- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://news.xbox.com/en-...quest-echoes-elusive-age/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Die tweede game waar ik nu al de naam van vergeten ben zag er heel generiek uit en toen zei hij f2p en had ik helemaal geen interesse meer...
En toen kapte de stream er mee...
Gamertag: FinrazielNL
YouTube: 🔴 XBOX Games Showcase LIVE: HALO INFINITE, Pre+Post Show (Official)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
nog even die powerrangers game
Leuke free to play game denk ik. Denk een soort arena achtige shooter.
launch eind 2021, unreal engine
Van developer TwistedRed, een kleine studio van 10-12 man begonnen in 2019.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 17:28 ]
Uhu, laatste Dragon Quest die ik heb gespeeld was 8 op de PS2.Finraziel schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:21:
Dragon quest in gamepass is wel echt vet
Die tweede game waar ik nu al de naam van vergeten ben zag er heel generiek uit en toen zei hij f2p en had ik helemaal geen interesse meer...
En toen kapte de stream er mee...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mja het maakt mij ook geen reet uit. Er zijn mensen die het leuk vinden, anders zou het niet al 40+ jaar bestaan als franchise. Dus prima. In gamepass is zelfs nog wel een top idee imo. Denk ook dat dit iets is wat jongere tieners nog wel kunnen spelen zonder dat het te geweldadig wordt. Ik vind zelf dat het aanbod voor kinderen nog steeds matig is geweest, dus wie weet nu wat meer verandering hierin.justifire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:21:
Xbox doet niets voor de Japanse markt, zo ontzettend stom !
Xbox brengt Japanse game’s uit, wat een bagger !!
Het is echt nooit goed
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2020 17:23 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als je gaat kijken zijn bijna alle japanse games die de laatste paar jaar op de xbox zijn gekomen direct in gamepass. Zoals de Final Fantasy serie en Yakuza. Geen idee hoe ze in japan zijn met subscription modellen.Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:23:
[...]
Mja het maakt mij ook geen reet uit. Er zijn mensen die het leuk vinden, anders zou het niet al 40+ jaar bestaan als franchise. Dus prima. In gamepass is zelfs nog wel een top idee imo. Denk ook dat dit iets is wat jongere tieners nog wel kunnen spelen zonder dat het te geweldadig wordt. Ik vind zelf dat het aanbod voor kinderen nog steeds matig is geweest, dus wie weet nu wat meer verandering hierin.
Klopt.Martinspire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:23:
[...]
Mja het maakt mij ook geen reet uit. Er zijn mensen die het leuk vinden, anders zou het niet al 40+ jaar bestaan als franchise. Dus prima. In gamepass is zelfs nog wel een top idee imo. Denk ook dat dit iets is wat jongere tieners nog wel kunnen spelen zonder dat het te geweldadig wordt. Ik vind zelf dat het aanbod voor kinderen nog steeds matig is geweest, dus wie weet nu wat meer verandering hierin.
Ik heb er afgezien van N.I.E.R. ook niet veel mee.
Maar hoe meer games te beter toch ?
Snap dat gezeik nooit zo.
DQ11 is zeker heel tof! Ben je aardig wat uren zoet mee. En die 16bit mode in de S versie is wel geinig.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:22:
[...]
Uhu, laatste Dragon Quest die ik heb gespeeld was 8 op de PS2.Lijkt me echt tof om er weer in te duiken.
Precies, en even testen is zo gedaan.justifire schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:24:
[...]
Klopt.
Ik heb er afgezien van N.I.E.R. ook niet veel mee.
Maar hoe meer games te beter toch ?
Snap dat gezeik nooit zo.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Vooral de koppeling naar xCloud kan daar belangrijk worden. Want wat ik van mijn Japanse collega's geleerd heb is dat ze ook veel onderweg gamen. En als ze dergelijke titels on the go kunnen spelen zal ze dat zeker aanspreken. Niet voor niks dat de Switch het daar zo bizar goed doetuchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:24:
[...]
Als je gaat kijken zijn bijna alle japanse games die de laatste paar jaar op de xbox zijn gekomen direct in gamepass. Zoals de Final Fantasy serie en Yakuza. Geen idee hoe ze in japan zijn met subscription modellen.
// Vanwaar al die Blinx referenties?
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 23-07-2020 17:27 ]
Lichtpuntje...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gewoon na deze show naar de officiele stream van Xbox gaan. Deze stream zuigt best behoorlijk idd.LuisjeNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:31:
Ik hoop wel dat de echte show een betere stream kwaliteit heeft, anders wacht ik wel een uurtje
Dat is precies wat ik wilde zeggen. Wat een ruk kwaliteit zeg. Even gecheckt, maar staat toch echt op 1080p. Het ziet er niet uit..LuisjeNL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:31:
Ik hoop wel dat de echte show een betere stream kwaliteit heeft, anders wacht ik wel een uurtje
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb je daar een linkje van ?uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:32:
[...]
Gewoon na deze show naar de officiele stream van Xbox gaan. Deze stream zuigt best behoorlijk idd.
Show is vorige week opgenomen dus die zou wel betere kwaliteit moeten hebben...
Als ik zie hoeveel beter de Sony stream was dan dit, moet dat zodadelijk ook wel goed komen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Turn based is niet echt mijn ding maar het stijltje is wel uniek.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 17:37 ]
Mijn buurjongens halen al hun info van dergelijke kanalen. Dus ik snap wel dat ze die er bij betrekken.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
Jeej, youtube creators. Echt een van de meest nutteloze toevoeging op game gebied van het afgelopen decennium
Vergeet influencers niet.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
Jeej, youtube creators. Echt een van de meest nutteloze toevoeging op game gebied van het afgelopen decennium
Alle kinderen welke de stream kijken vinden dit "te gek", influencersJaguar645 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
kunnen we al deze popi jopi mensen niet gewoon skippen? zo enorm nutteloze teksten die ze spuwen

Haha, plusje!Jaguar645 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
kunnen we al deze popi jopi mensen niet gewoon skippen? zo enorm nutteloze teksten die ze spuwen
Ja, dat is weer lekker kansloos. Ze blijven de fout maken het allemaal te 'Amerikaans' te doen.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
Maar goed, even afwachten hoe de echte stream straks is.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Haha, dit is nu opeens MexicaansRossi46 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:39:
[...]
Ja, dat is weer lekker kansloos. Ze blijven de fout maken het allemaal te 'Amerikaans' te doen.
Maar ik heb er zelf ook niks mee. We worden misschien gewoon oud
Is het weer geen Amerikaans, is het weer niet goed

inkoppertje
Ik denk en hoop dat MS de focus wel op games weet te leggen... je zou zeggen dat ze het een keer lerenRossi46 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:39:
[...]
Ja, dat is weer lekker kansloos. Ze blijven de fout maken het allemaal te 'Amerikaans' te doen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wat mis ik de E3. Die Geoff heeft door het corona virus echt een te groot platform gekregen waar men blijkbaar niet meer om heen kan....
Dit is toch echt Geoff die die mensen in zijn show uitnodigtRossi46 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:39:
[...]
achja zal wel oud beginnen te worden
@uchiha tijntje plusje terug trouwens! hadden dezelfde gedachte dus
[ Voor 8% gewijzigd door Jaguar645 op 23-07-2020 17:42 ]
The blue stuff.BlazeMuis schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:41:
Wat snuift die vent dan.. Wow

Xbox Live: Miesjh NL
Die zo maar eens proberen danMiesjh schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:42:
Xbox stream is live: YouTube: Xbox Games Showcase [ENGLISH]
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 17:44 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 17:45 ]
Zitten zoveel pareltjes in deze trailer.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 17:47 ]
Is deze beter dan het pre-show kanaal?Miesjh schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:42:
Xbox stream is live: YouTube: Xbox Games Showcase [ENGLISH]

Het is gewoon een laadscherm. Nog even afleren voordat straks een SSD die stuff inkort
Vraag me af of het ondertussen gewoon een flink nadeel wordt als je niet in gamepass zit... Ik krijg echt mijn portie indies wel in gamepass, ga er niet snel nog wat anders bij kopen.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:47:
Vind die compilaties van the ID@xbox altijd erg tof. Verwacht dat er een groot aantal in Gamepass komen.
Zitten zoveel pareltjes in deze trailer.
Daar zeg je me wat...Finraziel schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:48:
[...]
Vraag me af of het ondertussen gewoon een flink nadeel wordt als je niet in gamepass zit... Ik krijg echt mijn portie indies wel in gamepass, ga er niet snel nog wat anders bij kopen.
Ik heb dus totaal niks met deze stijl. Gesprekken houden met de omgeving en elke keer op A drukken om weer een nieuwe zin op te lezen.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:50:
Haha, you gotta love japanese games...
Lijkt een beetje op Super Luckys Tale.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-07-2020 17:52 ]
Mods doe die duimpjes eens terug.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:37:
XBL: MRE Inc
Dat is toch geen platformer? Of heb ik dat gemist...NotSoSteady schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:53:
Doet me een beetje denken aan Kingdom Hearts, maar dan zonder leuke personages.
Idd. Dat je het vroeger deed om opslagruimte te besparen en om veel gesprekken snel te kunnen ontwikkelen. Prima. Maar het is 2020, dit is niet meer nodig.Miesjh schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 17:52:
[...]
Ik heb dus totaal niks met deze stijl. Gesprekken houden met de omgeving en elke keer op A drukken om weer een nieuwe zin op te lezen.
Het trekt me ook nooit het verhaal binnen.
Maar goed, wat we wel kunnen concluderen is dat nu al deze influencers behandeld zijn pre-show, ze natuurlijk ook allemaal weer voorbij komen in de post-show. Denk dat ik die maar lekker oversla en naderhand wel bekijk wat ik daar nog gemist heb.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2020 17:56 ]
Edit: maar nu lijkt het niet uit te maken, dan maar Twitch
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 23-07-2020 18:01 ]
Idd, ik ben maar geswitcht 👍Jenthex schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 18:00:
De letters van het titelscherm van de echte show zien er toch al scherper uit

Ja prima hier.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 18:01:
Youtube srream is ook scherp bij mij
Hier ook. Pixel-perfect !uchiha tijntje schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 18:01:
Youtube srream is ook scherp bij mij
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden