Zou het wel een sterke zet vinden als het zo zou zijn. Al kan ik mij niet voorstellen dat het de reden is voor uitstel eerlijk gezegd. Releases van dergelijke games worden natuurlijk flinke tijd van te voren voorbereid, al was het maar om te kijken welke andere games er nog uitkomen in dat window. Dat zal in het einde van het jaar wel iets anders zijn dan in de zomerperiode neem ik voor het gemak even aan.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:53:
Wat denken jullie nu Cyberpunk is uitgesteld? Zou er een Series X bundle komen met Cyberpunk 2077? MS heeft de marketing rechten.
Ik voorspel dat de Series X op 17 november wordt gelanceerd
Maar mocht de release kort bij die van de XSX zijn vind ik het wel een sterke zet. Aangezien Cyberpunk ook een XSX versie heeft, creëer je een behoorlijk grote launch-titel, naast Halo Infinite. Maar kan mij ook voorstellen dat Xbox vooral de focus op Halo en XSX wil leggen.
Nu ken ik dat hele Gamelab niet echt, sorry, maar ik verwacht niet dat hier veel nieuwe info bekend gaat worden? Eerder een verhaal over hoe tevreden ze zijn met wat ze nu laten zien hebben, dat Corona een flinke uitdaging geeft en dat ze in juli veel titels gaan laten zien. Lijkt mij niet echt een podium om een soort van 'shock-anouncement' te doen. Maar ik laat mij graag verbazen hoordrakiesoft schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:30:
Phil Spencer doet een keynote in gamelab volgende week.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen