Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.626 views

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nadella didn’t comment further on the console’s launch line-up, but he may have been referring to both new games and older titles that will be playable on the next-gen console at launch via backwards compatibility.
dit vind ik wel een belangrijk zinnetje in dat artikel :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 19:09
RRCreations schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 10:32:
‘Microsoft says Xbox Series X will have ‘the largest launch line-up for any console ever’

https://www.videogameschr...-up-for-any-console-ever/
Ja gelezen. Ceo nadella zegt dat, maar niet duidelijk of bc games inbegrepen zijn.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:12

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

ArthurMorgan schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 10:34:
[...]

dit vind ik wel een belangrijk zinnetje in dat artikel :P
Dat is het uiteraard ook gewoon. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• drakiesoft
Maar zal me niks verbazen dat de seriesx de meeste exclusives heeft voor Next gen launch. Is wel eens anders geweest.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Xbox heeft eigenlijk altijd wel goede launch line-ups gehad. Zelfs de X1 had een goede line-up. Het momentum vasthouden en focus op games, daar ging het mis bij de 360 en X1. Meeste (timed)exclusives geloof ik ook wel, dat hebben ze wel vaker gehad.

Met de subscriptions strategie ben ik benieuwd naar hoe dit uitpakt de komende jaren. Vanavond zullen we daarvan de eerste zaken van zien.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

drakiesoft schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 10:37:
Maar zal me niks verbazen dat de seriesx de meeste exclusives heeft voor Next gen launch. Is wel eens anders geweest.
Ryse Son of Rome was toch een launch exclusive in 2013. Heb hem toen vrij snel gespeeld en was wel onder de indruk. Mag wel een vervolg op komen.

Oh Chaos is ook wakker geworden ? We hebben een timer....5 uur vooraf.... :')

XBL: MRE Inc

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:03
MRE-Inc schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:28:
[...]

Ryse Son of Rome was toch een launch exclusive in 2013. Heb hem toen vrij snel gespeeld en was wel onder de indruk. Mag wel een vervolg op komen.

Want zonder die timer zou je het vergeten te kijken? :'(

Ben benieuwd wat Xbox laat zien vanavond!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Ik lees her en der geruchten maar ik vond 1 gerucht wel interessant. Het gerucht gaat dat VRS exclusief is voor de XSX naast de pc’s.

[ Voor 3% gewijzigd door RRCreations op 23-07-2020 11:39 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Ryse, een van de betere launchgames van de afgelopen generatie. Veel plezier mee gehad en de nodige uren in de arena multiplayer gestoken. Wat Crytek op launch uit de XB1 (met de 10% Kinect penantly) wist te persen was indrukwekkend.

Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen, maar dat heb ik wel vaker met launchgames (bijv. Kameo, Crimson Dragon, Ryse) waar je vervolgens nooit meer wat van hoort :'(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Wom

Caayn schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:47:
[...]
Ryse, een van de betere launchgames van de afgelopen generatie. Veel plezier mee gehad en de nodige uren in de arena multiplayer gestoken. Wat Crytek op launch uit de XB1 (met de 10% Kinect penantly) wist te persen was indrukwekkend.

Jammer dat er nooit een vervolg op is gekomen, maar dat heb ik wel vaker met launchgames (bijv. Kameo, Crimson Dragon, Ryse) waar je vervolgens nooit meer wat van hoort :'(
Alle launchtitels hebben last gehad van de negatieve launch die de XBO console zelf had. Lees de reviews uit die tijd er maar op na, vaak ging een groot deel van de review over kinect, het always-on, etc. etc. Zal niet zeggen dat het allemaal topgames waren, maar Ryse kon in die tijd makkelijk gemiddeld een 8/10 scoren. Vaak toch een stuk beelvorming wat er bij komt kijken zo lijkt het. En reviews zeggen ook niet altijd alles natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
[...]

Ik had even 2 minuten niks te doen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Caayn
  • Niet online
RRCreations schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:38:
Ik lees her en der geruchten maar ik vond 1 gerucht wel interessant. Het gerucht gaat dat VRS exclusief is voor de XSX naast de pc’s.
VRS is in principe een hardware feature van RDNA2. De kans is dan ook redelijk groot dat beide consoles VRS ondersteunen gezien ze beide op RDNA2 gebaseerd zijn.

Wel zijn er twee VRS hardware tiers, waarbij de tweede tier uitgebreidere ondersteuning biedt. In PC land hebben NVIDIA GPUs vanaf de GTX16XX of 20XX serie ondersteuning voor beide tiers van VRS.

Artikel vanuit DirectX devblog met wat meer info en links naar uitgebreidere sessies/videos: https://devblogs.microsof...a-world-of-sledgehammers/
Mocht je wat technischer aangelegd zijn: https://developer.nvidia....ble-rate-shading-vrworks/

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Wom schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:52:
[...]

Alle launchtitels hebben last gehad van de negatieve launch die de XBO console zelf had. Lees de reviews uit die tijd er maar op na, vaak ging een groot deel van de review over kinect, het always-on, etc. etc. Zal niet zeggen dat het allemaal topgames waren, maar Ryse kon in die tijd makkelijk gemiddeld een 8/10 scoren. Vaak toch een stuk beelvorming wat er bij komt kijken zo lijkt het. En reviews zeggen ook niet altijd alles natuurlijk.
Nou, ik wil Ryse niet afkraken hoor, maar de reviewers hadden zeker wel valide punten om de game een dikke 6 te geven. Presentatie was dik in orde op het eerste gezicht (beste graphics op launch) maar de game zelf zat bv vol met QTE's, had een vrij korte speelduur en was erg repetitief.

Zat wel meer potentieel in, ik zag het een beetje als spirituele opvolger van Spartan: total warrior.

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 23-07-2020 12:32 ]

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:30:
[...]

Nou, ik wil Ryse niet afkraken hoor, maar de reviewers hadden zeker wel valide punten om de game een dikke 6 te geven. Presentatie was dik in orde op het eerste gezicht (beste graphics op launch) maar de game zelf zat bv vol met QTE's, had een vrij korte speelduur en was erg repetitief.

Zat wel meer potentieel in, ik zag het een beetje als spirituele opvolger van Spartan: total warrior.
Zag die game toevallig staan op steam voor een paar euro maar na wat playthroughs op YouTube zag het er wel heel repetatief uit.

Grafisch nogsteeds mooi maar wat betreft gameplay nogal plat.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ambition88 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:36:
[...]

Want zonder die timer zou je het vergeten te kijken? :'(

Ben benieuwd wat Xbox laat zien vanavond!
Nah, maar ik was wel de sarcasme tag vergeten, zie ik nu ;)
BM schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:07:
[...]

Ik had even 2 minuten niks te doen :)
Ah, bedankt, je moet ook alles zelf doen hier ;)
Trishul schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:30:
[...]

Net zoals de gemiddelde Assassin's Creed dus....

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

#XboxGamesShowcase is trending in Nederland. *O*

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Weet je wat het af zou maken... Een opvolger van Lost Odyssey of Blue Dragon. Phil Spencer heeft laatste tijd vaker gehint naar japanse developers... LO is echt de beste JRPG die ik gespeeld heb. Imo eigenlijk ook echt wel beter dan de Final Fantasy reeks.

Duimpje terug voor een medefan! @Jaguar645 p

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 16:07 ]

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:05
Ik ben benieuwd. Ik heb de keuze al gemaakt welke console eerst in huis komt maar ik mis gewoon beetje de hype. Zowel van blauwe kamp als de groene. Ik heb nog niets gezien waarbij ik helemaal gehypte van werd. De enige game waar ik nu op uitkijk is Cyberpunk.

Ik kijk vooral uit naar Fable en Halo. Dat waren de games op de xbox 360 die ik enorm krachtig vond. Nog een paar uurtjes en we shall (hopefully) see.

In ieder geval wel blij dat Halo ondersteund wordt met 'Play Anywhere'.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik denk dat dat een bekend fenomeen is... Men wil heel graag dat de nieuwe generatie de oude generatie zo overklast dat we een enorm verschil gaan zien... En men hyped elkaar helemaal
gek. Maar dat is gewoon een beetje onrealistisch. :) Dit is mijn 5e generatie consolewisseling die ik actief volg. Vanaf PS1. Dus ik heb voor mezelf wel een goed beeld van wat ik mag gaan verwachten.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Helaas ben ik aan het werk tijdens de show. Daarna maar eens lekker op de bank met een pot ijs de boel terugkijken :p.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kinect en "always on", het kan alleen maar beter worden vanavond.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

shoombak schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:26:
Kinect en "always on", het kan alleen maar beter worden vanavond.
Yup. Ik heb mezelf gelukkig zeker niet overhyped. Met Infinite gameplay ben ik al blij. Een prijs voor de XSX zou ook fijn zijn, maar hoeft niet.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Thomas schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:07:
Helaas ben ik aan het werk tijdens de show. Daarna maar eens lekker op de bank met een pot ijs de boel terugkijken :p.
De VOD is ook in 4K terwijl de live-show in 1080p is. Dus het is sowieso handiger om 'm later te bekijken. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rivanov schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:36:
[...]

De VOD is ook in 4K terwijl de live-show in 1080p is. Dus het is sowieso handiger om 'm later te bekijken. ;)
Heb wel maar een 1080p TV staan :') (maar eens upgraden ergens rondom de XSX launch). Ach, dan maar op mijn Surface, die is wel 4K :).

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:36:
[...]

Ik kan niet live kijken (iets met kinderen en eten enz) maar is er al bekend waar ik die 4K versie kan kijken? Want dan wacht ik daar met liefde even op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Wom

Wom

Donstil schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:52:
[...]

Ik kan niet live kijken (iets met kinderen en eten enz) maar is er al bekend waar ik die 4K versie kan kijken? Want dan wacht ik daar met liefde even op.
Linkjes zouden normaal gezien hier moeten komen: https://www.xbox.com/en-US/xbox-games-showcase

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-10 19:09
Op GameExplain hadden ze het over geruchten dat Fable fotorealistisch zou zijn. En als uitsmijter zou Masterchief voor Smash Bros aangekondigd gaan worden vanavond. Maar dat laatste is meer wishfull thinking, al heb ik dit vaker voorbij horen komen vanwege de affectie die er tussen Nintendo en MS is sinds kort.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Caayn
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:55:
Op GameExplain hadden ze het over geruchten dat Fable fotorealistisch zou zijn. En als uitsmijter zou Masterchief voor Smash Bros aangekondigd gaan worden vanavond. Maar dat laatste is meer wishfull thinking, al heb ik dit vaker voorbij horen komen vanwege de affectie die er tussen Nintendo en MS is sinds kort.
Fotorealistisch is een term die wij waarschijnlijk veelvuldig misbruikt zullen zien worden :/ Iedere generatie wordt er weer mee gegooid en iedere nieuwe game die er op dat moment goed uitziet krijgt die term vaak onterecht (imo) toegewezen.

Master Chief in Smash zou, na Banjo&Kazooie, een leuke verrassing zijn maar ik verwacht niet dat zal gebeuren.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:55:
vanwege de affectie die er tussen Nintendo en MS is sinds kort.
Is dat in dezelfde categorie als de Nintendo geruchten die al jaaaaaren rond de E3 presentatie van MS de kop op steken? :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Donstil
  • Niet online
Cool, ga Ik dat in de gaten houden 👍🏼

• Lekker Ventje
BM schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:04:
[...]

Is dat in dezelfde categorie als de Nintendo geruchten die al jaaaaaren rond de E3 presentatie van MS de kop op steken? :p
Dat is toch Sega? Of gaan Nintendo, Sega en XBox samen?

Dat fotorealisme zou voor mij trouwens niet echt hoeven, als het er uitziet als Horizon Zero Dawn (met minder verblindende HDR) is het voor mij al goed.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:04:
[...]

Zo maar in de categorie fantasie. Nintendo games op de Xbox (of PlayStation) zou ik zeker kopen!

Ik heb geen interesse in die hardware maar sommige Nintendo titels zou ik best wel graag spelen.

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:15:
[...]

Dat is toch Sega? Of gaan Nintendo, Sega en XBox samen?
Ik had Nintendo in m'n hoofd. Ik weet nog van jaaaaren geleden dat er vlak voor de persconferentie allerlei geruchten rondgingen dat er 'mensen van Nintendo' bij de MS presentatie zouden verschijnen.

Gebeurde uiteraard nooit :+

Xbox

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:55

justifire

Shut up and squat !!

Gaat er vanavond daadwerkelijk een nieuw deel van Legacy of Kain aangekondigd worden ? :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 13:52:
[...]

De YouTube video zal in 4K zijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Jaguar645
  • Laatst online: 07-10 14:20
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:45:
Weet je wat het af zou maken... Een opvolger van Lost Odyssey of Blue Dragon. Phil Spencer heeft laatste tijd vaker gehint naar japanse developers... LO is echt de beste JRPG die ik gespeeld heb. Imo eigenlijk ook echt wel beter dan de Final Fantasy reeks.
d:)b (y) d:)b (y) d:)b
het is dat we geen duimpjes meer kunnen geven dus dan maar zo :P

Ik heb Lost Odyssey zelfs nog geimporteerd via play-asia omdat die editie een mooier hoesje had :P zou wel heel gaaf zijn als ze daar een nieuw deel voor aankondigen ja.

Blue Dragon zou ook leuk zijn maar daar heb ik toch net iets minder mee gehad :)

Buiten dat hoop ik vanavond toch iets van een nieuwe Fable te zien. Halo is sowieso instabuy voor mij, hopelijk dat ze daar weer een mooie collectors edition voor gaan maken O+ bedoel moet toch iets naast die grote dozen van Halo 3/Halo Reach/Halo 5 zetten :P

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Veel plezier met kijken vanavond guys and girls. Zelf vooral benieuwd naar wat ze met de nieuwe Halo gaan doen.

Ik zal de games vooral spelen via GP Ultimate.

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:48
justifire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:27:
Gaat er vanavond daadwerkelijk een nieuw deel van Legacy of Kain aangekondigd worden ? :o
DAT zou pas een verrassing zijn! Of een nieuwe Armed and Dangerous... One can only dream...

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Jaguar645 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:31:
[...]

d:)b (y) d:)b (y) d:)b
het is dat we geen duimpjes meer kunnen geven dus dan maar zo :P

Ik heb Lost Odyssey zelfs nog geimporteerd via play-asia omdat die editie een mooier hoesje had :P zou wel heel gaaf zijn als ze daar een nieuw deel voor aankondigen ja.
Medebezitter van de international edition :).
Vooral tof dat het een jrpg is waar je statuseffecten echt niet mag negeren. Bij de meeste andere titels kan je jezelf wel door alles healen, maar in Lost Odyssey moest je echt je gear aanpassen aan sommige gebieden/bazen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 20:52
Toch wel een beetje spanning. Ben echt benieuwd wat ze allemaal gaan laten zien. Halo Infinite is voor mij wel de kers op de taart.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

Tot nu toe kijk ik meer uit naar de Xbox launch dan de Ps5 launch (die ik deze week overigens wel heb besteld) want Halo. Straks eindelijk de beelden!

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• RRCreations
Caayn schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:10:
[...]
VRS is in principe een hardware feature van RDNA2. De kans is dan ook redelijk groot dat beide consoles VRS ondersteunen gezien ze beide op RDNA2 gebaseerd zijn.

Wel zijn er twee VRS hardware tiers, waarbij de tweede tier uitgebreidere ondersteuning biedt. In PC land hebben NVIDIA GPUs vanaf de GTX16XX of 20XX serie ondersteuning voor beide tiers van VRS.

Artikel vanuit DirectX devblog met wat meer info en links naar uitgebreidere sessies/videos: https://devblogs.microsof...a-world-of-sledgehammers/
Mocht je wat technischer aangelegd zijn: https://developer.nvidia....ble-rate-shading-vrworks/
En juist XSX heeft alleen deze hardware feature (naast de pc’s) volgens de geruchten...

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben benieuwd hoeveel geouwehoer er in die preshow zit :P

Verwijderd

RRCreations schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:48:
[...]

En juist XSX heeft alleen deze hardware feature (naast de pc’s) volgens de geruchten...
Beide hebben de GE's van RDNA2 , VRS leunt op de GE's dus de enige reden waarom de concurrent het niet zou hebben ligt dan aan de software kant.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 16:55 ]

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:49

RawChild

PSN: Rawchild

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:53:
Hoe lang duurt die pre show? Uur?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Wom

Wom

Te veel. Want dat is altijd te veel. :P

Die mensen gaan allemaal praten in de pre-show. Dus inderdaad veel te veel :+

[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 23-07-2020 16:56 ]

• Wom

Wom

RawChild schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:55:
[...]

Hoe lang duurt die pre show? Uur?
Yup, uur pre-show, uur Xbox Games en dan nog een uur nabeschouwing met de devs.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iig een fout Miami Vice deuntje bi die timer. :)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MRE-Inc schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:56:
[...]

Iig een fout Miami Vice deuntje bi die timer. :)
Miami Vice kan nooit fout zijn :P

• Lekker Ventje
Onze timer loopt voor

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Haha, de stream loopt achter :P

• Miesjh
  • Laatst online: 22:44

Miesjh

Gogogogogogogog!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Here we goooooooooo !!! oOo oOo oOo oOo oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Jenthex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 16:10
Kwaliteit trekt wel op niet veel, ik hoop echt dat dat beter wordt voor de echte show.

• drakiesoft
Lets go, have fun!

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:57:
[...]

Miami Vice kan nooit fout zijn :P
Zo lang je het over de jaren 80 versie hebt, correct!!

• Wom

Wom

Ik moet zo gaan eten bij mijn schoonouders want mijn schoonpa is jarig vandaag. Maar ik pak mee wat ik kan meepakken :+

• Lekker Ventje
Hmm, nog geen Halo gezien

• Wom

Wom

Ik zie allerlei donaties voorbij komen, waarom zou je dat in godesnaam doen? :D

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

“WORLD PREMIERE”

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 23-07-2020 17:03 ]

• Lekker Ventje
Wom schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:02:
Ik zie allerlei donaties voorbij komen, waarom zou je dat in godesnaam doen? :D
Via XBox On niet maar ik kijk via tv, dat scheelt wellicht ook

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zo'n pre-show is altijd teveel geouwehoer.

• Lekker Ventje
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:04:
Zo'n pre-show is altijd teveel geouwehoer.
Voldoende tijd om de BBQ vast aan te porren

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Maar is die van gameawards nu 1 van de vele 3rd party pre-shows of is er ook nog 1 waar Microsoft zelf achter zit?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• drakiesoft
Preshow ook fullhd?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:06:
Maar is die van gameawards nu 1 van de vele 3rd party pre-shows of is er ook nog 1 waar Microsoft zelf achter zit?
Hoe bedoel je? Om 6 uur begint het event van MS zelf. Dit is een show dat in "samenwerking" tussen Thegameaward en MS is opgetuigd.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 20:34
Pre-show. Afgehaakt, gewauwel aleen maar gewauwel.

Toevoeging: Ik wacht wel tot na de presentaties. Dan kan ik alleen de hoogtepunten zien of horen van anderen.
Veel kijk plezier.

[ Voor 57% gewijzigd door ariekanari op 23-07-2020 17:10 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ariekanari schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:08:
Neem aan dat er zo wat games komen met Worldpremiere :P

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
ariekanari schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:08:
Lol, klagen na 8 minuten al. Totziens!

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• drakiesoft
Jongens als jullie allemaal even de pauzeknop indrukken, dan krijg ik misschien betere kwaliteit
_O-

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Eerder 720p...

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:07:
[...]

Hoe bedoel je? Om 6 uur begint het event van MS zelf. Dit is een show dat in "samenwerking" tussen Thegameaward en MS is opgetuigd.
Ja maar Ubisoft en EA hadden bij hun show zelf ook een pre/post show ding, maar dat lijkt hier niet het geval.

Verder rest nog de lijst van uitzendingen:

https://www.twitch.tv/xbox

RIP Mixer :+

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

drakiesoft schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:09:
Jongens als jullie allemaal even de pauzeknop indrukken, dan krijg ik misschien betere kwaliteit
_O-
Ariekanarie is afgehaakt, dus wellicht heb je nu wat meer pixels beschikbaar :P

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nu mis ik toch best wel de 4K kwaliteit icm dolby atmos van de Mixer stream :(

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:12:
Nu mis ik toch best wel de 4K kwaliteit icm dolby atmos van de Mixer stream :(
Misschien hadden ze Facebook gaming kunnen gebruiken :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

Kan iemand me vertellen hoe ik ook zo’n sort of kinda YouTube sterretje wordt die nu vertellen wat iedereen al weet? Pffff wat een gewauwel.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 19:18
WORLD PREMIEREEEE

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Yuri Horii !!! _/-\o_

• Wom

Wom

Dragon Quest 11 op Xbox dus.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nice, en via gamepass! Zei ik al... Via gamepass?...

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wom schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:14:
Dragon Quest 11 op Xbox dus.
Gamepass delivers

Om @uchiha tijntje maar te quoten ;)

Xbox

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:15:
Nice, en via gamepass! Zei ik al... Via gamepass?...
Op release ?!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zoals ik zag wel :)

Verwijderd

Zegt mij niks deze game.

• Wom

Wom

Ja, 4 december. Zowel op console als PC.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Je weet wel dat de japanse versie van Yakuza 7 begin dit jaar uit kwam, maar je kent Dragons Quest niet? :)

• Lekker Ventje
Goed bezig Phil, hopelijk voortaan op alle consoles dezelfde releasedatum

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lol, dit is precies waarom ik niet hyped ben. Ik kan me voorstellen dat er velen zijn die op die Japanse games zitten te wachten, maar ik niet.

Verwijderd

powerrangers game ?

• Wom

Wom

Kwaliteit van mijn stream holt wel achteruit moet ik zeggen. Alles lijkt nu op Minecraft :+

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Optimized for Series X

• Martinspire
Ah de strategie om Japan te veroveren: gewoon wat meer Japanse games uitgeven op het platform. Het kan zo makkelijk zijn :+

• RRCreations
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Beide hebben de GE's van RDNA2 , VRS leunt op de GE's dus de enige reden waarom de concurrent het niet zou hebben ligt dan aan de software kant.
Don’t shoot the messenger, zit alleen te roeren.

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:18:
Ah de strategie om Japan te veroveren: gewoon wat meer Japanse games uitgeven op het platform. Het kan zo makkelijk zijn :+
En in de trein lekker op de foon doorspelen, daar houden de Japanners van

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-10 15:10
Wat een Minecraft kwaliteit zeg..

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wom schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:18:
Kwaliteit van mijn stream holt wel achteruit moet ik zeggen. Alles lijkt nu op Minecraft :+
Dat is de nieuwe strategie. Als eigenaar van Minecraft moet alles minecraft stijl worden :P

Verwijderd

RRCreations schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:18:
[...]

Don’t shoot the messenger, zit alleen te roeren.
snap ik ;) ik geef alleen wat info

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Stream kapt er bij mij mee? Ah opnieuw laden en daar gaat die weer.

Deze gast vind ik wel tof. Hij maakt echt toffe documentaires over games en gamestudios.

[ Voor 71% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 17:21 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hier ook :(

Pagina: 1 ... 30 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden