Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
Ik vind het wel mooi dat Microsoft begin met het showen van voornamelijk gruwelijke games, horror en ledematen :+

Dat word weer schelden!

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • +2Henk 'm!

Anoniem: 337891

LuisjeNL schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:24:
Ik vind het wel mooi dat Microsoft begin met het showen van voornamelijk gruwelijke games, horror en ledematen :+

Dat word weer schelden!
Back to the roots! Ik kende de xbox totaal niet tot ik een een studiegenoot Gears zag spelen. Vrij vlot daarna had ik, onder het mom van guitar hero om met mijn vriendin te spelen, een Xbox naast de game pc. De game pc is 1 keer geupgrade daarna. De Xbox serie wel wat vaker. :)

Laat maar komen deze rauwe game stijl!

Acties:
  • +1Henk 'm!
LuisjeNL schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:24:

Dat word weer schelden!
Helemaal leuk dat dan bij mij tussen de ledematen en de duivelse muziek door rechtsboven in de hoek ineens staat "Suggested: Upcoming Disney movies" _O-

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:30
justifire schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 13:54:
[...]

Wat dacht je van icm met de juiste hardware ? >:)
:9
Ghehe :+

\\ VoetbalShirtjes Topic //

Acties:
  • +2Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 00:02
exactor it schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:31:
[...]

Back to the roots! Ik kende de xbox totaal niet tot ik een een studiegenoot Gears zag spelen. Vrij vlot daarna had ik, onder het mom van guitar hero om met mijn vriendin te spelen, een Xbox naast de game pc. De game pc is 1 keer geupgrade daarna. De Xbox serie wel wat vaker. :)

Laat maar komen deze rauwe game stijl!
Herkenbaar :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire
Scorn interview :9

https://mspoweruser.com/s...-xbox-series-x-exclusive/

Kom maar snel door met deze game ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik heb het gevoel dat ik de gordijnen moet dichtdoen als ik deze game zou spelen :+

Overigens zegt deze ontwikkelaar dat het juist de CPU is waar zei het meeste voordeel uit halen. Kan zijn dat zijn game daar meer voordeel uit haalt natuurlijk.

Maar toch, die trailer heeft echt iets ongemakkelijks.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
Wom schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:40:
[...]

Ik heb het gevoel dat ik de gordijnen moet dichtdoen als ik deze game zou spelen :+

Overigens zegt deze ontwikkelaar dat het juist de CPU is waar zei het meeste voordeel uit halen. Kan zijn dat zijn game daar meer voordeel uit haalt natuurlijk.

Maar toch, die trailer heeft echt iets ongemakkelijks.
Heldere uitspraak inderdaad.
“Everyone is touting the SSD as the next big thing, and yes SSDs will help a lot with loading and moving assets, but the biggest culprit that is creating problems in the current generation is the CPU,” Peklar explained to us. “That’s where the biggest difference compared to current generation will come from.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
:9

Acties:
  • +5Henk 'm!
Nu lijkt The Ascent me nu ook niet het type game wat het uiterste van een console vraag als ik eerlijk ben. :P

Overigens, het mag geen verrassing heten, maar Halo Infinite wordt gepresenteerd bij de 1st party games die we gaan zien in juli.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire
Wom schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:53:
Nu lijkt The Ascent me nu ook niet het type game wat het uiterste van een console vraag als ik eerlijk ben. :P
Nou.... Diablo 3 krijgt mijn X zo nu en dan ook nog best wel op de knieën.
Gebeurd best veel op het scherm, eigenlijk meer dan bij de gemiddelde rpg / shooter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:39
The upcoming RDNA2 architecture will have full support for DirectX®12 Ultimate. Sharing the architecture with Microsoft’s next generation console.

https://gpuopen.com/directx12-ultimate/

RDNA2 features lijken wel gemaakt voor de nieuwe DirectX 12 zo te zien vwb samenwerking AMD en ms

Acties:
  • +5Henk 'm!

• justifire
Nou dit argument kan voortaan de prullenbak in :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 21:39
Volgens de Mojang teaser komen daar nog twee games bij.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• justifire
Team Xbox begint met de spierballen te rollen !!

[Voor 4% gewijzigd door justifire op 24-05-2020 00:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:06
En wat moet ik hier zien wat niet al bekend was? :+ Of mis ik iets?

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:51:
[...]

En wat moet ik hier zien wat niet al bekend was? :+ Of mis ik iets?
Pre-order pagina oOo
Die was er een uurtje geleden nog niet :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
justifire schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:08:
[...]

Pre-order pagina oOo
Die was er een uurtje geleden nog niet :)
Aah, duidelijk! Maar een pre-order pagina zonder te kunnen pre-orderen, hehe handig!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vipeax
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 01:05
Best fascinerend om te zien dat Microsoft deze product pagina helemaal heeft gevuld met hardware features. Dat is toch juist hetgene waar je als console gamer niet om geeft gezien je er toch geen invloed op hebt verder?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:50

Donstil

Grab them by the 🐈.

Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:26:
[...]

Best fascinerend om te zien dat Microsoft deze product pagina helemaal heeft gevuld met hardware features. Dat is toch juist hetgene waar je als console gamer niet om geeft gezien je er toch geen invloed op hebt verder?
Je hebt er op een moment invloed op en dat is tijdens de keuze of je het product koopt of niet, prima relevant lijkt mij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01:41
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:26:
[...]

Volgens mij komen er nog events mbt de games. Niet handig om ze dan nu al op deze pagina te zetten lijkt mij.

[Voor 6% gewijzigd door Xgar op 26-05-2020 17:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vipeax
Xgar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:39:
[...]
Volgens mij komen er nog events mbt de games. Die hadden ze alvast via de preorder pagina moeten lekken?
Bijna alles gaat over temperatuur.

Bijvoorbeeld:
The vapor chamber in the Xbox Series X enables evenly spread temperatures with the core and memory.
Is het echt zo relevant hoe ze het aanpakken om hem draaiende te houden zonder, hopelijk, al te veel geluid? Het is het eerste wat mij in ieder geval opviel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xgar
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:42:
[...]

Bijvoorbeeld:

[...]

Is het echt zo relevant hoe ze het aanpakken om hem draaiende te houden zonder, hopelijk, al te veel geluid? Het is het eerste wat mij in ieder geval opviel.
Ik vind het wel fijn als de console fluisterstil is om eerlijk te zijn.

Misschien dat ze nog wat nasmaak van de 1e 360's hebben :)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:42:
[...]

Bijvoorbeeld:

[...]

Het is de reden dat het ding (hopelijk) stil en snel is... Dus, ja, best wel...
Natuurlijk gaat het uiteindelijk om de games maar die moeten ze grotendeels nog presenteren. Komt nog wel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vipeax
Xgar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:44:
[...]

Ik vind het wel fijn als de console fluisterstil is om eerlijk te zijn.

Misschien dat ze nog wat nasmaak van de 1e 360's hebben :)
Maar juist over de temperatuur of geluid zeggen ze niets. Alleen hoe ze er alles aan doen om de warmte te verspreiden. Even heel stom gezegd zou je het in de meest extreme vorm kunnen interpreteren als: we hebben er alles aan gedaan om de warmte te beperken, maar we durven niet te zeggen of het gelukt is.

Ik zeg daarmee overigens niet dat ik denk dat dat een probleem gaat zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xgar
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:49:
[...]

Maar juist over de temperatuur zeggen ze niets. Alleen hoe ze er alles aan doen om de warmte te verspreiden. Even heel stom gezegd zou je het in de meest extreme vorm kunnen interpreteren als: we hebben er alles aan gedaan om de warmte te beperken, maar we durven niet te zeggen of het gelukt is.

Mwah vind ik wel erg ver gezocht, zo kun je overal wel een probleem in zien.
Volgens mij waren ze bij de one x ook behoorlijk op die vapor chamber aan het hameren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vipeax
Xgar schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:50:
[...]
Mwah vind ik wel erg ver gezocht, zo kun je overal wel een probleem in zien.
Volgens mij waren ze bij de one x ook behoorlijk op die vapor chamber aan het hameren.
Dat laatste wist ik niet. Het is overigens beter dan de bijna geheel blanke pagina van een andere console bouwer. Ik had zelf alleen eerder details en specificaties als aansluitingen, verbruik en afmetingen op 'n dergelijke pagina verwacht.

[Voor 13% gewijzigd door Vipeax op 26-05-2020 17:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:53:
[...]

Dat laatste wist ik niet. Het is overigens beter dan de bijna geheel blanke pagina van een andere console bouwer. Ik had zelf alleen eerder details en specificaties als aansluitingen, verbruik en afmetingen op 'n dergelijke pagina verwacht.
Dat is veel te praktisch, dat boeit nog helemaal niet :+
Het gaat er nu om om de hypetrain op gang te houden en de hype gaat vooralsnog om de techniek van het ding. Microsoft wil het beeld blijven projecteren dat de XSX de meest geavanceerde console ooit is (en ik zeg niet dat dat niet zo is).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04:07
Vipeax schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 17:49:
[...]

Maar juist over de temperatuur of geluid zeggen ze niets. Alleen hoe ze er alles aan doen om de warmte te verspreiden. Even heel stom gezegd zou je het in de meest extreme vorm kunnen interpreteren als: we hebben er alles aan gedaan om de warmte te beperken, maar we durven niet te zeggen of het gelukt is.

Even heel stom gezegd, wat had je verwacht dat er zou staan?

Bij een ambiant temperatuur van 22 graden, 56% relatieve luchtvochtigheid, 100 meter boven zeelevel, geplaatst op een cederhouten meubel van maximaal 120cm bij 80cm op een hoogte van 86cm en een maximale kamer luchtverplaatsing van 16cfm, zal de Xbox bij 80-90% GPU usage een maximale temperatuur bereiken van 66 graden, dit met een maximale geluidsproductie van 38db, gemeten op een afstand van minimaal 3 meter afstand.

Leuk, maar hoe werkt dit in een kast? In een kamer van 30 graden? Met een fan erbij? Of na een tijd vol met stof? Ingame? Idle? Gelukt is relatief wat jij acceptabel vind. Als het richtlijn XBX is, vind ik het al prima, ik hoor standaard de fans van mijn PC ook, de ander zou helemaal gek worden en 'gelukt' is uitsluitend dead-silent.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
Bij het ontwikkelen en van de series x was 1 van de speerpunten dat hij net zo stil als de one x moest zijn. Dus dat zit ongetwijfeld wel goed
Xbox Series X is not going to take off like an airplane, at least when it comes to the sound of the machine. Phil Spencer, head of the Xbox division, explained that despite the power of the console, the new platform will be as quiet as Xbox One X. He has done so in declarations to GamesSpot, where he has described the cooling system and its design .
https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

[Voor 66% gewijzigd door LuisjeNL op 26-05-2020 18:31]

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vipeax
@SinergyX, ik heb al gezegd wat ik had verwacht te lezen op een product pagina. Jij maakt 't meteen persoonlijk op mij, maar dat is prima.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 14:02
Dan zal een aankondiging niet lang meer op zich laten wachten, toch? *O*

Wel geinig om te zien dat MS ook hier nog steeds gebruikt maakt van een slechte, te letterlijke vertaling :')
De dampkamer in de Xbox Series X zorgt voor gelijkmatige temperatuurverdeling over de kern en het geheugen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire

Acties:
  • +4Henk 'm!
Grote nieuwsupdate met betrekking tot BC en wat ze allemaal van plan zijn daar mee in relatie tot de Series X.
“Backwards compatible games run natively on the Xbox Series X hardware, running with the full power of the CPU, GPU and the SSD. No boost mode, no downclocking, the full power of the Xbox Series X for each and every backward compatible game.“
Meer lezen: https://news.xbox.com/en-...n-backward-compatibility/

Oa. ook bevestiging dat men HDR, hardwarematig, kan toepassen op Xbox OG en 360 games. Ook krijg je de mogelijkheid om games te verdubbelen in framerate. 30 wordt 60 en 60 wordt 120.

[Voor 7% gewijzigd door Wom op 28-05-2020 15:09]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:11

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Wom schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 15:07:
Grote nieuwsupdate met betrekking tot BC en wat ze allemaal van plan zijn daar mee in relatie tot de Series X.

[...]

Meer lezen: https://news.xbox.com/en-...n-backward-compatibility/

Oa. ook bevestiging dat men HDR, hardwarematig, kan toepassen op Xbox OG en 360 games. Ook krijg je de mogelijkheid om games te verdubbelen in framerate. 30 wordt 60 en 60 wordt 120.
Nu op op de frondpage van T.net...
nieuws: Xbox Series X kan framerate van sommige bestaande games verdubbelen t...

Een mooie functie

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +6Henk 'm!
  • Pinned

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 02:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

:+

[Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 28-05-2020 17:24]

XBL: MRE Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• justifire
Man, man wat een apparaat !! :9~ _/-\o_ *O*

En de zaakjes dik op orde d:)b
https://news.xbox.com/en-...n-backward-compatibility/

[Voor 58% gewijzigd door justifire op 28-05-2020 18:21]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 30-05 11:16

Rivanov

Apple freak

Xbox Series X To Launch With 'Thousands' of Games
Microsoft is doubling down on a known strength by confirming that the Xbox Series X will launch with "thousands" of games, leveraging its years-long backward-compatibility efforts, in comparison to Sony's mixed messaging on PlayStation 5's backwards-compatibility capabilities.
https://www.ign.com/artic...h-with-thousands-of-games

[Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 28-05-2020 18:26]

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | LG OLED55B6v :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justifire
Echt dik op orde ! Maar dan ook ECHT !! :Y

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:11

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Ze doen het echt geweldig, geen gemier over slechte ondersteuning van voorgaande consoles of oudere games. Gewoon all het oude vanaf dag 1 op de nieuwe console kunnen spelen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2Henk 'm!

• justifire
Ze gaan lekker :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Geen flauw benul wie Jason Ronald was, maar dat is die lange baard guy _O-

Anyhow, wel benieuwd naar de eerste volgende games reveal, die is vermoedelijk in juli toch pas?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:30
@I ColoSsuZz I
Ik hoop toch stiekem iets eerder >:)

\\ VoetbalShirtjes Topic //

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True