zal wel. :)
Ja dat heb je al snel in dit soort console topics natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• v8power67

v8power67

justifire schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:00:
[...]

Zonder duimpjes dan hè !
Tja daarom zei ik dus iets over spiegels. Dan zou je zien waarom die duimpjes weg gehaald zijn.
Maja dat is een andere discussie niet voor hier....

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ambition88 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:25:
[...]

Niet iedereen koopt tig games per jaar en er zijn ook mensen die een bepaalde norm of voorkeur hebben ipv alles maar te spelen wat los en vast zit.

Mensen die geen objectieve kijk of kritiek kunnen hebben op hun ''kindje'' die posts zie ik liever niet, maar hey here i am. :)
Overdrijf je niet een beetje? Ik denk dat je weinig posts gaat vinden in het afgelopen jaar in dit of andere xbox topics dat halo de shit gaat worden, maarja. :) Dat bijv. twitter er vol mee staat... tja.Het is natuurlijk een enorme franchise die heeft gemaakt dat FPS en MP op consoles een dingetje is geworden.

Wil je verder dat ik redeneer vanuit ieders perspectief? Prima.

Koop een Xbox als het je aanstaat. Koop het niet als het je niet aanstaat?

Sluit gamepass af als het je aanstaat. Sluit het niet af als het je niet aanstaat?

Zo goed?

En doe aub niet zo elitair met “een bepaalde norm”... Net alsof de games in gamepass pauper zijn.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Recon24 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:35:
[...]

Aaah de rest van het internet vol trolls :) Ja dat is een goede graadmeter... Laat me niet lachen: Dat jij het al hebt over memes zegt genoeg. Hoeveel memes waren er over TLoU... Of over de PS5 uiterlijk en omvang. Ook allemaal terecht zeker. En ik ga er van uit dat we hier op Tweakers toch wat serieuzer en volwassener zijn dan op twitter en neogaf...

En als je mij zaken verwijt, kom dan even met voorbeelden?

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-07-2020 11:21 ]

• RRCreations
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:14:
[...]

Overdrijf je niet een beetje? Ik denk dat je weinig posts gaat vinden in het afgelopen jaar in dit of andere xbox topics dat halo de shit gaat worden, maarja. :) Dat bijv. twitter er vol mee staat... tja.Het is natuurlijk een enorme franchise die heeft gemaakt dat FPS en MP op consoles een dingetje is geworden.

Sluit gamepass af als het je aanstaat. Sluit het niet af als het je niet aanstaat?

Zo goed?

En doe aub niet zo elitair met “een bepaalde norm”... Net alsof de games in gamepass pauper zijn.
Ik zou er niet teveel energie in steken, trolls everywhere. Ik vond de event van gisteren de beste tot nu toe van dit jaar. Veel games voor heel weinig geld. Bang for buck is spot on!

• Smaug19
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08-2020
justifire schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:28:
[...]

Ma
Vind het zelf persoonlijk jammer dat we geen nieuwe gameplay van The Falconeer hebben gezien.
Vermoedelijk houden ze dat nog even onder de hoed om echt te kunnen knallen richting release.
Verwacht dat The Falconeer de sleeper hit word van 2020 :9
Heej, tof dat je uitkijkt naar The Falconeer.
De grote announcement voor de game is gisteren na de show de deur uitgegaan en zul je vandaag her en der voorbij zien komen.

De game wordt een Series X Day One fysieke editie!! En om dat te vieren is er de grootste trailer tot nu toe:

en zo'n beetje elke clip waar de warbird zelf inzit is opgenomen ingame, of ingame met de photomode tijdens echte game sessies. Er zit in clipje uit de intro in, de rest is all in-game.. En ja de game shipped met diezelfde photomode:)

ik reageer regelmatig op forums, maar als je meer wilt weten of vragen hebt.,.
https://discord.com/invite/falconeer

Overigens de game komt ook gewoon naar steam en de hele xbox family.

Cheers!

Tomas Sala (maker van The Falconeer)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:54

Wom

@Tweakjur - Hebben jullie die reviewcopy al aangevraagd bij @Smaug19 ? :+

Trailer ziet er indrukwekkend uit, kan niet anders zeggen. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gisteren ben ik helemaal The Falconeer helemaal vergeten :$

Mooie trailer, ziet er nog altijd interessant uit.

• Mr_Tomatohead
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
The Falconeer ziet er qua art style wel verdomd goed uit zeg!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Smaug19 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:25:
[...]

De grote announcement voor de game is gisteren na de show de deur uitgegaan en zul je vandaag her en der voorbij zien komen.

De game wordt een Series X Day One fysieke editie!! En om dat te vieren is er de grootste trailer tot nu toe:

[YouTube: The Falconeer | The Path Trailer 🦅 | Xbox Series X]

en zo'n beetje elke clip waar de warbird zelf inzit is opgenomen ingame, of ingame met de photomode tijdens echte game sessies. Er zit in clipje uit de intro in, de rest is all in-game.. En ja de game shipped met diezelfde photomode:)

Cheers!

Leuk dat je reageert! :) Trailer ziet er goed uit!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:54

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoelang zal het nog duren tot ze de prijs onthullen 8)7

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wom

Wom

Lees net dat er een niet-publieke sessie is geweest met CrossfireX SP gameplay. F.E.A.R. achtige bullit-time maakt deel uit van de gameplay. Kan en mag eigenlijk ook niet anders bij een Remedy-game natuurlijk :)

• Caayn
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:52:
Lees net dat er een niet-publieke sessie is geweest met CrossfireX SP gameplay. F.E.A.R. achtige bullit-time maakt deel uit van de gameplay. Kan en mag eigenlijk ook niet anders bij een Remedy-game natuurlijk :)
Een Remedy game zonder timewarp/iets paranormaals is geen Remedy game :P

Wie weet speelt CrossfireX zich af in hetzelfde universum als Control en Alan Wake.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

G_Dragon schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:51:
Goede vraag. Vorige generatie werd prijs en releasedatum (november) aangekondigd op E3 in juni. Momenteel houden beide kampen echter nog de lippen stijf op elkaar.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 10:49

Louw Post

Cerenas

Ja inderdaad zeg en ben ook benieuwd naar die eventuele Series S. Sony en Microsoft zullen beide wel zo lang mogelijk wachten daarmee, om eventueel de prijzen meer in lijn te brengen met elkaar. Ik bedoel, geen van beide wil de duurdere console zijn gok ik, want dan ga je wel verkopen missen.

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Louw Post schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:04:
[...]

Ja inderdaad zeg en ben ook benieuwd naar die eventuele Series S. Sony en Microsoft zullen beide wel zo lang mogelijk wachten daarmee, om eventueel de prijzen meer in lijn te brengen met elkaar. Ik bedoel, geen van beide wil de duurdere console zijn gok ik, want dan ga je wel verkopen missen.
Bij de reveal van de Xbox One heeft het inderdaad niet zo goed uitgepakt voor MS om als eerste de prijs te onthullen. Ik verwacht dat Sony (uiteindelijk) de eerste zal zijn dit keer.

• Wom

Wom

Caayn schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:00:
[...]
Een Remedy game zonder timewarp/iets paranormaals is geen Remedy game :P

Wie weet speelt CrossfireX zich af in hetzelfde universum als Control en Alan Wake.
Het is natuurlijk een bestaande Franchise, maar wie weet hoe ze het aan elkaar kunnen knopen. Ben wel erg benieuwd wat ze kunnen met wat meer Counterstrike achtige gameplay. Wat ik gezien heb zag er goed uit en de quotes die ik zie van mensen die meer gezien hebben, beloven veel.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 18:09
Damn Halo Infinite ziet er wel echt rete soepel uit, misschien gaat dat wel echt de system seller voor me worden na vorige generatie voor playstation te zijn gegaan. De nieuwe playstation is echt spuuglelijk dus zat nu te denken om misschien voor xbox te gaan ook gezien de grotere kans om die meteen bij release te kunnen krijgen. Krijg echt weer de kriebels zoals bij de eerste 2 Halo games als ik de gameplay zie en die games zijn nog steeds mijn alltime favorieten boven god of war etc.

Nog even op de prijs wachten alleen en dan maar een beslissing maken.

Playstation 5

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Smaug19 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:25:
[...]

[YouTube: The Falconeer | The Path Trailer 🦅 | Xbox Series X]

Cheers!

Zo dat ziet er goed uit! Wat jammer dat deze gisteren niet tijdens de show was te zien, ze hadden beter die promotie van Destiny kunnen overslaan en dit laten zien. Nieuwe games daar zat ik op te wachten, en vond het gisteren best magertjes wat we allemaal zagen. Neemt niet weg dat de Series X hier straks in huis staat.

En baalde echt dat ze geen gameplay beelden van Fable hebben laten zien, Gears/Halo zijn nou niet echt de games die ik speel. En al die zogenaamde resolutie upgrades stelde ook weinig voor. Misschien was mijn verwachting te hoog maar had een uur lang nieuwe games en gameplay verwacht. Maar weinig gameplay gezien, maar wel veel CGI en bedankjes van de ontwikkelteams.

PS/XBL: Nogne

• v8power67

v8power67

Mag hopen dat een van de 2 gewoon lef toont en hoppa prijs eruit en gaan. Niet zo wanhopig afwachten. Als je zeker bent van je zaak dan moet de concurrentie qua prijs daar niet verandering in kunnen brengen.
Maar dat zegt genoeg over beide nu, zeer afwachtend en kijkend naar concurrentie. Echt een mexican stand-off nu.

• Recon24
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:14:
[...]

Zo goed?

Aah ja want de rest van internet zijn allemaal troll reacties en hebben een hele andere Halo gezien, en hier hebben we een Halo gezien met superduper textures, 12TF etc.

Blijf lekker ontkennen en doen alsof er niks aan de hand is. Laat mensen kritiek hebben toch? Je bent zelf ook iemand die in de PS5 topic komt na iets en kritiek komt leveren of oid.

Het woord damage control komt wel aardig in de buurt hier. Niemand is hier op de man aan het spelen en geven aan wat ze van halo of de presentaties vonden. Jij ben samen met RRCreation die constant mensen hier de deur uit probeert te schoppen en ze mond te laten snoeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Recon24 op 24-07-2020 12:19 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Recon24 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:17:
[...]

Aah ja want de rest van internet zijn allemaal troll reacties en hebben een hele andere Halo gezien, en hier hebben we een Halo gezien met superduper textures, 12TF etc.

Blijf lekker ontkennen en doen alsof er niks aan de hand is. Laat mensen kritiek hebben toch? Je bent zelf ook iemand die in de PS5 topic komt na iets en kritiek komt leveren of oid.

Het woord damage control komt wel aardig in de buurt hier. Niemand is hier op de man aan het spelen en geven aan wat ze van halo of de presentaties vonden. Jij ben samen met RRCreation die constant mensen hier de deur uit probeert te schoppen en ze mond te laten snoeren.
Apart om te zien hoe je op 12 uur tijd zo'n enorm sterke en passionele mening over Halo hebt ontwikkeld 8)7

• Recon24
*snip* zinloos dit

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:04 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:02
boe2 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:21:
[...]

Apart om te zien hoe je op 12 uur tijd zo'n enorm sterke en passionele mening over Halo hebt ontwikkeld 8)7
Zag er ook super uit he op de krachtigste console...veel Halo fanaten zijn niet blij na gisteren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*snip* zinloos stoken

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:04 ]

Verwijderd

Lekker boeiend dat Halo gebeuren, dat was de minst interessante titel van wat er gisteren werd getoond. En dat meen ik serieus. *snip* geen offtopic 'versus' discussies...

[ Voor 26% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:05 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[...]

Het woord damage control komt wel aardig in de buurt hier.
Haha ja want echt 100% van de rest van het internet deelt jouw mening. Hoe kortzichtig kun je zijn. Als je gewoon eens verder kijkt dan de cirkel waarin je je graag begeeft zie je altijd twee kanten. In jouw geval zul je vooral de memes en kritiek zien, want ik gok dat je op twitter en neogaf met name PS gerelateerde content volgt. Niets mis mee. In mijn geval zie ik veel mensen die enthousiast zijn, want ik volg Xbox gerelateerde content. Ik neem aan dat je dit toch wel snapt? Zeg aub ja want dan anders kunnen we je echt niet meer serieus nemen.

En nogmaals, ik snap best dat mensen teleurgesteld kunnen zijn in wat gisteren is getoond. Want de verwachtingen die veel mensen hebben voor next gen, zeker bij release, zijn gewoon veel te hoog door een jaar hype.

• RRCreations
[...]

Wat heb ik nou weer gedaan :o

Je hebt gelijk, je mag rustig je mening geven hoor. Ik counter wel de dingen die naar mijn inziens toch anders liggen. Moet kunnen toch? Even goede vrienden. Jij koopt de PS5 en ik de XSX. Ik zou trouwens niet 1 console afrekenen op 1 game al is het de MVP. Voor beide consoles staan nog denk ik mooie dingen te wachten.

Ik moet wel zeggen dat ik veel nervositeit voel in deze topic, het lijkt niet van de groene kamp te komen.

• Recon24
*snip* dit soort reacties draagt niets bij

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:06 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Is er nu iets bekend over de release datum van Stalker 2? Daar zie ik wel naar uit.

Wel jammer dat het niet iets duidelijker werd welke games in de eerste periode (jaar oid) uitkomen en welke daarna. Volgens mij is alleen Halo bevestigd? Zoals het er nu naar uitziet is die game echter nog niet klaar en komen er in het eerste jaar nog de broodnodige updates.
Heb nog een aantal Xbox one games niet gespeeld die ik nu mooi op de nieuwe console kan spelen. Hoop erg dat FM 7 dezelfde update krijgt als FH4. FH4 wist me niet echt te boeien en FM 7 kan je blijven spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door giantgiantus op 24-07-2020 12:40 ]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
*snip* laat het bij een TR

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:07 ]

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
*snip* offtopic, gebruik de TR...

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:07 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

*snip* persoonlijke vete uitvechten in t topic

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:08 ]

• Recon24

[ Voor 138% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:08 ]

• Wom

Wom

giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:36:
Is er nu iets bekend over de release datum van Stalker 2? Daar zie ik wel naar uit.

Wel jammer dat het niet iets duidelijker werd welke games in de eerste periode (jaar oid) uitkomen en welke daarna. Volgens mij is alleen Halo bevestigd? Zoals het er nu naar uitziet is die game echter nog niet klaar en komen er in het eerste jaar nog de broodnodige updates.
Het is in ieder geval vreemd dat men al aangeeft om een Ray-Tracing update klaar te stomen voor volgend jaar. Ruikt naar wat vertraging (mogelijk COVID gerelateerd?), maar wel een harde dead-line hebben :)

Maar goed, das allemaal uiterlijke opsmuk. Daar wordt het niet direct een betere game van.

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
*snip* offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:09 ]

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 11:57

Tweakjur

Redacteur
Wom schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:31:
@Tweakjur - Hebben jullie die reviewcopy al aangevraagd bij @Smaug19 ? :+

Trailer ziet er indrukwekkend uit, kan niet anders zeggen. :)
Das een puik idee ;-). Ik heb het gevoel dat het daar nog een tikkie vroeg voor is, maar gaat vast goedkomen.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• RRCreations

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:23
*snip* offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:09 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:10 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 16:05

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdrLy63UEAAfFH_?format=png&name=large

Xbox Live: Miesjh NL

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:23
Dat lullige moment waarop je je realiseert dat de games die je aantrokken allemaal geen (publieke) releasedatum hebben gekregen.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:27

CerandoX.nl

Vides

Hopelijk worden de graphics van Halo Infinite nog beter, moet zeggen dat ik in eerste instantie schrok van de kwaliteit, maar na de 4K trailer te hebben gezien het wel iets beter vond. Ik begrijp niet waar dit zo misgegaan is. Als de demo echt top kwaliteit was geweest, dan had het de volledige presentatie gered.

[ Voor 16% gewijzigd door CerandoX.nl op 24-07-2020 12:54 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
*snip* gebruik de TR aub

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 24-07-2020 17:32 ]

Verwijderd

[...]

Ergens is het niet heel gek dat de PS fans niet heel erg onder de indruk waren van XGS, net als de Xbox fans niet heel erg onder de indruk waren van de State of Play eerder. Er is een reden waarom je wel fan van bent van de één en niet (of minder) de ander, namelijk het type games en de algehele strategie.

Ik heb ook ook wel toffe dingen gezien alleen is daar nu totaal geen datum van bekend en is het bij een cgi trailer gebleven. Daar kan ik niet veel over zeggen. Maar echt een Mic drop moment heb ik niet gezien.

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 22:25
Ik had toch meer verwacht. Er was zo een hype van de microsoft game studios maar voor mij vond ik het mediocre. Hier en daar iets goed.

Halo was voor mij wel de grote flater. Dit zou de system seller moeten zijn, maar we krijgen dan graphics die ook op xbox one zouden kunnen en wat lichte pop up.
Op zich zou ik dit door de vingers kunnen zien, maar als Microsoft en hun fans maandenlang verkondigen dat ze de sterkste console hebben en dan dit tonen. Dit is gewoon teleurstellend.

Everwild was dan weer het meest interessante voor mij. Leuke art style en wereld.

[ Voor 8% gewijzigd door Pufster op 24-07-2020 13:11 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Pufster schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:06:
Halo was voor mij wel de grote flater. Dit zou de system seller moeten zijn, maar we krijgen dan graphics die ook op xbox one zouden kunnen en wat lichte pop up.
Misschien omdat het ook effectief een xbox one titel is? :z

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Voor mij is het precies het tegenovergestelde, zowel Sony als Microsoft hebben mij overtuigd om geen launch console te kopen. Ook ergens knap haha.

Ik wacht wel even tot de "pro" versies uitkomen en zal er dan 1 aanschaffen. Vindt het voor beide consoles erg mager wat ze lieten zien en mij aanspreekt.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Ambition88
boe2 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:17:
[...]

Misschien omdat het ook effectief een xbox one titel is? :z
Goed argument ja. Ik neem even letterlijk de titel van de stream over ''Xbox series X games showcase'' misschien hadden ze dan niet met die game moeten openen, als het effectief een xbox one titel is? :z

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
@boe2 ik snap niet zo goed wat je punt is. Halo is een hele grote franchise en werd behoorlijk gehyped als belangrijke game voor de nieuwe console. Op basis van de eerste indruk zijn vele mensen erg teleurgesteld. Dit is logisch vind ik. Zou beetje zelfde zijn als Horizon Zero dawn 2 er opeens, net als halo, niet zo mooi uitzag.

Verder was het denk ik best een goede persconferentie. Ze hebben een flink aantal games aangekondigd en laten zien voor de toekomst. Daar zijn veel mensen behoorlijk enthusiast over.

[ Voor 10% gewijzigd door giantgiantus op 24-07-2020 13:24 ]

Verwijderd

Iemand nog bijgehouden hoeveel mensen de streams op YouTube en Twitch zaten te kijken ?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ambition88 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:21:
[...]

Goed argument ja. Ik neem even letterlijk de titel van de stream over ''Xbox series X games showcase'' misschien hadden ze dan niet met die game moeten openen, als het effectief een xbox one titel is? :z
Antwoordt ik opnieuw met de quote: damned if you do, damned if you don't. Sommige mensen KAN je niet plezieren. Halo is een veelgevraagde/populaire titel. Forward compatible met de xbox series X(net zoals andere titels in diezelfde voorstelling), deel van de gamepass en in de huidige generatie is de halo reeks nog altijd de meestgespeelde multiplayer titel op xbox. *snip* geen 'vs' posts

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 25-07-2020 22:20 ]

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:26:
Iemand nog bijgehouden hoeveel mensen de streams op YouTube en Twitch zaten te kijken ?
Net voor het begin zag ik op YouTube zo'n 70.000 kijkers, gok dat het daarna wel wat hoger geweest zal zijn. Het was echter ook nog op Twitter en Facebook te volgen.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Succes met turven. :) Want xbox had zelf al iets van 15 verschillende streams op basis van verschillende talen. Daarna had elk online mediaoutlet een eigen stream.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:02
De streams liepen soepel,geen vertraging.Dus zou je denken dat het qua kijkers best wel meeviel. Misschien dat het ook aan de tijdstip lag,al hebben de meeste later nog in 4k teruggekeken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Wom

Wom

Amaze86 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:48:
[...]

De streams liepen soepel,geen vertraging.Dus zou je denken dat het qua kijkers best wel meeviel. Misschien dat het ook aan de tijdstip lag,al hebben de meeste later nog in 4k teruggekeken.
De Engelse zonder ondertitels die ik keek had 150K kijkers op moment dat ik weg moest. Maar de Spaanstalige stream had net zoveel kijkers las ik. En dan had je nog de stream met ondertitels, de stream met een doventolk, Chinees, Duits, etc etc etc.

Dus de load zal redelijk gespreid zijn gok ik zo. Daarnaast al die streams met live commentaar er nog eens bij. Zal wel aantikken als je dat zou optellen.

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 16:10
Het probleem dat ik wat heb ik met de getoonde Halo gameplay is de art-style denk ik. Ze zijn duidelijk teruggegaan naar de eerste Halo delen met grote en open vlaktes i.t.t. de recentere delen die wat compacter waren. In principe geen probleem maar ze hebben tegelijkertijd de ietwat vlakke art-style van de eerste delen ook meegenomen. Een art-style die naar ik vermoed eerder gehanteerd werd uit technische noodzaak en niet zozeer de artistieke visie van Bungie.

Een goed voorbeeld zijn de vlakke rotsformaties waarop de zwevende eilanden steunen, ik denk dat daar toch visueel interessantere mogelijkheden zijn. Ook fauna en flora zou diverser en wat gedurfder mogen, en ook gewoon nadrukkelijker aanwezig. Dus voor mij is het niet zozeer het puur technische aspect (het is en blijft een cross-gen game) maar meer de art-style die me teveel naar de vlakke kant neigt.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Oke, ik geloof dat ik even op de rem ga trappen.

Mensen hebben een verschillende mening over de presentatie van gister, helemaal prima. De een vond Halo tegenvallen, de ander vond het prima, en nog een ander vond het helemaal geweldig. Top, echter blijven al deze zaken een mening, en heeft het geen enkele zin om te blijven proberen iemands mening te veranderen, als al duidelijk is dat dat niet gaat gebeuren.

Vond ik persoonlijk Halo dé showcase die ik gehoopt had dat het zou zijn? Absoluut niet, maar als ik commentaren lees als 'Dit had op de Xbox One ook gekund' wil ik die mensen toch sterk aanraden de 4K60 video nog eens terug te kijken. Datzelfde argument werd bij de presentatie van Sony ook gebruikt, dus neem aan dat een ieder dat ook netjes doet ;)

Verder gaan we vanaf nu gewoon stoppen met op de man spelen. De een vind Gamepass wél een reden om voor de XSX te gaan, de ander speelt daar te weinig voor en boeit het dus niet, en neemt dat niet mee als overweging. Allemaal prima argumenten, maar ook allemaal meningen.

Er zijn een aantal feiten waar bijzonder weinig discussie over kan zijn.
  • Sony heeft de snellere SSD
  • Microsoft heeft de snellere GPU
  • De PS5 is wit met zwart
  • De Xbox Series X is zwart.
Alle andere redenen om voor een console te kiezen zijn vrijwel allemaal gebasseerd op meningen, en komen domweg neer op 'welke games vind ik leuker'. Nou, dat de mensen die nu al in MS ecosysteem zitten over het algemeen een voorkeur hebben voor Xbox games, en de mensen die in het Sony ecosysteem zitten een voorkeur hebben voor PS games is dan ook niet zo raar.

Daar kunnen we met z'n allen heel lang en gepassioneerd over blijven discussieren, maar de kans dat iemand van mening gaat veranderen acht ik niet zo heel groot. Bij deze dan ook het vriendelijke verzoek daar dan maar gewoon mee te stoppen. Volgens mij heeft iedereen z'n zegje kunnen doen, laat het daar dan ook bij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Amaze86 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:48:
[...]

Gelukkig bij de Xbox stream geen problemen inderdaad. De pre-show van the Game Awards, had helaas wel last van sync issues van audio en beeld tijdens hun livestream. Gelukkig was dat na een tijdje opgelost, maar heeft wel een paar trailers verpest. :P

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
giantgiantus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:21:
@boe2 ik snap niet zo goed wat je punt is. Halo is een hele grote franchise en werd behoorlijk gehyped als belangrijke game voor de nieuwe console. Op basis van de eerste indruk zijn vele mensen erg teleurgesteld. Dit is logisch vind ik. Zou beetje zelfde zijn als Horizon Zero dawn 2 er opeens, net als halo, niet zo mooi uitzag.

Verder was het denk ik best een goede persconferentie. Ze hebben een flink aantal games aangekondigd en laten zien voor de toekomst. Daar zijn veel mensen behoorlijk enthusiast over.
Had jij werkelijk net zulke hoge verwachtingen van Halo Infinite als van HZD2? HZD was een dijk van een game, net als Halo onder Bungie top en zelfs revolutionair was. Echter onder 343 heb ik geen topper meer gezien ik verwachtte dan ook weinig. Alhoewel ik wel meer dan dit verwachtte en als ik een paar posts naarboven lees dat ze een budget van 500 mil dan ben ik ook wel verbaasd. De rest van de show overtrof trouwens oprecht mijn verwachtingen, dus ruimschoots gecompenseerd

• Caayn
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:53:
Er zijn een aantal feiten waar bijzonder weinig discussie over kan zijn.
  • De PS5 is wit met zwart
  • De Xbox Series X is zwart.
Ik vind dit toch aardig zwart wit :+

• Recon24
@BM Je moet onderhand ook wel begrijpen dat roepen “kijk de 4K/60” trailer helemaal niks aan het feit omtrent Halo nu veranderd.

Volgens mij is dat het punt wat men ook niet maakt.

Anyway, verder prima zo idd.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Steven030 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:57:
[...]
Alhoewel ik wel meer dan dit verwachtte en als ik een paar posts naarboven lees dat ze een budget van 500 mil dan ben ik ook wel verbaasd.
Dat is omdat dit een vals bericht is dat iedereen plots napraat sinds gisteravond. Eigenlijk grappig dat niemand zich vragen lijkt te stellen bij de stelling dat eender welk bedrijf een half miljard zou spenderen aan de ontwikkeling van een videogame 8)7

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Recon24 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:58:
@BM Je moet onderhand ook wel begrijpen dat roepen “kijk de 4K/60” trailer helemaal niks aan het feit omtrent Halo nu veranderd.

Volgens mij is dat het punt wat men ook niet maakt.

Anyway, verder prima zo idd.
Volgens mij haal ik dat notabene in mijn eigen post aan? Dat stuk was vooral gericht op de 'Dit zijn Xbox One graphics!!!111' posts. Toen dat tijdens de PS5 stream gezegt werd moest men maar de video terugkijken, dat argument is hier nu ook prima te gebruiken.
Word Halo daar ineens een super-duper next-gen graphics blowout van? Nope, maar zo extreem dramatisch als dat sommigen het doen voorkomen was het ook echt niet.

Ik wil vooral de 'jouw mening is fout' 'nee jouw mening is fouterderder' discussie afkappen. Dus bij deze.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Uiteindelijk mag ik zeggen dat als trouwe Xbox bezitter (sinds 2004!) tevreden ben over de kant die Microsoft ingeslagen is. Game Pass is echt een console saver die aan een potentiële overstapper in een keer alle titels beschikbaar stelt. Wat we gisteren hebben gezien zijn alleen exclusives op Destiny 2 na, die je overigens ook gewoon kan spelen met Game Pass.

Verder vind ik het totale plaatje bij Microsoft ook goed. Mooie console. Fijne controller. Solide online service. Het dashboard is gewoon weer op het niveau wat we op de X360 hadden bij launch. Strak en duidelijk.

Verder spelen we allemaal toch verreweg het meest multi platform games. Want ik zie toch altijd weer, ook vrienden met een PS de welbekende titels van Activation en Ubisoft spelen.

Verder zullen we de eerste 1-2 jaar toch moeten wachten op de echte titels van de nieuwe generatie. Dat is altijd zo.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 10:56
@BM; +1, helaas kan ik je geen duimpje geven.

[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 24-07-2020 14:18 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:34
(y)

Lichtpuntje...

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:04:
[...]

Word Halo daar ineens een super-duper next-gen graphics blowout van? Nope,
Ik denk dat sommigen van mening zijn dat het argument "maar het is (up to) 4k 60fps" dat gebruikt wordt om het gebrek aan next gen graphics te rechtvaardigen nogal een slap argument is.

Het is ook lastig voor MS, Halo wordt door fans toch geprofileerd als het stokpaardje van de Xbox en eigenlijk ook door MS zelf door het zo te hypen en naar voren te schuiven als grote titel voor de series x maar dat zoiets toch een beetje backfired.

Als Forza een launch titel was met echt next gen graphics dan hadden ze veel beter daar een kwartier aandacht aan kunnen besteden ipv halo naar voren te schuiven als showcase. Dan was de perceptie heel andere geweest.

Misschien wordt halo kwa content wel heel goed maar daar hebben ze ook niks van laten zien, zelfs niet van wat de semi open wereld nou betekend.

Ik vind dat een nogal een marketing flater wat dat betreft. Net zoals de gta5 intro bij ps5 alleen dan van een grotere orde.

De keuze om geen 60 dollar uit te geven aan halo maar het gewoon via gamepass te proberen wordt wel heel makkelijk nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2020 14:26 ]

• Wom

Wom

Froggle schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:14:
Verder zullen we de eerste 1-2 jaar toch moeten wachten op de echte titels van de nieuwe generatie. Dat is altijd zo.
He bah, nuancering op internet. :+

Heb even opgezocht waar de XBO over kon beschikken tijdens release.
Assassin's Creed IV: Black Flag
Battlefield 4
Call of Duty: Ghosts
Crimson Dragon
Grounding Inc., Land Ho!
Dead Rising 3
FIFA 14
Fighter Within
Forza Motorsport 5

Just Dance 2014
Killer Instinct
LEGO Marvel Super Heroes
LocoCycle
Madden NFL 25
NBA 2K14
NBA Live 14
Need for Speed: Rivals
Powerstar Golf
Ryse: Son of Rome
Skylanders: Swap Force
Xbox Fitness
Zoo Tycoon

Zumba Fitness: World Party
Vetgedrukt wat ik uit mijn hoofd als exclusive zie. Het is even afwachten wat er direct bij launch beschikbaar gaat zijn voor de XSX of een XSX patch krijgt, maar wat we in ieder geval weten:

- Halo Infinite
- Gears 5
- Sea of Thieves
- Gears Tactics
- Forza Horizon 4
- Grounded
- Cyberpunk 2077
- Control
- Assassin's Creed Valhalla
- Chivalry 2
- Crossfire X
- DiRT 5
- Madden NFL 21
- Observer System Redux
- Ori
- Planet Coaster
- The Artful Escape
- Tetris Effect
- Vampire 2
- Watch Dogs Legion
- WRC 9
- The Falconeer
- Planet Coaster
- ID@Xbox games die ik nog vergeten ben.

Dit zijn titels die als release holiday 2020 hebben naar mijn info en die naar XSX komen. Daar mist nog een hoop 3rd party bij van EA overigens. Maar vind dat al een best lijstje als ik eerlijk ben.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:22:
[...]

De keuze om geen 60 dollar uit te geven aan halo maar het gewoon via gamepass te proberen wordt wel heel makkelijk nu.
Prima toch! Hoe consumer friendly is dat?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:30:
[...]

Prima toch! Hoe consumer friendly is dat?
Heel consumer friendly maar dan komt het toch een beetje neer op "ik speel het maar omdat het bijna gratis is".

En wie weet krijgt Halo over een jaar nog wel een graphics overhaul en high res texture pack of weet ik veel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2020 14:34 ]

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:32:
[...]

Heel consumer friendly maar dan komt het toch een beetje neer op "ik speel het maar omdat het bijna gratis is".

En wie weet krijgt Halo over een jaar nog wel een graphics overhaul en high res texture pack of weet ik veel.
Mijn tijd is me toch wat meer waard dan iets maar gaan spelen omdat het gratis is. Denk dat dat wel voor meer mensen met een (full time) baan geldt.

Verwijderd

Mr_Tomatohead schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:35:
[...]

Mijn tijd is me toch wat meer waard dan iets maar gaan spelen omdat het gratis is. Denk dat dat wel voor meer mensen met een (full time) baan geldt.
Ik bedoel ook meer in de zin dat je het kan proberen zonder dat je gelijk 60 euro kwijt bent.

(Al is dat met een degelijk return policy zoals op steam ook geen issue met het traditionele verkoop model.)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:32:
[...]

Ah die discussie weer. Wat een cirkel. :) Er moet altijd wat te klagen zijn. Je hoeft het niet te spelen. Je hoeft het zelfs niet uit te proberen. Net zoals ik geen GTST kijk.

Als je games gaat spelen omdat ze bijna gratis zijn ondanks het feit dat je er eigenlijk weinig plezier aan beleefd, is dat echt jouw persoonlijke keuze. Ben je dan dus zo iemand die alle f2p games ook speelt ondanks dat je er weinig plezier aan beleefd, of laat je die ook gewoon liggen. Ik verwacht het laatste. Ga dan niet een nadeel lopen te bedenken aan een consumer friendly benadering om maar een nadeel te bedenken. Die discussie wordt snel oud.

• Wom

Wom

The Gunk is overigens een Xbox exclusive titel. Ondanks dat in de showcase gister de term 'Launch Exclusive' kwam te staan (wat lijkt op een timed exclusive), hebben de devs bevestigd dat het Xbox only is.
“It’ll be Xbox exclusive, period,” a representative of the game’s publisher, Thunderful, told Kotaku in an email. “It’s all about the power of the hardware and what The Gunk requires. We’re really happy with the support from the Xbox team so far.”
Als je het hebt over verrassingen, was deze game dat zeker. Toffe trailer en de gameplay zag er goed uit.

Pagina: 1 ... 37 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden