Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 147 Laatste
Acties:
  • 314.626 views

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-10 19:09
Voor de liefhebbers de trademarks voor Xbox series en Xbox series X

Series S is geen trademark van.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:44

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

drakiesoft schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:01:
Voor de liefhebbers de trademarks voor Xbox series en Xbox series X

Series S is geen trademarks van.
Wel een S logo trademark:
https://www.reddit.com/r/...but_not_an_xbox_series_s/
https://trademarks.justia...image.php?serial=87473763

Afbeeldingslocatie: https://trademarks.justia.com/media/image.php?serial=87473763

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

justifire

Shut up and squat !!

Wel jammer zo zonder mix-pot dit jaar -O-
Kunnen we nu de ouderwetse event app weer gebruiken op de Xbox ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wom schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:54:
Direct na de stream komt er een 4K download beschikbaar.
Ook raar, daar de show vorige week al in zijn geheel opgenomen is :?
Stream dan meteen in 4K.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Finraziel
  • Laatst online: 23:29
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:52:
[...]

Ik kijk denk ik gewoon via youtube. Alle trailers zullen naar verwachting na de uitzending gewoon in 4k te kijken zijn. Verder zijn er in de pre show ook game aankondigingen. Maar ik verwacht dat dat de kleinere indy games zijn en updates van bestaande games voor de xsx.
En even tussen neus en lippen dat multiplayer gratis wordt wellicht :+

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:27:
Wel jammer zo zonder mix-pot dit jaar -O-
Kunnen we nu de ouderwetse event app weer gebruiken op de Xbox ?
Mixer is eruit gehaald met de laatste update van 5 dagen geleden en de event app is nog steeds in beta. Kan me ook niet herinneren dat er zoveel bijzonders in de mixpot zat.

Ben zelf ook totaal niet hyped voor de show. Heb zo'n idee dat het veel van hetzelfde gaat zijn als de vorige show, maar met het verschil dat het dit keer wel echte gameplay gaat zijn. Dus Medium, Chorvs etc wat we in mei ook al gezien hebben. Wellicht nog wat onbekends waar één of twee studio's nu mee bezig zijn.

Ik denk dat de verwachtingen weer veel te hoog liggen.....

XBL: MRE Inc

• Miesjh

Miesjh

Ik ben ook bang dat mijn verwachtingen weer veel te hoog zijn. Het is elk jaar hetzelfde liedje. |:(

Ondertussen op Amazon.com: https://www.amazon.com/gp...fe-4124-9f5d-b31d6b1bfbee

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Miesjh schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:56:
Ik ben ook bang dat mijn verwachtingen weer veel te hoog zijn. Het is elk jaar hetzelfde liedje. |:(
Nou dat laatste heb ik ook wel een beetje, ondanks dat ik het super interessant vind wat Microsoft doet met Services enz is het wel elke presentatie weer "Ja nu moeten ze echt gaan knallen"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeetje, wat een positiviteit hier :P

Het is toch altijd leuk om gewoon games te zien? En verwachtingen te hoog is gewoon persoonlijk natuurlijk. Die kun je zelf temperen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
justifire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Ook raar, daar de show vorige week al in zijn geheel opgenomen is :?
Stream dan meteen in 4K.
Zal wel een bandbreedte dingetje zijn. Youtube kon de Sony stream van 1080 ook niet stabiel vast houden.

• Miesjh

Miesjh

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:01:

Het is toch altijd leuk om gewoon games te zien? En verwachtingen te hoog is gewoon persoonlijk natuurlijk. Die kun je zelf temperen :)
Een nieuwe Forza zou cool zijn. En ben toch ook wel benieuwd naar Halo en Everwild. Voor de rest speel ik toch voornamelijk Third Party Shooters. Zou nog blijer worden als ze Battlefield 6 aankondigen :9~ . Maar dat zie ik niet gebeuren.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miesjh schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:05:
[...]

Een nieuwe Forza zou cool zijn. En ben toch ook wel benieuwd naar Halo en Everwild. Voor de rest speel ik toch voornamelijk Third Party Shooters. Zou nog blijer worden als ze Battlefield 6 aankondigen :9~ . Maar dat zie ik niet gebeuren.
Tja, bij mij hetzelfde. Forza zou ik wel tof vinden, maar speel ik ook nauwelijks. De overige exclusives zijn ook niet echt mijn ding. Zullen ongetwijfeld goed zijn en er prachtig uitzien. Daarom kijk ik ook met een gemiddelde interesse naar de show.

• squizur
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-10 16:48
Finraziel schreef op maandag 20 juli 2020 @ 22:35:
[...]
Geen idee of dat nog een ding is, ben nooit verder gekomen dan halverwege halo 2 :+ (maar geen spoilers, heb nog de illusie dat ik ze ooit allemaal ga spelen).
hahaha, precies dit dus! Ik dacht dat ik de enigste was....

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 16:01:

Verwachtingen liggen hier ook hoog, maar heb dan ook al eea van The Falconeer gezien :)
Tussen 17.00-19.00 staat hier alles geblocked, alleen storen indien je bier komt brengen, maak er mijn eigen E3 event van :9B :)F

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 21-07-2020 17:28 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb helaas donderdag geen tijd maar kijk savonds wel effe terug. Ben wel zeer benieuwd. Forza motorsport reboot en fable wil ik graag zien. Halo infinite lijkt me cool. En verder laat ik me verrassen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Korreltje zout, maar het zou toch wat zijn :9

https://www.thegamepost.c.../rumor-ninja-gaiden-xbox/

• drakiesoft
Demo time

70+ games

[ Voor 4% gewijzigd door drakiesoft op 21-07-2020 18:18 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wordt een mooie show !!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lz0RMyObW82k4Wux77MvVTZ3O2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9y9W0VtUh1J5Ws5etwXWxcil.jpg?f=fotoalbum_large

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:06

BM

Moderator Spielerij
Ik vind het dan weer 'jammer' dat Halo nu al zo enorm naar de voorgrond geschoven word. Doet me beetje vrezen dat die game onevenredig veel aandacht gaat krijgen donderdag. Voor veel mensen vast helemaal te gek, maar Halo is niet een game waar ik heel enthousiast van word :) Maar misschien weten ze me te verrassen en kan ik straks ook niet meer wachten op Halo Infinite :p

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 21-07-2020 18:40 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Wom

BM schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:39:
[...]

...maar Halo is niet een game waar ik heel enthousiast van word ...
BAN!

Mods! TR!

:p

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Ik ga kijken, maar verwacht er niet veel bijzonders van. Verwacht voornamelijk weer veel focus op t bekende Halo, Forza etc. Niet mijn ding. We gaan het zien morgen. Wel benieuwd of ze ook een prijs en release date delen

PSN ID Binloading_nl

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Martinspire schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:09:
Zo te zien heeft Seagate de site live gegooid voor de uitbreidbare opslag:
https://www.seagate.com/n...ansion-for-xbox-series-x/

En verder lijkt het erop dat we in het begin alleen 1TB extra kunnen toevoegen. Nog niet echt veel, maar goed.
Drie jaar garantie, wordt een hoge afschrijving dan ...

• Dioscuri
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:45
steefje schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 18:50:
Ik ga kijken, maar verwacht er niet veel bijzonders van. Verwacht voornamelijk weer veel focus op t bekende Halo, Forza etc. Niet mijn ding. We gaan het zien morgen. Wel benieuwd of ze ook een prijs en release date delen
Overmorgen. ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Het zal niks betekenen, maar toch.... Zo blijft de geruchten molen wel draaien.

• BM

BM

Moderator Spielerij
@Gropah -> regel jij dit ff? :P
Mods! TR!

:p
Ach, d'r zijn wel meer 'grote' games waar ik niks mee heb, sorry :p Halo is voor mij 'just another shooter', waar iemand anders Forza 'just another racegame' zal vinden, terwijl ik die dan weer geweldig vind :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

3 jaar garantie is wat karig voor een SSD standaard zie je 5 jaar bij Seagate SSD's en op de markt zie je ook vaak 10 jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2020 19:56 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:55:
3 jaar garantie is wat karig voor een SSD standaard zie je 5 jaar bij Seagate SSD's en op de markt zie je ook vaak 10 jaar.
Ik vermoed dat dit de prijs is die we betalen voor het vaste stukje gereserveerd geheugen (100GB ?)
Op pc’s word er vaak random geschreven, de consoles zullen echter vaak op dat gereserveerde stuk geheugen schrijven en dus sneller “slijten”

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 19:01:
[...]

@Gropah -> regel jij dit ff? :P

[...]
De ban voor Wom, of de ban voor jou? })

• Wom

Wom

Volgens mij is mijn strafblad hier nog steeds blanco, dat wil ik graag zo houden eigenlijk :+

In ander nieuws, gerucht gaat rond dat Street Fighter 6 één van de titels is die we gaan zien. Deeltje 5 kreeg de Xbox niet, maar het nieuwe deel zou wel naar de Xbox komen.

• drakiesoft
Geoff Keighley Pre Show

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wom schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:57:
Volgens mij is mijn strafblad hier nog steeds blanco, dat wil ik graag zo houden eigenlijk :+

In ander nieuws, gerucht gaat rond dat Street Fighter 6 één van de titels is die we gaan zien. Deeltje 5 kreeg de Xbox niet, maar het nieuwe deel zou wel naar de Xbox komen.
My fightstick is ready !
Kom maar op @Sagat >:)

• Finraziel
justifire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 20:34:
[...]

Ik vermoed dat dit de prijs is die we betalen voor het vaste stukje gereserveerd geheugen (100GB ?)
Op pc’s word er vaak random geschreven, de consoles zullen echter vaak op dat gereserveerde stuk geheugen schrijven en dus sneller “slijten”
Zo werkt dat niet, althans het zou me ten zeerste verbazen. SSD's hebben al jaren wear leveling algoritmes in de controller zitten. Het maakt dan niet uit waar het os dingen neer wil zetten, de controller op de SSD schuift dingen heen en weer zodat alle geheugen cellen ongeveer even zwaar belast worden.

Dit is een probleem wat alleen bestond bij de eerste generatie SSD's, het lijkt me dus sterk als Microsoft en Seagate dat probleem terug gehaald zouden hebben.

Nah, ik denk dat dit gewoon is omdat ze niet meer garantie hoeven geven. Bij losse SSD's heb je concurrentie waardoor merken elkaar af willen troeven. Hier niet, je kunt kiezen voor die Seagate SSD en anders niet.

Overigens kan een goedkope (qlc) consumenten SSD al snel 400 keer volledig beschreven worden. Dat klinkt als weinig, maar bij een 1 TB SSD is dat dus al 400 TB. Zelfs als de console zijn volledige geheugen iedere keer weg schrijft als je een game suspend (16 GB) dan moet je dat 25.000 keer doen... Of zeg 12.500 keer en 2000 keer een game van 100 GB installeren. Zo'n schijf krijg je echt niet zomaar kapot.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:37

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 22:00:
[...]

My fightstick is ready !
Kom maar op @Sagat >:)
Wilde je duimpje geven maar euh ja, beruchte topic! ik las laast ergens dat sf6 pas 2022 verwacht werd, maar hoe eerder hoe beter ' jullie' (heb zelf ook een xb :D ) missen niet veel aan sf5 imho.

10 second ninja DONE

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Uiteraard zal de focus voor een groot deel liggen op Halo. Het is de eerste Halo sinds het origineel dat tevens een launch titel is. Dat niet iedereen wat heeft met een Halo of een Forza of een Gears kan natuurlijk. Maar deze franchises zijn wel echt belangrijk geweest voor de ontwikkeling van FPS, 3rd person cover shooters, racing games en online gamen op de consoles.

Hoop dat we morgen een leuke discussie kunnen voeren die niet wordt gedomineerd door dooddoeners of fanboyism. :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zit niet echt goed in de exclusive-kennis. Maar heeft MS eigenlijk nog echte open world games waar ik naar zou kunnen gaan uitkijken?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• BM

BM

Moderator Spielerij
ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:20:
Ik zit niet echt goed in de exclusive-kennis. Maar heeft MS eigenlijk nog echte open world games waar ik naar zou kunnen gaan uitkijken?
De nieuwe Fable zou volgens de geruchten een openworld worden toch?

Xbox

• ArthurMorgan
  • Niet online
BM schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:25:
[...]

De nieuwe Fable zou volgens de geruchten een openworld worden toch?
Tx, zal eens kijken.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:20:
Open world games ala Assassins Creed, Days Gone en Red Dead Redemption? Vooralsnog niet. Zoals @BM zegt zijn er geruchten dat de nieuwe Fable open world wordt. Ook Halo Infinite zou die kant op kunnen gaan, maar dat is geen 3rd person action adventure. :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Halo is niks voor mij. Assassins Creed zit al een beetje op de grens van wat ik leuk vind. Hoe filmischer hoe beter. AC zit (imho) wat meer gericht op vechten1, RDR style e.d. is dan meer mijn ding. (bij Days gone baalde ik erg van al die exclusive studios :D )

Fable zou dus inderdaad wel kunnen. Maar geen wonder dat ik het niet kende, ik game pas sinds veel korter op de Xbox dan dat fable 3 uitkwam :D Hopelijk morgen wat leuke dingen die richting uit.

/edit: 1kan ook zijn dat ik gewoon minder van man tot man gevechten ben, en meer van de vuurwapens....

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-07-2020 08:44 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:41:
Halo is niks voor mij. Assassins Creed zit al een beetje op de grens van wat ik leuk vind. Hoe filmischer hoe beter. AC zit (imho) wat meer gericht op vechten, RDR style e.d. is dan meer mijn ding. (bij Days gone baalde ik erg van al die exclusive studios :D )

Fable zou dus inderdaad wel kunnen. Maar geen wonder dat ik het niet kende, ik game pas sinds veel korter op de Xbox dan dat fable 3 uitkwam :D Hopelijk morgen wat leuke dingen die richting uit.
Hoop ik dan ook voor je :). Zelf heb ik weinig met open world games. De laatste AC die ik heb gespeeld is deeltje 2 :). RDR2 en The Witcher 3 zijn denk ik de enige echte SP open wereld games die ik deze generatie heb gespeeld.

Maar mocht je gamepass hebben. Je kunt altijd Fable 3 proberen, als je door de 360 graphics heen kunt kijken :P

• ArthurMorgan
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:45:

Maar mocht je gamepass hebben. Je kunt altijd Fable 3 proberen, als je door de 360 graphics heen kunt kijken :P
Ik wacht wel :D Heb steeds meer moeite met die ouderwetse graphics, Wordt hoog tijd dat die nieuwe dingen eens gereleased worden. Het eerste wat ik dan doe is GTA V opstarten om te kijken wat die MS optimalisatie precies doet. Ik ben een beetje bang dat mijn verwachtingen daarvan iets te hoog zijn. Maar als dat werkt zoals ik hoop zijn er inderdaad wel wat oudere games die ik toch alsnog weer eens wil gaan bekijken.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zullen moeten afwachten tot morgenavond om daar meer duidelijkheid over te krijgen. Als open world echt je ding is kan je altijd nog bij Ubisoft terecht natuurlijk, maar voorlopig zijn er geruchten dat de nieuwe halo en de nieuwe fable de open world formule gaan gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• v8power67

v8power67

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:50:
[...]

Ik wacht wel :D Heb steeds meer moeite met die ouderwetse graphics, Wordt hoog tijd dat die nieuwe dingen eens gereleased worden. Het eerste wat ik dan doe is GTA V opstarten om te kijken wat die MS optimalisatie precies doet. Ik ben een beetje bang dat mijn verwachtingen daarvan iets te hoog zijn. Maar als dat werkt zoals ik hoop zijn er inderdaad wel wat oudere games die ik toch alsnog weer eens wil gaan bekijken.
Gta 5 is toch gewoon locked 1080p/30 dus neem aan dat de xsx hier niks mee kan.. alleen fps zal nu locked zijn ipv mogelijke drops op current gen.

Alleen games met dynamische resolutie of unlocked fps kunnen dan op maximale waarden draaien. Verder kan xsx niet veel aanpassen aan gamecode zonder patches.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 22-07-2020 09:13 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
GTA is geen 1080 maar lager, ik dacht 900. Maar Microsoft spreekt over een vorm van upscaling waardoor het er veel minder korzelig uitziet. (en die verschrikkelijke aliassing als gevolg ervan.)

https://www.eurogamer.net...-xbox-series-x-full-specs
Beyond that, the Xbox back-compat team have been hard at work since drawing the line under their Xbox 360 and X-enhanced program a while back. It likely comes as no surprise to discover that Series X can technically run the entire Xbox One catalogue, but this time it's done with no emulation layer - it's baked in at the hardware level. Games also benefit from the full CPU and GPU clocks of Series X (Xbox One X effectively delivered 50 per cent of its overall graphics power for back-compat), meaning that the more lacklustre of those performance modes added to many Xbox One X games should hopefully lock to a silky smooth 60fps.
However, the compatibility team is renowned for pushing the envelope and some of the early work we saw with Series X is mouthwatering. Microsoft has already promised improved image fidelity, steadier frame-rate and faster loading times, but the early demos we saw look even more promising - and it is indeed the case that hints dropped in Phil Spencer's recent Series X blog post will result in selected Xbox One S titles running at higher resolutions on the new console. In fact, we saw Gears of War Ultimate Edition operating with a 2x resolution scale on both axes, taking a 1080p game all the way up to native 4K. It's an evolution of the Heutchy Method used to bring Xbox 360 720p titles up to full 4K, with often spectacular results. Crucially, the back-compat team does all the heavy lifting at the system level - game developers do not need to participate at all in the process.

• Miesjh

Miesjh

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:50:
[...]

Ik vond de stap van de Xbox One naar de Xbox One X al best zichtbaar. Battlefield V zag er een stuk beter uit.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Miesjh schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:50:
[...]

Ik vond de stap van de Xbox One naar de Xbox One X al best zichtbaar. Battlefield V zag er een stuk beter uit.
Ik vind het enorm zichtbaar, maar gek genoeg valt het me met name op in games al COD. Sterker nog, als ik Warzone speel op mijn One X is het zelfs al een groot verschil met een potje op mijn PS4 Pro.

Ik ben overigens ook echt benieuwd naar morgen. Ik hoop dat ze geleerd hebben van de show van mei en dat we wat écht next-gen materiaal gaan zien met een Ryse-achtige launchgame en ook een glimp van de games van de nieuwe studio's, ook al komen ze nog lang niet uit

• v8power67

v8power67

ArthurMorgan schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 09:50:
GTA is geen 1080 maar lager, ik dacht 900. Maar Microsoft spreekt over een vorm van upscaling waardoor het er veel minder korzelig uitziet. (en die verschrikkelijke aliassing als gevolg ervan.)

https://www.eurogamer.net...-xbox-series-x-full-specs

[...]

[...]
Nee gta 5 is 1080p ook op x1. Maare wist niet dat het ze lukte met x1 games op xsx. Ben benieuwd.
https://www.gamespot.com/...e-first-per/1100-6423369/

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:35:
[...]

Open world games ala Assassins Creed, Days Gone en Red Dead Redemption? Vooralsnog niet. Zoals @BM zegt zijn er geruchten dat de nieuwe Fable open world wordt. Ook Halo Infinite zou die kant op kunnen gaan, maar dat is geen 3rd person action adventure. :)
Er komt toch een open world rpg van Playground ?
Of is dat dan het Fable gerucht ?

https://www.vg247.com/201...vs-for-an-open-world-rpg/

• BM

BM

Moderator Spielerij
justifire schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:19:
[...]

Ja, tweede team van Playground 'zou' met Fable bezig zijn volgens de geruchten :)

Xbox

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 10:19:
[...]

Jep, de geruchten zijn dat Playground aan Fable werkt. :) We gaan het morgen zien. Wat mij betreft gaan ze gewoon aangeven met welke projecten ze allemaal bezig zijn, ook al komen ze pas over 2 of 3 jaar uit.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Verwacht niet teveel jongens, dan valt het allemaal mee!

• Miesjh

Miesjh

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdhSBJ1WsAEYOXC?format=jpg&name=large

• drakiesoft
Haha mooie wallpaper :)
Ik mis nog flightsim en aoe

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

drakiesoft schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:40:
[...]

Haha mooie wallpaper :)
Ik mis nog flightsim en aoe
En Sabrewulf van Killer Instinct. zie dat Fulgore er al op staat
En The Falconeer mag er ook wel op :9

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 22-07-2020 12:44 ]

• drakiesoft
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2V8znm6J0zxv36qpcjbAvizSlQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZvBRJTAA8HOKBePxm6hnUOCo.png?f=fotoalbum_large

HALO INFINITE XGS PRESS KIT 2020

[ Voor 199% gewijzigd door drakiesoft op 22-07-2020 15:16 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die hele 'halo ring' zou maar even volledig freeroam zijn, dan heb je showcase wat het kan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
SinergyX schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:35:
Die hele 'halo ring' zou maar even volledig freeroam zijn, dan heb je showcase wat het kan :P
Ghehe, daarom zijn die stukken eruit, tot daar kun je komen :P

• Miesjh

Miesjh

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mosin schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:38:
[...]

Ghehe, daarom zijn die stukken eruit, tot daar kun je komen :P
Spaceship :P Bedoel, gewoon heel binnen en buiten ring met terein en alles, zonder laadtijden, compleet free roam je eigen Halo :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:40:
[...]

Spaceship :P Bedoel, gewoon heel binnen en buiten ring met terein en alles, zonder laadtijden, compleet free roam je eigen Halo :P
Nu zit ik ver in fantasieland, maar geef ons gewoon een jetpack en laat dit de nieuwe Anthem zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Mosin
SinergyX schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 16:40:
[...]

Ghehe, en dan tegen zo'n doorzichtige map afzetting opknallen.. Kut :p
Zou wel heel dik zijn ja en ik weet wel zeker dat ze dit niet gaan verkloten. Dan hebben ze zichzelf echt in de voeten geschoten.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

https://www.videogameschr...__twitter_impression=true

De nieuwe Yakuza op de next gen is timed exclusive op de XsX. Komt uiteraard ook op current gen uit.

Helaas blijven timed exclusives ook deze generatie nog aanwezig :). Het is ook lastig te voorkomen, maar wat mij betreft mag dat soort geneuzel zsm ophouden.

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2020 18:03 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:00:
https://www.videogameschr...__twitter_impression=true

De nieuwe Yakuza op de next gen is timed exclusive op de XsX. Komt uiteraard ook op current gen uit.

Helaas blijven timed exclusives ook deze generatie nog aanwezig :). Het is ook lastig te voorkomen, maar wat mij betreft mag dat soort geneuzel zsm ophouden.
beetje raar want hij komt wel in november uit voor PS4 :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:30:
[...]

beetje raar want hij komt wel in november uit voor PS4 :?
Er staat nergens hoe lang het een exclusive is noch welke datum?

Dus bijvoorbeeld 4 november op XSX, 18 november op PS4?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:35:
[...]

Er staat nergens hoe lang het een exclusive is noch welke datum?

Dus bijvoorbeeld 4 november op XSX, 18 november op PS4?
Nee de game wordt gewoon gereleased voor Xbox one , PC en Ps4 en dus een upgraded versie voor Series X en de ps5 krijgt eerst niks :P

Rare stunt gezien de relatie tussen Yakuza franchise en playstation. Plus dat de japanse versie al in japan sinds januari uit is voor de Ps4 (en nu dus nog een vertaalde versie in november)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2020 18:38 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:36:
[...]

Nee de game wordt gewoon gereleased voor Xbox one , PC en Ps4 en dus een upgraded versie voor Series X en de ps5 krijgt eerst niks :P

Rare stunt gezien de relatie tussen Yakuza franchise en playstation. Plus dat de japanse versie al in japan sinds januari uit is voor de Ps4 (en nu dus nog een vertaalde versie in november)
Voor iemand die zei dat die sinds de ps2 geen console heeft ben je wel heel erg op de hoogte van alles.

[X: https://twitter.com/jasonschreier/status/1285978978566766596?s=21]

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2020 18:49 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:45:
[...]

Voor iemand die zei dat die sinds de ps2 geen console heeft ben je wel heel erg op de hoogte van alles.
klopt, bedankt voor je compliment.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:05:
[...]

klopt, bedankt voor je compliment.
Graag gedaan. Maar waarom niet gamen op deze generatie in plaats van te lezen over deze en volgende generatie?

• drakiesoft
Reflections :)
Never mind, grappenmakers

[ Voor 88% gewijzigd door drakiesoft op 22-07-2020 19:13 ]

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

drakiesoft schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:09:
Reflections :)
Never mind, grappenmakers
Waarom plaatje weggehaald? Was prima plaatje toch :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:07:
[...]

Graag gedaan. Maar waarom niet gamen op deze generatie in plaats van te lezen over deze en volgende generatie?
Omdat mijn PC krachtiger is dan de huidige consoles. nu pas begin ik de consoles weer interessant te vinden

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:15:
[...]

Omdat mijn PC krachtiger is dan de huidige consoles. nu pas begin ik de consoles weer interessant te vinden
Oké.

Verwijderd

is ook gelijk het dilemma, ga ik dan voor de iets krachtigere console maar waar de meeste titels ervan ook op pc uitkomen of ga ik voor de console met exclusives die niet naar pc komen.

of ik upgrade mijn pc gewoon weer en koop er gamepass voor PC bij en zet mijn pc naast de tv met een controller er eventueel bij. Maargoed is nogal offtopic verhaal zo.

• drakiesoft
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:14:
[...]

Waarom plaatje weggehaald? Was prima plaatje toch :)
Kwam ineens meerdere grappemakers tegen met gereflecteerde bugsnax enzo.
Wist niet of deze origineel of bewerkt was, dan laat maar :-)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

drakiesoft schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:46:
[...]

Kwam ineens meerdere grappemakers tegen met gereflecteerde bugsnax enzo.
Wist niet of deze origineel of bewerkt was, dan laat maar :-)
Was origineel :)

• Mosin
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 19:21:
[...]

is ook gelijk het dilemma, ga ik dan voor de iets krachtigere console maar waar de meeste titels ervan ook op pc uitkomen of ga ik voor de console met exclusives die niet naar pc komen.

of ik upgrade mijn pc gewoon weer en koop er gamepass voor PC bij en zet mijn pc naast de tv met een controller er eventueel bij. Maargoed is nogal offtopic verhaal zo.
Ach, soms begrijp ik niet dat wij mensen overal zo'n reden voor nodig hebben.
Gewoon kopen als je het wilt hebben, dan heb je gewoon keuze :) Dan heb je nog eens wat games, zoals FIFA of andere exclusives die zich gewoon beter lenen voor een console.

Verwijderd

Mosin schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:07:
[...]

Gewoon kopen als je het wilt hebben, dan heb je gewoon keuze :) Dan heb je nog eens wat games, zoals FIFA of andere exclusives die zich gewoon beter lenen voor een console.
Je begrijpt niet dat mensen een goed geïnformeerde en afgewogen keuze willen maken ?

• Mosin
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:21:
[...]

Je begrijpt niet dat mensen een goed geïnformeerde en afgewogen keuze willen maken ?
Dat begrijp ik wel. Niet zo gepijnigd reageren :')
Maar soms mag je jezelf toch gewoon verwennen. Maar als je goed overwogen advies wilt zou ik het niet doen voor die paar games :Y)

• drakiesoft
Nou deze dan wel, lijkt duidelijk waar de inspiratie voor de coverart vandaan kwam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7oSHSE0MWyp7bRpHQg_CRD2sOLw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J1H57ZZIPrKuyGhqKkKbbJxz.png?f=fotoalbum_large

• Finraziel
Mosin schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:07:
[...]

Hangt er natuurlijk wel nogal van af hoeveel je te besteden hebt... Als je elke maand genoeg over hebt om een xsx of PS5 te kopen als je daar zin in hebt is heel wat anders dan als je er een hele tijd voor moet sparen.
Ik zit zelf nu in de eerste situatie dus voor mij is het ook niet zo'n moeilijke beslissing, maar ik ben opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoeder en toen was het compleet anders. We hadden het echt niet slecht, maar je leert dan wel dat dat soort uitgaven heel anders kunnen zijn afhankelijk van de situatie.

Verwijderd

Tja ik lig er ook niet wakker van om straks een nieuwe GPU van 1000+ euro te kopen en nog een nieuwe odyssey G9 (zodra ze die fixen) voor mij is het misschien meer een principe kwestie en dat ik geen 2 consoles onder en naast mijn tv wil hebben staan. Voor mij voelt het dan aan als 2 pc's kopen. Nogal redundant zegmaar

Bovendien vloeken de 2 consoles wel heel erg met elkaar :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2020 21:07 ]

• Mosin
Finraziel schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:56:
[...]

Hangt er natuurlijk wel nogal van af hoeveel je te besteden hebt... Als je elke maand genoeg over hebt om een xsx of PS5 te kopen als je daar zin in hebt is heel wat anders dan als je er een hele tijd voor moet sparen.
Ik zit zelf nu in de eerste situatie dus voor mij is het ook niet zo'n moeilijke beslissing, maar ik ben opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoeder en toen was het compleet anders. We hadden het echt niet slecht, maar je leert dan wel dat dat soort uitgaven heel anders kunnen zijn afhankelijk van de situatie.
Dat begrijp ik ook. Ik heb namelijk respect voor ieder zijn situatie! Laat dat duidelijk zijn.
Alleen, mits het kan, kun je rustig beide consoles halen. Dan ervaar je van zelf wel of het iets voor je is. Dan heb je ook het geluk dat je hem altijd nog kunt verkopen. Misschien met wat verlies, maar bij elk voordeel komt zijn nadeel.

@Verwijderd
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Je hebt een hele hoop games die voor alle platformen uitkomen en dan houd je de exclusives over. Tevens wordt de spoeling per platform wel bijzonder dun. Dan is het wel pijnlijk geld als je de centen nodig hebt.
Maar zo te merken aan je wensen, zal dat het probleem niet zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 22-07-2020 21:14 ]

Verwijderd

Mosin schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:11:
[...]

Dat begrijp ik ook. Ik heb namelijk respect voor ieder zijn situatie! Laat dat duidelijk zijn.
Alleen, mits het kan, kun je rustig beide consoles halen. Dan ervaar je van zelf wel of het iets voor je is. Dan heb je ook het geluk dat je hem altijd nog kunt verkopen. Misschien met wat verlies, maar bij elk voordeel komt zijn nadeel.

@Verwijderd
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Je hebt een hele hoop games die voor alle platformen uitkomen en dan houd je de exclusives over. Tevens wordt de spoeling per platform wel bijzonder dun. Dan is het wel pijnlijk geld als je de centen nodig hebt.
Maar zo te merken aan je wensen, zal dat het probleem niet zijn :P
We gaan het zien allemaal ! Is natuurlijk ook nog afwachten in hoe het allemaal gaat concurreren en ontwikkelen op gamepass stores en dergelijken.

• Wom

Wom

Moet zeggen dat ik toch wel benieuwd ben naar morgen. Het lijkt er in ieder geval op dat de voorbereiding beter is dan in mei. Kwam net voorbij dat ze de show in een flink aantal talen gaan aanbieden, maar uiteraard zit daar geen Nederlands bij.

Je leest ook her en der dat men de show iets aangepast heeft, zodat men in augustus ook nog wat moois kan delen. Dat zou dat de game van The Initiative moeten zijn. Hoop vooral dat we games te zien krijgen waar je goed kan zien dat het next-gen is. Het zal hem waarschijnlijk in kleine dingen zitten, maar alles zal wel tot in den treure worden uitvergroot en bekeken verwacht ik.

Maar beelden van een nieuwe Halo blijf ik toch bijzonder vinden hoor.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Elden Ring, nieuwe Ninja Gaiden, let’s get hype !! oOo oOo oOo

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

justifire schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:51:
Elden Ring, nieuwe Ninja Gaiden, let’s get hype !! oOo oOo oOo
Ik kijk er flink naar uit en ben redelijk hyped, maar tegelijkertijd ben ik al wel snel tevreden als ik deze games maar zie:

-Fable
-Elden Ring
-Cuphead
-Tunic
-Sea of thieves update

Alle andere extraatjes zijn mooi meegenomen :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:15
Kom maar op Halo en Fable, zal het waar zijn dat Halo een free to play game wordt....hoop van niet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Amaze86 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:20:
Kom maar op Halo en Fable, zal het waar zijn dat Halo een free to play game wordt....hoop van niet.
Ik verwacht dat een deel van de MP dat wel wordt. Het heeft Epic en Activision geen windeieren gelegd. En het zorgt uiteraard voor een grotere userbase, wat voor een MP game altijd wenselijk is natuurlijk.

• Mosin
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:47:
[...]

We gaan het zien allemaal ! Is natuurlijk ook nog afwachten in hoe het allemaal gaat concurreren en ontwikkelen op gamepass stores en dergelijken.
Inderdaad. Ik ben vooral benieuwd of er meerdere top titels in die pass terecht gaan komen, want dat gaat ook weer meer gamers aanspreken.

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 23-07-2020 05:59 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

uchiha tijntje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:13:
[...]

Ik kijk er flink naar uit en ben redelijk hyped, maar tegelijkertijd ben ik al wel snel tevreden als ik deze games maar zie:

-Fable
-Elden Ring
-Cuphead
-Tunic
-Sea of thieves update

Alle andere extraatjes zijn mooi meegenomen :)
Eens !
En een flink stuk gameplay van The Falconeer, terug naar de good old days van Panzer Dragoon :9

• drakiesoft
Partnerstuff in the pre show!

Zoals phil al aangegeven heeft, een heel gevarieerd aanbod. Dat betekent vast dat je niet alles leuk vindt, maar iemand anders misschien wel. Denk ook een sterk punt, want het aanbod bevat dus altijd wel iets wat iemand aanspreekt.

• drakiesoft
Spoiler alert!

Dit zouden screenshots van The Medium zijn.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
drakiesoft schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 20:52:
Nou deze dan wel, lijkt duidelijk waar de inspiratie voor de coverart vandaan kwam

[Afbeelding]
Sinds Halo over is genomen door 343i ben ik een beetje afgdewaald van de serie. Terwijl ik bij de Bungie games ieder nieuwtje en gerucht meerdere keren doornam, idioot veel uren in de games had gestoken, alle boeken had gelezen en zelfs een tijdje een levensgrote 2m+ Master Chief in huis heb gehad. (Vond mijn vriendin alleen niet zo leuk, maar details... :+ )

Halo 4 en H5 heb ik met plezier gespeeld maar het voelde vreemd aan, alsof 343i liever een eigen sci-fi IP wou maken. En om de een of andere reden ben ik tot nu toe nog niet echt hyped geweest voor Halo Infinite maar als ik dat zie begint het toch weer te kriebelen :)

Ben benieuwd wat wij vanavond gaan zien :9B

• Miesjh

Miesjh

Caayn schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:50:
[...]
Sinds Halo over is genomen door 343i ben ik een beetje afgdewaald van de serie. Terwijl ik bij de Bungie games ieder nieuwtje en gerucht meerdere keren doornam, idioot veel uren in de games had gestoken, alle boeken had gelezen en zelfs een tijdje een levensgrote 2m+ Master Chief in huis heb gehad. (Vond mijn vriendin alleen niet zo leuk, maar details... :+ )

Halo 4 en H5 heb ik met plezier gespeeld maar het voelde vreemd aan, alsof 343i liever een eigen sci-fi IP wou maken. En om de een of andere reden ben ik tot nu toe nog niet echt hyped geweest voor Halo Infinite maar als ik dat zie begint het toch weer te kriebelen :)

Ben benieuwd wat wij vanavond gaan zien :9B
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EdlVuwlXgAE9n1o?format=jpg&name=900x900

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Miesjh Hahaha :D

Voor wie geinteresseerd is in de wallpaper:

https://wallpaperhub.app/wallpapers/7424

Is overigens van een WIndows Insider MVP, dus er staan nog veel meer mooie wallpapers op in hoge resoluties.

[ Voor 33% gewijzigd door MRE-Inc op 23-07-2020 10:16 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
‘Microsoft says Xbox Series X will have ‘the largest launch line-up for any console ever’

https://www.videogameschr...-up-for-any-console-ever/
Pagina: 1 ... 29 ... 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden