Ergens is het niet heel gek dat de PS fans niet heel erg onder de indruk waren van XGS, net als de Xbox fans niet heel erg onder de indruk waren van de State of Play eerder. Er is een reden waarom je wel fan van bent van de één en niet (of minder) de ander, namelijk het type games en de algehele strategie.uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 09:57:
Opvallend dat sommigen mensen die normaliter niet in dit topic posten al meer reacties hebben gepost over de Xbox showcase van gisteren dan over het Sony event van vorige maand. Just saying...
Maarja, prima als je het een mindere show vond .Dat is om het even. Zeg het en laat het daarbij? En probeer anderen er niet van te overtuigen dat het toch eigenlijk echt wel ondermaats was, want dat gaat je waarschijnlijk niet lukken. Mij althans niet want ik vond het echt een hele toffe show en ik iets van 20 games heb gezien die ik bij release wil spelen.
Dus als bijv. Xbox aankomt met meer van hetzelfde, denkt een Xbox fan "yes helemaal top", terwijl een PlayStation fan denkt "valt tegen, is gewoon meer van hetzelfde". En zo ook vice versa.
Jij suggereert eigenlijk dat de haters komen haten, terwijl dat echt niet het geval hoeft te zijn.